Alboem AlbonNickrsd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:10:
Wat is er met albon?? Ik tune net ff in. Maar albon op p20 met +5??
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 25-10-2019 22:32 . Reden: Naamsverbastering ]
Ik zou het doen!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alboem AlbonNickrsd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:10:
Wat is er met albon?? Ik tune net ff in. Maar albon op p20 met +5??
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 25-10-2019 22:32 . Reden: Naamsverbastering ]
Ik zou het doen!
Maar de Ferrari's eten zo te zien hun bandjes op. Lijkt veel op vorig jaar toen iedereen last van graining had. Hoe staat dat bij RBR?Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:10:
Long runs wat ik lees op Reddit is Ferrari duidelijk het snelste, Max derde qua long runs.
Mercedes duidelijk langzaamste.
Dus zondag als niks geks gaat gebeuren:
1) Leclerc
2) Vettel
3) Max
4) Hamilton
5) Bottas
6) Albon
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
Racepace sim Ferrari duidelijk sneller.tweakduke schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:14:
Tijden van FP1 en FP2 valt me niet tegen van Max, hopelijk wordt er geen zand in de ogen gestrooid
Ik zou het doen!
Max op soft, lijkt redelijk goed te gaan ten opzichte van Ferrari (medium). Mercedes komt ook niet lekker mee op medium.Spotmatic schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:14:
[...]
Maar de Ferrari's eten zo te zien hun bandjes op. Lijkt veel op vorig jaar toen iedereen last van graining had. Hoe staat dat bij RBR?
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 25-10-2019 22:22 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Haha, ik was ook geen fan maar sinds Leclerc erbij is wel. Go Vettelrammes schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:15:
Ook wel fijn dat Vettel weer een beetje zijn ritme terug heeft. Ben geen fan maar hij hoort er toch wel bij.
Ik wist niet dat je kwaad werd?DataGhost schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:07:
[...]
Dat is iets anders dan bij de eerste die een rondje op softs rijdt (terwijl de rest van de tijden op medium zijn gereden) direct roepen dat dat team pole gaat halen en nog net niet dat ze de race winnen. De latere conclusie dat Ferrari 1-2 en Max 3 zou zijn zie ik nog steeds niet in de tijdenlijst staan, daar is het gewoon VET-VER-LEC. Hou dat wishful thinking anders gewoon voor na de FP, als alle tijden gereden zijn. Ik zat toch ook niet aan het begin te schreeuwen dat Giovinazzi pole ging rijden en dat de rest uit zou vallen, omdat hij als enige een tijd had?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat Ian ook niet. Koffie heeft een vocht afdrijvende functie. Hij wil zich er ook altijd zo graag mee laten zien.U123456 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:01:
[...]
Met de koffie gaat het niet altijd goed bij Bottas: https://www.gpfans.com/nl...rekening-met-zijn-koffie/
een treffende spreuk
Of bij Toro Rosso hebben ze "per ongeluk" toevallig een zeer vergelijkbare koeloplossing als RBR.SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:22:
Gezien de plekken van de STR's, zou je toch denken dat die Honda het ook verdomd goed doet op die hoogte.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fall?Hippocampus schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:24:
Ferrari alvast plan F aan het oefenen?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Fastest lap. LEC heeft die rode set opgereden om te kijken of plan F mogelijk is Zondag.
Zal het minder dan de 20 rondes van net moeten zijn. Zijn bandjes waren wel op zei hijHippocampus schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:27:
[...]
Fastest lap. LEC heeft die rode set opgereden om te kijken of plan F mogelijk is Zondag.
Ik zat ook al te kijken en te rekenen. We gaan misschien gewoon een twee stop race krijgen.Holkers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:26:
De Soft gaan onder de Ferrari een ronde of 10 mee dus die gaan morgen in Q2 voor medium en dan wisselen naar Hard in de race (als ze geen twee stopper doen). Vettel rijdt nu op de medium bijna 0.8-1.4 seconden trager dan Max op de Medium en haalt net de 25 ronden.
Bottas op Hard ziet er niet uit, glijdt echt alle kanten op, ronde tijden zijn ook niet lekker..
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2019 22:29 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
een treffende spreuk
Vrij harde contraslip, damnEdd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:31:
Om @DaniëlWW2 voor te zijn..
Mission Spinnow met Charles Leclerc Part Deux..
Morgen een 3-stopper? Als in Q1, Q2 en Q3?D-dark schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:33:
Hmm, verwacht morgen hoe vreemd het ook klinkt misschien wel een 3 stopper.
Gaan gegarandeerd een paar safetycars krijgen.
-
Of de Honda turbo presteert gewoon erg goed op grote hoogte. Gezien Oostenrijk zou mij dat niks verbazen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:24:
[...]
Of bij Toro Rosso hebben ze "per ongeluk" toevallig een zeer vergelijkbare koeloplossing als RBR.
"When you grow up your heart dies"
Ik hoop het ook. Dat dit een bevestiging is.DataGhost schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:34:
Zoo, dus buiten dat TR alle klantenteams (en Renault) achter zich heeft gehouden, heeft Gasly dat zelfs op Medium gedaan, terwijl de rest allemaal op Soft hun snelste tijd heeft neergezet. Netjes! Ziet er inderdaad uit alsof Honda wel iets goeds heeft gebouwd.
een treffende spreuk
Gezien het feit dat de Honda turbo is ontwikkeld met hulp van de Aviation afdeling van Honda...sjaool schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:37:
[...]
Of de Honda turbo presteert gewoon erg goed op grote hoogte. Gezien Oostenrijk zou mij dat niks verbazen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zegt hoogstens iets over de performance op 10km hoogte.Spotmatic schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:45:
[...]
Gezien het feit dat de Honda turbo is ontwikkeld met hulp van de Aviation afdeling van Honda...
I served in a company of heroes.
No offense, jij haalt het lijstje wss ook alleen maar van elders, maar ik vind dit echt zeer niets-zeggende tijden. De verschillen tussen hard en zacht per coureur qua band, de verschillen binnen het team, verschillen binnen dezelfde compound.... Normaal kun je aan veel "long-run-analyses" wel één en ander zinnigs ophangen, maar dit rijtje zegt imho echt he-le-maal niets....
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Misschien een ideetje voor een nieuw circuit?Vuvuzela schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:52:
[...]
Zegt hoogstens iets over de performance op 10km hoogte.
alles kan off-topic
Zandvoort wat hoger makenAnkona schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:54:
[...]
Misschien een ideetje voor een nieuw circuit?
Ik doe de interpretatie hiervan eigenlijk nooit zelf, maar wat ik hier lijk te zien is dat Verstappen, Bottas en Hamilton hun Softs behoorlijk (lang) goed weten te houden terwijl ze bij Leclerc in een idioot tempo uit elkaar vallen (en Vettel... n=2 tsja). Vervolgens op de Medium vind ik Leclerc's tijden ook te weinig om conclusies aan te verbinden, maar bij Vettel, Hamilton en Verstappen gaan redelijk gelijk, waarbij Max gemiddeld net het snelste uitkomt. De tijden van Bottas op Hard zien er ietsjes fluctuerender uit maar het valt mee. Gemiddeld zijn die banden nog behoorlijk snel en in de buurt van de Mediums. De "duidelijke" verschillen die tussen de compounds horen te zitten zie ik hier helemaal niet in terug.
[ Voor 9% gewijzigd door DataGhost op 25-10-2019 22:59 ]
Ferrari is helemaal niet zo geweldig...DataGhost schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:56:
[...]
Ik doe de interpretatie hiervan eigenlijk nooit zelf, maar wat ik hier lijk te zien is dat Verstappen, Bottas en Hamilton hun Softs behoorlijk (lang) goed weten te houden terwijl ze bij Leclerc in een idioot tempo uit elkaar vallen (en Vettel... n=2 tsja). Vervolgens op de Medium vind ik Leclerc's tijden ook te weinig om conclusies aan te verbinden, maar bij Vettel, Hamilton en Verstappen gaan redelijk gelijk, waarbij Max gemiddeld net het snelste uitkomt. De tijden van Bottas op Hard zien er ietsjes fluctuerender uit maar het valt mee. Gemiddeld zijn die banden nog behoorlijk snel en in de buurt van de Mediums. De "duidelijke" verschillen die tussen de compounds horen te zitten zie ik hier helemaal niet in terug.
Als dit de racesims zijn waar alles op gebaseerd is snap ik niet echt waar het vandaan komt dat Ferrari zo geweldig is, of ik interpreteer het helemaal verkeerd natuurlijk.
Edit: eens met de reactie van @naitsoezn dus
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dat weet ik, ik reageerde daarmee impliciet op de grammofoon van @Verwijderd, die maar bleef herhalen dat Ferrari de beste racesims aan het rijden was en zeker weten pole gaat pakken morgen. Ik vond het interessant dat 'ie daarna dus die tijdenlijst plaatste waar niks van dat uit bleekDaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:22:
[...]
Ferrari is helemaal niet zo geweldig...
Hele seizoen al grotere bandenslijtage, nauwelijks grote updates aan de auto gebracht of na maanden uitstel eens iets en ze missen neerwaartse druk. Het is puur hun K1+ stand dat ze opeens zo goed heeft gemaakt en er zijn nogal wat vraagtekens bij te plaatsen hoe ze dat hebben gedaan.
De olie uit intercooler theorie is maar 1 van de vele opgegooide balletjes.Soggney schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:25:
Ik had gehoord dat de Ferrari performance gain lag aan de intercooler
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Je bent de aero upgrade in Singapore vergeten waarbij zon beetje de halve auto is vervangen?..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:22:
[...]
Hele seizoen al grotere bandenslijtage, nauwelijks grote updates aan de auto gebracht of na maanden uitstel eens iets en ze missen neerwaartse druk. Het is puur hun K1+ stand dat ze opeens zo goed heeft gemaakt en er zijn nogal wat vraagtekens bij te plaatsen hoe ze dat hebben gedaan.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Puur hun ''K1+ / Party Mode / Single Shot mode / Mode 11 mode? Wat dacht je van 2 uitzonderlijk goeie coureurs en vooral Leclerc de parel van Ferrari? Buiten een zeer goed chassis en aero ook een goede motor. En jij gooit het puur op hun ''K1+'' stand?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:22:
[...]
Not sure if sarcasm....LopendeVogel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:57:
[...]
Puur hun ''K1+ / Party Mode / Single Shot mode / Mode 11 mode? Wat dacht je van 2 uitzonderlijk goeie coureurs en vooral Leclerc de parel van Ferrari? Buiten een zeer goed chassis en aero ook een goede motor. En jij gooit het puur op hun ''K1+'' stand?![]()
In Boedapest rijden ze 1 seconde per ronde langzamer in de race.LopendeVogel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:57:
[...]
Puur hun ''K1+ / Party Mode / Single Shot mode / Mode 11 mode? Wat dacht je van 2 uitzonderlijk goeie coureurs en vooral Leclerc de parel van Ferrari? Buiten een zeer goed chassis en aero ook een goede motor. En jij gooit het puur op hun ''K1+'' stand?![]()
Hu? Ik ben net als 99% hier een "max fan" dus nee geen rode bril. Wel gun ik het Ferrari meer dan Mercedes, dat dan weer wel (maar dat staat 100% los van mijn reactie).CrazyFool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:21:
[...]
Not sure if sarcasm....
Geen zin in rellen, maar jij kijkt wel heel erg door een rode bril dan. Vergeet je niet de vele fouten die Fer maakt tijdens de race, en ja hun coureurs zijn goed maar niet uitzonderlijk...
[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 26-10-2019 08:39 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Na deze post snap ik je vorige post wat meer, en was zeker ook niet bezig om je af te branden. Zie ook de post van @StealthyPeanut want zo denk ik er namelijk ook over. Ondanks dat vet een aantal WK’s heeft gewonnen zit hij toch al 2 jaar in een behoorlijk neerwaartse spiraal. Lec is goed maar moet nog veel leren. En dan de vele Ferrari fouten, maar don’t get me wrong ik gun het ze zeker om wk te worden. Leuk om de tijden te zien keren tegenover van Merc of elk willekeurig ander team.LopendeVogel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:38:
[...]
Hu? Ik ben net als 99% hier een "max fan" dus nee geen rode bril. Wel gun ik het Ferrari meer dan Mercedes, dat dan weer wel (maar dat staat 100% los van mijn reactie).
Het is niet alleen de motor van Ferrari waarom ze (bijna?) het beste team zijn. Leclerc is zeker uitzonderlijk goed, Vettel deed het even wat minder maar ik mag hopen dat hij zich met al zijn wk's wel al bewezen heeft.
Haas en Alfa rijden zeker met 50% vermogen van de motor? Of zouden deze wagens evt icm de coureurs gewoon minder goed zijn? Als het puur en alleen de motor zou zijn, dan zag je Haas en Alfa wel iets hoger in de lijst staan.
Vertel, wat heeft dit met een rode bril te maken?
Ik mag hopen dat dit soort discussies/meningen alleen op gptoday en nujij afgeketst worden, maar niet hier.
ik heb het even in een grafiekje gezet (leest net wat makkelijker).
vaak als Ferrari iets nieuws heeft gaat het stuk of is het slecht gemonteerd dus Max gaat winnen, ik zeg het je.Leoon. schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:44:
https://amp.formula1.com/...__twitter_impression=true
Analyse van vrijdag! Red Bull lijkt er prima hij te zitten. En dan gaat Ferrari vandaag met de nieuwste spec motor rijden ipv de spec 1 op vrijdag and it's gone.
Ik zou het doen!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En Ferrari deed dat eindelijk eens, driekwart in het seizoen terwijl Mercedes en zeker RBR met meer zijn gekomen over de loop van het seizoen. Verder zit de derde PU er al sinds Spa in en toen gingen ze opeens van kansloos naar niet in te halen. Mercedes was nog steeds sneller in zowel Spa als Monza, maar ze kwamen er niet voorbij, want K1+.Grimmie187 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:36:
[...]
Je bent de aero upgrade in Singapore vergeten waarbij zon beetje de halve auto is vervangen?..
Het staatje van Vettel ziet er heel goed uit. Er constant, terwijl ik dat eigenlijk meer van Verstappen gewend ben. Vettel is het hele weekend als goed bezig. Leclerc laat naar mijn gevoel toch wat steekjes vallen en maakt foutjes die ik maar zal toewijzen aan het de grenzen van het circuit opzoeken. Bottas en Hamilton lijken dit weekend geen potten te kunnen breken en zelfs het derde team te zijn.basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:55:
ondanks dat @f1bythenumbers nog niet heeft gereageerd, hier wel zijn plaatje
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Basement Bios ---- Exo-S
Heb ergens gelezen dat Ferrari de klantenteams nog een nieuwe oude spec hebben gegeven zodat die niet wisselen ivm penalty s. Alleen rai heeft die wel omdat hij die oude spec gewrecked heeft.LopendeVogel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:38:
[...]
Hu? Ik ben net als 99% hier een "max fan" dus nee geen rode bril. Wel gun ik het Ferrari meer dan Mercedes, dat dan weer wel (maar dat staat 100% los van mijn reactie).
Het is niet alleen de motor van Ferrari waarom ze (bijna?) het beste team zijn. Leclerc is zeker uitzonderlijk goed, Vettel deed het even wat minder maar ik mag hopen dat hij zich met al zijn wk's wel al bewezen heeft.
Haas en Alfa rijden zeker met 50% vermogen van de motor? Of zouden deze wagens evt icm de coureurs gewoon minder goed zijn? Als het puur en alleen de motor zou zijn, dan zag je Haas en Alfa wel iets hoger in de lijst staan.
Vertel, wat heeft dit met een rode bril te maken?
Ik mag hopen dat dit soort discussies/meningen alleen op gptoday en nujij afgeketst worden, maar niet hier.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dat ook, maar de spec 3 klantenmotor heeft ook geen K1+.Snowhite0901 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:04:
[...]
Heb ergens gelezen dat Ferrari de klantenteams nog een nieuwe oude spec hebben gegeven zodat die niet wisselen ivm penalty s. Alleen rai heeft die wel omdat hij die oude spec gewrecked heeft.
[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2019 15:41 ]
Zeker als je naar het weer kijkt!
Hij zei het precies andersom volgens mijpro_6or schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:41:
[...]
Ik hoop het ook. Dat dit een bevestiging is.
Maar..... ....Ho Pin Tung zei vanmiddag (natuurlijk) weer eens iets heel interessants. Renault motor was hier niet goed door simpelweg een grote turbo. Het zijn juist heel efficiënte motoren (in de F1) die een grote turbo toe laten (Mercedes). Dus hoe efficiënter de motor hoe meer je op hoogte inlevert. Mercedes dus nog steeds (verreweg) de efficiëntste motor. ?
Pierre Gasly arrived to the paddock with an upset stomach. We asked Helmut Marko, whether he's able to drive. "I have to check. If it get's too bad he has to wear diapers."#AMuS #F1 #MexicoGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 26 oktober 2019
F1 staff has been affected by stomach virus. Some teams have several casualties. A medical source suggests that around 150 people have been affected in some way.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 26 oktober 2019
[ Voor 12% gewijzigd door basvn op 26-10-2019 16:20 ]
Oorzaak is gevondenbasvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:19:
Gasly is ziekjes en veel andere op het paddock ook!
[Twitter]
[Twitter]
Ik zou het doen!
2 uur in de diarree zitten, je moet er maar zin in hebbenbasvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:19:
Winnende auto, wordt morgen het podium opgetild/gereden
Dit hebben ze getest met een Williams gister enige keer dat die het podium aan mogen raken dit seizoen
[Afbeelding]
Las volgens mij ook, dat ze dit voor de USGP ook willen doen.
[Twitter]
[Twitter]
Met het huidige zorg systeem in Nederland voor ouderen......418O2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:44:
[...]
2 uur in de diarree zitten, je moet er maar zin in hebben
Ik zou het doen!
Dat, en autorijden met serieuze maagklachten is al absoluut geen pretje, laat staan als je een F1-race moet rijden. 2 uur lang opperste concentratie, constant diverse G-krachten en immens veel trillingen. Heel veilig is dat niet aangezien je concentratievermogen echt omlaag duikt als je maagkramp of iets dergelijks hebt.418O2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:44:
[...]
2 uur in de diarree zitten, je moet er maar zin in hebben
Nee, dat was juist het opvallende. Ik dacht ook dat juist Renault de grote turbo had maar ho pin zei heel duidelijk dat dat juist Mercedes was. Dat kunnen ze omdat ze zo,n efficiënte motor hebben, dat staat blijkbaar een grotere turbo toe. Maar die verliezen dus blijkbaar relatief meer op hoogte.toolkist schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:16:
[...]
Hij zei het precies andersom volgens mij
een treffende spreuk
Wie is in geval van nood de reservecoureur van Toro Rosso?basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:19:
[Twitter]
[Twitter]
Volgens mij wel, maar de vraag is of ie erbij is. Anders DiResta maar weer de auto in.Overdrive97 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:51:
[...]
Wie is in geval van nood de reservecoureur van Toro Rosso?
Is dat ook Sébastien Buemi, gezien hij in ieder geval de reserve van RBR is?
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 26-10-2019 17:00 ]
Marko is weer evil.basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:19:
[Twitter]
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2019 17:02 ]
Yup.redfoxert schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:03:
Zijn die kleurtjes bij de rijdernummers nieuw?
Viel me gister ook al opredfoxert schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:03:
Zijn die kleurtjes bij de rijdernummers nieuw?
Vergeet het vochtverlies niet, dat kan ook een issue worden. Weet niet hoeveel drinkwater ze meenemen, maar een vochttekort breekt je wel op.SomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:47:
[...]
Dat, en autorijden met serieuze maagklachten is al absoluut geen pretje, laat staan als je een F1-race moet rijden. 2 uur lang opperste concentratie, constant diverse G-krachten en immens veel trillingen. Heel veilig is dat niet aangezien je concentratievermogen echt omlaag duikt als je maagkramp of iets dergelijks hebt.
[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 26-10-2019 17:07 ]
I served in a company of heroes.
[ Voor 23% gewijzigd door basvn op 26-10-2019 17:08 ]
Dat je met 250 een scheetje moet laten, maar ook weet dat je diarree hebt, dat zijn pas echt belangrijke beslissingen!Vuvuzela schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:06:
"Never has the nickname the GASman been more appropriate" ohh SkyTed Kravitz..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En ik ook niet, schijtziek van dat gezever, asjeblief zeg.loekf2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:09:
Jack heeft z’n broek niet meer in de Plooij ;-)
Testing, one, two ...
Ik zou het doen!
Liever nu als tijdens de QDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:19:
Maar Ricciardo zijn auto heeft een hydraulisch lek en bij Vettel zijn ze ook met de motor bezig. Goed begin van FP3.
Liever Leclerc tijdens de Q.basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:21:
[...]
Liever nu als tijdens de Q
al heb ik toch liever dat Vettel dit ook heeft tijdens de Q
https://www.windy.com/19....8.806,-99.087,8,m:eduadp0Wulfric92 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:25:
Heeft iemand een goede buienradar site voor de GP van Mexico?
https://weather.com/en-GB...uds&animation=true&zoom=9Wulfric92 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:25:
Heeft iemand een goede buienradar site voor de GP van Mexico?
Ik zou het doen!
Los mecánicos están sacando el motor de Ricciardo.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 26 oktober 2019
Mechanics taking Ricardo's engine off the car. pic.twitter.com/cIoOGePUof
UPDATE 🛠
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 26 oktober 2019
We appear to have the same issue on both cars - a pollution of one of the cooling systems, which requires careful cleaning before qualifying. Our guys are working hard to fix it but we’re unlikely to go out in this session.#RSspirit #MexicoGP #FP3
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq