[F1 2019] Race 18 GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste
Acties:
  • 89.380 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

Nickrsd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:10:
Wat is er met albon?? Ik tune net ff in. Maar albon op p20 met +5??
Alboem Albon

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 25-10-2019 22:32 . Reden: Naamsverbastering ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:54

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:10:
Long runs wat ik lees op Reddit is Ferrari duidelijk het snelste, Max derde qua long runs.
Mercedes duidelijk langzaamste.

Dus zondag als niks geks gaat gebeuren:

1) Leclerc
2) Vettel
3) Max
4) Hamilton
5) Bottas
6) Albon
Maar de Ferrari's eten zo te zien hun bandjes op. Lijkt veel op vorig jaar toen iedereen last van graining had. Hoe staat dat bij RBR?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tijden van FP1 en FP2 valt me niet tegen van Max, hopelijk wordt er geen zand in de ogen gestrooid :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakduke schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:14:
Tijden van FP1 en FP2 valt me niet tegen van Max, hopelijk wordt er geen zand in de ogen gestrooid :)
Racepace sim Ferrari duidelijk sneller.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Ook wel fijn dat Vettel weer een beetje zijn ritme terug heeft. Ben geen fan maar hij hoort er toch wel bij.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
Spotmatic schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:14:
[...]

Maar de Ferrari's eten zo te zien hun bandjes op. Lijkt veel op vorig jaar toen iedereen last van graining had. Hoe staat dat bij RBR?
Max op soft, lijkt redelijk goed te gaan ten opzichte van Ferrari (medium). Mercedes komt ook niet lekker mee op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Oeh Albon toch.. wist ik niet. Het zal een keer meezitten voor RBR. Pff

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 25-10-2019 22:22 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
rammes schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:15:
Ook wel fijn dat Vettel weer een beetje zijn ritme terug heeft. Ben geen fan maar hij hoort er toch wel bij.
Haha, ik was ook geen fan maar sinds Leclerc erbij is wel. Go Vettel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

DataGhost schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:07:
[...]

Dat is iets anders dan bij de eerste die een rondje op softs rijdt (terwijl de rest van de tijden op medium zijn gereden) direct roepen dat dat team pole gaat halen en nog net niet dat ze de race winnen. De latere conclusie dat Ferrari 1-2 en Max 3 zou zijn zie ik nog steeds niet in de tijdenlijst staan, daar is het gewoon VET-VER-LEC. Hou dat wishful thinking anders gewoon voor na de FP, als alle tijden gereden zijn. Ik zat toch ook niet aan het begin te schreeuwen dat Giovinazzi pole ging rijden en dat de rest uit zou vallen, omdat hij als enige een tijd had?
Ik wist niet dat je kwaad werd?

Hoe dan ook, tijden ontwikkelen zich tijdens een FP en daar beweegt de opinie zich in het kielzog van mee. Weliswaar op enige afstand want er is echt helemaal niemand die bij de eerste en enige tijd heel hard pole-position gaat roepen. Tenzij het een hele matige grap is dan.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gezien de plekken van de STR's, zou je toch denken dat die Honda het ook verdomd goed doet op die hoogte.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ferrari alvast plan F aan het oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 18:23

pro_6or

amateur_60r

Dat Ian ook niet. Koffie heeft een vocht afdrijvende functie. Hij wil zich er ook altijd zo graag mee laten zien.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:22:
Gezien de plekken van de STR's, zou je toch denken dat die Honda het ook verdomd goed doet op die hoogte.
Of bij Toro Rosso hebben ze "per ongeluk" toevallig een zeer vergelijkbare koeloplossing als RBR. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Hippocampus schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:24:
Ferrari alvast plan F aan het oefenen?
Fall?
F#cked up tactics?
:+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:27
De Soft gaan onder de Ferrari een ronde of 10 mee dus die gaan morgen in Q2 voor medium en dan wisselen naar Hard in de race (als ze geen twee stopper doen). Vettel rijdt nu op de medium bijna 0.8-1.4 seconden trager dan Max op de Medium en haalt net de 25 ronden.

Bottas op Hard ziet er niet uit, glijdt echt alle kanten op, ronde tijden zijn ook niet lekker..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Ho Pin Tung dus zo in F1 café en op de sim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Fastest lap. LEC heeft die rode set opgereden om te kijken of plan F mogelijk is Zondag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Hippocampus schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:27:
[...]

Fastest lap. LEC heeft die rode set opgereden om te kijken of plan F mogelijk is Zondag. ;)
Zal het minder dan de 20 rondes van net moeten zijn. Zijn bandjes waren wel op zei hij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Holkers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:26:
De Soft gaan onder de Ferrari een ronde of 10 mee dus die gaan morgen in Q2 voor medium en dan wisselen naar Hard in de race (als ze geen twee stopper doen). Vettel rijdt nu op de medium bijna 0.8-1.4 seconden trager dan Max op de Medium en haalt net de 25 ronden.

Bottas op Hard ziet er niet uit, glijdt echt alle kanten op, ronde tijden zijn ook niet lekker..
Ik zat ook al te kijken en te rekenen. We gaan misschien gewoon een twee stop race krijgen. :Y

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2019 22:29 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:27
Oké, lees nu 71 ronden zondag. Laten we zeggen 25 ronden op de medium (3 in Q2 en rest in racetrim). Dan gaan de hard geen 46 ronden mee, dat gaat een twee stopper worden met medium - hard - soft.

@DaniëlWW2 Zeg ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Holk op 25-10-2019 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Standje op de handrem rijden is ook gevonden bij RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Hamilton houd zich natuurlijk weer niet aan buiten het bordje om rijden.

Leclerc prutst weer eens in de rondte.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 18:28

Edd

Om @DaniëlWW2 voor te zijn..

Mission Spinnow met Charles Leclerc Part Deux..

[ Voor 3% gewijzigd door Edd op 25-10-2019 22:31 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
LEC schrijft nog even een setje geel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Edd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:31:
Om @DaniëlWW2 voor te zijn..

Mission Spinnow met Charles Leclerc Part Deux..

Vrij harde contraslip, damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 17:43
Hmm, verwacht morgen hoe vreemd het ook klinkt misschien wel een 3 stopper.
Gaan gegarandeerd een paar safetycars krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

Zoo, dus buiten dat TR alle klantenteams (en Renault) achter zich heeft gehouden, heeft Gasly dat zelfs op Medium gedaan, terwijl de rest allemaal op Soft hun snelste tijd heeft neergezet. Netjes! Ziet er inderdaad uit alsof Honda wel iets goeds heeft gebouwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45

https://streamable.com/9d2zz

Leclerc is hem ook ff kwijt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15-09 18:28

Edd

D-dark schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:33:
Hmm, verwacht morgen hoe vreemd het ook klinkt misschien wel een 3 stopper.
Gaan gegarandeerd een paar safetycars krijgen.
Morgen een 3-stopper? Als in Q1, Q2 en Q3? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:24:
[...]

Of bij Toro Rosso hebben ze "per ongeluk" toevallig een zeer vergelijkbare koeloplossing als RBR. O-)
Of de Honda turbo presteert gewoon erg goed op grote hoogte. Gezien Oostenrijk zou mij dat niks verbazen. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DataGhost schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:34:
Zoo, dus buiten dat TR alle klantenteams (en Renault) achter zich heeft gehouden, heeft Gasly dat zelfs op Medium gedaan, terwijl de rest allemaal op Soft hun snelste tijd heeft neergezet. Netjes! Ziet er inderdaad uit alsof Honda wel iets goeds heeft gebouwd.
Ik hoop het ook. Dat dit een bevestiging is.

Maar..... ....Ho Pin Tung zei vanmiddag (natuurlijk) weer eens iets heel interessants. Renault motor was hier niet goed door simpelweg een grote turbo. Het zijn juist heel efficiënte motoren (in de F1) die een grote turbo toe laten (Mercedes). Dus hoe efficiënter de motor hoe meer je op hoogte inlevert. Mercedes dus nog steeds (verreweg) de efficiëntste motor. ?

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Lijstje met long runs.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/kbpojt1am.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:54

Spotmatic

Ken sent me

sjaool schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:37:
[...]

Of de Honda turbo presteert gewoon erg goed op grote hoogte. Gezien Oostenrijk zou mij dat niks verbazen. :P
Gezien het feit dat de Honda turbo is ontwikkeld met hulp van de Aviation afdeling van Honda...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Spotmatic schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:45:
[...]
Gezien het feit dat de Honda turbo is ontwikkeld met hulp van de Aviation afdeling van Honda...
Zegt hoogstens iets over de performance op 10km hoogte.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
No offense, jij haalt het lijstje wss ook alleen maar van elders, maar ik vind dit echt zeer niets-zeggende tijden. De verschillen tussen hard en zacht per coureur qua band, de verschillen binnen het team, verschillen binnen dezelfde compound.... Normaal kun je aan veel "long-run-analyses" wel één en ander zinnigs ophangen, maar dit rijtje zegt imho echt he-le-maal niets....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Vuvuzela schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:52:
[...]

Zegt hoogstens iets over de performance op 10km hoogte.
Misschien een ideetje voor een nieuw circuit?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ankona schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:54:
[...]

Misschien een ideetje voor een nieuw circuit?
Zandvoort wat hoger maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Ik doe de interpretatie hiervan eigenlijk nooit zelf, maar wat ik hier lijk te zien is dat Verstappen, Bottas en Hamilton hun Softs behoorlijk (lang) goed weten te houden terwijl ze bij Leclerc in een idioot tempo uit elkaar vallen (en Vettel... n=2 tsja). Vervolgens op de Medium vind ik Leclerc's tijden ook te weinig om conclusies aan te verbinden, maar bij Vettel, Hamilton en Verstappen gaan redelijk gelijk, waarbij Max gemiddeld net het snelste uitkomt. De tijden van Bottas op Hard zien er ietsjes fluctuerender uit maar het valt mee. Gemiddeld zijn die banden nog behoorlijk snel en in de buurt van de Mediums. De "duidelijke" verschillen die tussen de compounds horen te zitten zie ik hier helemaal niet in terug.
Als dit de racesims zijn waar alles op gebaseerd is snap ik niet echt waar het vandaan komt dat Ferrari zo geweldig is, of ik interpreteer het helemaal verkeerd natuurlijk.

Edit: eens met de reactie van @naitsoezn dus :+

[ Voor 9% gewijzigd door DataGhost op 25-10-2019 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DataGhost schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:56:
[...]

Ik doe de interpretatie hiervan eigenlijk nooit zelf, maar wat ik hier lijk te zien is dat Verstappen, Bottas en Hamilton hun Softs behoorlijk (lang) goed weten te houden terwijl ze bij Leclerc in een idioot tempo uit elkaar vallen (en Vettel... n=2 tsja). Vervolgens op de Medium vind ik Leclerc's tijden ook te weinig om conclusies aan te verbinden, maar bij Vettel, Hamilton en Verstappen gaan redelijk gelijk, waarbij Max gemiddeld net het snelste uitkomt. De tijden van Bottas op Hard zien er ietsjes fluctuerender uit maar het valt mee. Gemiddeld zijn die banden nog behoorlijk snel en in de buurt van de Mediums. De "duidelijke" verschillen die tussen de compounds horen te zitten zie ik hier helemaal niet in terug.
Als dit de racesims zijn waar alles op gebaseerd is snap ik niet echt waar het vandaan komt dat Ferrari zo geweldig is, of ik interpreteer het helemaal verkeerd natuurlijk.

Edit: eens met de reactie van @naitsoezn dus :+
Ferrari is helemaal niet zo geweldig...
Hele seizoen al grotere bandenslijtage, nauwelijks grote updates aan de auto gebracht of na maanden uitstel eens iets en ze missen neerwaartse druk. Het is puur hun K1+ stand dat ze opeens zo goed heeft gemaakt en er zijn nogal wat vraagtekens bij te plaatsen hoe ze dat hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 14:50

Soggney

Zeekomkommer

Ik had gehoord dat de Ferrari performance gain lag aan de intercooler

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:22:
[...]

Hele seizoen al grotere bandenslijtage, nauwelijks grote updates aan de auto gebracht of na maanden uitstel eens iets en ze missen neerwaartse druk. Het is puur hun K1+ stand dat ze opeens zo goed heeft gemaakt en er zijn nogal wat vraagtekens bij te plaatsen hoe ze dat hebben gedaan.
Dat weet ik, ik reageerde daarmee impliciet op de grammofoon van @Verwijderd, die maar bleef herhalen dat Ferrari de beste racesims aan het rijden was en zeker weten pole gaat pakken morgen. Ik vond het interessant dat 'ie daarna dus die tijdenlijst plaatste waar niks van dat uit bleek 8)7

Wel mooi dat de lijst zo nietszeggend is, dat houdt het een beetje spannend. Voor zover je er wel iets uit kan halen lijkt het mij dat Red Bull zeker nog goede kansen maakt :) En hopelijk is het inderdaad zo, net als met alle party modes van vorig jaar, dat de gains van Ferrari compleet nutteloos zijn hier. Als hun winst vooral uit de motor komt en de aero van nu eigenlijk niet zoveel verschilt met die van voor de zomer, voorspel ik eigenlijk dat ze het in de race zelfs met Toro Rosso moeilijk gaan krijgen, die behoorlijk goed bezig waren deze sessie. Dat lijkt me pas wishful thinking :+ Laat het chassis van RB toch nog wat voordeel hebben en de Honda-motor relatief minder impact hebben van de ijle lucht, krijgen we wat interessants te zien.

Dus bij deze mijn top 6 raceuitslag:
1. Verstappen
2. Albon
3. Hamilton
4. Bottas
5. Gasly
6. Kvyat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Soggney schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:25:
Ik had gehoord dat de Ferrari performance gain lag aan de intercooler
De olie uit intercooler theorie is maar 1 van de vele opgegooide balletjes.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
[...]

Je bent de aero upgrade in Singapore vergeten waarbij zon beetje de halve auto is vervangen?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:38

Oekol

waka waka hey hey

https://amp.formula1.com/...__twitter_impression=true

Analyse van vrijdag! Red Bull lijkt er prima hij te zitten. En dan gaat Ferrari vandaag met de nieuwste spec motor rijden ipv de spec 1 op vrijdag and it's gone.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
[...]

Puur hun ''K1+ / Party Mode / Single Shot mode / Mode 11 mode? Wat dacht je van 2 uitzonderlijk goeie coureurs en vooral Leclerc de parel van Ferrari? Buiten een zeer goed chassis en aero ook een goede motor. En jij gooit het puur op hun ''K1+'' stand? 8)7 |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:52
LopendeVogel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:57:
[...]

Puur hun ''K1+ / Party Mode / Single Shot mode / Mode 11 mode? Wat dacht je van 2 uitzonderlijk goeie coureurs en vooral Leclerc de parel van Ferrari? Buiten een zeer goed chassis en aero ook een goede motor. En jij gooit het puur op hun ''K1+'' stand? 8)7 |:(
Not sure if sarcasm....
Geen zin in rellen, maar jij kijkt wel heel erg door een rode bril dan. Vergeet je niet de vele fouten die Fer maakt tijdens de race, en ja hun coureurs zijn goed maar niet uitzonderlijk...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
LopendeVogel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:57:
[...]

In Boedapest rijden ze 1 seconde per ronde langzamer in de race.

En jij gelooft dat ze in de zomerstop dan met de aero upgrade die seconde winnen?

Die aero heeft wellicht een 2 tiende gebracht, maar de gain in acceleratie aan het begin van de rechte stukken is gewoon bizar. Daar winnen ze gewoon bijna 1 seconde (over 1 ronde), zie Suzuka. Zelfs met DRS komt Lewis niet voorbij Vettel. En de Mercedes is geen pannenkoekenmotor.

Zie om Sochi. Zelfs met alle fouten in hun snelste kwali rondes, reden de Ferraris met het grootste gemak weg. Leclerc reed met zijn matige ronde gewoon 4 tiende weg op Hamilton. Met hun partymode ook aan natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
CrazyFool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

Not sure if sarcasm....
Geen zin in rellen, maar jij kijkt wel heel erg door een rode bril dan. Vergeet je niet de vele fouten die Fer maakt tijdens de race, en ja hun coureurs zijn goed maar niet uitzonderlijk...
Hu? Ik ben net als 99% hier een "max fan" dus nee geen rode bril. Wel gun ik het Ferrari meer dan Mercedes, dat dan weer wel (maar dat staat 100% los van mijn reactie).
Het is niet alleen de motor van Ferrari waarom ze (bijna?) het beste team zijn. Leclerc is zeker uitzonderlijk goed, Vettel deed het even wat minder maar ik mag hopen dat hij zich met al zijn wk's wel al bewezen heeft.
Haas en Alfa rijden zeker met 50% vermogen van de motor? Of zouden deze wagens evt icm de coureurs gewoon minder goed zijn? Als het puur en alleen de motor zou zijn, dan zag je Haas en Alfa wel iets hoger in de lijst staan.
Vertel, wat heeft dit met een rode bril te maken?

Ik mag hopen dat dit soort discussies/meningen alleen op gptoday en nujij afgeketst worden, maar niet hier.

[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 26-10-2019 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

@f1bythenumbers kom maar! wat denk jij van FP2?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:52
LopendeVogel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:38:
[...]

Hu? Ik ben net als 99% hier een "max fan" dus nee geen rode bril. Wel gun ik het Ferrari meer dan Mercedes, dat dan weer wel (maar dat staat 100% los van mijn reactie).
Het is niet alleen de motor van Ferrari waarom ze (bijna?) het beste team zijn. Leclerc is zeker uitzonderlijk goed, Vettel deed het even wat minder maar ik mag hopen dat hij zich met al zijn wk's wel al bewezen heeft.
Haas en Alfa rijden zeker met 50% vermogen van de motor? Of zouden deze wagens evt icm de coureurs gewoon minder goed zijn? Als het puur en alleen de motor zou zijn, dan zag je Haas en Alfa wel iets hoger in de lijst staan.

Ik mag hopen dat dit soort discussies/meningen alleen op gptoday en nujij afgeketst worden, maar niet hier.
Na deze post snap ik je vorige post wat meer, en was zeker ook niet bezig om je af te branden. Zie ook de post van @StealthyPeanut want zo denk ik er namelijk ook over. Ondanks dat vet een aantal WK’s heeft gewonnen zit hij toch al 2 jaar in een behoorlijk neerwaartse spiraal. Lec is goed maar moet nog veel leren. En dan de vele Ferrari fouten, maar don’t get me wrong ik gun het ze zeker om wk te worden. Leuk om de tijden te zien keren tegenover van Merc of elk willekeurig ander team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
ik heb het even in een grafiekje gezet (leest net wat makkelijker).
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ykrlnc7.png

Snap niet zo goed hoe ze uit deze data concluderen dat Fer en RBR dezelfde race pace hebben en Merc 0.1 s langzamer is :?

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2019-Races/Mexico2019/2019-18-mex-p2-race-pace.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Leoon. schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:44:
https://amp.formula1.com/...__twitter_impression=true

Analyse van vrijdag! Red Bull lijkt er prima hij te zitten. En dan gaat Ferrari vandaag met de nieuwste spec motor rijden ipv de spec 1 op vrijdag and it's gone.
vaak als Ferrari iets nieuws heeft gaat het stuk of is het slecht gemonteerd dus Max gaat winnen, ik zeg het je.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/rG3ZhE5vU5iHTMjCiyOfZGux0RZP-zGmpNRnolc1t0o.png?width=640&height=845&crop=smart&auto=webp&s=086561c7bf38cf895e074360670088d0233cf2d5
nieuwe versnellingsbakken voor : Bottas, Stroll, Kubica, magnussen en Verstappen. zonder penalty

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grimmie187 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:36:
[...]

Je bent de aero upgrade in Singapore vergeten waarbij zon beetje de halve auto is vervangen?..
En Ferrari deed dat eindelijk eens, driekwart in het seizoen terwijl Mercedes en zeker RBR met meer zijn gekomen over de loop van het seizoen. Verder zit de derde PU er al sinds Spa in en toen gingen ze opeens van kansloos naar niet in te halen. Mercedes was nog steeds sneller in zowel Spa als Monza, maar ze kwamen er niet voorbij, want K1+.

Ook negeer je dat na die update in Singapore, Mercedes en RBR alsnog beduidend meer neerwaartse druk genereren. Dat zie je omdat ze sneller zijn in zo ongeveer elke bocht dan Ferrari. Het is die K1+ stand, en niks anders waardoor Ferrari hun seizoen niet is uitgelopen op ene totale deceptie. 40kW is alleen niet niks en waar het vandaan komt en vooral waarom het beschikbaar is na een ronde voorbereiding, dat is het raadsel. Het is zeker geen normale stand want anders was er geen voorbereiding nodig. Ook lijkt het gelimiteerd tot een aantal maal per race. Ik zelf neig naar intercooler olie die ze verbranden...

@LopendeVogel Behalve dat Mercedes en RBR beiden ook een coureur hebben die minstens van het niveau van die van Ferrari zijn, is de redenatie verder ook krom. Niet alleen hebben Alfa en zeker Haas een overduidelijk inferieure auto die in de regel op een ronde word gezet, maar ze hebben ook niet de beschikking over K1+. Alleen Ferrari heeft dat. Ze hebben helemaal geen voordeel in vermogen op Racing Point met hun Mercedes. Ze hebben niet eens een voordeel in vermogen op Williams, maar daar gaan heel andere dingen mis dan de motor. :z

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

ondanks dat @f1bythenumbers nog niet heeft gereageerd, hier wel zijn plaatje
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/12u11092nuu31.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=fc16b3a4e92536321898d3d84f8d2d8234b0a0a4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:55:
ondanks dat @f1bythenumbers nog niet heeft gereageerd, hier wel zijn plaatje
[Afbeelding]
Het staatje van Vettel ziet er heel goed uit. Er constant, terwijl ik dat eigenlijk meer van Verstappen gewend ben. Vettel is het hele weekend als goed bezig. Leclerc laat naar mijn gevoel toch wat steekjes vallen en maakt foutjes die ik maar zal toewijzen aan het de grenzen van het circuit opzoeken. Bottas en Hamilton lijken dit weekend geen potten te kunnen breken en zelfs het derde team te zijn.

Wat de race aangaat hoop ik dat Mercedes een wereldstart maakt en het Ferrari lastig gaat maken zodat Max vrijuit naar P1 kan cruisen... :+ :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 07:46

Mystikal

It never hurts to help!

Lang weekend weg naar Malaga, maar Ziggo doet het hier ook gelukkig.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:57
LopendeVogel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:38:
[...]

Heb ergens gelezen dat Ferrari de klantenteams nog een nieuwe oude spec hebben gegeven zodat die niet wisselen ivm penalty s. Alleen rai heeft die wel omdat hij die oude spec gewrecked heeft.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Snowhite0901 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:04:
[...]

Heb ergens gelezen dat Ferrari de klantenteams nog een nieuwe oude spec hebben gegeven zodat die niet wisselen ivm penalty s. Alleen rai heeft die wel omdat hij die oude spec gewrecked heeft.
Dat ook, maar de spec 3 klantenmotor heeft ook geen K1+. :)

Kwalificatie gaat nog leuk worden. Snelste ronden van Vettel en Verstappen. Max houdt in bijna elke bocht een hogere snelheid aan, maar Vettel loopt enorm uit op rechte stukken. Gaat de Ferrari dan voluit dan ga je nog wat krijgen qua topsnelheden.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jhe1g7xi3vu31.jpg

https://f1ingenerale.com/...piu-in-forma-del-venerdi/

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:01:
[...]

Kwalificatie gaat nog leuk worden.
Zeker als je naar het weer kijkt!
https://www.windy.com/-Ra...8.806,-99.087,8,m:eduadp0

Ben benieuwd of het droog blijft. anders is het nog spannender voor iedereen!
laat FP3 maar beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
pro_6or schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:41:
[...]

Ik hoop het ook. Dat dit een bevestiging is.

Maar..... ....Ho Pin Tung zei vanmiddag (natuurlijk) weer eens iets heel interessants. Renault motor was hier niet goed door simpelweg een grote turbo. Het zijn juist heel efficiënte motoren (in de F1) die een grote turbo toe laten (Mercedes). Dus hoe efficiënter de motor hoe meer je op hoogte inlevert. Mercedes dus nog steeds (verreweg) de efficiëntste motor. ?
Hij zei het precies andersom volgens mij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Winnende auto, wordt morgen het podium opgetild/gereden
Dit hebben ze getest met een Williams gister enige keer dat die het podium aan mogen raken dit seizoen
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHzzSLWWoAUl3Mh?format=jpg&name=large

Las volgens mij ook, dat ze dit voor de USGP ook willen doen.

Gasly is ziekjes en veel andere op het paddock ook!

[ Voor 12% gewijzigd door basvn op 26-10-2019 16:20 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 15-09 11:06
basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:19:

[Twitter]
[Twitter]
Oorzaak is gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Zitten we al klaar? of is iedereen zijn auto aan het wassen?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15-09 11:03
Winnende auto, wordt morgen het podium opgetild/gereden
Dit hebben ze getest met een Williams gister enige keer dat die het podium aan mogen raken dit seizoen
[Afbeelding]

Las volgens mij ook, dat ze dit voor de USGP ook willen doen.

[Twitter]
[Twitter]
2 uur in de diarree zitten, je moet er maar zin in hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

418O2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:44:
[...]

Met het huidige zorg systeem in Nederland voor ouderen...... :F

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

De baan is behoorlijk nat! Wie ketst er weer af vandaag?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:58

SomerenV

It's something!

418O2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:44:
[...]

Dat, en autorijden met serieuze maagklachten is al absoluut geen pretje, laat staan als je een F1-race moet rijden. 2 uur lang opperste concentratie, constant diverse G-krachten en immens veel trillingen. Heel veilig is dat niet aangezien je concentratievermogen echt omlaag duikt als je maagkramp of iets dergelijks hebt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

toolkist schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:16:
[...]

Hij zei het precies andersom volgens mij ;)
Nee, dat was juist het opvallende. Ik dacht ook dat juist Renault de grote turbo had maar ho pin zei heel duidelijk dat dat juist Mercedes was. Dat kunnen ze omdat ze zo,n efficiënte motor hebben, dat staat blijkbaar een grotere turbo toe. Maar die verliezen dus blijkbaar relatief meer op hoogte.

Hij wilde het bij F1 café verder uitleggen maar werd door de presentator afgesnauwd met een verhaal over 90 jarige moeder moet het begrijpen kunnen.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overdrive97
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 16:19
[Twitter]
[Twitter]
Wie is in geval van nood de reservecoureur van Toro Rosso?
Is dat ook Sébastien Buemi, gezien hij in ieder geval de reserve van RBR is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Haha wtf, noro virusje in Mexico? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Auto van Gasly blijft leeg tot 20min voor het einde van de training (Q-run)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 06:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Overdrive97 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:51:
[...]

Wie is in geval van nood de reservecoureur van Toro Rosso?
Is dat ook Sébastien Buemi, gezien hij in ieder geval de reserve van RBR is?
Volgens mij wel, maar de vraag is of ie erbij is. Anders DiResta maar weer de auto in.

@rammes sowieso stroll :)

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 26-10-2019 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:52
Nou, FP3 en Q.
Benieuwd hoe de startrij morgen gaat zijn.

En GAS ziek? Hebben ze reserverijders bij TR?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

[Twitter]
Marko is weer evil. :P
Het is een grap, maar de meeste mensen zullen dat denk ik niet begrijpen.

Maar de baan is weer nat, inters.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2019 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
De baan lijkt natter dan FP1, ben benieuwd wat er de rest van het weekend gebeurt. Toch maar even rondje op inters om de wagen te voelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Zijn die kleurtjes bij de rijdernummers nieuw?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
redfoxert schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:03:
Yup. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

redfoxert schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:03:
Viel me gister ook al op
ziet er mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:47:
[...]

Dat, en autorijden met serieuze maagklachten is al absoluut geen pretje, laat staan als je een F1-race moet rijden. 2 uur lang opperste concentratie, constant diverse G-krachten en immens veel trillingen. Heel veilig is dat niet aangezien je concentratievermogen echt omlaag duikt als je maagkramp of iets dergelijks hebt.
Vergeet het vochtverlies niet, dat kan ook een issue worden. Weet niet hoeveel drinkwater ze meenemen, maar een vochttekort breekt je wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

"Never has the nickname the GASman been more appropriate" ohh SkyTed Kravitz.. :9

[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 26-10-2019 17:07 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Zullen die gele broodjes na T1, genoeg afremmen om het geintje van HAM geen voordeel meer te geven?

Bocht afsnijden, en recht door het gras gaan

[ Voor 23% gewijzigd door basvn op 26-10-2019 17:08 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:28

Qu3st

Jack Plooij zijn broekje is net zo nat als de baan nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Vuvuzela schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:06:
"Never has the nickname the GASman been more appropriate" ohh SkyTed Kravitz.. :9
Dat je met 250 een scheetje moet laten, maar ook weet dat je diarree hebt, dat zijn pas echt belangrijke beslissingen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:44
Ugh, Jack, kap eens met dat hielen likken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
DIe loopt een partij op Max te geilen zeg. Zo snel was dat rondje nou ook weer niet

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 06:37
Jack heeft z’n broek niet meer in de Plooij ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

loekf2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:09:
Jack heeft z’n broek niet meer in de Plooij ;-)
En ik ook niet, schijtziek van dat gezever, asjeblief zeg.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Olav geeft aan dat hij er niet raar van opkijkt als Hulkenberg misschien naar RB gaat.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar Ricciardo zijn auto heeft een hydraulisch lek en bij Vettel zijn ze ook met de motor bezig. Goed begin van FP3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:19:
Maar Ricciardo zijn auto heeft een hydraulisch lek en bij Vettel zijn ze ook met de motor bezig. Goed begin van FP3. :P
Liever nu als tijdens de Q
al heb ik toch liever dat Vettel dit ook heeft tijdens de Q :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:21:
[...]

Liever nu als tijdens de Q
al heb ik toch liever dat Vettel dit ook heeft tijdens de Q :+
Liever Leclerc tijdens de Q. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Heeft iemand een goede buienradar site voor de GP van Mexico?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

tot nu toe is dit wel een fijn beeld
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EH0INZaX4AUtqem?format=jpg&name=large
helaas is t training, en geen Q

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EH0IdflWoAA2cRg?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
RIC is zoooo blij dat ie naar Renault is gegaan... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Grappig om te zien dat Max altijd netjes geschoren is (voor zover je die pluisjes kunt scheren) ten opzichte van de vrijdag waar hij altijd wat haar op zijn kin heeft zitten.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Scheelt toch gauw 0.1s :+
Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.