En RIC moet nog banden wisselen.
Verwijderd
Blafband of tril-ei.HollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:19:
Stomme vraag, maar wat zijn die knoppen met namen van coureurs erop? Ik zie ze daar altijd op drukken, maar geen idee wat ze doen. :x
Ja, vind het zo ouderwets uitzien. Is er niet gewoon een directe verbinding?
RIC pit. Max krijgt een gratis plekje
RIC > PIT > Medium
"When you grow up your heart dies"
Geen enkele uitvaller tot nu toe...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nope, die ging hem uitrijden volgens de boardradio.Ari Gold schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:23:
Max ook nog pit zo?
hoezo? je wilt toch niet constant in de driver zijn oor zeuren.HollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:22:
[...]
Ja, vind het zo ouderwets uitzien. Is er niet gewoon een directe verbinding?
Die engineers praten meer met andere personen dan met de coureur.
Ben wel benieuwd of RIC nu als een malle kan rijden nu. Lege auto, verse banden.
Waiting on the world to change
Oh shit. Norris out...helemaal gemist.
Balen weer voor NOR... Memes incoming...
Ricciardo - Perez wordt leuk voor P7
Too soonSpotmatic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:23:
Geen enkele uitvaller tot nu toe...
Die ingezoomde beelden zijn een pak irritant, de wagens lijken zo sloom te rijden dat je denkt dat ze panne hebben.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik denk eerder Ric vs Max? Of is dat te optimistich (voor Ric fans)SunriseBGN schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:24:
Ricciardo - Perez wordt leuk voor P7
Duidelijk.demonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:23:
[...]
hoezo? je wilt toch niet constant in de driver zijn oor zeuren.
Die engineers praten meer met andere personen dan met de coureur.
RIC zit maar 10 sec achter VER. Dat zou nog wel eens spannend kunnen worden.
Overigens gaat het nou nog regenen of wat? xD
Ja. Na de raceChefbierrr schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:26:
Overigens gaat het nou nog regenen of wat? xD
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
ALB is nog een beste klap sneller dan VER....
Of de regie kiest anders?Paulus07 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:27:
Ham is weer stil zodra die p1 ligt... 😋
Hmm, ik acht de kans op een SC met de minuut minder worden... Ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren!
Dat lijkt me logischsjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:27:
Veel versere banden.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:27:
Nieuwe bandensjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:27:
Rijdt ook op kersverse banden. VER moet nu wss bandjes beetje sparen ivm uitrijden race.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:27:
Ik haal alvast de Hamilton Obligate Speech-bingo uit de kast.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Banden van 10 rondes oud jasjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:27:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mag het? Op 10 ronden oude banden?sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:27:
Max DOTD vind ik.
Ik zou het doen!
Wtf is een "dubbelepuntcomma", Olav?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
RIC zijn laatste 2 rondjes zijn indd sneller als die van MAX ...
https://f1manager.info/ranking/4605
Wie zei dat de top 6 vast lag?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bot achterin Vet voor SC? Om Lec te laten winnen?
ICE ICE Baby
Een Olaviaanse uitdrukking...Ample Energy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:28:
Zou ik niet doen, denk dat VET hem gaat pakken.simons schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:28:
Ik haal alvast de Hamilton Obligate Speech-bingo uit de kast.
VER aan het sparen? Komt niet dichterbij aan ALB en lijkt zelfs wat gas terug te nemen?
Kunnen ze Albon niet binnen halen voor een setje rode banden? (als hij er nog een heeft)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als bot/lec nu even elkaar van de baan kegelen…
eerder einde verhaal van z'n bandjes.CrazyFool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:30:
VER aan het sparen? Komt niet dichterbij aan ALB en lijkt zelfs wat gas terug te nemen?
[ Voor 71% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2019 21:31 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maximaal haalbare dit. waarom die motor belasten, als dat niet meer nodig isCrazyFool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:30:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In ieder geval voor de meeste actie in de hele wedstrijdrammes schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:28:
Max DOTD vind ik.

Ik begreep dat de banden van VER nu 51 ronden oud zijn en die van ALB 13...CrazyFool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:30:
Jezus wat lopen die Ferrari’s hard. Bottas komt met DRS gewoon niet eens dichterbij
daar zou die nu nog niet de race mee kunnen uitrijden..Quad schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:30:
Kunnen ze Albon niet binnen halen voor een setje rode banden? (als hij er nog een heeft)
Kan ook, de banden van Max hebben niet het eeuwige levenChefbierrr schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:25:
[...]
Ik denk eerder Ric vs Max? Of is dat te optimistich (voor Ric fans)
Als 't verschil met Max net zo groot is op rondje 68, zouden ze 't kunnen doen, toch?demonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:31:
[...]
daar zou die nu nog niet de race mee kunnen uitrijden..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
we worden in ieder geval bespaard van een polonaise in de ziggodome.
Ik zou het doen!
28 seconden ga je niet meer goed rijden, zeker niet met oude banden.CrazyFool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:30:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Max is aan het managen.... begrijpelijk, maar vreselijk voor de sport
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat is een oneindige loopAmple Energy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:28:
VER rijdt helemaal eenzaam zijn rondjes op dit moment. Hij zit achter MAG op de baan...
Lec gaat hem alsnog winnen denk ik helaas
Wist niet dat F1 auto's konden lopen.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:31:
Jezus wat lopen die Ferrari’s hard. Bottas komt met DRS gewoon niet eens dichterbij
RBR wacht op SC/VSC of laat het zoals het is
ICE ICE Baby
* CrazyFool doet regendans 
* CrazyFool sms’t sprinklers aan naar 3310-FIA

* CrazyFool sms’t sprinklers aan naar 3310-FIA
klopt, dan zou het zeker kunnen jaQuad schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:31:
[...]
Als 't verschil met Max net zo groot is op rondje 68, zouden ze 't kunnen doen, toch?
toch weer 1 puntje extra
Zwakke race van Albon eerlijk gezegd..
I served in a company of heroes.
LEC gaat foutjes maken... Welke muur kiest hij uit?
Het zou moeten kunnen als Ric nog even door trapt.SunriseBGN schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:31:
[...]
Kan ook, de banden van Max hebben niet het eeuwige leven
dan moet ie nog een merc en vet voorbij nee gaat ie niet reddenPyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:32:
ALB rijdt prima. Vergeet niet, het is zijn eerste jaar in de F1.Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:33:
Zelfde als bottas?sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:33:
LEC gaat foutjes maken... Welke muur kiest hij uit?
Bot heeft gisteren ff geoefend hoe hij met minst pijnlijke nek de laatste bocht kan missen

ICE ICE Baby
RAI > OUT....
Beschamend iets eigenlijk voor een topsport als de F1....
Beschamend iets eigenlijk voor een topsport als de F1....
[ Voor 70% gewijzigd door sjaool op 27-10-2019 21:35 ]
Waaruit 'eerlijk'? 10sec achter de 4 mannen, zeer netjes als je het mij vraagt.Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:33:
En met die 4 zo voorin, blijft het toch een leuke race tot het einde.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max is qua racepace ook echt maar een paar honderdsten langzamer, op die stokoude banden...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ken dat publiek niet zo goed, zijn dat echt F1 fans of meer het casual/party volk?rammes schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:31:
we worden in ieder geval bespaard van een polonaise in de ziggodome.
Opzicht niks mee hoor met die laatste groep, maar niet echt iets waar ik tussen zou willen staan.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 27-10-2019 21:36 ]
RIC komt PER niet voorbij.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Gewoon slecht van Albon. De RBR pakt hier pole en Max zou m gewonnen hebben zonder robottas.
Is max nu zo aan t pushen, of de rest zo aan het vertragen..DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:35:
Max is qua racepace ook echt maar een paar honderdsten langzamer, op die stokoude banden...

albon heeft traffic de afgelopen paar rondes gehad.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:35:
Hij rijdt zeker prima, maar de auto van Max lijkt hier een winnende te zijn. Als je ziet wat ALB ermee doet valt dat toch wat tegen.Sir_Lion schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:34:
[...]
ALB rijdt prima. Vergeet niet, het is zijn eerste jaar in de F1.
I served in a company of heroes.
Ai ai RIC....
Pic - Per
[ Voor 8% gewijzigd door Ari Gold op 27-10-2019 21:37 ]
RIC heeft wat moeite met PER.
Dat was iets te optimistisch van RIC, zo zonder de automatische rem-balans..
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max is nauwelijks langzamer dan Hamilton.demonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:36:
[...]
albon heeft traffic de afgelopen paar rondes gehad.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En niet vergeten: https://www.formula1.com/en/vote.html
Volgende race maar weer hopen op een middelmatige start van Max?
Max persoonlijk snelste ronde op een stel fossielen van 55 rondes oud
Je bent ook om 15:00 aan het bier gegaan?Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:32:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:24
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat ging niet RIC
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.