Hehe.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat niet... maar... PER...
"When you grow up your heart dies"
Ik wacht nog even op de boardradio van LEC.. "We need to talk.."DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:05:
Een uitstekende Ferrari strategie vandaag. Vettel gaat voor de overwinning.![]()
-
nope.. van medium naar hard gegaan in ronde 20(ish)SpeedQber schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:07:
Moet PER nog pitten?
In principe niet. Startte op Meds, is nu op Hards.SpeedQber schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:07:
Moet PER nog pitten?
Nee,Harry Nak schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:08:
Gaat het nog regenen?
Elect a clown, expect a circus.
Ik zit erop te wachten. Voel me al het halve weekend niet lekker, ben doodmoe, haat aan wintertijd en race weekend is klote. Ik heb een boze Leclerc nodig.Edd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:08:
[...]
Ik wacht nog even op de boardradio van LEC.. "We need to talk.."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Top 5 rijdt een seconde harder.. Dus dan SC, pitstop en dan weer opnieuw beginnen? Of hoe zou dat moeten werken dan?CrazyFool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:07:
Nu een SC, en alles ligt weer open!
niet voor het regelment..PWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:10:
VER moet toch nog pitten. Die zakt dan toch ook weer 6 plekken terug
Ging toch van Medium naar Hard aan het begin?PWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:10:
Daarom graag een SC.PWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:10:
Hoeft eigenlijk niet. Heel onwaarschijnlijk, maar Max kan hem uitrijden hiermee.PWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:10:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou ik hem wel willen zien doen.PWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:11:
Moet inderdaad niet. Maar hij gaat toch geen 70 rondjes op hard rijden
Echt niet? Ik denk van welPWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:11:
correct. hij zou nu terugkomen op P9-10.warp schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:12:
RIC moet nog pitten toch?
DoneDaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:09:
[...]
Ik zit erop te wachten. Voel me al het halve weekend niet lekker, ben doodmoe, haat aan wintertijd en race weekend is klote. Ik heb een boze Leclerc nodig.
Zo helemaal na de pitstop
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
---RAWE CEEK!!!---
I served in a company of heroes.
Zijn banden zagen er nog goed uit werd er gezegd... Op zich zou mij het dus niet verbazen.PWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:11:
ICE ICE Baby
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zou wel een stunt zijn toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:15:
Maar ik denk dat Max de boel gaat uitrijden als er geen SC komt.
Banden zijn nagenoeg even oud.caspervc schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:15:
Max zelfde pace als ric
Waiting on the world to change
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ICE ICE Baby
Iedereen voor hem (behalve RIC uiteraard) gaat hem uitrijden op deze band, dus veel schiet hij er niet mee op.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:15:
Maar ik denk dat Max de boel gaat uitrijden als er geen SC komt.
Nogal.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2019 21:18 ]
Verstandig want dan kunnen ze snel anticiperen op een eventuele SC.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:18:
Maar Max en GP zijn net aan het praten. Ze gaan uitrijden.
Mijn mening: ja. MAG is af en toe behoorlijk gek, maar kan een redelijk potje rijden. GRO kan helemaal niks.Sir_Lion schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:18:
Vraagje: Is GRO zoveel minder dan MAG dat er zo'n gat tussen die twee zit? (Met Williams er nog tussen!)
Tja, Max zijn angerboost zal onderhand op 0,5s extra per ronde zitten.basvn schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:18:
Max rijd gewoon weer een persoonlijk snelste ronde
[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 27-10-2019 21:20 ]
en dat terwijl die gewoon loopt te klagen over zijn motor. (geen idee wat of waarom)DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:19:
[...]
Tja, Max zijn angerboost zal onderhand op 0,5s extra per ronde zitten.
Praten met de coureurHollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:19:
Stomme vraag, maar wat zijn die knoppen met namen van coureurs erop? Ik zie ze daar altijd op drukken, maar geen idee wat ze doen. :x
onboards op F1tv? XDHollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:19:
Stomme vraag, maar wat zijn die knoppen met namen van coureurs erop? Ik zie ze daar altijd op drukken, maar geen idee wat ze doen. :x
De radio knoppen?HollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:19:
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ja, Bottas is gewoon erg naar in de eerste rondes altijd. Zonde.MikeyMan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:20:
Toch bekruipt me het gevoel dat max hem met twee vingers in de neus had gewonnen zonder dat gekloot
banden sparen.wcduck schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:20:
Max loopt niet weg van Perez, en loopt niet in op Ric. Dat is jammer.
Denk ik dus ook. Had waarschijnlijk makkelijk gewonnen vanaf pole.MikeyMan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:20:
Toch bekruipt me het gevoel dat max hem met twee vingers in de neus had gewonnen zonder dat gekloot
@HollowGamer radio knoppen.
Oh daar was ik al voorbij... Zelfs vanaf p4 denk ik.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:21:
[...]
Denk ik dus ook. Had waarschijnlijk makkelijk gewonnen vanaf pole.
Nee. Dan had ‘ie een tik gehad in bocht 1, 2 of 3 van LECDaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:21:
[...]
Denk ik dus ook. Had waarschijnlijk makkelijk gewonnen vanaf pole.
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq