3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"When you grow up your heart dies"
Waiting on the world to change
Dat is best normaal hoor, ze zijn amper op de helft van de race. Een paar races geleden reden ze wel erg langzaam, toen was het 15 sec. verschil ongeveer maar toen liet het circuit het toe omdat inhalen erg pittig was en LEC dus het tempo kon bepalen.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:50:
Die racepace van iedereen is toch wel achterlijk langzaam als je nagaat dat ze gisteren zeker 6s sneller per ronde reden.
Hulk ook in de pocket
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Viel mij ook al opMaarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:52:
Misschien ligt het aan mij, maar zit er een trilling in Max' onboards? Alsof er onbalans is in de banden of zoiets?
DUGG
Ah, net zoiets als de achteruitkijkspiegel in mijn auto...Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:52:
Misschien ligt het aan mij, maar zit er een trilling in Max' onboards? Alsof er onbalans is in de banden of zoiets?
Hij gaat 300km/h+.Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:52:
Dan trilt er wel eens wat
Kan dit getrol ophoudenPyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:50:
[...]
Bottas was ook wel extreem smerig bezig. Max was er voorbij en dan heel vies tegen zijn achterwiel aanrijden. Geen fout Max en snap niet dat Bottas hiervoor geen straf krijgt
ICE ICE Baby
Heijmenberg99 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:53:
Die nieuwe tweakers profielfoto’s zijn wel echt lelijk trouwens.
Zijn die nieuw? Ik weet wel dat er nieuwe usericons zijn.Heijmenberg99 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:53:
Maar care, die kan je met CSS uitzetten.
[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 27-10-2019 20:54 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hij verloor wel wat carbon hier en daar, lastig te zeggen of de auto in onbalans raakt daardoor. Wss gaat het wel om 10en van seconden/Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:52:
https://f1manager.info/ranking/4605
Toch nog snelste tijd.
vrije lucht helpt enorm. en inhalen kost niet zoveel moeite als de tegenstand niet heel hoog is.rik86 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:53:
Verstappen al binnen t pit window van Ric of niet? Bizar hoe snel die dan eigenlijk vanuit 20e plek weer richting top 6 rijdt
Dan moet die even langs Hans Different!autje schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:51:
[...]
Dat doet BOT echt niet bewust, want het risico is net zo groot dat z'n halve voorvleugel eraf gaat. Hij zag VER gewoon laat.
Lijken wel mislukte tetris of space invaders sprites.Heijmenberg99 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:53:
Waiting on the world to change
Geen idee ze waren er ineens.AW_Bos schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:54:
[...]
Zijn die nieuw? Ik weet wel dat er nieuwe usericons zijn.
Mensen die er geen hadden hebben nu van die dingen met blokjes iddAW_Bos schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:54:
[...]
Zijn die nieuw? Ik weet wel dat er nieuwe usericons zijn.
Jup, lost victory confirmedpowah33 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:54:
max 1:20.7 sneller als Lec ... max gaat lekker
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wie houdt al die dingen uit elkaar?
Vermakelijke race tot nog toe!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik dacht eerst dat t allemaal dezelfde warenSuBBaSS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:55:
"Om de herkenbaarheid van de users te vergroten". *gniffel*
Wie houdt al die dingen uit elkaar?
Vermakelijke race tot nog toe!
man man ... beetje minder azijn graag
Alleen MAG ging niet helemaal lekker en SAI moest even een keer extra.
Er is een verschil tussen profielfoto's en usericonsjip_86 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:55:
[...]
Mensen die er geen hadden hebben nu van die dingen met blokjes idd
Ik ben hier voor de F1 topics.AW_Bos schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:55:
Lees de .plan over die iconen!
Klinkt goed.
Ja sorry is gewoon zo. Hij is het snelste van allemaal op veel oudere banden. Dit was gewoon overwinning 3 geweest
Renault ploft hier niet zo gauw, al zal dat wel de eerste zijn die ik hiervoor nomineer.basvn schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:57:
Wanneer zal de eerste motor knallen?
We zijn nog niet eens halverwege.. en er gebeurt hier op hoogte altijd wel wat..Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:56:
We hebben een extreem goed getimede SC nodig voor Verstappen. Zeg maar als hij net P6 ligt en als enigste free stop krijgt en dan direct in lijn met top 5 ligt met hagelnieuwe banden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
2017 al vergeten?sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:57:
[...]
Renault ploft hier niet zo gauw, al zal dat wel de eerste zijn die ik hiervoor nomineer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vorig jaar ploften ze allemaal behalve die van Max.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:57:
[...]
Renault ploft hier niet zo gauw, al zal dat wel de eerste zijn die ik hiervoor nomineer.
Verwijderd
nee. het verschil is dat max in redelijk vrije lucht heeft gereden. en gewoon volle bak kan gassen.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:57:
[...]
Ja sorry is gewoon zo. Hij is het snelste van allemaal op veel oudere banden. Dit was gewoon overwinning 3 geweest
Terwijl de rest strategisch aan het rijden is, dmv banden sparen, fuel sparen en rekening houden met pitstop windows.
Als max vooraan had gereden was die niet zo snel geweest.
That's racing, you win some you loose some... En nu weer allemaal naar deze mooie grand prix kijken.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:57:
[...]
Was het niet 2017 dat alle Renaults behalve die van Max een DNF hadden in Mexicosjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:57:
[...]
EDIT: En vorig jaar ook RIC en ALO een DNF
[ Voor 7% gewijzigd door Razr op 27-10-2019 20:59 ]
Hij heeft z'n vaste engineer niet.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:58:
Liep Hamilton vorig jaar ook niet zo te zeuren over zijn banden hier? Met 0,0 vertrouwen in zijn team?
Verwijderd
Vind je? Hoop onnodige fouten.. net met Sainz weer een dikke flatspot linksvoor.. bij die Haas Merc had hij gewoon ff 2 bochten kunnen wachten..nee hoor gelijk dat gat in, gevolg: lekke band. Behoorlijk slechte race van hem.Barfman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:57:
Max goed bezig hoor op de harde bandjes, graag even een safety car zodat hij verse mediums eronder kan gooien en daarna naar P1 rijd.
Ehh? De afgelopen jaren gingen er genoeg...sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:57:
[...]
James is langs geweest... Next up is Toto...
[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 27-10-2019 21:00 ]
Max zal ook banden en benzine moeten sparen dus dat gaat niet op. Als hij vooraan had gereden dan was hij weg geweest en had het team hem weer tot langzamer rijden moeten bewegen.demonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:58:
[...]
nee. het verschil is dat max in redelijk vrije lucht heeft gereden. en gewoon volle bak kan gassen.
Terwijl de rest strategisch aan het rijden is, dmv banden sparen, fuel sparen en rekening houden met pitstop windows.
Als max vooraan had gereden was die niet zo snel geweest.
ICE ICE Baby
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Yep, die van Max plofte toen niet.
Graag net na de pitstop van VET en BOTBensimpel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:59:
Sc graag nu
Ik zou het doen!
Het lijkt me zaak om in deze laatste races de pace goed te krijgen, die Honda ff op te voeren, en dan in '20 voor de titel gaan.
Bijna elke race is het zo, zelfs met zijn vaste engineer.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:01:
[...]
Vorig jaar exact hetzelfde. Veel geklaag en gezeur.
Jij kijkt een andere race? Het was geen haas maar een Mercedes die zijn achterband lek prikte.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:59:
[...]
Vind je? Hoop onnodige fouten.. net met Sainz weer een dikke flatspot linksvoor.. bij die Haas had hij gewoon ff 2 bochten kunnen wachten..nee hoor gelijk dat gat in, gevolg: lekke band. Behoorlijk slechte race van hem.
disagree (wellicht op de brandstof)sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:59:
[...]
Max zal ook banden en benzine moeten sparen dus dat gaat niet op. Als hij vooraan had gereden dan was hij weg geweest en had het team hem weer tot langzamer rijden moeten bewegen.
maar max gaat (wss) niet uitrijden op deze banden en zal over paar rondes gewoon nieuw setje pakken en dan weer lekker doorvlammen.
Terwijl iemand in de top5 niet 'even' een extra stop zal maken. (dat is ten slotte 5 plekken verlies die je niet goed kan maken)
en er voorbijsjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:05:
VER binnen DRS van KVY
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yep, op naar PER... dat wordt tricky vrees ik.
Verwijderd
Kijk ik straks ff terug.. nu ga ik twijfelen. Was bottas natuurlijk..? Anyway, punt blijft staan. Die haas tikte hem aan, was magnussen volgens mij, geen lekke band, maar wel van de baan af.Barfman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:01:
[...]
Jij kijkt een andere race? Het was geen haas maar een Mercedes die zijn achterband lek prikte.
Ik heb de hele race de onboard erbij, hij rijdt zwaar ongeduldig. Komt met mega veel snelheid op zn voorganger, kan er met twee vingers in zn neus voorbij en dan risico's nemen. Niet handig.
ICE ICE Baby
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Perez gaat niet zo hard vandaagsjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:06:
[...]
Yep, op naar PER... dat wordt tricky vrees ik.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Precies die band rechts achter zag er niet goed uit ... gaat ie toch niet mee uitrijden denk ikDentist schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:06:
interessant om te zien dat de banden van HAM er een stuk slechter uitzien dan die van MAX
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.