Als FER perse moet winnen dan VET aub
Ik schakel net in, wat is er met VER gebeurd?
Elect a clown, expect a circus.
Albon ineens ver aan het terugzakken
Weer BottasSlasher schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
[ Voor 70% gewijzigd door Pyrone89 op 27-10-2019 20:38 ]
RUS ook voorbij
Waiting on the world to change
Jullie lopen te ver voor op mij qua uitzending. Niet fijn.ik ga jullie verlaten.
Fijne race en ik "spreek" jullie morgen.
Fijne race en ik "spreek" jullie morgen.
Don't open the box of Pandora...Slasher schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
"When you grow up your heart dies"
lekke band naar touche met bottas.Slasher schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
Norris foute stop.
Charles, this is a very important stint
WHATTT ?
Stint
Whatever
WHATTT ?
Stint
Whatever
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Grasmaaien met Hamilton. Daarna lekke band door de voorvleugel van Bottas.Slasher schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
Met ham op het gras, 4 plekken terug gevallen, inhaal, lekke band, achteraan.Slasher schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max gaat niet snel genoeg vooruit
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Niets.. Iedereen haalt hem gewoon in..Slasher schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Heeft een extra rondje churros gehaald.Slasher schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
VER haalt net KUB in in het stadion, netjes.
Geen grip.wowly schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:39:
Max gaat niet snel genoeg vooruit
LEC snelste ronde, hij volgt iig wel de instructies op
En ook RUS. Zelfde plekRoD schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:39:
Zie je wel, het was toch de schuld van Bottas.RoD schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:39:
Toch schade aan de vloer of vleugel denk ik
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Albon krijgt z'n banden niet in window na achter sainz gehangen te hebben?
En dat zonder tegenspraak. Braaf...SpeedQber schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:40:
LEC snelste ronde, hij volgt iig wel de instructies op
2e seizoenshelft is tot nu toe een gigantische ramp voor Max. Leclerc komt juist helemaal tot leven sinds zomerstop op 1 race na
Omschrijf het incident anders, zo is het puur TrollenSlasher schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
[ Voor 38% gewijzigd door tweakduke op 27-10-2019 20:56 ]
Gaat VET voor 1-stop?
Die "WHAT" was dus om tijd te winnen om te bedenken of hij nog iets anders kon bedenken.
Hoe laat Albon ineens 10 seconden vallen tov LEC
Laatste 3 inhaalacties van Max allemaal in dezelfde bocht als waar hij Bottas pakte. En allemaal probleemloos omdat ze niet instuurden met Max aan de binnenkant.
Ik vind het wel meevallen. Hij is nu langzamer omdat hij steeds moet inhalen. Hij is wel snel bij de volgende auto steeds, dus snelheid genoeg.
Dit is onzin.
[ Voor 43% gewijzigd door tweakduke op 27-10-2019 20:57 . Reden: Quote aangepast ]
Verkeer. hij heeft net weer 1.21.8 gereden.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:41:
[...]
Het kan ook door de harde band komen. Op geel ging hij wel heel goed.
Rustig, maak een TR aan
[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 27-10-2019 20:57 ]
Die hebben ook niks te winnen door te verdedigen tegen een Red Bull. Die laten hem er gewoon langs. Verdedigen kost alleen maar tijd. Dat is voor Bottas anders.KlaasjeNL schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:41:
Laatste 3 inhaalacties van Max allemaal in dezelfde bocht als waar hij Bottas pakte. En allemaal probleemloos omdat ze niet instuurden met Max aan de binnenkant.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Remmen te warm bij Hamilton...snelste tijd incoming.
Wat een onzin. Dat BOT hem raakte heeft niets met verdedigen te maken. Daar viel niet meer te winnen voor BOT.iichel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:42:
[...]
Die hebben ook niks te winnen door te verdedigen tegen een Red Bull. Die laten hem er gewoon langs. Verdedigen kost alleen maar tijd. Dat is voor Bottas anders.
Eerder een vaker voorkomend niet oplet momentje van BOT.
Wel een gigantisch butterfly effect. Als Max gisteren gewoon even had gelift had hij nu voor de overwinning gevochten
VER zal nu toch GAS snel voorbij moeten. Dit kost teveel tijd.
Lekkere pits vandaag.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Leg anders die auto even op de vloer...
Bottas deed daar niets verkeerd, die reed gewoon de racelijn. Verstappen haalde in op een punt waar dat eigenlijk niet goed kon, zeker niet tegen een auto die net zo snel is.VidaR-9 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:43:
[...]
Wat een onzin. Dat BOT hem raakte heeft niets met verdedigen te maken. Daar viel niet meer te winnen voor BOT.
Eerder een vaker voorkomend niet oplet momentje van BOT.
Gelukkig niemand gewond geraakt! bij stop van GIO
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wtf is dat nou voor inhaalactie?
PSN: xMaurice93
Hij bewijst nu een paar keer dat het wel kaniichel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:44:
[...]
Bottas deed daar niets verkeerd, die reed gewoon de racelijn. Verstappen haalde in op een punt waar dat eigenlijk niet goed kon, zeker niet tegen een auto die net zo snel is.
Lekkere Peppie en Kokkie actie in de pit
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wordt dat nog een "leaving the track and gaining an advantage"?
Flickr PSN ID= cheironnl
Gelukkig ook geen schade bij de inhaalactie van VER op MAG. Dat ging ook niet helemaal lekker...
tsja.. Als Max nog een jaar F2 had gedaan zat hij nu misschien in een Mercedes of FerrariPyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:43:
Wel een gigantisch butterfly effect. Als Max gisteren gewoon even had gelift had hij nu voor de overwinning gevochten
I served in a company of heroes.
Mee, inderdaad, daarom lukte het de 3x daarna wel op hetzelfde punt.....iichel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:44:
[...]
Bottas deed daar niets verkeerd, die reed gewoon de racelijn. Verstappen haalde in op een punt waar dat eigenlijk niet goed kon, zeker niet tegen een auto die net zo snel is.
Gewoon de racelijn rijden is geen argument bij een inhaalactie. Dan gaat de helft van de inhaalacties mis
Doet me denken aan deze:cheiron schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:45:
Wordt dat nog een "leaving the track and gaining an advantage"?
YouTube: Vettel overtakes Button in Hockenheim Formula 1 2012 F1
20sec penalty voor Vettel
[ Voor 14% gewijzigd door iichel op 27-10-2019 20:46 ]
Kub on track overtake op Russell
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
We are thinking, we are thinking.
Genieten
Genieten
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Mode Box voor Vettel..
KUBICA!!!
I served in a company of heroes.
Dat moeten ze nu juist niet doen
En HAM heeft de undercut op VET
Oeh stress voor de strategist bij Ferrari...
Dit wordt heul spannend tussen ham en vet
Max weer dicht op GAS
maar er nog niet voorbij..
maar er nog niet voorbij..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
What are you sinking about?
Hebben ze bij Ferrari een eigen code taal of geen idee? Waarom moeten ze steeds iets roepen over die radio, laat VET toch gewoon rijden.
Ben toch wel benieuwd of de 2 stop strategie van lec zich nog gaat uit betalen. Ham gaat voor de 1 stop
DUGG
aaaaaand... it's done.
VER voorbij GAS nu op naar HUL
GAS voorbij
Wat zou het hoogst haalbaar zijn met deze pace?sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:48:
VER voorbij GAS nu op naar HUL
Albon valt toch ook weer tegen, jammer.
En Vettel gooit ff z'n overcut weg.
ow ow Ferrari..
ow ow Ferrari..
P7HollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:49:
[...]
Wat zou het hoogst haalbaar zijn met deze pace?
Die racepace van iedereen is toch wel achterlijk langzaam als je nagaat dat ze gisteren zeker 6s sneller per ronde reden.
Wordt LEC nou een oor aangenaaid door het team? Of reken ik niet goed?
Bottas was ook wel extreem smerig bezig. Max was er voorbij en dan heel vies tegen zijn achterwiel aanrijden. Geen fout Max en snap niet dat Bottas hiervoor geen straf krijgtiichel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:42:
[...]
Die hebben ook niks te winnen door te verdedigen tegen een Red Bull. Die laten hem er gewoon langs. Verdedigen kost alleen maar tijd. Dat is voor Bottas anders.
Ze willen dat LEC wint, de tweede auto telt nietDentist schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:49:
En Vettel gooit ff z'n overcut weg.
ow ow Ferrari..
Zit HAM op een 1-stop?
jupp, mogelijk.. maar betwijfel het.iichel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:50:
Zit HAM op een 1-stop?
proberen het wel, maar even afhangen of stop werkt met dit tempo.. Maarja, zelfde geldt voor de bandenfluisteraar op p12.iichel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:50:
Zit HAM op een 1-stop?
Dat doet BOT echt niet bewust, want het risico is net zo groot dat z'n halve voorvleugel eraf gaat. Hij zag VER gewoon laat.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:50:
[...]
Bottas was ook wel extreem smerig bezig. Max was er voorbij en dan heel vies tegen zijn achterwiel aanrijden. Geen fout Max en snap niet dat Bottas hiervoor geen straf krijgt
Max komt goed weg met no further action voor de actie op Magnussen.
en max had klein beetje overstuur waardoor die iets meer naar rechts kwam dan verwacht.autje schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:51:
[...]
Dat doet BOT echt niet bewust, want het risico is net zo groot dat z'n halve voorvleugel eraf gaat. Hij zag VER gewoon laat.
als dat niet was gebeurt, dan had bot max niet geraakt.
Albon valt wel ver terug zeg, tov hamilton
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.