Puncturing a tyre and gaining an advantage
Gas gaat Ver een tow geven
ICE ICE Baby
Onnodig om daar zo'n kamikaze actie te doen. Bottas met z'n rem problemen had max makkelijk kunnen hebben. Het is zo'n rare plek dat Bottas niet goed reageert en de band lek prikt.
Gewoon niet doen Max en je moment afwachten pf.
Gewoon niet doen Max en je moment afwachten pf.
en KVY ook naar binnen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Jammer van VER z’n lekke band, veel risico genomen en verloren helaas. Verder vooral benieuwd hoe ALB zich gaat houden
per aspera ad astra
Weet je wat zo leuk is aan fan zijn van F1( en niet perse fan van max zelf), dat het je iets minder boeit dat er iets met Max gebeurt. Hell, het maakt het zelfs leuker als er van alles gebeurt.
Albon blijft goed bij
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat is er met de TRs aan de hand?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gestart op SoftsMaarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:28:
PSN: xMaurice93
Inderdaad, de F1 is meer dan VER alleen. Maar een leuke inhaalrace is nooit weg.Gh0stw4lk3r schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:28:
Weet je wat zo leuk is aan fan zijn F1( en niet perse fan van max zelf), dat het je iets minder boeit dat er iets met Max gebeurt. Hell, het maakt het zelfs leuker als er van alles gebeurt.
"When you grow up your heart dies"
Niks, alleen als 1e gepit.Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:28:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Startte op de softs. Als een van de weinigen. Dus moesten ook een vroege stop doen.Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:28:
Gewoon race ongelukje. Niks anders. Kan je daar inhalen? Blijkbaar wel, maar het kan gevolgen hebben. Nu weer verder stampen. Zijn pas de 10 laps voorbij. Tijd genoeg voor andere actie
VER op het gas, en zo voorbij GAS \o/
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nee man, eerste overwinning!Zingo schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:28:
Albon rijd inderdaad erg netjes zeg! Doet hij wel goed. Ik juich voor hem als hij vandaag 3e wordt.
Absolutely. Als er iets mis gaat met de kers maakt dat de slagroom niet minder lekkerGh0stw4lk3r schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:28:
Weet je wat zo leuk is aan fan zijn F1( en niet perse fan van max zelf), dat het je iets minder boeit dat er iets met Max gebeurt. Hell, het maakt het zelfs leuker als er van alles gebeurt.
DUGG
Lekker treintje rijden voor eeuwig op 1.5 achterstand.LAD93 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:28:
Jammer van VER z’n lekke band, veel risico genomen en verloren helaas. Verder vooral benieuwd hoe ALB zich gaat houden

...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar het tempo zit er weer eens heel erg niet in. Ferrari is de boel weer aan het ophouden of ze hebben echt geen pace.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelukkig gaat het nog regenen 10 ronden voor t einde....
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
VER neemt een risico, maar rijdt hij niet lek dan is dit de inhaalactie van het seizoen. Nu valt het dubbeltje de andere kant op (en helaas vaak de laatste tijd). Hoort er een beetje bij.
Dat is waar ik Max om waardeer; als er een gat is gaat hij er voor. Dat is het soort coureur dat ik schwung vindt geven aan de sport. Gasten die constant netjes binnen de lijntjes kleuren hebben we al genoeg rond rijdenPWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:26:
[...]
Inhalen op een plek waar het niet kan. Ziet er heel cool uit, maar de kans dat BOT zijn banden zou raken was levensgroot. Geen geduld.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat rustige tempo hebben ze nodig ivm dat ze anders bandenvreter zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:29:
Maar het tempo zit er weer eens heel erg niet in. Ferrari is de boel weer aan het ophouden of ze hebben echt geen pace.
Verwijderd
Iedereen banden aan het sparen. Niet zo gek dat Max op hard het snelst is. Die rijd nu een hele andere race.
Ik zie ineens wel een hele hoop "facebook geschreeuw" voorbij komen. Topic wordt een stuk minder leuk zo.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:29:
[...]
Inderdaad, de F1 is meer dan VER alleen. Maar een leuke inhaalrace is nooit weg.
Waiting on the world to change
Denk dat laatste.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:29:
Q pace is goed. maar met volle auto´s zit het er gewoon niet in
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heel goed, altijd naar anderen wijzen!wowly schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:23:
Bottas is singlehanded het weekend van max aan het verkloten. Eerst in de muur duiken waardoor max een fout maakt en niet vooraan start, daarna snijdt hij max zij achterhand aan gort
Oke iedereen, VER vergeten, dat wordt niks. Nu met zijn allen duimen voor overwinning Albon.
Komop!
Komop!
Je bent die Max supporters in de Ziggo Dome vergeten.SinergyX schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:24:
[...]
Al die mooiweer kijkers zijn er nu klaar mee, die stoppen met kijken en we hebben weer de core F1 kijkers
Ja, prachtig die kleur op plek 20.cheiron schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:30:
[...]
Dat is waar ik Max om waardeer; als er een gat is gaat hij er voor. Dat is het soort coureur dat ik schwung vindt geven aan de sport. Gasten die constant netjes binnen de lijntjes kleuren hebben we al genoeg rond rijden
Als dit niet uit zijn systeem gaat, zal hij nooit WDC worden.
No no norris
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
NOR unsafe release linksvoor.
Volgens mij is hun tactiek om die motor op 200% te zetten in de kwali en dan in de race op 50-75% proberen te cruisenDaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:29:
Daarom heb ik net al gepost om het zure even achterwege te laten en weer gewoon met de huidige race bezig te gaan.pinda powerrr schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:30:
[...]
Ik zie ineens wel een hele hoop "facebook geschreeuw" voorbij komen. Topic wordt een stuk minder leuk zo.
Dat Ferrari nu geen pace heeft is alleen maar goed voor VER om weer aan te kunnen haken.
En NOR is OUT.
Awh
gifbeker bij NOR is dus ook nog niet leeg

Volgens mij is Ferrari motoren aan het sparen. Als HAM er achter komt schroeven ze hem weer open.
VER nu op 5.2s van GAS...Die is binnen een paar ronden op P12 aangeland.
VER 4 seconde ingelopen sinds zijn stop.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:31:
[...]
Daarom heb ik net al gepost om het zure even achterwege te laten en weer gewoon met de huidige race bezig te gaan.
Dat Ferrari nu geen pace heeft is alleen maar goed voor VER om weer aan te kunnen haken.
En NOR is OUT.
Wat is de pitstop delta?
NOR weer weg? Mag je zo ver terug door de pitstraat duwen, band erop en doorrijden?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ALB naar medium
ALB PIT
Volgens mij 22-25sVidaR-9 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:32:
[...]
VER 4 seconde ingelopen sinds zijn stop.
Wat is de pitstop delta?
Oei. Hele vroege stop voor ALB. Eerder dan SAI op rood.
PSN: xMaurice93
Norris en Max samen van achteren naar voor rijden
- DaniëlWW2
- Niet online
Albon zit op een twee stopper.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ahw man, dat is zuur voor Norris.
Brundle zei net dat achteruit duwen "instant disqualification" zou zijn, maar dat valt schijnbaar wel mee (gelukkig).
Brundle zei net dat achteruit duwen "instant disqualification" zou zijn, maar dat valt schijnbaar wel mee (gelukkig).
Hoor je net op de radio 'they going for 1 stop'
Albon stops, geel => 2 stop
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lec pit
[ Voor 7% gewijzigd door Ari Gold op 27-10-2019 20:34 ]
LEC in, nu albon net achter sainz komt..
Volgens Marko stonden de vier coureurs van Red Bull en Toro Rosso nu vast voor 2020. Ik zie ze Gasly en Albon niet wisselen.streamnl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:33:
Als ALB Zo blijft rijden... Dan verwacht ik dat hij mag blijven.
Hij heeft mij positief verrast.
Lekker gerekend RB. Wacht dan verdomme een rondje
achteruit rijden is DSQ. Duwen nietSuBBaSS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:34:
Ahw man, dat is zuur voor Norris.
Roept iemand bij Albon nu niet ff op de radio 'wacht even tot de DRS zone'?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Lec ookSinergyX schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:34:
Hoor je net op de radio 'they going for 1 stop'
DUGG
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Albon gaat dus voor de 2 stopper, dat kan gunstig zijn ben benieuwd. Aha LEC ook voor de mediums, 2 stopper.
Kan max niet beter de motor sparen voor COTA? Dit is vrij kansloos zo...
Grappig dat er mensen zijn die vinden dat een team een glazen bol moet hebben qua pitstops.
FER zit alweer op plan C
- DaniëlWW2
- Niet online
Leclerc ook een twee stopper. Tja, misschien gaat Max dan ook nog wat bereiken. We hebben alleen een late SC nodig.
Hmm zal max em kunnen halen op hards? Dat wordt krap.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft iemand een live timing app met sectoren etc? Op de F1 app moet je een abonnement hebben en anders zie je 't zelfde als op tv. Was vroeger wel anders.. Wil nu ff de tijden van Max bekijken
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik weet niet of het mijn TV is, maar de motoren geluiden klinken veel zwaarder dan normaal.
Volgens hem hoefde GAS ook niet bang te zijn voor zijn stoel... Marko neem ik toch met een korrel zout.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:34:
[...]
Volgens Marko stonden de vier coureurs van Red Bull en Toro Rosso nu vast voor 2020. Ik zie ze Gasly en Albon niet wisselen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat zou de enigste optie zijn haast voor Max, maar ik weet hoe lang de hards mee kunnen. Of een SC ergens achterin de race.
Nou, aangezien de helft van de tweakers hier ook een glazen bol hebben qua pitsstops zou ik wel verwachten dat die teams dit ook hebben..sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:35:
Grappig dat er mensen zijn die vinden dat een team een glazen bol moet hebben qua pitstops.
Hier ookHollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:36:
Ik weet niet of het mijn TV is, maar de motoren geluiden klinken veel zwaarder dan normaal.
safetycar voor max please.
VER op 0.3s van GAS
Regen achterin de race..tweakduke schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:36:
Dat zou de enigste optie zijn haast voor Max, maar ik weet hoe lang de hards mee kunnen. Of een SC ergens achterin de race.
Komt vast door de ijlere luchtHollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:36:
DUGG
Misschien vanwege de ijle lucht?HollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:36:
Dat lijkt me toch vrij stug. 67 ronden of zo op één band (nou ja, vier)?SinergyX schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:35:
Hmm zal max em kunnen halen op hards? Dat wordt krap.
Okay, wat is daar gebeurt. VER weer op afstand van GAS.
en norrisShva schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:36:
safetycar voor max please.
Wat betreft de geluiden... moeilijk om te zeggen, maar zou kunnen natuurlijk door de ijle lucht daar
GRO voorbij
Waiting on the world to change
Komt dat niet door de hoogte in Mexico en dat de motoren minder lucht krijgen?HollowGamer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:36:
Man man het is net Bassie en Adriaan.basvn schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:35:
FER zit alweer op plan C
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.