Zetten ze eindelijk een keer die auto op het podium.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Verkeerde kleur, had blauw moeten zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Auto op podium is wel gaaf! Mag van mij wel elke race wel!
Lekker dan, hele auto straks onder de champagne en papier snippers 😜
Dat mag van mij wel overal mogenTinusTegengas schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:03:
Dit is wel weer tof gedaan
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hm... auto met ploffende motor op die lift? Klinkt als een plan...
"When you grow up your heart dies"
Doen ze expres, is hij wat zwaarder voor het wegenDj-sannieboy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:04:
Lekker dan, hele auto straks onder de champagne en papier snippers 😜
Zal waarschijnlijk net gedaan zijn voor hij de lift op ging
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Klopt ik schaar dat onder pure pech though. Dat was gewoon jammer en enigszins pech dat de auto uitbrak. Zoiets kan gebeuren, goede actie van Max, maar helaas zat het daar ff niet mee.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:59:
[...]
Ik doelde op het ronde 1 incident. Was dat goed gegaan dan had hij Bottas niet hoeven inhalen natuurlijk.
De circuit-contracten liggen doorgaans wat langer vast dan coureurs, omdat de kosten en voorbereidingen doorgaans wel iets hoger zijn. Als je nu Thailand erbij wilt hebben ben je volgens mij minimaal twee jaar bezig om dat geregeld te krijgen, als het uberhaupt lukt. Er is verder geen enkele garantie dat Albon tegen die tijd nog steeds in de F1 rijdt. Het lijkt mij heel erg stom om de coureur-keuze te beperken tot landen met een circuit op de kalender, en wat gebeurt er dan als bijv. Hockenheim niet meedoet? Mogen Vettel en Hulkenberg dan niet meer meedoen?Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:59:
Ik vraag mij iets af.
Hoeveel coureurs rijden er nu in de F1 die geen thuis-gp hebben?
- Magnussen
- Albon
- Kubica
Nu Max ook weer een thuisgp krijgt, zou LM er belang bij hebben om zoveel mogelijk coureurs in de F1 te hebben die racen in hun eigen land? Dus dat de keuze voor coureurs over een paar jaar zal gaan adhv of ze uit een groot land komen of niet?
Bensimpel
Positieve meneer
Wie heeft er een gifje van die auto op het podium?
😆 - Denk ook eens om ;)
Is er een keer een vet podium, wint Max net dat jaar niet
Gelukkig gaat nu alle aandacht voor de overwinning van Max nu een keer niet naar Hamilton... o wacht...
Maar waarom zou Verstappen nog heel hard willen pushen dan, met een kleine 40 sec achter Albon? Los van extra stress op het materieel levert dat toch gewoon niks op?Snowdog schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:03:
[...]
Uiteraard, maar dat is niet het punt van mijn post. Het punt is dat Albon gewoon niet zo snel is (imo) en Verstappen zelfs op oude banden nog wel wat sneller zou moeten kunnen zijn. Als dat niet het geval is, dan is het dus gewoon dikke prut. Het feit dat Albon totaal niet in de mix was vandaag geeft wel aan dat hij gewoon nog wat tekort komt. Dat Verstappen dan uiteindelijk langzamer rondrijdt dan Albon is niet echt een compliment.
Ik zie wel wat mogelijkheden voor een mooie meme...Bensimpel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:05:
Wie heeft er een gifje van die auto op het podium?
Die gedachte had ik halverwege de race alsjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:05:
Gelukkig gaat nu alle aandacht van de overwinning van Max nu een keer niet naar Hamilton... o wacht...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Tsja, door een gedwongen bandenstrategie en wat moet je dan in de laatste rondjes gaan doen terwijl je vóór een gat van 40+ seconden hebt en achter je 7,5 seconde.Snowdog schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:03:
Dat Verstappen dan uiteindelijk langzamer rondrijdt dan Albon is niet echt een compliment.
Iig prima vermaak op de zondagavond
Ik ook, maar ik denk wacht even tot na de race.TinusTegengas schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:06:
[...]
Die gedachte had ik halverwege de race al
Het is een ster...Bensimpel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:06:
Mooie beker wel.
ach bijna kerst

Waiting on the world to change
Ah? Is al bekend welke dat gaat worden? 🤡sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:03:
In Austin schijnt de wagen ook op het podium te komen.
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar ik bedenk me opeens wat het probleem van RBR is.
Kijk, de afgelopen twintig jaar is bewezen in de Formule 1 dat je alleen kan winnen met het Duitse volkslied.
Eerst Schumacher, daarna Vettel en nu Mercedes. Het ging ook helemaal mis met RBR toen het Duitse volkslied verdween. De oplossing is ook simpel. RBR moet gewoon een Duits team worden en niet Oostenrijks.
Kijk, de afgelopen twintig jaar is bewezen in de Formule 1 dat je alleen kan winnen met het Duitse volkslied.
Eerst Schumacher, daarna Vettel en nu Mercedes. Het ging ook helemaal mis met RBR toen het Duitse volkslied verdween. De oplossing is ook simpel. RBR moet gewoon een Duits team worden en niet Oostenrijks.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo, nu weer terug naar Studio Voetbal voor nagenieten. Oké race, Lewis prima winnaar, Max kloten. Op naar USA
Mooi beeld van die champagne
zien we weer lekker veel van

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Vetteeellll wat een held effe die daap wegdouwen daar op podium opbokken met je camera hahahha geniaal.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Goed van Vettel om die selfie idioot weg te duwen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat is er trouwens met Tiesto gebeurd? Ik vind hem er erg vreemd uitzien.
Gezien dat circuit heel veel elementen van andere circuits bevat schat ik de mogelijkheden voor VER redelijk hoog in...hardware-lover schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:07:
[...]
Ah? Is al bekend welke dat gaat worden? 🤡
Dit. Veel liever ballen tonen ook al betekent het dat er kans is dat het fout gaat. Sterker nog, ik heb liever dat men kloten laat zien en dat het 9 van de 10 keer fout gaat dan dat men op safe speelt en er nooit wat fout gaat.Aardappelbakker schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:01:
Wat zitten mensen te zeuren dat Verstappen niet een inhaalactie had moeten doen op Bottas op die plek... Echt, wat willen die mensen? Braafjes een DRS inhaalactie?
Persoonlijk kijk ik daar geen F1 voor. Ik kijk F1 voor de actie en Max is een van die coureurs die wél ballen heeft en probeert in te halen waar niet veel anderen het doen of überhaupt proberen.
Weinig coureurs die dat doen en Max is er een van.
Wat een mongool daar met zijn selfiestick
Of even Frau Merkel bellen voor een westelijke grenscorrectieDaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:07:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Is ook wat ouder gewordenNotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:08:
Bensimpel
Positieve meneer
Teveel tequilla gezopenPyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:08:
Wat een mongool daar met zijn selfiestick
😆 - Denk ook eens om ;)
Zijn dat twee verschillende landen dan?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:07:
Vaste klant bij Bergman kliniekNotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:08:
- DaniëlWW2
- Niet online
Zuidelijke kan ook.Killjoy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:09:
[...]
Of even Frau Merkel bellen voor een westelijke grenscorrectie

Of Max moet een Duits paspoort aanvragenDaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:07:
Weet je wie ook Oostenrijker was en Duitser werd?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:07:
Nouja, de reden dat Spanje afvalt is mede doordat Alonso gestopt is, dat hebben ze zelf gezegd. Een oud circuit als Zandvoort komt er opeens bij omdat Max een schare fans meebrengt. Voor Kvyat had niemand eraan gedacht een GP in Rusland te houden.DataGhost schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:05:
[...]
De circuit-contracten liggen doorgaans wat langer vast dan coureurs, omdat de kosten en voorbereidingen doorgaans wel iets hoger zijn. Als je nu Thailand erbij wilt hebben ben je volgens mij minimaal twee jaar bezig om dat geregeld te krijgen, als het uberhaupt lukt. Er is verder geen enkele garantie dat Albon tegen die tijd nog steeds in de F1 rijdt. Het lijkt mij heel erg stom om de coureur-keuze te beperken tot landen met een circuit op de kalender, en wat gebeurt er dan als bijv. Hockenheim niet meedoet? Mogen Vettel en Hulkenberg dan niet meer meedoen?
Mexico is ook mede teruggekomen door de populariteit van Perez, dus heb het idee dat het wel meespeelt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De beste man is volgens mij inmiddels de 50 gepasseerd he, ik herinner mij hem ook nog als de jonge trance DJ maar die tijd is voorbijNotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:08:
Auto weer weg en Tiesto is plaatjes aan het draaien,... alleen moet ie geen microfoon gebruiken
En dan het halve veld uitroeien? Doe maar nietBart-Willem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:11:
[...]
Weet je wie ook Oostenrijker was en Duitser werd?
Dan wordt het wel meteen een stuk rustiger in dit soort topics 😏
Testing, one, two ...
En drie keer in de week een paar botox spuiten erin gaat je ook opbreken.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:11:
[...]
De beste man is volgens mij inmiddels de 50 gepasseerd he, ik herinner mij hem ook nog als de jonge trance DJ maar die tijd is voorbij
Pas getrouwd.NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:08:
Nou Max weer eens 2x de lul door stomme acties van anderen... Wat Hamilton daar nou aan het begin deed weet ik nog steeds niet. Stond gewoon haaks op de weg de hele bocht te blokkeren... Dat Bottas ‘m niet verwacht had, kan ik nog inkomen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Met vreemd bedoelde ik niet oud.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:11:
[...]
De beste man is volgens mij inmiddels de 50 gepasseerd he, ik herinner mij hem ook nog als de jonge trance DJ maar die tijd is voorbij

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 27-10-2019 22:13 ]
Bart-Willem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:11:
[...]

Tsjah... In beide gevallen zat ie ook aan de gretige kant van het spectrum... M.i. racing incidents, maar het kan handiger.Bansheeben schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:12:
Nou Max weer eens 2x de lul door stomme acties van anderen... Wat Hamilton daar nou aan het begin deed weet ik nog steeds niet. Stond gewoon haaks op de weg de hele bocht te blokkeren... Dat Bottas ‘m niet verwacht had, kan ik nog inkomen.
Anderen? Ik reken dit toch echt VER aan, want ik zag vooral een gretige VER die onnodige risico's leek te nemen.Bansheeben schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:12:
Hij heeft gewoon zelf de grootste fout gemaakt hoorBansheeben schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:12:
www.casarodriguillo.com
Ok, nou zoals iemand al zei lijkt het inderdaad gevalletje BotoxNotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:12:
[...]
Met vreemd bedoelde ik niet oud.
[Afbeelding]
Max list;
X niet bang
X lef
X snel
X racecraft
O leepheid
Hij mag dit jaar nog leren dat ie, ook al is ie een klap sneller dan de andere, leep moet omgaan met zijn kansen. Er is er op dit moment maar een die completer is en dat is Hamilton. Wie had dat gedacht na deze quali, dat ie hem zou winnen.....
Ik stel dat als max en Hamilton op dit moment in dezelfde auto zouden zitten ik Hamilton eerder WDC zie worden. Nog wel.........
X niet bang
X lef
X snel
X racecraft
O leepheid
Hij mag dit jaar nog leren dat ie, ook al is ie een klap sneller dan de andere, leep moet omgaan met zijn kansen. Er is er op dit moment maar een die completer is en dat is Hamilton. Wie had dat gedacht na deze quali, dat ie hem zou winnen.....
Ik stel dat als max en Hamilton op dit moment in dezelfde auto zouden zitten ik Hamilton eerder WDC zie worden. Nog wel.........
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik heb wel zin in de winter. Weer nieuwe hoop op een kampioenschap.
Omdat er nog wel een kans inzat dat Ricciardo terug zou komen, dat gebeurde uiteindelijk niet maar goed. Meer zat er op die oude banden gewoon niet in.rodie83 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:06:
[...]
Maar waarom zou Verstappen nog heel hard willen pushen dan, met een kleine 40 sec achter Albon? Los van extra stress op het materieel levert dat toch gewoon niks op?
Onnodige risico’s? Op Bottas wellicht wel, maar toen was z’n race toch al naar de knoppen door Hamilton. Max lag een hele auto lengte voor op Lewis richting bocht 1. Wat had ie dan moeten doen?Yonix schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:14:
[...]
Anderen? Ik reken dit toch echt VER aan, want ik zag vooral een gretige VER die onnodige risico's leek te nemen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
De man van 6 miljoen!TinusTegengas schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:12:
[...]
En dan het halve veld uitroeien? Doe maar niet

Gelukkig rijden ze nog met een speciale benzineBart-Willem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:11:
[...]
Welke fout was dat dan wel?Pinin schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:14:
[...]
Hij heeft gewoon zelf de grootste fout gemaakt hoor
Sowieso later remmen... Verbaasde me er nogal over dat ie er zo uit geremd werd.Bansheeben schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:15:
[...]
Onnodige risico’s? Op Bottas wellicht wel, maar toen was z’n race toch al naar de knoppen door Hamilton. Max lag een hele auto lengte voor op Lewis richting bocht 1. Wat had ie dan moeten doen?
Hahaha jack in een lege ziggodome. Ja het is absoluut leger.
Lol die Ziggo Dome...
Klopt, Bottas was totaal verrast, kon nog wel net het achterbandje van Verstappen aantikken. Dat had tussen Vettel en Leclerc ook zo af kunnen lopen met wat pech.Bansheeben schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:12:
Testing, one, two ...
Hij was zowel bottas als Hamilton voorbij en die raken hem. Kennelijk is dat de schuld van Max.Bansheeben schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:15:
[...]
Onnodige risico’s? Op Bottas wellicht wel, maar toen was z’n race toch al naar de knoppen door Hamilton. Max lag een hele auto lengte voor op Lewis richting bocht 1. Wat had ie dan moeten doen?
wtf is leepwowly schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:15:
Max list;
X niet bang
X lef
X snel
X racecraft
O leepheid
Lol, dit had ook wel gekund in mijn plaatselijke feestzaal. Jezus wat leeg
Daar hebben mensen gezeten die zich flink hebben laten kennen door weg te gaan. Succes supporters...TinusTegengas schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:16:
Hahaha jack in een lege ziggodome. Ja het is absoluut leger.
Hahahaha die ziggo dome bezoekers....... super!!! Echte fans blijven zitten
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Snap sowieso niet wat de lol is om in een Ziggo Dome naar F1 te kijken en daar nog voor betalen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Yonix schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:14:
[...]
Anderen? Ik reken dit toch echt VER aan, want ik zag vooral een gretige VER die onnodige risico's leek te nemen.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Ach wat moet je daar nog doen na de race.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:17:
[...]
Daar hebben mensen gezeten die zich flink hebben laten kennen door weg te gaan. Succes supporters...
1) Arglist 2) Arglistigheid 3) Doortraptheid 4) Geraffineerdheid 5) Geslepenheid 6) Gewiekstheid 7) Gladheid
Kies 1 van bovenstaande.. ofzoiets
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha, in die ziggo dome kan je meteen zien hoeveel nep fans er zijn
Geslepen, sluw...
Really?
Volgas langs bottas terwijl je al p1 had
www.casarodriguillo.com
Hij liet ruimte. Je weet wel, wat elke halve zool overal op het internet loopt te roepen dat iedereen altijd moet doen. Vervolgens deed Hamilton een absolute do or die met wheelspin van hier tot Tokyo om ‘m in bocht 2 op de apex te parkeren en zo kon Verstappen alleen nog maar door het gras. Als er iemand te gretig was, dan was het Hamilton in dat incident.MikeyMan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:16:
[...]
Sowieso later remmen... Verbaasde me er nogal over dat ie er zo uit geremd werd.
Leepheid... ik zat tijdens de race nog te denken over wat het nou is dat Max mist, maar leepheid is een mooi woord daarvoorwowly schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:15:
Max list;
X niet bang
X lef
X snel
X racecraft
O leepheid
Schijnbaar is het volgens sommige altijd de schuld van Max als hij geraakt wordt. Tot dusver is hij in de afgelopen races 3x geraakt door een tegenstander welke geen of nauwelijks gestraft is ervoor maar wel de hele race van Max om zeep mochten helpen.
Natuurlijk kan je minder risico nemen, maar met de niet bestaande straffen op dit soort gedrag mag je gewoon geen risico's meer nemen. Als de FIA dat wil oke, maar zeg het dan gewoon. Max is nu gewoon 3x uit een race gereden zonder dat hij daar schuldig aan was. Kortom, bullshit als je het Max zijn schuld vind.
Natuurlijk kan je minder risico nemen, maar met de niet bestaande straffen op dit soort gedrag mag je gewoon geen risico's meer nemen. Als de FIA dat wil oke, maar zeg het dan gewoon. Max is nu gewoon 3x uit een race gereden zonder dat hij daar schuldig aan was. Kortom, bullshit als je het Max zijn schuld vind.
Max lekker geracet. Gegokt en verloren 👍. Gaat gewoon lekker voor de overwinning. Was het gelukt had hij wellicht gewonnen. Anders waarschijnlijk P5, dus zoveel is er niet verkeerd gegaan.
RBR laat Albon gewoon buiten. Heb ik iets gemist of is dit een gigantische blunder / laf gedoe. Hij had dan 5+ rondes om op rood de snelste ronde te zetten en wellicht een track record.
Last but not least. Als je ruim 65 ronden op een set bandje kan rijden zijn de banden of 1; extreem goed of 2; niet tot het uiterste gereden. Als het optie in is kunnen we over 10 jaar tegen onze kinderen zeggen dat ze vroeger weleens banden moesten wisselen, net zoals ze vroeger weleens moeten tanken. Ik zie serieus de regelgeving die kant opgaan als de banden beter en beter worden.
RBR laat Albon gewoon buiten. Heb ik iets gemist of is dit een gigantische blunder / laf gedoe. Hij had dan 5+ rondes om op rood de snelste ronde te zetten en wellicht een track record.
Last but not least. Als je ruim 65 ronden op een set bandje kan rijden zijn de banden of 1; extreem goed of 2; niet tot het uiterste gereden. Als het optie in is kunnen we over 10 jaar tegen onze kinderen zeggen dat ze vroeger weleens banden moesten wisselen, net zoals ze vroeger weleens moeten tanken. Ik zie serieus de regelgeving die kant opgaan als de banden beter en beter worden.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Toch reken ik hem dat niet direct aan. Hij heeft die ene vlag niet gezien zei hij. En als je het screenshot ziet hoe zijn helm gedraaid is geloof ik dat wel. Zijn stuur en de lampen gaven geen geel doordat Bottas de boel aan gort gereden had. Het is gewoon een ongelukkige fout geweest...Pinin schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:18:
[...]
Really?
Zou de coureur ook nog invloed hebben?Rene schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:20:
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Die staan nu in de file bij de uitgang.FabianGTI schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:18:
Haha, in die ziggo dome kan je meteen zien hoeveel nep fans er zijn
Zo goed als.Ari Gold schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:20:
Ik dacht even dan Ham al WK was...
Als je nog geld inzet op WK Bottas en het gebeurt ben je meteen financieel onafhankelijk
Had die niet meer.Rene schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:20:
Yep, dan kun je beter nog een uurtje blijven zitten.
Understatementsjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:20:
[...]
Het is gewoon een ongelukkige fout geweest...
www.casarodriguillo.com
Hij gaf zelf toe dat hij de vlag wel gezien hadsjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:20:
[...]
Toch reken ik hem dat niet direct aan. Hij heeft die ene vlag niet gezien zei hij. En als je het screenshot ziet hoe zijn helm gedraaid is geloof ik dat wel. Zijn stuur en de lampen gaven geen geel doordat Bottas de boel aan gort gereden had. Het is gewoon een ongelukkige fout geweest...
VER is nog wel goed gemutst na deze race... Positivo dat hij is.
Om dan met de echte liefhebbers in de file te staansjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:21:
[...]
Yep, dan kun je beter nog een uurtje blijven zitten.
Max en Ricciardo blijven elkaar kloten 😀
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik begreep dat hij bij de stewards had gezegd dat hij die niet had gezien.FabianGTI schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:22:
[...]
Hij gaf zelf toe dat hij de vlag wel gezien had
Hoe moet ik nou weten dat je vandaag nog de onzinnigheden van gisteren gaat lopen opdiepen? Maar goed, dat was inderdaad niet zijn slimste zet ooit (massive understatement...)Pinin schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:18:
[...]
Really?
Zo in de herhaling kijkend bij Ziggo, is het wel een fout van BOT, toen hij ingehaald werd door VER. Te snel weer ingestuurd.
Jammer.
Jammer.
Leermomentje. Max wilde record. En dacht dat waarschijnlijk alleen zijn allersnelste ronde zou worden afgepakt. Maar ja, dat heeft ie dan wel verkloot helaas in de persco.Bansheeben schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:24:
[...]
Hoe moet ik nou weten dat je vandaag nog de onzinnigheden van gisteren gaat lopen opdiepen? Maar goed, dat was inderdaad niet zijn slimste zet ooit (massive understatement...)
max had wel een overstuur momentje.RoD schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:25:
Zo in de herhaling kijkend bij Ziggo, is het wel een fout van BOT, toen hij ingehaald werd door VER. Te snel weer ingestuurd.
Jammer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.