Doe eens niet, slaat nergens op
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2019 20:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2019 20:32 ]
Even Alonso trollen.yorkick schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:32:
Haha Honda. @Illegal_Alien was me net voor, volgens mij is het wel een bewuste hoor.
Geeft wel aan dat die opmerking van Alonso echt pijn deed en ze het nu op een 'subtiele' manier terug kunnen pakken!yorkick schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:32:
Haha Honda. @Illegal_Alien was me net voor, volgens mij is het wel een bewuste hoor.
Inderdaad komt ie daar vandaan. Maar vond 'm zo mooi dat ik 'm even wilde herplaatsen.
En gelijk hebben zewalletje-w schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:35:
[...]
Geeft wel aan dat die opmerking van Alonso echt pijn deed en ze het nu op een 'subtiele' manier terug kunnen pakken!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Missen we dat dan.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Cogitationis poenam nemo patitur
Die Mercedes SL-R welke een paar ronden vóór 'm reed had 'ie makkelijk éérder kunnen pakken…. Gehannes met dat slingeren was nergens voor nodig geweest.Bullet NL schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:39:
Wat een geweldige race...... Heerlijk... zijn er nog mensen die aan Max twijfelen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
22 achter Bottas, 61 achter Hamilton.hoevenpe schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:38:
Stel je voor dat Max net zo'n tweede seizoenshelft heeft als vorig jaar...
Bottas op 22 punten en zelfs Lewis is nog bereikbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door WhySoSerious op 28-07-2019 17:44 ]
Mwah, onterechte kritiek doet pijn. En kijk nu eens, die kneus is niet eens meer relevant.walletje-w schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:35:
[...]
Geeft wel aan dat die opmerking van Alonso echt pijn deed en ze het nu op een 'subtiele' manier terug kunnen pakken!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
How do you save a random generator ?
Spa98 vond ik veel bizarrer dan ditenchion schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:47:
Nooit gedacht nog eens een race te zien die mij doet twijfelen of Donington Park nog steeds de allermeest bizarre/fantastische race ooit is.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Sloopte Hamilton zijn voorvleugel niet in een ronde achter de safety car? Ik weet niet voor welke ronde de melding kwam, maar ik vermoed dat het voor die ronde was (en dus automatisch op kwam).Divak schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:46:
Is er nog iets gekomen uit de Investigation van Hamilton achter de safety car?
Idd, de tijd dat iedereen als een malloot terug richting pits rende voor de reserve auto.
Monaco 1996 was ook een pareltje, met 3 auto's aan de finish
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Kon hij nu niets aan doen, die kant was veel natterWhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:42:
Edit: oh ja, ze moeten ook iets aan het terugvallen van de toeren bij de start doen
The Netflix director must be furiously fapping right now.
— Steven (@stevenngaruiya) 28 juli 2019
Spa chaos en de race die Panis won zijn nog een tikkeltje gekker.enchion schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:47:
Nooit gedacht nog eens een race te zien die mij doet twijfelen of Donington Park nog steeds de allermeest bizarre/fantastische race ooit is.
Welk jaar? Is iets voor mijn F1 tijd denk ik maar misschien leuk om uit het F1TV archief terug te kijken.enchion schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:47:
Channel 4 vanavond. Met goed commentaar van o.a. D.C.Wom schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:46:
Ga de volledige race nog eens terug moeten zien, want bij lange na niet alles kunnen meekrijgen wat er gebeurde. Maar dit was er weer één voor in de boeken hoor, poeh.
En toch valt een Hamilton me hier tegen. Leek alles onder controle te hebbem, maar het aloude stigma 'wanneer iets niet klopt...' is toch wel weer bevestigd. De pitstop zelf kun je hem niet aanrekenen, maar de oorzaak wel natuurlijk.
Vettel en Max laten zien dat je ook nu de verschillen kunt maken.
---RAWE CEEK!!!---
^ ditRoD schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:15:
Ondanks mijn oranje bril moet ik voor mezelf toegeven dat ik voor VET zou kiezen. Geen fouten gemaakt en ondanks de moeilijke omstandigheden een indrukwekkende inhaalrace. Zet dat eens tegenover een GAS. VER natuurlijk de winnaar, maar twee persoonlijke fouten gemaakt (start, en een 360). Dan heeft VET het wmb beter gedaan.
Zeker gezien het feit HAM, BOT en LEC zichzelf uitgeschakeld hebben, was er voor VER natuurlijk weinig aan de hand (achteraf gezien). Blijft wel staan dat ie gewoon (ondanks de foutjes) een hele goede race heeft neergezet.
Maar dat zijn mijn 2 cents
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Een Big-One kan altijd gebeuren.
De hele race is eigenlijk de samenvatting, je kan er niet om heen haha.poor Leno schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:56:
Nu net thuis, niets kunnen zien of volgen en alles gemist dus
Is er eindelijk weer een goeie race..![]()
Moeite om de hele race te kijken, of gewoon een hele goeie lange samenvatting kijken?
Vanaf de start is het dus al hommeles?kevz schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:56:
[...]
De hele race is eigenlijk de samenvatting, je kan er niet om heen haha.
race is alleen te samenvatten in de volledige lengtepoor Leno schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:56:
Moeite om de hele race te kijken, of gewoon een hele goeie lange samenvatting kijken?
Heel de race kijken en daarna nog een keer omdat er te veel gebeurdepoor Leno schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:56:
Er is ooit maar 1 keer geraced.Tomcat84 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:54:
[...]
Welk jaar? Is iets voor mijn F1 tijd denk ik maar misschien leuk om uit het F1TV archief terug te kijken.
Wat een race zeg! Net even de laatste 700+ Posts teruggelezen. Leuk om te zien weer wat mensen onderweg roepen en wat wel/niet uitkomt haha
Erg blij met het resultaat, alleen ontzettend jammer voor HUL. Denk dat dit DE kans was op een podium (mits Renault de goede call zou hebben gemaakt toen iedereen naar Softs ging). Dat had ik hem wel gegund maar de uitslag nu met KVY en VET op 3 en 2 was ook gaaf. Ben geen grote VET fan maar hij deed het erg goed vandaag en hij heeft genoeg pech gehad gisteren dat ik hem dit wel gunde. Nu moet hij wel stoppen met Max torpederen
Als je een samenvatting kijkt snap je niet wat er allemaal gebeurd is.poor Leno schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:56:
Onder druk zal zowat iedereen het uiteindelijk begeven. Maakt niet uit hoe slim je bent. Zo zal er vandaag stevig nagepraat worden bij Mercedes over die domme beslissing om Lewis niet binnen te halen onder SC. Ja, hij had dankzij die tijdstraf misschien een plaats of twee verloren, maar door hem niet binnen te brengen zijn het er uiteindelijk meer dan 10 geworden.enchion schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:56:
[...]
Een Big-One kan altijd gebeuren.
Maar net als Interlagos 2003 waren het echt extreme situaties die een logisch gevolg hadden. (een puinhoop dus)
Wat voor mij Donington zo vaag maakte is dat het de meest paniekerige chaotische race was waar teams echt helemaal niet meer wisten wat ze moesten doen.
Nog nooit zoveel slimheid/wijsheid zoveel slechte beslissingen zien maken.
Terwijl de omstandigheden er nooit echt heel slecht/ondoenbaar uitzagen.
Behalve die ene gozer natuurlijk die iedereen liet zien dat er eigenlijk niks aan de hand was.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Verwijderd
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Eindelijk weer een goede race?poor Leno schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:56:
Wat meer moet je nog vertellen? Wat mij sowieso opvalt is dat die presentator de gasten niet echt laat uitpraten en dat plagen onderling is ook wel klaar.NoFearCreations schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:56:
Jammer dat ze op ziggo niet fatsoenlijk na kunnen beschouwen vanwege de tijd.
Ik was ook al aan het zoeken maar er staat nog niks online idd. Ik heb wel weer die van Max in Monaco gevonden, daar heeft 'ie 2 strafpunten gekregen. Waarschijnlijk is daar niks aan aan te vechten en is het ook niet nodig, maar wel behoorlijk inconsistent. De redenering daar was in ieder gevalVerwijderd schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:00:
Misschien zoek ik niet goed. Maar kan nergens een FIA pagina vinden met de beslissing tijdens de race.
Wel heb ik de documenten van de 27ste gevonden.
Maar niks over de unsafe van Lec.
Of de paaltjes en snelheid van hammy
Nou is het de vraag in hoeverre dat bij Leclerc het geval is, aangezien hij er geen plekken op vooruit ging of achteruit zou zijn gegaan. Misschien heeft dat meegeholpen aan de beslissing. Maar ik ben erg benieuwd naar het document met de argumentatie inderdaad.The Stewards considered this an unsafe release from a pit stop and gaining a sporting
advantage and penalized the car 5 seconds.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
nope TR ook 2WhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:02:
Trouwens, even aandacht voor het feit dat Williams het enige team is die beide wagens over de finishlijn gebracht heeft.
Toro Rosso, Alfa Romeo, Haas?WhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:02:
Trouwens, even aandacht voor het feit dat Williams het enige team is die beide wagens over de finishlijn gebracht heeft.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Ik zat van tevoren even met een half oog naar Ziggo Sport Racing te kijken en daar hadden ze een (herhaling denk ik) vaag programma waar Doornbos in een vakantiehuisje probeerde van alles uit te leggen op een laptop terwijl Kamphues een stukje cake met slagroom in z'n gezicht duwde. Behoorlijk tenenkrommend en het leidde me af van waar ik mee bezig was, dus maar afgezet.HollowGamer schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:01:
[...]
Wat meer moet je nog vertellen? Wat mij sowieso opvalt is dat die presentator de gasten niet echt laat uitpraten en dat plagen onderling is ook wel klaar.
Could both Alfas be in trouble? #F1 #GermanGP pic.twitter.com/wVLgtvYakh
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 28 juli 2019
en beide Alfas under investigation, dus Willams kon nog wel eens een puntje krijgenWhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:02:
Ik zou het doen!
Dat waren ook al betere races.WhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:00:
[...]
Eindelijk weer een goede race?
Oostenrijk en GB ook gemist?
I see what you did thereupschur schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:04:
Tja , je ken er van vinden wat je wil.maar die helmut heeft echt wel oog voor talent...
stel je voor als die er 2 had..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kubica???rammes schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:06:
en beide Alfas under investigation, dus Willams kon nog wel eens een puntje krijgen
FTFY, kan je toch nog iets met je uitspraakWhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:02:
Trouwens, even aandacht voor het feit dat Williams het enige team is die het hele seizoen beide wagens over de finishlijn gebracht heeft.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Ze komen nu online 5 k boete voor Ferrari.DataGhost schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:02:
[...]
Ik was ook al aan het zoeken maar er staat nog niks online idd. Ik heb wel weer die van Max in Monaco gevonden, daar heeft 'ie 2 strafpunten gekregen. Waarschijnlijk is daar niks aan aan te vechten en is het ook niet nodig, maar wel behoorlijk inconsistent. De redenering daar was in ieder geval
[...]
Nou is het de vraag in hoeverre dat bij Leclerc het geval is, aangezien hij er geen plekken op vooruit ging of achteruit zou zijn gegaan. Misschien heeft dat meegeholpen aan de beslissing. Maar ik ben erg benieuwd naar het document met de argumentatie inderdaad.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2019 18:09 ]
Zeker wel spannend, want alles was mogelijk, ook Max had zo z'n auto kunnen afschrijven.Ivysaur schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:09:
Geen spannende race, geen leuke race, wel een opmerkelijke race.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Goed punt haha. Ik weet wel dat Senna daar een briljante (openings?)ronde reed maar heb nooit de hele race gezien. Ga het op de to do list zettenenchion schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:58:
[...]
Er is ooit maar 1 keer geraced.
YouTube: Formel 1 1993 3/16 Europa Donington RTL
Aanvulling:
quote: Sporting regulations27.1 The driver must drive the car alone and unaided.
Speculatie mijnerzijds, aangezien ze het over de start hebben:quote: Technical regulationsARTICLE 9 : TRANSMISSION SYSTEM
Beide Alfa's kwamen erg goed weg in ieder geval.quote: Technical regulations9.3 Traction control
No car may be equipped with a system or device which is capable of preventing the driven
wheels from spinning under power or of compensating for excessive torque demand by the
driver.
Any device or system which notifies the driver of the onset of wheel spin is not permitted.
[ Voor 32% gewijzigd door DataGhost op 28-07-2019 18:20 ]
Ze hebben ook gefilmd, want het hele weekeinde hingen er borden bij Mercedes dat je als je de garage binnenloopt toestemming geeft om gefilmd te worden.Tomcat84 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:08:
Toto:
“This is why I decided to join and be part of Netflix 2019. But at only one race, and that will *probably be Hockenheim*."
Kan niet wachten! Ik hoop zo dat ze inderdaad gefilmd hebben en dat Mercedes zich er niet onderuit kan wurmen door ze alsnog een andere race kater dit jaar te laten filmen.
Ik wil dit zien!!!
Just go to the Mercedes motorhome if you want to appear in the next Netflix F1 documentary. #AMuS #Germangp pic.twitter.com/L2KLBYbL4O
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 25 juli 2019
[ Voor 10% gewijzigd door ThomasG op 28-07-2019 18:11 ]
Deze race is niet wat je mag verwachten van de F1 dat is niet waar te maken, vandaag is een race die je 1x in de 10 jaar te zien krijgt.poor Leno schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:06:
Maar als ik dit over deze race zo allemaal terug lees en kijk, zou dit eerder moeten zijn wat we moeten verwachten van de sport
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 28-07-2019 18:10 ]
Ik wist dat ik niet "verwachten" moest gebruiken, want daar zal vast wel op gereageerd wordenenchion schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:09:
[...]
Deze race is niet wat je mag verwachten van de F1, vandaag is een race die je 1x in de 10 jaar te zien krijgt.
Een schitterende puinhoop met een zo goed als Hollywood script.
Dat soort gezeur horen we ondertussen al 30 jaar. Alsof het vroeger allemaal zoveel beter was. Iedereen heeft het nog steeds over Villeneuve en Arnoux (1979) maar dat is ook alleen maar omdat zulke gevechten toen ook heel uitzonderlijk waren. Ook vroegah was het heel vaak een saaie optocht hoor.poor Leno schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:06:
[...]
Dat waren ook al betere races.
Maar zoals ik toen ook al zei; Met die paar 'dingetjes' die toen gebeurden en iedereen daar al hélemaal lyrisch over werd, zegt genoeg over hoe de sport is afgezakt en de lat erg laag is, als we daar met zn allen zo blij van werden
Als je bijna omkomt van de honger, dan is een droog Maria kaakje ook het best wat je ooit hebt gegeten he![]()
Maar als ik dit over deze race zo allemaal terug lees en kijk, zou dit eerder moeten zijn wat we moeten verwachten van de sport
(Dit is een persoonlijke mening he..)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Thanks!ThomasG schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:09:
[...]
Ze hebben ook gefilmd, want het hele weekeinde hingen er borden bij Mercedes dat je als je de garage binnenloopt toestemming geeft om gefilmd te worden.
Edit:
[Twitter]
[Afbeelding]
Het is alleen maar erger geworden, ik hoop alleen dat ze die neerwaartste spiraal een beetje omhoog kunnen krikkenu_nix_we_all schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:12:
[...]
Dat soort gezeur horen we ondertussen al 30 jaar. Alsof het vroeger allemaal zoveel beter was. Iedereen heeft het nog steeds over Villeneuve en Arnoux (1979) maar dat is ook alleen maar omdat zulke gevechten toen ook heel uitzonderlijk waren. Ook vroegah was het heel vaak een saaie optocht hoor.
[ Voor 67% gewijzigd door Luxicon op 28-07-2019 18:21 ]
...
Mercedes kennende.Tomcat84 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:14:
[...]
Thanks!
Nou hopen hopen hopen dan dat ze het ook gewoon laten gebeuren dan en niet flauw geen toestemming geven omdat alles mis gegaan is.
Ben ik het niet mee eens, de laatste paar seizoenen zijn leuker dat de hele 10 jaar hiervoor IMHO.poor Leno schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:15:
[...]
Het is alleen maar erger geworden, ik hoop alleen dat ze die neerwaartste spiraal een beetje omhoog kunnen krikken
De vergeven straffen komen nu momdjesmaat binnen zoals de unsafe release van LEC en pit entry van HAM.maar nog niet van de safety car.Divak schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:46:
Is er nog iets gekomen uit de Investigation van Hamilton achter de safety car?
Graapig, ik had net " rock the night" van Europe erop staan die over het filmpje heen ging.... " you know it aint easy!"
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
If it ain’t broken don’t fix itPierre schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:24:
Voortaan die poep start niet meer doen oké.
Klopt, verloor meerdere secondes op Max en zat opeens nog maar 4 tiende voor Kvyat. Heb er alleen nog geen beeld van gezien.Luckeh schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:18:
Ik weet niet of het langs gekomen is hier. Maar Vettel ging er gewoon af in de laatste ronde en had daarbij een flinke bak geluk dat hij door kon. Ik denk dat hij voor de snelste ronde ging, maar kwam nét voor Kvyatt de baan weer op.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit muziekje had ook gekund:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat lees ik als: ja het was unsafe en ze raakten elkaar (zoals Max en Bottas in Monaco) maar Lec kon er niks aan doen (itt Max) want anders had 'ie iemand van een andere pitcrew ondersteboven gereden. Dan zou de straf juist extra hoog moeten zijn, als Grosjean ietsjes verder de pits in was en ze hadden hard contact gehad, had je die halve pitcrew naar het ziekenhuis kunnen brengen.The Stewards reviewed video evidence of the incident and determined that the car was
released into the path of the approaching car 8. The cars made minor contact as a
result. The Stewards did note that the driver Leclerc drove at an acute angle to avoid a
tyre changer in the next pit and had no opportunity to drive in the merge area.
Ik dacht ook al, Vettel zal nu de snelste ronde wel pakken en het verwonderde mij al dat het zolang duurde voor ie finishte nadat Verstappen al over de finish. Duidelijk zo.Luckeh schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:18:
Ik weet niet of het langs gekomen is hier. Maar Vettel ging er gewoon af in de laatste ronde en had daarbij een flinke bak geluk dat hij door kon. Ik denk dat hij voor de snelste ronde ging, maar kwam nét voor Kvyatt de baan weer op.
Testing, one, two ...
Ik baal ergens nu dat ik hem meteen op Sky kon zien.. Anders kijk ik de "speciale" races nog wel eens terug met sky commentaar.PalingDrone schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:19:
Vette race, maar echt niet dat ik de 1862 nieuwe post sinds last refresh ga lezen
Straks nog eens kijken maar dan met Sky commentaar, dat gaat ongetwijfeld nog leuker worden dan de 1e x op Ziggo
I served in a company of heroes.
hardware-lover schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:23:
[...]
Ik dacht ook al, Vettel zal nu de snelste ronde wel pakken en het verwonderde mij al dat het zolang duurde voor ie finishte nadat Verstappen al over de finish. Duidelijk zo.
Vettel got very lucky in the final lap! pic.twitter.com/xUwnzZupPe
— Lucas Gerrijts (@LucasGerrijts) 28 juli 2019
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik heb al jaren deze foto, geen idee meer waar vandaan.B-Real schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:17:
Je moet zo'n oude auto eigenlijk eens van dichtbij zien, dan besef je je pas hoe spartaans die dingen waren.
...
En dat idd op fietsbandjes, geen gordels, trommelremmen en hele dunne maar ook hele grote brandstoftanks
[ Voor 22% gewijzigd door SCS2 op 28-07-2019 18:47 ]
- If I could do that, I would do it better -
Had het net opgezocht.. op tv kreeg het door de timing imho te weinig aandacht.powah33 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:26:
Iemand een streampje van Gasly? waar hij zijn rooie fopneus laat vallen en achterop Albon rijd?
Ik hoop zo dat die geruild word met KVY ...... KVY heeft veel pech gehad maar rijd toch echt een stuk volwassen"er.
I served in a company of heroes.
[IMG]URL[/IMG]SCS2 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:27:
[...]
Ik heb al jaren deze foto, geen idee meer waar vandaan.
Maar ik denk weer: 4 banden van de grond in een KOMbocht !
Niks downforce. Waarschijnlijk verlies van grip omdat er te weinig uitvering is.
Crab! Kan ik niet eens een foto uploaden? Alleen URL?
Die foto is maar 98kb ..
https://f1manager.info/ranking/4605
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Volgens mij zou je ze hier moeten kunnen uploaden als je je 'Karma Punten' in de Karmastore verzilvertSCS2 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:27:
[...]
Ik heb al jaren deze foto, geen idee meer waar vandaan.
Maar ik denk weer: 4 banden van de grond in een KOMbocht !
Niks downforce. Waarschijnlijk verlies van grip omdat er te weinig uitvering is.
Crab! Kan ik niet eens een foto uploaden? Alleen URL?
Die foto is maar 98kb .. Nog uitzoeken hoe.
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 28-07-2019 18:35 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Jasphur op 28-07-2019 18:52 ]
Zoiets had ik ook in het hoofd toen ik het zag gebeuren
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq