gefeliciteerd!Yonix schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:12:
Mooi man, dochtertje en P2 voor KVY! Mooi weekend dus!
Tsja, hij is buiten de punten geëindigd, mogelijk dat KUB nog een plekje kan winnen zo? Oh, die is ook nog 's voor RUS geëindigd? Good for himRoD schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:12:
Ok, allemaal leuk en aardig dit, maar wat is er met de tweede UI van HAM gebeurd?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
P2? Heeft VET weer met de borden gespeeldYonix schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:12:
www.google.nl
Er wordt een keer met elkaar gesproken na de race... is dat nieuw?
"When you grow up your heart dies"
Ivysaur schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:09:
Geen spannende race, geen leuke race,

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
P3?Yonix schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:12:
Ach, als je tijdens de race nooit bedreigd wordt...Highfive95 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:12:
Misschien max nog wel even informeren dat hij donuts na de race doet. Niet tijdens.
was de laatste keer dat Vettel en Kvyat met elkaar zo praatten niet na de Torpedo actie?
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat gebeurd als Mercedes eens niet wint.sjaool schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:14:
Er wordt een keer met elkaar gesproken na de race... is dat nieuw?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vettel toch wel goede vent als ie een beetje relaxed is.
Ik neem mijn woorden terugLAD93 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:04:
Die gele band bij VER kan hem nu weleens fataal worden.
per aspera ad astra
Zou Lewis zijn keelpijn chronisch zijn?
Ik denk oprecht een van de leuksten in het hele circuitDentist schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:14:
P3 toch?Yonix schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:12:
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar dit is wel Marko zijn ultieme podium. Allemaal uit de Red Bull school.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe meer Vettel klaar is met F1 hoe leuker hij wordt....Dentist schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:14:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ondanks mijn oranje bril moet ik voor mezelf toegeven dat ik voor VET zou kiezen. Geen fouten gemaakt en ondanks de moeilijke omstandigheden een indrukwekkende inhaalrace. Zet dat eens tegenover een GAS. VER natuurlijk de winnaar, maar twee persoonlijke fouten gemaakt (start, en een 360). Dan heeft VET het wmb beter gedaan.Grrrrrene schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:12:
Driver of the day gaat wat mij betreft tussen VET en VER. Mijn oranje hart zegt VER, omdat hij echt een dijk van een race heeft gereden na wederom een poepstart, maar VET van achteraan naar voren is ook gewoon indrukwekkend. Zeker in deze condities is een foutje zo gemaakt (zie BOT, LEC en HAM) bij een inhaalpoging of als iemand anders een foutje maakt terwijl jij er voorbij wil.
Zeker gezien het feit HAM, BOT en LEC zichzelf uitgeschakeld hebben, was er voor VER natuurlijk weinig aan de hand (achteraf gezien). Blijft wel staan dat ie gewoon (ondanks de foutjes) een hele goede race heeft neergezet.
Maar dat zijn mijn 2 cents
Dan ben je wel zwaar in de minderheid denk ikIvysaur schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:09:
Geen spannende race, geen leuke race,
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hhaha heerlijk, memes for days! Echt geweldig.
Ok, wie wilt mijn glazenbol lenen?Illegal_Alien schreef op zondag 28 juli 2019 @ 15:23:
Slechte start = win toch?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik zeg toch: Ik vond het een opmerkelijk race. Hoef het niet leuk of spannend te vinden. Opmerkelijk prima genoeg
Dat ook positief
Tussen 15:20 en nu 1655 reactiesWhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:11:
Hebben we al een record gezet qua posts?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Gelukkig staat er niemand voor KVY haha
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Staat gewoon iemand voor KYV, kan toch niet
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik moet zeggen dat ik ook echt moeite had om bij te houden wie allemaal waar reed en wat voor foutjes maakte. Ik had na de race ook even het idee dat HAM was uitgevallen, maar hij is gefinisht. Als hij behalve die 5s straf nog een tijdstraf krijgt, eindigt hij laatste
Nog steeds groter dan Vettel. Eindbaas Kvyat.Jasphur schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:17:
Gelukkig staat er niemand voor KVY haha
Wauw geweldige race van Vettel. 0 fouten. HE'S BACK.
Erg jammer van Lec maar goed, de 0 punten voor Merc maakt veel goed.
Erg jammer van Lec maar goed, de 0 punten voor Merc maakt veel goed.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
En wist het zeker, even iemand z'n contract ontbinden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik zeg zelfs met oranje bril VET gewoon van 20 naar P2Driver of the day gaat wat mij betreft tussen VET en VER. Mijn oranje hart zegt VER, omdat hij echt een dijk van een race heeft gereden na wederom een poepstart, maar VET van achteraan naar voren is ook gewoon indrukwekkend. Zeker in deze condities is een foutje zo gemaakt (zie BOT, LEC en HAM) bij een inhaalpoging of als iemand anders een foutje maakt terwijl jij er voorbij wil.
)
Niks? Wat zou er moeten gebeuren dan?hoevenpe schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:18:
Wat gebeurd er eigenlijk met Max als Kvyat gepromoveerd wordt?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Grappige bekers!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wat is het record voor meeste overwinningen zonder pole?
Volgens mij moet max er nog 1 om gelijk te komen toch?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die 5s voor het paaltje heeft hij tijdens de race al gehad tijdens een pitstop. Of heb jij het over een andere 5s?Grrrrrene schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:18:
[...]
Ik moet zeggen dat ik ook echt moeite had om bij te houden wie allemaal waar reed en wat voor foutjes maakte. Ik had na de race ook even het idee dat HAM was uitgevallen, maar hij is gefinisht. Als hij behalve die 5s straf nog een tijdstraf krijgt, eindigt hij laatste
[ Voor 5% gewijzigd door Transportman op 28-07-2019 17:19 ]
Ik ga deze race niet terug lezen 
Maar wat heb ik genoten..
Echt alles maar dan ook alles zat erin.
Heerlijk Hongarije here we come
Maar wat heb ik genoten..
Echt alles maar dan ook alles zat erin.
Heerlijk Hongarije here we come
Veel beter dan die Franse gorilla...Franko P. schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:18:
Grappige bekers!
"When you grow up your heart dies"
die dikke Duitser wil ook champagne
Ik zou het doen!
What's the difference between Max and a flag?DarkSide schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:19:
Wat is het record voor meeste overwinningen zonder pole?
A flag has a pole
Wat is dat voor bejaarde naast Kvyat?
Lol die CEO van Hockenheim haha, laatste keer natuurlijk, even genieten.
Wat mij opvalt...
De eerste paar races hadden we iemand hier (ben zijn naam kwijt) die alleen maar aan het zeuren was. En na elke race zou hij zijn F1 abonnement opzeggen.
De laatste 3 wedstrijden heb ik hem niet gezien en ik heb 3 hele mooie wedstrijden gezien.
Toeval??
En ik heb op Vet gestemd bij DOTD
Van 20 naar 2. Erg knap
De eerste paar races hadden we iemand hier (ben zijn naam kwijt) die alleen maar aan het zeuren was. En na elke race zou hij zijn F1 abonnement opzeggen.
De laatste 3 wedstrijden heb ik hem niet gezien en ik heb 3 hele mooie wedstrijden gezien.
Toeval??
Van 20 naar 2. Erg knap
Heee, daar was njeow, njeow weer
Turbo Puppy oid.streamnl schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:20:
Wat mij opvalt...
Toeval??
Van 20 naar 2. Erg knap
Wat een oprecht podium.
Andersom wint Max, dus volgende race uitvallen?DrivinUCrazy schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:18:
Niks? Wat zou er moeten gebeuren dan?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zat naar buiten te kijken of onze kat dat was

- DaniëlWW2
- Niet online
Kvyat wint, Max torpedeert Vettel.
ik zap even naar RTL (D) daar hebben ze nog leuke TV dat van ziggo kijk ik wel een keer terug
Ik zou het doen!
Waarom een tijger/leeuw als trofee? Wat mis ik hier?
Volgens mij klopt die wedstrijd uitslag niet. Of wel?
JaJasphur schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:23:
Race was afgelast, dit was de uitslag van het potje scrabbleJasphur schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:23:
aaaaaaaaaaaaahhhhhh ik moet echt ff bijkomen nu........
jammie......
jammie......
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
We kunnen nu de reactie van HAM niet meer 'voorkauwen', ja..... Waardeloze race, dat HockenheimJasphur schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:23:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Zou toch wel lekker zijn als VER BOT nog pakt dit seizoen!
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 28-07-2019 17:25 ]
Ik ben op een welverdiende vakantie. Niks gemist zie ik?

PSN: xMaurice93
Heb er weer grijze haren bij dank je wel Max. Voortaan die poep start niet meer doen oké.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
nue ga maar weer naar het zwembadMaurice079 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:24:
Ik ben op een welverdiende vakantie. Niks gemist zie ik?![]()
Ik zou het doen!
Beter dan de plastic gorilla van Paul Ricard.Melkunie schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:22:
Waarom een tijger/leeuw als trofee? Wat mis ik hier?
- DaniëlWW2
- Niet online
Deze was nog veel beter dan Oostenrijk.Maurice079 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:24:
Ik ben op een welverdiende vakantie. Niks gemist zie ik?![]()
Of mid-race een 360…Pierre schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:24:
Heb er weer grijze haren bij dank je wel Max. Voortaan die poep start niet meer doen oké.
Mercedes schijnt al in gesprek te zijn met Netflix om deze race te skippen voor Drive to Survive S2.
YupsEmcee schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:26:
VER had ook snelste ronde toch?
JaEmcee schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:26:
VER had ook snelste ronde toch?
Was even bang dat het weer een 1-2 tje zou worden voor Mercedes maar max heeft weer top gepresteerd!
Die kant van de baan werd waarschijnlijk minder goed droog gereden bij de Safety Car aan het begin van de race.Exocet schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:26:
Ben benieuwd naar het start verhaal, Gasly had net zo'n beroerde start
Heb het niet terug gekeken, maar mogelijk dat Max daar zelf ook wat slimmer over z'n eigen startplek had kunnen rijden.
Heerlijk, Race ging alle kanten op ... vraag me echt af hoe lang die Gasly nog als een clown mag rondrijden?!
https://f1manager.info/ranking/4605
Juist wel, Max poepstart -> geweldige racePierre schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:24:
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Kan je nagaan als Max een goede start gehad had, dan had hij ....laat maarPierre schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:24:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hohoo volgens mij is er nog een under investigation...
Hij was toch te ziek (als antwoord misschien)?wimmel_1 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:24:
[...]
We kunnen nu de reactie van HAM niet meer 'voorkauwen', ja..... Waardeloze race, dat Hockenheim
Testing, one, two ...
Alleen of Ham reverse grid winst pakt en wie er een extra tik op de vingers krijgt bij Haas?DoeEensGek schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:28:
[...]
Hohoo volgens mij is er nog een under investigation...
Lewis kennende zal hij dat ongetwijfeld aan gaan halen in interviews, jahardware-lover schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:29:
[...]
Hij was toch te ziek (als antwoord misschien)?
Inderdaad, verliezen ligt altijd aan iets anders, winnen doet ie zelfSmultie schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:29:
[...]
Lewis kennende zal hij dat ongetwijfeld aan gaan halen in interviews, ja
Dit wordt deze week of in de zomerstop een exit Gasly
. Dit waren hele dure verloren punten

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Honda woopsie op Twitter:
He's done it again 💪 Thats GP2 victories in 2019 👌@Max33Verstappen 👏#PoweredByHonda pic.twitter.com/z4yhYhMKG7
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 28 juli 2019
Hoeveel van de wagen waarmee 'íe startte is er daadwerkelijk aan de finish gekomen?Frieda schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:31:
Hoeveel pitstops heeft Hamilton uiteindelijk gemaakt eigenlijk, stuk of 10 ofzo??
Haha Honda. @Illegal_Alien was me net voor, volgens mij is het wel een bewuste hoor.
[ Voor 75% gewijzigd door yorkick op 28-07-2019 17:33 ]
Zo, had even 7 minuten moeten pauzeren dus lag achter en hier niet meer gekeken.
Maar wat een race! Echt lekker!
Zelfs de safetycar was aan het glibberen.
Maar wat een race! Echt lekker!
Zelfs de safetycar was aan het glibberen.
Volgens Alonso was de Honda een GP2 Engine.
Ook de stream van Norris gevolgd?WhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:19:
[...]
What's the difference between Max and a flag?
A flag has a pole
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.