![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 11
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 11
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 24% gewijzigd door basvn op 23-07-2019 08:48 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ik hoop eerlijk gezegd op dezelfde bloedhitte als in Oostenrijk, zodat Mercedes de boel niet zover open kan schroevenSnowhite0901 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:54:
Zaterdag en zondag kans op regen. Heb er zin in!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het éne hoeft het andere niet uit te sluiten. Vorig jaar dik half uur flink geregend tijdens de kwalificatie in Budapest en rest van de dag 30+ graden. Geweldig!Chiron schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:59:
[...]
Ik hoop eerlijk gezegd op dezelfde bloedhitte als in Oostenrijk, zodat Mercedes de boel niet zover open kan schroeven
Yep, en als ze besluiten hun nieuwe chassis mee te nemen naar Duitsland dan wordt het helemaal drama: https://www.reddit.com/r/...w_chassis_of_the_w10_has/Jackson6 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:03:
De race dat Mercedes weer even Ferrari en Red Bull met beide benen op de grond zet.
Straks rijden beide teams nog achter de Williams auto'sJackson6 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:03:
De race dat Mercedes weer even Ferrari en Red Bull met beide benen op de grond zet.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Opzich is regen wel een mooie gamechanger, maar de Max fans mogen er niet zomaar vanuit gaan dat ie zo'n stunt uit zal halen zoals in Brazilie. De RB15 is niet de wagen van toen. Denk dan eerder dat Lewis in de Mercedes alsnog iedereen helemaal de moeder rijdt.DJTimo schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:04:
[...]
Het éne hoeft het andere niet uit te sluiten. Vorig jaar dik half uur flink geregend tijdens de kwalificatie in Budapest en rest van de dag 30+ graden. Geweldig!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Zeker! Maar dat was vorig jaar in Budapest ook niet hoor. De RB14 was ook geen goede regenauto. Ik zat er toen vooral als liefhebber, niet als Max fanboy.Chiron schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:13:
[...]
Opzich is regen wel een mooie gamechanger, maar de Max fans mogen er niet zomaar vanuit gaan dat ie zo'n stunt uit zal halen zoals in Brazilie. De RB15 is niet de wagen van toen. Denk dan eerder dat Lewis in de Mercedes alsnog iedereen helemaal de moeder rijdt.
[ Voor 3% gewijzigd door DJTimo op 23-07-2019 09:21 ]
Ik was er vorig jaar inderdaad, zelden zo hard zien regenen als toen.
/post
Dat Hamilton zeer sterk is in de regen, mag duidelijk zijn. Maar dat de Red Bull van dit jaar niet sterk is in de regen, is naar mijn idee niet zonder meer iets wat vast staat. Vorig jaar moest RBR een hoop downforce opofferen om op de rechte stukken in de buurt te blijven van MERC en Ferrari. Dat is dit jaar niet meer het geval naar mijn idee. Grote kans dat Lewis een regenrace alsnog gewoon wint, maar wellicht dat Max echt in de buurt kan komen.Chiron schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:13:
[...]
Opzich is regen wel een mooie gamechanger, maar de Max fans mogen er niet zomaar vanuit gaan dat ie zo'n stunt uit zal halen zoals in Brazilie. De RB15 is niet de wagen van toen. Denk dan eerder dat Lewis in de Mercedes alsnog iedereen helemaal de moeder rijdt.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
PSN: xMaurice93
Terecht lijkt mij Niemand heeft het nog over de P1+P2 van HAM en BOT in Silverstone; iedereen heeft het over de battle tussen LEC en VER en de rare actie van VET.Maurice079 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:41:
Moet voor Mercedes ergens ook wel wrang zijn. Die reigen de overwinningen en records aaneen, maar nu er een serieuze battle aan de gang is tussen LEC en VER gaat daar 90% van de aandacht naartoe.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nu is de weersverwachting tussen 13-16 en 16-19 resp. 54 en 45% kans op regen. Als het nietalexbl69 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:46:
Hoe heter hoe beter.... we zijn er weer klaar voor
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
MERC 1-2 is weinig aan te veranderen..Spotmatic schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:46:
[...]
Terecht lijkt mij Niemand heeft het nog over de P1+P2 van HAM en BOT in Silverstone; iedereen heeft het over de battle tussen LEC en VER en de rare actie van VET.
Prima als Mercedes nog beter wil worden (en dus nog sneller aan de horizon verdwijnen) maar voor het merk is het uiteindelijk slecht omdat ze minder exposure krijgen en het lijkt alsof ze er bijna niets voor hoeven te doen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Laten we hopen op forse correlatieproblemen bij Merc. Perfectie is saai.basvn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:50:
[...]
MERC 1-2 is weinig aan te veranderen..
er word dit jaar gestreden om P3, so be it.. helaas (of 2, als bottas daar rijd)
of Bottas is deze race weer zo agressief in de beginfase, dan is er misschien een kans dat ze elkaar eruit tikken
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Daar zat ik afgelopen weekend ook aan te denken. Alle programma's (regulier en YT) over de F1 gaan alleen nog maar over RBR, Ferrari, Verstappen, Leclerc, Vettel, Norris, McLaren.... er wordt in de programma's bijna geen aandacht meer besteed aan Mercedes.Spotmatic schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:46:
[...]
Terecht lijkt mij Niemand heeft het nog over de P1+P2 van HAM en BOT in Silverstone; iedereen heeft het over de battle tussen LEC en VER en de rare actie van VET.
Prima als Mercedes nog beter wil worden (en dus nog sneller aan de horizon verdwijnen) maar voor het merk is het uiteindelijk slecht omdat ze minder exposure krijgen en het lijkt alsof ze er bijna niets voor hoeven te doen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Tsjah, op basis van het 'stadiongedeelte' zou ik haast zeggen dat Hockenheim de RB relatief beter ligt dan Silverstone. Die seconde zou niet hoeven m.i.Crashhill schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:57:
Zullen we eens gaan kijken of Vettel hem weer de muur in rijd als ie op kop rijd.
Verdomme he! Ik heb er wel zin in.
En wat kunnen we verwachten van de Red Bull?
Mercedes denk ik gewoon weer 1 seconde voor op de rest.
Al hoop ik het niet!
Die spanning van afgelopen 2 races!! DAMN heb er zin in
Ik vergeet jullie niet! Ik lees wel mee, ik lig in de zonbasvn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:47:
@DaniëlWW2 beetje te laat he ?
Zin an! zeker met deze warmte
@pinda powerrr vergeet je ons niet hier?
Waiting on the world to change
Nice, toch wel! Ben wel benieuwd wat de achterliggende reden is om het wit te maken en niet 'silber'.basvn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:59:
[Afbeelding]
foto van de Livery van MERC.
denk toch wel dat hij wit is
[ Voor 15% gewijzigd door Chiron op 23-07-2019 10:11 ]
Ik denk dat Bottas daar nog net niet genoeg gefrustreerd voor is. Nog even geduld...ppbruins schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:57:
[...]
of Bottas is deze race weer zo agressief in de beginfase, dan is er misschien een kans dat ze elkaar eruit tikken![]()
"When you grow up your heart dies"
Tenzij de geruchten kloppen en hij zijn zitje voor volgend seizoen kwijt is.sjaool schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:18:
[...]
Ik denk dat Bottas daar nog net niet genoeg gefrustreerd voor is. Nog even geduld...
Wikipedia: Vlag van Pruisen.Chiron schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:05:
Nice, toch wel! Ben wel benieuwd wat de achterliggende reden is om het wit te maken en niet 'silber'.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Dan vind ik deze mooierChiron schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:05:
[...]
Ah.. tot 1933 waren ze wit, met loodhoudende witte verf:
Zouden ze de historie doen herleven met zwaardere verf om het veld eerlijker te maken?Chiron schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:05:
[...]
Ah.. tot 1933 waren ze wit, met loodhoudende witte verf:
[Afbeelding]
En dan in de nacht van zaterdag op zondag met een afbijtmiddel in de weer om die verf er weer af te halen zeker.Suicyder schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:24:
[...]
Zouden ze de historie doen herleven met zwaardere verf om het veld eerlijker te maken?
Het lijkt sowieso al alsof ze afbijt hebben gebruikt!sjaool schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:28:
[...]
En dan in de nacht van zaterdag op zondag met een afbijtmiddel in de weer om die verf er weer af te halen zeker.![]()
Chiron schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:13:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat doet Kimi in dat ding? Of heeft ie 'm voordat ie erin ging zitten volgegooid met vodka?basvn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:21:
[Afbeelding]
wie van jullie heeft deze al in de achtertuin staan voor vanmiddag?
Is wel een oude foto trouwens.Chiron schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:26:
[...]
Wat doet Kimi in dat ding? Of heeft ie 'm voordat ie erin ging zitten volgegooid met vodka?![]()
[ Voor 16% gewijzigd door ChipSkylark op 23-07-2019 11:44 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Het feit dat Kimi in een McLaren pak zit gaf dat inderdaad wel weg
PSN
Hm. Dat was me niet eens opgevallen. Ik zag het aan de bandenYakuzA schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:49:
[...]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Wat is dit nou voor Word-Art zooi?
Dat had ik ook wel door hoor, ondanks de warmte hier.YakuzA schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:49:
[...]
https://it.motorsport.com...nare-la-mercedes/4499326/door: Franco Nugnes
Co-auteur: Giorgio Piola
23 juli 2019, 10:13 uur
Ook in het Milton Keynes-team hebben ze een nieuw chassis goedgekeurd dat de machine van 2020 overbrugt Het doel is om de levensduur van de banden te verlengen om het succes van Oostenrijk in Duitsland of Hongarije te herhalen.
Banner Mania...Ari Gold schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:59:
[...]
Wat is dit nou voor Word-Art zooi?
Ze mochten best wel een stroke om de letters doen.
Mis wel een bepaald onderdeel op die auto*JoteW schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:57:
https://www.instagram.com/p/B0QG2tPlCW0/?igshid=8lit73xc8sjw
Benieuwd hoe dit eruit gaat zien.
[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-07-2019 14:52 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik blijf er bij dat de auto's uit de jaren 30, zoals de W125, meer karakter hadden dan de auto's van nu.
Ze waren ook wat dodelijkerThomasG schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:58:
[...]
Ik blijf er bij dat de auto's uit de jaren 30, zoals de W125, meer karakter hadden dan de auto's van nu.
Het is overigens wel grappig om te zien dat de wielen vroeger "naar binnen" stonden, en tegenwoordig "naar buiten".
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het waren toen ook andere tijden. De gevaren werden helemaal niet als risico's gezien; het hoorde er gewoon bij. Dodelijke ongelukken konden gebeuren, iedereen wist dat. Toch stapte ze iedere keer weer in die auto's. Ze (de coureurs) vonden het toen veel belangrijker om zo snel mogelijk te racen, dan om veiliger te racen. Ze plaatste hier en daar een hooibaal om obstakel, en vonden het veilig genoeg.asing schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:07:
[...]
Ze waren ook wat dodelijker. Dan hadden we Jos zien verongelukken en hadden we Max niet gehad
. Deze stammen echt nog uit de tijd dat racen gevaarlijk was en sex veilig.
De eerste banden waren ook meer vergelijkbaar met grote fietsbanden. Het platte loopvlak zoals we dat nu kennen bestond in 1930 nog niet.
Auto Union Type C :B-Real schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:17:
Je moet zo'n oude auto eigenlijk eens van dichtbij zien, dan besef je je pas hoe spartaans die dingen waren.
Qua vermogens en topsnelheden komen ze zelfs qua huidige waarden overigens nog een heel eind. Vaak zat er een schrikbarend vermogen in en lag de topsnelheid ook op 300+.
En dat idd op fietsbandjes, geen gordels, trommelremmen en hele dunne maar ook hele grote brandstoftanks
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
stiekem baal ik ervan dat de mercs altijd zulke mooie liveries hebben, i.t.t. rbr.basvn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:59:
[Afbeelding]
foto van de Livery van MERC.
denk toch wel dat hij wit is
Die was toch afgelopen weekend al?TommyGun schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:25:
Tegelijk met de 24h van Spa...
De echte race is dit weekend
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Beetje jammer dat wel het sponsor gewicht van Petronas perse met hun eigen kleur in de livery verwerkt moet worden bij de tease.
[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 23-07-2019 16:39 ]
PSN
Ik zou het doen!
Interessant! De livery ellende van Mercedes kan mij echt gestolen worden, blijft een lelijk hokJojyn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:18:
Net gevonden op F1 Technical dat ook Red Bull met een nieuw chassis schijnt te komen volgens het Italiaanse Motorsport.com
[...]
https://it.motorsport.com...nare-la-mercedes/4499326/
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
In plaats van 3 ronden gelapt te worden is het terug gebracht naar 2. Sorry Williams maar van mij mogen jullie snel weg. Vergane glorie helaas.Snowhite0901 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:04:
Vlak Williams niet uit dit weekend
https://www.formula1.com/...W6ZiVZsrzhvQ0C6ulRzewastk
Liever dat ze weer competief worden! Hopelijk gaan ze mclaren achternaPierre schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:18:
[...]
In plaats van 3 ronden gelapt te worden is het terug gebracht naar 2. Sorry Williams maar van mij mogen jullie snel weg. Vergane glorie helaas.
Beetje kort door de bocht of niet? Williams is een privateer met veel geschiedenis. Het zou echt zonde zijn om ze te verliezen. Hopelijk weten ze er weer bovenop te komen. McLaren is er ook bovenop gekomen al hebben ze meer budget en was hun dal niet zo diep.Pierre schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:18:
[...]
In plaats van 3 ronden gelapt te worden is het terug gebracht naar 2. Sorry Williams maar van mij mogen jullie snel weg. Vergane glorie helaas.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Dan is de race alweer voorbij?rammes schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:29:
jaaaa zin in!
overigens mag van mij het topic op maandag wel open.
Testing, one, two ...
Back to Back
Ik zou het doen!
En nu weet je waarom de topics dus op dinsdag pas open gaan.
Waarom? Het kan toch ook weel eens minder gaan? Ik ga ervan uit dat ze er volgend jaar gewoon weer staan. Kijk bijvoorbeeld naar McLaren, die zou je vorig jaar ook geen kans meer geven en nu rijden ze weer bij de subtop.Pierre schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:18:
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq