Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
.
.
kleine TB naar hoe HAM vorig jaar won
[ Voor 58% gewijzigd door basvn op 24-07-2019 07:10 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die oranje Arrows 🥰Maarten_E schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 00:54:
Zou er 19 jaar later weer een rancuneuze Mercedes medewerker in een grijze poncho rond willen lopen aub?![]()
[YouTube: Formel 1 2000 11/17 Deutschland Hockenheim Premiere]
PSN: Shiver23
Even aangepastbasvn schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 06:59:
Ben erg benieuwd of we vandaag bij de livery van MERC zien!
.
.
[YouTube: How Hamilton Won in Hockenheim | 2018 German Grand Prix]
kleine TB naar hoe HAM vorig jaar won wederom gematst werd door de wedstrijdleiding
Dat geluidMaarten_E schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 00:54:
Zou er 19 jaar later weer een rancuneuze Mercedes medewerker in een grijze poncho rond willen lopen aub?![]()

weer een stapje dichterbij de puzzel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ping 127.212.23.124
Ik las op reddit ook al: 60% kans op regen op zondag.
Maar wat betekent dat? 60% KANS dat er gedurende de hele zondag regen valt. Dus ook 40% kans dat er de hele dag geen drupje regen valt.
Aangezien het overdag vaker regent dan 's nachts (door de warmte van de zon is er meer turbulentie en thermiek). Laten we stellen dat een race 2 uur duurt en dat de 60% kans gedurende 12 uur voorkomt. Dan hoeft de kans op regen tijdens de race niet meer dan 10% te zijn.
Nou, we hebben geluk.. De 10% kans dat het tijdens de race regent komt uit.. Dan wil het nog niet zeggen dat het dermate veel regent dat het ook maar enig effect op de race heeft. 1 drupje, lichte miezer of een paar drupjes is ook al 100% regen.
Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch wordt van 60% kans op regen. Dat betekent echt niet dat er een grote kans is op een race die door regen wordt beïnvloedt. En dan ga ik er nog vanuit dat dit lokale voorspellingen zijn en niet voorspellingen voor een grotere regio.
[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 24-07-2019 11:33 ]
Weer een DRS minder
Omdat het een stuk beter is dan 0% kans op regen. Iets met glas half vol.aicaramba schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:30:
[...]
Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch wordt van 60% kans op regen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 24-07-2019 11:40 ]
Verschillende websites splitten de verwachting al in blokken van 2, 3 of 4 uur. Kijk bijvoorbeeld naar http://www.weer.nl/verwac...heim/18224827/dag/zondag/aicaramba schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:30:
[...]
Ik las op reddit ook al: 60% kans op regen op zondag.
Maar wat betekent dat? 60% KANS dat er gedurende de hele zondag regen valt. Dus ook 40% kans dat er de hele dag geen drupje regen valt.
Aangezien het overdag vaker regent dan 's nachts (door de warmte van de zon is er meer turbulentie en thermiek). Laten we stellen dat een race 2 uur duurt en dat de 60% kans gedurende 12 uur voorkomt. Dan hoeft de kans op regen tijdens de race niet meer dan 10% te zijn.
Nou, we hebben geluk.. De 10% kans dat het tijdens de race regent komt uit.. Dan wil het nog niet zeggen dat het dermate veel regent dat het ook maar enig effect op de race heeft. 1 drupje, lichte miezer of een paar drupjes is ook al 100% regen.
Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch wordt van 60% kans op regen. Dat betekent echt niet dat er een grote kans is op een race die door regen wordt beïnvloedt. En dan ga ik er nog vanuit dat dit lokale voorspellingen zijn en niet voorspellingen voor een grotere regio.
Daar geven ze aan dat er een 55% kans is op regen in een tijdslot van 14:00 uur en 17:00 uur. Dus ja, er is kans op regen, maar die kans is net zo groot als het gooien van een muntje en de kans op kop.
Ik begrijp wel dat men lyrisch wordt van de mogelijkheid van regen. We gaan zien hoe het valt maar het zou mooi zijn als we nat beginnen en dan naar een opdrogende baan of precies andersom (droge start naar een natte finish).
Ik neem aan dat de marshall posts wel het zelfde zijn gebleven?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Voor de Mercedes "haters" (of fans), de max. temp voor die dag is mogelijk eerder nog interessant, een flinke drop (als dat uit gaat komen). Dat zal Herr Wolff beslist liever zien voor de zondag dan de voorspelde temperaturen voor de vrijdag en zaterdag?Bosmonster schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:40:
[...]
Omdat het een stuk beter is dan 0% kans op regen. Iets met glas half vol.
Testing, one, two ...
Die DRS op start/finish straight was idd niet erg nuttig en erg kort.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

"When you grow up your heart dies"
Iedere weer app denkt er het zijne van.sjaool schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:23:
En nu maar hopen dat er tijdens de race ook wat valt. Het is alweer veel te lang geleden dat we een echte regenrace gehad hebben.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zie 31°C voor zaterdag en droog, 26°C voor de zondag met 's morgens onweer en 's middags lichte aanhoudende regen tijdens de race.
Het zal daarom wel droog en zonnig worden de zondagmiddag, echt een Mercedes weertje
Testing, one, two ...
Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit voor wie het voordelig is. Een regenrace is gewoon altijd onvoorspelbaar spektakel!hardware-lover schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:21:
[...]
Voor de Mercedes "haters" (of fans), de max. temp voor die dag is mogelijk eerder nog interessant, een flinke drop (als dat uit gaat komen). Dat zal Herr Wolff beslist liever zien voor de zondag dan de voorspelde temperaturen voor de vrijdag en zaterdag?
FTFY. ;-)hardware-lover schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:29:
[...]
Het zal daarom wel droog, zonnig en niet te warm worden de zondagmiddag, echt een Mercedes weertje
ping 127.212.23.124
ga uit van wel. lijkt me niet dat ze het met zoveel minder posten gaan doen..Jasphur schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:54:
[...]
Ik neem aan dat de marshall posts wel het zelfde zijn gebleven?
Het word dan ook meteen de eerste regenrace die ik in het echt mee ga makensjaool schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:23:
En nu maar hopen dat er tijdens de race ook wat valt. Het is alweer veel te lang geleden dat we een echte regenrace gehad hebben.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
2 jaar geleden in Oostenrijk leek het er op dat er een drupje zou wat vallen maar dichterbij dan een poncho halen bij de stands beneden kwam het niet
Is 'regengod Max' al genoemd?Jasphur schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:53:
Ik heb die discussie over wel/niet regen echt gemist de afgelopen topics
Kaarten worden dan behoorlijk geschut door de twijfels/strategien/stuurmanskunsten.
Zolang die Mercedes ook voor geen meter vooruitkomt, boeit mij dat voor geen meter, streep die merc's weg en je hebt 10x meer actie.Divak schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:49:
Leuk en aardig, straks blijkt die Redbull weer voor geen meter te gaan in de regen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mij maakt dat niet zoveel uit. Tuurlijk zou het mooi zijn als we Max zijn kunsten weer zien zoals in Brazilie 2016, maar regen zorgt vaak voor een leuke race, zeker wanneer het wisselende omstandigheden zijn. Dan krijg je allerlei strategieën wat het alleen maar interessanter maaktDivak schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:49:
Leuk en aardig, straks blijkt die Redbull weer voor geen meter te gaan in de regen
En "Get in there Lewis" aan het eind van het verhaaldemo31051987 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:53:
[...]
Mij maakt dat niet zoveel uit. Tuurlijk zou het mooi zijn als we Max zijn kunsten weer zien zoals in Brazilie 2016, maar regen zorgt vaak voor een leuke race, zeker wanneer het wisselende omstandigheden zijn. Dan krijg je allerlei strategieën wat het alleen maar interessanter maakt.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Die kans is altijd aanwezig en ook groot bij zowel een natte als droge race. Lewis is net als Max erg goed in de regen en als de Mercedes ook nog eens goed gaat, dan is er weinig wat Lewis kan stoppen ben ik bang. Misschien de hoge temperatuur, maar ook dat betwijfel ik.Bansheeben schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:53:
[...]
En "Get in there Lewis" aan het eind van het verhaal
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgens mij red je het ook met alleen een regenpak, zolang deze niet doorzichtig isErapaz schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:59:
Vorig jaar viel er een paar minuten na de finish een extreme bui, zo erg dat ik de podiumceremonie maar heb overgeslagen. Dit jaar op vrijdag 39 graden en dan op zondag in de regen.... Zonnebrand mee en een regenpak?
Paraplu? Voor beiden goed geschikt als beschermingErapaz schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:59:
Vorig jaar viel er een paar minuten na de finish een extreme bui, zo erg dat ik de podiumceremonie maar heb overgeslagen. Dit jaar op vrijdag 39 graden en dan op zondag in de regen.... Zonnebrand mee en een regenpak?
Testing, one, two ...
Ze mogen dan wel toe hebben gegeven dat hun auto niet geschikt was voor de warme temperaturen daar, maar ik durf vrij zeker te zeggen dat ze gelijk een mannetje of wat naar dat probleem hebben laten kijken en een aangepast bodywork hebben voor warme GP's.
Sterker nog, volgens mij gaf Toto Wolff aan dat ze daar doorgaans sowieso verschillende varianten voor hebben maar voor Oostenrijk de verkeerde keuze hadden gemaakt.
Sterker nog 2, de hoogte van Oostenrijk speelde ook mee bij de matige prestaties van Mercedes en waren in het voordeel van o.a. Red Bull. Dat zal niet het geval zijn in Duitsland.
Kortom, ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom Mercedes niet gewoon weer opnieuw een 1-2'tje scoort dit weekend. Max erachter op P3 zie ik overigens nog wel gebeuren.
Bleekemolen weet er vast meer vanB-Real schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:14:
Ik snap niet zo goed dat iedereen per definitie denkt dat de Mercedessen dezelfde problemen gaan hebben als in Oostenrijk.
Ze mogen dan wel toe hebben gegeven dat hun auto niet geschikt was voor de warme temperaturen daar, maar ik durf vrij zeker te zeggen dat ze gelijk een mannetje of wat naar dat probleem hebben laten kijken en een aangepast bodywork hebben voor warme GP's.
Ik hoop voor je dat het gewoon droog blijft. Ik heb er wel één mogen meemaken en je ziet gewoon niets meer, alleen een hoop spray.R2D2 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:06:
[...]
Het word dan ook meteen de eerste regenrace die ik in het echt mee ga maken
2 jaar geleden in Oostenrijk leek het er op dat er een drupje zou wat vallen maar dichterbij dan een poncho halen bij de stands beneden kwam het niet
Updates für den GP Deutschland:B-Real schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:14:
Ik snap niet zo goed dat iedereen per definitie denkt dat de Mercedessen dezelfde problemen gaan hebben als in Oostenrijk.
Sterker nog, volgens mij gaf Toto Wolff aan dat ze daar doorgaans sowieso verschillende varianten voor hebben maar voor Oostenrijk de verkeerde keuze hadden gemaakt.
Sterker nog 2, de hoogte van Oostenrijk speelde ook mee bij de matige prestaties van Mercedes en waren in het voordeel van o.a. Red Bull. Dat zal niet het geval zijn in Duitsland.
Kortom, ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom Mercedes niet gewoon weer opnieuw een 1-2'tje scoort dit weekend. Max erachter op P3 zie ik overigens nog wel gebeuren.
Kurz vor der Sommerpause flacht die Update-Welle etwas ab. Von den drei Top-Teams hat nur Mercedes ein größeres Paket angekündigt. Was es alles Neues am Silberpfeil gibt, wollten die Verantwortlichen aber noch nicht verraten. Man hörte zuletzt Gerüchte über ein neues Leichtgewicht-Chassis. Das ist aber nur schwer zu verifizieren, weil man die Diät dem Auto von außen nicht ansehen kann.
Auch in Sachen Kühlung hat Mercedes noch einmal nachgelegt. „Ganz auf der sicheren Seite werden wir aber wohl nie sein. Dafür ist unser Heck zu kompakt gebaut“, erklären die Ingenieure. Neu ist auf jeden Fall die Lackierung des Silberpfeils. Beim Heimspiel kommt ein spezielles Design zum Einsatz, das an das Jubiläum 125 Jahre Mercedes-Benz Motorsport hinweist.
Updates for the GP Germany:
Shortly before the summer break, the update wave flattens off a bit. Of the three top teams, only Mercedes has announced a larger package. However, those responsible did not want to reveal what's new on the Silver Arrow. Rumors were heard about a new lightweight chassis. But that's hard to verify because you can not watch the car from the outside.
Also in terms of cooling, Mercedes has refilled again. "On the safe side, we'll probably never be. Our rear end is too compact for that, "explain the engineers. New is definitely the paint of the Silver Arrow. The home game uses a special design that commemorates the 125th anniversary of Mercedes-Benz Motorsport.
https://www.auto-motor-un.../vorschau-gp-deutschland/
Testing, one, two ...
Was alweer halverwege het engelse deel tot ik erachter kwam dat ik twee keer hetzelfde aan het lezen washardware-lover schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:39:
[...]
Updates für den GP Deutschland:
Kurz vor der Sommerpause flacht die Update-Welle etwas ab. Von den drei Top-Teams hat nur Mercedes
[...]

Wat een geheimzinnigheid weer. Je kan zeggen wat je wil, maar mercedes weet zo wel weer alle ogen op zich te richten.
eerste foto's van de MERC
De witte lak dekt niet echtbasvn schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ze hebben gekozen voor een pauper look?basvn schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Maar dan wel van sponsor Tommy:ThomasG schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:53:
[...]
Ze hebben gekozen voor een pauper look?
[Afbeelding]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Met dat smalle loopvlak van de banden ook helemaal in stijl met vroegerbasvn schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is een hommage aan de witte Mercedes SSK van Rudolf Caracciola uit 1929.ZieglerNichols schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:27:
Misschien maakt Mercedes hun auto's nu wel wit omdat dat minder opwarmt in de zon

Edit: er waren in die tijd natuurlijk meer witte Mercedes race-auto's. Maar de SSK is toch wel de bekendste, en misschien wel beste Mercedes, voordat ze de zilveren kleur gingen gebruiken.
[ Voor 22% gewijzigd door ThomasG op 24-07-2019 15:33 ]
Ah ok, lijkt idd sprekend met de nieuwe.ThomasG schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:29:
[...]
Het is een hommage aan de witte Mercedes SSK van Rudolf Caracciola uit 1929.
[Afbeelding]
Edit: er waren in die tijd natuurlijk meer witte Mercedes race-auto's. Maar de SSK is toch wel de bekendste, en misschien wel beste Mercedes, voordat ze de zilveren kleur gingen gebruiken.
Je bedoelt Ocon?Maarten_E schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 00:54:
Misschien wil Mercedes er alles aan doen om weer eens in het spotlight te staan, dat waren de laatste races eigenlijk alleen maar andere teams?ZieglerNichols schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:27:
Misschien maakt Mercedes hun auto's nu wel wit omdat dat minder opwarmt in de zon
Testing, one, two ...
Ik ook. De wagen straalt zo wel meer agressiviteit uit en dat hebben ze wel nodig bij Mercedes. De normale livery vind ik maar saai.
Met een beetje mazzel zien we ze in de race alleen in ronde 1 en de laatste ronde. De rest zal donkerblauw en rood zijn wat de klok slaat.sjaool schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:05:
[...]
Ik ook. De wagen straalt zo wel meer agressiviteit uit en dat hebben ze wel nodig bij Mercedes. De normale livery vind ik maar saai.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
dan ga ik voor het 2016 Barcelona-Catalunya scenarioSpotmatic schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:18:
[...]
Met een beetje mazzel zien we ze in de race alleen in ronde 1 en de laatste ronde. De rest zal donkerblauw en rood zijn wat de klok slaat.
Paraplu, eerst tegen de zon, en daarna tegen de regenErapaz schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:59:
I hide at work because good employees are hard to find.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze hebben zelfs drie lagen verf genomen. Zwart, daarover groen, en daarover weer wit. Nu is Ferrari zeker sneller!DaniëlWW2 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:44:
Mercedes is onderhand zo dominant dat ze het niet meer nodig vinden om de auto niet te verven voor het gewicht dat ze uitsparen. Gewoon weer terug naar wit dus.
Je kon best wel eens gelijk hebben. Ik mag hopen dat de livery er in ieder geval wel op lijkt. Maar ik vrees met grote vreze....DeKaerften schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:39:
Dit lijkt mij een door een fan gemaakte render. Details bij het woord "mercedes" op de zijkant van de neus, achter de voorwielen komen niet overeen en ook de halo klopt niet met de andere foto's.
[...]
Het feit dat het er letterlijk op staat helpt idd welsjaool schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:55:
[...]
Je kon best wel eens gelijk hebben. Ik mag hopen dat de livery er in ieder geval wel op lijkt. Maar ik vrees met grote vreze....
Ahora sí, primera foto completa de la evo de Mercedes en los pontones.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 24 juli 2019
Yes. Finally full picture of Mercedes sidepods upgrades. pic.twitter.com/edWi4FP9ON
-
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Mercedes estrena suelo modificado Han alargado los cortes del fondo plano. #germangp
Mercedes has also upgraded floor. They've extended the side slots. pic.twitter.com/QTkBmsWAqE

Las novedades de los direccionadores de flujo de pontón vienen también con nueva fijación en la parte superior en forma de cuerno. También soporte modificado en el espejo abierto estrenado en Barcelona.
📸@tgruener pic.twitter.com/qepvmWZpRp

Novedades en el Mercedes. Nuevos direccionadores de flujo en pontón, estilo Haas.
Updates on the Mercedes on the sidepods. Haas style.
📸 @tgruener pic.twitter.com/v4C0zTbAba

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jij doelt op "Rich Energy", of het ontbreken van....?AzzKickah schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:29:
Is de HaaS al gespot eigenlijk?
Hier is het nog prominent aanwezig;

Testing, one, two ...
Merc had al laten weten dat het probleem was dat hun radiator te klein is, dat fix je niet met wat bodywork wegzagen.B-Real schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:14:
PSN
Foto via Fabrega
Die open spiegels hebben ze idd eerder op vrijdag mee gereden. Hebben ze nu mogelijk verfijnd.
Sidepod deflectors zijn idd Haas kopieën
PSN
De gril in het einde van die armen met het logo erin. Ik zie de Bertone er al achteraan hangen in mijn gedachte!Jasphur schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 18:46:
Voor wie het nog niet was opgevallen. Alfa heeft een nieuwe pit uitrusting.
Foto via Fabrega
[Afbeelding]
Leuk gedaan.
FreeReef.nl
Ziet er meer naar uit dat ze alleen de neus tot aan de inlet van de sidepods in het wit hebben. Halverwege de cockpit en Halo wat flarden alsof de verf eraf knalt en de rest gewoon standaard Mercedes livery.Edd schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:00:
Ik denk dat de livery ook niet klopt, als ik deze foto zo zie...
[Twitter]
[Afbeelding]
Haas zal gek zijn om de naam te verwijderen voordat alles compleet uitgevochten ishardware-lover schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:51:
[...]
Jij doelt op "Rich Energy", of het ontbreken van....?
Hier is het nog prominent aanwezig;
[Afbeelding]

Ja daar ben ik ook een beetje "bang" voor a.h.v. deze foto's. Jammer, de oorspronkelijke livery die ik in gedachte had vond ik ontzettend tof.Holkers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:18:
[...]
Ziet er meer naar uit dat ze alleen de neus tot aan de inlet van de sidepods in het wit hebben. Halverwege de cockpit en Halo wat flarden alsof de verf eraf knalt en de rest gewoon standaard Mercedes livery.
Zal allemaal nog niet meevallen om "even" een livery aan te passen. Daar gaat nog best wat denk/ontwerp tijd inzitten met het oog op de juiste exposure en hoe de auto/livery tot z'n recht komt op foto's en op TV. Dus simpelweg het grijze door wit vervangen zal niet zomaar gaan gok ik.
[ Voor 52% gewijzigd door cannibal op 25-07-2019 08:57 ]
/verkapte tvp
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Wow! Just wow.Lasmibalsingh schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:04:
Ik kwam nog een leuke video tegen waarin in 2003 tijdens de GP van Duitsland op Hockenheim in the paddock /pitstraat getest werd met HD-opnames. Wel leuk ook om de wagens, coureurs en personeel van toen in HD te zien:
[YouTube: 2003 German GP - F1 HD TV Promo clip]
/verkapte tvp
Die auto's he
Zoals tweaker DeKaerften al een aantal berichten terug schreef, is dit slechts een render gemaakt door een fancannibal schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:57:
Foto's hierboven tonen toch een volledig witte auto (buiten de vlekken en sterretjes?)
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door dannx1986 op 25-07-2019 09:40 ]
Maar ja, die banden hae ?

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
44 met een gele t-cam?sjaool schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:46:
Nog render gemaakt door Mark Antar Design.
[Afbeelding]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ach ja, die fout wordt veel vaker gemaakt.
Nog steeds een betere hommage dan die superspeciale 007-livery van RB in SilverstonePathogen schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:55:
Voor een hommage vind ik de hoeveelheid "hommage-wit" nogal karig.
Had ook wel wat meer verwacht, maar wie weet, misschien ziet het er wel erg strak uit.
People as things, that’s where it starts.
Vind dat witte wel top gedaan, soort break free vanuit de huidige F1 met alleen de voorkant wit en de rest als vanouds Mercedes 2019.
Gezellige vlucht vanaf Nice naar Duitsland
Así luce el morro de @MercedesAMGF1 en Hockenheim. Os gusta?
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 25 juli 2019
Abd this is the @MercedesAMGF1 front wing for Hockenheim! Do you like it? pic.twitter.com/RDABwlEACT
Voorvleugel van Mercedes
[ Voor 55% gewijzigd door Chiron op 25-07-2019 10:44 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zijn ze nu development voor Williams aan het doen?Chiron schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:42:
[Twitter]
Voorvleugel van Mercedes
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar goed, persoonlijk kan ik niet echt wild worden van het witte. Doe dan maar gewoon stemmig grijs.
-
Loodzwaar zelfsHolkers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:52:
Je weet de reden waarom ze Silver Arrows genoemd worden? Omdat de witte verf te zwaar ...
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ik heb het weleens eerder gehoord, maar even niet bij stil gestaan.Holkers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:52:
Je weet de reden waarom ze Silver Arrows genoemd worden? Omdat de witte verf te zwaar was en toen ze die eraf hadden gehaald er een zilveren (alu denk ik) auto over bleef... Historische verwijzingen zijn nog mooier als je iets meer de historie erachter weet. Maakt het conceptueel ook wat meer “af”
In mijn optiek zouden ze dan alleen het witte en grijze moeten omdraaien. Dus alsof optisch de witte verf afbladdert door de snelheid
-
Dikke rectus femoris yobasvn schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:34:
[Instagram: Reunited]
Gezellige vlucht vanaf Nice naar Duitsland
Mag ook wel als je specialiteit anderen uitremmen is
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Die tattoo op de binnenkant van z'n been... Als ze die bij mij zouden proberen te zetten moet ik eerst K.O. zijn
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.