Lui zijn wel traag met opruimen zeg.
Ham rondje straf, want had eigenlijk rondje moeten doorrijden na crash...
ICE ICE Baby
Nu niet te vroeg juichen allemaal

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hopelijk VER 1
en Hul verdiend de 2de plek zeker *insert Duitse flag emote*

Don't let perfect be the enemy of good.
Nu officieel under investigation, kan ook bijna niet anders.
LEC snelste ronde, is hij dan (mits niemand een snellere zet) de eerste die ooit punten ophaalt met een DNF?
UI ook voor Hamilton nu toch, voor die pit entry
Ik denk het niet, ze zullen het vast zo zien dat het veiliger was voor HAM om binnen te komen dan een extra rondje waarbij hij over de baan glibbert.Dentist schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:12:
hamilton krijgt nog wel een strafje hiervoor lijkt me..
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee want je moet in de top10 eindigen om 'm te laten tellen.Melkunie schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:13:
LEC snelste ronde, is hij dan (mits niemand een snellere zet) de eerste die ooit punten ophaalt met een DNF?
Als Ferrari voor hun actie alleen een geldboete krijgen zullen ze Mercedes ook wel matsen. Nog een ronde rijden met een defecte vleugel is ook niet veilig zullen ze wel zeggen.Dentist schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:12:
hamilton krijgt nog wel een strafje hiervoor lijkt me..
En we zitten pas op de helft.
Kunnen we dit wel aan allemaal?
het was al een SC. dus dat is geen argument.Barres B. schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:13:
[...]
Ik denk het niet, ze zullen het vast zo zien dat het veiliger was voor HAM om binnen te komen dan een extra rondje waarbij hij over de baan glibbert.
Ah, zondeDataGhost schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:13:
[...]
Nee want je moet in de top10 eindigen om 'm te laten tellen.
NeeeeWhySoSerious schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:14:
En we zitten pas op de helft.
Vermaken jullie je een beetje
?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Max nu zijn kop erbij houden en laten zien dat hij de grootste is
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
max nog steeds achter een mercedes
Lewis rijdt m niet uit, want de auto is stuk... ohwjah en dan telt de straf ook niet echt.
Volgende wedstrijd Ham gewoon achteraan laten starten als straf.
Volgende wedstrijd Ham gewoon achteraan laten starten als straf.
ICE ICE Baby
Ja maar die moet nog pitten straks
iiiiiiiiiiiiLOVEIT!!!!!!!!!!!!
wat een heeerlijke race. Nu moet max zijn koppie gebruiken. En de Hulk ook, ik gun hem zo hard zijn podium!!!!!
wat een heeerlijke race. Nu moet max zijn koppie gebruiken. En de Hulk ook, ik gun hem zo hard zijn podium!!!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
SC ending
[ Voor 5% gewijzigd door U123456 op 28-07-2019 16:17 ]
HUL eerste podium finish
Zit hier met pa en de buurman gezellig te kijken. En wil steeds de keuken in om wat lekkers te pakken, gebeurt er iets

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Niet overdrijven jij!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
HULK geen gekke dingen doen
Ik zou het doen!
Hopen dat HUL zijn kop koel houdt... en VER natuurlijk ook.
"When you grow up your heart dies"
Er kan echt nog van alles gebeuren, niet te zeggen hoe dit gaat eindigen. Wat een spanning
Verwijderd
En het is HAM, dat scheelt een stukBarres B. schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:13:
[...]
Ik denk het niet, ze zullen het vast zo zien dat het veiliger was voor HAM om binnen te komen dan een extra rondje waarbij hij over de baan glibbert.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En we gaan weer beginnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is me wat zeg. Wat ging ik uit mijn dak toen LeClerc eraf schoof. En ook de ironie om tegen dat bord van Mercedes te knallen.
Beetje verdiende karma door die unsafe release en de geldboete?
Maar wat is regen toch heerlijk!
Beetje verdiende karma door die unsafe release en de geldboete?
Maar wat is regen toch heerlijk!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Waar is de "V" ?U123456 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:15:
VSC ending
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Het is een SC dat eindigtU123456 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:15:
VSC ending
SC ging ook bijna de Mercedes-borden in
gebeurt er iets?? de hele race bedoel jeAW_Bos schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:15:
Zit hier met pa en de buurman gezellig te kijken. En wil steeds de keuken in om wat lekkers te pakken, gebeurt er iets
Ik zou het doen!
Kan het aub elke race regenen? Man man wat maakt dat een race mooi, spannend, onvoorspelbaar en geweldig
HUL is wel een mooie buffer voor Max... hoop ik tenminste...
Hulkenberg gelijk maar in de tweede RB de volgende race?
En waarschijnlijk gaat er nog veel meer gebeuren.Paulus07 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:16:
En race is pas op de helft 😮
30 laps to go
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Komop Verstappen en de Hulk. 1-2tje, maakt niet uit in welke volgorde!
Met een Renault motor?TrekDr0p schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:15:
HUL eerste podium finish
Hold my vino!
LEC uncensored
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha Hulk op t podium zou leuk zijn, gaat niet gebeuren denk ik ....
Naar mijn weten niet.Barres B. schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:16:
Heeft Max wel vaker mogen starten achter een SC als eerste?
HAM +5 seconden
+5 voor Hamilton vanwege slechte pit entry. Terecht vind ik
Don't let perfect be the enemy of good.
Krijg je ook nog een punt voor de snelste ronde hier? Dat is een loterij
5S belachelijk weinig.. hij won hier een minuut mee
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
- DaniëlWW2
- Niet online
Toch nog een terechte beslissing van de FIA...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die bocht waar HAM en LEC er af gingen, dat vind ik ook altijd zo'n k*tbocht om te rijden in GP4
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
5 seconden straf voor een move die hem minimaal 3 minuten heeft opgeleverd, mooie deal.
Mooi dat gejuich van die "Best Fans" nadat de 5 sec penalty is aangekondigd.
aan de andere kant, dan was de chaos in de pit lang niet zo groot geweest.groggy schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:18:
Een rondje doorrijden had ham meer tijd gekost.
Die is flink boos op zichzelf zeg...
Als je het zo bekijkt is het inderdaad mild, maar zo staat het vast in het grote boek.GAIAjohan schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:18:
5S belachelijk weinig.. hij won hier een minuut mee
Dus Gasly finisht op dit moment voor Hamilton, doet ie toch wel goed dan
DAt was omdat VET weer GAsly voorbij ging,TrasherNL schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:19:
Mooi dat gejuich van die "Best Fans" nadat de 5 sec penalty is aangekondigd.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Had stop en go mogen zijn, veel betere straf voor wat hij gedaan heeft.
Wel een mooie race, de top vijf bestaat uit Verstappen, Hulkenberg, Hamilton, Albon en Bottas hahaha.
Wel een mooie race, de top vijf bestaat uit Verstappen, Hulkenberg, Hamilton, Albon en Bottas hahaha.
Hopelijk is de tweede helft net zo spannend!
De wedstrijd is zo spannend. Statistisch zou Kubica zelfs kunnen winnen
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
VER > 1:28:560
HUL > 1:30:146
HUL > 1:30:146
Die straf van Ham wordt met applaus ontvangen.... ja waarom ook niet je moet er toch niet aan denken als hij die wedstrijd zou winnen... "Thank you weathergods!"
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Als dit een teken is voor de rest van de races, go ahead 
#OneLiners.
#OneLiners.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee, wat dat is hun eigen keuze/gefaal.Soggney schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:18:
@groggy ham zijn pitstop duurde ook wel een minuut
verzacht dat een beetje?
Maar oké het verzacht het wel een beetje.
Verstappen loopt even weg ook, tering. bijna 6 seconden al op Hulkenberg.
Max 5 seconden los!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
- DaniëlWW2
- Niet online
Van mij hoeft er nu helemaal niks meer te gebeuren. Gewoon SC tot het einde.Lord Sheep schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:19:
Hopelijk is de tweede helft net zo spannend!
HAM nog een keer UI, te langzaam achter de SC
Oef, ze moeten HAM wel hebben vandaag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.