Ja Hamilton.... man man man wat is dit allemaal zeg, pitcrew niet ready...
Oh oh oh oh wat een rommel-pit
Haha lijkt wel Ferrari in de pitbox van Mercedes.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wat ham nu heeft gedaan mag niet meer toch?! (sinds deze race)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wordt die Mercedes nu gewoon hélemaal opnieuw opgebouwd daar?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Geweldig dit man man.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben wel benieuwd naar de speech van Ham, iemand al ideeën?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wow. Just wow.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Chaos, heerlijk!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
HEEEERRRRRLIJK och wat hadden we dit gemist
Waar rijdt VER nu op eigenlijk? Ik ben het kwijt
Chaos, lovely, mighty chaos!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
HAHAH heerlijk dit
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ferrari heeft geluk met de VSC!
Charles: hold my beer
En Lewis een rare actie
Charles: hold my beer
En Lewis een rare actie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Totale Mercedes meltdown.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En wat een n00bs!
Hulkenberg podium?
Max naar P1!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max P1!!
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat doen ze netjes bij Merc met roleplay, zo ging het in die tijd ook gewoon.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gut Ik ben ook 5 min weg, wat gebeurt er veel. Gekkenhuis
P2, maar BOT gaat naar binnen zo dus P1
www.google.nl
Hul podium!!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik mis wel even hoe het kan dat 'ie met een pitstop van een minuut nog steeds 5e ligt
bottas nog op mediums.. rest op inters.
Kleine Jos the Boss op 1
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
F1 is boring:
Austria: Hold my beer.
Sylverstone: Hold my tea.
Hockenheim: Hold my bratwurst!
Austria: Hold my beer.
Sylverstone: Hold my tea.
Hockenheim: Hold my bratwurst!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max P1

[ Voor 29% gewijzigd door djmuggs op 28-07-2019 16:10 ]
ICE ICE Baby
Nu tactisch wel alles goed gegaan voor RB. BOT moet nu wisselen naar Inters, dus VER op 1 en HUL op 2! Zou toch wat zijn als HUL eindelijk een podium zou pakken
Hulkenberg eindelijk een podium?!!?!?!!? Albon gaat ook echt geweldig, wat een feest dit.
Lol, Bottas ook bijna weg in de pit
Flickr PSN ID= cheironnl
Lekkere race. Lijkt toch op Spa in 1998, maar dan uitgesmeerd over de hele race.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hahhahaaa, ik val in de herhaling maar wat is dit genieten!
Misschien nog wel een straf voor HAM, want er is een regel deze race speciaal voor HAM: je mag niet meer over het gras om een pitstop te maken (of de andere kant op).
Well done, Hockenheim!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En check even P3 dames
Albon
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hul P2, als Bottas naar binnen gaat
Die Mercedes Pitstop van Hamilton....
duurde 1:09...

Don't let perfect be the enemy of good.
Vlag maar af. HUL 2e. Dat gun ik hem wel
Ik denk dat de Ferrari monteurs de pakken van Mercedes aangetrokken hebben
woah... die pit entry van bottas..
en we zijn nog niet eens halverwege!
en we zijn nog niet eens halverwege!
- DaniëlWW2
- Niet online
Laat het nu maar lekker blijven regenen tot de finish.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Please Hulkenberg rijdt hem uit..!
Tesla M3LR '21
Haha, duits commentaar: één hollander op 1 en een halve op 2
Noted. Dus geen UI. Toch?TheBrut3 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:10:
En daar is de UI!
Heerlijke puinhoop
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik hou van regen! Wel ellende, al die Nederlanders die juichen omdat Hamilton schoof. Ook op de hoofdtribune 'last' van. Verstappen, go go go!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
afvlaggen en klaar! iedereen blij
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu alleen nog Albon die Bottas pakt.
Dat gezicht van Toto is wel priceless weer
Zit er een magneet in die Mercedes borden?

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
De verhuurder van mijn appartement in Spanje krijgt een dikke pluim als recensie! Nog nooit zo blij geweest met Ziggo!
Waiting on the world to change
Als Hamilton in leclerc was geklapt hadden we een partij spektakel
Ondertussen rijdt Gasly 5 plekken achter een Toro Rosso
hamilton krijgt nog wel een strafje hiervoor lijkt me..
Max naar de winst en de Hulk naar z'n eerste poging pretty please
Wie is die man met dat rare petje bij Merc?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik hoop een stop and go voor HAM.. dit is gewoon 2 minuut winst dat je het rondje niet rijdt
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Da't ORANJE op de tribune....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik zie een wissel ALB >< GAS aankomen bij Red Bull...
"When you grow up your heart dies"
Het probleem van Hulkenberg is alleen: iedere keer als hij op een podiumplaats rijd, dan maakt hij zelf een fout waardoor hij hem kwijt raakt/uit valt.
Yess Max P1 hij is the best in the wet!
[ Voor 9% gewijzigd door calsonic op 28-07-2019 16:15 ]
dont Jinx it..ThomasG schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:12:
Het probleem van Hulkenberg is alleen: iedere keer als hij op een podiumplaats rijd, dan maakt hij zelf een fout waardoor hij hem kwijt raakt/uit valt.
Ik gun het die man zo!London schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:11:
Please Hulkenberg rijdt hem uit..!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.