I have no special talent. I am only passionately curious.
Kijk eens naar de temperatuur en het effect daarvan op banden en motorkoeling.TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:50:
Echt apart dat Mercedes vorige race zo slecht was en nu weer oppermachtig. Ze hadden beiden na de SC nog een veilige stop kunnen maken.
Dát is het verschil
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Shelly Sterk.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:54:
Wie is die chick? Sorry, ik ben geen kenners van BN'ers.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij zat RB er dicht bij, maar die hebben natuurlijk de hele race zitten stoeien met Ferrari.d0s schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:54:
Hoeveel sneller waren de mercedessen in racepace? Volgens mij viel dat wel mee toch?
De rest had ook nauwelijks schone lucht.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
0.3, 0.2 seconde per ronde. En komt nog mega update aan in Hockenheim voor Mercedes. Kortom, Ferrari en Red Bull vechten om plek 3 zoals gewoonlijk komende racesd0s schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:54:
Hoeveel sneller waren de mercedessen in racepace? Volgens mij viel dat wel mee toch?
De rest had ook nauwelijks schone lucht.
euh ok... maar wie is dat?
alles kan off-topic
Nee hoor, het was gewoon een optocht na die stunt van Vettel.Transportman schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:53:
[...]
Daarna leek de actie wel een beetje afgelopen te zijn jammer genoeg, maar dat kan volgens mij ook een beetje aan de regie gelegen hebben.
Bottas kon daardoor een veilige stop maken, Vettel had zichzelf volledig geelimineerd, LeClerc kon sowieso niet aanvallen en Verstappen was ter ver teruggevallen tov Gasly. En waarschijnlijk ook wel wat schade aan zijn vloer.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
De mooiste vrouw van Nederland volgens FHM vorig jaar.
Verschil tussen vooraan starten of niet.TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:50:
Echt apart dat Mercedes vorige race zo slecht was en nu weer oppermachtig. Ze hadden beiden na de SC nog een veilige stop kunnen maken.
Misschien ook even erbij vertellen dat 'ze' zwanger is en over anderhalve maand 'uitgeteld' is.... Dammn, die zelfde vraag kwam hier ruim 2 uur geleden ook al meerdere keren voorbij
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
https://lmgtfy.com/?q=shelly%20sterk&s=g
Laat de LMGTFY linkes achterwegen graag.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-07-2019 17:25 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kansloos... Amber Brantsen is tenminste oprecht geïnteresseerd. Deze zoekt alleen maar aandacht.
Nog nooit van gehoord. Waarom zitten er geen kenners tussen?
Zo te zien is eerste geworden in een FHM verkiezing, dat verklaard het waarschijnlijk.
Ben benieuwd naar de analyses, wel erg sportief van VET.
Absoluut niet, vorige race hadden ze gewoon enorme koelingsproblemen en moesten ze de hele tijd coasten.
De race winnen doe je niet alleen maar door snel te zijn. Hij heeft gewoon fantastisch verdedigd, net zoals VER dat al een paar races heeft laten zien en daar door ook terecht DotD heeft gekregen.Luxicon schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:54:
[...]
Zo zie jij dat, maar Verstappen was sneller dan LeClerc, vandaar dat de druk er zo hoog op gezet kon worden. Je hebt het over een undercut nodig hebben om er voorbij te kunnen? Ik weet niet hoor, maar de druk stond er vol op voordat er een SC komt. Je kan eerder stellen dat LEC, zijn teammaat VET nodig had om Verstappen voorbij te komen. Hij lag een stuk of 5 seconden achter Verstappen, terwijl ze recht achter elkaar zaten na de SC.
p.s. je weet dat je Leclerc gewoon zonder hoofdletter c schrijft?
Pfff bijna net zo obligaat als HAM dus....
En daarachter? Na de top 65 is er nog een heel middenveld met een stuk of 10 rijders waar nog het een en ander kan gebeuren...arbraxas schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:57:
[...]
Nee hoor, het was gewoon een optocht na die stunt van Vettel.
Bottas kon daardoor een veilige stop maken, Vettel had zichzelf volledig geelimineerd, LeClerc kon sowieso niet aanvallen en Verstappen was ter ver teruggevallen tov Gasly. En waarschijnlijk ook wel wat schade aan zijn vloer.
Maar wat is eerlijk dan in deze? Race is naar de kloten, daar helpt geen straf tegen.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:47:
[...]
Ik wil gewoon dat iedereen gelijk wordt behandeld. Dat hele Barca en Real komen ook altijd overal mee weg, terwijl een Nederlandse club zich wel overal aan moet houden.
Nou, dat vind ik eigenlijk het meest vervelend van de crash van Verstappen, dat we zijn pace in vrije lucht achter die twee Mercedessen nu niet kunnen hebben zien. Ik had er namelijk nogal wat van verwacht, zeker gezien zijn snelheid na zijn vlucht.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:57:
[...]
0.3, 0.2 seconde per ronde. En komt nog mega update aan in Hockenheim voor Mercedes. Kortom, Ferrari en Red Bull vechten om plek 3 zoals gewoonlijk komende races
Testing, one, two ...
Die win je niet door snel te zijn, nee.. door het totaalplaatje, en zonder de remfout van Vettel, was er een grote kans dat Verstappen als tweede zou eindigen. Wat moet Verstappen eraan doen dat Vettel hem van de baan af beukt?Roybs schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:59:
[...]
De race winnen doe je niet alleen maar door snel te zijn. Hij heeft gewoon fantastisch verdedigd, net zoals VER dat al een paar races heeft laten zien en daar door ook terecht DotD heeft gekregen.
p.s. je weet dat je Leclerc gewoon zonder hoofdletter c schrijft?
...

maar 2 punten op z´n licentie..
dat is net zoveel als max kreeg, omdat hij met bottas in de pit botste, tijdens monaco
[ Voor 26% gewijzigd door basvn op 14-07-2019 17:02 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De nieuwe film wordt nogal geplaagd door incidentjes..
https://www.mirror.co.uk/...nd-hit-even-more-16255342
en er waren nog wat andere dingen zoals brandjes enzo..
Mja en dus net zulke interressante races als voor Oostenrijk en gedeeltelijk Silverstone. Zonder die kleun was het nog erg interressant geworden tussen Max en Valteri om plek 2. Nu gewoon de laatste ronden een optocht naar de finish. Doodzonde van deze tot dan toe erg goede race waar overal geracet werd.Transportman schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:00:
[...]
En daarachter? Na de top 65 is er nog een heel middenveld met een stuk of 10 rijders waar nog het een en ander kan gebeuren...
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Verwijderd
Daar ging het toch niet om? Over dat Leclerc wel of niet terecht DotD had gewonnen.Luxicon schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:01:
[...]
Die win je niet door snel te zijn, nee.. door het totaalplaatje, en zonder de remfout van Vettel, was er een grote kans dat Verstappen als tweede zou eindigen. Wat moet Verstappen eraan doen dat Vettel hem van de baan af beukt?
Daarentegen, als het geen Bond auto was, had de auto Hey wellicht niet overleeftpoor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:02:
[...]
De nieuwe film wordt nogal geplaagd door incidentjes..
https://www.mirror.co.uk/...nd-hit-even-more-16255342
en er waren nog wat andere dingen zoals brandjes enzo..
Voor welk enigszins recent incident zijn meer punten gegeven?basvn schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:01:
[Afbeelding]
maar 2 punten op z´n licentie..
dat is net zoveel als max kreeg, omdat hij met bottas in de pit botste, tijdens monaco
[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 14-07-2019 17:05 ]
[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 14-07-2019 17:05 ]
Verwijderd
Tot het moment waarop VET dacht ik zal eens in de kofferbak van VER kijken lag hij 5 sec achter. Noem dat maar fantastisch verdedigenRoybs schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:59:
[...]
De race winnen doe je niet alleen maar door snel te zijn. Hij heeft gewoon fantastisch verdedigd,
Haha... was net exact hetzelfde aan het typen.JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
Wat een muts die Shelly. Hoezo kan Vettel Nederland niet meer binnenkomen? Echt te achterlijk voor woorden, het is toch goddomme geen voetbal waar we naar zitten te kijken, of wa?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Daarom is het hier zo rustig, zonder nachtnet
normaal kan hij tussendoor nog wel ffies op tweakers
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- LEC reed goed, maar had dus pisgeluk nodig om podium te halen, en dat kreeg ie door VET
- VER had minimaal 3 moeten eindigen, reed goed, maar toen kwam VET
- Mercedes nog steeds oppermachtig
- Gat tussen RB en Ferrari lijkt gedicht
- BOT genaaid door merc ten faveure van "Best crowd ever" HAM
Wel leuke race, vooral als je de Mercedessen wegdenkt was het echt spannend
LOL
Sorry maar ik ging er even van uit dat Leclerc niet Vettel is.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
[...]
Tot het moment waarop VET dacht ik zal eens in de kofferbak van VER kijken lag hij 5 sec achter. Noem dat maar fantastisch verdedigen
Balen voor Norris
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Nou, jij hebt het erover dat je het terecht vind dat LEC DoTD is.. en ik aangeef het oneens ben.. zonder de beuk van VET was de race ook nog eens interessant geweest voor P2. Tegelijk reageerde ik op je commentaar dat je niet wint puur op basis van je snelheid.. Verstappen had LEC anders wederom weer verslagen vandaag, als zijn teammaat VET Verstappen er niet afbeukte.Roybs schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:03:
[...]
Daar ging het toch niet om? Over dat Leclerc wel of niet terecht DotD had gewonnen.
...
Ronaldo is hier ook meer dan welkom hoor, genoeg mensen die komen voor een handtekening ofzo.JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
Wat een muts die Shelly. Hoezo kan Vettel Nederland niet meer binnenkomen? Echt te achterlijk voor woorden, het is toch goddomme geen voetbal waar we naar zitten te kijken, of wa?
Maar begrijp wat je bedoelt.
Reageer dan niet...JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-07-2019 17:19 ]
Doordat het team hem te laat naar binnen haalde onder de safety car, daar kan je als driver verder weinig aan doen. Alle keren dat ze elkaar tegenkwamen op de baan was LEC de winnaar.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
[...]
Tot het moment waarop VET dacht ik zal eens in de kofferbak van VER kijken lag hij 5 sec achter. Noem dat maar fantastisch verdedigen
[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-07-2019 17:20 ]
Muts of the day, die Shelly. Hoeft echt nooit meer terug te komen in de studio met haar domme opmerkingen. Op tv om de looks, niet de brains.JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
Serieus? Wat is zijn account dan?basvn schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:06:
[...]
Daarom is het hier zo rustig, zonder nachtnet
normaal kan hij tussendoor nog wel ffies op tweakers
Verwijderd
Een handtekening van Ronaldo?! Dan ben je wel erg gezonken..HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:08:
[...]
Ronaldo is hier ook meer dan welkom hoor, genoeg mensen die komen voor een handtekening ofzo.
Maar begrijp wat je bedoelt.
Gedeeltelijk met je eens: Straffen moeten niet afschrikwekkend werken, en absoluut niet mee gaan naar de volgende race. Enige waar ik niet mee eens ben is over de positie: als dit helemaal goed was gegaan dan hoefde er van mij geen straffen volgen. Straffen moeten absoluut wel afhankelijk zijn van de positie en de 'schade' door de actie. Elke actie is uniekJvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:42:
[...]
De straf moet niet afhankelijk zijn van positie. Als hij hoog lag, heeft het overigens een goeie impact. Als hij enorm is weggezakt, heeft de situatie hem al bestraft en is de 10 seconden minder impactvol. Maar straffen is (zoals veel mensen wel willen) geen genoegdoening of "wraak", het moet afschrikwekkend werken.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Flickr PSN ID= cheironnl
Snap ik ook niet, zo veel moeite is het niet real time SC tactiek klaar te hebbenPWM schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:09:
Ben benieuwd of er wat SC scherpte mist. Heb het idee dat we wat minder zijn de laatste tijd. Als er ergens iets gebeurt wat SC waardig is, moet de tactiek al klaar liggen. Nu leken meerdere teams pas te gaan rekenen toen de SC naar buiten ging.
knip
Heb hele leuke race gezien. Wat mij betreft hoeft zon 10 sec straf niet. Als vet wel door had gekund en voor Verstappen was uitgekomen had ik een position wissel genoeg gevonden. Met racen bots je wel eens en als het evident niet express is hoort het er wat mij betreft bij.
Waarom hebben gasly en Verstappen aan het eind niet gewisseld van positie?
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 14-07-2019 17:51 ]
Leclerc was ook gewoon de lul vanwege de strategie.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
[...]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Kom je daar nu pas achter?JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
Het was maar een voorbeeld.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:10:
[...]
Een handtekening van Ronaldo?! Dan ben je wel erg gezonken..
Er is toch genoeg om over na te praten?
Coronel heeft beide nietDivak schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:09:
[...]
Muts of the day, die Shelly. Hoeft echt nooit meer terug te komen in de studio met haar domme opmerkingen. Op tv om de looks, niet de brains.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Echt wie bedenkt dergelijke retoriek?
Zo werkt het natuurlijk niet. Een opzichtige rijdersfout dient gewoon bestraft te worden. Je benadeelt de andere coureur ook gewoon, die nu twee plaatsen verliest op de grid en waarschijnlijk ook niet meer alles uit zijn auto kan halen vanwege schade aan de vloer / bodywork.giantgiantus schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:13:
[...]
Mooi dat het het ook even bevestigt, overigens wel jammer. Voetbal past je wellicht beter.
Heb hele leuke race gezien. Wat mij betreft hoeft zon 10 sec straf niet. Als vet wel door had gekund en voor Verstappen was uitgekomen had ik een position wissel genoeg gevonden. Met racen bots je wel eens en als het evident niet express is hoort het er wat mij betreft bij.
Waarom hebben gasly en Verstappen aan het eind niet gewisseld van positie?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Als je zo snel achter elkaar naar binnen gaat denk ik niet dat je kan zeggen dat ze de tactiek van Ferrari over probeerde te nemen.cheiron schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:11:
Ik snap nog niet helemaal waarom RB de pit strategie van Ferrari moest over nemen. Ze waren sneller op de baan, waarom niet even een paar ronden langer door? Had Max nog kunnen helpen met de SC ook
Verwacht eerder dat omdat ze sneller waren op de gele band dan Ferrari op de rode ze met een undercut naar de gele voor leclerc op de baan konden komen en inhet geval Ferrari naar de witte band gegaan zou zijn ook konden uitlopen voor de extra pitstop.
Aan de andere kant gaat het wel weer over Max i.p.v. echt over Leclaire. Dus snap wel dat hij denkt daar heb je die gozer met die Oranje-mic die enkel over Max wilt praten.TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:15:
Haha... Die LEC snapt het niet helemaal, dat is wel merkbaar aan zijn interview bij Ziggo. Het is maar goed dat die jongen zo hard kan rijden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- LEC reed goed totdat Ferrari weer blunderde door hem niet onmiddelijk binnen te brengen onder safety carLeon Zwiers schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:06:
Goed:
- LEC reed goed, maar had dus pisgeluk nodig om podium te halen, en dat kreeg ie door VET
- VER had minimaal 3 moeten eindigen, reed goed, maar toen kwam VET
- Mercedes nog steeds oppermachtig
- Gat tussen RB en Ferrari lijkt gedicht
- BOT genaaid door merc ten faveure van "Best crowd ever" HAM
Wel leuke race, vooral als je de Mercedessen wegdenkt was het echt spannend
- Mercedes heeft dezelfde fout met BOT gemaakt door hem buiten te houden, hadden hem ook onder SC moeten binnenbrengen, maar ook in dat geval zou hij pas tweede zijn en op dezelfde banden als HAM staan waardoor deze er alsnog niet voorbij zou komen
- Het gat tussen RBR en Ferrari is grotendeels gedicht, al geef ik Ferrari nog altijd het voordel. Zal zeer circuit afhankelijk zijn. De Ferrari is gewoon oppermachtig op een rechte lijn. Toen Gasley Leclerc inhaalde zag je Leclerc er op de volgende rechte lijn alsnog naastkomen ondanks dat Gasley de DRS had.
- Het snelste rondje van HAM toont aan dat die Mercedes nog veel reserve in de motor heeft zitten.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Blijkbaar moeten we eerst even overal over klagen wat er langskomt. Over een uurtje gaan we weer verder met F1.DoeEensGek schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:16:
Zo'n race! En dan discuseren over Shelly?
Er is toch genoeg om over na te praten?

Hier de nieuwe bad-guy voor de volgende James Bond film. inc kat
Wat een drama seizoen voor Haas. Vorig jaar leek het erop dat ze mee gingen vechten voor het 4e team.
Aan de andere kant van de medaille.. top seizoen voor McLaren. Hopelijk zetten ze het door en gaan ze richting de red bull en Ferrari volgende seizoen
basvn schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:19:
[Afbeelding]
Hier de nieuwe bad-guy Blofeld voor de volgende James Bond film. inc kat
Ja gevolg van een actie mag meegenomen worden. Jezelf uitremmen is jammer dan. Maar jezelf uitremmen en iemand van de baan tikken is wel erg.naitsoezn schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:10:
[...]
Gedeeltelijk met je eens: Straffen moeten niet afschrikwekkend werken, en absoluut niet mee gaan naar de volgende race. Enige waar ik niet mee eens ben is over de positie: als dit helemaal goed was gegaan dan hoefde er van mij geen straffen volgen. Straffen moeten absoluut wel afhankelijk zijn van de positie en de 'schade' door de actie. Elke actie is uniek
Ik zou overigens zeggen dat straffen wel afschrikwekkend zouden moeten werken. Ik denk dat tijdstraffen dat wel doen.
Ik vind alleen dat de hoogte van de straf gewoon een objectief iets moet zijn. Dus niet "deze race ligt vettel al 17e door zichzelf, dus laten we de straf maar meenemen naar de volgende race". Vettel heeft voldoende nadeel ondervonden van de actie. Het is niet zo dat een straf perse extra nadeel moet veroorzaken ofzo.
Je gaat een werkloze niet langer in de gevangenis sturen omdat iemand die werkt ook nog z'n baan kwijtraakt en de werkloze dat "deel van de straf" niet ervart ofzo
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik weet het zo net nog niet. Als hij dit niveau kan vasthouden en gewoon een solide tweede rijder wordt, dan zie ik niet direct een alternatief.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:20:
GAS had meer verdient, hopelijk kan hij dit niveau vasthouden, al lijkt de kans wel groot dat hij volgend seizoen niet meer rijdt voor RB zo te lezen.
Zou wel heel jammer zijn
Nu, de kans om Bottas te pakken was er ook alleen maar door de SC. Anders was Mercedes gewoon te snel denk ik.Harrie schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:52:
[...]
Die stop van Bottas was niet veilig geweest, moest Max niet zo veel tijd zijn verloren met dat incident.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dark Helmut.basvn schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:19:
[Afbeelding]
Hier de nieuwe bad-guy voor de volgende James Bond film. inc kat
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou verstandig en logisch geweest zijn maar volgens mij niet....FabianGTI schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:23:
Heeft GAS nou VER eigenlijk voorbij gelaten, daar leek het namelijk wel op?
Zou wel heel jammer zijn
Idd, voor de looks en de brains kunnen ze beter Amber Brandsen uitnodigen.Ankona schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:23:
[...]
Welke looks? Die dikke laat plamuur of die niet al te slimme blik in haar ogen?
Volgens haar naambordje zat ze er omdat ze fomule 1 liefhebber is (ja echt, dat stond er!)
Voegt in elk geval weinig toe. Zelfs niet aan het gekeuvel.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:30
Ach ja wel mooie battles gezien vandaag
Als Max niet met LEC mee was gegaan was hij 2e geworden.tweakduke schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:27:
Bekruipt me wel het gevoel wat als Max 1 stop had gedaan. P3 had er dan toch helemaal ingezeten.
Ach ja wel mooie battles gezien vandaag
Als Max niet was geraakt door VET was hij 2e geworden.
Bensimpel
Positieve meneer
Albon is lekker bezig, dus misschien dat ze een switch wagen mocht gas niet genoeg verbeteren.Mugwump schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:22:
[...]
Ik weet het zo net nog niet. Als hij dit niveau kan vasthouden en gewoon een solide tweede rijder wordt, dan zie ik niet direct een alternatief.
😆 - Denk ook eens om ;)
Het scheelt anders niet veel als ik begreep dat Bleekemolen doodsbedreigingen gehad heeft na zijn opmerkingen over matchfixing.JeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:05:
Heb eerlijk gezegd geen moment gedacht dat dat letterlijk bedoeld was. Dat zegt iedereen wel een keer als je eens boos bent op iemand. Maar dan slapen we er een nachtje over en zijn we het allemaal weer vergeten
Met je eens, komt prima met z’n woord wegAri Gold schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:22:
Btw van Gameren op de bank is dikke prima.
Twente komt eraan!
Verschil is natuurlijk wel dat een SC een situatie is waar iedereen mee te maken heeft en die stunt van Vettel maar voor 2 personen negatief uitpakt.Harrie schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:24:
[...]
Nu, de kans om Bottas te pakken was er ook alleen maar door de SC. Anders was Mercedes gewoon te snel denk ik.
Sterker nog, de SC kwam voor Hamilton natuurlijk op het perfecte moment.
[ Voor 8% gewijzigd door arbraxas op 14-07-2019 17:34 ]
Zal wel door een ander merk gesponsord worden danwimmel_1 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:31:
Robert Doornbos moet (IMHO) ook eens wat minder expliciet worden in z'n uitspraken... Om de Renault motoren op TV nu zomaar even "klote motoren" te gaan noemen lijkt me niet écht een handige uitspraak....
Spaceballs !!!!!
Ik denk dat ze bij Renault zowel in betrouwbaarheid, als vermogen, een behoorlijke stap hebben gemaakt tovwimmel_1 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:31:
"klote motoren"
vorig jaar, dus inderdaad, mag wel wat genuanceerder.
[ Voor 36% gewijzigd door Ome Ernst op 14-07-2019 17:37 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Kwam 'm laatst nog tegen in R'dam bij de introductie van de nieuwe 911.... Dus VAG waarschijnlijk. Maar dan nog hoor je niet met dat soort krachttermen over andere merken te spreken.Hippocampus schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:33:
[...]
Zal wel door een ander merk gesponsord worden dan
Kvyat doet het vooralsnog beter.Bensimpel schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:28:
[...]
Albon is lekker bezig, dus misschien dat ze een switch wagen mocht gas niet genoeg verbeteren.
Ach naar programma`s kijken waar alleen lekker politiek correct geluld word is zo lekker interressant.wimmel_1 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:35:
[...]
Kwam 'm laatst nog tegen in R'dam bij de introductie van de nieuwe 911.... Dus VAG waarschijnlijk. Maar dan nog hoor je niet met dat soort krachttermen over andere merken te spreken.
Normaal gesproken zit er iemand anders op de bank die de rol van "met gestrekt been erin" heeft.
Denk dat dit een beetje bewust is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.