[F1 2019] Race 10 GP van Groot Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:
  • 89.911 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:54
SnowDude schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:19:
[...]
Precies, als Gasly gewoon 3 a 4 tienden per ronde harder gaat rijden dan hoeft hij ook niet aan de kant.
Tja, en dat zegt met de huidige banden weinig. Het kan prima zo zijn dat een coureur veel harder kan, sterker nog die kans is vrij groot, maar dat hij dat niet wil vanwege de levensduur/strategie van de banden.
Hetzelfde kan ook gelden voor de snellere achterligger natuurlijk, die kan of op een andere bandenstrategie zitten of z'n banden "oproken" om maar aan te tonen dat hij sneller is dan zijn teamgenoot en er voorbij wil.

Overigens denk ik dat dit gisteren niet het geval was hoor. Gasly had duidelijk een andere strategie en een lager tempo. Verder goed te zien dat Gasly er ook gewoon lekker bij zat het hele weekend, dat is goed voor hem, voor Red Bull maar zeker ook voor Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

B-Real schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:24:
[...]
Tja, en dat zegt met de huidige banden weinig. Het kan prima zo zijn dat een coureur veel harder kan, sterker nog die kans is vrij groot, maar dat hij dat niet wil vanwege de levensduur/strategie van de banden.
Hetzelfde kan ook gelden voor de snellere achterligger natuurlijk, die kan of op een andere bandenstrategie zitten of z'n banden "oproken" om maar aan te tonen dat hij sneller is dan zijn teamgenoot en er voorbij wil.

Overigens denk ik dat dit gisteren niet het geval was hoor. Gasly had duidelijk een andere strategie en een lager tempo. Verder goed te zien dat Gasly er ook gewoon lekker bij zat het hele weekend, dat is goed voor hem, voor Red Bull maar zeker ook voor Verstappen.
Even denken wat dan die andere strategie zou kunnen zijn? Ze stonden beiden op het laatste setje hard en stoppen gingen ze niet meer? Die "andere strategie" uitspraak klinkt gewoon beter dan "je bent niet snel genoeg" ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
LoeWn schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:43:
[...]

Ik zoek nog een filmpje van ná de pitstop. Het moment dat VER er voorbij gaat, maar dan de pit crew medewerkers gefilmd. Lijkt me een heerlijke feel good.

Hoe blij moeten zij zich gevoeld hebben. Dat jij als pit crew medewerker je driver een plaats naar voren kan zetten.
https://twitter.com/F1/status/1150455667620077568

Hier is een klein stukje te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:49
hardware-lover schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:28:
[...]

Even denken wat dan die andere strategie zou kunnen zijn? Ze stonden beiden op het laatste setje hard en stoppen gingen ze niet meer? Die "andere strategie" uitspraak klinkt gewoon beter dan "je bent niet snel genoeg" ;)
Alleen dat setje van Verstappen was significant jonger, dus alsnog wel wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:16
Ook goed te zien dat Leclerc wel tactisch voordeel had doordat hij erachter zat en daardoor DRS kreeg. Dat icm de wielspin van Verstappen :9

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowdog schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:52:
[...]
Alleen dat setje van Verstappen was significant jonger, dus alsnog wel wat anders.
En dat was wel het geval natuurlijk.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

pro_6or schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:10:
Ik baal als een stier van de Vettel crash (ben ik nog wel even zuur van, duurt bij mij altijd wel een paar dagen) maar ik vind alle kritiek op Vettel wel heel erg hard.

Overigens, aangezien de laatste races weer leuk zijn, kan Turbo-Puppy niet terug komen uit zijn pensioen? En dan meteen iets doen aan die tirbo-lag bij Verstappen.
Ach joh, hij had uitzicht op een 2e plek. Best lekker na winst in Oostenrijk. Hij geeft mij het idee dat RBR zijn zaken op orde begint te krijgen. Binnen 2 tiende kwalificeren van MERC was vorig jaar ondenkbaar geweest op Silverstone. Nog een motor update met een serieuze quali stand en ze zijn er. Ik had er een paar races geleden een hard hoofd in, maar ik zie het wel goedkomen bij RBR. Ik denk dat Max best aardig met de MERCs mee had gekund deze race, als die dekselse Leclerc niet zo fantastisch had verdedigd.

Dat Vettel 'm eraf ketst is zuur, maar uiteindelijk wordt ie alsnog 5e en voor z'n klassement is het eigenlijk alleen maar goed. In een jaar waarin MERC zo belachelijk dominant de ranglijsten aanvoert dient het perspectief enkel "volgend jaar" te zijn en als ik de lijn van Honda en RBR doortrek zal het volgend seizoen dan wellicht toch eindelijk eens raak zijn.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:24
hardware-lover schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:28:
[...]

En dan hebben we ook nog Leclerc die er als lachende derde op verse banden net zoals Verstappen erachter zat. Dan wil je niet dat de Red Bull rijder die verse banden heeft wordt opgehouden en kan je beter Gasly gebruiken als Road Block om Leclerc optehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1222698

nadroJ schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:07:
@Franco10 gezien enkele reacties boven je zijn de meningen daar dus over verdeeld. Ik hink qua team calls op twee gedachten. Verschilt echt per situatie. Deze call van Red Bull vind ik echt oké op dat punt in de wedstrijd.
Eigenlijk zegt het woord 'team' al alles. In het belang van het team, en niets anders dan het team, begrijp ik die orders wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-dark schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:21:
[...]
En dan hebben we ook nog Leclerc die er als lachende derde op verse banden net zoals Verstappen erachter zat. Dan wil je niet dat de Red Bull rijder die verse banden heeft wordt opgehouden en kan je beter Gasly gebruiken als Road Block om Leclerc optehouden.
Het was wel duidelijk wat de intentie van RBR was, het ging in dit geval puur over de "andere strategie" uitspraak.

@ThomasG, yep, dat was inmiddels ook al door anderen duidelijk gemaakt?
Snowdog in "[F1 2019] Race 10 GP van Groot Brittannië"

[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 15-07-2019 16:45 . Reden: misschien toch eens teruglezen wat een ander eerder al heeft geschreven? ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:19
hardware-lover schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:27:
[...]

Het was wel duidelijk wat de intentie van RBR was, het ging in dit geval puur over de "andere strategie" uitspraak.
Gasly zat op een 1 stopper, Max op een 2 stopper. Gasly had oudere banden, en dus een andere strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
FastFred schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:25:
[...]

Hoe spannend een race is wordt niet bepaald door het aantal keer dat er ingehaald wordt :F |:(
Dat zeg ik toch ook niet? :F

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ThomasG
Volgens mij was deze nog niet voorbij gekomen. Kimi die zichzelf rondreed in de drivers parade, en plankgas de safety car inhaalde, waardoor hij niet op de live-feed te zien was.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/a58y5b5be9a31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
ThomasG schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:55:
Volgens mij was deze nog niet voorbij gekomen. Kimi die zichzelf rondreed in de drivers parade, en plankgas de safety car inhaalde, waardoor hij niet op de live-feed te zien was.
[Afbeelding]
Die wou natuurlijk weer zo snel mogelijk terug naar zijn privé vertrek buiten het zicht van alle camera's en journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:57

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het jammer dat RBR Gasly niet wat meer tijd had gegeven om voorbij te gaan aan Vettel. Ik bedoel, hij rijdt toch ook gewoon voor punten? Andere strategie lijkt me wel duidelijk, maar het was net na de safety car en er was nog genoeg tijd. Laat Verstappen dan een rondje of 3 even systemen sparen e.d. zodat ie wat meer aan het eind kan gebruiken.

Is er verder al beeld van de pitstop van Gasly van het nieuwe record of houden ze dat nog geheim?

En ik ben ook nog aan het kijken naar beelden van Magnussen of Grojean die wat verder gaan en meer laten zien hoe ze de pits bereikten. Waren de banden ook helemaal stuk gegaan of redelijk heel de pits binnen? Want met een hele kapotte vloer kan ik me uitval wel begrijpen, maar met de minimale schade van het contact had ik niet het idee dat dit voor uitval ging zorgen...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

pro_6or

amateur_60r

asing schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:59:
[...]

Ik ken het woord latch, maar ik snap deze zin niet.... :/ Wat bedoelen ze?
Normaal gesproken zou je zeggen dat de radio nu "latched" is, dus de aankomende tijd geen berichten te verwachten van de pitmuur. oid?

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
vorig jaar had iemand nog wel eens van die soundclouds met al het radioverkeer van de gehele race van een coureur. iemand die van max tegengekomen? ben vooral benieuwd naar de radio tijdens alle leclerc momenten van max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

-Wie had eigenlijk door dat Bottas ook op een twee stopper stond terwijl Hamilton voor een een stopper koos? :P
-Daarna Hamilton zijn laatste ronde op die oude harde banden gewoon nog even sneller.
-Vervolgens over Leclerc vs. Verstappen.
-Hierna Vettel en wat daar allemaal mis is gegaan qua crashes.
-Gasly alsnog langzamer.
-Rich energie en Haas.
-Daarna over bijtanken herinvoeren.

[ Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-07-2019 18:17 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Op dumpert is de ongecensureerde boordradio vrij gekomen van de crash tussen Max en Vettel :P
https://www.dumpert.nl/me...met_vettel_uitgelekt.html

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:42
Bestla schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:19:
[...]

Daarom zou ik graag zien dat bij een safetycar de pitstraat dicht gaat. Dan heeft Lucky Hamilton maar eens gewoon pech, zoals de meeste van de grid.
Zoals anderen in dit topic ook al hebben gesteld is dat niet echt haalbaar. De aanleiding tot een safetycar zorgt er nou juist ook vaak voor dat mensen naar binnen moeten. Gebeurt dat niet, dan krijg je gevaarlijke situaties.
Daarbij is het nu Hamilton die optimaal profiteert, maar het levert vaak ook juist winst op voor mensen die wat minder makkelijk op eigen kracht goed kunnen presteren.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Mugwump schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:09:
[...]

Zoals anderen in dit topic ook al hebben gesteld is dat niet echt haalbaar. De aanleiding tot een safetycar zorgt er nou juist ook vaak voor dat mensen naar binnen moeten. Gebeurt dat niet, dan krijg je gevaarlijke situaties.
Daarbij is het nu Hamilton die optimaal profiteert, maar het levert vaak ook juist winst op voor mensen die wat minder makkelijk op eigen kracht goed kunnen presteren.
In 2008 was er de regel: de pitstraat is dicht totdat alle auto's zich achter de safety car hebben verzameld, wat er ook voor zorgde dat sommige auto's zonder brandstof kwamen te zitten; want er was toch nog refueling. Dit werd misbruikt in de infamous crashgate.

[ Voor 7% gewijzigd door ThomasG op 15-07-2019 18:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

Nibbz

Postmaster General

Humma Kavula schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:09:
Op dumpert is de ongecensureerde boordradio vrij gekomen van de crash tussen Max en Vettel :P
https://www.dumpert.nl/me...met_vettel_uitgelekt.html
Dumpert humor is duidelijk geen Tweakers humor :o 8)7

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:02

Edd

Ik geloof dat Nico wel een beetje klaar is met Renault.. Waar gaan we die volgend jaar zien? Misschien bij Haas? Of toch RB? ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 00:01
DoeEensGek schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:56:
Ik zit te twijfelen om een race te bezoeken, zal ik volgend jaar naar Silverstone gaan of toch naar Frankrijk? :+
Ik ben er geweest en het was echt super. zeer goed geregeld. parkeren gaat in no-time. rijen bij eettentjes en toiletten zijn redelijk lang maar toch steeds max 30 minuten, hetgeen ik acceptabel vind voor zo'n drukbezochte gp. enige was de driverspresentatie op de main stage. lewis kwam niet fasionably late maar echt belachelijk laat. een schande dat hij zijn fans zo lang laat wachten. en geeneens ff sorry zeggen. wat ook niet hoeft want ze juichen toch wel.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Daar gaat het enige record dat Williams de afgelopen jaren heeft gepresteerd. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:47

pinda powerrr

Slow down...

Ik geloof dat deze nog niet is langsgekomen?

Wat ik er echt mooi aan vind, is dat Verstappen nu echt meer trucjes uit de hoge hoed moet halen, Leclerc wéét wat hij gaat doen en is uit hetzelfde hout gesneden. Zoalng de auto's min of meer gelijk zijn, kunnen we zo goed als elke race een gevecht als dit zien tussen hun twee. PRACHTIG! <3

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

pinda powerrr schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:08:

[Streamable: 2019 Great Britain - Post-Race: Analysis: Ferrari v Red Bull]

Wat ik er echt mooi aan vind, is dat Verstappen nu echt meer trucjes uit de hoge hoed moet halen, Leclerc wéét wat hij gaat doen en is uit hetzelfde hout gesneden. Zoalng de auto's min of meer gelijk zijn, kunnen we zo goed als elke race een gevecht als dit zien tussen hun twee. PRACHTIG! <3
En de Ferrari trekt hard op, dus die is echt niet de makkelijkste om in te halen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:08
alex3305 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:14:
[...]

Wat had je dan verwacht met de WDC stand? Dit was de eerste race dit jaar waarin Gasly met F1 meedeed. Tot dusver reed hij met de F1.5 mee, en dan nog niet eens vooraan 8)7. Normaal ben ik totaal niet voor teamorders, maar gewoon lekker racen. Maar in dit geval had zelfs Gasly dit zelf kunnen bedenken. Daarnaast was Max op dat punt ook gewoon veel sneller en onnodig racen zou de kans op een podium helemaal wegnemen.
Dan alsnog, gewoon racen voor je plek
Ben je sneller, laat je dat maar zien en ga je er makkelijk voorbij

Toch grappig, iedereen begint te miepen als er teamorders zijn bij andere teams, maar wanneer het in voordeel is voor VER is het ineens niet meer dan logisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Als VET zo door gaat dit seizoen zie ik hem niet terugkeren volgend jaar
In dat geval denk ik dat ze dan volledig op LEC gaan focussen, wie er dan naast komt heb ik geen idee van misschien HUL bijvoorbeeld. Alonso kan dat ook nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:47

JB

Cédric roelt!

Weinig discussie over de Hulk :) Ik vond zijn mening na de race behoorlijk pittig en duidelijk :X Is ook niet echt vrienden aan het maken bij Renault op dit moment?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

pro_6or

amateur_60r

Hul is redelijk aan het verliezen van De Riccaroo. Die gaat echt geen topstoeltje pakken.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 02:22
LockeJohn schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:26:
Als VET zo door gaat dit seizoen zie ik hem niet terugkeren volgend jaar
In dat geval denk ik dat ze dan volledig op LEC gaan focussen, wie er dan naast komt heb ik geen idee van misschien HUL bijvoorbeeld. Alonso kan dat ook nog ?
lmao, Vettel klaar :') Vettel heeft Louis Camilleri gebeld na de Franse GP met de mededeling dat het al klaar was dit jaar en dat hij er voor spek en bonen zit. Het zal hem een worst wezen, dit seizoen is al klaar.

Wat is Hamilton trouwens weer in bloedvorm dit seizoen. Om de mensen die 'geluk' roepen voor te zijn; Lewis heeft *altijd* geluk lijkt het en volgens mij is dat geen toeval :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
YakuzA schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:12:
[...]

En de Ferrari trekt hard op, dus die is echt niet de makkelijkste om in te halen.
Nou, ik heb net de highlights nog eens teruggekeken. En bij die inhaalactie van LEC op VER (meteen na de pitstops dus). Verstappen heeft een slechte exit, Leclerc heeft DRS, en zat al iets ervoor, maar bij ingaan Brooklands zit Verstappen er met zijn voorvleugel (nog steeds) naast. Zo slecht is die Honda dus ook weer niet. Als hij een Ferrari met DRS bij kan houden. En Verstappen rijdt ook geen moment erachter dus ook geen tow die hem weer erlangs 'slingert'.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:47

JB

Cédric roelt!

Daniel haalt weer een geintje uit :D Wat is dat toch ook een prachtige vent _/-\o_ O+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LockeJohn
zouden ze anders kimi terug halen ? prima 2de rijder naast LEC , zie dat wel gebeuren
Dan kunnen ze Mick naar Sauber schuiven (wel wat voeg maar goed waarom niet)

[ Voor 31% gewijzigd door LockeJohn op 15-07-2019 21:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

pinda powerrr schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:08:

[Streamable: 2019 Great Britain - Post-Race: Analysis: Ferrari v Red Bull]

Dit is echt goud, die "skypad" met Davidson. Ik kijk nu legaal F1TV, dus geen Sky meer, maar dit mis ik toch wel een beetje ;(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:47

pinda powerrr

Slow down...

JvS schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:46:
[...]

Dit is echt goud, die "skypad" met Davidson. Ik kijk nu legaal F1TV, dus geen Sky meer, maar dit mis ik toch wel een beetje ;(
Dat herken ik wel een beetje :')
Ben wel blij dat ik nu zonder gedoe kan kijken, maar de extra's zoals dit mis ik ook. Zou me niet verbazen als F1TV dit in de loop der jaren mee gaat pakken.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:04
JvS schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:46:
[...]

Wees blij dat je niet met Plooij en co zit opgescheept :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LockeJohn
Maurice079 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:57:
[...]

Wees blij dat je niet met Plooij en co zit opgescheept :+
HATSEFLATS LEKKER xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:10

basvn

Breezand - NHN

Bedankt weer allemaal voor afgelopen weekend!
Heb er weer erg van genoten

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:22
Gisteren de race terug gekeken. Ondanks dat ik zo nu en dan wat actie nu miste vond ik de race beelden heel erg fraai!!!

Mooie race van Leclerc, mooie race van Max, fijn dat Gasly eindelijk eens zijn talent kon laten zien en goed om te zien dat de nieuwe voorvleugel zijn werk doet!

Ook fijn voor Lewis dat ie weer won, blijft bijzonder om in je thuisland te winnen. Wel had ie wat mazzel, maar winnen is winnen. Bottas 2.0 is ook weer terug dus game on.

Het aller aller aller beste van alles is dat er weer geraced kan worden (dank je wel stewards) en dat de teams elkaar blijven naderen qua performance. Krijgen we dan toch nog een enerverend seizoen? Heerlijk!!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb nog een paar reacties verplaatst naar [F1] Seizoen 2019 - Deel 1.

Deze gaat op slot, we dwalen een beetje af.
Rust volgend weekend goed uit, daarna back to back weekend met eerst Duitsland en daarna Hongarije d:)b

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.