Kijken of er nog een paar engelsen vaseline aan de handen hebben zitten... handig voor het crowdsurfenHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:39:
[...]
Heb je nog geen bingo? Hij heeft de crowd toch al bedankt?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gewoon goede coureur en goede auto!Shva schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Luckiest driver of the day: Lewis Hamilton.
Dat er een beetje geluk bij komt wil niet zeggen dat hij anders niet eerste was geworden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij lag niet 17e, pas na dat incident kwam hij op de 17e plaats.arbraxas schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:40:
Die straffen moeten op de schop. 10 seconden voor iemand die al 17e ligt is geen straf. Die seconden moeten doorgetrokken worden naar de volgende race.
Hij naait niet alleen VER maar legt ook nog in een keer de hele race lam. Na dat akkefietje was het een optocht.
Net zoals max vorig jaar op hem in China? Denk dat max daarom niet boos is. 1 - 1Zingo schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:14:
Daar gaat zijn race. Bedankt Vettel, my god wat een eikel.
Verstappen was hem al voorbij. Het ligt gewoon aan Vettel zelf, het is niet alsof hij een stijgende lijn had voordat deze race begon. Hij is eerder verder aan het afdalen afgelopen races. De fout van hem vandaag is een voorbeeld dat het niet zo best gaat.. Hoe denkt hij ooit die bocht te halen.Blokker_1999 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:39:
[...]
Hij is al gestraft door zijn fout die hem achteraan het veld heeft gezet. Die 10 seconden en mogelijks strafpunten op zijn licentie is alles wat er bij komt. Niet vergeten dat niets van dit alles goed does voor zijn plaats in het kampioenschap waar De mannen voor hem verder weglopen terwijl diegene achter hem dichterbij komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Luxicon op 14-07-2019 16:42 ]
...
Zou net zo goed naar Max kunnen zijn gegaan dan, alleen omdat Vettel Max de baan aframt krijgt Leclerc em nuRoD schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:40:
[...]
Vind ik wel terecht. IJzersterk verdedigd tov VER, goede inhaalacties op de baan, en gewoon allround een goede pace.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[ Voor 54% gewijzigd door Rivanov op 14-07-2019 16:42 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De straf moet niet afhankelijk zijn van positie. Als hij hoog lag, heeft het overigens een goeie impact. Als hij enorm is weggezakt, heeft de situatie hem al bestraft en is de 10 seconden minder impactvol. Maar straffen is (zoals veel mensen wel willen) geen genoegdoening of "wraak", het moet afschrikwekkend werken.arbraxas schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:40:
Die straffen moeten op de schop. 10 seconden voor iemand die al 17e ligt is geen straf. Die seconden moeten doorgetrokken worden naar de volgende race.
Hij naait niet alleen VER maar legt ook nog in een keer de hele race lam. Na dat akkefietje was het een optocht.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
alles kan off-topic
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 14-07-2019 16:42 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Was het meer gestraft als het niet een Ferrari was geweest?Blokker_1999 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:39:
[...]
Hij is al gestraft door zijn fout die hem achteraan het veld heeft gezet. Die 10 seconden en mogelijks strafpunten op zijn licentie is alles wat er bij komt. Niet vergeten dat niets van dit alles goed does voor zijn plaats in het kampioenschap waar De mannen voor hem verder weglopen terwijl diegene achter hem dichterbij komen.
Bedoel het serieus, je hoort er veel over, net een beetje met Barca/Real/.. dat ook met meer wegkomt.
Op het moment van straf uitdelen lag hij door eigen toedoen 17e. Dan betekent die 10 seconden straf helemaal niets meer.RoD schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:40:
[...]
Hij lag niet 17e, pas na dat incident kwam hij op de 17e plaats.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Ja maar wat wil je nou dan? Nog 10s? Volgende keer ook een saaie race door gridstraffen?HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:42:
[...]
Was het meer gestraft als het niet een Ferrari was geweest?
Bedoel het serieus, je hoort er veel over, net een beetje met Barca/Real/.. dat ook met meer wegkomt.
Ik heb hier vrede mee.
Heeft hij altijd na de race.Ankona schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:42:
Heeft HAM in zijn broek gepoept? Wat een rara vlek.
Waiting on the world to change
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dacuuu schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:43:
Ja Vettel was een pannekoek, heeft z'n straf gehad. Het liep dit keer gewoon ffe niet goed af, kan iedereen overkomen. Laten we nu niet overtrokken gaan doen omdat het dit keer Vettel was ipv Verstappen of een ander.
Inderdaad, ook zo’n inschattingsfout hoort bij close racing. Vettel hing al vol in de ankers, helaas een meter te laat.Oogje schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:39:
[...]
Eens, lekkere race.
En VET maakt een inschattingsfout, nou en? Shit happens, jammer dat Max slachtoffer was. Penalty uitgedeeld ( had niet eens gehoeven van mij) en klaar. Niet groter maken dan het was
Ach heeft Leclerc ook weer een podiumpje cadeau gekregen met z’n “where is Lewis” op ruim 25 seconden achterstand en Bottas er nog tussen. In tegenstelling tot velen ben ik geen fan van Leclerc, dat gepiep in de wagen terwijl ie nog geen racewinst op z’n naam heeft staan.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Heeft ie altijd nadat James "get in there" geroepen heeft.Ankona schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:42:
Heeft HAM in zijn broek gepoept? Wat een rara vlek.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 14-07-2019 17:05 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Flickr PSN ID= cheironnl
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Leclerc 3e en Max 5e. Dat zal wel de reden zijn voor mensen?PatrickC schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:45:
Leclerc DOTD? Max was toch duidelijke beter, zelfs zonder dat ik mijn oranje bril op had.
Wat is afschrikkendwekkend aan een straf die geen straf is? Door dit geintje eindigt de andere Ferrari wel op het podium. Die 10 seconden voor Vettel doen helemaal niets.JvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:42:
[...]
De straf moet niet afhankelijk zijn van positie. Als hij hoog lag, heeft het overigens een goeie impact. Als hij enorm is weggezakt, heeft de situatie hem al bestraft en is de 10 seconden minder impactvol. Maar straffen is (zoals veel mensen wel willen) geen genoegdoening of "wraak", het moet afschrikwekkend werken.
[ Voor 16% gewijzigd door arbraxas op 14-07-2019 16:47 ]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Denk eraan, DotD wordt door de kijkers gekozen. Ook de simpele kijkers.
Meer dan terecht? Ik vond Verstappen terecht. Hij was veel meer bezig druk te zetten dan LEC deed bij Gasly. Verstappen was duidelijk sneller, dan beide rijders. En ook dan Vettel..pinda powerrr schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:44:
LEC DotD kan ik prima mee leven, meer dan terecht. Tenslotte wist hij VER erg lang achter zich te houden, het was dus niet VER die de geniale inhaalactie had.
...
Precies, hopelijk komt daar ook een keer een waarschuwing voor in het topic. Vreselijk irritant.cheiron schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:45:
Nou, we hebben weer een pagina gezeur over een interview met Hamilton achter de rug. Gaat dat nou nooit vervelen? 100'en keren zo een interview geven, ik geef het niet te doen.
Wat mij betreft wel. Prima gereden, alle gevechten gewonnen.Quad schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:44:
LEC is DotD. Terecht?
alles kan off-topic
Dus deze race lekker duwen en trekken.
Bizar hoe hij tegen inhaalkoning Max kan verdedigen.
Ja LEC staat een stuk achter VES.. en VES stond al voor op VET..LAD93 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:46:
Oeh Max houdt P3 in het WDC? Mijn wiskundeknobbel is gekrompen.
...
Ik wil gewoon dat iedereen gelijk wordt behandeld. Dat hele Barca en Real komen ook altijd overal mee weg, terwijl een Nederlandse club zich wel overal aan moet houden.MikeyMan schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:43:
[...]
Ja maar wat wil je nou dan? Nog 10s? Volgende keer ook een saaie race door gridstraffen?
Ik heb hier vrede mee.

Mja, als in de gemiddelde reactie op dit forum lees, zijn wij met z’n alle ook simpele kijkersDivak schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:46:
Leclerc staat op het podium, Max niet.
Denk eraan, DotD wordt door de kijkers gekozen. Ook de simpele kijkers.
Heerljk, ze genieten er zelf ook écht van!
Waiting on the world to change
Wel apart hoeveel reserve Merc nog heeft dat Lewis nog ff een fastest lap eruit pusht in z'n last lap
ach, is toch gewoon cabaret? zowel de interviews zelf als de grappen die erover gemaakt worden.cheiron schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:45:
Nou, we hebben weer een pagina gezeur over een interview met Hamilton achter de rug. Gaat dat nou nooit vervelen? 100'en keren zo een interview geven, ik geef het niet te doen.
zo kijk ik ernaar althans.
Een interview is meestal iets tussen 2 personen, vraag en antwoord. En niet; negeer de vraag, doe je eigen verhaal. Het zijn niet eens interviews.cheiron schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:45:
Misschien voor het verdedigen op Max.
Die kwam hem op de baan niet voorbij.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Leclerc Dotd kan ik ook wel inkomen. Hielt Verstappen toch erg lang af en had een mooie inhaalactie op Verstappen na die pitstop en een geniale inhaalactie op Gasly.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Als de snelste DOTD wordt, dan zou dat dus meestal HAM zijn.Luxicon schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:46:
[...]
Meer dan terecht? Ik vond Verstappen terecht. Hij was veel meer bezig druk te zetten dan LEC deed bij Gasly. Verstappen was duidelijk sneller, dan beide rijders. En ook dan Vettel..
LEC verdedigde heel goed. En zijn inhaalactie buitenom op GAS was ook prachtig.
Max kwam er niet aan voorbij...en had een pitstop/strategie nodig om er voorbij te komen.
Terecht DOTD dus wat mij betreft.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
??poor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:48:
Als je kijkt naar alle incidenten met de aankomende 25ste James Bond film, was het misschien niet verstandig om 007 op je auto te plakken
...
[ Voor 31% gewijzigd door wouterg00 op 14-07-2019 16:50 ]
Ik denk dat daarom die beslissing ook zo lang duurde. Dat was een moment waar ze moesten beslissen over welke richten ze inslaan.. Harder racen of maximale veiligheid door alles af te straffenHippocampus schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:46:
Ghehehe, LEC: vorige race was een 'eyeopener' om te zien hoe ver we mochten gaan....
Dus deze race lekker duwen en trekken.
Tot aan Vettel zijn stunt, daarna was de race voorbij. Dus ja je hebt gelijk dat de race te snel voorbij was helaas.Transportman schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:47:
Ik heb genoten van de race, was eigenlijk te snel voorbij.
[ Voor 11% gewijzigd door arbraxas op 14-07-2019 16:50 ]
"Okay guys, sorry for that. I tried to get on the inside but then he seemed to have moved again. But in the end it was my mistake, so sorry for that"
http://yor.minitroopers.com
[ Voor 90% gewijzigd door basvn op 14-07-2019 16:53 ]
And it's gone.....Rivanov schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:50:
VET post-race radio met z'n excuses.
[Streamable]
[...]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Zonder de uitslag van deze race erin alleen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Onzin, de RB was vandaag gewoon de betere auto en LEC heeft gewoon een beresterke race gereden en Max niet alleen lang achter zich gehouden, maar ook direct na de pitstop weer ingehaald. Als het andersom was geweest, dan was de redenering precies andersom en was het zo knap dat Max weer eens podium weet te stelen van de Ferrari's. Ze waren allebei gewoon goed vandaag, maar wie er beter was? Dat is onmogelijk te zeggen denk ik.Luxicon schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:49:
LEC is DoTD door het gevecht met Verstappen en inhaalactie op GAS, en daarmee het podium haalt. Hij reed heel sterk, dat wel, maar Verstappen nog beter.
Die stop van Bottas was niet veilig geweest, moest Max niet zo veel tijd zijn verloren met dat incident.TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:50:
Echt apart dat Mercedes vorige race zo slecht was en nu weer oppermachtig. Ze hadden beiden na de SC nog een veilige stop kunnen maken.
Verwijderd
Bleekemolen had dus gewoon gelijkTheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:50:
Echt apart dat Mercedes vorige race zo slecht was en nu weer oppermachtig. Ze hadden beiden na de SC nog een veilige stop kunnen maken.
Bovendien is toch al vaak voorbij gekomen dat de motor niet vol open kon vanwege de hoge temperatuur in de vorige GP?Harrie schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:52:
[...]
Die stop van Bottas was niet veilig geweest, moest Max niet zo veel tijd zijn verloren met dat incident.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Daarna leek de actie wel een beetje afgelopen te zijn jammer genoeg, maar dat kan volgens mij ook een beetje aan de regie gelegen hebben.arbraxas schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:50:
[...]
Tot aan Vettel zijn stunt, daarna was de race voorbij. Dus ja je hebt gelijk dat de race te snel voorbij was helaas.
Als het net zo warm zou zijn geweest was het een ander verhaal geworden.TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:50:
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vertekend beeld. Hamilton heeft een stop minder gemaakt door mazzel van het moment van de SC en bottas was gewoon achter verstappen en Vettel terechtgekomen als die crash niet was gebeurd.TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:50:
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Zo zie jij dat, maar Verstappen was sneller dan LeClerc, vandaar dat de druk er zo hoog op gezet kon worden. Je hebt het over een undercut nodig hebben om er voorbij te kunnen? Ik weet niet hoor, maar de druk stond er vol op voordat er een SC komt. Je kan eerder stellen dat LEC, zijn teammaat VET nodig had om Verstappen voorbij te komen. Hij lag een stuk of 5 seconden achter Verstappen, terwijl ze recht achter elkaar zaten na de SC.sanderb schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:49:
[...]
Als de snelste DOTD wordt, dan zou dat dus meestal HAM zijn.
LEC verdedigde heel goed. En zijn inhaalactie buitenom op GAS was ook prachtig.
Max kwam er niet aan voorbij...en had een pitstop/strategie nodig om er voorbij te komen.
Terecht DOTD dus wat mij betreft.
...
De rest had ook nauwelijks schone lucht.
E.o.a. muts van SBS6.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:54:
Wie is die chick? Sorry, ik ben geen kenners van BN'ers.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.