😆 - Denk ook eens om ;)
IddSR8 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:28:
LOL Leclerc.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Snap ik ook niet, reed in z'n diffusor en vervolgens stuitert die RB over de kerbs in de lucht. Vloeren van RB zijn altijd heen dun schijnt. Ophanging kreeg ook een flinke klap.Emcee schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:24:
Dat Max door kan rijden na die botsing .
Voor de punten in het WK pakt het niet eens heel ongunstig uit nu VET uit de punten is...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik vind het zo'n aansteller, maar zijn ze dat bij Ferrari over het algemeen niet? Volg het niet zo goed, maar wat ik heb begrepen hebben ze nog altijd een voorkeurspositie, zeg maar het Barca van de F1.
Denk dat volgende race ook alles vernieuwd is.loekf2 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:30:
[...]
Snap ik ook niet, reed in z'n diffusor en vervolgens stuitert die RB over de kerbs in de lucht. Vloeren van RB zijn altijd heen dun schijnt. Ophanging kreeg ook een flinke klap.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoezo? Hij wil gewoon weten hoe ver Hamilton voor ligt voor als Hamilton toch nog gaat pitten. Toch niet zo'n gekke vraag.
Nope
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
en niet meer

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 14-07-2019 16:32 ]
PSN: McMillan0984
4 Honda's in de top 10!Hippocampus schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:31:
Twee Toro Rosso's in de punten.... krijgt Tanabe San toch gelijk.
...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
Onzin. Gat naar Ferrari is gedicht. Mercedes duidelijk snelste vandaag.Bensimpel schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:31:
De RBR is stevig, motor ook stevig. RBR is het gat aan het dichten
[Streamable: Replay 2019-07-14 16-17-02]
[ Voor 50% gewijzigd door Rivanov op 14-07-2019 16:33 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bensimpel
Positieve meneer
Uhm dat zeg ik..Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:32:
[...]
Onzin. Gat naar Ferrari is gedicht. Mercedes duidelijk snelste vandaag.
😆 - Denk ook eens om ;)
Vet heeft nog 10 sec te goed hè
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Net zo panisch als de "Leave me alone" in Oostenrijk.
Sowieso schrijf je zo!
Geen fan van wie dan ook. Wel leuker dat VER het goed zou doen dat wel. Maar... dat was echt wel een slaapactie van Vettel toch?
Hoe in vredesnaam is het mogelijk dat VER nog 5e rijdt zonder de pits in te hebben gemoeten? Soms kijk je al naar zo’n auto en gaan ze stuk. Misschien zijn die RedBulls te stevig? Beetje fragieler en ze pakken Mercedes
Ik had het wel willen zien als Max LEC direct voorbij was gekomen. P2 was een hele grote kans.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:32:
[...]
Onzin. Gat naar Ferrari is gedicht. Mercedes duidelijk snelste vandaag.
In welke context moet ik dit zien? Negatief of positief voor LEC?Rivanov schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:32:
LEC: "where's Lewis??!"
[Streamable: Replay 2019-07-14 16-17-02]
Kub verliest bijna 5 sec per rondje
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Kan inderdaad niet wachten op HAM.Ari Gold schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
Benieuwd naar de interviews.
Zijn we nu al zo ver afgedaald dat we zoiets al fantastisch vinden?
Wat een saaie race. Echt hoognodig dat er wat verandert.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zonder die crash was ie sowieso ook wel 2e geworden.Vos schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
[...]
Ik had het wel willen zien als Max LEC direct voorbij was gekomen. P2 was een hele grote kans.

Zeker, de pace neigde naar Mercedes-niveau. Ik denk dat P2 vrij zeker was geweest.Vos schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
[...]
Ik had het wel willen zien als Max LEC direct voorbij was gekomen. P2 was een hele grote kans.
...
Ten opzichte van de eerste paar races is dit inderdaad een geweldige race!poor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
Nou poeh poeh.. 1 of 2 inhalertjes en wat duwen en een ongelukje.. En iedereen lyrisch over de wedstrijd..
per aspera ad astra
Dan heb je de eerste serie races gemist?poor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
Nou poeh poeh.. 1 of 2 inhalertjes en wat duwen en een ongelukje.. En iedereen lyrisch over de wedstrijd..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
poor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
Auto's die elkaar bochten lang op de hielen zitten, beetje wheelbangen, om en om inhalen? Kwaliteit boven kwantiteit lijkt me.

Voor mij mag het wel GAS zijn, die heeft echt gepushed en was gewoon goed.Luxicon schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:34:
Denk wel dat Verstappen driver of the day is. Dat gevecht met LeClerc en Vettel.
Verwijderd
Inderdaad, het had gewoon moeten gaan regenenpoor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
Sowieso schrijf je zo!
Dit was gewoon een goede race. In '80 en '90 was het ook niet elke bocht vechten. Als je VER/LEC ziet, HAM/BOT in het begin, wat zaken in het middenveld, safetycar, crash VET/VER, etc, dan was dat echt niet beter 10-25 jaar geledenpoor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
Wellicht geven de vele fragmenten van toen een vertekend beeld, maar de races waren toen ook 90 minuten
Flickr PSN ID= cheironnl
alles kan off-topic
Dat zie ik. Ik bedoel dat Bottas het verprutst op rood.
Ninja!
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 14-07-2019 16:37 ]
6 ronde oude banden..cheiron schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:36:
Komop Bottas, hoe kun je met die nieuwe banden nou niet de snelste ronde hebben?
Deed het voor zijn doen best aardig, maar nog gigantisch om z'n oren gereden. Zelfs zonder diffusor was max nog 0,3 sneller. Dat is echt teveel.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:35:
[...]
Voor mij mag het wel GAS zijn, die heeft echt gepushed en was gewoon goed.
Hmm, toch niet.... probleem Albon
En snelste ronde.Sir_Lion schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:35:
HAM zal wss wel DotD worden. Immers home GP etc.
Verwijderd
Is die toch nog stuk gegaan in de laatste ronde?

Andere hobby nemen zou ik zeggen.poor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
zie m'n ninja editVos schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:36:
[...]
Dat zie ik. Ik bedoel dat Bottas het verprutst op rood.
Sowieso schrijf je zo!
Kvyat en Sainz mogen ook wel in hun handjes wrijven. 7 en 9 plaatsen winst. Poehpoeh.
Eerst zorgen dat GIO een SC veroorzaakt en daarna VET VER eruit laten tikken.
Ik zeg: Matchfixing
[ Voor 7% gewijzigd door Edd op 14-07-2019 16:37 ]
-
Tussen de banden ja, tussen de rijders ookAnkona schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:36:
HAM pakt met oude harde banden het snelste rondje af van BOT op verse rode banden???? Zit er wel verschil tussen die banden?
Waiting on the world to change
poor Leno schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:33:
Heb je een herhaling van Monaco gekeken vandaag?
Ik heb vandaag ronden lang gevechten gezien tussen RB en Ferrari, goede gevechten tussen McLaren en Renault. Goed pit moment en die actie van Vettel.
Was w.m.b. een prima race, heb mij uitstekend vermaakt in ieder geval.
Klopt, voor Gasly was het een super race.. maar Verstappen deed het beter, na Mercedes de snelste. Al was dat niet terug te zien na de crash met Vettel.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:35:
[...]
Voor mij mag het wel GAS zijn, die heeft echt gepushed en was gewoon goed.
...
Nee dan die 32 ronde oude banden van Hamilton
Nope HAM in de laatste ronde, op oude, harde banden. Toont vooral aan hoe snel die mercedes kan op de juiste circuits.
Vettel bewijst weer maar eens dat hij een "has been" is. Plaats hem onder druk en hij maakt fouten. Die zal nooit meer een wereldtitel pakken. Zeer spijtig voor Max, anders had er een podium ingezeten vandaag, en mogelijks zelfs een P2.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
PSN: xMaurice93
of LeclercShva schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Luckiest driver of the day: Lewis Hamilton.
Flickr PSN ID= cheironnl
Beetje jammer dat VER een vrij zekere P2 kwijtraakt door het akkefietje met VET, maar al met al was het een race met erg veel actie, met alles erop en eraan. Heb me echt geen seconde verveelt.
Bullshit Bingo kaart ligt klaar....Maurice079 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Heeft iedereen zn bingokaart klaarliggen?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Yup maar ik mis de banden klaag...Maurice079 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Door die 10s staat hij nu wel achter kubicaExocet schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Mag toch hopen dat Vettel meer straf krijgt dan dit. 10 seconden als je op een ronde ligt, hoe verzin je het?
Heb je nog geen bingo? Hij heeft de crowd toch al bedankt?Maurice079 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Exact dit. Kijk uit naar Hongarije, als het daar 10 graadjes warmer isRoD schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Wat een heerlijke race zeg. Gevechten tussen P1 en P2, knokkerij tussen RB en Ferrari, ook heel veel actie in het middenveld, tig inhaalacties. Rotzooien in de pitstraat, en een RB die nog even in de lucht vliegt.
Beetje jammer dat VER een vrij zekere P2 kwijtraakt door het akkefietje met VET, maar al met al was het een race met erg veel actie, met alles erop en eraan. Heb me echt geen seconde verveelt.
Hij is al gestraft door zijn fout die hem achteraan het veld heeft gezet. Die 10 seconden en mogelijks strafpunten op zijn licentie is alles wat er bij komt. Niet vergeten dat niets van dit alles goed does voor zijn plaats in het kampioenschap waar De mannen voor hem verder weglopen terwijl diegene achter hem dichterbij komen.Exocet schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Mag toch hopen dat Vettel meer straf krijgt dan dit. 10 seconden als je op een ronde ligt, hoe verzin je het?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Eens, lekkere race.PWM schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:35:
[...]
Dit was gewoon een goede race. In '80 en '90 was het ook niet elke bocht vechten. Als je VER/LEC ziet, HAM/BOT in het begin, wat zaken in het middenveld, safetycar, crash VET/VER, etc, dan was dat echt niet beter 10-25 jaar geleden![]()
Wellicht geven de vele fragmenten van toen een vertekend beeld, maar de races waren toen ook 90 minuten
En VET maakt een inschattingsfout, nou en? Shit happens, jammer dat Max slachtoffer was. Penalty uitgedeeld ( had niet eens gehoeven van mij) en klaar. Niet groter maken dan het was
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Hij naait niet alleen VER maar legt ook nog in een keer de hele race lam. Na dat akkefietje was het een optocht.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Vind ik wel terecht. IJzersterk verdedigd tov VER, goede inhaalacties op de baan, en gewoon allround een goede pace.
Battle for p1 was Maar heel eventjes. Daarna was battle voor P3 en verder veel interessanter.RoD schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:38:
Wat een heerlijke race zeg. Gevechten tussen P1 en P2, knokkerij tussen RB en Ferrari, ook heel veel actie in het middenveld, tig inhaalacties. Rotzooien in de pitstraat, en een RB die nog even in de lucht vliegt.
Ik heb wat dat betreft een heerlijke race gezien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.