Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar met de volgende update komt het helemaal goed. Dan strijden ze op zeker met Mercedes om het kampioenschap. [/abiteboul]Grrrrrene schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:52:
[...]
Renault ook. P12 en P13, kansloos achter beide Alfa's, een Racing Point en beide McLarens. Hun hoop op p4 in het kampioenschap begint op een onrealistische droom te lijken en als ze dit volhouden gaat Alfa ze ook nog voorbij in het kampioenschap.
Gasly? Die moest nog een rondje ..
U123456 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:53:
[...]
Zag ik dat nu goed?
Gaf VER zijn eigen fles aan die vent van Honda en pakte vervolgens de fles van LEC om leeg te spuiten?
https://streamable.com/o/8cxf9#Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:54:
[...]
Volgens mij pakte hij de fles van de vent van Honda, althans dat meende ik te zien.
Max wijst de fles aan voor de honda man. welke netjes wacht tot de volksliederen voorbij zijn voordat hij (verlaat) het podium op komt.
[ Voor 10% gewijzigd door demonic op 30-06-2019 21:58 ]
speculaas: Om 18:00 uur gaven ze aan dat Max een straf zou krijgen.
-> Ferrari viert feest. RBR zet druk, beslissing wordt nog niet openbaar gemaakt.
19:00 uur: Ferrari krijgt te horen dat ze toch geen straf uitdelen. Ferrari boos, jury weer in beraad.
19:50: toch maar naar buiten met de beslissing.
alles kan off-topic
Het zijn wel twee lekkere dramatische volksliederen zo achter elkaar aandemonic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:56:
[...]
[...]
https://streamable.com/o/8cxf9#
Max wijst de fles aan voor de honda man. welke netjes wacht tot de volksliederen voorbij zijn voordat hij (verlaat) het podium op komt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hij ging sowieso al niet op de trede staan waar die fles ook stond. En hij was ook te laat. En bij de foto ook maar met moeite tussen de rijders. Zal wel een Japanse bescheidenheid zijn ofzo.Chiron schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:52:
[Afbeelding]
Tanabe die te grazen wordt genomen door Max en in de consternatie even vergeet dat ie zelf ook nog een fles heeft staan
Heerlijk.
Het is nog wat onwennig voor hem, maar hij leert het wel.. Die man van Honda dandemonic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:56:
https://streamable.com/o/8cxf9#
Sowieso ook dat hij niet op treetje ging staan, maar er netjes baast bleef staan..
-
sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:59:
[...]
Hij ging sowieso al niet op de trede staan waar die fles ook stond. En hij was ook te laat. En bij de foto ook maar met moeite tussen de rijders. Zal wel een Japanse bescheidenheid zijn ofzo.
mwah.. voornamelijk de spanning.Edd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:00:
[...]
Het is nog wat onwennig voor hem, maar hij leert het wel.. Die man van Honda dan
Sowieso ook dat hij niet op treetje ging staan, maar er netjes baast bleef staan..
het is volgens mij de eerste keer dat die er staat. (sinds lange tijd)
En met de spanning wist die wss helemaal niet dat die daar moest/mag staan.
Japanse bescheidenheid helpt daar inderdaad niet bij.
Ik kan mij overigens echt niet voorstellen dat Max gaat overstappen, enkel als Hamilton vertrekt bij Mercedes.
Natuurlijk dik koffie kijken, maar waar gaat die Honda meeting over? Ze willen toch niet alweer uit de F1 stappen? Of zijn ze niet blij met uitspraken over het vermogen?
Ik weet niet of het de baas van Honda was of een random medewerker, maar dan sta je daar opeens tussen een Verstappen, Leclerc en Bottas, met duizenden mensen die voor je juichen als je de beker krijgt enzo, lijkt mij wel speciaal.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Een teamgenoot die je pusht kan vrij belangerijk zijn.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:02:
Ik nam het de laatste tijd nog op voor Gastly, maar dit kan echt niet meer lijkt me. Maar is het opzicht een probleem als je teamgenoot slechter is? De focus ligt nu volgens mij wel helemaal bij Max, dat is mooi meegenomen lijkt me?
Ik kan mij overigens echt niet voorstellen dat Max gaat overstappen, enkel als Hamilton vertrekt bij Mercedes.
Natuurlijk dik koffie kijken, maar waar gaat die Honda meeting over? Ze willen toch niet alweer uit de F1 stappen? Of zijn ze niet blij met uitspraken over het vermogen?
Ric heeft die meerdere keren aangegeven dat hij blij was dat verstappen ten minste iemand was die hem ook een betere/snellere coureur maakte
Het is de technical director (Toyoharu Tanabe) als ik me niet vergis. Voorheen een monteur nog toen ze bij McLaren zaten.Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:03:
Ergens kan ik mij die verlegenheid wel voorstellen.
Ik weet niet of het de baas van Honda was of een random medewerker, maar dan sta je daar opeens tussen een Verstappen, Leclerc en Bottas, met duizenden mensen die voor je juichen als je de beker krijgt enzo, lijkt mij wel speciaal.
Dit is wel echt Japanse bescheidenheid. Gelukkig maakt Max hem een beetje los en uiteindelijk staat ie met tranende ogen naast hem.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2019 22:10 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Daar zit ook wel wat in, dat je teamgenoot minder presteert, maakt dat voor verdere (team) punten niets uit? Sorry, noob hier.demonic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:03:
[...]
Een teamgenoot die je pusht kan vrij belangerijk zijn.
Ric heeft die meerdere keren aangegeven dat hij blij was dat verstappen ten minste iemand was die hem ook een betere/snellere coureur maakte
RIC moet gewoon teruggehaald worden, maar die zou nu wel onbetaalbaar zijn voor RB?
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 30-06-2019 22:10 ]
Verwijderd
Vraag me ook af waar de Honda meeting over ging. Laat ze alsjeblieft in de F1 blijven.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:02:
Ik nam het de laatste tijd nog op voor Gastly, maar dit kan echt niet meer lijkt me. Maar is het opzicht een probleem als je teamgenoot slechter is? De focus ligt nu volgens mij wel helemaal bij Max, dat is mooi meegenomen lijkt me?
Wat is jullie mening van de oorzaak daarvan? Is het een incident en het te maken met de hoogte van de baan en de warmte van vandaag (waardoor itt de vorige races de overige teams nu wel de banden beter op temperatuur krijgen en miss die van mercedes wel aan de hete kant zijn?). Of denken jullie dat het structureel is en FER/RBR het gat naar MERC met de huidige updates voor een groot gedeelte gedicht hebben?
Ik gok over welke race spec 4 (en dus de gridstraf) gaat komen.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:02:
Over spec 3 zei Tanabe na de race dat de motor exact zo presteerde als ze hadden berekend, dus inclusief 'mode 11'.
De absurd hoge temperaturen op het circuit zullen ook wel meegeholpen hebben om Mercedes wat in te dammen, maar Spec 4 kan dus nog harder...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Waarom zou je die lezen, geniet van de overwinning.ijdod schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:07:
Ik zit men enige verbazing naar commentaar over de beruchte actie te lezen op diverse plekken. Kijken die mensen uberhaupt naar autosport vraag ik me dan af?
Hopelijk nu klaar met die straffen voor de kleine incidenten!
Mercedes heeft altijd moeite met koeling lijkt het, vooral te merken in de hoger gelegen circuits (Mexico, Oostenrijk). Daar lopen ze de laatste jaren gewoon voor geen meter.Chiron schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:10:
[...]
Ik gok over welke race spec 4 (en dus de gridstraf) gaat komen.
Over spec 3 zei Tanabe na de race dat de motor exact zo presteerde als ze hadden berekend, dus inclusief 'mode 11'.
De absurd hoge temperaturen op het circuit zullen ook wel meegeholpen hebben om Mercedes wat in te dammen, maar Spec 4 kan dus nog harder...
Als de Honda met het RBR chassis zo makkelijk zo heet loopt, zelfs op "standje 11", dan vraag ik me af of ze dat ding niet sowieso wat op kunnen schroeven. Fuel gebruik was ook dik in orde.
Denk dat ze na deze race ook wel wat meer risico gaan nemen. Liever nog 1 of 2 wins en wat penalties, dan alleen maar 4de.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2019 22:15 ]
RIC gaat echt niet terug, vanwege Max. Geld was het issue niet. Als ie wel bij RBR was gebleven had ie een net zo groot bedrag gehad van RBR als dat ie nu bij Renault kreeg.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:08:
[...]
Daar zit ook wel wat in, dat je teamgenoot minder presteert, maakt dat voor verdere (team) punten niets uit? Sorry, noob hier.
RIC moet gewoon teruggehaald worden, maar die zou nu wel onbetaalbaar zijn voor RB?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
LEC sprintte na de ceremonie weg, die wilde niet in de champagne douche.U123456 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:53:
[...]
Zag ik dat nu goed?
Gaf VER zijn eigen fles aan die vent van Honda en pakte vervolgens de fles van LEC om leeg te spuiten?
ZelfkastijdingSoms komen er nog wel eens interessante punten voorbij.Exocet schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:11:
[...]
Waarom zou je die lezen, geniet van de overwinning.
Hopelijk nu klaar met die straffen voor de kleine incidenten!
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Uiteraard kost het punten als de auto op P1 kan eindigen en de 2de rijder niet verder komt als p6.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:08:
[...]
Daar zit ook wel wat in, dat je teamgenoot minder presteert, maakt dat voor verdere (team) punten niets uit? Sorry, noob hier.
Dat zal RBR uiteindelijk de 2de plek in het WCC (World Constructor Champions) kosten. Als Gasly beter kon mee rijden dan hadden ze dus mogelijk plek 2 kunnen hebben. (of in ieder geval kunnen strijden)
Ric terug halen gaat niet gebeuren. Ric heeft RBR zo lang in het donker gelaten met zijn keuze vorig jaar dat die denk ik niet meer welkom is.
Daarnaast wil Ric niet weg wss vanwege geld, het feit dat max te goed was geworden en het feit dat Renault misschien ooit nog is zoden aan de dijk zet.
Ondanks dat kunnen max en Daniel het nog steeds goed vinden met elkaar.

LEC vertrok meteen, met fles.CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:13:
[...]
LEC sprintte na de ceremonie weg, die wilde niet in de champagne douche.
Er staan altijd 4 flessen op het podium, ook een (met gouden label) voor de constructeur.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zag later dat mag een extra stop had gemaakt.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:48:
[...]
Zeker niet. Alleen Russell, kubica en magnussen zijn twee keer gelapt.
Wat een zeperd van een race heeft magnussen gereden trouwens zeg
@Grrrrrene inderdaad... Een seconde per ronde verliezen op je teammaat valt wel mee joh!
Die heeft ergens een ongezien ongelukje gehad vermoed ik.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mag heeft een drive through gekregen, geen extra pitstopYakuzA schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:15:
[...]
Ik zag later dat mag een extra stop had gemaakt.
Die heeft ergens een ongezien ongelukje gehad vermoed ik.
Hij ging om het hoekje staan.Chiron schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:15:
[...]
LEC vertrok meteen, met fles.
Er staan altijd 4 flessen op het podium, ook een (met gouden label) voor de constructeur.
beetje jammer, maar hij vertrok niet volledig
[ Voor 36% gewijzigd door demonic op 30-06-2019 22:16 ]
Denk eerder dat ze in de Ferrari garage in die fake verklaring trapte.Ankona schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:57:
Vraag me serieus af wat er in de niet openbare notulen van de jury staat en hoeveel druk de teams gezet hebben.
-> Ferrari viert feest. RBR zet druk, beslissing wordt nog niet openbaar gemaakt.
19:00 uur: Ferrari krijgt te horen dat ze toch geen straf uitdelen. Ferrari boos, jury weer in beraad.
Check.demonic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:15:
[...]
Mag heeft een drive through gekregen, geen extra pitstop
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zit net als Russel bij het Mercedes young driver programme.hoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:15:
Wat voor contract heeft Lando Norris bij McLaren trouwens? Zou die wel naast Max in de RB willen zien.
Deze race neem ik het juist op voor gasly. Ja hij wordt op pure race snelheid op een ronde gezet door verstappen, en ja hij is langzamer dan verstappen, maar gasly had de verkeerde bandenstrategie (soft-hard) en had de cruciale upgrades niet. Verstappen was lovend over de upgrades en dat is toch een groot verschil met hoe hij voorheen over de RB15 sprak. Ja gasly is een maatje te klein voor verstappen, maar ik begin me steeds meer af te vragen of dat niet iedereen is..HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:02:
Honda heeft voor vanavond een bijeenkomst gepland waarin men haar toekomst in de Formule 1 overweegt. Staat in dit artikel https://www.gpupdate.net/...t-briljante-race-van-max/Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:09:
[...]
Vraag me ook af waar de Honda meeting over ging. Laat ze alsjeblieft in de F1 blijven.
Lando heeft helemaal niets met Mercedes te maken. Is een gepromoveerde Mclaren junior.CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:16:
[...]
Zit net als Russel bij het Mercedes young driver programme.
I served in a company of heroes.
Lijkt me niet. Zal gewoon in het McLaren programma zitten. Anders had ie echt niet in een McLaren-renault gezeten.CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:16:
[...]
Zit net als Russel bij het Mercedes young driver programme.
@Dionlinn een extra pitstop van 25 seconden was te verdedigen geweest. Op een ronde gezet worden slaat echt helemaal nergens op. Dit is echt niet goed te praten.
[ Voor 22% gewijzigd door MikeyMan op 30-06-2019 22:21 ]
Volgens mij, net als Sainz, tot eind 2020hoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:15:
Wat voor contract heeft Lando Norris bij McLaren trouwens? Zou die wel naast Max in de RB willen zien.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 persoon op aarde bestaat die het niet goed met Ric kan vinden. Van wat ik gezien heb, straalt die kerel een en al plezier uit.demonic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:14:
Ondanks dat kunnen max en Daniel het nog steeds goed vinden met elkaar.
[Afbeelding]
Nee, na Canada waren ze zo bang. Dat ze geen beslissing durfde te nemen. Gewoon pure angst. En dat is slecht voor de sport.Ankona schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:57:
Vraag me serieus af wat er in de niet openbare notulen van de jury staat en hoeveel druk de teams gezet hebben.
Zou dat voor iemand met voldoende kennis van zaken niet een aanwijzing kunnen geven op welk vlak Mercedes die superieure prestatie bereikt zou kunnen hebben?
Dat kun je elke wedstrijd wel schrijven en is dus niet opmerkelijk genoeg om over te praten.De_Bastaard schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:29:
Ik zie overigens weinig berichten over Gasly. Beduidend minder goed dan Max....

Klein detail nog van de podiumceremonie, maar vond de omhelzing van Gerhard Berger met Tanabe nogal opvallend, maar dat is dus blijkbaar zijn oude race-engineer!
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2019 22:33 ]
De_Bastaard schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:29:
Ik zie overigens weinig berichten over Gasly. Beduidend minder goed dan Max....

Ik hou mij trouwens aanbevolen voor een bureaublad-achtergrond..
Max heeft gewonnen, dus tijd voor een nieuwe
EDIT: Inmiddels wat gevonden op:
https://redbullracing.redbull.com/gallery/austrian-gp-race
[ Voor 11% gewijzigd door Edd op 30-06-2019 22:47 ]
-
Ik ga een gok doen, kan er heel ver vanaf zitten.CaptJackSparrow schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:28:
Ik vind het trouwens wel interessant dat Mercedes zo'n moeite heeft met adequate koeling. Dat lijkt te suggereren dat ze 'iets' hebben moeten opofferen dat voor die adequate koeling kan zorgen om hun betere motorvermogen te kunnen behalen.
Zou dat voor iemand met voldoende kennis van zaken niet een aanwijzing kunnen geven op welk vlak Mercedes die superieure prestatie bereikt zou kunnen hebben?
Zou het zo kunnen zijn dat de inlaatkleppen voor de lucht relatief groter zijn dan de koelgaten, zodat van de beschikbare lucht procentueel meer naar de turbo en motor gaat dan naar het koelsysteem? In vergelijking tot andere teams bedoel ik.
Het allerergste is dat het gesprek niet publiekelijk besloten kon worden, en dat terwijl in de interviews de rijders al vrij hun perspectief gaven en alle camerabeelden publiek waren.DoeEensGek schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:27:
[...]
Nee, na Canada waren ze zo bang. Dat ze geen beslissing durfde te nemen. Gewoon pure angst. En dat is slecht voor de sport.
Wat is er dan nog om over te hebben achter gesloten deuren ? (behalve speciale belangen dan)
Het feit dat het gesloten moet zijn bewijst dat het niks met de race situatie opzich van doen heeft, toch ?
How do you save a random generator ?
Ik denk dat de heatflow ontwerp van de Mercedes op een bepaalde manier loopt waardoor ze de hydraulische olie van de ophanging kunnen verwarmen, en dat dat problemen geeft als het heel warm is.CaptJackSparrow schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:28:
Ik vind het trouwens wel interessant dat Mercedes zo'n moeite heeft met adequate koeling. Dat lijkt te suggereren dat ze 'iets' hebben moeten opofferen dat voor die adequate koeling kan zorgen om hun betere motorvermogen te kunnen behalen.
Of dat die olie sowieso gevoelig is voor temperatuur, waardoor de wagen bijvoorbeeld wat hoger komt te staan dan optimaal is.
Om precies te doen wat hij nu deed, Max proberen een penalty aan te smeren. Sluwe vos.StealthyPeanut schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:42:
Ik begrijp alleen niet helemaal waarom Lec niet verdedigde de 2e keer. Hij wist dat Max zou komen.
een treffende spreuk
Als dat echt zo is, hebben we vandaag naar Senna vs Prost 2.0 zitten kijken.pro_6or schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:36:
[...]
Om precies te doen wat hij nu deed, Max proberen een penalty aan te smeren. Sluwe vos.
Zolng ze maar niet in hetzelfde team gepropt worden belooft dat een mooi vooruitzichtKlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Als dat echt zo is, hebben we vandaag naar Senna vs Prost 2.0 zitten kijken.
Dat roep ik al sinds vorig jaar toen bekend werd dat Leclerc naar Ferrari ging: ik vind Leclerc namelijk echt een Prost-type.KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Schijnt alleen een contract voor dit jaar te hebben maar wil een langdurig contract bij McLaren en een flinke salarisverhoging.hoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:15:
https://www.grandprix.com...ontract-and-pay-rise.html
Of ik moet me sterk vergissen. Leclerc is er een meester in. Bespelen van de media. Dit gast hij ook weer vol uitbuiten, let maar op. Gelukkig trapte de stewards er vandaag niet in. Max moet erg met hem oppassen.KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:40:
[...]
een treffende spreuk
Mijn vermoeden is dat de motor stevig genoeg is voor pole te pakken en daarvoor niet veel koeling nodig heeft omdat het maar een paar rondjes zijn. Daarmee zorgen ze ervoor dat de auto vrijwel altijd in koele en schone lucht rijdt en dan optimaal presteert. Zodra de Mercedes achter een andere auto rijdt hebben ze problemen als de motor op dat moment niet op te schroeven is. Als ze wel in die situatie de motor kunnen opschroeven zijn ze er zo voorbij.CaptJackSparrow schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:28:
We hebben ook vaak gezien dat de Mercedes problemen heeft als ze achter iemand aan rijden die ze niet in kunnen halen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Ben benieuwd of Max en Charles nog samen naar Monaco zijn gevlogen 😀
En leuk dat dit dan in de Netflix documentaire komt.
13 jaar moeten wachten voor een update
[ Voor 21% gewijzigd door upschur op 30-06-2019 22:53 ]
Leclerc is een van de weinigen die echt weerstand biedt tegen Verstappen in zijn verdediging imho. Mooi om te zien, herken er wel een beetje Max in eerlijk gezegd.KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Bottas gaf aan dat ze problemen hadden met de temperatuur van de motor, waardoor ze niet de meest optimale engine mappings konden gebruiken.Brik schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:10:
Ik was super verrast vandaag van de niet superioriteit van Mercedes, erg goed om dat weer eens te zien.
Wat is jullie mening van de oorzaak daarvan? Is het een incident en het te maken met de hoogte van de baan en de warmte van vandaag (waardoor itt de vorige races de overige teams nu wel de banden beter op temperatuur krijgen en miss die van mercedes wel aan de hete kant zijn?). Of denken jullie dat het structureel is en FER/RBR het gat naar MERC met de huidige updates voor een groot gedeelte gedicht hebben?
Erg jammer alleen dat er op de foto die gebruikt wordt dan Tag Heuer staat...upschur schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:50:
Winnaar van vandaag is toch wel de webmaster van https://hashondawonyet.com/
13 jaar moeten wachten voor een update
Foto van vorig jaar
Het was natuurlijk wel op het eind van de race en ik denk dat een Ham of Vet ook wel iets harder zouden verdedigen als ze in dezelfde situatie zouden zitten.Bosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:52:
Leclerc is een van de weinigen die echt weerstand biedt tegen Verstappen in zijn verdediging imho. Mooi om te zien, herken er wel een beetje Max in eerlijk gezegd.
-
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Twee en een half uur later nog steeds niks officieels gehoord. Klacht bij deze afgewezen.LAD93 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:04:
[...]
Ik heb je post geforward naar de FIA - ik verwacht de uitslag over een uurtje of 3
De Stewards van Sport.
Sorry, kon het niet laten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk dat ie druk is, eerder stond button nog als driverEdd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:57:
[...]
Erg jammer alleen dat er op de foto die gebruikt wordt dan Tag Heuer staat...
Foto van vorig jaar
[...]
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Goede beslissing van de stewards. “Ze hadden hier een gevaarlijk precedent kunnen zetten voor de toekomst van F1 topics op GoT”.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:32:
[...]
Twee en een half uur later nog steeds niks officieels gehoord. Klacht bij deze afgewezen.
De Stewards van Sport.
![]()
Sorry, kon het niet laten.
per aspera ad astra
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt was maar 1 keer, zat gewoon te veel in spanning. Maar wat een race zeg.Grrrrrene schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:47:
[...]
Nee joh, zoooo slecht is GAS ook weer niet. Hij lag ruim een minuut achter op de koploper toen, dus op 1 ronde gezet.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
https://www.google.com/se...insv#imgrc=BxnTT4_n4Fy67M
Do more
Ik vrees alleen dat er een heleboel namaak van dit kaliber gaat verschijnen de komende tijd van mensen die hopen op hetzelfde... (wat dus echt niet gaat gebeuren, dus bespaar je de moeite.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Congratulations to Honda for their success at the Austrian Grand Prix today. Good for the company and good for F1 👏🏻 https://t.co/JNUp5RYGXz
— Zak Brown (@ZBrownCEO) 30 juni 2019
Dit is ook mooi. Zeer geëmotioneerde Japanse mannen. Video in de tweet
Every hour on the dyno, every failure, working to be better, working around the clock around the world.
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 30 juni 2019
Worth it. #PoweredByHonda
pic.twitter.com/Udh8O0nMtR
[ Voor 56% gewijzigd door Jasphur op 01-07-2019 07:04 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit lijkt op gecoördineerd werk, vraag mij dan af wie doet dat en waarom?
KUB DotD? In mijn beeld stond VER als DotDWoudloper schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:02:
Wat wel jammer is, is dat de internet community alle randverschijnselen kapot aan het maken is. De DOTD die naar Kubica gaat doet geen recht aan deze race. Ook de poll op F1.com over incident VER/LEC staat nu met 20/80% in voordeel LEC.
GIO is in ieder geval een stuk haar kwijt. Geen idee wat hier de weddenschap achter was. Video in de tweet.
A first #F1 point for @Anto_Giovinazzi meant the hair had to go... ✂️😂
— Formula 1 (@F1) 30 juni 2019
🎥 @alfaromeoracing pic.twitter.com/pYXB9IS3k0
In elk geval is die poll met een bot kapot gemaakt. duizenden stemmen per seconde op een bepaald moment. Dat is dus geen communityprobleem maar gewoon 1 iemand of een klein groepje mensen die dat doet.Woudloper schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:02:
Wat wel jammer is, is dat de internet community alle randverschijnselen kapot aan het maken is. De DOTD die naar Kubica gaat doet geen recht aan deze race. Ook de poll op F1.com over incident VER/LEC staat nu met 20/80% in voordeel LEC.
(nou mag ik niet al te kritisch zijn, wij hebben als studenten ooit een script gemaakt om Nicolien Sauerbreij vlaggendraagster te maken bij de olympische spelen
/edit: Zijn haar gaat eraf omdat hij in de punten eindigde als ik het goed heb.
[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-07-2019 07:10 ]
Dit klinkt dan weer als een dun verhulde waarschuwing aan Pierre:Bosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:13:
https://www.verstappen.nl/en/article/3731
Horner: “It was a tough race for Pierre but he managed to make progress and pass Raikkonen."
Ouch...
Our target in the constructors’ championship is Ferrari and we need both cars to score the maximum points possible.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het wachten was echt ruk gisteren. Dat moeten ze niet te vaak gaan doen want daar sneuvelen huwelijken van. Mijn vrouw vindt het totaal niet erg dat ik F1 volg. Maar om daarna buiten tijdens de BBQ constant mijn gsm in de gaten te houden (en dat bijna 3 uur) werd niet in dank afgenomen.
Je bedoelt een derde of vierde post
Maar inderdaad was een mooi koppel. Baal nog steeds van zijn beslissing. Al snap ik hem wel. (Alleen zo jammer dat de gok zo enorm verkeerd uitvalt.)
De wing die vervangen moest worden, volgens Scarbs zit de schade waarschijnlijk aan de onderzijde
Daar kan je niks van zeggen tot 2021, hoewel zijn contract maar 2 jaar is natuurlijk. Maar goed, uiteindelijk had ook RIC echt niet verwacht dat Renault er dit jaar al zou staan. Dat was absoluut onmogelijk. In mijn ogen echt een gok op 2021 en dan hopen dat ze er goed bijzitten (en contractverlenging gaat hij echt wel krijgen als hij dat zou willen, kan verder waarschijnlijk ook nergens naartoe dus dat zit wel ok).ArthurMorgan schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:14:
[...]
Je bedoelt een derde of vierde post![]()
Maar inderdaad was een mooi koppel. Baal nog steeds van zijn beslissing. Al snap ik hem wel. (Alleen zo jammer dat de gok zo enorm verkeerd uitvalt.)
PS: verder wel mee eens, Renault gaat geen Mercedes trick uithalen ofzo, denk dat we daar weinig van hoeven te verwachten. Maar je moet wat, verwacht ook niet dat RB het dan wel ineens tot wereldkampioen gaat schoppen. Lijkt er so far sowieso op dat de wijzigingen wat minder rigoreus zijn dan eerder voorgenomen.
[ Voor 17% gewijzigd door Snowdog op 01-07-2019 07:26 ]
Ik betwijfel een beetje of Gasly echt zo'n pannenkoek is als het lijkt. Heeft hij wel hetzelfde materiaal als Max (ik meen gehoord te hebben dat hij bepaalde updates (nog) niet had.) En heeft hij en zijn team de mogelijkheid zich optimaal voor te bereiden of moet hij vooral als testrijder in dienst van Verstappen de FP's rijden?hoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:15:
Dus stel dat er een stoeltje gewisseld wordt, krijgt die nieuwe dan niet dezelfde shit te verduren? Alleen binnen RBR weten ze wat er echt speelt en Gasly is (nog) niet gewipt.
alles kan off-topic
Overigens is dit weekend wel duidelijk dat F1 wagens inderdaad niet goed kunnen volgen. In de F2 en F3 reed het hele veld als een trein achter elkaar, echt geweldig. Nummers 1 t/m 18 binnen 20 seconden ofzo. Prachtig. In de F1 zag je echter al binnen 2-3 rondjes dat men toch de gaatjes liet vallen ivm de lucht.
[ Voor 24% gewijzigd door Divak op 01-07-2019 07:29 ]
Waarom betwijfel je dat? Het moge duidelijk zijn dat Gasly gewoon fkn traag is, zelfs al zou hij een update achterlopen. Zo'n update is misschien met een beetje geluk 0.1s p ronde waard. Als je dan op een ronde wordt gezet nadat je in de 1e ronde zelfs even de leiding (tov teammate) hebt gehad, dan is dat gewoon ronduit belabberd. Als dat een uitzondering was, dan zou het nog kunnen, maar dat is niet het geval en Gasly presteert echt beneden alle maat. Vandoorne deed het dan relatief nog beter tegen Alonso en die zien we ook niet meer terugAnkona schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:25:
[...]
Ik betwijfel een beetje of Gasly echt zo'n pannenkoek is als het lijkt. Heeft hij wel hetzelfde materiaal als Max (ik meen gehoord te hebben dat hij bepaalde updates (nog) niet had.) En heeft hij en zijn team de mogelijkheid zich optimaal voor te bereiden of moet hij vooral als testrijder in dienst van Verstappen de FP's rijden?
Dus stel dat er een stoeltje gewisseld wordt, krijgt die nieuwe dan niet dezelfde shit te verduren? Alleen binnen RBR weten ze wat er echt speelt en Gasly is (nog) niet gewipt.
Wat ik begreep dat er in deze race wel een aantal aero-updates op de auto van Max zaten die nog niet op de auto van Gasly zaten, maar ik blijf mij toch elke keer verbazen over het grote verschil tussen Max en Gasly. In de kwalificatie was hij 9e (!!) achter Magnussen, Norris en beide Alfa Romeo's. Dat is eigenlijk onaanvaardbaar als je in ee AMRBR rijdt. Ook tijdens de race viel het mij op hoe makkelijk Norris voorbij Raikkonen kwam en hoe moeilijk dat voor Gasly was. Gasly kan prima rijden, maar niet op topniveau zoals AMRBR van hem verwacht.Ankona schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:25:
[...]
Ik betwijfel een beetje of Gasly echt zo'n pannenkoek is als het lijkt. Heeft hij wel hetzelfde materiaal als Max (ik meen gehoord te hebben dat hij bepaalde updates (nog) niet had.) En heeft hij en zijn team de mogelijkheid zich optimaal voor te bereiden of moet hij vooral als testrijder in dienst van Verstappen de FP's rijden?
Ik was met mijn vrouw naar de TT geweest. Zij zat in de auto naar huis zelf haar mobiel te checkenstreamnl schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:12:
Zo. Ben zelf ook weer een beetje bijgekomen. Zo dadelijk naar het werk en naar mensen luisteren die normaal nooit F1 kijken (maar nu het spannend was) ineens alles beter weten
Het wachten was echt ruk gisteren. Dat moeten ze niet te vaak gaan doen want daar sneuvelen huwelijken van. Mijn vrouw vindt het totaal niet erg dat ik F1 volg. Maar om daarna buiten tijdens de BBQ constant mijn gsm in de gaten te houden (en dat bijna 3 uur) werd niet in dank afgenomen.
Maar als ik dat tijdens een BBQ zou doen, wordt het mij ook niet in dank afgenomen

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
https://www.nu.nl/formule...n-op-oordeel-wachtte.html
Het probleem is dat als je eenmaal dat pad bent ingeslagen van het bestraffen voor dit soort race incidenten, je eigenlijk niet meer terug kunt, want dan ben je inconsequent.
Of heeft de auto van Max nu gewoon de snellere race pace en is tweede team?
Uiteindelijk heeft ie iets van 14 seconden op Lec dicht gereden ik totaal.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hoe max gasly inhaalde in de 1e ronde
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ook met nieuwe voor vleugel kon Ham geen potten breken.Jasphur schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:22:
Hier wat andere foto’s van diverse bronnen op Twitter
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
De wing die vervangen moest worden, volgens Scarbs zit de schade waarschijnlijk aan de onderzijde
[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Hij had iig dezelfde nieuwe vleugel als max ... Alleen heeft hij die aan bonken gereden tijdens volgens mij de trainingen ...Ankona schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:25:
[...]
Samsung Flip 7
Max heeft gelukkig wel alles heel gehouden tijdens de training....dave1972 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:43:
[...]
Hij had iig dezelfde nieuwe vleugel als max ... Alleen heeft hij die aan bonken gereden tijdens volgens mij de trainingen ...
alles kan off-topic
[ Voor 98% gewijzigd door basvn op 01-07-2019 07:51 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De voorkant welAnkona schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:50:
[...]
Max heeft gelukkig wel alles heel gehouden tijdens de training....
Hij lijkt verdomd eigenwijs te zien. Las ergens dat Marko hem verteld had de setup van VER te gebruiken, maar hij denk het zelf beter te kunnen.Ankona schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:25:
[...]
In other news, was dit al gepost (hoort misschien thuis in het 2019 seizoen topic, @DaniëlWW2 ?):
https://www.honda.co.jp/n...90701.html?from=topbanner
(zie: https://www.f1technical.n...hp?f=1&t=26921&start=2070)
Google translate ... TL:DR: Honda is blij en gaat nog ff door in de F1. Weet niet of hier nou een
meeting gisteravond in Spielberg voor nodig was..
Honda F1 wins Austria Grand Prix after returning to 2015
2019 season FIA * Aston Martin Red Bull driving a car equipped with Honda's power unit "RA619H" at the final of the 9th Austria Grand Prix held on June 30 at the Formula One World Championship (F1) Racing (Aston Martin Red Bull Racing) Max Velstappen won the championship.
This is the first victory since Honda's return to Formula One in 2015, and will be the 73rd Grand Prix victory for the first time in 13 years since the Hungarian Grand Prix in August 2006.
※ Abbreviation of Fédération Internationale de lʼAutomobile (International Automobile Federation)
Takahiro Yagoto, President and Representative Director of Honda Motor Co., Ltd.
-Thank you to everyone who supported the victory
Finally I was able to win the championship in F1. When I think about the journey since the return of 2015, I am very impressed and feel the joy from the heart. First of all, I would like to thank Max Velstappen and Aston Martin Red Bull Racing for winning. In addition, I would like to express my gratitude to all the drivers and stakeholders, including the drivers and stakeholders, not to mention the drivers and Scuderia Toro Rosso who have received great support for Honda's Formula 1 project.
― With your dreams in mind, along with your fans
And I would like to express my heartfelt gratitude to all the fans who always send hot support. Your support is an energy that strongly supports us as we move toward our dreams. I will continue to challenge with you and share the joy with you.
-There are things that can only be fulfilled by continuing to run
For Honda, F1 is the founder's dream and one of the important DNA. For the past five years, development and racing sites have faced many challenges. Given the fact that the efforts of the employees who have believed in their powers and continued to run without giving up are fruitful, it is a feeling of universality. We were able to embody one of Honda's “The Power of Dreams”.
With today's victory as the first step, we will continue to work together as we aim to become the final goal Series Champion. We look forward to your continued support.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daar kan je dan weer niks van zeggen imo. Veel drivers hebben hun eigen voorkeur wat betreft de handling van de auto. Een setup die goed is voor VER hoeft dan ook niet per definitie goed te zijn voor GAS.loekf2 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:00:
[...]
Hij lijkt verdomd eigenwijs te zien. Las ergens dat Marko hem verteld had de setup van VER te gebruiken, maar hij denk het zelf beter te kunnen.
Als je goed kijkt zie je een driehoek in de handshake. Waarom zouden ze dat doen? Ik weet het niet.
Illuminati F1 confirmed.
Naar mijn weten was dit ook op TV te zien... Op de website van F1.com staat inderdaad Kubica, link: https://www.formula1.com/en/vote.html
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.