Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Op de koelere locaties gaan ze het lastig krijgen weer wanneer Merc er weer staat, tenzij ze dat probleem met die banden fixen en de motor nu rappe sprongen gaat maken
Ik zie het nog wel gebeuren, Ik denk dat Max alle races nu kan gaan winnen en alsnog WDC wordt dit jaar!!
LockeJohn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:44:
[...]
Is dat niet zegmaar best wel amateuristisch ?
Plus je gebruikt 'm in principe maar iets van 2x per race (bij de start, en na elke pitstop), niet bij elke keer dat je van versnelling wisseltMaarten_E schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:45:
[...]
Een F1 is een stuk gevoeliger dan een personenauto natuurlijk.
Bovendien heeft een handkoppeling veel minder speling dan een voetkoppeling.
Handig is het zeker niet, maar niet de eerste keer dat dit iemand overkomt.
Verklaring kan ik ook geven maar zocht even bevestiging.
Mijn boefje is liev!
We willen wel allemaal Likes heJasphur schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:53:
Ik wist trouwens niet dat de berichten counter van tweakers tot boven 45 kon geraken
Sowieso schrijf je zo!
Jasphur schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:53:
Ik wist trouwens niet dat de berichten counter van tweakers tot boven 45 kon geraken

PSN: xMaurice93
Over die meeting gesproken, denk ik dat een van de onderwerpen best wel eens zou kunnen zijn dat ze een volwaardig "Red Bull Honda" willen, ipv Aston Martin dit ertussen zit.sanderb schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:43:
- Het vooraf pushen van Horner en co dat Honda wat meer risico moet nemen
- De geruchtenmolen op gang brengen door te bevestigen dat er een clausule in Max' contract staat
- De belangrijke Honda meeting
- Honda die toestemming geven om 30 ronden op standje 11 te pushen
- De eerste Honda overwinning sinds 2006
Als ik Honda was zou ik dit als een van de eisen stellen voor een langdurige samenwerking.
En een klein verzoekje, plan alsjeblieft alle racezondagen goed vol.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Norris sneeuwt een beetje onder door het Fia debakel maar zekers die rijdt echt top! Die gaan we zeker nog op het podium terug zien. Al zal het niet in die auto zijn waar hij nu in zit.Jasphur schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:51:
Leuke race. Heb mij erg vermaakt. Norris ook erg lekker gereden.
Hoe hoog stond ie?Jasphur schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:53:
En nog gefeliciteerd btw
Nee ze zien ervan af.MeNTaL_TO schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:59:
Ferrari hier ook tegen in beroep, wat een stelletje jankers zijn dat geworden zeg.
https://www.motorsport.co...tappen-no-appeal/4486300/
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2019 21:01 ]
Gaat lastig worden, aangezien Aston Martin met Red Bull plannen heeft voor de 'hyper sport' klasse in de WEC. Die zijn al bevestigd namelijk.Bosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:58:
Over die meeting gesproken, denk ik dat een van de onderwerpen best wel eens zou kunnen zijn dat ze een volwaardig "Red Bull Honda" willen, ipv Aston Martin dit ertussen zit.
Als ik eerlijk ben vond ik zijn reactie nog best ok. Die mannen zijn niet alleen gewend om te winnen, ze zijn bereid om daartoe alles op te offeren. Met 300 km/h over zo’n baan jakkeren waarbij 1 foutje je dood kan zijn vraagt niet om mannen die het ok vinden om na 68 rondes vooraan te rijden uiteindelijk toch tweede te worden. Alleen een killersmentaliteit a la max zorgt voor overwinningen. Kijk maar naar bottas. Talent stroomt over zijn voeten maar de winnaarsmentaliteit van mijn oma. Dat wint geen races.
Willen winnen is agressie en verliezen is toch gewoon k*t?!
Leg de lat laag, dan ben je altijd succesvol!
ArthurMorgan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:58:
Welkom terug, fijne verjaardag gehad?
En een klein verzoekje, plan alsjeblieft alle racezondagen goed vol.
Is dit een slowchat topic? Ik bedoel heb er verder niet zoveel op tegen, maar tweakers is normaal gesproken vrij strict. Dit lijkt me een beetje overdreven. Gefeliciteerd nonetheless maar deze posts gaan nergens over.Jasphur schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:53:
Bensimpel
Positieve meneer
Maar voor mijn vriendin welPierre schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:41:
[...]
Voor de zon had je niet naar Mexico hoeven gaan hoor.
Waar anders kan ik met Dolfijnen zwemmen enzo?
Anyway, mooi dat Max de overwinning behoudt. Meer dan terecht. Was eindelijk weer een goede race. Mercedes had moeite, maar denk dat ze silverstone gewoon weer winnen hoor.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik heb je post geforward naar de FIA - ik verwacht de uitslag over een uurtje of 3Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:02:
[...]
[...]
[...]
Is dit een slowchat topic? Ik bedoel heb er verder niet zoveel op tegen, maar tweakers is normaal gesproken vrij strict. Dit lijkt me een beetje overdreven. Gefeliciteerd nonetheless maar deze posts gaan nergens over.
per aspera ad astra
Op 161 pagina's lijken mij die berichten mij in het niet te vallen imo.Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:02:
[...]
[...]
[...]
Is dit een slowchat topic? Ik bedoel heb er verder niet zoveel op tegen, maar tweakers is normaal gesproken vrij strict. Dit lijkt me een beetje overdreven. Gefeliciteerd nonetheless maar deze posts gaan nergens over.
In het voetbaltopic heb ik tijdens de laatste speelronde gefingeerd dat ik als enige op het Stratumseind stond om een eventueel PSV-kampioenschap te vieren. Sloeg evengoed nergens op, maar was een lolletje tussendoor. Moet ook kunnen imo.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Nope. Een f*cking fastchat topic.Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:02:
Is dit een slowchat topic?
Een beetje lol trappen in een race thread moet kunnen toch? Why so serious....Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:02:
[...]
[...]
[...]
"When you grow up your heart dies"
Bensimpel
Positieve meneer
Denk eerder dat Max maar 2 races gaat winnen dit jaar, Oosterijk en Mexico imho.LockeJohn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:51:
Maar laten we niet vergeten de banden werkte hier wel goed voor RBR omdat het zo warm was
Op de koelere locaties gaan ze het lastig krijgen weer wanneer Merc er weer staat, tenzij ze dat probleem met die banden fixen en de motor nu rappe sprongen gaat maken
Ik zie het nog wel gebeuren, Ik denk dat Max alle races nu kan gaan winnen en alsnog WDC wordt dit jaar!!
😆 - Denk ook eens om ;)
Als max zijn stuur dus in die 1e positie had gehouden was Bottas 1e geworden, onder een safetycar.
Wat is er met Haas gebeurd trouwens?
Gasly doet aan slowchat. Wij houden de vaart erin
Pijnlijk.
Ik ben het er ergens wel mee eens, maar tweakers is in dat geval niet erg consequent,Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:05:
[...]
Op 161 pagina's lijken mij die berichten mij in het niet te vallen imo.
In het voetbaltopic heb ik tijdens de laatste speelronde gefingeerd dat ik als enige op het Stratumseind stond om een eventueel PSV-kampioenschap te vieren. Sloeg evengoed nergens op, maar was een lolletje tussendoor. Moet ook kunnen imo.
En sorry, dit was niet als gericht aan jasphur, ik vind het top dat hij gefeliciteerd wordt (gefeliciteerd!), maar het komt op mij enigszins inconsequent over.
Poor Energy... oké, klaar met de flauwe grapjes van mijn kant nu. Genoten van de race, heerlijk racen gezien en de spanning na de race was nog nooit zo groot. Tot de volgende race!Jasphur schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:10:
Terecht trouwens dat er geen straf is uitgekomen. Dit is het racen waar zowel LEC als VER voor pleiten. Ik verdenk LEC ervan dat hij hetzelfde zou hebben gedaan als de rollen waren omgedraaid.
Wat is er met Haas gebeurd trouwens?
per aspera ad astra
We hebben 3 uur lang in de zenuwen op f5 zitten rammen. Nu even ontspanningsjaool schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:09:
[...]
Een beetje lol trappen in een race thread moet kunnen toch? Why so serious....
Maar het gevoel dat blijft knagen is wel dat ik echt hoop de ze hiervan leren en samen met de rijders gaan praten over het weer echt racen te laten worden. MFGA (Make Formula 1 Great Again)
Verwijderd
Daar zijn deze topics voor. Er word wat minder streng gemod. Na dinsdag gaat ie ook gewoon dicht.Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:11:
[...]
Ik ben het er ergens wel mee eens, maar tweakers is in dat geval niet erg consequent,
En sorry, dit was niet als gericht aan jasphur, ik vind het top dat hij gefeliciteerd wordt (gefeliciteerd!), maar het komt op mij enigszins inconsequent over.
Horner: “It was a tough race for Pierre but he managed to make progress and pass Raikkonen."
Ouch...
Het is toch overduidelijk hoe dat komt? Het is in het nieuws al uitgebreid behandeld: de nieuwe turbo van Honda is ontwikkeld in samenwerking met de techneuten die de HF118 turbofan-motoren van de Honda HA-420 HondaJet hebben ontworpen. Die hebben enige ervaring met "hard vliegen op hoogte" en het is een publiek geheim dat de Red Bull Ring op hoogte ligt: bijna 700m boven zeeniveau. Dat maakt het nog geen Mexico, maar daar zijn we met deze nieuwe turbo ook nog niet geweest.nadroJ schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:14:
Per circuit kan het allemaal verschillen hè mannen. Dat het hier goed gaat is geen garantie voor de toekomst. Ik verwacht dat Mercedes nog wel dominant zal zijn en Ferrari en Red Bull gewaagd aan elkaar.
Ik ben bronnen gebruikt, dus dit is waar
Maar nu serieus: het feit dat Max zo snel ging zonder brandstofproblemen geeft met het vermoeden dat die Honda bijzonder efficient is. Op max vermogen zullen Ferrari en Mercedes het nog wel winnen, maar we hebben in 2018 ook al wel eens races gezien waarin de RBR met een Renault-PU het de Mercedessen en Ferrari's moeilijk maakte tijdens de race, omdat zij moesten fuel saven en RBR niet.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zijn eerste pole zou ook leuk zijn... Opendraaien die Honda!Bensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:10:
[...]
Denk eerder dat Max maar 2 races gaat winnen dit jaar, Oosterijk en Mexico imho.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
imho, wat erg hielp bij het leuk maken van deze race: de gele broodjes net over de curbs en het grind vlak naast de baan op bepaalde punten.ArthurMorgan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:12:
[...]
We hebben 3 uur lang in de zenuwen op f5 zitten rammen. Nu even ontspanning
Maar het gevoel dat blijft knagen is wel dat ik echt hoop de ze hiervan leren en samen met de rijders gaan praten over het weer echt racen te laten worden. MFGA (Make Formula 1 Great Again)
Of dat de exacte reden is blijft lastig te bepalen, maar het is wel bizar dat RBR zo dominant is in zowel Mexico als Oostenrijk.Grrrrrene schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:14:
[...]
Het is toch overduidelijk hoe dat komt? Het is in het nieuws al uitgebreid behandeld: de nieuwe turbo van Honda is ontwikkeld in samenwerking met de techneuten die de HF118 turbofan-motoren van de Honda HA-420 HondaJet hebben ontworpen. Die hebben enige ervaring met "hard vliegen op hoogte" en het is een publiek geheim dat de Red Bull Ring op hoogte ligt: bijna 700m boven zeeniveau. Dat maakt het nog geen Mexico, maar daar zijn we met deze nieuwe turbo ook nog niet geweest.
Ik ben bronnen gebruikt, dus dit is waar
Maar nu serieus: het feit dat Max zo snel ging zonder brandstofproblemen geeft met het vermoeden dat die Honda bijzonder efficient is. Op max vermogen zullen Ferrari en Mercedes het nog wel winnen, maar we hebben in 2018 ook al wel eens races gezien waarin de RBR met een Renault-PU het de Mercedessen en Ferrari's moeilijk maakte tijdens de race, omdat zij moesten fuel saven en RBR niet.
In Brazilië zie ik hem, als de sprinklers aan mogen, ook wel winnenSpotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:14:
[...]
Zijn eerste pole zou ook leuk zijn... Opendraaien die Honda!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het laat wel zien hoeveel druk er op die medewerkers staat. Deze overwinning is ze meer dan gegund!CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:22:
[...]
Nee, dat is een van de hoge piefen bij Honda Sport, geloof ik.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Hé, dit is het F1 topic, dus sowieso gerelateerd aan de FIA, die is ook inconsequentSnowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:11:
[...]
... maar het komt op mij enigszins inconsequent over.
Reactie van LEC begrijpelijk, zoals eerder aangehaald, één doel en als je die op een haar na mist dan is het balen. Zeer sterke race gezien van VER en had eigenlijk de handoek al in de ring gegooid na de start, had niet eens verwacht dat hij top 3 zou eindigen.
Hopelijk vallen er nu meer puzzelstukjes bij elkaar, kan de Honda idd verder worden opengeschroefd en snapt RBR welke vleugel het beste werkt. Uiteindelijk is het een samenspel van componenten, kijk maar naar Williams, in potentie de sterkste motor, maar een blokkendoos als auto.
Waiting on the world to change
Max wordt gewoon de enige meervoudig wereldkampioen zonder ooit op pole te startenSpotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:14:
[...]
Zijn eerste pole zou ook leuk zijn... Opendraaien die Honda!
Nee wordt wel een keer tijd ja.
Trouwens, weer gewoon beter geëindigd dan gestart.
Ik had misschien beter niet ook die Red Bull kunnen nemen. Denk dat ik rond 3 uur vannacht wel de energie kwijt ben om te kunnen slapenVerwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:16:
Na deze fascinerende race en al het gedoe na de finish heb ik zoveel energie opgedaan dat ik de eerst volgende 8 races weer helemaal kan doorstaan. Wat een verademing na al die boring narigheid
Verwijderd
Ik heb een kleine aanpassing gedaan in je tekstBensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:10:
[...]
Denk eerder dat Max maar 2 races gaat winnen dit jaar, Oosterijk en Maxico imho.
Die waren het haasje
Het RBR chassis van dit jaar komt mechanische grip te kort. Tel daar de andere motor erbij op en je kunt niet zeggen dat VER de overwinningen van vorig jaar kan herhalen.Bensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:10:
Denk eerder dat Max maar 2 races gaat winnen dit jaar, Oosterijk en Mexico imho.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 30-06-2019 21:21 ]
Heb dat op het einde van de race ff gemist...
Kubica. Geen grap.SunnieNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:20:
Wie is uiteindelijk driver of the day geworden?
Heb dat op het einde van de race ff gemist...
https://www.skysports.com...wis-hamiltons-masterclass
Max Verstappen drove yet another fine if lonely race for Red Bull. They are tantalisingly close to the pace but not close enough to add to our entertainment much. At some point, Verstappen is going to lose patience,
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-06-2019 21:22 ]
Volgens mij zag ik op TV in de overlay in eerste instantie dat het VER was, geen idee waarom of waardoor het uiteindelijk KUB geworden is.Bosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:21:
Kubica. Geen grap.
Dat was Fastest Lap volgens mij.CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:22:
[...]
Volgens mij zag ik op TV in de overlay in eerste instantie dat het VER was, geen idee waarom of waardoor het uiteindelijk KUB geworden is.
Max hier trouwens dus 26 punten. Niet slecht op 30 ronden oude hards, terwijl Vettel met nieuwe softs nog naar buiten ging.
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2019 21:23 ]
Verwijderd
Een straf zou ongehoord geweest zijn. Dit is wat de rijders willen , beetje wheelbangen...dus nu ook niet zeiken
Ik weet vrijwel zeker dat 'driver of the day' erbij stond.Bosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:23:
Dat was Fastest Lap volgens mij.
Nee op TV stond echt dat Max DotD was.Bosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:23:
[...]
Dat was Fastest Lap volgens mij.
Max hier trouwens dus 26 punten.
Taking our Team wins to 60! 🏆 @Max33Verstappen brings up the landmark in front of our home crowd 💪🇦🇹 #AustrianGP pic.twitter.com/DmmWAfMUxF
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 30 juni 2019
-
Ik heb alleen ”winner” zien langskomenCH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:23:
[...]
Ik weet vrijwel zeker dat 'driver of the day' erbij stond.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ow dat heb ik gemist dan terwijl ik tegen de TV aan het schreeuwen was. Vreemd. Sowieso vreemd Kubica natuurlijk, maar volgens mij is er een of ander trollenleger aan de slag gegaan.CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:23:
[...]
Ik weet vrijwel zeker dat 'driver of the day' erbij stond.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2019 21:26 ]
Reddit...Bosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:26:
[...]
Ow dat heb ik gemist dan terwijl ik tegen de TV aan het schreeuwen was. Vreemd. Sowieso vreemd Kubica natuurlijk, maar volgens mij is er een of ander trollenleger aan de slag gegaan.
Ik heb via via (geen betrouwbare bron overigens) gehoord dat er een bug in de website zou hebben gezeten en de ‘buttons’ voor de coureurs niet zouden matchen met de data erachter e.g. stemmen op Verstappen was technisch gezien stemmen op KubicaBosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:26:
[...]
Ow dat heb ik gemist dan. Vreemd. Sowieso vreemd Kubica natuurlijk, maar volgens mij is er een of ander trollenleger aan de slag gegaan.
per aspera ad astra
hehe true true dat is een groter trollenleger maar de dader zal ergens in het midden van die 2 liggen
Heeft men naar me geluisterd na vorige week hahaha

Geniaal! Gun die man ook eens wat joh, hij is tenminste consistent!
Ik was et niet hoorWognummer schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:28:
[...]
hehe true true dat is een groter trollenleger maar de dader zal ergens in het midden van die 2 liggen

@Snowdog er is een feedback topic he, kun je je hart luchten
[ Voor 38% gewijzigd door Qu3st op 30-06-2019 21:29 ]
Nooit dit topic gezien tijdens FP, Q en Race?Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:02:
[...]
[...]
[...]
"Race winner" inderdaad. DotD heeft er mijns inziens nooit gestaan, niet bij F1TV
Eigenlijk zou elke race zo moeten zijn!CF230 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:22:
Ongelofelijk, wat een contrast met vorige week, op meerdere gebieden! RBR (of eigenlijk alleen Max) ineens dominant, terwijl ze vorige week om de oren werden gereden. En zomaar een spannende race in plaats van een optocht. Wat een verademing dit zeg!
Anyway, heeft Honda /rbr de motor nu zo ver opengedraaid als dat ze doen bij de kwalificatie?
Lijkt me niet. Q was 1.03, race 1.07. Dat zit hem echt niet alleen in de bandjes.De_Bastaard schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:29:
[...]
Eigenlijk zou elke race zo moeten zijn!
Anyway, heeft Honda /rbr de motor nu zo ver opengedraaid als dat ze doen bij de kwalificatie?
13:37
Je moet ook wel wachten tot het vlees gaar is.Nibbz schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:30:
Ik ben de hele dag al slecht in orde, van een barbeque gister.. maar met dit race resultaat voel ik me ietsjes beter! (kut bbq's
)
Heb je je bedorven koe niet lang genoeg gegrilld?Nibbz schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:30:
Ik ben de hele dag al slecht in orde, van een barbeque gister.. maar met dit race resultaat voel ik me ietsjes beter! (kut bbq's
)
https://streamable.com/p1bt2
Je ziet dat LeClerc de tweede keer een wijdere lijn neemt, waardoor Max de bocht ruimer kan nemen en daardoor ook wijder uitkomt. Als LeClerc hetzelfde had gedaan als de ronde ervoor, dan was misschien de uitkomst ook hetzelfde geweest.
ik hoor ook berichten dat het voting systeem zelf faalde en dat de stemmen van dmax en charles automatisch my kubica terecht kwamen. Wel opvallend dat de dotd niet op het scherm kwam na de finish. ook het kunnen stemmen ontging mijBosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:26:
[...]
Ow dat heb ik gemist dan terwijl ik tegen de TV aan het schreeuwen was. Vreemd. Sowieso vreemd Kubica natuurlijk, maar volgens mij is er een of ander trollenleger aan de slag gegaan.
ora et labora
Ik zit het even terug te kijken, in volgorde zoals het voorbij kwam; winner, fastest lap. Driver of the day heb ik (op het moment van schrijven) nog niet voorbij zien komen, maar laat het nog even lopen.YakuzA schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:26:
Ik heb alleen ”winner” zien langskomen
@Bosmonster vergeten te taggen.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 30-06-2019 21:37 ]
Fail 03 was om de sensor fout te clearen toen hij loss of power had, dat was niet de engine mode volgens mij.
Hij moest eerst inderdaad fail 03 doen, daarna moest engine naar 11.Tomcat84 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:33:
Fail 03 was om de sensor fout te clearen toen hij loss of power had, dat was niet de engine mode volgens mij.
Er komt binnenkort weer een grote update, dus een motorwissel in het verschiet. Waarschijnlijk all or nothing. Ze hebben nu ook weer meer data van de motor onder reële omstandighedenMaarten_E schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:13:
[...]
Dat betekent dus wel dat Honda 30+ rondjes op party mode aankan, dat ze daarmee ook verreweg de snelste zijn op de baan. Als Honda een manier kan vinden om de party mode betrouwbaar te gebruiken voor langer, of in een lagere mode de motor meer vermogen te kunnen geven (dus een hele race op 95% bijv.), dan is er heel veel perspectief. Ook als je kijkt naar het feit dat de RB er een stuk stabieler uitzag tijdens de race dan dat die er het hele jaar uit heeft gezien, denk ik dat dit wel een goede periode kan worden voor RBR.
Natuurlijk zijn ze geholpen door een Mercedes die niet kan omgaan met de hitte (koelingsproblemen), maar je moet er op zo'n moment ook kunnen staan, wat ze prima deden imo.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
En goede upgrades van Newey, die naar wat ik las een schop onder z'n kont heeft gekregen.winwiz schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:36:
[...]
Er komt binnenkort weer een grote update, dus een motorwissel in het verschiet. Waarschijnlijk all or nothing. Ze hebben nu ook weer meer data van de motor onder reële omstandigheden
Denk dat het nog wel een interessante tweede helft kan worden inderdaad.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Vergeet Maxico niet hè.PM_Petrol schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:41:
Op wat voor circuits heeft RBR nog meer kans? Hungaroring misschien. En Singapore op het stratencircuit.
Mexico zeker, maar ik denk daarbuiten niet zoveel. Mercedes heeft nog steeds het voordeel in slow-speed bochten ook, en die zijn er plenty in Hongarije.PM_Petrol schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:41:
Op wat voor circuits heeft RBR nog meer kans? Hungaroring misschien. En Singapore op het stratencircuit.
Vandaag hadden de Mercedessen het veel te warm. Moesten in vrije lucht rijden; hun auto gedijt gewoon niet met deze temperaturen. Dat was vorig jaar ook al niet zo.
+ Honda durft risico te pakken en extra vermogen langdurig vrijgeven.
+ McLaren heeft een goeie trend te pakken. Hard op weg vaste vierde team te worden.
+ Ferrari had snelheid goed op orde.
+ Russell kon eerste stint vechten met andere teams. Je gunt hem meer van die actie.
+ Max die in topvorm was en de ogenschijnlijke gelatenheid van zich af kon schudden.
+ Geen uitvallers en toch fraaie race. Er hoeven geen crashes te zijn voor spektakel.
- Renault. Geen punten en geen potten kunnen breken deze race.
- Mercedes. Veel problemen met motortemperatuur en zonder het bandenvoordeel kunnen ze ook geen pottenbreken.
- Hamilton. Had weer eens een minder weekend, schade aan vleugel door fout haalde alle mogelijkheden weg.
- Start Max. Doordat die start niet goed gaat krijgen we een fraaie race, maar moet hij ook meer risico's nemen. Met een goede start was het hele jury circus niet nodig geweest.
- Kubica en Gasly. Wederom rond hun oren gereden door de teammaten.
- Racing Point. Deden die mee deze race?
- Haas. Geen idee wat daar aan de hand is, maar zitten niet in een lekkere flow.
- FIA. Maak die beslissing gewoon eerder, of dwing af dat die eerder genomen wordt. Amateurisme ten top.
- Pitstopgeklungeld bij Ferrari. Blijft helaas een terugkerend iets dat zaken rond het racen zelf niet 100% gaan. Moet gewoon beter.
Al met al een memorabele race. Zo zie je maar hoe snel een sentiment kan omslaan.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Enige dat ik zou kunnen bedenken is dat hij Max in een fout wilde dwingen. Dat wil zeggen een tijdstraf aan wilde wrijven. Maar een beetje dom om dat zo te doen. Hij liet de deur wagenwijd openstaan en ja, dan duikt Max erin. En het excuus dat hij de ronde daarvoor meer ruimte liet is natuurlijk stom. Als een coureur elke keer hetzelfde doet wordt hij voorspelbaar en dat is niet handig.StealthyPeanut schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:42:
Ik begrijp alleen niet helemaal waarom Lec niet verdedigde de 2e keer. Hij wist dat Max zou komen.
edit: ja dus, @Rivanov was me voor. Maar genoeg mooie momenten om nóg een keer te kijken
Wel ff doorklikken, is FOM:
[ Voor 23% gewijzigd door pinda powerrr op 30-06-2019 21:46 ]
Waiting on the world to change
Had ik al gepost ja.pinda powerrr schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:44:
Waren de highlights al langs gekomen?
Wel ff doorklikken, is FOM:
[YouTube: 2019 Austrian Grand Prix: Race Highlights]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voordat VES de bolide van LEC inhaalde werd GAS voor de tweede keer gelapt volgens mij.Crxtreem schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:11:
Als 2de starten, even wachten tot je teammaat voorbij is en daarna op het gas om zo hem op een rondje te zetten en als eerste te finishen.
Pijnlijk.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Nee joh, zoooo slecht is GAS ook weer niet. Hij lag ruim een minuut achter op de koploper toen, dus op 1 ronde gezet.Wim-Bart schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:46:
[...]
Voordat VES de bolide van LEC inhaalde werd GAS voor de tweede keer gelapt volgens mij.
Zeker niet. Alleen Russell, kubica en magnussen zijn twee keer gelapt.Wim-Bart schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:46:
[...]
Voordat VES de bolide van LEC inhaalde werd GAS voor de tweede keer gelapt volgens mij.
Wat een zeperd van een race heeft magnussen gereden trouwens zeg

@Grrrrrene inderdaad... Een seconde per ronde verliezen op je teammaat valt wel mee joh!
[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 30-06-2019 21:51 ]
Verwijderd
Des te mooier smaakt deze winst!
Zo’n drive through werkt ook niet echt mee inderdaad. Maar ik vind Haas sowieso erg slecht de afgelopen races…MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:48:
[...]
Zeker niet. Alleen Russell, kubica en magnussen zijn twee keer gelapt.
Renault ook. P12 en P13, kansloos achter beide Alfa's, een Racing Point en beide McLarens. Hun hoop op p4 in het kampioenschap begint op een onrealistische droom te lijken en als ze dit volhouden gaat Alfa ze ook nog voorbij in het kampioenschap.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:48:
[...]

Tanabe die te grazen wordt genomen door Max en in de consternatie even vergeet dat ie zelf ook nog een fles heeft staan

Heerlijk.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Vergeleken met ruim 2s per ronde is dat inderdaad minder slechtMikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:48:
[...]
@Grrrrrene inderdaad... Een seconde per ronde verliezen op je teammaat valt wel mee joh!

Zachtste banden, nieuwe banden, volledige focus op snelheid vs iets veiligheid in acht nemen in een race, echt volledig leeg (snelste ronde was niet de laatste ronde), batterij volledig opgeladen in de ronde ervoor, niet harvesten, banden tot perfectie voorbereid in de ronde ervoor en engine op standje 12.BasvanS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:30:
[...]
Lijkt me niet. Q was 1.03, race 1.07. Dat zit hem echt niet alleen in de bandjes.
Die motor lever geen volle seconden op hoor. Dat verschil zit meer in alle andere zaken bij elkaar opgeteld, maar vooral in de banden.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zag ik dat nu goed?rickysedai schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:02:
Ik zie overigens nog best wat reacties van mensen die vinden dat leclerc een slechte verliezer is omdat hij geen champagne spoot en max niet feliciteerde.
Gaf VER zijn eigen fles aan die vent van Honda en pakte vervolgens de fles van LEC om leeg te spuiten?
Dat is de fles van Gasly toch?Chiron schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:52:
[Afbeelding]
Tanabe die te grazen wordt genomen door Max en in de consternatie even vergeet dat ie zelf ook nog een fles heeft staan
Heerlijk.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.