![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 8
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 8
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 85% gewijzigd door Jackson6 op 18-06-2019 08:10 ]
Nouja, ik ben best benieuwd wat Ferrari deze keer in petto heeft om de overwinning aan Mercedes te schenkenJackson6 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:09:
Present, al denk ik dat er weinig verrassends gaat gebeuren. Red Bull kansloos op P5-6.
Lekker optijdDaniëlWW2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:10:
Wat een ongelofelijk lelijke baan is dit toch. Zo, hebben we dat ook weer gehad.
[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 18-06-2019 08:19 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Deze baan mogen ze inderdaad per direct verwijderen. Wat een gedrocht.DaniëlWW2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:10:
Wat een ongelofelijk lelijke baan is dit toch. Zo, hebben we dat ook weer gehad.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PSN: xMaurice93
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Eerste bocht vorig jaar vergeten..Jackson6 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:09:
Present, al denk ik dat er weinig verrassends gaat gebeuren. Red Bull kansloos op P5-6.
[ Voor 4% gewijzigd door Ome Ernst op 18-06-2019 08:48 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 18-06-2019 12:25 . Reden: Geen verbasteringen aub ]
Verstappen - pff zo, nog 13 races dan ben ik van dat Red Bull af. Volgende graag.MrSparkels schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:54:
Daar zijn we weer ....
Wat kunnen twee weken toch lang duren. Benieuwd wat de uitkomst van het protest gaat worden voor die gasten van Ferrari...
Nee ik ga die discussie niet weer opstarten maar ben wel benieuwd wat de uitspraak gaat betekenen voor het verloop van het seizoen.
Max heeft een aantal boute uitspraken gedaan en hopelijk gaan ze nu wat meer vooraan mee knokken (... en hopelijk heeft Dr Marco die gekke fransoos een schop onder zijn hol gegeven en gezegd dat jij nu echt gas moet gaan geven)
Prestaties: Hamilton - Goed
Bottas - Mauhhh
Vettel - No pressure = no failure .... or?
Leclerc - Zal vast wel weer iets verprutst worden voor die jongen...
Gasly - pedaal rechts ... daar moet je op trappen
M.a.w. we zijn er weer klaar voor
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 18-06-2019 12:25 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Moet hij gaan concurreren met Ocon....?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:58:
[...]
Verstappen - pff zo, nog 13 races dan ben ik van dat Red Bull af. Volgende graag.
Verbaasd me niks, de infra is nog slechter dan bij Zandvoort en je zit mijlenver van de baan. Daarnaast is uren naar die strepen staren volgens mij nog verschrikkelijk storend ook (op de TV kijk je er minder naar dan langs de baan nog).Chocoball schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:10:
De organisator van de Franse GP wist aan AMuS te melden dat kaartverkoop dit jaar 50% lager is dan vorig jaar, terwijl Spielberg een extra tribune moet optuigen omdat volgens Dr. Marko 28.000 Nederlandse fans komen.
De organisatie van Paul Ricard heeft het vorig jaar voor zichzelf verpest. Er waren geen enkele tribunes, ook geen tijdelijke. Van de drie toegangswegen waren er 2 afgesloten voor werkzaamheden, en omdat de enige die nog open was muurvast stond kwamen veel mensen niet eens op tijd voor de race. Dus dat daar minder mensen naar toe gaan is niet zo gek.Chocoball schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:10:
De organisator van de Franse GP wist aan AMuS te melden dat kaartverkoop dit jaar 50% lager is dan vorig jaar, terwijl Spielberg een extra tribune moet optuigen omdat volgens Dr. Marko 28.000 Nederlandse fans komen.
Die toegangswegen vorig jaar was nog verschrikkelijker dan Zandvoort inderdaadThomasG schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:17:
[...]
De organisatie van Paul Ricard heeft het vorig jaar voor zichzelf verpest. Er waren geen enkele tribunes, ook geen tijdelijke. Van de drie toegangswegen waren er 2 afgesloten voor werkzaamheden, en omdat de enige die nog open was muurvast stond kwamen veel mensen niet eens op tijd voor de race. Dus dat daar minder mensen naar toe gaan is niet zo gek.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat wordt allemaal gecompenseerd door de extra verkoop aan de poortjes, voor de mensen die nog in de vorige file stondenChocoball schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:10:
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom de GP van duitsland het zo moeilijk heeft.Chiron schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:19:
[...]
Die toegangswegen vorig jaar was nog verschrikkelijker dan Zandvoort inderdaad![]()
Het is gewoon een veredelde testbaan. Waarom rijden ze niet meer op Magny Cours?
Die zullen onderhand bijna bij de poorten zijn ja.Stoelpoot schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:24:
[...]
Dat wordt allemaal gecompenseerd door de extra verkoop aan de poortjes, voor de mensen die nog in de vorige file stonden
Toch blijft het raar, in Duitsland hebben we Mercedes en 2 Duitse coureurs (Hulkenberg en Vettel) die het toch niet onaardig doen. In Engeland heb je vrijwel alle teams zitten, plus Lewis Hamilton en Lando Norris als coureurs. Nederland heeft alleen Max maar komt wel met net zoveel fans naar alle races voor een land wat x keer kleiner is.Martin0 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:27:
[...]
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom de GP van Duitsland het zo moeilijk heeft.
Geld, daarnaast is het als ik het me goed kan herinneren erg lastig inhalen op magny cours.
Chocoball schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:10:
terwijl Spielberg een extra tribune moet optuigen omdat volgens Dr. Marko 28.000 Nederlandse fans komen.
Die file van 2018 staat er nog.bakvis schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:15:
Ik sluit lekker aan in de Paul Ricard file :)!
Ik gok erop dat we er zo veel van zien. Ziggo zet volop in op Max, bijvoorbeeld. Hij wordt verkozen tot sportman van het jaar. Je ziet hem het hele jaar door in de Jumbo-reclames. En wellicht juist vanwege de "underdog"-positie van Nederland, die het op de racebaan vaak best goed doet maar weinig wordt uitgezonden, hebben veel fans een reden om dan toch naar dat ene grote evenement te gaan.Martinspire schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:55:
[...]
Toch blijft het raar, in Duitsland hebben we Mercedes en 2 Duitse coureurs (Hulkenberg en Vettel) die het toch niet onaardig doen. In Engeland heb je vrijwel alle teams zitten, plus Lewis Hamilton en Lando Norris als coureurs. Nederland heeft alleen Max maar komt wel met net zoveel fans naar alle races voor een land wat x keer kleiner is.
Inhalen op deze baan gaat ook amper en dat is wat mij betreft meer een doorn in het oog dan enige superioriteit van bepaalde teams...
[ Voor 10% gewijzigd door Stoelpoot op 18-06-2019 10:03 ]
Die fans zijn sowieso gek, er komt een absurd aantal Nederlanders naar Oostenrijk dit jaarStoelpoot schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:59:
[...]
Ik gok erop dat we er zo veel van zien. Ziggo zet volop in op Max, bijvoorbeeld. Hij wordt verkozen tot sportman van het jaar. Je ziet hem het hele jaar door in de Jumbo-reclames. En wellicht juist vanwege de "underdog"-positie van Nederland, die het op de racebaan vaak best goed doet maar weinig wordt uitgezonden, hebben veel fans een reden om dan toch naar dat ene grote evenement te gaan.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
En wij Nederlanders staan er bekend om onze "nationale teams" graag te ondersteunen/zijn altijd in voor een feestjeStoelpoot schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:59:
[...]
Ik gok erop dat we er zo veel van zien. Ziggo zet volop in op Max, bijvoorbeeld. Hij wordt verkozen tot sportman van het jaar. Je ziet hem het hele jaar door in de Jumbo-reclames. En wellicht juist vanwege de "underdog"-positie van Nederland, die het op de racebaan vaak best goed doet maar weinig wordt uitgezonden, hebben veel fans een reden om dan toch naar dat ene grote evenement te gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 18-06-2019 10:04 ]
Mja. De Turbo-Hybrid era gaat denk ik toch niet de boeken in als de meest opwindende periode in de F1. Zowel de Duitser als de Britten hebben het allemaal al een keertje meegemaakt. De titelstrijd is al jaren gewoon niet spannend. Inhaalacties zijn zeldzamer dan Javaanse neushoorns (ten opzichte van eerdere periodes). Verrassingen zijn schaars.Martinspire schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:55:
Toch blijft het raar, in Duitsland hebben we Mercedes en 2 Duitse coureurs (Hulkenberg en Vettel) die het toch niet onaardig doen. In Engeland heb je vrijwel alle teams zitten, plus Lewis Hamilton en Lando Norris als coureurs. Nederland heeft alleen Max maar komt wel met net zoveel fans naar alle races voor een land wat x keer kleiner is.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Mercedes heeft jarenlang de GP op Hockenheim gesponsord maar is er klaar mee. Logisch ook, want ze willen wereldwijde exposure en wel/niet een race in Duitsland doet er dan relatief weinig toe.Martinspire schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:55:
[...]
Inhalen op deze baan gaat ook amper en dat is wat mij betreft meer een doorn in het oog dan enige superioriteit van bepaalde teams...
Volgens mij was het qua inhaalacties vroeger niet zoveel beter hoor. Althans van de periode die ik me herinner (vanaf toen Jos actief was zo'n beetje). Nou is dat wel al een hele tijd geleden, dus die herinneringen zijn niet zo sterk meer, maar heb niet het idee dat het vandaag de dag zoveel slechter is qua inhalen (nu hebben we alleen wel DRS, toen niet).Helixes schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:04:
[...]
Mja. De Turbo-Hybrid era gaat denk ik toch niet de boeken in als de meest opwindende periode in de F1. Zowel de Duitser als de Britten hebben het allemaal al een keertje meegemaakt. De titelstrijd is al jaren gewoon niet spannend. Inhaalacties zijn zeldzamer dan Javaanse neushoorns (ten opzichte van eerdere periodes). Verrassingen zijn schaars.
En, hoewel dat allemaal waar is, is dit toevallig wel net de periode waarin een gekke Nederbelg (want dat is hij) GP's kan winnen - en hoe!. Ik denk dat F1 altijd wel potentie heeft gehad in Nederland, maar eindelijk, eindelijk eindelijk is er een echte Nederlandse held die zn neus aan het venster drukt. Eindelijk een reden om ècht enthousiast te zijn! Al is dat in een verder weinig competitieve periode van de sport.
Dus nee. Het is niet verrassend dat Duitsland en (in dit geval) Engeland niet de interesse kunnen opbrengen of vasthouden die we in Nederland hebben.
Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:26:
[Afbeelding]
Toto Wolf:
Paul Ricard will be our toughest race yet
![]()
![]()
[ Voor 12% gewijzigd door nocalimero op 18-06-2019 10:29 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het zijn misschien niet de mooiste bokalen maar ik kan de humor er wel inzien.
Omdat dit circuit van Bernie is, heeft hij nog even op de kalender gezet, voordat hij vertrok.Chiron schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:19:
[...]
Het is gewoon een veredelde testbaan. Waarom rijden ze niet meer op Magny Cours?
Waiting on the world to change
vertel me aub dat dit een photoshop grapje is?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Uitgebreid commentaar van Kimi zeg
Hail to the king baby!
Zou heel goed kunnen, maar met hoe merc het normaal doet zou het ook best wel eens waar kunnen zijn en zijn ze de zandzakken alweer aan het vullen.Snowhite0901 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:18:
[...]
vertel me aub dat dit een photoshop grapje is?
[ Voor 35% gewijzigd door pinda powerrr op 18-06-2019 11:35 ]
Waiting on the world to change
Vermoedelijk dat de lijnen naast de baan vanuit een auto minder te zien zijn aangezien wij het vaak van bovenaf zien en dan vallen ze erg op.pinda powerrr schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:30:
Ik vind het eigenlijk best knap van de coureurs dat ze de juiste lijnen rijden, ik zou toch helemaal tureluurs worden![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En de bandjes voor dit weekend
[Afbeelding]
Gewoon je wagen op die brede grijze strook houden en er is niks aan het handje...pinda powerrr schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:30:
Ik vind het eigenlijk best knap van de coureurs dat ze de juiste lijnen rijden, ik zou toch helemaal tureluurs worden![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Ze volgen volgens mijn de groene paaltjes...pinda powerrr schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:30:
Ik vind het eigenlijk best knap van de coureurs dat ze de juiste lijnen rijden, ik zou toch helemaal tureluurs worden
Het valt in de auto (sim) best mee vind ik, maar bocht 8 ging ik in het begin nog wel eens de mist in omdat de baan zich opeens splitstMartin0 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:35:
[...]
Vermoedelijk dat de lijnen naast de baan vanuit een auto minder te zien zijn aangezien wij het vaak van bovenaf zien en dan vallen ze erg op.
Mercedes probeert uit alle macht hun oppermachtigheid te downplayen, wat natuurlijk complete onzin is. Die auto´s gaan als een raket, zijn betrouwbaar, team maakt weinig/geen (tactische) fouten en de coureurs doen evenwel weinig verkeerd.Martin0 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:29:
[...]
Zou heel goed kunnen, maar met hoe merc het normaal doet zou het ook best wel eens waar kunnen zijn en zijn ze de zandzakken alweer aan het vullen.
Journalisten staan nog in de file denk ikDoeEensGek schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:51:
Vroem vroem, tuut tuut. Weinig nieuws nog rond deze race.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Precies zo denk ik er ook over. Laat dit jaar elke 2 weken het 'get in there Lewis' maar klinken tot het punt dat het volstrekt belachelijk wordt.B-Real schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:44:
[...]
Inmiddels ben ik van mening dat Mercedes wel alle GP's mag winnen, het liefst met een 1-2. Hopelijk zet dat de sport aan het denken en leidt het z.s.m. tot rigoureuze veranderingen. Wat die veranderingen moeten zijn weet ik niet en misschien weet Mercedes ook daar wel weer het beste op te anticiperen, maar het lijkt me in elk geval een mooi vooruitzicht.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Je begrijpt ook waarom dat artikel alleen op de nl.motorsport staat en niet op de normale .com website hoop ik?MrSparkels schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:05:
[...]
Moet hij gaan concurreren met Ocon....?
Heb net weer een tenenkrommend interview van de fransoos gelezen op motorsport.com
Ik weet het niet hoor... is verstappen kampioenwaardig .... denk het wel.
Waar moet hij dan gaan racen ... geen idee. Ben bang dat hij op het verkeerde paard gokt en met lege handen komt te staan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik mis toch de bandenmuren zoals vroeger, dat het allemaal zo mooi stuiterde. Uiteraard niet het veiligste, maar het zag er wel zo leuk uit.
Ric met alleen 1 set soft medium? benieuwd wat die van plan is het weekend.pinda powerrr schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:30:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je bedoeld medium?Bram.K schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:04:
[...]
Ric met alleen 1 set soft? benieuwd wat die van plan is het weekend.
Mijn boefje is liev!
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 18-06-2019 13:21 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
HD4Life @ Full-HD
Ik begrijp die Toto wel. Kijkende naar hun streak van wins achter elkaar wordt het alleen maar moeilijker om zo'n reeks voort te zetten. Een foutje en je kunt zo weer wachten tot volgend jaar om te kijken of je 11+ GPs (volgens mij het huidige records?) vanaf het begin van het seizoen kunt winnen.
De oorzaak van de file bleek een Renault met panne
[ Voor 15% gewijzigd door dannx1986 op 18-06-2019 16:38 ]
Gezien de eerste (kwart) ronde van vorig jaar was dat ook niet voor iedereen te doen blijkbaarpinda powerrr schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:30:
[knip]
Goed opgemerkt, er zit ook nog veel smal grijs tussen de kleurtjessjaool schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:37:
[...]
Gewoon je wagen op die brede grijze strook houden en er is niks aan het handje...
Testing, one, two ...
Volgens mij was het vooral Vettel die naar de zilvergrijze streep keek ipv de donkergrijze...hardware-lover schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:43:
[...]
Gezien de eerste (kwart) ronde van vorig jaar was dat ook niet voor iedereen te doen blijkbaar
[...]
Goed opgemerkt, er zit ook nog veel smal grijs tussen de kleurtjes
.... nog even verder kijken danStoelpoot schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:47:
[...]
Volgens mij was het vooral Vettel die naar de zilvergrijze streep keek ipv de donkergrijze...
Testing, one, two ...
Volgens mij kan je aan de topics op T.net ook duidelijk afnemende interesse zien. Het Australie topic was niet bij te lezen dit jaar, maar sindsdien loopt het toch terug.DoeEensGek schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:51:
Vroem vroem, tuut tuut. Weinig nieuws nog rond deze race.
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 72% gewijzigd door Jasphur op 18-06-2019 18:44 ]
Franse regie, die zijn niet zo goed.Jasphur schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:05:
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Hopelijk houdt de regie deze race de F1.5 beter in de gaten.
PSN: Alvanosa
Dat valt eigenlijk best wel mee:NoFearCreations schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:55:
[...]
Volgens mij kan je aan de topics op T.net ook duidelijk afnemende interesse zien. Het Australie topic was niet bij te lezen dit jaar, maar sindsdien loopt het toch terug.
Fransrijk dus veel Renault en Fransen in beeld.
[ Voor 23% gewijzigd door YakuzA op 18-06-2019 17:39 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb het even opgezocht, en je hebt inderdaad gelijk. Ik dacht dat het nog altijd door de locale crew werd gedaan.RobertMe schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:15:
Huh, Franse regie? De regie is toch altijd van FOM zelf, behalve in Monaco , waar inderdaad alles door de Fransen wordt gedaan . Dus als de regie van FOM al Frans is dan moet je dat elke keer merken.
PSN: Alvanosa
Gelukkig, ben dus niet de enige die er zo over denkt.B-Real schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:44:
Inmiddels ben ik van mening dat Mercedes wel alle GP's mag winnen, het liefst met een 1-2. Hopelijk zet dat de sport aan het denken en leidt het z.s.m. tot rigoureuze veranderingen. Wat die veranderingen moeten zijn weet ik niet en misschien weet Mercedes ook daar wel weer het beste op te anticiperen, maar het lijkt me in elk geval een mooi vooruitzicht.
Monaco was veel haat vanwege de saaie race, en Canada topic werd pas gevuld na het Vet/Ham momentje.dannx1986 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:07:
[...]
Dat valt eigenlijk best wel mee:
[Afbeelding]
Uiteraard logisch dat er voor de 1e race wat meer reacties zijn
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Als die upgrade net zo groot is als alles van RBR en Honda dit jaar bij elkaar dan staan ze aankomend weekend... eh, op dezelfde plek waar ze het hele jaar al staan.YakuzA schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:08:
[...]
Fransrijk dus veel Renault en Fransen in beeld.
De F1.5 zal dus wel goed te zien zijn
"Why Renault's big French GP upgrade is a "massive gamble""
https://www.motorsport.co...e-massive-gamble/4476877/
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Allard en Kees is een goed duo. Ik kijk of luister Slipstream altijd en ze hebben vaak erg zinnige dingen te vertellen.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:11:
Titel is helaas weer clickbait, maar de rest is niet zo slecht.
[YouTube: Gaat Verstappen meestrijden om de zege in Frankrijk? | SLIPSTREAM]
Het einde is in ieder geval zeker het kijken waard.![]()
YouTube: Gaat Verstappen meestrijden om de zege in Frankrijk? | SLIPSTREAM
"When you grow up your heart dies"
Omdat het Monaco is.Maarten_E schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:49:
Waarom wordt Monaco nog wel door een eigen crew gedaan?
Omdat het kan of zijn er afspraken over met FOM?
Had ik niet verwacht. Voor mijn gevoel is de dagen voor de race een stuk minder activiteit.dannx1986 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:07:
[...]
Dat valt eigenlijk best wel mee:
[Afbeelding]
Uiteraard logisch dat er voor de 1e race wat meer reacties zijn
---RAWE CEEK!!!---
Ja en na de race wordt er 3x zoveel geklaagd over de FIA en/of Mercedes...NoFearCreations schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:56:
[...]
Had ik niet verwacht. Voor mijn gevoel is de dagen voor de race een stuk minder activiteit.
Er is wel een kleine terugloop inderdaad maar zo als dannx1986 laat zien valt het nog een klein beetje mee. Moet wel zeggen dat het niveau soms erg ver te zoeken is en er soms veel posts zijn die echt helemaal niets toe voegen (ik ga het niet eens benoemen). Uiteraard ook veel geklaag, al dan niet terecht over de dominantie van Mercedes. Waar Pirelli uiteraard een zeer groot aandeel in heeft gehad, ook al ontkent Bottas dit:NoFearCreations schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:55:
[...]
Volgens mij kan je aan de topics op T.net ook duidelijk afnemende interesse zien. Het Australie topic was niet bij te lezen dit jaar, maar sindsdien loopt het toch terug.
Ik vind het overigens een fijn concept van Kalff en v/d Grint. Voor Le Mans was er ook een goede video met Ernest Knoors en Renger v/d Zande, ook mensen met verstand van de sport.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:11:
Titel is helaas weer clickbait, maar de rest is niet zo slecht.
[YouTube: Gaat Verstappen meestrijden om de zege in Frankrijk? | SLIPSTREAM]
Het einde is in ieder geval zeker het kijken waard.![]()
YouTube: Gaat Verstappen meestrijden om de zege in Frankrijk? | SLIPSTREAM
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq