[F1 2019] Race 8 GP van Frankrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 69.360 views

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

nachtnet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EFETuHVubVZDFRA8AXnYwLQB/full.jpg

Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 8

8. Grand Prix de France
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uXXFAD16mkukm8Vm7Nv35338/full.png

Data

vr 21 Jun
Free Practice 1:11:00     
Free Practice 2:15:00 
za 22 Jun
Free Practice 3:12:00 
Qualifying:15:00 
zo 23 Jun
Race:15:10 

CircuitCircuit Paul Ricard
LocatieLe Castellet, Frankrijk
Lengte5842 m
Aantal race ronden53
Total race afstand309,69 km
Laatste winnaarLewis Hamilton (Mercedes) 1:30:11.385
Top-3 2018HAM, VER, RAI
Pole 2018HAM
Lap record1:34.225 - Valtteri Bottas (2018)
LinksFormula1.com

Pirelli Banden

Compounds en Verplichtingen

Bandenkeuzes:
Per Race zijn 3+2* verschillende compounds beschikbaar.:
*+2 zijn de regen en natweer banden

Nieuw in 2019 zijn vaste kleuren en namen per race:
  • Wit (H) Hard
  • Geel (M) Medium
  • Rood (S) Soft
  • Intermediate (I) - Groen
  • Full Wet (W) - Licht Blauw

Teams moeten voor de race tenminste 1 setje van ieder van de verplichte compounds beschikbaar houden. Daarnaast moet er met minstens 2 verschillende compounds tijdens de race gereden worden***.
***Uitzondering bij Regen (zie onder).

Iedere rijder moet 1 set van de Rode Soft band beschikbaar hebben voor Q3. Deze set wordt na Q3 aan pirelli terug gegeven. Rijders die Q3 (top 10) niet gehaald hebben mogen deze band houden voor gebruik in de race.
De top 10 van Q2 moet de race starten op de banden waarmee ze in Q2 hun snelste ronde hebben neergezet. Iedereen die buiten die top 10 kwalificeert heeft vrije keuze voor de start van de GP (mits aan het einde van de race voldaan kan worden aan de 2 verschillende compounds en verplichte bandenset regels**)
Eventuele gridstraffen zijn niet van invloed op de startband van Q2 top10 rijders. Ook met een gridstraf moeten zij starten op de in Q2 gebruikte band.

Gedurende een weekeinde moeten teams banden aan Pirelli terug geven. Dit gebeurt volgens onderstaand schema. De keuze welke banden ze terug geven is echter volkomen vrij.
  • Eén set na de 1e 40 minuten van FP1
  • Eén set na het einde van FP1
  • Twee sets na het einde van FP2
  • Twee sets na het einde van FP3
Banden keuze infographic

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Pirelli/2019/france%20tyre%20selection.jpg.transform/9col/image.jpg
Regen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O24ymdL4iWrFqhXceMApRQRE/full.jpg
  • Tenzij Regen of Intermediate banden gedurende de race gebruikt worden, moeten alle rijders tenminste 2 verschillende (soorten) Dry-weather banden gebruiken tijdens de race. Waarvan tenminste 1 compound eén van de verplichte compounds moet zijn. (teams zijn vrij te beslissen welke compound dat is.)
  • Teams zijn naar eigen inzicht vrij om Regen of Intermediate banden te gebruikten tijdens kwalificatie &/of race. Tijdens de vrije trainingen mag dat alleen als de baan door de race-Director Nat verklaard is.
  • Indien achter de safetycar gestart moet worden wegens hevige regenval, is het gebruik van regenbanden verplicht.
  • Als het begint met regenen in de 3 minuten voor de start, zal de startprocedure afgebroken worden en zal de startprocedure terug naar het 10-minute point terug keren om teams de ruimte te geven passende banden te kiezen en eventueel te monteren.
  • Als de weersomstandigheden daartoe leiden kan de Race-director ervoor kiezen de start af te breken en pas te hervatten als de omstandigheden verbeterd zijn. Als alternatief kan hij ook kiezen voor een start achter de safety car en wanneer de baan voldoende veilig is een gewone staande startprocedure te starten.
  • Als een safetycar noodzakelijk is om een race te kunnen starten, zal een normale staande start plaatsvinden zodra de baan veilig genoeg geacht wordt. De wagens zullen dan normaal vanaf de grid starten.
  • Rondes achter de safety car tellen wel mee voor totale race afstand.

GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Wat een ongelofelijk lelijke baan is dit toch. Zo, hebben we dat ook weer gehad. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-07 11:17
Bonjour! Heb er weer zin in! Vind dit best een leuke baan.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Present, al denk ik dat er weinig verrassends gaat gebeuren. Red Bull kansloos op P5-6.

[ Voor 85% gewijzigd door Jackson6 op 18-06-2019 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jackson6 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:09:
Present, al denk ik dat er weinig verrassends gaat gebeuren. Red Bull kansloos op P5-6.
Nouja, ik ben best benieuwd wat Ferrari deze keer in petto heeft om de overwinning aan Mercedes te schenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Present! Jammer dat het waarschijnlijk weer een weekend wordt voor Mercedes. Ben wel benieuwd wat de Honda en RBR updates gaan brengen.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:40

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:10:
Wat een ongelofelijk lelijke baan is dit toch. Zo, hebben we dat ook weer gehad. :Y)
Lekker optijd :+

ZIN AN _/-\o_ Dubble header

@pinda powerrr

[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 18-06-2019 08:19 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-07 23:57
DaniëlWW2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:10:
Deze baan mogen ze inderdaad per direct verwijderen. Wat een gedrocht.

Ik denk daarom dat ik weekend ook maar eens wat anders ga doen. Lees: ik zit zondag 15:10 gewoon weer paraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ik dacht dat de coureurs vorig jaar hadden voorgesteld om de chicane op het rechte stuk te skippen ivm inhaalmogelijkheden aan het eind.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

We zullen het wel weer zien... Maar misschien gebeurt er nog wel wat leuks.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.lerepairedesmotards.com/img/courses/grandprixmotos/grand-prix-motogp-jerez-umbrella-girls-2017-1.jpg
Que les jeux commencent! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 15:06

AzzKickah

06-CENSORED

Present!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:23
Ik verwacht aan de voorkant eerlijk gezegd niet veel van dit weekend. Mercedes duidelijk 1-2, Ferrari 3-4 en RB een straatlengte daar achter helaas. Formule 1.5 wordt wel weer leuk om te volgen. Hopelijk krijgt dat ook de aandacht die het hoort te krijgen. :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:48
Present!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:15

Damian

Insane Obtrusion

BBQ en F1 deze zondag, mooie combo :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:00
Jackson6 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:09:
Eerste bocht vorig jaar vergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Biw :*)

Verwacht er ook niet al te veel van, maar wie weet. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ome Ernst op 18-06-2019 08:48 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 11:07
Uit Den Ouden Doosch....

Toen er naast de baan nog zand lag in plaats van asfalt en heul veul verf.

[YouTube: 1975 F1 Grand Prix de France (full race, with subtitles)]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
present *O* , benieuwd wie er 3e wordt deze race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-07 22:03
Daar zijn we weer ....
Wat kunnen twee weken toch lang duren. Benieuwd wat de uitkomst van het protest gaat worden voor die gasten van Prutsrarie...Ferrari

Nee ik ga die discussie niet weer opstarten maar ben wel benieuwd wat de uitspraak gaat betekenen voor het verloop van het seizoen.

Max heeft een aantal boute uitspraken gedaan en hopelijk gaan ze nu wat meer vooraan mee knokken (... en hopelijk heeft Dr Marco die gekke fransoos een schop onder zijn hol gegeven en gezegd dat jij nu echt gas moet gaan geven)

Prestaties: Hamilton - Goed
Bottas - Mauhhh
Vettel - No pressure = no failure .... or?
Leclerc - Zal vast wel weer iets verprutst worden voor die jongen...
Gasly - pedaal rechts ... daar moet je op trappen

M.a.w. we zijn er weer klaar voor :P

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 18-06-2019 12:25 . Reden: Geen verbasteringen aub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

MrSparkels schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:54:
Daar zijn we weer ....
Wat kunnen twee weken toch lang duren. Benieuwd wat de uitkomst van het protest gaat worden voor die gasten van Ferrari...

Nee ik ga die discussie niet weer opstarten maar ben wel benieuwd wat de uitspraak gaat betekenen voor het verloop van het seizoen.

Max heeft een aantal boute uitspraken gedaan en hopelijk gaan ze nu wat meer vooraan mee knokken (... en hopelijk heeft Dr Marco die gekke fransoos een schop onder zijn hol gegeven en gezegd dat jij nu echt gas moet gaan geven)

Prestaties: Hamilton - Goed
Bottas - Mauhhh
Vettel - No pressure = no failure .... or?
Leclerc - Zal vast wel weer iets verprutst worden voor die jongen...
Gasly - pedaal rechts ... daar moet je op trappen

M.a.w. we zijn er weer klaar voor :P
Verstappen - pff zo, nog 13 races dan ben ik van dat Red Bull af. Volgende graag.

[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 18-06-2019 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-07 19:24
Zal ik het zeggen? Ja ik doe het: ik vind het wel een leuke baan met al die strepen en verschillende slijtage banen. Jammer dat het niet erg overzichtelijk is maar tijdens de race vibe ik dit wel meevallen.

Ik heb zin in de race, ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-07 22:03
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:58:
[...]

Verstappen - pff zo, nog 13 races dan ben ik van dat Red Bull af. Volgende graag.
Moet hij gaan concurreren met Ocon....?
Heb net weer een tenenkrommend interview van de fransoos gelezen op motorsport.com

Ik weet het niet hoor... is verstappen kampioenwaardig .... denk het wel.
Waar moet hij dan gaan racen ... geen idee. Ben bang dat hij op het verkeerde paard gokt en met lege handen komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004

Pathogen

Shoop Da Whoop

Je ne parle pas français car c'est une langue très difficile.

Geen idee of ik veel mee ga krijgen dit weekend. Gelukkig is het ook niet zo heel boeiend allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
De organisator van de Franse GP wist aan AMuS te melden dat kaartverkoop dit jaar 50% lager is dan vorig jaar, terwijl Spielberg een extra tribune moet optuigen omdat volgens Dr. Marko 28.000 Nederlandse fans komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Chocoball schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:10:
De organisator van de Franse GP wist aan AMuS te melden dat kaartverkoop dit jaar 50% lager is dan vorig jaar, terwijl Spielberg een extra tribune moet optuigen omdat volgens Dr. Marko 28.000 Nederlandse fans komen.
Verbaasd me niks, de infra is nog slechter dan bij Zandvoort en je zit mijlenver van de baan. Daarnaast is uren naar die strepen staren volgens mij nog verschrikkelijk storend ook (op de TV kijk je er minder naar dan langs de baan nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 22:35
Whoooo vol gas het topic in. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 11:42
We zijn weer aanwezig voor de volgende 1, 2 van mercedes.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:55

bakvis

Tweakers.Nerd

Ik sluit lekker aan in de Paul Ricard file :)!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:13
De organisatie van Paul Ricard heeft het vorig jaar voor zichzelf verpest. Er waren geen enkele tribunes, ook geen tijdelijke. Van de drie toegangswegen waren er 2 afgesloten voor werkzaamheden, en omdat de enige die nog open was muurvast stond kwamen veel mensen niet eens op tijd voor de race. Dus dat daar minder mensen naar toe gaan is niet zo gek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:25

Chiron

Moderator Discord
ThomasG schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:17:
[...]
De organisatie van Paul Ricard heeft het vorig jaar voor zichzelf verpest. Er waren geen enkele tribunes, ook geen tijdelijke. Van de drie toegangswegen waren er 2 afgesloten voor werkzaamheden, en omdat de enige die nog open was muurvast stond kwamen veel mensen niet eens op tijd voor de race. Dus dat daar minder mensen naar toe gaan is niet zo gek.
Die toegangswegen vorig jaar was nog verschrikkelijker dan Zandvoort inderdaad _O-

Het is gewoon een veredelde testbaan. Waarom rijden ze niet meer op Magny Cours?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Dat wordt allemaal gecompenseerd door de extra verkoop aan de poortjes, voor de mensen die nog in de vorige file stonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Chiron schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:19:
[...]

Die toegangswegen vorig jaar was nog verschrikkelijker dan Zandvoort inderdaad _O-

Het is gewoon een veredelde testbaan. Waarom rijden ze niet meer op Magny Cours?
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom de GP van duitsland het zo moeilijk heeft.
Geld, daarnaast is het als ik het me goed kan herinneren erg lastig inhalen op magny cours.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Stoelpoot schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:24:
[...]

Dat wordt allemaal gecompenseerd door de extra verkoop aan de poortjes, voor de mensen die nog in de vorige file stonden :+
Die zullen onderhand bijna bij de poorten zijn ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
En wederom moet ik zaterdag werken, weer alles afsluiten om te voorkomen dat ik de uitslag van de kwali voortijdig zie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Ik zal ook de kwali helaas moeten missen, ik ga die dag verhuizen, met een beetje geluk heb ik die avond internet in me nieuwe huis en kan ik hem terug kijken en kan ik de dag erop genieten van de race in mijn nieuwe huis :)

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 18:19

Martinspire

Awesomeness

Martin0 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:27:
[...]

Waarschijnlijk dezelfde reden waarom de GP van Duitsland het zo moeilijk heeft.
Geld, daarnaast is het als ik het me goed kan herinneren erg lastig inhalen op magny cours.
Toch blijft het raar, in Duitsland hebben we Mercedes en 2 Duitse coureurs (Hulkenberg en Vettel) die het toch niet onaardig doen. In Engeland heb je vrijwel alle teams zitten, plus Lewis Hamilton en Lando Norris als coureurs. Nederland heeft alleen Max maar komt wel met net zoveel fans naar alle races voor een land wat x keer kleiner is.

Inhalen op deze baan gaat ook amper en dat is wat mij betreft meer een doorn in het oog dan enige superioriteit van bepaalde teams...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:06
terwijl Spielberg een extra tribune moet optuigen omdat volgens Dr. Marko 28.000 Nederlandse fans komen.
*O* zin in...

Eerst deze race thuis bekijken. RBR krijgt een update als het goed is. Hopelijk levert dat nog iets op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bakvis schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:15:
Ik sluit lekker aan in de Paul Ricard file :)!
Die file van 2018 staat er nog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:55:
[...]

Toch blijft het raar, in Duitsland hebben we Mercedes en 2 Duitse coureurs (Hulkenberg en Vettel) die het toch niet onaardig doen. In Engeland heb je vrijwel alle teams zitten, plus Lewis Hamilton en Lando Norris als coureurs. Nederland heeft alleen Max maar komt wel met net zoveel fans naar alle races voor een land wat x keer kleiner is.

Inhalen op deze baan gaat ook amper en dat is wat mij betreft meer een doorn in het oog dan enige superioriteit van bepaalde teams...
Ik gok erop dat we er zo veel van zien. Ziggo zet volop in op Max, bijvoorbeeld. Hij wordt verkozen tot sportman van het jaar. Je ziet hem het hele jaar door in de Jumbo-reclames. En wellicht juist vanwege de "underdog"-positie van Nederland, die het op de racebaan vaak best goed doet maar weinig wordt uitgezonden, hebben veel fans een reden om dan toch naar dat ene grote evenement te gaan.

Update om de marketingkracht nog even concreet te benoemen: De magische muziekmachine (radio) op kantoor meldt mij zojuist het Formula 1 Maand is op Veronica. De hypemachine draait hard en lang, en zo gaat het al sinds Max won in Spanje.

[ Voor 10% gewijzigd door Stoelpoot op 18-06-2019 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:25

Chiron

Moderator Discord
Stoelpoot schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:59:
[...]

Ik gok erop dat we er zo veel van zien. Ziggo zet volop in op Max, bijvoorbeeld. Hij wordt verkozen tot sportman van het jaar. Je ziet hem het hele jaar door in de Jumbo-reclames. En wellicht juist vanwege de "underdog"-positie van Nederland, die het op de racebaan vaak best goed doet maar weinig wordt uitgezonden, hebben veel fans een reden om dan toch naar dat ene grote evenement te gaan.
Die fans zijn sowieso gek, er komt een absurd aantal Nederlanders naar Oostenrijk dit jaar 8)7 _/-\o_

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:53
Stoelpoot schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:59:
[...]

En wij Nederlanders staan er bekend om onze "nationale teams" graag te ondersteunen/zijn altijd in voor een feestje

(en dan noem ik Max even ons nationale team omdat er voor de rest qua F1 geen locale competitie is ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 18-06-2019 10:04 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:17
Mja. De Turbo-Hybrid era gaat denk ik toch niet de boeken in als de meest opwindende periode in de F1. Zowel de Duitser als de Britten hebben het allemaal al een keertje meegemaakt. De titelstrijd is al jaren gewoon niet spannend. Inhaalacties zijn zeldzamer dan Javaanse neushoorns (ten opzichte van eerdere periodes). Verrassingen zijn schaars.

En, hoewel dat allemaal waar is, is dit toevallig wel net de periode waarin een gekke Nederbelg (want dat is hij) GP's kan winnen - en hoe!. Ik denk dat F1 altijd wel potentie heeft gehad in Nederland, maar eindelijk, eindelijk eindelijk is er een echte Nederlandse held die zn neus aan het venster drukt. Eindelijk een reden om ècht enthousiast te zijn! Al is dat in een verder weinig competitieve periode van de sport.

Dus nee. Het is niet verrassend dat Duitsland en (in dit geval) Engeland niet de interesse kunnen opbrengen of vasthouden die we in Nederland hebben.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
[...]

Mercedes heeft jarenlang de GP op Hockenheim gesponsord maar is er klaar mee. Logisch ook, want ze willen wereldwijde exposure en wel/niet een race in Duitsland doet er dan relatief weinig toe.
Daarnaast zijn Hulkenberg en Vettel samen nog niet half zo populair als dat Schumacher was, gevolg is dat de GP van Duitsland dus niet echt loopt.

Dat de GP van Engeland het zo slecht doet snap ik dan weer minder goed. Hamilton is immens populair en weet zichzelf ook goed te "verkopen" door zijn publiciteit. Plus dat de Engelsen een echt motorsport volk zijn, alleen kan dat zowel een pluspunt als minpunt zijn.
Er is in Engeland genoeg aanbod qua auto/motorsport, waarom zou je dan de absurde prijzen voor een F1 ticket betalen als er wekelijks genoeg andere (meer spectaculaire) vormen van auto/motorsport te zien zijn?

En tja, Nederlandse fans. Slag apart, in elke sport. Zodra NL het goed doet trekken we massaal alles wat oranje is aan en gaan we de sport fanatiek aanmoedigen, waar dan ook ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Helixes schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:04:
[...]

Mja. De Turbo-Hybrid era gaat denk ik toch niet de boeken in als de meest opwindende periode in de F1. Zowel de Duitser als de Britten hebben het allemaal al een keertje meegemaakt. De titelstrijd is al jaren gewoon niet spannend. Inhaalacties zijn zeldzamer dan Javaanse neushoorns (ten opzichte van eerdere periodes). Verrassingen zijn schaars.

En, hoewel dat allemaal waar is, is dit toevallig wel net de periode waarin een gekke Nederbelg (want dat is hij) GP's kan winnen - en hoe!. Ik denk dat F1 altijd wel potentie heeft gehad in Nederland, maar eindelijk, eindelijk eindelijk is er een echte Nederlandse held die zn neus aan het venster drukt. Eindelijk een reden om ècht enthousiast te zijn! Al is dat in een verder weinig competitieve periode van de sport.

Dus nee. Het is niet verrassend dat Duitsland en (in dit geval) Engeland niet de interesse kunnen opbrengen of vasthouden die we in Nederland hebben.
Volgens mij was het qua inhaalacties vroeger niet zoveel beter hoor. Althans van de periode die ik me herinner (vanaf toen Jos actief was zo'n beetje). Nou is dat wel al een hele tijd geleden, dus die herinneringen zijn niet zo sterk meer, maar heb niet het idee dat het vandaag de dag zoveel slechter is qua inhalen (nu hebben we alleen wel DRS, toen niet).

Verder wel mee eens dat de verschillen tussen de betere teams en de top wat kleiner waren of misschien soms niet eens dat, maar er was iig een team dat even 6 jaar op rij eenvoudig de titel pakte (hoewel vorig jaar misschien enigszins close was). Dat is wat mij betreft het grootste verschil, die absolute dominantie van Merc.

Hopen maar dat dat wat gaat verbeteren. Verder is dit een beetje mijn terugvind-post, dus hoop dat het dit weekend iig leuk/spannend gaat worden. Ik heb er toch wel weer zin in iig :P

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yswjpHQ/Toto-Wolff.jpg

:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:45
Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:26:
[Afbeelding]

Toto Wolf:
Paul Ricard will be our toughest race yet

:+ :+ :+
8)7
:O

[ Voor 12% gewijzigd door nocalimero op 18-06-2019 10:29 ]

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:00
De GP met de mooiste bokalen :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9SWgImX4AE3XiA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Het zijn misschien niet de mooiste bokalen maar ik kan de humor er wel inzien.
Het is in ieder geval niet z'n standaard dingetje als zoals in monaco(circuit als ik het goed heb) of een simpele beker met versieringen.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:53

pinda powerrr

Slow down...

Chiron schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:19:
[...]

Omdat dit circuit van Bernie is, heeft hij nog even op de kalender gezet, voordat hij vertrok.

Present!

Ben nog niet zeker of ik de race kan kijken, geloof dat ik heb toegezegd om naar een uitvoering te gaan (@Ramzzz :+ ) Hopen dat F1TV een beetje werkt :P Maar ja, Mercedes 1-2, dat scheelt weer spanning opbouwen.

@basvn (y)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Niet mijn favoriet, maar wie weet wordt het leuk.

Present!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:24
vertel me aub dat dit een photoshop grapje is?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:06
Uitgebreid commentaar van Kimi zeg :P

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Snowhite0901 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:18:
[...]

vertel me aub dat dit een photoshop grapje is?
Zou heel goed kunnen, maar met hoe merc het normaal doet zou het ook best wel eens waar kunnen zijn en zijn ze de zandzakken alweer aan het vullen.

Twitch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:53

pinda powerrr

Slow down...

Ik vind het eigenlijk best knap van de coureurs dat ze de juiste lijnen rijden, ik zou toch helemaal tureluurs worden 8)7

Afbeeldingslocatie: https://www.formulapassion.it/wp-content/uploads/2018/06/Photo4_s.r.l._946809.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.motorlat.com/admin/uploads/11575_d9lqjrdwsaamtu2.jpg

En de bandjes voor dit weekend

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Pirelli/2019/france%20tyre%20selection.jpg.transform/9col/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/France_Circuit.png.transform/8col/image.png

[ Voor 35% gewijzigd door pinda powerrr op 18-06-2019 11:35 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
pinda powerrr schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:30:
Ik vind het eigenlijk best knap van de coureurs dat ze de juiste lijnen rijden, ik zou toch helemaal tureluurs worden 8)7

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vermoedelijk dat de lijnen naast de baan vanuit een auto minder te zien zijn aangezien wij het vaak van bovenaf zien en dan vallen ze erg op.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:11

sjaool

Every life should have 9 cats

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gewoon je wagen op die brede grijze strook houden en er is niks aan het handje... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-07 14:32
Ze volgen volgens mijn de groene paaltjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:56

DataGhost

iPL dev

Martin0 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:35:
[...]

Vermoedelijk dat de lijnen naast de baan vanuit een auto minder te zien zijn aangezien wij het vaak van bovenaf zien en dan vallen ze erg op.
Het valt in de auto (sim) best mee vind ik, maar bocht 8 ging ik in het begin nog wel eens de mist in omdat de baan zich opeens splitst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Martin0 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:29:
[...]

Zou heel goed kunnen, maar met hoe merc het normaal doet zou het ook best wel eens waar kunnen zijn en zijn ze de zandzakken alweer aan het vullen.
Mercedes probeert uit alle macht hun oppermachtigheid te downplayen, wat natuurlijk complete onzin is. Die auto´s gaan als een raket, zijn betrouwbaar, team maakt weinig/geen (tactische) fouten en de coureurs doen evenwel weinig verkeerd.

Heel misschien dat de auto van Ferrari op momenten sneller is, maar alle overige componenten zijn gewoon niet altijd even foutloos en ook al vallen alle puzzelstukjes bij Ferrari op hun plaats dan zit Mercedes er vlak achter.

Ik durf de voorspelling wel weer aan voor dit weekend. Wederom een 1-2 voor Mercedes, met nu hopelijk Bottas op de hoogste treden maar ik ben er bang voor.

Inmiddels ben ik van mening dat Mercedes wel alle GP's mag winnen, het liefst met een 1-2. Hopelijk zet dat de sport aan het denken en leidt het z.s.m. tot rigoureuze veranderingen. Wat die veranderingen moeten zijn weet ik niet en misschien weet Mercedes ook daar wel weer het beste op te anticiperen, maar het lijkt me in elk geval een mooi vooruitzicht.

Komend weekend ga ik in elk geval weer met veel plezier kijken naar de gevechten in het middenveld. Ben ik benieuwd of de Ferrari's het de Mercedessen toch moeilijk kunnen maken en graag zie ik Max het Mercedes/Ferrari feestje weer verstoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 19:32
Vroem vroem, tuut tuut. Weinig nieuws nog rond deze race.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Laatst online: 06-07 21:55
DoeEensGek schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:51:
Journalisten staan nog in de file denk ik :+

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 11:07
B-Real schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:44:
[...]
Inmiddels ben ik van mening dat Mercedes wel alle GP's mag winnen, het liefst met een 1-2. Hopelijk zet dat de sport aan het denken en leidt het z.s.m. tot rigoureuze veranderingen. Wat die veranderingen moeten zijn weet ik niet en misschien weet Mercedes ook daar wel weer het beste op te anticiperen, maar het lijkt me in elk geval een mooi vooruitzicht.
Precies zo denk ik er ook over. Laat dit jaar elke 2 weken het 'get in there Lewis' maar klinken tot het punt dat het volstrekt belachelijk wordt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

MrSparkels schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:05:
[...]

Moet hij gaan concurreren met Ocon....?
Heb net weer een tenenkrommend interview van de fransoos gelezen op motorsport.com

Ik weet het niet hoor... is verstappen kampioenwaardig .... denk het wel.
Waar moet hij dan gaan racen ... geen idee. Ben bang dat hij op het verkeerde paard gokt en met lege handen komt te staan.
Je begrijpt ook waarom dat artikel alleen op de nl.motorsport staat en niet op de normale .com website hoop ik? :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9Vd_W-W4AAMFNq.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9Vd-pMW4AApYgD.jpg:large

Iemand nog een leuk dekbed nodig? :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9Vk9vHX4AYClxU.jpg:large

[ Voor 28% gewijzigd door basvn op 18-06-2019 12:49 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Ik mis toch de bandenmuren zoals vroeger, dat het allemaal zo mooi stuiterde. Uiteraard niet het veiligste, maar het zag er wel zo leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram.K
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-07 17:20
Ric met alleen 1 set soft medium? benieuwd wat die van plan is het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Bram.K schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:04:
[...]

Ric met alleen 1 set soft? benieuwd wat die van plan is het weekend.
Je bedoeld medium?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram.K
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-07 17:20
Ja de gele, excuus 8)7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:08
Hoop wel dat Vettel dit seizoen pole pakt of een race wint, heb net even iets gebrouwen :+

Afbeeldingslocatie: https://www.mediafire.com/convkey/03db/i2v1h7y5btpg57azg.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 18-06-2019 13:21 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:50
Was dit niet de baan met een beregeningssysteem om de regenbanden te kunnen testen? Als ze die nu is aangooien tijdens de race wordt het misschien nog leuk :P

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07 19:44

TrekDr0p

QR niet scannen

ik doe ook maar weer eens mee, hopelijk word het een leuke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp die Toto wel. Kijkende naar hun streak van wins achter elkaar wordt het alleen maar moeilijker om zo'n reeks voort te zetten. Een foutje en je kunt zo weer wachten tot volgend jaar om te kijken of je 11+ GPs (volgens mij het huidige records?) vanaf het begin van het seizoen kunt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-04 17:37
Bastie-88 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:53:
[...]

Journalisten staan nog in de file denk ik :+
De oorzaak van de file bleek een Renault met panne :+

Ik kan dit weekend voor het eerst (sinds lang) eens niet kijken helaas :'(

[ Voor 15% gewijzigd door dannx1986 op 18-06-2019 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]
Gezien de eerste (kwart) ronde van vorig jaar was dat ook niet voor iedereen te doen blijkbaar :+
sjaool schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:37:
[...]
Gewoon je wagen op die brede grijze strook houden en er is niks aan het handje... :+
Goed opgemerkt, er zit ook nog veel smal grijs tussen de kleurtjes 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:43:
[...]

Gezien de eerste (kwart) ronde van vorig jaar was dat ook niet voor iedereen te doen blijkbaar :+

[...]

Goed opgemerkt, er zit ook nog veel smal grijs tussen de kleurtjes 8)
Volgens mij was het vooral Vettel die naar de zilvergrijze streep keek ipv de donkergrijze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Stoelpoot schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:47:
[...]
Volgens mij was het vooral Vettel die naar de zilvergrijze streep keek ipv de donkergrijze...
.... nog even verder kijken dan ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-07 22:39

NoFearCreations

3DPrint the world!

DoeEensGek schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:51:
Volgens mij kan je aan de topics op T.net ook duidelijk afnemende interesse zien. Het Australie topic was niet bij te lezen dit jaar, maar sindsdien loopt het toch terug.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Hopelijk houdt de regie deze race de F1.5 beter in de gaten.

[ Voor 72% gewijzigd door Jasphur op 18-06-2019 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Jasphur schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:05:
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Hopelijk houdt de regie deze race de F1.5 beter in de gaten.
Franse regie, die zijn niet zo goed. :+

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-04 17:37
NoFearCreations schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:55:
[...]

Volgens mij kan je aan de topics op T.net ook duidelijk afnemende interesse zien. Het Australie topic was niet bij te lezen dit jaar, maar sindsdien loopt het toch terug.
Dat valt eigenlijk best wel mee:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4FVpM2Q/topics.jpg

Uiteraard logisch dat er voor de 1e race wat meer reacties zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Alvanosa schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:06:
[...]

Franse regie, die zijn niet zo goed. :+
Fransrijk dus veel Renault en Fransen in beeld.
De F1.5 zal dus wel goed te zien zijn :)

"Why Renault's big French GP upgrade is a "massive gamble""
https://www.motorsport.co...e-massive-gamble/4476877/

[ Voor 23% gewijzigd door YakuzA op 18-06-2019 17:39 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh, Franse regie? De regie is toch altijd van FOM zelf, behalve in Monaco , waar inderdaad alles door de Fransen wordt gedaan . Dus als de regie van FOM al Frans is dan moet je dat elke keer merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
RobertMe schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:15:
Huh, Franse regie? De regie is toch altijd van FOM zelf, behalve in Monaco , waar inderdaad alles door de Fransen wordt gedaan . Dus als de regie van FOM al Frans is dan moet je dat elke keer merken.
Ik heb het even opgezocht, en je hebt inderdaad gelijk. Ik dacht dat het nog altijd door de locale crew werd gedaan.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

B-Real schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:44:

Gelukkig, ben dus niet de enige die er zo over denkt.
dannx1986 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:07:
[...]

[Afbeelding]

Monaco was veel haat vanwege de saaie race, en Canada topic werd pas gevuld na het Vet/Ham momentje. :P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Titel is helaas weer clickbait, maar de rest is niet zo slecht.

Het einde is in ieder geval zeker het kijken waard. :+
YouTube: Gaat Verstappen meestrijden om de zege in Frankrijk? | SLIPSTREAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

Hahaha dat einde, dat is inderdaad erg grappig.
Lekker droog ook even omkijken en doorgaan met zn verhaal. :D

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

YakuzA schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:08:
[...]

Fransrijk dus veel Renault en Fransen in beeld.
De F1.5 zal dus wel goed te zien zijn :)

"Why Renault's big French GP upgrade is a "massive gamble""
https://www.motorsport.co...e-massive-gamble/4476877/
Als die upgrade net zo groot is als alles van RBR en Honda dit jaar bij elkaar dan staan ze aankomend weekend... eh, op dezelfde plek waar ze het hele jaar al staan.

Al die zgn. grote updates van iedereen brengt ze nergens. Alles ontwikkelt in hetzelfde tempo alleen de 1 schreeuwt wat harder dan de ander. Eind van de rit kan ik doorgaans weinig verandering waarnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:08
Waarom wordt Monaco nog wel door een eigen crew gedaan?
Omdat het kan of zijn er afspraken over met FOM?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:11

sjaool

Every life should have 9 cats

Allard en Kees is een goed duo. Ik kijk of luister Slipstream altijd en ze hebben vaak erg zinnige dingen te vertellen. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten_E schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:49:
Waarom wordt Monaco nog wel door een eigen crew gedaan?
Omdat het kan of zijn er afspraken over met FOM?
Omdat het Monaco is.

Waarom zijn FP1 & FP2 op donderdag i.p.v. vrijdag. Waarom zijn er in Monaco wel eigen sponsoren, incl. borden langs het circuit, terwijl sponsoren bij andere races via FOM gaan?

Monaco heeft van vroeger al een uitzonderingspositie op heel wat dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-07 22:39

NoFearCreations

3DPrint the world!

dannx1986 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:07:
[...]

[Afbeelding]

Had ik niet verwacht. Voor mijn gevoel is de dagen voor de race een stuk minder activiteit.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
French Grand Prix, Magny-Cours - 1992

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9V5gXBWkAA1g1y?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/62522234_2236020126433147_2197151130847281152_n.png?_nc_cat=102&_nc_oc=AQmpWR3xbv5dbv0P0ah_yeEhK-6qovIHqMOkctwNSxURPZKX1GzKqQRqqJzR3hlqh2E&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=479758ffefda8326a91b0615ce6db9dc&oe=5D7FB31B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

NoFearCreations schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:56:
[...]

Had ik niet verwacht. Voor mijn gevoel is de dagen voor de race een stuk minder activiteit.
Ja en na de race wordt er 3x zoveel geklaagd over de FIA en/of Mercedes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:57
NoFearCreations schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:55:
[...]

Er is wel een kleine terugloop inderdaad maar zo als dannx1986 laat zien valt het nog een klein beetje mee. Moet wel zeggen dat het niveau soms erg ver te zoeken is en er soms veel posts zijn die echt helemaal niets toe voegen (ik ga het niet eens benoemen). Uiteraard ook veel geklaag, al dan niet terecht over de dominantie van Mercedes. Waar Pirelli uiteraard een zeer groot aandeel in heeft gehad, ook al ontkent Bottas dit:
https://racingnews365.nl/...et-dankzij-pirelli-banden

Feit blijft dat Mercedes opeens veel minder last heeft op banden gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik vind het overigens een fijn concept van Kalff en v/d Grint. Voor Le Mans was er ook een goede video met Ernest Knoors en Renger v/d Zande, ook mensen met verstand van de sport.

Beide hebben een bak kennis van heb ik jou daar en kennen nog erg veel mensen in het wereldje waardoor ze regelmatig inside informatie hebben. Ik luister er een stuk liever naar dan bijv. het F1 café met Plooij en consorten.

Enige nadeel is dat ik er moeite mee heb om het thuis op de bank te kijken, ze zouden het als podcast uit moeten brengen. Dat los ik nu op door het Youtube filmpje in de auto af te spelen/te luisteren :)
Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.