[F1 2019] Race 9 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 46 Laatste
Acties:
  • 150.979 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:38

Nibbz

Postmaster General

Hahaha, wat een duo zijn die 2 ook! Zeker de moeite waard om te kijken!

13:37

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
En zo zag het rechte stuk er uit nadat alle Dutchies weg waren:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-aIcCVXsAInF9V?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Toch lullen jullie (lees wij) veel over F1.
Vanochtend heb ik nog op de tablet wat gelezen en getypt, ben naar mijn werk gegaan (en daar vooral gelurkt en niets getypt) en ben nu terug thuis...
Bijna 300 berichten verder

En dan zeggen we dat F1 saai is _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:43:
[...]

Dat hangt helemaal af van wat Mateschitz wil. Hij schijnt alleen nogal impulsief te kunnen zijn, waardoor het zomaar kan gebeuren.

Deze compilatie van Gasly zijn race met radiocontact, helpt in ieder geval niet...
[Streamable: Gasly highlights]
https://streamable.com/d4ppb

Kwam gewoon niet voorbij Kimi omdat Gasly steeds de verkeerde lijnen reed. Kimi houdt gewoon de racelijn en weet gewoon dat Gasly niet kan passeren. Kimi probeert niet eens echt hard te verdedigen. Na de pitstop lukt het dan. Vervolgens heeft Gasly toen vrij snel zijn banden gesloopt. Ondertussen ook steeds basale instructies zoals opletten op je remmen, gebruik de overtake knop etc. :/
Krijg plaatsvervangende schaamte als ik dit zie :|.

Zo, die jongen zit in de put.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:01

JB

Cédric roelt!

Brik schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:55:
Ik zit nog eens naar het incident te kijken tussen VER en LEC. Wat me opvalt is dat er nergens een shootage is van de T-cam van LEC. Ben toch wel benieuwd of ie m nu op t laatst nog extra instuurt.
Dat valt me vaker op wanneer die penalty bullshit speelt. Is daar (weer) geen beeld van?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pilskes schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:29:

[Afbeelding]
Een beetje zoals naast elk fietspad in Nederland zo te zien :F

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

[ Voor 18% gewijzigd door JB op 01-07-2019 22:27 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 21:43
Voor dit topic op slot gaat wil ik even kwijt dat ik genoten heb van het lezen van alle posts. Was al een tijd op zoek naar een leuk discussietopic waar op niveau dialoog gevoerd wordt over elke F1 race. Hier kan men tenminste nog wat opsteken i.p.v. te ergeren aan zinloze discussies waar iedereen elkaar voor rotte vis zit uit te maken. Had i.i.g. genoeg te lezen dit weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Zit ook de hele race vanuit Max' positie te bekijken.

Gisteren maakte Norris toch een opmerking dat hij Max een tow had gegeven?

Kijk eens vanaf 01:29:20....

Ze komen het rechte stuk op, Max achter Norris... Norris gaat heel overdreven zigzaggen op het rechte stuk, ze rijden achter elkaar door T1, waarna Norris hem de perfecte tow geeft...

Lijkt me afgesproken werk :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:26

Vos

AFCA

alexbl69 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:49:

Ze komen het rechte stuk op, Max achter Norris... Norris gaat heel overdreven zigzaggen op het rechte stuk, ze rijden achter elkaar door T1, waarna Norris hem de perfecte tow geeft...

Ja dat zei hij. Lijkt me niet perse afgesproken, maar een spontane ingeving/actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 07:46

Kwam meer omdat Verstappen de laatste bocht zoveel snelheid mee nam start/finish over tov de anderen plus hetzelfde in bocht 1 dat hij daar bijna een halve tel pakte op de rest. Zelfs als Norris op 0,9 seconde ervoor had gelegen had Verstappen er voordeel uit gehad door de ‘gebroken’ lucht plus DRS.

Daarbij ook de opmerking dat Max echt geluk had met z’n achterblijvers en Leclerc minder. Charles vooral in bocht 6/7/8 en Max op de rechte stukken, scheelt ook een berg tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40

Die situatie op de s/f straight is Sainz. Niet Norris.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Holkers schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:56:
[...]

Daarbij ook de opmerking dat Max echt geluk had met z’n achterblijvers en Leclerc minder. Charles vooral in bocht 6/7/8 en Max op de rechte stukken, scheelt ook een berg tijd
Ik vraag me af of RBR daar een programmatje voor heeft gemaakt in de tijd Vettel/Webber. In die tijd was auto's lappen een hele sinecure en was er veel winst te behalen door dat goed te timen, vraag me af of ze daar een mannetje voor hebben (en kleinere teams niet).

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 07:46
Kaaswagen schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:10:
[...]

Ik vraag me af of RBR daar een programmatje voor heeft gemaakt in de tijd Vettel/Webber. In die tijd was auto's lappen een hele sinecure en was er veel winst te behalen door dat goed te timen, vraag me af of ze daar een mannetje voor hebben (en kleinere teams niet).
Lijkt me heel lastig omdat je afhankelijk bent van de rijder voor je en de lay-out. Je zag toen Max dicht achter Vettel zat een keer naar buiten sturen om aan de Williams duidelijk te maken dat er twee wagens achter hem zaten. Maar voor de rest is het geluk hebben en duidelijk maken dat je eraan komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:48
Wat ik overigens nog steeds raar vind is die drs die je krijgt op achterblijvers 8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb even wat posts verplaatst naar Algemeen race topic Deel 2

[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 01-07-2019 23:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 13:59

pro_6or

amateur_60r

Martinusz schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:19:
Wat ik overigens nog steeds raar vind is die drs die je krijgt op achterblijvers 8)7
Jaaaaaaaaa! Daar klopt geen zak van. Je racet niet met ze. Je hebt ze al heel lang geleden achtergelaten, je komt ze alleen tegen omdat een circuit een rondje is.

Va de andere kant, zo ben je er sneller voorbij, beïnvloed je hun race minder en die van jezelf wordt er normaalgesproken ook minder door verstoord (tenzij de een steeds pech heeft en de ander mazzel).

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En het extra puntje nog even benadrukt

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50

[Afbeelding]
Je kunt weer duidelijk zien dat wij ook nr. 1 in omgaan met klimaat en milieu zijn :X
(ruim een keer je teringzooi op, neem het spul mee en flikker het in de prullebak)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 09:40
poor Leno schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:05:
Sowieso die on-the-fly motor aanpassingen moeten eruit. Geen "I need more power" *abracadabra - poef* meer..

Als je merkt dat je een andere motormodus ndig hebt, dan maak je maar lekker een pitstop. :N

Verder wat van mij weg mag:
DRS en andere vleugel, klepjes, flapjes en weetikhet geneuzel
Dat banden gekloot.

En de auto's weer gewoon wat kleiner.
Er is al vaker geroepen om de motorstand vast te zetten.
Bijvoorbeeld vanaf groen licht op VT3. Of gewoon het hele weekend.
De vorige oplossing: Geen instructies meer over de radio. Maar dat werkte ook voor geen meter. Iedereen verdacht elkaar van codetaal.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

RocketKoen schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:53:
[...]

De vorige oplossing: Geen instructies meer over de radio. Maar dat werkte ook voor geen meter. Iedereen verdacht elkaar van codetaal.
Als de coureur geen gesproken woord én geen berichten mag ontvangen verzonden via radio golven dan kan je ook geen code taal doen. Gewoon geen communicatie in wat voor vorm dan ook vanaf de muur maar de auto. Andersom zie ik geen probleem mee. Laat het team de coureur maar op de hoogte brengen van wat hij moet weten als hij in de pit rijdt of stilstaat. Al het hoognodige kan via het pitbord gecommuniceerd worden. Kan namelijk nooit veel zijn per ronde.

En inderdaad één enkele motor instelling en dus geen party mode of mode 1-11 of whatever.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RocketKoen schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:53:
[...]

Dan krijg je dadelijk weer 't zelfde "spel" als dat wat er ook vanaf het einde van de jaren '80 gespeeld werd? Mercedes is nú nog oppermachtig vanwege de "AMG" V6 motoren welke tegenwoordig in het 'eigen huis' ontwikkeld kunnen worden doordat AMG inmiddels opgenomen is ín 't Mercedes Concern.

Een aantal jaar daarvoor waren de V12 Honda-Mc'Larens (Marlboro) nog de beste maar was dat aan Honda óf aan Mc.Laren te wijten?

V10's .... BMW / Renault... WIE?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 09:53
Gé Brander schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:00:
[...]

Als de coureur geen gesproken woord én geen berichten mag ontvangen verzonden via radio golven dan kan je ook geen code taal doen. Gewoon geen communicatie in wat voor vorm dan ook vanaf de muur maar de auto. Andersom zie ik geen probleem mee. Laat het team de coureur maar op de hoogte brengen van wat hij moet weten als hij in de pit rijdt of stilstaat. Al het hoognodige kan via het pitbord gecommuniceerd worden. Kan namelijk nooit veel zijn per ronde.

En inderdaad één enkele motor instelling en dus geen party mode of mode 1-11 of whatever.
Dan krijg je weer een probleem met achterblijvers. Die krijgen natuurlijk wel blauwe vlaggen, maar het is toch iets relaxter als ze al weten dat er iemand aankomt, zeker ook omdat een Gasly bv in de race vandaag had kunnen doen alsof hij het niet zag aankomen. Daarnaast is safety tegenwoordig zo belangrijk dat ik denk dat radiocontact niet meer verboden gaat worden, aangezien ze daarmee veel potentiele problemen kunnen voorkomen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 10-09 13:59

pro_6or

amateur_60r

Hier nog even een quote van iemand op racefans.net

jmlabareda
1st July 2019, 17:00

Verstappen first driver to win powered by a GP2 engine since 1953, when the World Championship was run to F2 regulations

😄

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:06:
[...]

Dan krijg je weer een probleem met achterblijvers. Die krijgen natuurlijk wel blauwe vlaggen, maar het is toch iets relaxter als ze al weten dat er iemand aankomt, zeker ook omdat een Gasly bv in de race vandaag had kunnen doen alsof hij het niet zag aankomen. Daarnaast is safety tegenwoordig zo belangrijk dat ik denk dat radiocontact niet meer verboden gaat worden, aangezien ze daarmee veel potentiele problemen kunnen voorkomen.
Daar moeten ze een juiste balans in zien te vinden.. Die periode dat er geen communicatie over de radio mocht hadden ze meer tijd moeten gunnen mijn inziens.. Laat ze als alternatief alleen communiceren bij blauwe/gele vlaggen die gaan over juist díe situatie. Voor de rest alleen communiceren tijdens de pitwindow (bijvoorbeeld max aantal seconden vanaf pit ingang tot uitgang en de rest via borden).

Hell.. Nu ik er over nadenk. Laat een coureur gewoon alles door kletsen naar de pitmuur tijdens de race over wat die meemaakt in de wagen en dat ze alleen via de borden terug mogen communiceren ofzo + dan die pitdelta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

D-Ed schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:23:
[...]

Daar moeten ze een juiste balans in zien te vinden.. Die periode dat er geen communicatie over de radio mocht hadden ze meer tijd moeten gunnen mijn inziens.. Laat ze als alternatief alleen communiceren bij blauwe/gele vlaggen die gaan over juist díe situatie. Voor de rest alleen communiceren tijdens de pitwindow (bijvoorbeeld max aantal seconden vanaf pit ingang tot uitgang en de rest via borden).

Hell.. Nu ik er over nadenk. Laat een coureur gewoon alles door kletsen naar de pitmuur tijdens de race over wat die meemaakt in de wagen en dat ze alleen via de borden terug mogen communiceren ofzo + dan die pitdelta...
Gewoon weer terug naar auto's zónder "Nintendo" stuur waar "300+" settings op te regelen zijn na 'advies' vanuit de pit én de bandenwissels volledig over laten aan de rijder..... :*)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 09:53
D-Ed schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:23:
[...]

Nouja, in de huidige F1 krijg je (vrij zeker weten) een uitzondering voor gevaarlijke situaties. Dan kunnen teams aan de hand van "potentiele problemen" alsnog informatie doorgeven net zoals iedereen ze daarvan verdacht in de tijd van de radio ban. Ik denk dat dit helaas niet een probleem is dat eenvoudig opgelost kan worden
wimmel_1 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:29:
[...]

Gewoon weer terug naar auto's zónder "Nintendo" stuur waar "300+" settings op te regelen zijn na 'advies' vanuit de pit én de bandenwissels volledig over laten aan de rijder..... :*)
Maar goed, al hebben ze die stuurtjes niet meer, als dan alsnog een fabrikant alles wint, wat schiet je daarmee op? Niet zoveel denk ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 12:44
F1 is high tech en dat moet vooral zo blijven.
Anders moet je maar F3, F4 of Indy gaan kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54

[Afbeelding]
:N

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Voor het topic dicht gaat,

Allemaal onwijs bedankt voor het toffe weekend & de vele informatie ect die hier gepost is! d:)b

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Hier nog even een aantal telefoon behangetjes van McLaren:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-YrogzXUAEavNH?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-Yrn8mW4AEia5c?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-YrnnbWsAEPzrC?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-YrnLEX4AA23P2?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
basvn schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 06:56:
Voor het topic dicht gaat,

Allemaal onwijs bedankt voor het toffe weekend & de vele informatie ect die hier gepost is! d:)b
Jij ook (en anderen) voor alle filmpjes en foto's. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er is een onderzoek bezig naar de driver of the day procedure:

https://www.racefans.net/...-voted-driver-of-the-day/

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:52
Velen met mij dachten dat hij weer de standaard underdog proza aan het verspreiden was.. Deze keer was het waar :)

Iedereen ook bedankt voor het vullen van het topic, ben nu pas bij gelezen B) :)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:53
loekf2 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:47:
[...]

Je kunt weer duidelijk zien dat wij ook nr. 1 in omgaan met klimaat en milieu zijn :X
(ruim een keer je teringzooi op, neem het spul mee en flikker het in de prullebak)
Alsof Nederlanders de enige zijn die hun rommel niet opruimen..

Zo goed als ieder evenement ter wereld waar je 100.000 man op 1 plek hebt ziet er zo (of nog erger!) uit direct na afloop..

Enige uitzonderingen die ik ken zijn de Japaners/Koreanen die als toeschouwers inderdaad de hele tribune schoonmaken en af en toe Duitsers, maar dan ook alleen als het bier gedronken word uit hard plastic glazen met 8 euro statiegeld.

Let wel, ik praat het niet goed en probeer zelf ook (zoveel mogelijk m'n zooi op te ruimen) maar het is niet dat "wij" Nederlanders hier uniek in zijn.

Oplossing? Geen eigen eten/drinken meer meenemen en statiegeld op alle bekers ed.. (en geen plastic bekers/verpakkingen meer gebruiken)

[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 02-07-2019 08:07 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Puc van S. schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:58:
[...]

Alsof Nederlanders de enige zijn die hun rommel niet opruimen..

Zo goed als ieder evenement ter wereld waar je 100.000 man op 1 plek hebt ziet er zo (of nog erger!) uit direct na afloop..

Enige uitzonderingen die ik ken zijn de Japaners/Koreanen die als toeschouwers inderdaad de hele tribune schoonmaken en af en toe Duitsers, maar dan ook alleen als het bier gedronken word uit hard plastic glazen met 8 euro statiegeld.

Let wel, ik praat het niet goed en probeer zelf ook (zoveel mogelijk m'n zooi op te ruimen) maar het is niet dat "wij" Nederlanders hier uniek in zijn.

Oplossing? Geen eigen eten/drinken meer meenemen en statiegeld op alle bekers ed.. (en geen plastic bekers/verpakkingen meer gebruiken)
Dat, en bij dit soort evenementen is het niet te doen om overal genoeg prullenbakken te plaatsen. Achteraf vegen is dan vaak goedkoper en efficiënter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
JB schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:43:
[...]

Dat valt me vaker op wanneer die penalty bullshit speelt. Is daar (weer) geen beeld van?
Het helpt niet dat de rechthebbers er bovenop zitten momenteel. Veel korte clips van dat soort acties zijn al offline gehaald.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
“a technical problem which is currently under investigation”

Benieuwd hoelang het dit keer zal duren. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 09-09 09:07

Tripl3 D

Brother in Arms

Jackson6 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:11:
Als die hem nog wint eet ik m'n schoen op.
Eet smakelijk! :Y)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ijdod schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:36:
[...]

Het helpt niet dat de rechthebbers er bovenop zitten momenteel. Veel korte clips van dat soort acties zijn al offline gehaald.
Daar suggereren ze mee dat er meer aan de hand is :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

MikeyMan schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:14:
[...]

Dat, en bij dit soort evenementen is het niet te doen om overal genoeg prullenbakken te plaatsen. Achteraf vegen is dan vaak goedkoper en efficiënter.
Hier sowieso. Dit is op de baan zelf, daar ga je geen vuilnisbakken neerzetten natuurlijk. Maar goed, het blijft jammer dat er zoveel troep achterblijft. Als je een flesje of een blikje mee die kant op kan nemen, kan je het ook weer mee terug nemen...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

JB schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:53:
[...]

Nee, dat doen ze altijd. Daarom werken de links naar videotjes van de race en de interviews die je in deze topics vindt ook vaak niet meer na een dag ofzo. Jammer, maar waar.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/0fzcfstz8u731.png

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:57

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jan Lammers in Pauw gisteravond. Het filmpje duurt 10 minuten. Het gesprek moet even op gang komen, maar is het kijken waard :)

https://pauw.bnnvara.nl/media/690835

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:33
haha, die teamradio van Sainz. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 09:24

DukeBox

loves wheat smoothies

@basvn Sta nog het meest te kijken van de 2.02 van Williams :?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DukeBox schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:41:
@basvn Sta nog het meest te kijken van de 2.02 van Williams :?
Zitten nog weleens onder de 2s ook. Volgens mij in Frankrijk nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

MikeyMan schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:44:
[...]

Zitten nog weleens onder de 2s ook. Volgens mij in Frankrijk nog :)
Het enige wat ze wel op orde hebben :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/a4j5n6gfgu731.jpg

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
DJTimo schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:21:
[...]
haha, die teamradio van Sainz. :)
en haha het fonetisch uitschrijven van de teamradio van Engineer & Leclerc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
P.O. Box schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:20:
[...]

en haha het fonetisch uitschrijven van de teamradio van Engineer & Leclerc
Ik moest hier aan denken

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/HphZ5I6gR6c/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:15
de volledig boordradio van max al voorbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 10:24
JB schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:53:
[...]

Op F1TV kun je nog gewoon Onboards bekijken.
Die van Verstappen is van voren (aanvallende partij), maar bij Leclerc is het dus de onboard naar achteren kijkend (zodat je Verstappen ziet aankomen).

Maar onboard naar voren bij Leclerc weet ik niet of ze die dus ergens hebben, misschien bij de F1 zelf nog op een disk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:39
cannibal schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:28:
[...]

Op F1TV kun je nog gewoon Onboards bekijken.
Die van Verstappen is van voren (aanvallende partij), maar bij Leclerc is het dus de onboard naar achteren kijkend (zodat je Verstappen ziet aankomen).

Maar onboard naar voren bij Leclerc weet ik niet of ze die dus ergens hebben, misschien bij de F1 zelf nog op een disk....
Volgens mij kunnen ze inderdaad maar één camera feed live versturen vanaf de auto. Na de race willen ze op YouTube van bepaalde gebeurtenissen nog wel eens alles online zetten en dan zitten er ook andere onboards bij. In de auto zal dus wel alles worden opgeslagen.

Zelfde met de 360° camera op de neus. Die gebruiken ze ook niet tijdens de race, maar soms komen daarvan wel nog beelden op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:42:
[...]

Volgens mij kunnen ze inderdaad maar één camera feed live versturen vanaf de auto. Na de race willen ze op YouTube van bepaalde gebeurtenissen nog wel eens alles online zetten en dan zitten er ook andere onboards bij. In de auto zal dus wel alles worden opgeslagen.

Zelfde met de 360° camera op de neus. Die gebruiken ze ook niet tijdens de race, maar soms komen daarvan wel nog beelden op YouTube.
In dit filmpje staat het helaas ook niet.

https://streamable.com/el0xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Dat is toch gewoon een rip van de world feed? Niet zo gek dus dat het daar niet in zit. Als in: de regie bepaalt welke camera feed vanaf de auto wordt verzonden en dat is dus wat je op het onboard 'kanaal' ziet en evt in de world feed zit. Blijkbaar was bij Leclerc de actieve camera feed die van de rear-view camera (niet zo gek ook als je wilt vastleggen hoe de auto achter hem korter bij komt). Na de race kan FOM alle camera beelden uit de auto halen en soms plaatsen ze daarvan nog beelden op YouTube. Daarnaast gaan die beelden wellicht ook nog naar de TV zenders zodat zij die weer kunnen gebruiken in analyses of wat dan ook.
Maar zolang noch FOM noch een TV zender nu alsnog beelden van Leclercs front-view (T-)camera publiceert hebben we dus ook niet de beschikking over die beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Brundle is blij met de uitslag van het het beraad over "Het incident van Spielberg":

https://www.skysports.com...-the-future-arrives-early

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De kwaliteit van de bron even in het midden latend:
https://www.gptoday.net/e...op-saw-late-race-struggle

Als ik dit combineer met de team-radio van Gasly, ben ik echt totally lost...
Hij krijgt notabene 20x te horen dat ie er voorbij moet of in moet houden.
Doe er dan iets mee! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:05:
[...]

Dat is toch gewoon een rip van de world feed? Niet zo gek dus dat het daar niet in zit. Als in: de regie bepaalt welke camera feed vanaf de auto wordt verzonden en dat is dus wat je op het onboard 'kanaal' ziet en evt in de world feed zit. Blijkbaar was bij Leclerc de actieve camera feed die van de rear-view camera (niet zo gek ook als je wilt vastleggen hoe de auto achter hem korter bij komt). Na de race kan FOM alle camera beelden uit de auto halen en soms plaatsen ze daarvan nog beelden op YouTube. Daarnaast gaan die beelden wellicht ook nog naar de TV zenders zodat zij die weer kunnen gebruiken in analyses of wat dan ook.
Maar zolang noch FOM noch een TV zender nu alsnog beelden van Leclercs front-view (T-)camera publiceert hebben we dus ook niet de beschikking over die beelden.
Het is een rip van deze "every angle"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:58
MikeyMan schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:11:
De kwaliteit van de bron even in het midden latend:
https://www.gptoday.net/e...op-saw-late-race-struggle

Als ik dit combineer met de team-radio van Gasly, ben ik echt totally lost...
Hij krijgt notabene 20x te horen dat ie er voorbij moet of in moet houden.
Doe er dan iets mee! 8)7
Wat je heel goed zag tijdens de race, was dat Verstappen op de rechte stukken (voornamelijk start finish) continue een lijn meer naar binnen reed dan andere drivers en zo buiten de vuile warme lucht kon rijden. Soms was Gasly dit aan het kopieren, maar niet altijd en heb hem dit later in de race minder zien doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Cheesy schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:16:
[...]

Het is een rip van deze "every angle"

[Twitter]
Ah sorry, ik had alleen het eerste stukje gekeken. Ook omdat ik streamable voornamelijk associeer met TV rips omdat/en er geen officiële online versie is. Ik zag hem nu ook op YouTube op kanaal van FOM.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:41
De essentie van de Austrian GP in 1 tweet:

Misschien wat laat, maar ik zag de tweet pas dinsdag na de race ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ergens steekt het me dat die Tcam weer niet beschikbaar is van LEC. Dit is al vaker geweest, ook bij HAM. Iets zegt me dat het dan nog veel duidelijker is... Triest :/ Alles word kapot geanalyseerd maar cruciaal beeldmateriaal ontbreekt voor de kijker.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
@U123456 Dat is de essentie. Het was een krappe actie, dat zonder meer, maar uiteindelijk had LEC wel degelijk opties, zoals liften en crossover, zoals gebruikelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ijdod schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:58:
@U123456 Dat is de essentie. Het was een krappe actie, dat zonder meer, maar uiteindelijk had LEC wel degelijk opties, zoals liften en crossover, zoals gebruikelijk.
De meesten zijn het er over eens dat dit bewust de regels opzoeken was om een penalty aan te naaien. Zoals wel vaker gebeurt door die klote regels. Daarom beeldmateriaal van LEC zijn stuur...

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 02-07-2019 12:00 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JB schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:59:
[...]

De meesten zijn het er over eens dat dit bewust de regels opzoeken was om een penalty aan te naaien. Zoals wel vaker gebeurt door die klote regels. Daarom beeldmateriaal van LEC zijn stuur...
Bewust of onbewust wil ik vanaf zijn, maar ik gok zomaar dat het wel meespeelt. Anders laat je de deur niet zo onwijs open staan. Tenzij je misschien achterlangs wilt kruisen, maar daar was ook totaal geen sprake van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:05
MikeyMan schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:01:
[...]

Bewust of onbewust wil ik vanaf zijn, maar ik gok zomaar dat het wel meespeelt. Anders laat je de deur niet zo onwijs open staan. Tenzij je misschien achterlangs wilt kruisen, maar daar was ook totaal geen sprake van.
De grote vraag: had Leclerc hetzelfde gedaan als er geen run-off area met asfalt was, maar een grindbak? Nee. Dan had hij moeten yielden, en nu dus eigenlijk ook. Hij heeft zelf de deur open gezet, net als Bottas overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
JB schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:59:
[...]

Hier wel, maar er zijn erg veel mensen die geen idee hebben hoe de regels zijn die vinden dat VER hier een grote overtreding beging, want <regels die niet bestaan>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 19:35
ThomasG schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:03:
[...]
De grote vraag: had Leclerc hetzelfde gedaan als er geen run-off area met asfalt was, maar een grindbak? Nee. Dan had hij moeten yielden, en nu dus eigenlijk ook. Hij heeft zelf de deur open gezet, net als Bottas overigens.
Waarom pakt hij dan niet dezelfde lijn als hoe hij dat bij Bottas deed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
ATS schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:09:
Brundle is blij met de uitslag van het het beraad over "Het incident van Spielberg":

https://www.skysports.com...-the-future-arrives-early
ijdod schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:10:
[...]

Hier wel, maar er zijn erg veel mensen die geen idee hebben hoe de regels zijn die vinden dat VER hier een grote overtreding beging, want <regels die niet bestaan>
ik ben het niet vaak eens net Brundle volgens mij, maar hier legt hij goed uit hoe het zit:
"
I couldn't begin to remember the hundreds, maybe even thousands, of incidents I've commentated on where a driver in full control overtakes or defends for position in a braking zone, drives the racing line, and sooner than later the losing rival runs out of space and has to yield, cut back underneath, or take to the run-off area.

If the assailant arrives front brakes locked up and out of control, and/or forgets to turn the steering wheel and skittles his rival into the outer reaches then that's a different scenario."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:48
Ari Gold schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:14:
[...]

Waarom pakt hij dan niet dezelfde lijn als hoe hij dat bij Bottas deed?
Meer snelheid nodig om naast Lec te komen en daardoor kortere lijn niet meer mogelijk?

Ver was Bot al voor de bocht haast voorbij toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 02-07-2019 12:30 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ze zaten met Honda dus op de limiet:
https://www.formula1.com/...MkT8jfrFqby9yDHq2p8B.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54

[Afbeelding]
Je doet net alsof wij en wij alleen dit doen, kijk eens naar andere races en je zal zien dat het ook zonder grote groep nlers zelfde tering zooi achtergelaten word.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:21

Fiber

Beaches are for storming.

devil-strike schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:14:
[...]

Je doet net alsof wij en wij alleen dit doen, kijk eens naar andere races en je zal zien dat het ook zonder grote groep nlers zelfde tering zooi achtergelaten word.....
Alleen Japanners ruimen zelf alles netjes op. Respect. _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

devil-strike schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:14:
[...]

Enerzijds heb je gelijk, maar de "hullie doen het ook" wijsvinger maakt het niet meteen goed.

Wat we weten is dat er op dat rechte stuk geen prullenbakken staan (het is immers circuit) en dat het er hutjemutje staat. Ik zie zelfs een slipper liggen, die laat je niet zomaar achter lijkt me. Zeker bij de podiumceremonie zal het drukken zijn geweest en ja dan laten mensen wel eens wat vallen. Ik zie verder weinig drankjes/bekers liggen wat je eerder op zo'n plek zou verwachten als men het als festivalterrein beschouwt.

Interessanter lijkt me de tribunes en ruimte eromheen of die ook zo smerig zijn, lijkt me dat het nog wel meevalt.

Maar goed, laten we niet doen alsof dit hoort én laten we ook niet doen alsof dit nooit gedaan wordt ongeacht afkomst. Het kan beter, maar had ook veel erger gekund imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Over het demoniseren van tegenstanders gesproken... Wie vergooit nou z'n 1e plek om een penalty uit te lokken? Zeker gezien de inconsistente straffen zou dat vrij debiel zijn.

Sterke punt van de Ferrari is vermogen en topsnelheid, sterke punt van RB is bochtensnelheid.
1e poging had Leclerc een goede exit waardoor hij de dragrace van Max won. 2e poging wilde Leclerc hetzelfde proberen, Max voorkwam dit door rigoureus de exit van Leclerc te vernaggelen.

Beetje naïef van Leclerc, beetje stout van Max. Max had echter niets te verliezen, hij had genoegen kunnen nemen met een 2e plaats na herhaaldelijk verliezen van de drag race, of optie 2, lomp erlangs. In het ergste geval had hij 5s aan z'n broek gekregen en was hij alsnog 2e geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 10:24
Op de limiet van de koeling, maar dat zaten Mercedes (en waarschijnlijk Ferrari) ook. Anders hadden die normaal gesproken ook wel harder gegaan en minder "Lift & Coast" hoeven doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:52
cannibal schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:23:
[...]

Op de limiet van de koeling, maar dat zaten Mercedes (en waarschijnlijk Ferrari) ook. Anders hadden die normaal gesproken ook wel harder gegaan en minder "Lift & Coast" hoeven doen.
Mercedes zat schijnbaar over de limiet:
https://www.gpupdate.net/...elproblemen-bij-mercedes/

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
40 minuten aan onboard footage van Max

https://www.f1technical.n...hp?f=13&t=28238&start=960

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Robertdj schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:23:
...hij had genoegen kunnen nemen met een 2e plaats na herhaaldelijk verliezen van de drag race, of optie 2, lomp erlangs. In het ergste geval had hij 5s aan z'n broek gekregen en was hij alsnog 2e geworden.
Mwah; de Ferrari van Vettel is die door een betere exit + DRS ook gewoon buitenom op het rechte stuk voorbij gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Persoonlijk zou ik dat ook zeggen tegen de pers, maar ondertussen in mijn vuistje lachen als er nog best 5% beschikbaar was. Je laat je toch niet zomaar in je kaarten kijken met al dat andere Mercedes en Ferrari geweld om je heen? Wie weet was het begin van het seizoen maar "opwarmen" van Honda, niemand zal het je eerlijk zeggen.

Die Japaners zijn in ieder geval berekenend genoeg om net genoeg prijs te geven voor wederom een mooi verhaal en dus exposure.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:19
Compleet off topic, maar ik moet het toch even kwijt: Het commentaar bij dat filmpje onderaan die pagina over de snelste ronde van Verstappen doet mij denken aan Engels op de middelbare school met overdreven duidelijke articulatie. Brits volgens het boekje, zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

redfoxert schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:59:
[...]

Persoonlijk zou ik dat ook zeggen tegen de pers, maar ondertussen in mijn vuistje lachen als er nog best 5% beschikbaar was. Je laat je toch niet zomaar in je kaarten kijken met al dat andere Mercedes en Ferrari geweld om je heen? Wie weet was het begin van het seizoen maar "opwarmen" van Honda, niemand zal het je eerlijk zeggen.

Die Japaners zijn in ieder geval berekenend genoeg om net genoeg prijs te geven voor wederom een mooi verhaal en dus exposure.
Met die temperaturen zal die motor t best wel zwaar gehad hebben hoor! maar ik denk toch dat het er mee te maken heeft dat de betrouwbaarheid nu wel okay is, en dat ze toch maar voor dat beetje meer risico gaan. dan ploft hij maar een keer, of er moet nog een extra motor gebruikt worden.

een overwinning, zeker als deze. het meer als waard is

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 09:58

Spotmatic

Ken sent me

basvn schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:03:
[...]
een overwinning, zeker als deze. het meer als waard is
Deze overwinning was natuurlijk in enorm veel opzichten veel waard. Bovenal voor Honda en hun board of directors die op Spielberg aanwezig was. Dit geeft alle betrokken Honda-mensen zoveel extra peper in hun reet. Het feit dat Tanabe-san op het podium mocht komen en Max die pontificaal het Honda logo aanwees op z'n overall zegt mij een hoop: dit was voor een groot deel aan Honda te danken, daarna aan Max en tenslotte RBR (in die volgorde). Ik gun het Honda van harte na alle shit die in hun McLaren tijd over ze heen werd uitgestort.

Het was ook een belangrijke race omdat Mateschitz aanwezig was, op zijn eigen Red Bull thuiscircuit. Hij zag Max winnen en zag in gedachten al de miljoenen extra blikjes die verkocht gaan worden (niet aan mij overigens: het is smerige troep). Ik denk dat het hem sterkt in zijn overtuiging nog even met de F1 door te gaan, ondanks dat ze waarschijnlijk in het constructeurskampioenschap weer als derde eindigen.

Tenslotte was het belangrijk voor het Oranjelegioen. Ik weet dat niet iedereen de "voetbalsupporters" kan waarderen maar ik heb genoeg mensen gehoord (ook Oostenrijkers) die de Nederlanders wel wisten te waarderen. Immers, wij weten wel hoe we een feestje moeten bouwen. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Als je dacht dat het bij de FIA niet nog erger kon worden, nemen ze Kubica ook nog even zn DotD 15 minutes of fame af ... man man man. Ik gun het Max van harte maar dit ga je toch ook niet achteraf nog "rechtzetten".

Hebben ze wat goed te maken met Max? Oh wacht ... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

redfoxert schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:38:
[...]
Als je dacht dat het bij de FIA niet nog erger kon worden, nemen ze Kubica ook nog even zn DotD 15 minutes of fame af ... man man man. Ik gun het Max van harte maar dit ga je toch ook niet achteraf nog "rechtzetten".
[knip]
Het zou pas werkelijk belachelijk zijn als een "glitch" ervoor zou zorgen dat ze het maar laten zoals het (overduidelijk) niet zou kloppen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:57

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:41:
[...]

Het zou pas werkelijk belachelijk zijn als een "glitch" ervoor zou zorgen dat ze het maar laten zoals het (overduidelijk) niet zou kloppen?
Klopt, maar die glitch kunnen ze er voor de volgende keer prima uit halen. Wat mij vooral stoort is dat de FIA de laatste tijd er nogal een handje in heeft om achteraf uitslagen aan te passen/manipuleren. Dat doet het vertrouwen geen goed, imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

redfoxert schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:43:
[...]

Klopt, maar die glitch kunnen ze er voor de volgende keer prima uit halen. Wat mij vooral stoort is dat de FIA de laatste tijd er nogal een handje in heeft om achteraf uitslagen aan te passen/manipuleren. Dat doet het vertrouwen geen goed, imo.
Waarschijnlijk zit er eerder iets anders achter? Gingen geruchten over boycotten DotD dus wellicht hebben ze kunnen filteren op botjes votes?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:23
redfoxert schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:43:
[...]

Sorry, maar dit was toch overduidelijk een troll en/of een fout van de FIA? Dit heeft toch niks met "achteraf de uitslag manipuleren" te maken? Sowieso is het een onzichtbaar proces waar we niks van meekrijgen... Elke race kan elke uitslag wel verzonnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik weet niet wat Peter Windsor gesnoven heeft afgelopen weekend want hij vergelijkt het incident in de 2e race van de Formule 3 race als zijnde hetzelfde als wat tussen Charles en Max is gebeurd?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:05
FabianNL schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:47:
[...]

Sorry, maar dit was toch overduidelijk een troll en/of een fout van de FIA? Dit heeft toch niks met "achteraf de uitslag manipuleren" te maken? Sowieso is het een onzichtbaar proces waar we niks van meekrijgen... Elke race kan elke uitslag wel verzonnen zijn ;)
De DotD stem pagina zat vorig seizoen de helft van de tijd vol fouten. Vooral met Vettel en Kimi. Dan had je de naam en foto van Kimi, maar het nummer van Vettel en vice versa. Of de naam en het nummer van Vettel en de foto van Kimi. Dus zullen ze nu wel weer een fout hebben gemaakt zodat een stem voor Max geregistreerd werd als een stem voor Kubica.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:51
hardware-lover schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:55:
Ik weet niet wat Peter Windsor gesnoven heeft afgelopen weekend want hij vergelijkt het incident in de 2e race van de Formule 3 race als zijnde hetzelfde als wat tussen Charles en Max is gebeurd?
Windsor is zijn geloofwaardigheid volledig kwijt sinds zijn sponsorship van Rich Energy

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

Max tóch driver of the day:

Met 74% van de stemmen. Terecht ook wel lijkt me.

[ Voor 52% gewijzigd door ATS op 02-07-2019 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SnowDude schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:44:
[...]
Windsor is zijn geloofwaardigheid volledig kwijt sinds zijn sponsorship van Rich Energy
Maar natuurlijk, heeft niets gesnoven maar gedronken :+

Let op met dat spul mannen (en vrouwen vanzelfsprekend ook) 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

hardware-lover schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:55:
Volgens mij niet direct?
Hij zegt vooral dat hij het verrassend vindt omdat er in de F3 zo hard gestraft werd (door dezelfde stewards) en in de F1 dus kennelijk niet.

Maar ik ben het wel met je eens dat het een irritante video is met die kop zo dicht in de camera, die blauwe zonnebril en de rich energy en e.o.a. wedbureau sponsoring er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

hardware-lover schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:47:
[...]

Maar natuurlijk, heeft niets gesnoven maar gedronken :+

Let op met dat spul mannen (en vrouwen vanzelfsprekend ook) 8)
Ik moet het eerst nog in de schappen tegenkomen :P

En zelfs dan nog zou ik er met een ruime boog omheen lopen (net zoals ik bij red bull ook al doe eigenlijk...).

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En bij deze een slotje erop. Het gaat namelijk nauwelijks meer over de race, wel over Hulk naar RBR. Die reacties zijn dan ook verplaatst. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 45 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.