[F1 2019] Race 9 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 46 Laatste
Acties:
  • 150.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 23:44
pinda powerrr schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:55:
[...]

Hé, ik mis het shot met Ocon!
Ocon was er dit weekend hoor, heb 'm bij een van de trainingen voorbij zien komen. Kan dus worden afgestempeld op je BINGO kaart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 18:42

Chiron

Moderator Discord
Razr schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:57:
[...]

Mooi om te zien hoe Max hier nog even zorgt dat hij toch de DRS krijgt door zicht expres wat te laten afzakken net voor het meetpunt (en er dan voor de apex weer naast zit) _/-\o_
Prachtig idd, nog mooier dan die lelijke inhaalactie op LEC imho.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 14:47

DataGhost

iPL dev

Razr schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:57:
[...]

Mooi om te zien hoe Max hier nog even zorgt dat hij toch de DRS krijgt door zicht expres wat te laten afzakken net voor het meetpunt (en er dan voor de apex weer naast zit) _/-\o_
Yes, dat viel me toen ook al op. Ik weet niet meer zeker of ik 'm dat vaker heb zien doen of dat het alleen bij Bottas was, maar goeie actie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Dat DRS meetpunt, is dat die witte lijn, net na het 50 meter rempunt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 14:47

DataGhost

iPL dev

DJTimo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:59:
Dat DRS meetpunt, is dat die witte lijn, net na het 50 meter rempunt?
Ja. Je zag ook vaak zat dat de voorligger DRS kreeg na een inhaalactie daar. Opzich zag je Bottas ook nog net iets harder dan normaal remmen om DRS te houden (zo vind ik het eruit zien iig) maar Max was 'm voor :P

[ Voor 37% gewijzigd door DataGhost op 01-07-2019 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 18:22

miekol

erm

autje schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:09:
[...]

Dit snapte ik ook niet. Als je die gasten de opdracht geeft om de banden klaar te zetten, en je krijgt geen antwoord terug (dat lijkt me toch het minste), dan roep je toch als eerste tegen de coureur dat hij nog een rondje buiten moet blijven?
Op motorsportmagazine las ik het volgende hierover:
"Ferrari had just instructed Vettel – at late notice – to do the same. The order from the Ferrari pitwall to the garage went out late. Half the mechanics – those on the radio system of communication – heard it. The other half – those on a cable communication – did not. So two of Vettel’s wheels were not ready as he stopped."
Bron: https://www.motorsportmag...an-grand-prix-race-report
Bosmonster schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:37:
[...]

En goede upgrades van Newey, die naar wat ik las een schop onder z'n kont heeft gekregen.

Denk dat het nog wel een interessante tweede helft kan worden inderdaad.
Waar had je dat gelezen over Newey? Wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

miekol schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:00:
[...]
Op motorsportmagazine las ik het volgende hierover:
"Ferrari had just instructed Vettel – at late notice – to do the same. The order from the Ferrari pitwall to the garage went out late. Half the mechanics – those on the radio system of communication – heard it. The other half – those on a cable communication – did not. So two of Vettel’s wheels were not ready as he stopped."
Bron: https://www.motorsportmag...an-grand-prix-race-report

[knip]
Volgens de video's blijkt dat niet te kloppen, er stond geen enkele band klaar voor Vettel, dus ook niet de helft van die 4.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gelukkig heeft Max al meer ervaring in de F1 dan Leclerc en dit keer valt het in het voordeel van Max. Dat Ferrari zelfs na de beslissing nog volhoudt dat het een onterechte beslissing is, vind ik dan weer een stuk minder.
In de race van Canada hadden ze terecht protest aangetekend, maar hier maken ze zichzelf belachelijk.

https://www.nu.nl/formule...egen-zege-verstappen.html

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:31
tweakduke schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:13:
Gelukkig heeft Max al meer ervaring in de F1 dan Leclerc en dit keer valt het in het voordeel van Max. Dat Ferrari zelfs na de beslissing nog volhoudt dat het een onterechte beslissing is, vind ik dan weer een stuk minder.
In de race van Canada hadden ze terecht protest aangetekend, maar hier maken ze zichzelf belachelijk.

Ach, dat hoort gewoon bij sport, net als een voetbalcoach bij voetbal een penalty tegen zijn team zal veroordelen (slechte arbitrage) en Red Bull niet anders had gedaan als de situatie om was gedraaid. Ze hopen daar in de toekomst waarschijnlijk nog voordeel uit te halen als het een keer andersom is. Het is ergens wel belachelijk, maar that's business. Hoort er helaas gewoon bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1222698

tweakduke schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:13:

Het is waarschijnlijk nietszeggend, maar kan dus ook SKY Italia F1 kijken. Vandaag de laatste 15 ronden nog een keer gezien. Voor SKY Italia was het commentaar over VER lyrisch en waren ze ook verbaasd toen ze zagen dat de actie op LEC under investigation was. Italianen zijn uiteraard ook behoorlijk chauvinistisch als het Ferrari betreft. Dit zegt toch ook wel wat over die omstreden aktie van VER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Ankona schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:28:
[...]

Er is weinig innovatiefs meer aan de F1, het is alleen maar doelloze kostenopdrijving. Technologisch zit het op een dood spoor.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Er zijn zat ontwikkelingen die in één of andere manier terugkomen in straatauto's. Je ziet het niet allemaal.
Kies dus voor de sport en maak het weer spannend. (en meer en meer denk ik dat het verbieden van radio verkeer, met name data, een simpele en goede stap vooruit zal zijn)
Het verbieden van radiocommunicatie van pit naar driver op het circuit zou ik geweldig vinden. Alleen tijdens pitstraat bezoek. Dan moeten de drivers het helemaal zelf doen. Lees maar vanaf het pitbord of je de pits in moet komen. Op het pitbord is ook niet heel veel te plaatsen. Andersom vind ik prima, de coureur mag van mij zonder problemen naar de pit communiceren tijdens de race.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

PalingDrone schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:16:
[...]

Ik rijd al decennia Honda, alleen Ferrari's inhalen lukt mij hooguit in de file...
Nu moet ik wel toegeven dat mijn Honda Civic Hybrid (2e generatie) wel een van de fijnste auto's was die ik heb gereden. En onderhoudsarm en betrouwbaar.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06 16:01

basvn

Breezand - NHN

best team radio

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 06-06 14:51
Ik zit nog eens naar het incident te kijken tussen VER en LEC. Wat me opvalt is dat er nergens een shootage is van de T-cam van LEC. Ben toch wel benieuwd of ie m nu op t laatst nog extra instuurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 18:11
Ankona schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:28:
[...]

Er is weinig innovatiefs meer aan de F1, het is alleen maar doelloze kostenopdrijving. Technologisch zit het op een dood spoor.

Kies dus voor de sport en maak het weer spannend. (en meer en meer denk ik dat het verbieden van radio verkeer, met name data, een simpele en goede stap vooruit zal zijn)
Dan had Max wellicht ook niet gewonnen na zijn "I'm losing power".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 01:35
DataGhost schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:00:
[...]

Ja. Je zag ook vaak zat dat de voorligger DRS kreeg na een inhaalactie daar. Opzich zag je Bottas ook nog net iets harder dan normaal remmen om DRS te houden (zo vind ik het eruit zien iig) maar Max was 'm voor :P
Strategisch gezien was het voor Mercedes zelfs voordelig dat Max er snel voorbij kwam.
Bottas had kunnen knokken, maar Max was echt wel voorbij gegaan.
Dan had VET wrs ook nog een echte kans op BOT gehad (én was LEC wrs VET voorgebleven.)

Of BOT had in de LEC situatie gezeten..en er zelfs af gegaan.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

sanderb schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:46:
Waar het allemaal begon:(via reddit)
[embed]"https://www.youtube.com/watch?v=L42H4vkbHYc&feature=youtu.be"]YouTube: WSK Euro Series - II Round 2012 - sabato: Verstappen, LeClerc, Filini[/embed]

Senna vs Prost part 2 in the making :)
Loving it!
Beeld van gister met geluid van toen (ook via reddit) YouTube: F1 Austria 2019 interviews but with the WSK Euro Series - II Round 2...

[ Voor 10% gewijzigd door noo op 01-07-2019 18:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://redbullracing.redbull.com/assets/gallery/images/1.var_.jpg?fit=around%7C1270%3A720&crop=1270%3A715%3B*%2C*
Afbeeldingslocatie: https://redbullracing.redbull.com/assets/gallery/images/2.accordion.jpg?fit=around%7C1270%3A720&crop=1270%3A715%3B*%2C*
Afbeeldingslocatie: https://redbullracing.redbull.com/assets/gallery/images/4.max_pressure.jpg?fit=around%7C1270%3A720&crop=1270%3A715%3B*%2C*
Afbeeldingslocatie: https://redbullracing.redbull.com/assets/gallery/images/7.tallest_mechanic.jpg?fit=around%7C1270%3A720&crop=1270%3A715%3B*%2C*

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:43:
[...]

Dat hangt helemaal af van wat Mateschitz wil. Hij schijnt alleen nogal impulsief te kunnen zijn, waardoor het zomaar kan gebeuren.

Deze compilatie van Gasly zijn race met radiocontact, helpt in ieder geval niet...
[Streamable: Gasly highlights]
https://streamable.com/d4ppb

Kwam gewoon niet voorbij Kimi omdat Gasly steeds de verkeerde lijnen reed. Kimi houdt gewoon de racelijn en weet gewoon dat Gasly niet kan passeren. Kimi probeert niet eens echt hard te verdedigen. Na de pitstop lukt het dan. Vervolgens heeft Gasly toen vrij snel zijn banden gesloopt. Ondertussen ook steeds basale instructies zoals opletten op je remmen, gebruik de overtake knop etc. :/
Met verbazing gekeken. Hij is sneller maar inhalen lukt het maar niet en dus moet ie op z'n remmen letten de hele tijd doordat ie in de vuile lucht rijdt. Je zal z'n race-engineer maar zijn, word je toch helemaal gek van 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 01-07-2019 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 15:34
Het is 25 graden en Allard zit met een.. Komt ie: t-shirt, blouse en hoodie aan? Mijn god, is dit opgenomen in de koeling van de plaatselijke slagerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Dit was de mooiste race in jaren.

Kunnen we niet meteen instellen dat de GP van Frankrijk ook op de Red Bull Ring verreden wordt?

Het was echt een week van zero to hero qua race.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

rodie83 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:02:
[...]

Met verbazing gekeken. Hij is sneller maar inhalen lukt het maar niet en dus moet ie op z'n remmen letten de hele tijd doordat ie in de vuile lucht rijdt. Je zal z'n race-engineer maar zijn, word je toch helemaal gek van 8)7
En zo'n beetje elke ronde 'je moet er voorbij of je remmen koelen'. En hij doet geen van beiden :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 05:58
Euhm ik zou de reacties hier nog even bijlezen na de race.

Toch maar niet!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:58
Ondertussen ook steeds basale instructies zoals opletten op je remmen, gebruik de overtake knop etc. :/
Wellicht helpt ie ook buiten het circuit. "Flush the toilet, remember to flush the toilet", "now open the door and walk through it, no, open the door THEN walk through it".

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Meest 'Bril-Jan-Te' opmerking dit weekend kwam (IMHO) van Vettel die alle NL supporters bedankte voor het aanmoedigen van de Mc.Laren's in het oranje _/-\o_

Duitsers hebben volgens de Opel reclames géén humor maar die opmerking van VET wat écht wel goed geplaatst :9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Winners & Losers vanaf F1.com
Winners: Salespeople of orange t-shirts

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:58
wimmel_1 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:23:
Meest 'Bril-Jan-Te' opmerking dit weekend kwam (IMHO) van Vettel die alle NL supporters bedankte voor het aanmoedigen van de Mc.Laren's in het oranje _/-\o_

Duitsers hebben volgens de Opel reclames géén humor maar die opmerking van VET wat écht wel goed geplaatst :9
Werd dat vorig jaar of zo niet ook al door Alonso geroepen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09-06 17:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LA-384 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:38:
[...]

Werd dat vorig jaar of zo niet ook al door Alonso geroepen?
En z'n Instagram.
Afbeeldingslocatie: https://www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2018/07/Fullscreen-capture-01-Jul-18-15512-PM.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik had die actie van Vasseur nog niet gezien. Heerlijk, wat een kerel is dat ook :D

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gé Brander schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:29:
[...]

Het verbieden van radiocommunicatie van pit naar driver op het circuit zou ik geweldig vinden. Alleen tijdens pitstraat bezoek. Dan moeten de drivers het helemaal zelf doen. Lees maar vanaf het pitbord of je de pits in moet komen. Op het pitbord is ook niet heel veel te plaatsen. Andersom vind ik prima, de coureur mag van mij zonder problemen naar de pit communiceren tijdens de race.
Het gaat ook vooral om de data. De engineers lezen alles af en kunnen de coureur instrueren en informeren over slijtage en belastbaarheid van de wagen. Knip die lijn door. Laat een coureur lekker zelf kiezen of hij extra kan stampen of niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ankona schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:59:
[...]
Het gaat ook vooral om de data. De engineers lezen alles af en kunnen de coureur instrueren en informeren over slijtage en belastbaarheid van de wagen. Knip die lijn door. Laat een coureur lekker zelf kiezen of hij extra kan stampen of niet.
Ik ben bang dat dit eigenlijk niet meer gaat bij een moderne F1 bolide. Ik heb nu zowat de gehele race van Verstappen on-board bekeken en beluisterd, inclusief het radio verkeer. Alleen al de lel aan opdrachten die ie uit moet voeren tijdens zijn opwarmronde, en die krijgt ie dan te horen voordat ie eraan begonnen is 8)7

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 08-06 18:42

Chiron

Moderator Discord
Humma Kavula schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:57:
[...]

Ik had die actie van Vasseur nog niet gezien. Heerlijk, wat een kerel is dat ook :D
Simon Lazenby van Sky had ook een weddenschap, met Christian Horner. Vandaar de lederhosen (en ik lees ergens dat het voor het hele seizoen geldt?! _o-)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sebastiaannn schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:57:
[...]

Haha die reactie van Binotto vond ik juist zo slap. Het is echt al jaren zo dat de auto die aan de binnenkant zit bij het uitkomen naar buiten mag komen, zelfs als je daarmee de auto naast je de ruimte ontneemt. Daar wordt ook al tijden consequent over beslist door de stewards. Dit jaar in China nog, Vettel die Verstappen net effe naar buiten duwt: [Streamable: Formule 1 Gevecht tussen Verstappen en Vettel] Niet helemaal vergelijkbaar, maar er zijn genoeg voorbeelden van. Vond Verstappen gewoon een prima actie van Vettel trouwens hoor.

Door dan nu voor de camera te doen alsof een inhaalactie waarbij je de ander het recht op de racelijn afpakt, eigenlijk hetzelfde is als iemand wegduwen na een een unsafe return to the track, en dat regels nou eenmaal regels zijn, echt wat een onzin. Je kan niet de éne race zeggen dat de stewards de coureurs moet laten racen en dan een paar weken erna voor een veel minder erg vergrijp toch maar weer bij de stewards aankloppen. Ik snap dat ie het doet, de belangen zijn gigantisch, maar volgens mij geloofde ie het zelf niet eens hoor.
Sterker nog, Vettel duwde gisteren Norris nog van de baan af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
hardware-lover schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Ik ben bang dat dit eigenlijk niet meer gaat bij een moderne F1 bolide. Ik heb nu zowat de gehele race van Verstappen on-board bekeken en beluisterd, inclusief het radio verkeer. Alleen al de lel aan opdrachten die ie uit moet voeren tijdens zijn opwarmronde, en die krijgt ie dan te horen voordat ie eraan begonnen is 8)7
Laat ze lekker naar spotify luisteren als dat een probleem is... :+

Je beschrijft in ieder geval precies het issue. Die coureurs zijn zo langzamerhand de domste schakel in het geheel aan het worden en het is voor niemand meer te volgen. Laat de coureur weer meer het verschil maken door zelfstandig te rijden. Het team kan na de wedstrijd de computer uitlezen om ervan te leren maar tijdens de race niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 15:34
Heerlijk die 2! Doornbos en Kamphues, lekker los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:05
[...]

Deze compilatie van Gasly zijn race met radiocontact, helpt in ieder geval niet...
Is er ook zo'n compilatie van andere coureurs? Zoiets van Verstappen of Sainz lijkt me erg gaaf om te zien d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Sebastiaannn schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:40:
[...]

Is er ook zo'n compilatie van andere coureurs? Zoiets van Verstappen of Sainz lijkt me erg gaaf om te zien d:)b
Niet tegengekomen nee. Soms duiken ze gewoon bij reddit op. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

hardware-lover schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Ze hebben het geprobeerd toch? Ik weet de paniekerige Hamilton nog in Baku toen hij problemen had en het team hem niet mocht vertellen dat hij een knopje om moest zetten. Het werkte niet.

En weer on topic, analyse van Autosport van het Verstappen/Leclerc incident:

[ Voor 13% gewijzigd door ATS op 01-07-2019 20:54 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ATS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:52:
[...]

Ze hebben het geprobeerd toch? Ik weet de paniekerige Hamilton nog in Baku toen hij problemen had en het team hem niet mocht vertellen dat hij een knopje om moest zetten. Het werkte niet.
En toen had het team wel alle data en mochten ze nog over koetjes en kalfjes kletsen. En je ziet dat het toen al een beetje werkte. Alleen de gevestigde namen mochten niet nat gaan omdat ze niet zelfstandig zonder intensieve hulp konden rijden......

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:56

Fiber

Beaches are for storming.

ATS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:52:
[...]

En weer on topic, analyse van Autosport van het Verstappen/Leclerc incident:
[YouTube: How Verstappen avoided the penalty Vettel got in Canada]
Ook geen radiocontact meer dan. alleen pitborden. Voetballers hebben toch ook geen oortje in...

Maar goed, ik denk dat over vijf jaar of zo de coureur overbodig is omdat een zelfrijdende auto sneller is... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Fiber schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:57:
[...]

Ook geen radiocontact meer dan. alleen pitborden. Voetballers hebben toch ook geen oortje in...

Maar goed, ik denk dat over vijf jaar of zo de coureur overbodig is omdat een zelfrijdende auto sneller is... O-)
Dat kan niet. Dat is een veiligheidsrisico.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

ATS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:58:
[...]

Dat kan niet. Dat is een veiligheidsrisico.
Écht niet.... Vroeger reden we 'thuis' ook gewoon met Carrera Servo spullen hele races uit zonder dat er spullen stuque gingen. Én dat terwijl we van 'slot-racers' af kwamen en die categorie achteraf ook nog eens véél leuker vonden >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

wimmel_1 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:23:

Mijn favoriet was die van Norris, op het verzoek of hij Ricciardo kon helpen door hem binnen drs afstand,
zodat die, ik meen Gasly voor kon blijven.

Like, forever ?

_/-\o_

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Sowieso die on-the-fly motor aanpassingen moeten eruit. Geen "I need more power" *abracadabra - poef* meer..

Als je merkt dat je een andere motormodus ndig hebt, dan maak je maar lekker een pitstop. :N

Verder wat van mij weg mag:
DRS en andere vleugel, klepjes, flapjes en weetikhet geneuzel
Dat banden gekloot.

En de auto's weer gewoon wat kleiner.

[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 01-07-2019 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 23:18

Nibbz

Postmaster General

Hahaha, wat een duo zijn die 2 ook! Zeker de moeite waard om te kijken!

13:37

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
En zo zag het rechte stuk er uit nadat alle Dutchies weg waren:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-aIcCVXsAInF9V?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Toch lullen jullie (lees wij) veel over F1.
Vanochtend heb ik nog op de tablet wat gelezen en getypt, ben naar mijn werk gegaan (en daar vooral gelurkt en niets getypt) en ben nu terug thuis...
Bijna 300 berichten verder

En dan zeggen we dat F1 saai is _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 21:42
[...]

Dat hangt helemaal af van wat Mateschitz wil. Hij schijnt alleen nogal impulsief te kunnen zijn, waardoor het zomaar kan gebeuren.

Kwam gewoon niet voorbij Kimi omdat Gasly steeds de verkeerde lijnen reed. Kimi houdt gewoon de racelijn en weet gewoon dat Gasly niet kan passeren. Kimi probeert niet eens echt hard te verdedigen. Na de pitstop lukt het dan. Vervolgens heeft Gasly toen vrij snel zijn banden gesloopt. Ondertussen ook steeds basale instructies zoals opletten op je remmen, gebruik de overtake knop etc. :/
Krijg plaatsvervangende schaamte als ik dit zie :|.

Zo, die jongen zit in de put.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:30

JB

Cédric roelt!

Brik schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:55:
Ik zit nog eens naar het incident te kijken tussen VER en LEC. Wat me opvalt is dat er nergens een shootage is van de T-cam van LEC. Ben toch wel benieuwd of ie m nu op t laatst nog extra instuurt.
Dat valt me vaker op wanneer die penalty bullshit speelt. Is daar (weer) geen beeld van?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pilskes schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:29:

[Afbeelding]
Een beetje zoals naast elk fietspad in Nederland zo te zien :F

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

[ Voor 18% gewijzigd door JB op 01-07-2019 22:27 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 21:07
Voor dit topic op slot gaat wil ik even kwijt dat ik genoten heb van het lezen van alle posts. Was al een tijd op zoek naar een leuk discussietopic waar op niveau dialoog gevoerd wordt over elke F1 race. Hier kan men tenminste nog wat opsteken i.p.v. te ergeren aan zinloze discussies waar iedereen elkaar voor rotte vis zit uit te maken. Had i.i.g. genoeg te lezen dit weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 21:42
Zit ook de hele race vanuit Max' positie te bekijken.

Gisteren maakte Norris toch een opmerking dat hij Max een tow had gegeven?

Kijk eens vanaf 01:29:20....

Ze komen het rechte stuk op, Max achter Norris... Norris gaat heel overdreven zigzaggen op het rechte stuk, ze rijden achter elkaar door T1, waarna Norris hem de perfecte tow geeft...

Lijkt me afgesproken werk :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:10

Vos

AFCA

alexbl69 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:49:

Ze komen het rechte stuk op, Max achter Norris... Norris gaat heel overdreven zigzaggen op het rechte stuk, ze rijden achter elkaar door T1, waarna Norris hem de perfecte tow geeft...

Ja dat zei hij. Lijkt me niet perse afgesproken, maar een spontane ingeving/actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

Kwam meer omdat Verstappen de laatste bocht zoveel snelheid mee nam start/finish over tov de anderen plus hetzelfde in bocht 1 dat hij daar bijna een halve tel pakte op de rest. Zelfs als Norris op 0,9 seconde ervoor had gelegen had Verstappen er voordeel uit gehad door de ‘gebroken’ lucht plus DRS.

Daarbij ook de opmerking dat Max echt geluk had met z’n achterblijvers en Leclerc minder. Charles vooral in bocht 6/7/8 en Max op de rechte stukken, scheelt ook een berg tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10

Die situatie op de s/f straight is Sainz. Niet Norris.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 20:12
Holkers schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:56:
[...]

Daarbij ook de opmerking dat Max echt geluk had met z’n achterblijvers en Leclerc minder. Charles vooral in bocht 6/7/8 en Max op de rechte stukken, scheelt ook een berg tijd
Ik vraag me af of RBR daar een programmatje voor heeft gemaakt in de tijd Vettel/Webber. In die tijd was auto's lappen een hele sinecure en was er veel winst te behalen door dat goed te timen, vraag me af of ze daar een mannetje voor hebben (en kleinere teams niet).

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Kaaswagen schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:10:
[...]

Ik vraag me af of RBR daar een programmatje voor heeft gemaakt in de tijd Vettel/Webber. In die tijd was auto's lappen een hele sinecure en was er veel winst te behalen door dat goed te timen, vraag me af of ze daar een mannetje voor hebben (en kleinere teams niet).
Lijkt me heel lastig omdat je afhankelijk bent van de rijder voor je en de lay-out. Je zag toen Max dicht achter Vettel zat een keer naar buiten sturen om aan de Williams duidelijk te maken dat er twee wagens achter hem zaten. Maar voor de rest is het geluk hebben en duidelijk maken dat je eraan komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:18
Wat ik overigens nog steeds raar vind is die drs die je krijgt op achterblijvers 8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb even wat posts verplaatst naar Algemeen race topic Deel 2

[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 01-07-2019 23:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

Martinusz schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:19:
Wat ik overigens nog steeds raar vind is die drs die je krijgt op achterblijvers 8)7
Jaaaaaaaaa! Daar klopt geen zak van. Je racet niet met ze. Je hebt ze al heel lang geleden achtergelaten, je komt ze alleen tegen omdat een circuit een rondje is.

Va de andere kant, zo ben je er sneller voorbij, beïnvloed je hun race minder en die van jezelf wordt er normaalgesproken ook minder door verstoord (tenzij de een steeds pech heeft en de ander mazzel).

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En het extra puntje nog even benadrukt

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59

[Afbeelding]
Je kunt weer duidelijk zien dat wij ook nr. 1 in omgaan met klimaat en milieu zijn :X
(ruim een keer je teringzooi op, neem het spul mee en flikker het in de prullebak)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-06 13:54
poor Leno schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:05:
Sowieso die on-the-fly motor aanpassingen moeten eruit. Geen "I need more power" *abracadabra - poef* meer..

Als je merkt dat je een andere motormodus ndig hebt, dan maak je maar lekker een pitstop. :N

Verder wat van mij weg mag:
DRS en andere vleugel, klepjes, flapjes en weetikhet geneuzel
Dat banden gekloot.

En de auto's weer gewoon wat kleiner.
Er is al vaker geroepen om de motorstand vast te zetten.
Bijvoorbeeld vanaf groen licht op VT3. Of gewoon het hele weekend.
De vorige oplossing: Geen instructies meer over de radio. Maar dat werkte ook voor geen meter. Iedereen verdacht elkaar van codetaal.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

RocketKoen schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:53:
[...]

De vorige oplossing: Geen instructies meer over de radio. Maar dat werkte ook voor geen meter. Iedereen verdacht elkaar van codetaal.
Als de coureur geen gesproken woord én geen berichten mag ontvangen verzonden via radio golven dan kan je ook geen code taal doen. Gewoon geen communicatie in wat voor vorm dan ook vanaf de muur maar de auto. Andersom zie ik geen probleem mee. Laat het team de coureur maar op de hoogte brengen van wat hij moet weten als hij in de pit rijdt of stilstaat. Al het hoognodige kan via het pitbord gecommuniceerd worden. Kan namelijk nooit veel zijn per ronde.

En inderdaad één enkele motor instelling en dus geen party mode of mode 1-11 of whatever.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RocketKoen schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:53:
[...]

Dan krijg je dadelijk weer 't zelfde "spel" als dat wat er ook vanaf het einde van de jaren '80 gespeeld werd? Mercedes is nú nog oppermachtig vanwege de "AMG" V6 motoren welke tegenwoordig in het 'eigen huis' ontwikkeld kunnen worden doordat AMG inmiddels opgenomen is ín 't Mercedes Concern.

Een aantal jaar daarvoor waren de V12 Honda-Mc'Larens (Marlboro) nog de beste maar was dat aan Honda óf aan Mc.Laren te wijten?

V10's .... BMW / Renault... WIE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Gé Brander schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:00:
[...]

Als de coureur geen gesproken woord én geen berichten mag ontvangen verzonden via radio golven dan kan je ook geen code taal doen. Gewoon geen communicatie in wat voor vorm dan ook vanaf de muur maar de auto. Andersom zie ik geen probleem mee. Laat het team de coureur maar op de hoogte brengen van wat hij moet weten als hij in de pit rijdt of stilstaat. Al het hoognodige kan via het pitbord gecommuniceerd worden. Kan namelijk nooit veel zijn per ronde.

En inderdaad één enkele motor instelling en dus geen party mode of mode 1-11 of whatever.
Dan krijg je weer een probleem met achterblijvers. Die krijgen natuurlijk wel blauwe vlaggen, maar het is toch iets relaxter als ze al weten dat er iemand aankomt, zeker ook omdat een Gasly bv in de race vandaag had kunnen doen alsof hij het niet zag aankomen. Daarnaast is safety tegenwoordig zo belangrijk dat ik denk dat radiocontact niet meer verboden gaat worden, aangezien ze daarmee veel potentiele problemen kunnen voorkomen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

Hier nog even een quote van iemand op racefans.net

jmlabareda
1st July 2019, 17:00

Verstappen first driver to win powered by a GP2 engine since 1953, when the World Championship was run to F2 regulations

😄

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:06:
[...]

Dan krijg je weer een probleem met achterblijvers. Die krijgen natuurlijk wel blauwe vlaggen, maar het is toch iets relaxter als ze al weten dat er iemand aankomt, zeker ook omdat een Gasly bv in de race vandaag had kunnen doen alsof hij het niet zag aankomen. Daarnaast is safety tegenwoordig zo belangrijk dat ik denk dat radiocontact niet meer verboden gaat worden, aangezien ze daarmee veel potentiele problemen kunnen voorkomen.
Daar moeten ze een juiste balans in zien te vinden.. Die periode dat er geen communicatie over de radio mocht hadden ze meer tijd moeten gunnen mijn inziens.. Laat ze als alternatief alleen communiceren bij blauwe/gele vlaggen die gaan over juist díe situatie. Voor de rest alleen communiceren tijdens de pitwindow (bijvoorbeeld max aantal seconden vanaf pit ingang tot uitgang en de rest via borden).

Hell.. Nu ik er over nadenk. Laat een coureur gewoon alles door kletsen naar de pitmuur tijdens de race over wat die meemaakt in de wagen en dat ze alleen via de borden terug mogen communiceren ofzo + dan die pitdelta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

D-Ed schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:23:
[...]

Daar moeten ze een juiste balans in zien te vinden.. Die periode dat er geen communicatie over de radio mocht hadden ze meer tijd moeten gunnen mijn inziens.. Laat ze als alternatief alleen communiceren bij blauwe/gele vlaggen die gaan over juist díe situatie. Voor de rest alleen communiceren tijdens de pitwindow (bijvoorbeeld max aantal seconden vanaf pit ingang tot uitgang en de rest via borden).

Hell.. Nu ik er over nadenk. Laat een coureur gewoon alles door kletsen naar de pitmuur tijdens de race over wat die meemaakt in de wagen en dat ze alleen via de borden terug mogen communiceren ofzo + dan die pitdelta...
Gewoon weer terug naar auto's zónder "Nintendo" stuur waar "300+" settings op te regelen zijn na 'advies' vanuit de pit én de bandenwissels volledig over laten aan de rijder..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
D-Ed schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:23:
[...]

Nouja, in de huidige F1 krijg je (vrij zeker weten) een uitzondering voor gevaarlijke situaties. Dan kunnen teams aan de hand van "potentiele problemen" alsnog informatie doorgeven net zoals iedereen ze daarvan verdacht in de tijd van de radio ban. Ik denk dat dit helaas niet een probleem is dat eenvoudig opgelost kan worden
wimmel_1 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:29:
[...]

Gewoon weer terug naar auto's zónder "Nintendo" stuur waar "300+" settings op te regelen zijn na 'advies' vanuit de pit én de bandenwissels volledig over laten aan de rijder..... :*)
Maar goed, al hebben ze die stuurtjes niet meer, als dan alsnog een fabrikant alles wint, wat schiet je daarmee op? Niet zoveel denk ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-06 10:44
F1 is high tech en dat moet vooral zo blijven.
Anders moet je maar F3, F4 of Indy gaan kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-06 11:00

[Afbeelding]
:N

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Voor het topic dicht gaat,

Allemaal onwijs bedankt voor het toffe weekend & de vele informatie ect die hier gepost is! d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-06 11:00
Hier nog even een aantal telefoon behangetjes van McLaren:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-YrogzXUAEavNH?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-Yrn8mW4AEia5c?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-YrnnbWsAEPzrC?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-YrnLEX4AA23P2?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-06 14:43
basvn schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 06:56:
Voor het topic dicht gaat,

Allemaal onwijs bedankt voor het toffe weekend & de vele informatie ect die hier gepost is! d:)b
Jij ook (en anderen) voor alle filmpjes en foto's. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Er is een onderzoek bezig naar de driver of the day procedure:

https://www.racefans.net/...-voted-driver-of-the-day/

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Velen met mij dachten dat hij weer de standaard underdog proza aan het verspreiden was.. Deze keer was het waar :)

Iedereen ook bedankt voor het vullen van het topic, ben nu pas bij gelezen B) :)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
loekf2 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:47:
[...]

Je kunt weer duidelijk zien dat wij ook nr. 1 in omgaan met klimaat en milieu zijn :X
(ruim een keer je teringzooi op, neem het spul mee en flikker het in de prullebak)
Alsof Nederlanders de enige zijn die hun rommel niet opruimen..

Zo goed als ieder evenement ter wereld waar je 100.000 man op 1 plek hebt ziet er zo (of nog erger!) uit direct na afloop..

Enige uitzonderingen die ik ken zijn de Japaners/Koreanen die als toeschouwers inderdaad de hele tribune schoonmaken en af en toe Duitsers, maar dan ook alleen als het bier gedronken word uit hard plastic glazen met 8 euro statiegeld.

Let wel, ik praat het niet goed en probeer zelf ook (zoveel mogelijk m'n zooi op te ruimen) maar het is niet dat "wij" Nederlanders hier uniek in zijn.

Oplossing? Geen eigen eten/drinken meer meenemen en statiegeld op alle bekers ed.. (en geen plastic bekers/verpakkingen meer gebruiken)

[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 02-07-2019 08:07 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Puc van S. schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:58:
[...]

Alsof Nederlanders de enige zijn die hun rommel niet opruimen..

Zo goed als ieder evenement ter wereld waar je 100.000 man op 1 plek hebt ziet er zo (of nog erger!) uit direct na afloop..

Enige uitzonderingen die ik ken zijn de Japaners/Koreanen die als toeschouwers inderdaad de hele tribune schoonmaken en af en toe Duitsers, maar dan ook alleen als het bier gedronken word uit hard plastic glazen met 8 euro statiegeld.

Let wel, ik praat het niet goed en probeer zelf ook (zoveel mogelijk m'n zooi op te ruimen) maar het is niet dat "wij" Nederlanders hier uniek in zijn.

Oplossing? Geen eigen eten/drinken meer meenemen en statiegeld op alle bekers ed.. (en geen plastic bekers/verpakkingen meer gebruiken)
Dat, en bij dit soort evenementen is het niet te doen om overal genoeg prullenbakken te plaatsen. Achteraf vegen is dan vaak goedkoper en efficiënter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:42
JB schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:43:
[...]

Dat valt me vaker op wanneer die penalty bullshit speelt. Is daar (weer) geen beeld van?
Het helpt niet dat de rechthebbers er bovenop zitten momenteel. Veel korte clips van dat soort acties zijn al offline gehaald.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 09-06 14:43
“a technical problem which is currently under investigation”

Benieuwd hoelang het dit keer zal duren. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 06-06 07:58

Tripl3 D

Brother in Arms

Jackson6 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:11:
Als die hem nog wint eet ik m'n schoen op.
Eet smakelijk! :Y)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ijdod schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:36:
[...]

Het helpt niet dat de rechthebbers er bovenop zitten momenteel. Veel korte clips van dat soort acties zijn al offline gehaald.
Daar suggereren ze mee dat er meer aan de hand is :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

MikeyMan schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:14:
[...]

Dat, en bij dit soort evenementen is het niet te doen om overal genoeg prullenbakken te plaatsen. Achteraf vegen is dan vaak goedkoper en efficiënter.
Hier sowieso. Dit is op de baan zelf, daar ga je geen vuilnisbakken neerzetten natuurlijk. Maar goed, het blijft jammer dat er zoveel troep achterblijft. Als je een flesje of een blikje mee die kant op kan nemen, kan je het ook weer mee terug nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

JB schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:53:
[...]

Nee, dat doen ze altijd. Daarom werken de links naar videotjes van de race en de interviews die je in deze topics vindt ook vaak niet meer na een dag ofzo. Jammer, maar waar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/0fzcfstz8u731.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 03:37

tweakduke

Jan Lammers in Pauw gisteravond. Het filmpje duurt 10 minuten. Het gesprek moet even op gang komen, maar is het kijken waard :)

https://pauw.bnnvara.nl/media/690835

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
haha, die teamradio van Sainz. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:42

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

@basvn Sta nog het meest te kijken van de 2.02 van Williams :?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DukeBox schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:41:
@basvn Sta nog het meest te kijken van de 2.02 van Williams :?
Zitten nog weleens onder de 2s ook. Volgens mij in Frankrijk nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 09-06 16:58

dr.lowtune

Deugt niet

MikeyMan schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:44:
[...]

Zitten nog weleens onder de 2s ook. Volgens mij in Frankrijk nog :)
Het enige wat ze wel op orde hebben :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/a4j5n6gfgu731.jpg

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
DJTimo schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:21:
[...]
haha, die teamradio van Sainz. :)
en haha het fonetisch uitschrijven van de teamradio van Engineer & Leclerc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
P.O. Box schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:20:
[...]

en haha het fonetisch uitschrijven van de teamradio van Engineer & Leclerc
Ik moest hier aan denken

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/HphZ5I6gR6c/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:57
de volledig boordradio van max al voorbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 23:42
JB schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:53:
[...]

Op F1TV kun je nog gewoon Onboards bekijken.
Die van Verstappen is van voren (aanvallende partij), maar bij Leclerc is het dus de onboard naar achteren kijkend (zodat je Verstappen ziet aankomen).

Maar onboard naar voren bij Leclerc weet ik niet of ze die dus ergens hebben, misschien bij de F1 zelf nog op een disk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 04:21
cannibal schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:28:
[...]

Op F1TV kun je nog gewoon Onboards bekijken.
Die van Verstappen is van voren (aanvallende partij), maar bij Leclerc is het dus de onboard naar achteren kijkend (zodat je Verstappen ziet aankomen).

Maar onboard naar voren bij Leclerc weet ik niet of ze die dus ergens hebben, misschien bij de F1 zelf nog op een disk....
Volgens mij kunnen ze inderdaad maar één camera feed live versturen vanaf de auto. Na de race willen ze op YouTube van bepaalde gebeurtenissen nog wel eens alles online zetten en dan zitten er ook andere onboards bij. In de auto zal dus wel alles worden opgeslagen.

Zelfde met de 360° camera op de neus. Die gebruiken ze ook niet tijdens de race, maar soms komen daarvan wel nog beelden op YouTube.
Pagina: 1 ... 45 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.