verwijdertLuckeh schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:42:
Ah kut; Adam Cooper meldt zojuist de 5s penalty op Twitter.
https://twitter.com/adamcooperF1/status/1145371967178063872
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Focking hell... Reddit zit iedereen te fucken continue.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die tweet is wel heel snel weer weg.Luckeh schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:42:
Ah kut; Adam Cooper meldt zojuist de 5s penalty op Twitter.
https://twitter.com/adamcooperF1/status/1145371967178063872
"When you grow up your heart dies"
Los van de beslissing slaat dit exht nergens op he. Ken geen sport waar na zoveel uren men nog geen duidelijkheid zou hebben over de winnaar...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
NO DECISION YET ON VERSTAPPEN AND LECLERC. There's a fake document circulating but it's Document 35 and we're already on 47 for the summons #F1 #AustrianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 30 juni 2019
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
is zelfde fake documentRivanov schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:42:
[Twitter]
Andrew Benson: "Five-second penalty for Verstappen for forcing Leclerc off the track. Leclerc wins the Austrian Grand Prix"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tweet weg!Rivanov schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:42:
[Twitter]
Andrew Benson: "Five-second penalty for Verstappen for forcing Leclerc off the track. Leclerc wins the Austrian Grand Prix"
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Dit.Wom schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:44:
Los van de beslissing slaat dit exht nergens op he. Ken geen sport waar na zoveel uren men nog geen duidelijkheid zou hebben over de winnaar...
Dan stop ook ik met kijken naar F1.
Echt hoor! Te bizar hoe makkelijk je een sport kapot kan maken, en dat door de eigenaren zelf...
Hoe dan????
This is a FAKE document. The race provisional classification was document 45. No decision yet folks. pic.twitter.com/FLaYfdDQLo
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 30 juni 2019
Enige reden waarom het zo lang moet duren is natuurlijk vanwege die Oranje menigte daar. Ze wachten gewoon tot die weg zijn
das max niet, dat is vooral zn shop en team achter de naam Maxalexbl69 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:44:
https://twitter.com/VerstappenNL/status/1145372191631925250
Tweet van minuut geleden van Max...
Besluit gewoon. Manman wat een gekut
PSN: xMaurice93
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De eerste F1 race waar zelfs uren na de finish de hartslag nog regelmatig door het dak gaat...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik ga weer in m'n hoekje zittenbk1985 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:45:
[...]
das max niet, dat is vooral zn shop en team achter de naam Max
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wat een farce weer. Uren na de race nog niet duidelijk. Man man man. Laten we gaan schaken.
Mijn boefje is liev!
wat een gezeik na zo'n mooie race eigenlijk. hebben ze een keer spektakel, doen ze dit. fia leert het nooit.
Beide DSQ, VET ook DSQ, en zo toch nog een Mercedes 1-2
Denk dat de stewards gekidnapped zijn door de Dutch army.
Wa is het record van het aantal reacties in een F1-forum? Deze zou daar wel eens in de buurt kunnen komen
Ik zit in de tuin te f5-en
Ondertussen heftige discussies bij de buren, ook de fake docs en twitter feeds komen langs
Ondertussen heftige discussies bij de buren, ook de fake docs en twitter feeds komen langs
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Heerlijk hoe al dat fake-news als een gek wordt verspreidt.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Kom op zeg FIA. Hier had niet eens een onderzoek naar gedaan moeten worden en nu kunnen jullie het niet eens weggooien. Het is Formule 1, laat ze FFS racen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ook dat zegt genoeg.. 47 documenten voor een raceweekend?! Laat mensen nu racen.. als het andersom was geweest had ik het ook een mooie actie gevonden.
De sport wordt door alle regels kapot gemaakt, beetje jammer..
Hoezo VET xDDAmphiebietje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:46:
HAM en BOT DSQ voor het opzettelijk langzaam rijden zodat Max zijn escape clausule niet meer geldtAmphiebietje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:46:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat Brazilië 2016 nog veel groter is.Maurice079 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:46:
Wa is het record van het aantal reacties in een F1-forum? Deze zou daar wel eens in de buurt kunnen komen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is toch wel de meest trieste wanvertoning die ik ooit gezien heb. Los even van wat ze nou gaan beslissen, ze zijn echt de sport kapot aan het maken. Dit kun je echt niet maken. Als dit de regels zijn, dan moeten ze veranderd worden. Anders kunnen ze er echt beter mee ophouden. Dan maar over naar Indycar ofzo.
[YouTube: Davina Michelle - Duurt Te Lang]
Het duurt te lang.....
Het duurt te lang.....
[ Voor 35% gewijzigd door AW_Bos op 30-06-2019 18:49 ]
ja 47 documenten, omdat er veel rijders geweest zijn met : gridstraffen en nieuwe onderdelen ect.BernardV schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:47:
[...]
Ook dat zegt genoeg.. 47 documenten voor een raceweekend?! Laat mensen nu racen.. als het andersom was geweest had ik het ook een mooie actie gevonden.
De sport wordt door alle regels kapot gemaakt, beetje jammer..
Max en Leclerc moeten zich om 19:00 uur melden bij de Stewards. Alles wat er voor die rijd naar buiten komt is fake.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
M'n CMD+R gaat er aan.
Om een nieuw hoogtepunt in de sport verneuken te bereiken, random DSQs.
Volgens mij zoeken ze gewoon naar een eerdere situatie waarbij voor een soortgelijk incident wel een straf is gegeven..DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:46:
Kom op zeg FIA. Hier had niet eens een onderzoek naar gedaan moeten worden en nu kunnen jullie het niet eens weggooien. Het is Formule 1, laat ze FFS racen...
-
Nu ben ik geen fanatieke F1-kijker, maar ik snap oprecht niet waarom het zo lang moet duren voordat er een beslissing wordt genomen. Het lijkt mij dat je zoiets bij voorkeur doet vóór de prijsuitreiking. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een sport als shorttrack, dan is de definitieve uitslag ook altijd 'under investigation', maar de prijsuitreiking volgt altijd pas na de definitieve beoordeling door de jury. Bovendien worden daar de beslissingen ook relatief snel genomen zodat er niemand lang in onzekerheid zit.
Dat melden was toch om 18.00?Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:48:
Max en Leclerc moeten zich om 19:00 uur melden bij de Stewards. Alles wat er voor die rijd naar buiten komt is fake.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
18:00 ze zijn al naar buiten toch?Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:48:
Wacht maar als er straks een penalty komt. Ik weet niet of je al plannen had vanavond?DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:47:
[...]
Ik denk dat Brazilië 2016 nog veel groter is.
Dat dacht ik ook.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat was voor het verhaal komen doen - deze voor de uitslag
Zeker! Maar dat houdt met 10 documenten ook wel op...basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:48:
[...]
ja 47 documenten, omdat er veel rijders geweest zijn met : gridstraffen en nieuwe onderdelen ect.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als je dat na een paar uur nog niet hebt gevonden, dan moet je misschien stoppen.Edd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:48:
[...]
Volgens mij zoeken ze gewoon naar een eerdere situatie waarbij voor een soortgelijk incident wel een straf is gegeven..
Op zich zijn er al foto's dat ze naar buiten lopen.Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:48:
Was 18:00
Smiling as the shit comes down...
Ja,beslissing pas na 19u
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Terug in de tijd @Max33Verstappen vs. @Charles_Leclerc https://t.co/bRozNzxkFO
— Remy van Mannekes (@remyvanmannekes) 30 juni 2019
Wel jammer dat de regelgeving weer voor een nare bijsmaak zorgt. Ja we hebben eindelijk een vermakelijke race, maar nu is er nog steeds een rare spanning die er niet zou moeten zijn.
Wat de uitslag ook wordt dit is niet ok. Haalt de vreugde weg voor de overwinning van Max en als Leclerc wint dan is dat leuk voor de punten die hij krijgt maar zo zou ik niet mijn eerste overwinning willen hebben (zonder podium ceremonie).
Wat de uitslag ook wordt dit is niet ok. Haalt de vreugde weg voor de overwinning van Max en als Leclerc wint dan is dat leuk voor de punten die hij krijgt maar zo zou ik niet mijn eerste overwinning willen hebben (zonder podium ceremonie).
6 uur bij de stewards langs, pas rond 18:40 naar buiten.
Adam Cooper
@adamcooperF1
4 sec4 seconden geleden
Meer
A fake document claiming VER had been penalised was sent by someone via an official FIA WhatsApp channel that media use, so no decision yet
@adamcooperF1
4 sec4 seconden geleden
Meer
A fake document claiming VER had been penalised was sent by someone via an official FIA WhatsApp channel that media use, so no decision yet
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Maar goed dat die stewards niet bij Nascar zitten, dan zou er niemand zonder straf finishen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Klopt. Staat ook in de FIA documenten. Gewoon F5en op de fia. Komt vanzelf. Gok voor 19:00.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Sinds tijden weer eens echt leuke race gehad en dan dit allemaal weer
Ongeacht wat ze nu uiteindelijk beslissen werpt dit een vervelende schaduw over een race waarin de echte winnaar het publiek is geweest...
Echt zonde al dit soort overregulatie op deze manier; ik bedoel dan kun je praktisch net zo goed niet meer racen en gewoon alleen kwalificeren
Echt zonde al dit soort overregulatie op deze manier; ik bedoel dan kun je praktisch net zo goed niet meer racen en gewoon alleen kwalificeren
Damage control, ze moeten dit direct met de juiste uitleg naar buiten brengen. Wat de uitslag ook wordtVeeGee schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:48:
Nu ben ik geen fanatieke F1-kijker, maar ik snap oprecht niet waarom het zo lang moet duren voordat er een beslissing wordt genomen. Het lijkt mij dat je zoiets bij voorkeur doet vóór de prijsuitreiking. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een sport als shorttrack, dan is de definitieve uitslag ook altijd 'under investigation', maar de prijsuitreiking volgt altijd pas na de definitieve beoordeling door de jury. Bovendien worden daar de beslissingen ook relatief snel genomen zodat er niemand lang in onzekerheid zit.
Max gaat nooit op geven
Max gaat nooit teleurstellen
Max gaat nooit rondrennen en je verlaten
Max gaat nooit huilen
Max gaat nooit vaarwel zeggen
Max gaat nooit een leugen vertellen en je pijn doen
Max is gewoon een winnaar!
[ Voor 34% gewijzigd door AW_Bos op 30-06-2019 18:52 ]
Alu-hoedje: uitstel om genoeg ME naar Spielberg te krijgen vanwege een woedende en dronken oranje meute?
Het is dit seizoen wel heel erg gesteld met de uitslagen van races die door de stewards worden beslist. En daar moeten ze vanaf. Minder regels, sneller beslissen, ook dit soort situaties: wat moeten die coureurs gaan vertellen en waarom moet je daar tot 19 uur mee wachten om een uitspraak te doen?
Stel je voor dat ze dit in andere sporten ook doen? Een uur na de wedstrijd nog debatteren of een doelpunt in een worldcup telt of dat het toch buitenspel is? Kun je het je voorstellen dat de mensen het stadion verlaten zonder te weten wie er gewonnen heeft?
Stel je voor dat ze dit in andere sporten ook doen? Een uur na de wedstrijd nog debatteren of een doelpunt in een worldcup telt of dat het toch buitenspel is? Kun je het je voorstellen dat de mensen het stadion verlaten zonder te weten wie er gewonnen heeft?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Max en Charles moeten straks terug naar de stewards, dan maken ze de uitslag bekend volgens Jos Verstappen
https://twitter.com/BvDooijeweert/status/1145372797159563264
Nagelbijten dit
Nagelbijten dit
FIA mag wel eens een nieuwe server kopen, zo'n ZX Spectrum in de keuken van Jean Todd kan echt niet:
504 Gateway Time-out
504 Gateway Time-out
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat is ook wat de NOS nu roept.
- DaniëlWW2
- Niet online
Slotje erop, serieus...Maurice079 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:49:
[...]
Wacht maar als er straks een penalty komt. Ik weet niet of je al plannen had vanavond?
Als iedereen hier eindeloos komt schelden op de FIA, dan gaat deze gewoon voor de avond dicht. Is totaal zinloos.
Maar wel gewonnen door een Nederlandervhal schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:50:
De uitslag van het Songfestival ging nog sneller en de meeste weten wel hoe lang dat duurt
Ja denk wel dat er genoeg oproerpolitie is om 30.000 man in bedwang te houdenhoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:50:
Alu-hoedje: uitstel om genoeg ME naar Spielberg te krijgen vanwege een woedende en dronken oranje meute?
Wel even checken of je nog een honkbalknuppel, metalen staaf, of moersleutel onder de hand hebt voordat je de FIA gaat bestormen als late night activity...Maurice079 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:49:
[...]
Wacht maar als er straks een penalty komt. Ik weet niet of je al plannen had vanavond?
Lijkt me verstandigDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:51:
[...]
Slotje erop, serieus...
Als iedereen hier eindeloos komt schelden op de FIA, dan gaat deze gewoon voor de avond dicht. Is totaal zinloos.
Daarom duurt het zo lang, ze kunnen hun beslissing niet uploadenloekf2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:51:
FIA mag wel eens een nieuwe server kopen, zo'n ZX Spectrum in de keuken van Jean Todd kan echt niet:
504 Gateway Time-out
Waarom alu-hoedje? Is best een legitieme redenhoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:50:
2 woorden 9 letters...
bier halen
k#t roepen
DUURT LANG
bier halen
k#t roepen
DUURT LANG
[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 30-06-2019 18:52 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zijn die oranje campings al preventief ontruimd ?
Te vroeg...de beslissing van de stewards moet er nog aan toegevoegd worden
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Zeker als er een straf komt, dan gaan de modjes het hier minstens net zo moeilijk hebben als oproer @ spielberg
Dat dus. Plus hoe moet zo'n coureur dan een beslissing nemen tijdens de race? Bij twijfel voordeel van de twijfel geven. Er is nu kennelijk twijfel.VeeGee schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:48:
Kan ik me wel in vinden...DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:51:
[...]
Slotje erop, serieus...
Mijn eten hangt af van de beslissing
Geen straf? Afhaal.
Wel straf? Even langs the winkel voor wat treurigs...
The Guardian: "Rumours on Sky Sports News that Ferrari have been seen celebrating in their paddock. Which would suggest Verstappen has been penalised. But who knows at this point."
https://www.theguardian.c...-austrian-grand-prix-live
https://www.theguardian.c...-austrian-grand-prix-live
[ Voor 20% gewijzigd door KrazyJay op 30-06-2019 18:54 ]
Ik vind dit echt zo'n niveau van: "Komen jullie na schooltijd maar bij de juf, dan praten we het uit"tweakduke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:50:
Max en Charles moeten straks terug naar de stewards, dan maken ze de uitslag bekend volgens Jos Verstappen
Nagelbijten dit
[ Voor 72% gewijzigd door Rivanov op 30-06-2019 18:53 ]
Er is een timeslot voor uitzendingen van de race van 2 uur, binnen die tijd moet er afgevlagd worden en champagne gespoten zijn, vroeger had je door herstarts nog wel eens dat alle programma's die erna kwamen opgeschoven moesten worden en alle videorecorders van slag waren...VeeGee schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:48:
Bernie heeft ooit bepaald dat een race van start tot finish een bepaalde tijd moet duren wanneer hij tvrechten verkocht.
Uitloop is dan niet erg handig alleen duren sommige beslissingen aan het einde van de race nou eenmaal wat langer en krijg je dit soort zaken.
Wie had dat gedacht, een F1 race die bijna 4 uur spannend blijft
Ga ik niet doen. dan ben ik hier weg en kom nooit meer terug en zal nooit meer F1 kijken...DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:51:
[...]
Slotje erop, serieus...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Want afhaal is niet treurig genoeg?Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:53:
[...]
Kan ik me wel in vinden...
Mijn eten hangt af van de beslissing.
Geen straf? Afhaal.
Tesla M3LR '21
Zullen we maar even niks meer posten totdat er echt wat te melden is?
Hoop van niet. Geweld is natuurlijk geen optie. Volgend jaar 0 oranje bezoekers daarintegen is wel een statement.hoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:50:
This is a very, very big call for F1 here in Austria.
— Martin Brundle (@MBrundleF1) 30 juni 2019
Flesje azijn voor de volgende races dan?Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:53:
[...]
per aspera ad astra
Hoop ik voor je dat ze een beetje opschieten...Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:53:
[...]
Geen straf? Afhaal.
Toen ik hoorde dat ze om 6 uur bij de stewards moeten zijn ben ik meteen op de fiets gesprongen naar de friettentSir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:53:
[...]
Geen straf? Afhaal.
No further action en klaar. Man man man. Fokking racen!
Mijn boefje is liev!
Om de laatste paar minuten nuttig vullen totdat we iets meer weten.
Is er al bekend waar Ham zo langzaam reed vandaag. Met andere woorden... Waar lag het aan behalve aan hemzelf natuurlijk....
Is er al bekend waar Ham zo langzaam reed vandaag. Met andere woorden... Waar lag het aan behalve aan hemzelf natuurlijk....
Wij hebben de Thuisbezorgd-app vast aangeslingerd. Duurt te lang dit.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:54:
[...]
Hoop ik voor je dat ze een beetje opschieten...
Jammer dat de eerste echt mooie race sinds tijden zo'n einde moet hebben, maar ben het wel eens met Max, het verandert niks aan dat hij geweldig heeft gereden en die man van Honda verdiend op het podium heeft gestaan
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het is maar een spelletje...
Hiermee geeft hij min of meer aan dat hij tegen een straf voor verstappen is... heb toch het gevoel alsof de hele media achter verstappen staat..
Sky Sports reporting there are celebrations in the Ferrari garage...#F1
— PlanetF1 (@Planet_F1) 30 juni 2019
ik plaats alleen wat ik tegenkom.. ik weet verder ook niet hoe&wat..
Ik hoop vooral voor Honda dat ze de zege mogen behouden, zoveel geld en resources geïnvesteerd door de jaren heen en na decennia eindelijk weer een overwinning; super belangrijk voor hen en voor de sport dat ze dit behouden en niet kwijtraken door een inhaalactie.
[ Voor 12% gewijzigd door KleineJoop op 30-06-2019 18:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.