ICE ICE Baby
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alonso is er inmiddels wel aan gewend de verkeerde beslissingen te nemen qua teams, en toch loopt hij lachend van de bank terug naar zijn huiswowly schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:17:
...
Ik moet trouwens zeggen dat ik vreselijk moet lachen om die Norris. En wat zal Alonso (beste coureur op de aarde) dan toch balen zeg, om Mclaren zo goed te zien gaan en Honda het hoogste te halen: 1e plaats!!!
...
Blijft een schitterend figuur en een klasse apart die ALO
Net als de stewards lol
"Beautiful Clean Coal"
Toch...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heeft die gast nou Rich Energy als sponsor xDD
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Aan de andere kant, gezien dat de FIA maar door en door gaat met hoogst inconsistente straffen zou een flinke rel met boze fans wel eens exact het goede effect kunnen hebben.ATS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:05:
[...]
Dat hoop ik niet. Vindt dat zulk verwerpelijk gedrag....
Dat, of het wordt tijd voor een website getiteld "Have the F1 stewards caused controversy again?" waar statistiken worden bijgehouden over welke stewards het meest bij bullshit betrokken zijn...
Ik heb nog niet alles teruggelezen, ben per slot van rekening ook geen @Jasphur maar zit Mika Salo toevallig in de commissie dit weekend?Amphiebietje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:28:
[...]
Aan de andere kant, gezien dat de FIA maar door en door gaat met hoogst inconsistente straffen zou een flinke rel met boze fans wel eens exact het goede effect kunnen hebben.
Dat, of het wordt tijd voor een website getiteld "Have the F1 stewards caused controversy again?" waar statistiken worden bijgehouden over welke stewards het meest bij bullshit betrokken zijn...
Maw, wie zijn deze keer de stewards?
Op vele sites wordt Max best negatief afgeschilderd.
En vaak zie ik het echt niet. Ook nu. Vele sites zeggen dat Max de bocht veel ruimer nam dan hij normaal deed. Dat hij dit "express" deed.
Ik zie dat niet zo.
Ik ben echt benieuwd hoe de FIA het gaat beslissingen.
Feit blijft wel dat het behoorlijk waardeloos is om zo laat na de prijsuitreiking,nog een beslissing moeten te nemen die bepalend is.
Conelly vast niet iig anders had max tijdens de race nog een drive through gehadPalingDrone schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:31:
[...]
Ik heb nog niet alles teruggelezen, ben per slot van rekening ook geen @Jasphur maar zit Mika Salo toevallig in de commissie dit weekend?
Tom kristensen zat er. Iig een echte racer.PalingDrone schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:31:
[...]
Ik heb nog niet alles teruggelezen, ben per slot van rekening ook geen @Jasphur maar zit Mika Salo toevallig in de commissie dit weekend?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kap nou es met die tagsPalingDrone schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:31:
[...]
Ik heb nog niet alles teruggelezen, ben per slot van rekening ook geen Jasphur] maar zit Mika Salo toevallig in de commissie dit weekend?
Ik zou het doen!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ja hij neemt de bocht vrij ruim, ja dat is om de actie meer slaagkans te geven. Maar als LEC echt slim was geweest had hij achterlangs gegaan en hem terug gepakt. Nu gewoon insturen terwijl je weet dat hij er zit (je ziet hem notabene) maakt hem net zo fout.
Moet het bestraft worden? Nee of beide 5s.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Flickr PSN ID= cheironnl
Hoe had Max Barcelona dan gewonnen????JB schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:24:
[...]
Dit. De ander is gewoon sneller. Dat weet je. “Ga aan de kant” als ie komt na 1e poging.
Ik dacht even dat Verstappen Red Bull had had getankt!
Anyway..... volgens Nu.nl valt na 19:00 uur de beslissing van de stewards. Oftewel, verneuken ze de GP en moeten ze de komende tien jaar politiebescherming krijgen (
Dit is even afwachten! ben razend benieuwd!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 30-06-2019 18:37 ]
Max zegt het zelf
LEC had een switch back moeten proberen maar hij probeert een normale lijn te rijden alsof Max er niet staat.... dat gaat nooit werken sorry je zal in dat soort momenten rekening houden met je mede(mens)coureur....
Ik ben klaar met de f1
PSN: xMaurice93
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hoezo? er won toch eindelijk eens geen Mercedes is het weer niet goed....Racing-Paradise schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:34:
5 sec straf verstappen
Ik ben klaar met de f1
Is dodelijk voor de sport. Beetje alsof Nederland straks het WK voetbal wint en de titel na een uur of wat weer afgepakt wordt door de VAR. Of dat Kiki Bertens straks Wimbledon wint en dat de Hawk Eye een paar uur later nog wordt teruggekeken en ze toch niet gewonnen heeft...streamnl schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:31:
Toch vraag ik mezelf vaak of, hoe oranje mijn bril is.
Op vele sites wordt Max best negatief afgeschilderd.
En vaak zie ik het echt niet. Ook nu. Vele sites zeggen dat Max de bocht veel ruimer nam dan hij normaal deed. Dat hij dit "express" deed.
Ik zie dat niet zo.
Ik ben echt benieuwd hoe de FIA het gaat beslissingen.
Feit blijft wel dat het behoorlijk waardeloos is om zo laat na de prijsuitreiking,nog een beslissing moeten te nemen die bepalend is.
Of Lance Armstrong die de Tour de france wint en...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Haal hem dan weg?CryptoNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:34:
Afbeelding mogelijk fake trouwens lees ik net.
Rustig! Het is maar een troll, een zielige simpele troll met photoshopkennis....Racing-Paradise schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:34:
5 sec straf verstappen
Ik ben klaar met de f1
ZO'n een document zal toch echt niet eventjes zo snel uitlekken?
Zeg dit zijn geen grapjes he
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Edit: Wel +1 voor de effort tho
[ Voor 22% gewijzigd door Luckeh op 30-06-2019 18:37 ]
/edit: en vrouwen natuurlijk, maar dat klinkt niet
[ Voor 38% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-06-2019 18:37 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik denk dat Max veelal een verkeerd beeld heeft, ja hij is agressief , soms iets te zoals vorig jaar, dit jaar beter. Maar de rest loopt gewoon te slapen, allemaal slapers
Laat deze pagina open staan, dan zie ik aan het aantal nieuwe reacties wel of het goed is of niet.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Even Apeldoorn bellenhoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:37:
Godver... Haal dat ding weg, gooi hier net iets door de kamer...
Dan heb je alvast kunnen oefenen voor als het echt gebeurthoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:37:
Godver... Haal dat ding weg, gooi hier net iets door de kamer...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
We gaan @CryptoNL toch niet beschuldigen
Liever een dikke permban en internetban forever voor die photoshop-troll..
En ja, ik zat ook even op het puntje van mijn stoel toen ik dit las. Ik vond het al opvallend omdat het pas om 19:00 bekend wordt.
per aspera ad astra
Salen de declarar Leclerc y Verstappen. No comments pic.twitter.com/ch9kk7Lsv9
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 30 juni 2019

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 30-06-2019 18:39 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dit is net zo'n troll alsof je iemand voor de grap opbelt die op een telefoontje van school staat te wachten met de mededeling of diegene geslaagd of gezakt is. Echt een hartverzakkend moment!Albinoraptor schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:38:
Stel je voor beetje humor. Ik kan er hartelijk om lachen.
Heb het ook maar via via kerelijdod schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:39:
@CryptoNL is under investigation by the mods for posting fake news
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Die herinner ik me vooral omdat hij, geloof ik, ooit op Le Mans een megacrash heeft gehad wegens het te snel willen inhalen van een GT waarbij hij de GT duidelijk sneed en vervolgens zo ongeveer over de vangrail wrerd gelanceerd nadat hij de GT ramde...
Dus of die een goed beoordelingsvermogen heeft...
Als dat lachen is ben ik benieuwd hoe het eruit ziet als hij chagrijnig kijkt.TheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:39:
LEC lacht en Max kijkt naar beneden.... Hmmz...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat had je kunnen zien op het podiumalexbl69 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:40:
[...]
Als dat lachen is ben ik benieuwd hoe het eruit ziet als hij chagrijnig kijkt.
Kijk de beelden na afloop van de race even terugalexbl69 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:40:
[...]
Als dat lachen is ben ik benieuwd hoe het eruit ziet als hij chagrijnig kijkt.
Denk het niet. Je mag je verhaal doen. FIA mannetjes pakken een koffie en printen het besluit dat ze al om 16.45 namen.renegrunn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:40:
Volgens Sky wordt het pas na 19.00 bekend gemaakt - of zouden de rijders het direct te horen krijgen?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Beiden gediskwalificeerd, Bottas wint. Wat dachten jullie nou, niet een mercedes als winnaar?
https://twitter.com/adamcooperF1/status/1145371967178063872
edit: Ah; denk dat Adam ook in die fake post getrapt is.
[ Voor 53% gewijzigd door Luckeh op 30-06-2019 18:44 ]
Lijkt me ook logisch: ze horen beide "getuigen" en nemen dan een beslissing. Dat duurt nog wel even, dat overleg begint nu nmltalkatoo schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:41:
Volgens mij weten ze zelf de uitslag ook niet. Ze doen gewoon beide hun verhaal.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Je ziet Bottas daar dan ook totaal geen moeite doen om de apex te pakken. Die stuurde heel bewust niet in om vervolgens Max van de track te forceren.AequitasII schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:14:
[YouTube: F1 2016 Germany Hockenheim Max Verstappen VS Nico Rosberg]
Hiervoor kreeg rosberg drie jaar geleden 5 seconden...
"When you grow up your heart dies"
Andrew Benson: "Five-second penalty for Verstappen for forcing Leclerc off the track. Leclerc wins the Austrian Grand Prix"
[ Voor 45% gewijzigd door Rivanov op 30-06-2019 18:43 ]
Ik zeg, no decision made, de race moet overArthurMorgan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:41:
vooraf, dit is een grapje:
Beiden gediskwalificeerd, Bottas wint. Wat dachten jullie nou, niet een mercedes als winnaar?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Sorry for the last tweet. It was a fake document delivered on the FIA media message group somehow
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 30 juni 2019
[ Voor 3% gewijzigd door Edd op 30-06-2019 18:45 ]
-
Smiling as the shit comes down...
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.