"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Stiekem zat hij gewoon in de Ziggo Dome te kijken, maar durfde dat hier niet te vertellenDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:02:
[...]
Dit is zeker niet de eerste keer dat hij zegt dat hij niet kan kijken, en dan wint Max.
Hij heet niet toevallig @Jasphur van Gameren?ThomasG schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:03:
[...]
Stiekem zat hij gewoon in de Ziggo Dome te kijken, maar durfde dat hier niet te vertellen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij weet in iedergeval de straf al tijdens de race. @JasphurDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:00:
Arme @Jasphur. Die trekt het niet meer als hij dit ziet.
Dat hoop ik niet. Vindt dat zulk verwerpelijk gedrag....
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Idd,afgaande op de race van vandaag is het tijdperk van Merc voorbijVerwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:00:
[...]
Als Max verstandig is dan laat hij Mercedes gewoon links liggen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Geen idee, misschien @Jasphur het ons te vertellenSir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:04:
Ik vraag me ook af hoeveel mentions @Jasphur heeft nu...
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daar wil je toch niet tussen gevonden worden. Zie je nog niks van de raceThomasG schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:03:
[...]
Stiekem zat hij gewoon in de Ziggo Dome te kijken, maar durfde dat hier niet te vertellen
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Maak je geen zorgen, dat vindt iedereen op degenen die het zelf doen naATS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:05:
[...]
Dat hoop ik niet. Vindt dat zulk verwerpelijk gedrag....
Lijkt me een leuke opvolger voor Gasly...Wom schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:04:
Norris is ook een mooi karakter trouwens. Zowel in communicatie als omgang zou het zomaar een goeie maat van je kunne zijn die daar rijdt. Heel naturel, knap voor een Rookie.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit vind ik eerlijk gezegd veel treuriger dan al het gedoe omtrent de penalty's zelf. Het moet gewoon direct (of vrij snel, voor de ceremonie) na de race duidelijk zijn wat de uitslag is. Buiten tv-kijkers om, heeft iedereen die goed geld neerlegt voor een kaartje gewoon recht op een podiumviering die in ieder geval vast staat.Humma Kavula schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:58:
Volgens Sky duurt het nog zeker 1 a 1,5 uur voordat er een beslissing komt.
Oh wacht er staan 30.000 oranje fan's en je wil volgend jaar 3jaar in NL gaan racen ....
OHHHHH nee dan zou ik ook mn tijd nemen PR gezien kan je beter heeeel goed nadenken over deze hahaha
Wie? Bedoel je @Jasphur ?
"When you grow up your heart dies"
"When you grow up your heart dies"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
We doen ons best.basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:07:
nu al! 900 reacties meer in dit topic, als die van Frankrijk. nog een 900 te gaan voor die van Australië (toen iedereen nog enthousiast was

Daar gaan ze
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wacht maar tot VER de Penalty krijgtbasvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:07:
nu al! 900 reacties meer in dit topic, als die van Frankrijk. nog een 900 te gaan voor die van Australië (toen iedereen nog enthousiast was
Het is alleen hopen dat LEC er ook een krijgt..
Van de keren dat Max won was hij het merendeel verhinderd om te kijken. Ik vraag me zelfs af of hij überhaupt wel een overwinning live gezien heeft. Maar dan vast max 1Franko P. schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:07:
Ik snap de @Jasphur hype niet. Ik weet dat ik er zelf aan mee doe maar kan iemand dit toelichten?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
@Jasphur vaste klant in de f1 topics, is zijn verjaardag aan het vieren en kijkt de race later terug.Franko P. schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:07:
Ik snap de @Jasphur hype niet. Ik weet dat ik er zelf aan mee doe maar kan iemand dit toelichten?
Of zat @Jasphur al die keren onder die helm met nummer 33...?ArthurMorgan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Van de keren dat Max won was hij het meerendeel verhinderd om te kijken. Ik vraag me zelfs af of hij uberhaupt wel een overwinning live gezien heeft. Maar dan vast max 1
@Jasphur is The Stig...?
FIA stewards: hold our beer...Spotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:09:
Zo, even afgekoeld. Eerlijk is eerlijk, dit is een van de beste races ooit die ik gezien heb.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
jij nog net niet, ik denk dat de meerderheid wel met tranen zat te kijkenSpotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:09:
Zo, even afgekoeld. Eerlijk is eerlijk, dit is een van de beste races ooit die ik gezien heb. Waarschijnlijk zelfs beter dan Brazilië 2016. En het scheelde niet veel of ik had ook vol tranen gestaan toen ik Tanabe-san op het podium zag staan. Zo verdiend allemaal, voor ten eerste Max, dan Honda, dan RBR! Dat dit maar een langdurige samenwerking wordt!![]()
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Iemand had eerder aangegeven dat het zou gaan op startnummer.Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:11:
Ik snap niet zo goed dat iedereen bang voor een straf voor Verstappen. Als de berichtgeving in beeld consequent is, is het juist Leclerc die het risico loopt om bestraft te worden. Zijn naam stond immers links bij de Under Investigation melding.
Gezien 60-70% van de race die niet aan te gluren was ben ik het absoluut niet met je eens.Spotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:09:
Zo, even afgekoeld. Eerlijk is eerlijk, dit is een van de beste races ooit die ik gezien heb. Waarschijnlijk zelfs beter dan Brazilië 2016. En het scheelde niet veel of ik had ook vol tranen gestaan toen ik Tanabe-san op het podium zag staan. Zo verdiend allemaal, voor ten eerste Max, dan Honda, dan RBR! Dat dit maar een langdurige samenwerking wordt!![]()
Bedoel je 1 van de mooiere races mbt de laatste 15-20 rondes ok, dan heb je een punt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat ze ook besluiten: het verandert er geen ene klote aan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
We zijn er bang voor omdat de stewards nu al een paar seizoenen lang, twijfelachtige beslissing na twijfelachtige beslissing nemen.Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:11:
Ik snap niet zo goed dat iedereen bang voor een straf voor Verstappen. Als de berichtgeving in beeld consequent is, is het juist Leclerc die het risico loopt om bestraft te worden. Zijn naam stond immers links bij de Under Investigation melding.
Maar hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans denk ik is dat ze het nog gaan verpesten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen idee of dat een (ongeschreven) wet is, dus volgorde van namen noemen. Op volgorde van # is ook al genoemd.Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:11:
Ik houd het op een straf voor beide heren.. het is wel de FIA he.. LEC had nooit op VER in mogen sturen.
ook wel handig voor @Jasphur
Meen je dat? Ook voor de laatste 20 rondes is het m.i. al 200% beter geweest dan Frankrijktoolkist schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:12:
[...]
Gezien 60-70% van de race die niet aan te gluren was ben ik het absoluut niet met je eens.
Bedoel je 1 van de mooiere races mbt de laatste 15-20 rondes ok, dan heb je een punt.
Ahum...Arjan90 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:11:
Als @Jasphur Tweakers opent hoeft hij niet in dit topic te komen om te weten dat Max heeft gewonnen, dit heeft inmiddels 100+ tags
TinusTegengas schreef op zondag 30 juni 2019 @ 13:33:
Iedereen vandaag een @ jasphur in zijn bericht zetten. Dan heeft hij straks als kado 1000+ belletjes weg te klikken![]()
![]()
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mijn boefje is liev!
Waarom zouden ze 2 uur nodig hebben om te bepalen of hij 5 of 10 sec moet krijgen of niet, terwijl dat verder totaal geen invloed heeft op de uitslag?Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:11:
Het hele weekend was beter dan Frankrijk.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:13:
[...]
Meen je dat? Ook voor de laatste 20 rondes is het m.i. al 200% beter geweest dan Frankrijk
EDIT: Voor de race begin bedoel ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Lion op 30-06-2019 18:14 ]
Ik zei toch dat VER eerste zou worden? Okee, LEC kreeg geen teamorder, maar dat wist ik ook wel(nu met pipo)Spotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:09:
TakeAway in "[F1 2019] Race 9 GP van Oostenrijk"
"Beautiful Clean Coal"
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hiervoor kreeg rosberg drie jaar geleden 5 seconden...
Om vervolgens hem zelf ook nog te taggenDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:14:
[modbreak=title,url] Mensen, ik denk dat @Jasphur nu echt tientallen keren getagd is. Zo is het wel genoeg hoor.[/modbreak]
Frankrijk moeten ze van de agenda afhalen. Zo een afzichtelijke baan zonder enige spanning.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:13:
[...]
Meen je dat? Ook voor de laatste 20 rondes is het m.i. al 200% beter geweest dan Frankrijk
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
verzinsel van Olav volgens mijBasvanS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:13:
[...]
Geen idee of dat een (ongeschreven) wet is, dus volgorde van namen noemen. Op volgorde van # is ook al genoemd.
Of gewoon "Mark all as read" klikken?TinusTegengas schreef op zondag 30 juni 2019 @ 13:33:
Iedereen vandaag een @ jasphur in zijn bericht zetten. Dan heeft hij straks als kado 1000+ belletjes weg te klikken![]()
![]()
Frankrijk moet gewoon van de kalender...Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:14:
[...]
Het hele weekend was beter dan Frankrijk.
EDIT: Voor de race begin bedoel ik.
Maar als we daar aan beginnen zijn er nog wel een paar kandidaten om te verdwijnen.
Of een ander circuit kiezen.Wim-Bart schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:15:
Frankrijk moeten ze van de agenda afhalen. Zo een afzichtelijke baan zonder enige spanning.
Ze kunnen ook wel 2 x Oostenrijk rijden..!!Fiber schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:16:
[...]
Frankrijk moet gewoon van de kalender...
Maar als we daar aan beginnen zijn er nog wel een paar kandidaten om te verdwijnen.
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Alles is tegenwoordig een verzinsel van Olav.
Die arme man kan tegenwoordig met moeite het verschil zien tussen een Mercedes en Ferrari.
Die optie is er ook ja, maar dat is niet leuk natuurlijk...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Voor mij blijft Brazilie voor nu nog op #1. Maar deze race neemt zeker wel de #2 positie in!Spotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:09:
Gewoon vervangen voor Magny Cours, dan blijft GP van Frankrijk behoudenFiber schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:16:
[...]
Hier liet Rosberg expres zijn auto staan, zit een groot verschil inAequitasII schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:14:
[YouTube: F1 2016 Germany Hockenheim Max Verstappen VS Nico Rosberg]
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Waarom Max hem zo liet lopen is me niet helemaal duidelijk, maar dat hij een visitekaartje aan Leclerc wilde afgeven is nu wel duidelijk. In deze tijden waarbij een FIA op alles let geeft dit mogelijkheden voor Charles om te kijken of hij Max kan piepelen. Ik denk echter dat zijn actie, die Max hoogstwaarschijnlijk 5 seconden kost, iets te driest was, en dat hij daarom zich nu zo ruimhartig opstelt. Want hij gaat namelijk ook een 5 seconden penalty krijgen voor insturen op de leider (op dat moment).
Maar jongens, ik ben nu al blij, gezien de taaie races van afgelopen maanden ben ik blij de RBR er toch weer bijzit. Nu nog een snelle 2e rijder erbij en ze kunnen nog harder ontwikkelen. Bijvoorbeeld Kvyat? Ik weet niet hoe snel die is maar die kan wel (net als Hartley trouwens, maar die racet te langzaam) goed ontwikkelen.
En wat mooi dat die stoicijnse Honda-mensen zo gelukkig waren. En dat RBR het toch voor elkaar heeft gekregen om hun chassis ergens aan de praat te krijgen. Zouden ze het lek boven water hebben?
Dit was een zware race voor Mercedes, en ze hebben het dan toch knap gedaan. Wel een fout van Hamilton om zijn wagen zo te beschadigen dat er wat gewisseld moest worden, Bottas deed dat beter en voila: op het podium.
Knap van Vettel, al begrijp ik niet waarom Max op zijn witte ban nog sneller was dan een nieuwe rode band? Zoals Olav zei " Masterclass!"
Ik moet trouwens zeggen dat ik vreselijk moet lachen om die Norris. En wat zal Alonso (beste coureur op de aarde) dan toch balen zeg, om Mclaren zo goed te zien gaan en Honda het hoogste te halen: 1e plaats!!!
Eigenlijk maakt het me weinig uit wat de VAR zegt, Max heeft het fantastisch gedaan! En wat ze ook besluiten; "dit is hun antwoord en daar zullen we het mee moeten doen". Hopenlijk komen er nog tijden waarin er echt geraced mag worden!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
goed punt alleen is bottas geëindigd op +18.96 en zover ik weer bestaan er geen penalties van 20 secondenleekers schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:14:
Leclerc en verstappen krijgen beiden tijdstraf en bottas wint en iedereen bij Mercedes is te tevreden.
ora et labora
En 2x Zandvoort...
En dan was altijd het argument dat de auto aan de binnenkant voor staat, dat het zijn lijn is en dat hij de ruimte op de baan mag gebruiken zoals ie wil.
Ook totaal niet vergelijkbaar met de situaties van de afgelopen races waarbij een coureur van de baan af was en bij het terugkomen op de baan een ander blokkeerde.
Dus ik zie echt geen enkele reden waarom dit een penalty zou worden. Maar door alle gedoe van de vorige races ligt deze beslissing extra gevoelig. Ik snap wel dat ze de tijd moeten nemen om de situatie grondig te beoordelen en de beslissing helder te verwoorden. Hoe vervelend dat voor ons ook is.
Tesla M3LR '21
Wat willen ze nou, RB compleet naaien en ook die meeting met Honda verpesten ?Humma Kavula schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:58:
Volgens Sky duurt het nog zeker 1 a 1,5 uur voordat er een beslissing komt.
Meestal is het in 10 min klaar. Besluit van die drie stewards is toch al genomen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Tsjah; breng Maleisië terug; dat waren ook wel fraaie races.
Dat maakt het ook des te zuurder dat Mexico ook van de kalender gaat verdwijnen. Dat waren ook mooie races de afgelopen jaren. Spanje van de kalender af gaan niet heel veel mensen missen denk ik.
Ben daar 10x geweest, altijd zo’n mooi feest gehad.Wokschotel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:16:
Frankrijk mag wel blijven, maar dan op Magny Cours.
Ik zou het doen!
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
[YouTube: F1 2019 Austrian GP - Post-Race - Mattia Binotto]
1/3 VER-LEC Incident laat zien hoe intelligent LEC is als rijder, hij wist dat VER niet te houden was. Vrijwel iedere coureur zou binnenlijn volledig hebben afgedekt, maar LEC wist dat in dat geval VER met veel betere exit uit T3 plus DRS er sowieso langs was gekomen voor T4.
— Ho-Pin Tung 董荷斌 (@hopintung) 30 juni 2019
2/3 Met wijdere lijn en extra deploy kon LEC die aanval richting T4 pareren, zoals hij ook deed. Plus door de deur open te zetten, wist hij dat VER erin zou duiken en (in de trend van afgelopen races) in geval van contact dit door stewards zou worden bekeken. Hetgeen is gebeurd.
3/3 VER had vandaag de betere auto, de betere strategie, was de betere coureur en heeft absoluut verdiend gewonnen. LEC heeft alle tools die hij had optimaal gebruikt en benut. Ik ga er vanuit dat de stewards dat ook zo zien. Hoe dan ook, de toekomst is mooi met deze 2 gasten 😀
En dat met die hitte....
Arme jongen.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Als het goed is is die ge-permabanned...PalingDrone schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:19:
Arme @Jasphur , die moet straks onder de drank een race terugkijken in de hoop dat niemand hem de uitslag verteld en dan ook nog eens 1000 mentions nalezen.
En dat met die hitte....
Arme jongen.
Een carbon copy block-pass als van vandaag. Dat biedt niet veel perspectief voor Max.AequitasII schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:14:
[YouTube: F1 2016 Germany Hockenheim Max Verstappen VS Nico Rosberg]
Ga maar eens aan Rosberg uitleggen als Max geen straf krijgt vandaag.
Dat komt omdat je een een beetje bocht het niet redt als je ruimte laat voor een auto. Dus gebeurt dat alleen als het toch al kansloos is.Sebastiaannn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:18:
Volgens mij heb ik in de afgelopen jaren al een tiental inhaalacties gezien waarbij de rijder aan de binnenkant expres zo weinig ruimte overlaat voor de auto aan de buitenkant dat die moet remmen of van de baan af moet.
En dan was altijd het argument dat de auto aan de binnenkant voor staat, dat het zijn lijn is en dat hij de ruimte op de baan mag gebruiken zoals ie wil.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Allemaal aant bier en gokken hoelang het duurt voordat de deur plat wordt gelopen door Ferrari en RBR fansSoggney schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:20:
als ik me niet vergis kwamen de stewards met max en leclerc om 18u samen. Het is nu 20 minuten later, wat voor verhaal is daar aan het afspelen
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
De bobo's willen dadelijk veilig kunnen vertrekkenLondon schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:18:
De fans moeten het circuit iig verlaten. Dat kan niet positief zijn voor VER
Zijn allebei jongens van weinig woorden.Soggney schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:20:
als ik me niet vergis kwamen de stewards met max en leclerc om 18u samen. Het is nu 20 minuten later, wat voor verhaal is daar aan het afspelen
Maar misschien is er bier.
En toch, ik zei eerder al grappend dat ze wachten tot het oranje legioen weg is, het zou mij niks verbazen dat er al een besluit is, in het nadeel van.loekf2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:18:
[...]
Wat willen ze nou, RB compleet naaien en ook die meeting met Honda verpesten ?
Meestal is het in 10 min klaar. Besluit van die drie stewards is toch al genomen.
Mijn boefje is liev!
Behalve dan dat Rosberg de hele apex van de bocht hier mist...Luckeh schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:20:
[...]
Een carbon copy block-pass als van vandaag. Dat biedt niet veel perspectief voor Max.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Daar ben ik het niet mee eens. Je ziet hier dat Rosberg veel later instuurt (en niet eens probeert in te sturen). Max stuurt naar mijn mening (op basis van de onboard) gewoon normaal in, iig binnen zn eigen racelijn.Luckeh schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:20:
[...]
Een carbon copy block-pass als van vandaag. Dat biedt niet veel perspectief voor Max.
per aspera ad astra
Ook weer opgelost
ICE ICE Baby
- DaniëlWW2
- Niet online
"Engine mode 11" 📻
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 30 juni 2019
VTEC just kicked in 😉#PoweredByHonda
pic.twitter.com/rxSK3oV1UI
The boss is happy, we're happy! Let's go see a Podium! 🏆 pic.twitter.com/yi33SX3Qjv
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 30 juni 2019
Dit. De ander is gewoon sneller. Dat weet je. “Ga aan de kant” als ie komt na 1e poging.LockeJohn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:23:
Heb geen problemen met de actie, hij remt uit zit er voorbij en houdt de auto op de baan, ja dan staat de andere geparkeerd dat is dan zijn probleem dan moet die gaan voor een "switch a roo" of gas terug nemen
Mijn boefje is liev!
Bron...?djmuggs schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:23:
Max 5 sec straf voor incident en Lec 5 Sec straf voor onsportiefgedrag tijdens ceremonie.
Ook weer opgelost
YouTube: F1 2019 Austrian GP - Post-Race - Max Verstappen & Christian Horner
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Als dit 'slimmigheid' was, had ie er m.i. niet zo bij gestaan.
Hanoi nog voordat er 1 race gereden is :-)Fiber schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:16:
[...]
Azerbeidzjan mag ook wel weg en Mexico weer terug.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.