[F1 2019] Race 9 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 46 Laatste
Acties:
  • 151.071 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:36:
Die Honda meeting had Max niet mogen zeggen van Red Bull.

Kan denk ik over twee dingen gaan:

Nieuwe motor met risico's, zoals vandaag, doorzetten of op save blijven zitten waar red Bull niet blij van wordt
Gasly vervangen door een Japanner.
Huh? Jack wist dat toch al en vroeg ernaar in het interview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:18
Wat een discussie tussen Robert en Tom... :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Amphiebietje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:34:
[...]

Ah, dus gewoon alle regels opheffen? Wil er eentje rallyrijden, dan moet dat zeker gewoon kunnen. Zo'n asfalt uitlooopstrook, gewoon maximaal gebruik van maken.

En vervolgens geschokt zijn als het uit de klauwen loopt omdat er twee op de vuist gaan of er op een gegeven moment een ernstig ongeluk gebeurt... 7(8)7
Nee , dat zeg ik niet. Je mag als coureur toch wel een beetje risico nemen lijkt mij. Dan moet je beter verdedigen. Er wordt zo vaak geroepen dat Max bijvoorbeeld zijn verlies moet nemen. In dit geval had Leclerc dit moeten doen. Hij liet een gat vallen en daar dook Max in. Logisch lijkt mij.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:37:
[...]

Aan de andere kant willen ze fair racing, aan de andere kant weer straffen? Wat willen ze nou :z :?
Datgene wat de meeste punten oplevert, daar zijn ze heel consequent in. (alle teams)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:36:
Gasly vervangen door een Japanner.
Dan vraag ik mij af wie, want er is geen Japanner met voldoende SL punten :)

Enige die er is, is Nakajima maar die is te oud en rijdt voor de concurrent van Honda: Toyota in het WEC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-10 11:46

Darkasantion

Just keep swimming!

Leclerc zegt er dit over:
De teleurstelling is dan ook groot. "De tweede keer ging het anders en gaf hij me niet genoeg ruimte. Ik had het gevoel dat het niet nodig was om dat te doen, gezien hij sowieso sneller dan mij was. Naar mijn mening is het oneerlijk."
Waarom moet Max Leclerc ruimte geven? Hij was er voorbij. Als dit een straf wordt, moeten ze maar voor elke inhaalactie in 3-voud bij Stewards aanvragen, met handtekening van de betreffende coureurs. En erna op de aangewezen plek netjes elkaar voor bij laten gaan.
Niet vergeten erna dank je wel te zeggen jongens!!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:11
Ik denk dat de snelheid van Red Bull op dit circuit ook te maken heeft met de hoogte van het circuit (660m). De ijle lucht zorgt ten eerste voor minder goede koeling, waar met name Mercedes last van had icm het warme weer. Daarnaast is de aerodynamica op dit circuit hierdoor ook van groter belang, omdat je minder makkelijk downforce kunt genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:37:
[...]

Aan de andere kant willen ze fair racing, aan de andere kant weer straffen? Wat willen ze nou :z :?
Tja, hetzelfde als wat ik ook eigenlijk altijd wil. Net wat mij op dat moment goed uitkomt............

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik kijk regelmatig V8 Supercars. De penalties daar worden vrijwel altijd binnen 2-3 rondes al uitgedeeld - en zijn er ook veel minder penalties voor licht contact. Nu zijn de V8 Supercars wel iets steviger dan een F1 auto; maar desalniettemin.

Mijn punt is dat wanneer het zo lang duurt om te beoordelen of een penalty nodig is, hoe moet een coureur op basis daarvan een beslissing nemen? Ik denk niet dat je kunt verwachten van een coureur dat wanneer de regels dusdanig te interpreteren zijn, dat waneer een paar man er een uur over moeten debatteren, zij binnen een split seconde achter het stuur een beslissing hierover nemen.

Het penalty systeem in F1 is te complex en te langzaam. Ik denk het het overgereguleerd is.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Als GAS nu echt werkelijk eens wat GAS gaat geven tijdens een race.......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:25

basvn

Breezand - NHN

Jolke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:37:
Wat een discussie tussen Robert en Tom... :/
Ik snap beide wel.

Bottas had het niet kunnen houden, dus liet max er langs
andere kant, bottas had zijn best moeten doen om te verdedigen. dit mag niet zo..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:56

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ryur schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:37:
[...]

Dan vraag ik mij af wie, want er is geen Japanner met voldoende SL punten :)

Enige die er is, is Nakajima maar die is te oud en rijdt voor de concurrent van Honda: Toyota in het WEC.
Kobayashi heeft al een super licence.
Matsushita heeft idd niet genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:38:
[...]

Ik snap beide wel.

Bottas had het niet kunnen houden, dus liet max er langs
andere kant, bottas had zijn best moeten doen om te verdedigen. dit mag niet zo..
Ja, ik begrijp beiden ook wel. Maar als je ècht racet, dan doe je er alles aan om iemand (fair) te verdedigen. En dat miste ik wel bij BOT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-UeNfIXoAArbFP.jpg:large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
TheUninvited schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:31:
In de bocht stuurt Max eerst vol naar rechts in maar op een gegeven moment laat hij hem naar links uitlopen dan raken ze ook elkaar. Of dat strafbaar is weet ik niet maar kun je wel iets van vinden als steward.
Dat klopt, maar dat doe je sowieso als je een bocht uitkomt. Stuuruitslag = weerstand. Of dat in dit scenario legaal was of niet is uiteraard de discussie.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

Wom

Toch mooi dat Verstappen mee doet in de F1. In de meerderheid van de gevallen is hij bij controverse in een race er onderdeel van. Dat is ook een gave hoor :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:31
Nat-Water schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:34:
[...]

Dat moeten ze wel, want Ferrari heeft een melding gemaakt. Dan moeten ze onderzoeken.
Dan lach je een keer met z’n allen en zeg je “No further action” en klaar. Kost ze 30 seconden ipv nu mogelijk 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

Wom schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:41:
Toch mooi dat Verstappen mee doet in de F1. In de meerderheid van de gevallen is hij bij controverse in een race er onderdeel van. Dat is ook een gave hoor :)
En heel fijn anders was het maar saai.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Fiber

Beaches are for storming.

Luckeh schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:38:
[...]

Het penalty systeem in F1 is te complex en te langzaam. Ik denk het het overgereguleerd is.
De stewards zijn eerst een hapje eten of zo en gaan pas om 18:00 uur bij elkaar komen om te overleggen... :z O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:56
Wel een leuke eerste overwinning voor Charles als dit een 5s penalty wordt ;w

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:21

DataGhost

iPL dev

In de bocht stuurt Max eerst vol naar rechts in maar op een gegeven moment laat hij hem naar links uitlopen dan raken ze ook elkaar. Of dat strafbaar is weet ik niet maar kun je wel iets van vinden als steward.
Ga eerst maar eens in een sim zitten en rij een 107% (of desnoods 110%) tijd, dan weet je wat wel en niet kan in een F1-auto en op een (deze) baan. Het is geen kruispunt wat je met je boodschappenwagentje met 30 km/u neemt.
In any case, dat doen *alle* rijders, *elke* ronde. Zo rij je nou eenmaal. Als je dat niet doet vlieg je eraf. En langzamer rijden in een F1-auto zorgt er vaak voor dat een bocht juist lastiger te nemen is dan wanneer je meer snelheid hebt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:23

JB

Cédric roelt!

Het boeit me aan een kant geen reet hoe zielig de FIA zichzelf gaat maken bij toekennen van penalty. RBR staat wederom op de kaart. Ben er maar gelukkig mee LEC. Je eerste overwinning op basis van regeltjes. Joepie!

Max zet de FIA steeds op scherp. Kansloos hoe dit bekeken wordt. LEC zou hetzelfde hebben gedaan. De vraag dan is alleen of Max zich inmiddels niet meer zo zou laten kennen. Hij is gegroeid dus ik denk dat ie er beter mee om zou gaan dan LEC nu doet.

[ Voor 19% gewijzigd door JB op 30-06-2019 17:44 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Fiber schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:43:
[...]

De stewards zijn eerst een hapje eten of zo en gaan pas om 18:00 uur bij elkaar komen om te overleggen... :z O-)
Fout. Eerst het feestje bij Red Bull meevieren en dan de straf uitdelen. Anders kunnen ze niet feesten.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom

Wom

[...]

Wachten tot het grootste gedeelte van de Oranje-supporters van het cicruit weg zijn. Stukje crowd-control als de uitslag hun niet zo zou welgevallen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[...]

Die zullen met het zweet op hun hoofd staan hoor!
staat 20.000/25.000 man aan nederlanders op die baan.. en een hoop zijn ´oud´ voetbal fans..

Moment dat ze alleen max een penalty geven, word het chaos daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:00
Holkers schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:42:
[...]

Dan lach je een keer met z’n allen en zeg je “No further action” en klaar. Kost ze 30 seconden ipv nu mogelijk 2 uur
Een normale investigation duurt een paar rondjes. Dus nee, was niet gelukt. Dit maakt in dit geval veel uit voor het kampioenschap, en dus ook om geld. Daarom zal er zekerheid moeten zijn, en nemen ze de tijd. En omdat ze het niet rond kregen voor de podiumceremonie wordt het dan pas veel later na alle formaliteiten. De stewads hebben het niet gehaald het voor de podiumceremonie, dus het maakt nu niet meer uit of het 2 uur of 2 dagen duurt.

Maar hij is nog niet veroordeeld he. Tot nu toe is Max gewoon de winnaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Nat-Water op 30-06-2019 17:48 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Toch wel raar dat vet op de soft niet sneller heeft kunnen rijden

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:44:
[...]

staat 20.000/25.000 man aan nederlanders op die baan.. en een hoop zijn ´oud´ voetbal fans..

Die breken alles af daar :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:43
Waar het allemaal begon:(via reddit)
YouTube: WSK Euro Series - II Round 2012 - sabato: Verstappen, LeClerc, Filini

Senna vs Prost part 2 in the making :)
Loving it!

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-10 19:08
Opvallend dat er twee documenten zijn voor car 16 en car 33. Komt vaker voor, maar soms ook maar voor een van twee.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-10 06:36

Franko P.

Hit it.

[...]

Als dat werkelijk zou gebeuren mogen ze van mij elke rellende Nederlander per direct een week vast zetten. Supporteren is 1, maar we kunnen wel gewoon normaal doen met z'n allen

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-UUqWwWsAY_bXa.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
De enige manier om geen penalty te geven en er mee weg te komen voor de F1 is om LeClerc te laten verklaren dat het zijns inziens toch geen penalty was

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JB schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:44:
Hij is gegroeid dus ik denk dat ie er beter mee om zou gaan dan LEC nu doet.
Dat hebben we al een keer gezien. Toen liep hij met een big smile het kamertje uit. Zo van ik ben de morele winnaar halen jullie de beker maar op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Van wat ik er van kan zien, is dat hij stop met naar rechts sturen en dan weer verder naar rechts gaat sturen. Duidelijk iig dat hij niet naar links stuurt, dus geen moedwillige push naar LEC.

Benieuwd wat de stewarts ervan vinden. Ik vind een beetje actie opde baan wel prima, maar het moet geen Schumacher nivieau worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Exocet schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:47:
De enige manier om geen penalty te geven en er mee weg te komen voor de F1 is om LeClerc te laten verklaren dat het zijns inziens toch geen penalty was
Dat heeft hij bij Sky al gedaan. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58
ze kunnen ze dan altijd beiden nog een penalty geven

max forcing a driver of the track en lec voor het insturen wat totaal onnodig was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:12
Leclerc zei ook dat toen hij de onboard zag het een eerlijke move vond, maar dat hij het nog niet van buiten de auto had gezien en dat er misschien nog iets te halen valt voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Franko P. schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:47:
[...]

Als dat werkelijk zou gebeuren mogen ze van mij elke rellende Nederlander per direct een week vast zetten. Supporteren is 1, maar we kunnen wel gewoon normaal doen met z'n allen
Ben ik het zeker mee eens, maar zo is de praktijk waarschijnlijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-10 13:49
DataGhost schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:43:
[...]

Ga eerst maar eens in een sim zitten en rij een 107% (of desnoods 110%) tijd, dan weet je wat wel en niet kan in een F1-auto en op een (deze) baan. Het is geen kruispunt wat je met je boodschappenwagentje met 30 km/u neemt.
In any case, dat doen *alle* rijders, *elke* ronde. Zo rij je nou eenmaal. Als je dat niet doet vlieg je eraf. En langzamer rijden in een F1-auto zorgt er vaak voor dat een bocht juist lastiger te nemen is dan wanneer je meer snelheid hebt.
Iedereen beweerd dat hier terwijl hij een ronde eerder wel de ruimte kon laten, alhoewel je dan later op gas pas kan. Ik oordeel niet of iets goed of fout is, maar feit is dat hij naar buiten liet lopen met iemand naast zich en dan in aanraking komt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik ga wat huile op mijn bbq rooster smeren!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Omdat ze er mee wachten, heb ik er geen goed gevoel over. Jammer dan, maar het blijft een magistrale race van Verstappen (behoudens de start), en we hebben de ceremonie mee mogen maken, het feest al gevierd, en dit overal zo te zien 🎉

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Fuck deze sport als Verstappen een penalty krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

TheUninvited schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:49:
[...]

Iedereen beweerd dat hier terwijl hij een ronde eerder wel de ruimte kon laten, alhoewel je dan later op gas pas kan. Ik oordeel niet of iets goed of fout is, maar feit is dat hij naar buiten liet lopen met iemand naast zich en dan in aanraking komt.
Feit blijft dat LEC hem niet kon houden. Kappen met die politiek onzin. Gewonnen. Klaar.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
sjaool schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:48:
[...]

Dat hebben we al een keer gezien. Toen liep hij met een big smile het kamertje uit. Zo van ik ben de morele winnaar halen jullie de beker maar op. :)
Afbeeldingslocatie: https://limnlcdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2017/10/23/ezgif-3-cd9f9510f3.gif?maxheight=450&maxwidth=800

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Franko P. schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:47:
[...]

Van mij mogen ze het circuit afbreken als Max de overwinning echt afgenomen wordt. En ik zal nooit meer F1 kijken dan. Kan nu al niet echt blij zijn nu dit boven de markt blijft hangen. O-)

Dit (trage) gedoe met straffen is gewoon dodelijk voor de sport.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
Jolke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:48:
[...]

Van wat ik er van kan zien, is dat hij stop met naar rechts sturen en dan weer verder naar rechts gaat sturen. Duidelijk iig dat hij niet naar links stuurt, dus geen moedwillige push naar LEC.

Benieuwd wat de stewarts ervan vinden. Ik vind een beetje actie opde baan wel prima, maar het moet geen Schumacher nivieau worden.
Wat moet ie anders doen ? 360 graden de bocht om ? Ik vind juist dat een tikkie extra naar rechts geeft om uit te wijken.

Had die bocht wel 0.5 meter naar rechts kunnen aansnijden, maar wat moet je dan met een auto van bijna 4 meter lang ... een haakse bocht nemen ? Technisch niet mogelijk.

LEC had ff gas los moeten doen, net als HAM trouwens in Canada.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:11
[...]

Ik zou het woord "fans" tussen aanhalingstekens zetten ipv oud :+ ... maar wat de stewards ook beslissen, geen overwinning voor Merc....ook wat waard. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Wordt gewoon een gesprekje. Max krijgt 5 seconden tijdstraf voor te laat insturen (forcing driver of track) ofzo en Leclerc krijgt 5 seconden tijdstraf voor veroorzaken van een collision. En uiteindelijk blijft de stand het zelfde.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Polycom schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:49:
Fuck deze sport als Verstappen een penalty krijgt.
Of allemaal het abbo op F1TV opzeggen en de F1 een half jaar negeren... ook een optie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Reactie bij Sky van Leclerc was wel prima hoor. De eerste teleurstelling is wat gezakt.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

klik voor video

is dus blijkbaar afgesproken als GIO in top10 eindige, gaan de lange lokken er af!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:00
Wim-Bart schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:51:
Wordt gewoon een gesprekje. Max krijgt 5 seconden tijdstraf voor te laat insturen (forcing driver of track) ofzo en Leclerc krijgt 5 seconden tijdstraf voor veroorzaken van een collision. En uiteindelijk blijft de stand het zelfde.
Thinking out of the box.

I like it.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Wim-Bart schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:51:
Plus de gebruikelijke foei foei een punt op je licentie.

Als ze ballen hebben is het gewoon geen straf, dit ging om de overwinning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jolke
Running around with scissors... :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:51:
[Twitter]
klik voor video

is dus blijkbaar afgesproken als GIO in top10 eindige, gaan de lange lokken er af!
Gio zijn eerste punt(en) zijn idd wat ondergesneeuwd. d:)b

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
TheUninvited schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:49:
[...]

Dat zou betekenen dat je niet meer binnenlangs kan inhalen. Je hebt die buitenlijn nodig voor je snelheid. Als je slecht begint, en je dus al kansloos bent, dan houdt je hem inderdaad binnen en laat de buitenste auto voorbij. Maar als je dat doet, is dat dus een gegeven. In een race met een verder valide inhaalmaneuvre doe je dat dus niet.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:53:
[...]

Plus de gebruikelijke foei foei een punt op je licentie.

Als ze ballen hebben is het gewoon geen straf, dit ging om de overwinning.
Of gewoon mondelinge toelichting 'hier en hierom hebben we deze beslissing genomen' ipv alleen een documentje te publiceren, aangezien het om de overwinning gaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Is het nou mijn geheugen dat me in de steek laat? Van 20-25 jaar geleden kan ik me veel minder straffen herinneren. Gewoon in zijn algemeenheid, over deze move heb ik niet echt een uitgesproken mening. Maar vroeger had ik het idee dat er sowieso veel meer op de rand van de snede gereden werd.

(ook laatst een dafjesrace uit 1978 gezien :X man dat zou nu echt niet meer kunnen (en terecht))

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom

Wom

Hoewel de focus ergens anders ligt: Mclaren. Knappe uitslag wederom met een Sainz die ook goed gebruik heeft gemaakt van de prima strategie van McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

ArthurMorgan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:55:
Is het nou mijn geheugen dat me in de steek laat? Van 20-25 jaar geleden kan ik me veel minder straffen herinneren. Gewoon in zijn algemeenheid, over deze move heb ik niet echt een uitgesproken mening. Maar vroeger had ik het idee dat er sowieso veel meer op de rand van de snede gereden werd.

(ook laatst een dafjesrace uit 1978 gezien :X man dat zou nu echt niet meer kunnen (en terecht))
Klopt helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:51:
* knip *

Eerste comment is briljant: don't run with scissors!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig zijn we even af van het gezeur af over naar welk team VER moet.

Prima race gezien met een prima winnaar. Doet de vorige races erg snel vergeten
Tevens blijkt de Mercedes eigenlijk maar kudtauto te zijn als ze niet op 1 en 2 starten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[Instagram: P1! P1! P1! @maxverstappen1 has done it 🥇We're back on the top step of the podium 👊🏻 - #PoweredByHonda - #Honda #ToroRosso #RedBull #F1 #Motorsport]
[Instagram: 😭☝🏻Thank you 🙏🏻 - #PoweredByHonda - #Honda #ToroRosso #RedBull #F1 #Motorsport]
en hier toch met een traantje erbij!

Ze zullen zeker trots zijn bij het hele Honda team! en meer als terecht! deze motor heeft echt alles gegeven! sneller als iedereen, onwijs ingelopen op iedereen, en ook nog is een snelste ronde er uit weten te persen op de Hards!

[ Voor 18% gewijzigd door basvn op 30-06-2019 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:44

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op GPupdate hebben ze Gasly zelfs gepromoveerd.... :P
https://www.gpupdate.net/...prix-van-oostenrijk-2019/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik denk voornamelijk dat Charlie whiting de mannen echt liet racen. Dat toont pas echt hoe belangrijk Charlie was.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:12

Vroeger waren er ook veel minder regels. Het is iets van de laatste 10 jaar dat er zoveel regels en penalties zijn in de Formule 1. Buiten de baan inhalen, beetje contact, e.d. mocht allemaal en iedereen deed het. Nu is het allemaal verboden, met alle gevolgen voor de spanning van dien. Er zijn ook weinig coureurs die het er mee eens zijn, tenzij het in hun eigen voordeel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Zo, wederom op een verjaardag, had dit nieuws niet verwacht!

Maar als de F1 haar reputatie hoog houdt is dit gewoon een penalty voor Verstappen. (Heb de actie niet gezien, maar van de FIA kan je altijd wel een naaistreek verwachten als er eindelijk eens wordt geraced, ze zijn er immers om racen te ontmoedigen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Volgens Sky duurt het nog zeker 1 a 1,5 uur voordat er een beslissing komt.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Toen hadden ze ook minder camera’s ;)

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Humma Kavula schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:58:
Triestheid ten top.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
dr.lowtune schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:58:
Jij was uitgenodigd bij @Jasphur? Mooi cadeautje hoor :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:56:
Gelukkig zijn we even af van het gezeur over naar welk team VER moet.
Aluhoedjesmode: Merc is de initiator van het onderzoek, Ze willen de kans op Max houden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Maar als de F1 haar reputatie hoog houdt is dit gewoon een penalty voor Verstappen. (Heb de actie niet gezien, maar van de FIA kan je altijd wel een naaistreek verwachten als er eindelijk eens wordt geraced, ze zijn er immers om racen te ontmoedigen).
Hoe was het bij @Jasphur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:56:
Gelukkig zijn we even af van het gezeur af over naar welk team VER moet.
Ligt aan wat de stewards gaan beslissen ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArthurMorgan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:59:
[...]

Aluhoedjesmode: Merc is de initiator van het onderzoek, Ze willen de kans op Max houden :P
Als Max verstandig is dan laat hij Mercedes gewoon links liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is er geen regel dat ervoor zorgt dat de regels moeten worden gecontroleerd binnen de race en de uitslag voor de podium seremonie bekend moeten zijn.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ze wachten tot het oranje legioen weg is :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Arme @Jasphur. Die trekt het niet meer als hij dit ziet. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Humma Kavula schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:00:
[...]

Ze wachten tot het oranje legioen weg is :+
Die blijven nog wel even door feesten :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:22
zodat er minder Nederlanders zijn zeker als ze Max naaien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nou zeg, die @Jasphur heeft me daar wel een race gemist zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Die zijn idd niet voor morgenmiddag weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:32

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

* Falcon heeft wat gemist leest ie 🥴

Nou kom maar op met die beslissing!

[ Voor 32% gewijzigd door Falcon op 30-06-2019 18:01 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:01
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:00:
Arme @Jasphur. Die trekt het niet meer als hij dit ziet. :P
Hoezo? Die kan dan toch zijn feestje verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heeft die jongen nou eigenlijk al eens Max live zien winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:02
Paulus07 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:00:
Is er geen regel dat ervoor zorgt dat de regels moeten worden gecontroleerd binnen de race en de uitslag voor de podium seremonie bekend moeten zijn.....
Zoek jij het even op? :)
https://www.fia.com/regulations

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:02
@Jasphur Hoop dat je een mooie verjaardag hebt gehad, wij hebben ook genoten :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

ThomasG schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:57:
[...]
Vroeger waren er ook veel minder regels. Het is iets van de laatste 10 jaar dat er zoveel regels en penalties zijn in de Formule 1. Buiten de baan inhalen, beetje contact, e.d. mocht allemaal en iedereen deed het. Nu is het allemaal verboden, met alle gevolgen voor de spanning van dien. Er zijn ook weinig coureurs die het er mee eens zijn, tenzij het in hun eigen voordeel is.
Vroeger was er buiten de baan ook een grindbak. Met dat in het achterhoofd zochten ze minder snel de regeltjes op maar werd het gewoon op de baan beslist.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

De FIA site is ook nog steeds slecht benaderbaar. DDoS?

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:01:
[...]

Hoezo? Die kan dan toch zijn feestje verlengen?
Dit is zeker niet de eerste keer dat hij zegt dat hij niet kan kijken, en dan wint Max. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
Wim-Bart schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:01:
De FIA site is ook nog steeds slecht benaderbaar. DDoS?
nee alle nederlanders en monegasken die zitten te F5en

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ah, ze gaan de hele race terugkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Als dat werkelijk gebeurt dan is de FIA z'n bijnaam echt waard...

spoiler:
Ferrari International Assistance...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:02:
[...]

Dit is zeker niet de eerste keer dat hij zegt dat hij niet kan kijken, en dan wint Max. :P
En dus mag ie nooit meer kijken. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Net één hele grote familie hier....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:01
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:02:
[...]

Shh... I know en van mij mag het vaker gebeurden als dat wat nodig is om Max te laten winnen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Falcon schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:01:
* Falcon heeft wat gemist leest ie 🥴

Nou kom maar op met die beslissing!
Nou en of, net als @Jasphur trouwens... :P

Pagina: 1 ... 30 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.