PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Alle 2 de Mercs zijn gefinished, dat is voor mij al winst hoorstreamnl schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:56:
Om de laatste paar minuten nuttig vullen totdat we iets meer weten.
Is er al bekend waar Ham zo langzaam reed vandaag. Met andere woorden... Waar lag het aan behalve aan hemzelf natuurlijk....
Tesla M3LR '21
Politiek geneuzel nu tussen die snor en die mannetjes van de FIA
Dit is gewoon een race "incident", als er iemand een straf moet krijgen is het LEC voor het insturen op een andere auto
True, maar het moet wel leuk blijven. Een beslissing die nog langer duurt dan bij het Songfestival...
En dat na de prijsuitreiking.
[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 30-06-2019 18:57 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Bottas riep de warmte op rtl dstreamnl schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:56:
Is er al bekend waar Ham zo langzaam reed vandaag. Met andere woorden... Waar lag het aan behalve aan hemzelf natuurlijk....
"Beautiful Clean Coal"
De FOM zal wel in de nek van de FIA staan te hijgen, als dit een penalty wordt (terecht of niet) verliest de F1 door recente gebeurtenissen (Mercedes dominant, penalties, e.d.) een hoop kijkers.
Cooling van de motor, Bottas had er ook last van ze hij.streamnl schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:56:
Smiling as the shit comes down...
Eerder in dit topic: banden. Maar dan Bottas erg vroeg wisselen maar dan lang laten rijden op z'n harde banden... Blijft vaag.streamnl schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:56:
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Als je de comments daaronder leest is bijna iedereen het met ons eens: een straf zou een schande zijn.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat "Mercedes dominant" hield ze in het geval van Vettel ook niet tegenThomasG schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:57:
[...]
De FOM zal wel in de nek van de FIA staan te hijgen, als dit een penalty wordt (terecht of niet) verliest de F1 door recente gebeurtenissen (Mercedes dominant, penalties, e.d.) een hoop kijkers.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zucht
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Ik ben ff een Twitter account aanmaken: verreplaneetF1basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:56:
[Twitter]
ik plaats alleen wat ik tegenkom.. ik weet verder ook niet hoe&wat..
"Honda and Red Bull engineers are seen wiping their a**** with Ferrari flags in the paddock"
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat denk ik ook. Anders had het nooit zo lang hoeven duren.
PSN: xMaurice93
Max krijgt altijd straf. Omdat hij Max is...Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:57:
We weten allemaal dat Max gewoon een straf gaat krijgen, we zijn alleen maar aan het roepen uit hoop
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mwah, er zijn wel voor mindere acties penalties uitgedeeldalexbl69 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:58:
[...]
Als je de comments daaronder leest is bijna iedereen het met ons eens: een straf zou een schande zijn.
Die boycot duurt voor de meeste fans precies tot de volgende vrije training.LockeJohn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:56:
Geef die straf maar als iedereen dan vanaf dan de F1 compleet boycot kun je zien hoe snel ze stoppen met die regels en de consument smeekt het nog eens te gaan bekijken....
Politiek geneuzel nu tussen die snor en die mannetjes van de FIA
Dit is gewoon een race "incident", als er iemand een straf moet krijgen is het LEC voor het insturen op een andere auto
FTFYPhusebox schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:58:
Tuurlijk krijgt hij een straf. Had gewoon meteen plek terug moeten geven. Dom van Max. /s
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Stewards/FIA zijn net goudvissen wat dat betreft.dreester schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:58:
In de F3 is er ook straf uitgedeeld voor een dergelijke actie in Oostenrijk. Ik vrees dat Verstappen er naar kan fluiten.
Ik denk om de uitslag te horen?Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:59:
Vraag mij sowieso af waarom die 2 bij de stewards moeten komen. Ze hebben verdorie tig camera's , superslomo's en alles van dien. Wat willen ze nu eigenlijk horen van VER en LEC
Halo Jumbo!Lekker Ventje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:00:
Als Max alsnog verliest ben ik wel weer even klaar met F1 en is het definitief een sport voor mietjes geworden na eerder de Halo.
Mijn boefje is liev!
Testing, one, two ...
Een VAR bij voetbal duurt toch ook geen úúúren? Ik snap dit gejank gewoon niet.Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:59:
Vraag mij sowieso af waarom die 2 bij de stewards moeten komen. Ze hebben verdorie tig camera's , superslomo's en alles van dien. Wat willen ze nu eigenlijk horen van VER en LEC
Een standje geven; "gij zult dat nimmer meer doen". En "je hebt goed je best gedaan, hier heb je een lollypop".Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:59:
De Halo heeft al meerdere malen bewezen erg handig te zijn voor de welzijn van de coureurs.Lekker Ventje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:00:
Als Max alsnog verliest ben ik wel weer even klaar met F1 en is het definitief een sport voor mietjes geworden na eerder de Halo.
Bij mij niet. Heb van Monaco bv niets gezien omdat het een circuit is wat niets met racen te maken heeft als je niet in kunt halen.Bundin schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:59:
[...]
Die boycot duurt voor de meeste fans precies tot de volgende vrije training.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dan zie je dadelijk dat Zandvoort net Duitsland wordt.
Ook steeds minder fans en steeds minder.
Ik ben benieuwd naar de uitslag.
PSN: McMillan0984
De halo is zeer te begrijpen. Voegt extra veiligheid toe en heeft geen invloed op het racen.Lekker Ventje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:00:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niet helemaal. De kijkcijfers en toeschouwersaantallen voor de F1 lopen al tijden terug. Max had de sport kunnen redden, maar dit gezeik helpt niet echt.Bundin schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:59:
[...]
Die boycot duurt voor de meeste fans precies tot de volgende vrije training.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
It was a superb race👏 Let’s not forget though that the driver on the outside can and should back off at one point, but obviously with asphalt run offs no one does...hoping the guy inside gets penalized for forcing them off the track🤔#LetThemRace pic.twitter.com/MdjNi8EkMf
— Pedro de la Rosa (@PedrodelaRosa1) 30 juni 2019
-
EensLekker Ventje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:00:
Dan denk ik dat ze ook op de snelheid beter een limiter van 80km/uur kunnen zetten, bedoel de heren moeten wel tijd hebben om netjes te kunnen insturen. En misschien ook een lane departure system zodat ze binnen de lijntjes kunnen blijven
naja op 2700 reddit stemmers, geeft dit toch wel een aardig beeld
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als het alleen om deze actie zou gaan. Joah, dat vind ik denk ik ook wel. Maar in zijn algemeenheid, het aantal straffen en vooral de beslissingen om tot een straf te komen de laatste tijd komen echt mijn strot uit. Dit zal niet mijn laatste race zijn die ik kijk, maar ze moeten echt wat aan de straffen gaan doen en weer meer toelaten. Het is racen, geen schoonheidswedstrijd of zo.Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:00:
De reacties hier zijn dan ook weer wat overdreven.
Net als die straf gisteren voor Hamilton... ja, sorry maar wat was er nou helemaal aan de hand, en het had daar nog niet eens consequenties ook
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De FIA heeft boekjes dus hun willen een straf uit delen maar die man met die grote witte snor wil dat liever niet, Daarom duurt het even wat langerAW_Bos schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:01:
[...]
Een VAR bij voetbal duurt toch ook geen úúúren? Ik snap dit gejank gewoon niet.
My 2 cts :Oscar Mopperkont schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
Waar is de beslissing straks als eerste te zien? Of moet ik hier blijven f5-en
https://twitter.com/wbuxtonofficial
Als die topic start gesloten is, weet je genoegOscar Mopperkont schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
https://www.fia.com/documentsOscar Mopperkont schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
https://www.fia.com/eventtiming-informationOscar Mopperkont schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
Duurt hier geen minuut hoorOscar Mopperkont schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Op twitter staat ie al, dus daar zou ik niet kijken 😜Oscar Mopperkont schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
Ik zou het doen!
Ik denk persoonlijk wel dat er ook wat opzet in het spel was, maar Leclerc had daar gewoon beter op moeten anticiperen en hij had moeten weten dat de lijn die hij wilde nemen niet mogelijk was daar en hij was gewoon de langzamere auto die geen recht had op de lijn die hij wilde nemen.KleineJoop schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
Verstappen kwam wijder uit dan de bedoeling was maar ik denk niet dat dit opzet was. Verder had hij de racing line en de binnenkant, en Leclerc's resultaat / finish is niet slechter geworden omdat hij moest uitwijken over de curb, dus niet compromised door Verstappens actie. Wat mij betreft een racing-incident.
Verwijderd
*knip* Zulke reacties zijn niet nodig.Oscar Mopperkont schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
[ Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 30-06-2019 19:13 ]
Je mag die bocht zo wijd nemen als je wil als je er maar voor zit EN op de baan blijft, de ander heeft dan een auto voor zich en moet daar vakkundig mee dealen. Dus niet als een blinde malloot doodleuk gaan insturen wat LEC deed. Normaal ga je in LEC zn positie voor een "switch back" of populairder een "swtich-a-roo" waarom die dat niet deed is mij een raadselKleineJoop schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:04:
Verstappen kwam wijder uit dan de bedoeling was maar ik denk niet dat dit opzet was. Verder had hij de racing line en de binnenkant, en Leclerc's resultaat / finish is niet slechter geworden omdat hij moest uitwijken over de curb, dus niet compromised door Verstappens actie. Wat mij betreft een racing-incident.
PSN: McMillan0984
Dat wil Zandvoort niet bedoel je. F1 heeft het geld alTerranova schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:05:
Als Verstappen de penalty krijgt moet Red Bull gaan dreigen dat ze er mee stoppen. Heeft de Formule 1 volgend jaar een race zonder Verstappen in Zandvoort en dus amper publiek. Willen ze vast ook niet
Dat is al sinds een uur zo hoor.
504 seconden, volgende race starten vanuit China.Clavat schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:06:
Volgens de FIA een 504...
Verwijderd
F1 kan er niet zoveel aan doen. FIA daarentegen…...Terranova schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:05:
Als Verstappen de penalty krijgt moet Red Bull gaan dreigen dat ze er mee stoppen. Heeft de Formule 1 volgend jaar een race zonder Verstappen in Zandvoort en dus amper publiek. Willen ze vast ook niet
Bensimpel
Positieve meneer
Treurig dit hoor..
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat wil Zandvoort zeker niet, want dat is desastreus voor de inkomsten. Vergeet niet dat circuits betalen om de race te mogen organiseren, dus ook als er niemand komt, krijgt de FIA z'n geld wel.Terranova schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:05:
Een leeg circuit op tv zal de F1 toch geen goed doen, zeker met het imago wat ze nu al een beetje hebben, maar was ook meer als grap bedoeld, was alleen deExocet schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:06:
[...]
Dat wil Zandvoort niet bedoel je. F1 heeft het geld al
De racelijn was anders dan anders vanwege de inhaalactie die uitgevoerd werd. In een situatie als deze kan je helemaal niet kijken naar hoe er in voorgaande rondes gereden werd, want daar werd er immers niet ingehaald. Los van dat is ook elke inhaalactie anders, dus daar kan je ook nooit aan refereren.Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:06:
[...]
Ik denk persoonlijk wel dat er ook wat opzet in het spel was, maar Leclerc had daar gewoon beter op moeten anticiperen en hij had moeten weten dat de lijn die hij wilde nemen niet mogelijk was daar en hij was gewoon de langzamere auto die geen recht had op de lijn die hij wilde nemen.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Tesla M3LR '21
Charlie had niks met beslissingen omtrent straffen te maken. afaik.Bensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:07:
Waarom moet dit zo lang duren, Charlie had binnen 5 min al een beslissing klaar. Simpel.
Treurig dit hoor..
Smiling as the shit comes down...
Kan Liberty de FIA er niet gewoon uitzetten?Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:07:
[...]
F1 kan er niet zoveel aan doen. FIA daarentegen…...
Treurig clubje van advocaten
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Dan doen ze gewoon net als op Hockenheim, CGI over de tribunes heen zodat je niet ziet dat ze leeg zijn.Terranova schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:07:
[...]
Een leeg circuit op tv zal de F1 toch geen goed doen, zeker met het imago wat ze nu al een beetje hebben, maar was ook meer als grap bedoeld, was alleen devergeten
De F1 loopt dan wel wat PR schade hoor als het daar leeg is en saai wordt 3 jaar langExocet schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:06:
[...]
Dat wil Zandvoort niet bedoel je. F1 heeft het geld al
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Dan breekt de pleuris uit.....Fiber schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:06:
Stel je voor wat er gebeurt als de uitslag van Ajax - Feyenoord een paar uur na de wedstrijd nog wordt omgedraaid...
Charlie deelde geen straffen uit. De gaf alleen maar dingen door die een onderzoek nodig hadden. De stewards gaan over het uitdelen van de straffen. De nieuwe race-director moet nog wat ervaring opdoen ook al is het een ervaren race-director.Bensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:07:
Waarom moet dit zo lang duren, Charlie had binnen 5 min al een beslissing klaar. Simpel.
Treurig dit hoor..
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Dan zouden de rijders eigenlijk eens een statement moeten maken. Hoe?! Gewoon 2 races een beetje saboteren. Ook de rijders zullen niet blij zijn met dit gezeurTerranova schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:05:
En jij denkt dat Verstappen de F1 gaat verlaten om zo'n akkefietje (of RB for that matter)? Stop posting bullshit zou ik zeggen.Terranova schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:05:
( Woont slechts 1 hoog )
Ja, dat kan wel. Hij probeerde het in de ronde ervoor ook.
Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:08:
[...]
De racelijn was anders dan anders vanwege de inhaalactie die uitgevoerd werd. In een situatie als deze kan je helemaal niet kijken naar hoe er in voorgaande rondes gereden werd, want daar werd er immers niet ingehaald. Los van dat is ook elke inhaalactie anders, dus daar kan je ook nooit aan refereren.
Of moeten ze inderdaad genoeg ME naar het circuit sturen voordat de uitslag live gaat?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.