Maar jongens, wees eens eerlijk. Had niemand verwacht dat de overname door Liberty en de inluiding van F1tv en dat soort randzaken de einde van F1 zou betekenen? Het draait nu alleen maar om geld en om hoe het interessant te maken voor de niet F1 liefhebber om traffic te genereren. Dit soort beslissingen van de FIA versnellen dat proces alleen maar.
je kletst onzinTarabass schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:
Maar jongens, wees eens eerlijk. Had niemand verwacht dat de overname door Liberty en de inluiding van F1tv en dat soort randzaken de einde van F1 zou betekenen? Het draait nu alleen maar om geld en om hoe het interessant te maken voor de niet F1 liefhebber om traffic te genereren. Dit soort beslissingen van de FIA versnellen dat proces alleen maar.
Ik zou het doen!
true ... ik betaal hier in ieder geval geen euro meer voor .. wat'n verschrikkelijke shitshow zeg.Tarabass schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:

Mijn conclusie is dat hij dat inderdaad had moeten doen. HAM zou dan ook DNF zijn geweest, aangezien zijn inhaalpoging hem vol in het pad van de spinnende VET zou hebben gebracht.HaterFrame schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:19:
Wat hadden ze eigenlijk verwacht van Vettel? Dat ie in het gras vol in de remmen zou gaan? Dan hadden we daadwerkelijk een onveilige situatie gehad met een crash tot gevolg..

En Schumacher ging op de 2e trede staanThomasG schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:57:
[...]
Behalve dat Schumacher ook zijn trofee had weggegeven. Dat zie ik Hamilton niet doen
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als het iemand om het geld ging was het Bernie wel.Tarabass schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:
In principe is Liberty gewoon kapitaal aan het verliezen op dit moment doordat F1 zo hard populariteit verliest. Lijkt me niet dat de aandeelhouders dat erg fijn vinden (of dat ze van tevoren met zo'n desinvestering akkoord gingen)Tarabass schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:
Sorry, maar ze maken het juist helemaal niet interessantTarabass schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:
Als er iets om geld ging, dan was het wel Bernie ecclestone.Tarabass schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:
Liberty heeft het vooral dramatischer gemaakt, en mensen veel meer toegang gegeven met behulp van Social media etc
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Net weer dat interview met HAM door Jack, het standaard geratel en pre-programmed press statements lieve woordjes voor het team etc... nee, ik geloof het niet.
HAM is net zo'n Christiano Ronaldo, die bij een overtreding een oscar show met tranen en pijn weggeeft, om een kaart vraagt en dan vrolijk verder voetbalt. Nah, HAM mag dan één van, zoniet de beste rijder zijn, die reacties van hem ben ik nu wel zat. Te voorspelbaar.
HAM is net zo'n Christiano Ronaldo, die bij een overtreding een oscar show met tranen en pijn weggeeft, om een kaart vraagt en dan vrolijk verder voetbalt. Nah, HAM mag dan één van, zoniet de beste rijder zijn, die reacties van hem ben ik nu wel zat. Te voorspelbaar.
http://yor.minitroopers.com
Renault reed op dat moment, net als RB op harde banden. Weliswaar 10 ronden nieuwer, maar toch.DataGhost schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:
[...]
De soft was echt wel behoorlijk veel sneller dan hard (en medium). Later in de race reed Verstappen Ricciardo voorbij alsof 'ie een blauwe vlag had.
dat hadden wij dan weer vele malen beter gevonden want ja dan was VER P3HaterFrame schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:19:
Wat hadden ze eigenlijk verwacht van Vettel? Dat ie in het gras vol in de remmen zou gaan? Dan hadden we daadwerkelijk een onveilige situatie gehad met een crash tot gevolg..
Zucht zo jammer dit, de sport is langzaamaan dood aan het gaan en elke keer baal ik dat ik alsnog de tijd verspild heb.
Zo, Vettel verdiende loon voor het insturen op Hamilton vorige seizoen. Staat het weer 1-1 
En mooi dat men Vettel een held vindt voor het verplaatsen van het bordje en dat men Max een sukkel vindt voor het destijds omver rijden van het bordje
En mooi dat men Vettel een held vindt voor het verplaatsen van het bordje en dat men Max een sukkel vindt voor het destijds omver rijden van het bordje
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Schumi had ook een donkere kant hoor. Wat dat betreft is Hamilton een stuk cleaner
Schumacher had ook nooit een auto zo dominant als de Mercedes sinds 2014.BrockOlee schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:28:
[...]
Schumi had ook een donkere kant hoor. Wat dat betreft is Hamilton een stuk cleaner
Overigens, toen Albon bij de start zijn voorvleugel verloor en GRO moest uitwijken, kwam er een stuk voorvleugel klem te zitten in GRO zijn auto.Franko P. schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:21:
[...]
Zoals de F1 nu is is het (naar mijn mening) veel te klinisch. Overal word over gezeken, alles moet maar veiliger etc.
Raad eens waar?
Tussen de Halo en de cockpitrand, waar ze volgens de FIA nooit zouden kunnen komen.

1/3e van het seizoen is over!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ze hadden verwacht dat hij, na een fout te maken waardoor hij voordeel behaalde, dat voordeel ongedaan zou maken. Dat deed hij niet.HaterFrame schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:19:
Zucht zo jammer dit, de sport is langzaamaan dood aan het gaan en elke keer baal ik dat ik alsnog de tijd verspild heb.
Voor degene die zo nog NASCAR wilde kijken; Die is uitgesteld naar morgen.
ik vind zijn reactie wel ok.Yor schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:27:
Net weer dat interview met HAM door Jack, het standaard geratel en pre-programmed press statements lieve woordjes voor het team etc... nee, ik geloof het niet.
Wat vinden de (ex) racers er bij Ziggo van eigenlijk? Op Sky was het vrij unaniem dat dit een slechte beslissing was...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waarom? Dit is wat ik gedacht heb vanaf dag 1. De Amerikanisering is niet dat waar de F1 kijker op zit te wachten. Nu worden er allerlei zaken veranderd en toegevoegd aan de sport om het interessanter te maken voor de mainstream. En F1tv is ook al brak, net zoals de graphics, de regie tijdens de race etc.
En dit soort beslissingen helpen gewoon niet. F1 gaat, en ik kijk waarschijnlijk al langer dan de meesten hier gezien mijn leeftijd, niet meer om het racen. En hoe negatief we nu ook zijn en hoe we nu ook denken dat dit slecht is voor de sport. Een liberty zal hiervan niet wakker liggen. Een Amerikaans concept is namelijk ook dat negatieve reklame ook reklame is. Wat dit voor de sport beteken op langer termijn zal hun een zorg zijn. Cashen is nu. En die dingen samen maken dat dit mogelijk is. Had Bernie die laten gebeuren? Had Liberty nu in mogen of kunnen grijpen?
idemJvS schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:31:
[...]
ik vind zijn reactie wel ok.
Wat vinden de (ex) racers er bij Ziggo van eigenlijk? Op Sky was het vrij unaniem dat dit een slechte beslissing was...
www.casarodriguillo.com
Voordeel?ZieglerNichols schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:30:
[...]
Ze hadden verwacht dat hij, na een fout te maken waardoor hij voordeel behaalde, dat voordeel ongedaan zou maken. Dat deed hij niet.
Why? Slecht weer ofzo?TheBrut3 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:31:
Voor degene die zo nog NASCAR wilde kijken; Die is uitgesteld naar morgen.
Waar in vredesnaam heeft Vettel voordeel gehaald bij die actie? Hij reed al voor Lewis.ZieglerNichols schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:30:
[...]
Ze hadden verwacht dat hij, na een fout te maken waardoor hij voordeel behaalde, dat voordeel ongedaan zou maken. Dat deed hij niet.
"When you grow up your heart dies"
Goed ... we weten in ieder geval dat Vettel eind dit jaar stopt nu ... en geef hem eens ongelijk. Ik zou me ook kapot ergeren aan zo'n shitshow.
Ik heb zojuist maar mijn F1TV abo opgezegd. Merk dat ik het dit seizoen al minder interessant vind dan voorgaande jaren, zal het seizoen echt nog wel kijken maar geen VT's meer.
Je kon nog een reden opgeven voor de annulering maar als reden opgegeven interesse in F1 verloren
Je kon nog een reden opgeven voor de annulering maar als reden opgegeven interesse in F1 verloren
Wat doe je hier dan nog?
Toch jammer dat ik voor een jaar heb afgetiktstijn1309 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:33:
Ik heb zojuist maar mijn F1TV abo opgezegd. Merk dat ik het dit seizoen al minder interessant vind dan voorgaande jaren, zal het seizoen echt nog wel kijken maar geen VT's meer.
Ga je nu dan ook echt?Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:18:
[...]
Tuurlijk .. komen ze nog even met die kansloze punten van ze voorbij ..
Man man .. ik ben de laatste 5 jaar niet zo boos geweest als vanavond ... en dan heb ik ook nog een scheiding afgerond AAAARGH !!!! belachelijk dit ... voor mij de bekende druppel. De groeten F1 ... sorry ... wat belachelijk dit zeg.![]()
![]()
Vorige race was je naderhand ook al aan het roepen dat jij je F1TV op zou zeggen en geen F1 meer ging kijken.
Vettel is niet bestraft voor het behalen van een voordeel, dus de plaats aan Hamilton geven had niet uitgemaakt.ZieglerNichols schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:30:
[...]
ik ook .. had 3 accounts, waarvan reeds 2 op gezegd, en nu de 3e ook. Ik ben er wel klaar mee.stijn1309 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:33:
Niets te maken met vanavond ... maar ik geloof het wel in het algemeen. Dit wordt hem voorlopig niet. (los van mijn intense woede momenteel)
VT's had ik al overgeslagen ... maar ik ben jou geen uitleg verschuldigd volgens mij.lochpatje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:34:
[...]
Ga je nu dan ook echt?
Vorige race was je naderhand ook al aan het roepen dat jij je F1TV op zou zeggen en geen F1 meer ging kijken.
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat Ferrari na dit seizoen de stekker eruit trekt. En daardoor heeft Mercedes geen tegenstand meer, en vertrekken ze ook.
---RAWE CEEK!!!---
Nee idd, je woord nakomen zou al genoeg moeten zijn.Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:36:
[...]
VT's had ik al overgeslagen ... maar ik ben jou geen uitleg verschuldigd volgens mij.
Klopt, ze krijgen de baan niet op tijd droog om vandaag nog te racen. En ach, morgen hebben we toch een feestdag.FabianGTI schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:32:
Why? Slecht weer ofzo?
Het is wel mild sfeerverlagend als je hier de hele tijd alleen komt zeuren. Niet een keer, maar keer na keer na keer. Vorige race ook al.Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:36:
[...]
VT's had ik al overgeslagen ... maar ik ben jou geen uitleg verschuldigd volgens mij.
Ik vind het ook een kut beslissing, maar vind de discussie interessant. Daar kom ik voor. Niet voor 30 berichten dat het allemaal kut is van 1 persoon.
Mercedes heeft al gezegd dat ze tot 2025 blijven. En Ferrari dreigt ieder seizoen dat ze stoppen, maar doen ze nooit.NoFearCreations schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:37:
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat Ferrari na dit seizoen de stekker eruit trekt. En daardoor heeft Mercedes geen tegenstand meer, en vertrekken ze ook.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op de IG-pagina van Mercedes is het momenteel ook gezellig.
PSN: xMaurice93
En RBR dan ook. Wellicht precies wat de F1 nodig heeft om weer spannend te worden.NoFearCreations schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:37:
Wat zijn de reacties bij Ziggo?
Misschien moeten ze bij Ziggo eens gasten uitnodigen die wel graag naar F1 kijken, en niet die daar puur voor een stukje aandacht zitten... pff die Spike 
Edit: heeft volgens mij nog nooit een F1 race gezien...

Edit: heeft volgens mij nog nooit een F1 race gezien...
[ Voor 15% gewijzigd door CrazyFool op 09-06-2019 22:40 ]
Man, man, man... wat zijn er weer een paar zuur zeg... verschrikkelijk.
Ik heb hoe dan ook een leuke race gezien maar dat zal misschien komen omdat ik meer dingen interessant vind dan alleen de positie on track..
Sorry @DaniëlWW2 ik was de reactie aan het tikken tijden jou modbreak...
Ik heb hoe dan ook een leuke race gezien maar dat zal misschien komen omdat ik meer dingen interessant vind dan alleen de positie on track..
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 09-06-2019 22:40 ]

Auto van HAM lekt
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het voordeel is dat Vettel zijn plaats behouden heeft, doordat hij een ander moest laten remmen. Als Lewis niet gehinderd was, dan had hij Vettel na diens foutsjaool schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:33:
[...]
Waar in vredesnaam heeft Vettel voordeel gehaald bij die actie? Hij reed al voor Lewis.
kunnen inhalen.
No way,NoFearCreations schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:37:

www.casarodriguillo.com
Oneens met de straf. Dit is racen en hoort erbij. Dat Vettel geen kant op kon blablablabla.JvS schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:38:
Wat zijn de reacties bij Ziggo?
Zelfde als bijna overal
Dat is gewoon van de airco
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Welke race heb je gekeken? dan kijk ik die ook even terug ..sjaool schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:39:
Man, man, man... wat zijn er weer een paar zuur zeg... verschrikkelijk.![]()
Dit is oprecht een serieuze vraag. Wat maakt voor jou de race leuk? En wat zou er moeten gebeuren zodat je na een race zegt dat ie niet leuk is?sjaool schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:39:
PSN: xMaurice93
Klopt, ik geloof dat het de persdame van Leclerc was die me toch een behoorlijk strakke achterspoiler had in dat Team-uniformpje. Niks mis mee!sjaool schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:39:
http://yor.minitroopers.com
Inmiddels al niet meer hoor, ze verdienen genoeg aan de auto's die ze maken. En vroeger werd de F1 gebruikt om nieuwe dingen te testen die later op straat auto's kwamen. Dat is tegenwoordig ook niet meer.Pinin schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:39:
[...]
No way,F1 is gewoon veeeeeeeeeel te belangrijk voor Ferrari
---RAWE CEEK!!!---
Geen verantwoording, dat niet. Maar je zult het wel een beetje met me eens zijn dat je de sfeer hier wel beïnvloed met je stelselmatige downplayen van de huidige F1. Ik persoonlijk vond dat wel heel vervelend voor de sfeer alhier. En als je diverse malen zegt dat je er mee klaar bent ( wat ik overigens goed kan begrijpen let dat wel!) en dat je gaat, ik ben er niet rouwig om met de manier waarop je je nu manifesteert hier.Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:36:
[...]
Liever eigenlijk dat je gewoon hier blijft en accepteert dat er nu eenmaal een bepaald type seizoen gaande is. Er is nog genoeg leuks te zien toch?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Moehaha, die gasten bij Ziggo over Stroll
‘The hulk, of naja, Stroll, lijkt op Hulk met z’n grote hoofd’
‘Mama Stroll heeft ook wat upgrades gehad zo te zien’
Ik heb ook een leuke race gezien, maar in het geheel van het seizoen, zie ik het wel somber in....sjaool schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:39:
Mercedes is in principe het snelst
Ferrari houdt het niet bij
Red Bull zakt af
Goed voor het wk zeg maar

Bij deze dan mijn excuses voor voorgaande reactie ... kom er morgen wel op terug ... ben nu gewoon heel erg boos.wowly schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:41:
[...]
Geen verantwoording, dat niet. Maar je zult het wel een beetje met me eens zijn dat je de sfeer hier wel beïnvloed met je stelselmatige downplayen van de huidige F1. Ik persoonlijk vond dat wel heel vervelend voor de sfeer alhier. En als je diverse malen zegt dat je er mee klaar bent ( wat ik overigens goed kan begrijpen let dat wel!) en dat je gaat, ik ben er niet rouwig om met de manier waarop je je nu manifesteert hier.
Liever eigenlijk dat je gewoon hier blijft en accepteert dat er nu eenmaal een bepaald type seizoen gaande is. Er is nog genoeg leuks te zien toch?
Welnee, soort van broodje aap. F1 wordt nooit door een MERK gebruikt om straatauto's te verbeteren (dat is wat anders dan dat er een dingetje uit de F1 algemeen in een straatauto komt.NoFearCreations schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:41:
[...]
Inmiddels al niet meer hoor, ze verdienen genoeg aan de auto's die ze maken. En vroeger werd de F1 gebruikt om nieuwe dingen te testen die later op straat auto's kwamen. Dat is tegenwoordig ook niet meer.
En ferrari verkoopt o.a. veel auto's door de F1
www.casarodriguillo.com
Tsja, pubers heFabianGTI schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:42:
Moehaha, die gasten bij Ziggo over Stroll
Misschien moeten ze deze keer het eens inhoudelijk over F1 hebben
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Precies, als je een winnende auto wil loop je bij de Mercedes dealer naar binnen voor een AMG exemplaar...een Ferrari is toch 2nd bestNoFearCreations schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:41:
[...]
Inmiddels al niet meer hoor, ze verdienen genoeg aan de auto's die ze maken. En vroeger werd de F1 gebruikt om nieuwe dingen te testen die later op straat auto's kwamen. Dat is tegenwoordig ook niet meer.
Race on sunday, sell on monday....dat lijkt me tegenwoordig idd niet meer het geval.
@Turbo-Puppy @Maurice079 Ik kijk naar het gebeuren op de baan, timing, onderlinge tijdverschillen enz. En ik ben schijnbaar gauw tevreden als ik al het geklaag lees. Misschien komt het ook omdat ik er niet voor betaald heb.
Is voetbal dan niet wat meer voor je? Die fans zijn ook altijd boos
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Toch denk ik dat als je de gemiddelde Ferrari eigenaar ziet, dat die geen F1 kijken op zondag middag.Pinin schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:44:
[...]
Welnee, soort van broodje aap. F1 wordt nooit door een MERK gebruikt om straatauto's te verbeteren (dat is wat anders dan dat er een dingetje uit de F1 algemeen in een straatauto komt.
En ferrari verkoopt o.a. veel auto's door de F1
---RAWE CEEK!!!---
Ze zijn juist auto's gaan maken om de F1 te bekostigen...NoFearCreations schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:41:
Daar zal je wel gelijk in hebben, ze hebben de Ferrari ook niet gekocht om 320km/h te rijden. Het is enkel de uitstraling van het merk en alles dat daaromheen hangtNoFearCreations schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:45:
[...]
Toch denk ik dat als je de gemiddelde Ferrari eigenaar ziet, dat die geen F1 kijken op zondag middag.
www.casarodriguillo.com
Heb ik ook, maar dit was een mooi moment om een signaal af te geven
Volgens mij vergeten ze bij Ziggo dat die pirro maar één van de stewards is. Het is niet zijn feestje alleen.
Zo, nu de Nascar series... Tot de volgende grand prix op Paul Ricard... Laten we hopen dat ze dan de sprinklers een keer aanzetten.
Ohja dat zaad circuit Paul Ricard

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Inderdaad, om duizelig van te worden.. volgens mij wordt daar ook amper ingehaald. Waar nog wel eigenlijk...
...
Dat is Bernie's kartbaantje toch?
Misschien van te voren wat paddo’s of lsd nemen met dat trippy circuit.. kan het misschien nog leuk worden
Ze hebben de sprinklers in Michigan aangezet... Race is uitgesteld naar morgensjaool schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:49:
Zo, nu de Nascar series... Tot de volgende grand prix op Paul Ricard... Laten we hopen dat ze dan de sprinklers een keer aanzetten.
-
De enige ex-F1-coureur.. zo iemand zou gewoon hoofdverantwoordelijke moeten zijn. Zo iemand zou race situaties moeten begrijpen. Net als Salo bvMikeyMan schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:46:
Volgens mij vergeten ze bij Ziggo dat die pirro maar één van de stewards is. Het is niet zijn feestje alleen.
Jammer, ik ben op het verkeerde been gezet door de programmering van de EPG van Ziggo.Edd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:52:
[...]
Ze hebben de sprinklers in Michigan aangezet... Race is uitgesteld naar morgen
Deze race was nog saaier dan Monaco 😁
Samsung Flip 7
Leuke race gezien.
Niet super spannend, na de penalty, maar geen saaie race.
MAX kon niet meer dan dit, en GAS laat toch zien dat hij het nog niet heeft. Hij had gewoon voor de REN moeten staan.
Ik heb wel gekozen om niet de 1100 reacties terug te lezen.
Ik heb zo een gevoel dat er veel negatieve dingen gezegd zijn
MAX kon niet meer dan dit, en GAS laat toch zien dat hij het nog niet heeft. Hij had gewoon voor de REN moeten staan.
Tijd voor Max zijn zaakwaarnemer om Toto eens een appje te sturen voor 2020...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee hoor .. totaal niet zelfs. Iedereen was het er wel over eens dat de uitkomst de juiste was en het echt 1 van mooiste races was die we ooit gezien hebben.TrekDr0p schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:58:
Leuke race gezien.
RB erg teleurstellend. en zoals Doornbos zegt ze maken niet voldoende stappen vooruit.
Ik zou het doen!
Toto belde Max toch continu?hoevenpe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:01:
Tijd voor Max zijn zaakwaarnemer om Toto eens een appje te sturen voor 2020...
Sportief was geweest als hij hem na zijn muuractie voorbij had laten gaan.sjaool schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:33:
[...]
Waar in vredesnaam heeft Vettel voordeel gehaald bij die actie? Hij reed al voor Lewis.
Maar ja, Duitsers en sportief

Haters everywhere but I don’t really care
Zo saai was het toch niet? Gebeurde ook op de baan genoeg.dave1972 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:56:
Deze race was nog saaier dan Monaco 😁
Britten en sportief.. oh ja, en geen strafmatthijst schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:05:
[...]
Sportief was geweest als hij hem na zijn muuractie voorbij had laten gaan.
Of slechts een reprimande
Aan de andere kant zou jij dat ook niet gedaan hebben als je vocht om je P1 te behouden. Als ze nou direct hadden gezegd dat 'ie z'n plek op had moeten geven (want ja, volgens de regels hoort er een straf te komen) was het tenminste nog spannend geweest en had 'ie kunnen terugvechten voor z'n plek. Nu door deze straf is bij Hamilton de druk eraf om in te halen en zal 'ie dat niet meer proberen, waardoor je de race effectief tig ronden van tevoren afvlagt.matthijst schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:05:
[...]
Denk jij nou echt dat als het omgekeerd zou zijn geweest, dat Hamilton Vettel voorbij had laten gaan?matthijst schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:05:
[...]
Had ik van jou ook niet anders verwachtTurbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:01:
[...]
Nee hoor .. totaal niet zelfs. Iedereen was het er wel over eens dat de uitkomst de juiste was en het echt 1 van mooiste races was die we ooit gezien hebben.
Precies, als je eens op een rij zet waar Hamilton iedereen afblokt.. en dan amper tot nooit een straf krijgt?GAIAjohan schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:07:
[...]
Britten en sportief.. oh ja, en geen straf
[YouTube: F1 2016 Monaco Hamilton X Ricciardo HD (No Audio)]
Of slechts een reprimande
[YouTube: 2018 German Grand Prix: Lewis Hamilton's Reprimand Explained]
Je hebt te weinig Formule 1 gekeken. En veel Hamilton acties gemist.matthijst schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:05:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Luxicon op 09-06-2019 23:11 ]
...
Max opnieuw gemaximaliseerd
Gasly is door de mand gevallen. Hoort nu officieel bij de F1.5. Snel wisselen met Kvyat. Die gast is toen weggezet om max maar binnen te halen voordat Mercedes of Ferrari dat deden. Rijd nu gewoon ijzersterk i de F1.5! Kan Gasly zich op zij gemak ontwikkelen bij TR. Ik snap, zoals ik al eerder zei dit jaar heeft rbr een draak van een auto gemaakt en dat mag Gasly niet worden aangerekend. Maar dat neemt niet weg dat ie volledig wordt weggereden. Kvyat heeft bij Ferrari laten zien dat hij een uitstekend ontwikkelrijder is, en dat hebben ze nu hard nodig bij RBR.
Renault verdient kudo’s voor deze race, zowel de Hulk maar zeker Ricciardo hebben mooi werk laten zien!
McLaren redelijk, maar nog steeds voorin de F1.5
Haas? Niet best!
Stroll? Heel erg best. Mooi voor hem in Canada. Ik zie de familie Stroll de F1 nog wel veen steunen op deze manier. Heb wel het idee dat RP niet zo best is dit jaar.
Vettel? Begaf het onder druk, maar is wel de overwinning g bestolen door de stewards. Dit verhaal krijgt nog een staartje zoals ik eerder zei.
Hamilton; knap gedaan met dergelijk snelle ferrari’s!
Leclerc; zakt een beetje door het ijs, net zoals Bottas. Geen netste race voor hen.
Twee main observaties: Max rijdt saai en steady. Ik vond de oude max veel leuker. Echt jammer....
De andere is dat RBR moet gaan opppassen dat er geen Mercedes of Ferrari bij Max aanklopppen. Hij gaat niet blijven zo. Het wordt steeds erger bij rbr. Het is duidelijk dat ze de wagen totaal niet begrijpen of kunnen at aanpassen op korte termijn. Zo wordt je geen kampioen! Te wisselvallig. Vroeger zou ik zeggen dat max bin rbr moest blijven, maar daar begin ik aan te twijfelen nu.
Gasly is door de mand gevallen. Hoort nu officieel bij de F1.5. Snel wisselen met Kvyat. Die gast is toen weggezet om max maar binnen te halen voordat Mercedes of Ferrari dat deden. Rijd nu gewoon ijzersterk i de F1.5! Kan Gasly zich op zij gemak ontwikkelen bij TR. Ik snap, zoals ik al eerder zei dit jaar heeft rbr een draak van een auto gemaakt en dat mag Gasly niet worden aangerekend. Maar dat neemt niet weg dat ie volledig wordt weggereden. Kvyat heeft bij Ferrari laten zien dat hij een uitstekend ontwikkelrijder is, en dat hebben ze nu hard nodig bij RBR.
Renault verdient kudo’s voor deze race, zowel de Hulk maar zeker Ricciardo hebben mooi werk laten zien!
Haas? Niet best!
Stroll? Heel erg best. Mooi voor hem in Canada. Ik zie de familie Stroll de F1 nog wel veen steunen op deze manier. Heb wel het idee dat RP niet zo best is dit jaar.
Vettel? Begaf het onder druk, maar is wel de overwinning g bestolen door de stewards. Dit verhaal krijgt nog een staartje zoals ik eerder zei.
Leclerc; zakt een beetje door het ijs, net zoals Bottas. Geen netste race voor hen.
Twee main observaties: Max rijdt saai en steady. Ik vond de oude max veel leuker. Echt jammer....
De andere is dat RBR moet gaan opppassen dat er geen Mercedes of Ferrari bij Max aanklopppen. Hij gaat niet blijven zo. Het wordt steeds erger bij rbr. Het is duidelijk dat ze de wagen totaal niet begrijpen of kunnen at aanpassen op korte termijn. Zo wordt je geen kampioen! Te wisselvallig. Vroeger zou ik zeggen dat max bin rbr moest blijven, maar daar begin ik aan te twijfelen nu.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Eeeehhhmmmm, ff wat anders. Sterke race van Stroll !!
Testing, one, two ...
Vond zijn moeder ook.hardware-lover schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:13:
Eeeehhhmmmm, ff wat anders. Sterke race van Stroll !!
Ik zou het doen!
Ik snap wat je bedoeld, maar het us geen gentlemans racing hier, ze gaan om te winnen! Dikke miljoenen inzet! Nee, en dat Duitsers niet sportief zijn ben ik al HELEMAAL niet met je eens.... dat is zo’n jaren 80 houding, we moved on since then!matthijst schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:05:
[...]
Als ik hier zo lees zijn wij Nederlanders een stuk sportiever ja...matthijst schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:05:
[...]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Max zal wel moeten ... die clausule moet in werking gaan treden. Geen haar op mijn hoofd die er in gelooft dat Max nog een seizoen bij RBR gaat rijden. Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen. Dat wordt de plek de van Bottas of Vettel.wowly schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:11:
Max opnieuw gemaximaliseerd
Haas? Niet best!
dat siert je Turbo-Puppy, over het algemeen stel ik je reacties vaak op prijs, het is nu wat emotioneel, ook hier...Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:43:
[...]
Bij deze dan mijn excuses voor voorgaande reactie ... kom er morgen wel op terug ... ben nu gewoon heel erg boos.
at your service
Nou, ben benieuwd wat de "maandag welles-nietes" discussie gaat worden!

Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.