![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 7
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 7
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Zoiets ja. Tenzij er iets geks gebeurt.Tripl3 D schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:00:
Zogenaamd power-circuit, dus ik doe een gok op: Mercedes 1-2, Vettel 3, Verstappen 4, Leclerc 5, Gasly 6
Huh wat heb ik gemist?TheBrut3 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:06:
Yes, Mercedes feest dit weekend!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat dit een hoge snelheid circuit is, dus RBR doet niet mee en Ferrari draait sowieso al niet lekker. Al heb ik de hoop dat Ferrari iets kan doen omdat het een powercircuit is en de Ferrari motor wel voorzien is van power.
For your convencienceRobertMe schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:18:
@DaniëlWW2 is het de bedoeling dat dit topic gepind is? Zou dan de eerste keer zijn
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Wellicht dat Mercedes met een motor-update komt dit weekend?
[ Voor 24% gewijzigd door warp op 04-06-2019 08:51 . Reden: URL naar artikel toegevoegd. ]
Waarvan akte*naitsoezn schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:47:
[...]
Normaal gesproken haalt een modje de pin eraf zodra ie uit bed gerold is
[ Voor 9% gewijzigd door Migrator op 04-06-2019 08:52 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"Wow... this is cool, thanks a lot" 💪😁#CanadianGP 🇨🇦 #F1 @danielricciardo pic.twitter.com/rq6bUzBrLP
— Formula 1 (@F1) 3 juni 2019
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
Dat was wel een geweldige race! Heb hem laatst weer even teruggekeken via F1 TV.Albinoraptor schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:50:
Elke jaar moet ik toch wel weer even aan de race van Button denken als GP van Canada er weer aankomt.
105" beamer? Hoe krijg je die door de deur heen?Sniffels schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:57:
Mooi circuit, wellicht met de (rechtlijn) power van Ferarri, Max voor 5e?
Zit er weer klaar voor, bord spareribs op schoot, speciaal biertje ernaast en 105" beamer die zijn werk mag doen, heerlijk.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
45 maar? gok op een ronde, of Gasly moet weer voor snelste ronde gaan, en een pitstop voor nieuwe banden nemenMrSparkels schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:22:
Waarschijnkijk verdwijnen de Merc's weer aan de horizon en ligt de top 6 ook vast met een gat van 45 sec+ t.o.v nummer 7 maar ach ... tis ff wat 't is.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De concurrentie is Bottas toch?MikeyMan schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:25:
Ah, ik zie dat Mercedes weer aan het downplayen is:
https://racingnews365.nl/...a-ligt-concurrentie-beter
Ze zullen het inderdaad wel erg zwaar krijgen!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Jack of all trades, master of none
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Tripl3 D schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:02:
Oh en natuurlijk moet @pinda powerrr nog een schopje!
Waiting on the world to change
En dan doet Merc een extra pitstop om het nog een beetje spannend te maken (en om Bottas van de op dat moment 'zekere' 1e plek af te krijgen door zijn pitstop te vern*ken). Scheelt ook weer gezeur van HAM over zijn banden en of er nou wel voor de juiste strategie gekozen is terwijl hij toch met 2 vingers in zijn neus 1e wordt.pinda powerrr schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:09:
Jullie zorgen er in ieder geval voor dat ik niet pas over twee dagen het topic in rol
![]()
Present! En klaar voor voor dé verandering dit seizoen! Een Mercedes upgrade![]()
Zouden Ferrari en Red Bull nu ook eens op een ronde worden gezet?
En dat allemaal onder het mom van de snelste ronde voor het extra WK-puntjeTripl3 D schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:30:
[...]
En dan doet Merc een extra pitstop om het nog een beetje spannend te maken (en om Bottas van de op dat moment 'zekere' 1e plek af te krijgen door zijn pitstop te vern*ken). Scheelt ook weer gezeur van HAM over zijn banden en of er nou wel voor de juiste strategie gekozen is terwijl hij toch met 2 vingers in zijn neus 1e wordt.
-
Bulls are set for North America 👊 Next stop Montreal 🇨🇦 #CanadianGP pic.twitter.com/svy3133PQr
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 4 juni 2019
Can someone please call their bullshit out PLEASE???MikeyMan schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:25:
Ah, ik zie dat Mercedes weer aan het downplayen is:
https://racingnews365.nl/...a-ligt-concurrentie-beter
Ze zullen het inderdaad wel erg zwaar krijgen!
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Pff echt he, precies dit!Player1S schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:40:
[...]
Can someone please call their bullshit out PLEASE???
Het meest frustrerende aan de Mercedes dominantie is dat je telkens dit soort berichten leest en vervolgens winnen ze wederom met grote overmacht. En de gehele race door hoor je Hamilton janken dat de auto voor geen meter aan voelt en dat de auto elk moment in een miljoen-miljard stukjes kan exploderen om vervolgens de snelste ronde te noteren.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dat is allemaal als voorbereiding voor het nieuwe seizoen op Netflix, dan kunnen de heren seriemakers alles zo veramerikaans editen dat de dramatiek zich opbouwt tot onmetelijke proporties om vervolgens toch nog te winnen... op een andere manier gaan ze geen spanning in krijgenPlayer1S schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:40:
[...]
Het meest frustrerende aan de Mercedes dominantie is dat je telkens dit soort berichten leest en vervolgens winnen ze wederom met grote overmacht. En de gehele race door hoor je Hamilton janken dat de auto voor geen meter aan voelt en dat de auto elk moment in een miljoen-miljard stukjes kan exploderen om vervolgens de snelste ronde te noteren.
Dat zeg je nu wel voor de grap, maar Liberty heeft de volledige controle over het moment dat zo'n boordradio uitgezonden wordt op de main feed. Zou me niets verbazen dat ze die dingen juist afspelen wanneer Hamilton zijn sync juist weer helemaal heeft gevonden en zit te trappen.RHE218 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:24:
[...]
Dat is allemaal als voorbereiding voor het nieuwe seizoen op Netflix, dan kunnen de heren seriemakers alles zo veramerikaans editen dat de dramatiek zich opbouwt tot onmetelijke proporties om vervolgens toch nog te winnen... op een andere manier gaan ze geen spanning in krijgen
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Anoniem: 217290
Volgens mij hebben we de luxe dat er dit weekend 3 races worden gereden in Montreal, tegelijkertijd en simultaan uitgezonden op dezelfde zenders: 1 saaie waar Bottas probeert te winnen, maar waar Hamilton als eerste over de streep gaat, 1 hopelijk wat meer spannende, waar de Ferrari boys samen met Max uitvechten wie er op de 3e trede van het podium mag staan en 1 hele spannende waar 12 F1 auto's elkaar bevechten om de titel "best of the rest".Damian schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:07:
Gewoon kijken wat er achter nummer 1 en 2 gebeurt, daar is de race wat spannender
No matter the age, never lose the Kramer inside
Dan klinkt de fan van de beamer harder als de v6 van Mercedes.Ari Gold schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:13:
[...]
105" beamer? Hoe krijg je die door de deur heen?
2 + 3 + 12 + 2 = 19, dus dat klopt niet helemaal.Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:15:
[...]
Volgens mij hebben we de luxe dat er dit weekend 3 races worden gereden in Montreal, tegelijkertijd en simultaan uitgezonden op dezelfde zenders: 1 saaie waar Bottas probeert te winnen, maar waar Hamilton als eerste over de streep gaat, 1 hopelijk wat meer spannende, waar de Ferrari boys samen met Max uitvechten wie er op de 3e trede van het podium mag staan en 1 hele spannende waar 12 F1 auto's elkaar bevechten om de titel "best of the rest".
Er rijden nog 2 auto's rond, maar die zijn niet echt aan het racen, dus die tellen niet mee.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je hebt helemaal gelijk en ik adopteer jouw uitleg.Jory schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:36:
[...]
2 + 3 + 12 + 2 = 19, dus dat klopt niet helemaal.
Al snap ik dat je GAS zijn rondjes in niemandsland ook niet echt meetelt.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Alleen weet Ferrari zichzelf wel weer te saboterenChiron schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:50:
Ik vrees dat het een saaie exercitie gaat worden inderdaad, Mercedes P1/2 weer, als de geruchten kloppen dat ze nu weer een +1000pk update hebben.
Ferrari gaat ook sneller zijn dan RBR, Canada is bij uitstek een baan voor ze met die twee rechte stukken en twee chicanes
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Bensimpel
Positieve meneer
Dit, ben benieuwd hoe ze deze keer weer le clerc weten te saboteren. Pitstop fail? Welke hebben we nog niet gehad?Player1S schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:52:
[...]
Alleen weet Ferrari zichzelf wel weer te saboteren
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik doelde puur op de techniek, qua strategie zal het me niks verbazen neePlayer1S schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:52:
[...]
Alleen weet Ferrari zichzelf wel weer te saboteren
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als Ferrari slim is halen ze Frédéric Vasseur.Chiron schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:54:
[...]
Ik doelde puur op de techniek, qua strategie zal het me niks verbazen neeIk vraag me ook oprecht af hoe lang Binotto nog aanblijft daar. Zijn positie was vanaf het begin eigenlijk al tegenstrijdig.
- Diskwalificatie vanwege onregelementaire autoBensimpel schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:54:
[...]
Dit, ben benieuwd hoe ze deze keer weer le clerc weten te saboteren. Pitstop fail? Welke hebben we nog niet gehad?
PSN: Shiver23
Knopjes op alle wheelguns verkeerd om zetten?Bensimpel schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:54:
[...]
Dit, ben benieuwd hoe ze deze keer weer le clerc weten te saboteren. Pitstop fail? Welke hebben we nog niet gehad?
[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 04-06-2019 14:10 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verkeerde weekend in de agenda gezet en helemaal niet aanwezig?YakuzA schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:09:
[...]
Knopjes op alle wheelguns verkeerd om zetten?
En natuurlijk de crew te laat naar buiten sturen
...maar in mijn clubboekje stond "uit"? Ja jou clubboekje wel.MikeyMan schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:15:
[...]
Verkeerde weekend in de agenda gezet en helemaal niet aanwezig?
[ Voor 3% gewijzigd door The_Butler op 04-06-2019 14:16 ]
at your service
⛔ Trackers of betalen ⛔
Beide auto's naar Paul Ricard gestuurd.Shiver23 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:05:
[...]
- Diskwalificatie vanwege onregelementaire auto
- Speeding in the pit omdat de limiter verkeerd staat afgesteld
- Stuur vergeten
- Slecht bevestigd bodywork
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Als je geluiden moet volgen, dan was Renault al wereldkampioenB-Real schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:13:
Ben benieuwd dit weekend, hoewel het afgezaagd klinkt gok ik dat het wederom een walk-over wordt voor Mercedes.
De geluiden bij Ferrari zijn niet bijzonder positief, ze lijken qua ontwikkeling een beetje stil te staan dus wellicht weer een kans voor Max.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En hoeveel GP Finishes heeft ie al?
Ik roep dat niet op basis van het verleden, maar puur op het feit dat de Ferrari van dit seizoen knoepelhard rechtdoor gaat. Nog altijd harder dan de RBR. Dan heb je wel voordeel op een circuit als Canada, wat een tour-de-force is met die rechte stukken.pinda powerrr schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:10:
We hebben het allemaal erover dat, op basis van het verleden, Ferrari sneller gaat zijn dan Red Bull, maar vergeten we niet even dat RBR nu een andere motor achterin heeft liggen?
Ferrari heeft zo ongeveer met alles een probleem op dit moment, dus wellicht een uitgelezen kans om de rollen eens om te draaien
Het kan nog!SinergyX schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:25:
[...]
Als je geluiden moet volgen, dan was Renault al wereldkampioen
Of alleen de auto van Leclerc, oeps foutje bedankt
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik dacht na vijf regels serieus dat ik een gedicht aan het lezen wasIllegal_Alien schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:43:
- Ferrari blundert
- Mercedes wint
- Max podium
- Vettel spint
- Renault doet poef
- Willams als laatste over de finish
- Raikonnen boos over de Force Whatever Point India Racing.
Je beschrijft een gemiddelde raceIllegal_Alien schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:43:
^^ Verkeerde vermomming kan ook nog.
Ik gok/hoop op het volgende:
- Ferrari blundert
- Mercedes wint
- Max podium
- Vettel spint
- Renault doet poef
Ik zie een pleonasmeIllegal_Alien schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:43:
^^ Verkeerde vermomming kan ook nog.
Ik gok/hoop op het volgende:
- Ferrari blundert
- Mercedes wint
- Max podium
- Vettel spint
- Renault doet poef
Exact ditPlayer1S schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:40:
[...]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat Vettel spint betekent niet dat Ferrari blundert
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hoezo? Die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden tochIllegal_Alien schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:55:
[...]
Dat Vettel spint betekent niet dat Ferrari blundert
Valt nog best mee eigenlijk:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb de stiekeme hoop gevestigd op een noodgreep vanuit het F1 management. Alle kanalen die ik volg ... Reddit, Twitter, Facebook, F1t klagen steen en been over de Mercedes dominantie. Dan lopen de kijkcijfers ook nog eens met een krankzinnig tempo terug. ... waar ik dan niet zo rouwig om ben momenteel overigens. De FIA/FOM .. of welke belanghebbende dan ook kan het zich niet meer permitteren om nog een paar 1-2tjes van Mercedes te tolereren.B-Real schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:13:
Ben benieuwd dit weekend, hoewel het afgezaagd klinkt gok ik dat het wederom een walk-over wordt voor Mercedes.
De geluiden bij Ferrari zijn niet bijzonder positief, ze lijken qua ontwikkeling een beetje stil te staan dus wellicht weer een kans voor Max.
Pathogen schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:26:
[...]
En hoeveel GP Finishes strafpunten heeft ie al?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
2 dingen gelijk doorvoeren: elke vorm van sturen/verschil in overbrenging op de achteras verbieden. Als ze dit geperfectioneerd hebben geeft ze dat een (te) groot voordeel. Daarbij bandenwarmers bij de pitstop verbieden. Beetje zoals DTM (en meende ook F2) wel bij de start ivm veiligheid maar verder niet. Scheelt zo 10 seconden en heb je het gedoe met 0.2 seconde tijdwinst bij de pitstop niet meer: undercut my ass. Straf je niet specifiek Mercedes mee maar bevoordeel je wel de betere rijdersTurbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:02:
[...]
Ik heb de stiekeme hoop gevestigd op een noodgreep vanuit het F1 management. Alle kanalen die ik volg ... Reddit, Twitter, Facebook, F1t klagen steen en been over de Mercedes dominantie. Dan lopen de kijkcijfers ook nog eens met een krankzinnig tempo terug. ... waar ik dan niet zo rouwig om ben momenteel overigens. De FIA/FOM .. of welke belanghebbende dan ook kan het zich niet meer permitteren om nog een paar 1-2tjes van Mercedes te tolereren.
Wat mij betreft tijd dat Gasly of Leclerc een snoekduik op die 2 grijze taxi's maken .. of de FIA grijpt genadeloos hard in... nog een dominant weekend zou onderhand wel eens die bekende "druppel" kunnen zijn, en de doodsteek voor de populariteit van F1.
Al het geblunder met F1TV en opzeggingen moeten zo onderhand zo veel geld kosten dat partijen toch niet anders kunnen constateren dat de cijfers in ieder geval geen groei meer toelaten.![]()
Kijkend naar me zelf ... en geen idee wat voor categorie fan ik ben, maar heb ik in 24 jaar nog geen 10 races gemist, en die ik miste keek ik terug of hadden een reden waar ik echt niet onderuit kon... er moet hier tamelijk veel wijken voor de F1, maar ik kijk al niet eens meer uit na de VT's .. een uurtje kwali kan ik nog wel opbrengen, en de race volg ik amper. Naar 3 tot max. 10 rondjes heb ik het eigenlijk gezien en begin ik andere dingen te doen.
Nog los daarvan .. ik bezwaar het totaal niet om €15 of 2 tientjes per maand neer te leggen voor content, maar ik wil hier principieel al niet meer voor betalen. Ik voel me .. en dat meen ik oprecht .. gewoon genaaid na de race.![]()
Goed .. wellicht ben ik de vreemde eend in de bijt, maar van wat in mijn beleving ooit een heldensport was, waar je 2 weken van te voren al naar uitkeek is echt helemaal niets meer over momenteel.
Vraag me wel af wat ze met dat gebouw de rest van het jaar doen.beany schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:47:
Is er al wat beeldmateriaal van de pitsstraat? Want die is helemaal nieuw gebouwd. Kan er weinig over vinden, behalve deze foto:
[Afbeelding]
Maar lijkt me stug dat het er nog zo bij ligt
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Per WK punt een kilo (bijvoorbeeld) gewicht erbij de rest van het seizoen. Dan schuift het veld vanzelf wel in elkaar.Holkers schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:19:
[...]
2 dingen gelijk doorvoeren: elke vorm van sturen/verschil in overbrenging op de achteras verbieden. Als ze dit geperfectioneerd hebben geeft ze dat een (te) groot voordeel. Daarbij bandenwarmers bij de pitstop verbieden. Beetje zoals DTM (en meende ook F2) wel bij de start ivm veiligheid maar verder niet. Scheelt zo 10 seconden en heb je het gedoe met 0.2 seconde tijdwinst bij de pitstop niet meer: undercut my ass. Straf je niet specifiek Mercedes mee maar bevoordeel je wel de betere rijders
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq