[F1 2019] Race 7 GP van Canada Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 31 Laatste
Acties:
  • 86.749 views

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 06:41
Even de jaarlijkse luchtfoto

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8I3L6XWwAIYw0D?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:22

Edd

Holkers schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:19:
Daarbij bandenwarmers bij de pitstop verbieden. Beetje zoals DTM (en meende ook F2) wel bij de start ivm veiligheid maar verder niet. Scheelt zo 10 seconden en heb je het gedoe met 0.2 seconde tijdwinst bij de pitstop niet meer: undercut my ass. Straf je niet specifiek Mercedes mee maar bevoordeel je wel de betere rijders
Indycar gebruikt ook geen bandenwarmers.. Dan krijg je misschien dit soort acties ook in de F1 ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:14
In de DTM verliezen ze een seconde of 6 in de eerste ronde, daardoor worden ze ook een prooi voor de mensen die eerder gestopt zijn, ook al is het maar een ronde. Wil je meer inhalen, dan moet je het verschil groter maken.

Maar als Hamilton 10 seconden wegloopt in de eerste stint zal het niet veel uitmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
beany schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:47:
Is er al wat beeldmateriaal van de pitsstraat? Want die is helemaal nieuw gebouwd. Kan er weinig over vinden, behalve deze foto:

[Afbeelding]

Maar lijkt me stug dat het er nog zo bij ligt :P
En dat gele gevaar vooraan is de Canade update van Renault? :+

Wel een mooi pit complex (y)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

alesandro_46 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:40:
[...]

En dat gele gevaar vooraan is de Canade update van Renault? :+
Nee, maar die tenten daarachter wel en staan vol met Renault krukassen, MGU's & CE's die zo rond de introductie van spec 2 nog wel eens spontaan de geeft geven, als ze al niet nieuw uit doos kapot zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 00:37
Is er al wat beeldmateriaal van de pitsstraat? Want die is helemaal nieuw gebouwd. Kan er weinig over vinden, behalve deze foto:

[Afbeelding]

Wat ik er van kan vinden is dat dat nog maar een paar weken geleden was. Bij de officiële opening was het iig nog niet helemaal klaar. https://www.f1maximaal.nl...ddock-van-44-miljoen-euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:14
Als ze dan ook een mooi hokje gebouwd hebben voor Olav en z’n collega’s scheelt dat in alle talen weer een hoop gezeik over de belabberde faciliteiten voor de reporters. Die zaten altijd in een gebouwtje net boven ingaan laatste chicane en was - volgens de overlevering - van papier gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
BOT is in de Calgary Tower geweest.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8QhoCnVUAA6TZ0?format=jpg&name=large

En KVY geeft ons een digitale preview

[ Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 05-06-2019 06:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CF230
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-07-2021
Holkers schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:19:
[...]

2 dingen gelijk doorvoeren: elke vorm van sturen/verschil in overbrenging op de achteras verbieden. Als ze dit geperfectioneerd hebben geeft ze dat een (te) groot voordeel. Daarbij bandenwarmers bij de pitstop verbieden. Beetje zoals DTM (en meende ook F2) wel bij de start ivm veiligheid maar verder niet. Scheelt zo 10 seconden en heb je het gedoe met 0.2 seconde tijdwinst bij de pitstop niet meer: undercut my ass. Straf je niet specifiek Mercedes mee maar bevoordeel je wel de betere rijders
Hieraan zou ik nog willen toevoegen: Het per direct invoeren van de banden van vorig jaar. Juist die banden zorgden ervoor dat Mercedes steeds minder dominant werd. De (4?) races die toen op de 2019 band zijn gereden, zijn toen dominant gewonnen door Merc. Hoe dom/corrupt ben je dan als FIA als je dan toch met die banden verder gaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 08:12

Spotmatic

Ken sent me

Gaat er echt wat veranderen als Mercedes ook dit weekend wint? Ik denk het niet, maar het kost de organisatie wel een hoop omzet (minder kijkers, minder gebruikers van de F1 app).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

CF230 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:51:
[...]

Hieraan zou ik nog willen toevoegen: Het per direct invoeren van de banden van vorig jaar. Juist die banden zorgden ervoor dat Mercedes steeds minder dominant werd. De (4?) races die toen op de 2019 band zijn gereden, zijn toen dominant gewonnen door Merc. Hoe dom/corrupt ben je dan als FIA als je dan toch met die banden verder gaat...
Je vergeet hier voor het gemak even dat de andere teams óók problemen hadden met de andere band, en net zo veel of meer geholpen zijn (aldus Vettel als ik het me goed herinner) dan Mercedes. :z

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
CF230 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:51:
[...]

Dat Mercedes vorig jaar toevallig een concept had wat goed paste bij die banden, betekende niet dat andere team dat dit jaar niet zouden hebben. Uiteindelijk zal een andere set banden het ene team altijd beter liggen dan het andere. Het is ook geen garantie dat Ferrari of RBR niet heel slecht zou reageren op die oude banden omdat ze juist geoptimaliseerd hebben voor de huidige banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:11
Natuurlijk gaat er niets rigoureus veranderen dit seizoen of volgend seizoen. Veranderingen in de F1 zijn veel te lastig omdat iedereen zijn eigen belangen verdedigt, dat is juist de hele ellende.

Had de FIA maar eens de ballen (en de mogelijkheden) om eens een knuppel in het hoenderhok te gooien en van de ene op het andere moment iets rigoureus te veranderen. De kans is dan groot dat de grote teams vanwege hun budget en middelen daar alsnog het beste mee om weten te gaan, maar het zou wel zorgen voor wat reuring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mww0mce5oh231.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=bc11b7536393e34395dd62f82e04bbe23eb99e5f

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-04 17:37
B-Real schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:25:
Natuurlijk gaat er niets rigoureus veranderen dit seizoen of volgend seizoen. Veranderingen in de F1 zijn veel te lastig omdat iedereen zijn eigen belangen verdedigt, dat is juist de hele ellende.

Had de FIA maar eens de ballen (en de mogelijkheden) om eens een knuppel in het hoenderhok te gooien en van de ene op het andere moment iets rigoureus te veranderen. De kans is dan groot dat de grote teams vanwege hun budget en middelen daar alsnog het beste mee om weten te gaan, maar het zou wel zorgen voor wat reuring
Hoeft ook niet rigoureus te zijn, de winnaar van vandaag krijgt de volgende kwali en/of race een zak roodband mee :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02

Jelte,89

Woodworking

dannx1986 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:54:
[...]

Hoeft ook niet rigoureus te zijn, de winnaar van vandaag krijgt de volgende kwali en/of race een zak roodband mee :+
Ze hebben toch altijd de rode band mee? :+

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:05

Nhz

Deventer

[...]

Los in de wagen? ;-)

Groetjes Bas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 07:46
Op schoot 8)

[ Voor 25% gewijzigd door ProudElm op 05-06-2019 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de vrijdag krijgen we wel ondertiteling? Dit gaat leuk worden op z'n Engels :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 21:06

DataGhost

iPL dev

[...]

Lijkt me wel lastig met die helm in de weg, maar prima voor als je anderhalf uur in de auto zit. Is er tenminste wat extra incentive om pole te kwalificeren.
Afbeeldingslocatie: https://www.hollandforyou.com/images/stories/virtuemart/product/Red-Band-Drop-fruit-duos-309g.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 29-05 07:46
DataGhost schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:44:
[...]

[...]

Lijkt me wel lastig met die helm in de weg, maar prima voor als je anderhalf uur in de auto zit. Is er tenminste wat extra incentive om pole te kwalificeren.
[Afbeelding]
Nee, ik denk dat 'we' deze bedoelde..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lxt2TcXVHlL8faBdQTABevz6/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door ProudElm op 05-06-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-05 08:21
Als we dan toch extra smering stiekem mee willen verbranden in de motor....

Afbeeldingslocatie: https://www.dekamarkt.nl/artikelen/214908_3.png?width=170&height=170&mode=crop

[ Voor 41% gewijzigd door The_Butler op 05-06-2019 12:32 ]

at your service

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Spotmatic schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:21:
Gaat er echt wat veranderen als Mercedes ook dit weekend wint? Ik denk het niet, maar het kost de organisatie wel een hoop omzet (minder kijkers, minder gebruikers van de F1 app).
Nee. :P
Het kan overigens wel. Geheel toevallig waren de Pirelli's in het begin van 2013 ook van laten we zeggen twijfelachtige kwaliteit en vroegen ze om te veel management. Toen is er tijdens het seizoen een test uitgevoerd voor nieuwe banden, met jawel Mercedes als het team dat het testte. RBR en Ferrari pikte dat niet want oneerlijk voordeel en gingen in protest. Uiteindelijk kwamen er wel aangepaste banden in Canada die minder snel moesten delamineren. Dat zou het dan moeten zijn. Toen kwam Silverstone met haar beruchte asfalt.

Nou, de baan was op een gegeven moment bezaaid met de restanten van ontplofte banden. Het is een race die ik ook nog eens wil terugkijken. :9
Toen kwam in Duitsland een noodgreep om deze farce te voorkomen. In Hongarije kwamen toen de banden voor de rest van het seizoen. Het echt hilarische is dat na Hongarije, Vettel elke race heeft gewonnen.

Newey heeft na het seizoen aangegeven dat de banden gewoon niet goed waren, te makkelijk te overbelasten waar de Red Bull natuurlijk weer veel won met laat remmen. Toen ze dat weer konden doen, tja seizoen was voorbij.
https://www.racefans.net/...ky-with-2013-tyres-newey/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:09

sjaool

Every life should have 9 cats

SinergyX schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:41:
[...]

Voor de vrijdag krijgen we wel ondertiteling? Dit gaat leuk worden op z'n Engels :P
Toyohary Tanabe zijn engels is best goed hoor ook al moet hij een beetje naar zijn woorden zoeken. Als je daar tenminste op doelt. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

Heb zondagavond een feestje waar ik niet onderuit kan. Is sinds hele lange tijd dat ik weer eens een GP ga missen! De boel stil houden op het feestje wordt ook geen succes denk ik. Maandag wel even terugkijken in ieder geval!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 16:46
Mystikal schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:27:
Heb zondagavond een feestje waar ik niet onderuit kan. Is sinds hele lange tijd dat ik weer eens een GP ga missen! De boel stil houden op het feestje wordt ook geen succes denk ik. Maandag wel even terugkijken in ieder geval!
Heb zondag 2 feestjes en weet je, ik denk dat ik juist ga kijken wat de uitslag is. Als het geen Mercedes 1-2 wordt kan het zijn dat ik de race terugkijk.

Kwalificatie zal ik waarschijnlijk wel geheel of het laatste deel kijken. Vind ik tegenwoordig misschien wel spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Stoelpoot schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:23:
[...]

Dat Mercedes vorig jaar toevallig een concept had wat goed paste bij die banden, betekende niet dat andere team dat dit jaar niet zouden hebben. Uiteindelijk zal een andere set banden het ene team altijd beter liggen dan het andere. Het is ook geen garantie dat Ferrari of RBR niet heel slecht zou reageren op die oude banden omdat ze juist geoptimaliseerd hebben voor de huidige banden.
Alleen krijgt nu, behalve Mercedes, niemand de banden (langduring) op de juiste temperatuur. Mercedes kan dat blijkbaar wel; wellicht kan deze meer/voldoende downforce maken die, vanwege de warpdrive, de auto niet langzamer maakt.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
:+
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/62211251_2622382914523814_6856240217989316608_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=af2c6ac5d0237e34dae1d3c64cf5b6ae&oe=5D9F6FEA

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Tja, de banden zijn voor iedereen gelijk. Vorig jaar was Mercedes in het nadeel en dit jaar is het Mercedes.
De veranderingen voor dit jaar waren bekend en Mercedes heeft daar het beste op ingespeeld met de nieuwe auto. Zo hebben ze één van de weinig minpunten van hun auto weten te verbeteren en zijn ze nog beter geworden.

Hoe vervelend de dominantie van Mercedes ook is, ik vind het te makkelijk om te zeggen dat het hun schuld is of dat de regels/banden worden aangepast in het voordeel van Mercedes.
Zeker Ferrari en Red Bull hebben geld en researchemiddelen genoeg om er goed op in te springen, maar dat is ze dit jaar onvoldoende gelukt.

Uiteraard zijn er ook genoeg verhalen bekend waarbij Mercedes de regels nogal in een voor hun gunstige richting heeft gepusht, maar dat soort strategieën zijn ook al zo oud als de F1 zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik volg F1 sinds de jaren 90, maar als Max de laatste jaren niet mee was gaan doen, was ik afgehaakt. Al sinds de Vettel dominantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-05 13:16
Helaas kan ik dit weekend ook niet kijken. Zit op Pinkpop dit weekend.
Wel VT uitslagen bekijken ivm poule keuzes en dinsdag maar de race terug kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 19:21
(jarig!)
Roamor schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:10:
Ik volg F1 sinds de jaren 90, maar als Max de laatste jaren niet mee was gaan doen, was ik afgehaakt. Al sinds de Vettel dominantie.
Ik vind dit soort uitspraken persoonlijk altijd raar klinken (niets persoonlijks). Als je kijkt naar de WDC in de jaren sinds 1990 zie ik toch ook een lange tijd waarin Schumacher toch jaren lang domineerde (2000 - 2004).

Waarom ben je toen niet gestopt met kijken maar heb je gewacht tot de dominantie van Vettel?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Omdat Jos tot 2003 meedeed heb ik de Schumi dominantie nog wel meegemaakt. Daarna Raikkonen als favoriet, maar toen die met pensioen ging boeide F1 mij een stuk minder. Als het dan ook nog voorspelbaar wordt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 08:13
demo31051987 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:16:
[...]

Ik vind dit soort uitspraken persoonlijk altijd raar klinken (niets persoonlijks). Als je kijkt naar de WDC in de jaren sinds 1990 zie ik toch ook een lange tijd waarin Schumacher toch jaren lang domineerde (2000 - 2004).

Waarom ben je toen niet gestopt met kijken maar heb je gewacht tot de dominantie van Vettel?
Waarom zou je stoppen met kijken als Ferrari alles wint?.. :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Toen reed Jos mee :+
Nee, ondanks dat Michael alles won (die kijk ik 10x liever dan een Vettel of nu zeker Ham), was het veld erachter regelmatig best dicht op elkaar. De top 10 was bijna elke race anders, zelfs Josje nog een keer 6de, het was regelmatig gewoon oldschool vechten op de baan.

Nu heb je de combi treintje rijden, Hamilton, dominantie Merc, minder klinkende auto's (mooier niet per definitie), het mooie is er wel een beetje vanaf.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Jos deed het overigens meestal best goed in Montreal, maar ik herinner me ook nog een jaar (weet niet meer exact welke) waarbij hij voorafgaand aan de race al aangaf dat zijn remmen het niet de hele race gingen houden.
Daar was geen woord aan gelogen, want ergens op 3/4 van de race plofte er een remschijn bij het aanremmen voor de hairpin en crashte hij uit de race :P

Toch bijzonder dat je met je volle verstand in een auto stapt waarvan je op voorhand al weet dat een cruciaal onderdeel het niet gaat houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
B-Real schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:43:
Jos deed het overigens meestal best goed in Montreal, maar ik herinner me ook nog een jaar (weet niet meer exact welke) waarbij hij voorafgaand aan de race al aangaf dat zijn remmen het niet de hele race gingen houden.
Daar was geen woord aan gelogen, want ergens op 3/4 van de race plofte er een remschijn bij het aanremmen voor de hairpin en crashte hij uit de race :P

Toch bijzonder dat je met je volle verstand in een auto stapt waarvan je op voorhand al weet dat een cruciaal onderdeel het niet gaat houden :P
Ik vind het nog gekker dat hij op voorhand al wist dat dat ding ging klappen. Als je zo snel al kan voelen wat er gaat gebeuren, dan kan je er misschien ook op anticiperen wanneer dat gebeurd?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:14
Spotmatic schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:21:
Wolff gaat vertellen dat het zwaarbevochten was en dat Ferrari nog altijd de favoriet is.
[...]

Leuk dat men alleen naar de titels kijkt.
2000 - retespannend seizoen.
2001 - Mika drops the ball.
2002 - Ferrari dominant.
2003 - Invoering parc ferme, Schumacher wint de titel in de laatste race door achtste te worden en dus het noodzakelijke punt te krijgen
2004 - Ferrari dominant. Door regelwijzigingen in 2005 een non-factor. Net als 1997 en 2014 is het niet leuk om een kansloze titelverdediger te zien.

Kijken we naar de laatste decade:
2009 - Brawn dominant met blown diffuser, tweede helft van het jaar opkomst RB, maar seizoen was al gestreden
2010 - Einde bijtanken. Vettel wint titel in laatste race, maar seizoen had last van de te harde Bridgestones (de verplichte stop in de laatste ronde kwam geregeld voor. WDC was spannend op papier, de races niet.
2011 - Pirelli komt erbij met The Cliff. Dominant seizoen voor Vettel omdat de aangepaste Renault vol gebruik kan maken van de meeontworpen blown diffuser. We zaten nog in een engine freeze.
2012 - Pirelli randomizer ftw. Nadat in Engeland allerlei banden de lucht invliegen worden compounds en bandendrukken aangepast
2013 - Vettel wint de laatste 9 V8-races op rij.
2014 - Mercedes walkover
2015 - Mercedes walkover
2016 - Mercedes walkover
2017 - Mercedes walkover na een wat onrustig begin. Na de zomerstop is Ferrari vrijwel kansloos.
2018 - Hamilton wint omdat Vettel de boel niet voor elkaar kreeg en veel fouten maakt.
2019 - Mercedes walkover
B-Real schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:43:

Was in een Arrows. Maar in die tijd kon je met lift&coast niet ver komen in tegenstelling tot nu.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

The_Butler schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:10:
Als we dan toch extra smering stiekem mee willen verbranden in de motor....

[Afbeelding]
Doe dan wel Bleu Band goede start ;).

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:28
Wat zit iedereen toch te soebatten over Mercedes. Haalt voor mij de lol van dit forum af. Ipv mopperen kijken hoe dichtbij RBR en Ferrari kunnen komen? Het zou fijn zijn als de regie ook het middenveld laat zien, want dat gebeurt genoeg.

Ik vind die Honda man echt geweldig, hopenlijk gaan ze nog eens flink winnen!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Señor Sjon
wowly schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:11:
Wat zit iedereen toch te soebatten over Mercedes. Haalt voor mij de lol van dit forum af. Ipv mopperen kijken hoe dichtbij RBR en Ferrari kunnen komen? Het zou fijn zijn als de regie ook het middenveld laat zien, want dat gebeurt genoeg.

Omdat we hier al sinds 2014 naar kijken wellicht? En troost je, elk F1-forum wereldwijd (behalve wellicht het interne Brackley F1-forum) heeft het hierover.

De regie kunnen we ook wel over beginnen. Verwacht een pannend shot in de hairpin naar het publiek ipv het resultaat van de inhaalactie. Althans, zo gaat het de laatste paar jaren. De laatste chicane heeft gewoon weer grind nodig. Die laffe run-off wordt veel te snel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:52

[Afbeelding]

Nou ja de Williams staat al klaar (kwa snelheid dan. Kleuren zijn iets anders)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wowly schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:11:

Je spreekt jezelf wel aardig tegen:
kijken hoe dichtbij RBR en Ferrari kunnen komen
ook het middenveld laat zien

Als RBR/Fer dichterbij komen, zal je middenveld juist nóg minder gaan zien :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 22:06

vhal

ಠ_ಠ

Aan de andere kant...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iJM76xcUHNEHgu7fmYhceFWz/full.jpg

...hoor je de Nederlanders hierover klagen? :+

Je zou kunnen stellen dat ze de Mercedes onder de schaatsers zijn. Dominantie is vrij vervelend voor de fans die niet gelinked zijn met Mercedes maar aan de andere kant hebben ze wel hun zaakjes tip top voor elkaar in tegenstelling tot de andere 2 teams die op (korte) achterstand blijven. Het vervelende van de V6-era is dat Mercedes het ding min of meer al had liggen toen we nog reden met V8-motoren.

Strava

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Geen idee wie dit is, maar dan heb ik weer een foto geplaatst met wat track activity. Haha

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8NgpXSXoAIHbmB?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CF230
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-07-2021
vhal schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:03:
Aan de andere kant...

...hoor je de Nederlanders hierover klagen? :+

Je zou kunnen stellen dat ze de Mercedes onder de schaatsers zijn. Dominantie is vrij vervelend voor de fans die niet gelinked zijn met Mercedes maar aan de andere kant hebben ze wel hun zaakjes tip top voor elkaar in tegenstelling tot de andere 2 teams die op (korte) achterstand blijven. Het vervelende van de V6-era is dat Mercedes het ding min of meer al had liggen toen we nog reden met V8-motoren.
Tja, slechte vergelijking. Nederland is één van de weinige landen die schaatsen serieus neemt. Kijk je naar shorttrack, is het al een heel ander verhaal...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Jasphur schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:03:
Geen idee wie dit is, maar dan heb ik weer een foto geplaatst met wat track activity. Haha

[Afbeelding]
Zelfs de flightcases van Mercedes staan ruim op voorsprong :P

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 16:48

Vuvuzela

My spire is forming

Señor Sjon schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:13:
[...]

Omdat we hier al sinds 2014 naar kijken wellicht? En troost je, elk F1-forum wereldwijd (behalve wellicht het interne Brackley F1-forum) heeft het hierover.

De regie kunnen we ook wel over beginnen. Verwacht een pannend shot in de hairpin naar het publiek ipv het resultaat van de inhaalactie. Althans, zo gaat het de laatste paar jaren. De laatste chicane heeft gewoon weer grind nodig. Die laffe run-off wordt veel te snel gebruikt.
Maar dit is een F1 racetopic.. Ik kijk op n hoop plekken en het is dus echt niet een wereldwijd iets. Het is hier een tandje erger en vooral een continu herhalend iets. Wat mij betreft komt er naast de huidige F1 topics nog een apart "Problemen met de F1 en regelwijzigingen topic".

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Dan ook graag aparte topics per team en per coureur. En per weersomstandigheid.

8)7 Koekkoek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 19:21
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8SxkMWX4AA66jn.jpg:large

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

vhal schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:06:
[...]

Zelfs de flightcases van Mercedes staan ruim op voorsprong :P
Zou toch wat zijn als er bij het uitpakken opeens allemaal rode voorvleugels, achtervleugels en plaatwerk met steigerende paarden uit kwam heh... geintje van Ferrari..

Rest van de troep ligt nog op vliegveld Monaco Toto }) ... succes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
AzzKickah schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:30:

8)7 Koekkoek.
Nou @DaniëlWW2 succes en sterkte alvast :+ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:28
Vuvuzela schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:07:
[...]

Maar dit is een F1 racetopic.. Ik kijk op n hoop plekken en het is dus echt niet een wereldwijd iets. Het is hier een tandje erger en vooral een continu herhalend iets. Wat mij betreft komt er naast de huidige F1 topics nog een apart "Problemen met de F1 en regelwijzigingen topic".
Ik vind het wel een idee eigenlijk. Kunnen alle klagers die willen ageren tegen de Mercedes hegemonie dat hun gram halen. Scheelt de helft van de vervuiling (want zo zie ik het) in dit topic 😎

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Señor Sjon
AzzKickah schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:30:

8)7 Koekkoek.
Die van regenraces staat al 34 wedstrijden droog. :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

NSFW:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/o3khhu280k231.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=082f72313fc4ba5462966ff88668ee9bcbd0bb44

Iets mooiers gaan we denk niet zien dit weekend :+

[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 05-06-2019 17:23 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 00:37
...
Ricciardo gaat niet helemaal mee in uitspraken van teambaas Cyril Abiteboul, die onlangs hoog van de toren blies en zei dat Renault mee kan gaan doen met de topteams. Eind deze maand wordt bij de thuisrace in Frankrijk een belangrijke update verwacht.
...
https://www.nu.nl/formule...uitspraken-abiteboul.html

Zit Ricciardo daar nu gewoon een beetje zijn teambaas af te vallen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

basvn schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:23:
NSFW:

spoiler:

Ik mis alleen de tentakels en een wit slipje :+

[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 05-06-2019 18:02 ]

Strava

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

vhal schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:01:
[...]

Ik mis alleen de tentakels en een wit slipje :+
We hebben dus klaarblijkelijk allemaal een andere fantasie ..

Ik moest zelf gelijk aan deze denken ... wellicht ben ik de enige die de gelijkenis ziet. :?

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pngimg.com/uploads/gas_mask/gas_mask_PNG49.png
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/o3khhu280k231.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=082f72313fc4ba5462966ff88668ee9bcbd0bb44

[ Voor 16% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-06-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ook al is de kans groot op een Mercedes 1-2 dit soort dingen kunnen altijd nog gebeuren

En ja het is jammer dat het voorspelbaar wordt, maar het kan nog wel spannend worden tussen Hamilton en Bottas. Max zal ook echt wel een keer verassen dit seizoen. De ontwikkeling van LeClerc is ook interessant om te volgen.
Het is jammer dat het middenveld totaal geen aansluiting meer heeft met de top. Dat zal wel weer een keer veranderen, maar dit seizoen in ieder geval niet.
Om verdere conclusies te trekken voor dit seizoen is het nog te vroeg. Mercedes zal hoogstwaarschijnlijk de wereldkampioen leveren, maar wie het wordt? Gaan we meemaken :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Stroll heeft ook veel zin in zijn thuisrace. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Eindelijk echt nieuws:

Mclaren heeft nieuwe spiegels

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8UJ9raVUAA3VOu?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 19:14
Sneeuwt het momenteel in Montreal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 21:06

DataGhost

iPL dev

tweakduke schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:21:
Ook al is de kans groot op een Mercedes 1-2 dit soort dingen kunnen altijd nog gebeuren [YouTube: Hartley and Stroll's First Lap Smash | 2018 Canadian Grand Prix]
YouTube: Best Onboards | 2018 Canadian Grand Prix (vanaf 1:35)
Engineer: You OK?
Stroll: I got a puncture
Engineer: ... 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8Urw-LU0AApEr_.jpg:large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
He's a lumberjack and he's OK
He sleeps all night and he works all day

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
NSFW:

spoiler:

C3PO, is that you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Is er traditioneel niet de raft race op woensdag?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 19:14
Volgens mij is dat op zaterdag eind vd middag/begin vd avond.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8UJLqyVsAADp_5?format=png&name=900x900Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8UFFX3UwAAioRY?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8UFETzV4AAr87J?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8UFEycVsAAx3C-?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8UUhczUIAAQXVh?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8UUhcxVUAAICa7?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8UUhcsUwAA9kqJ?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33

Pierre

Van nature lui!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:54:
[...]

He's a lumberjack and he's OK
He sleeps all night and he works all day

:Y)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 09:55
Gespot op f1technical, moet het toch even kwijt hier.... pure schoonheid

Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-5aGP6NIgCTI/XPTrvJNgYnI/AAAAAAAAHhE/JDt-kZEDJUMmgNe9lpCjstHRRt-2iuXswCLcBGAs/s1600/DSC_0637.JPG

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 07:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

loekf2 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 07:57:
Gespot op f1technical, moet het toch even kwijt hier.... pure schoonheid

[Afbeelding]
stond hier al, maar dit mag wel een repost zijn, wat een plaatje.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Ze gaan wel lekker los met de DRS. Tussen bocht 7 en 8, 11 en 13 en 14 en 1. Waarom ook niet gewoon tussen 9 en 10? Kan makkelijk.

Misschien kunnen ze de DRS regel wel aanpassen. Dat een coureur 20 rondjes (ik noem maar iets) DRS mag gebruiken en hij deze de gehele ronde kan gebruiken waar hij wil. Dan kan het op onverwachte punten en de verdedigende coureur weet niet precies wanneer. Zeker op deze banen (Canada, Oostenrijk, Monza om maar wat te noemen) met hoge snelheden kan dat veel verschil maken in een ronde.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Mad-Matt schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:06:
[...]

stond hier al, maar dit mag wel een repost zijn, wat een plaatje.
Hij is wel lief ja :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gTHhQDa8MiRKSqJOKCtVq1wY/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 06-06-2019 08:37 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TheBrut3 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:14:
Ze gaan wel lekker los met de DRS. Tussen bocht 7 en 8, 11 en 13 en 14 en 1. Waarom ook niet gewoon tussen 9 en 10? Kan makkelijk.

Misschien kunnen ze de DRS regel wel aanpassen. Dat een coureur 20 rondjes (ik noem maar iets) DRS mag gebruiken en hij deze de gehele ronde kan gebruiken waar hij wil. Dan kan het op onverwachte punten en de verdedigende coureur weet niet precies wanneer. Zeker op deze banen (Canada, Oostenrijk, Monza om maar wat te noemen) met hoge snelheden kan dat veel verschil maken in een ronde.
Is er een aankondiging geweest? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
MikeyMan schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:35:
Is er een aankondiging geweest? :?
Van wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ze krijgen straks virtuele gadgets via AR te zien die ze dan kunnen pakken en extra DRS kunnen gebruiken of tijdelijk extra brandstof mogen gebruiken en die respawnen om de X seconden random op het circuit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:54
ArcticWolf schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:47:
Ze krijgen straks virtuele gadgets via AR te zien die ze dan kunnen pakken en extra DRS kunnen gebruiken of tijdelijk extra brandstof mogen gebruiken en die respawnen om de X seconden random op het circuit :Y)
ik neem aan dat ook de bananenschillen en de schildjes tot de random items behoren? en ook de occasional oil spil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
En ze mogen dan vooraf ook één voor één een outfit kiezen? Bijv. loodgieters pak, prinsessenpak etc?

Doet me ergens aan denken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
En natuurlijk microtransacties en een premium account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

NSFW:
Hee, dat is Reiger paars ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.mcgeehanmotorsport.com/data/uploads/reiger.jpg

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 10:35

Pathogen

Shoop Da Whoop

En bedankt, opvoeding, ik hoor meteen Haagse Harry met ze règâh:
Afbeeldingslocatie: https://www.paagman.nl/autoimg/1756153/900x900/resize/w/ut-groen-geile-boekie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Meer DRS?
Er waren maar twee zones vorig jaar toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Pathogen schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:06:
[...]

En bedankt, opvoeding, ik hoor meteen Haagse Harry met ze règâh:
Graag gedaan :)
En waarschijnlijk kan ik Reiger vanaf nu waarschijnlijk ook niet meer anders dan règâh uitspreken. :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
MikeyMan schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:11:
Meer DRS?
Er waren maar twee zones vorig jaar toch?
Volgens mij waren er vorig jaar 2. Maar dit staat gewoon op het kaartje van het circuit.
https://www.fia.com/file/81876/download

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-04 17:37
Ik zie um liever in attack mode :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/n66n13M/DSC-0637-angry.png

[ Voor 6% gewijzigd door dannx1986 op 06-06-2019 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
demo31051987 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:00:
Present! Canada is altijd leuk! Nu wel benieuwd of iemand zn auto dit jaar goed in de Wall Of Champions rijdt :)
Ik ga voor Lance Stroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ArcticWolf schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:47:
Net als in Formula E dus?
Door een ´langzamere´ zone rijden, zodat je de attackmode kunt krijgen, 4minuten 50kwh meer power

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/7a68wxrmzo231.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=deaf982fc94b9157989e892fafe97497a287372c

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-05 16:16
:D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8W8Ak_X4AAE1GW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33

Pierre

Van nature lui!

Ik hoop Leclerc :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-05 16:16
Voor het kampioenschap zou het beter zijn als beide Mercedes coureurs hun auto daar zondag parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Toen Hamilton nog nauwelijks een race kon rijden zonder iets te slopen. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De Red Bull coureurs staan in hiërarchie met Verstappen als Teletubbies zon die net over de bergen komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:29:
[...]

De Red Bull coureurs staan in hiërarchie met Verstappen als Teletubbies zon die net over de bergen komt. :+
Is de hierarchie links naar rechts, of hoog naar laag?

Prachtige foto trouwens, die gezichten zeggen meer dan 1000 woorden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Stoelpoot schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:34:
[...]

Is de hierarchie links naar rechts, of hoog naar laag?

Prachtige foto trouwens, die gezichten zeggen meer dan 1000 woorden _/-\o_
Ik denk hoog naar laag. De gezichten zijn trouwens ook wel een goede indicatie van hiërarchie. :P

Pagina: 1 2 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.