Max gooit toch niet het bijltje erbij neer.
HamiltonTheBrut3 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:14:
De vraag is eerder op wie ze aan het mikken zijn?
2e in z'n rookie seizoen in 2007 en sneller dan Alonso. Kampioen in 2008. Niet gek voor iemand die elke race z'n auto sloopte....DaniëlWW2 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:09:
[...]
Toen Hamilton nog nauwelijks een race kon rijden zonder iets te slopen.

Je zou hetzelfde kunnen zeggen over Max vorig seizoen.... maar da's zeker weer niet eerlijk?
TheBrut3 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:14:
De vraag is eerder op wie ze aan het mikken zijn?

Verwijderd
Rb heeft momenteel een prima samenwerking met Renault
Eentje waar max en horner erg blij mee zijn.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
WooshTomcatter_31 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:25:
[...]
2e in z'n rookie seizoen in 2007 en sneller dan Alonso. Kampioen in 2008. Niet gek voor iemand die elke race z'n auto sloopte....![]()
![]()
![]()
Je zou hetzelfde kunnen zeggen over Max vorig seizoen.... maar da's zeker weer niet eerlijk?![]()
Ik hoop dat hij geoefend heeft na afgelopen jaar, maar gezien het gezicht denk ik niet.
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-06-2019 11:40 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij het gezicht van Verstappen moet ik denken aan het MAD-spel wat ik vroeger hadStoelpoot schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:34:
[...]
Is de hierarchie links naar rechts, of hoog naar laag?
Prachtige foto trouwens, die gezichten zeggen meer dan 1000 woorden
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Het is juist weer een keiharde betonnen muur, ze hebben de vangrails weggehaaldvhal schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:28:
De Wall of Champions is niet meer van wat het is geweest...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wel met een lading tecpro-barriers er voorChiron schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:48:
[...]
Het is juist weer een keiharde betonnen muur, ze hebben de vangrails weggehaald
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Als we die nu zaterdagnacht een paar cm opschuiven richting de baan en dan alle rijders behalve het Mercedes duo inlichten?vhal schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:28:
De Wall of Champions is niet meer van wat het is geweest...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Abitebijl...
"When you grow up your heart dies"

Zou die zn handen daar wel stil kunnen houden in een bocht?ppbruins schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:16:
Stroll heeft een nieuwe hobby gevonden.
[Afbeelding]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waarom heeft het ene team 4 vakjes en de ander (maar) 3? Is dat een verdeling die elke race veranderd?
Jammer Valtteri, vind hem altijd vriendelijk en (redelijk) bescheiden overkomen, zulke fratsen heeft hij imo niet nodig.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wellicht toeval, maar alle motorfabrikanten hebben 4 boxen. De andere 3.Jelleujelle schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:39:
[...]
Waarom heeft het ene team 4 vakjes en de ander (maar) 3? Is dat een verdeling die elke race veranderd?
Dit heeft meer te maken met een andere mindset.Maarten_E schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:42:
[...]
Jammer Valtteri, vind hem altijd vriendelijk en (redelijk) bescheiden overkomen, zulke fratsen heeft hij imo niet nodig.
Dit jaar is hij daar veel sterker in en dit spelletje hoort daar bij.
Ik ben benieuw of hij het waarmaakt, zou leuk zijn voor het kampioenschap.
Oh, dat geloof ik meteen! Maar is het dan meteen nodig dat uit te spreken en plain public ipv op jezelf te focussen. Maar goed, dat is mijn optiek als het gaat om zulke "arrogante" uitspraken.tlpeter schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:46:
[...]
Dit heeft meer te maken met een andere mindset.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zou kunnen, maar maakt het wel oneerlijk voor Honda dan.ThomasG schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:44:
[...]
Wellicht toeval, maar alle motorfabrikanten hebben 4 boxen. De andere 3.
Alfa is toch geen motorfabrikant (als enige danThomasG schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:44:
[...]
Wellicht toeval, maar alle motorfabrikanten hebben 4 boxen. De andere 3.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Als wereldkampioen mag je kiezen of je aan het begin of eind van de pitsstraat zit. Althans, zo was het jaren terug toch.jdkorte schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:30:
Hoort Mercedes niet aan het begin van de pitlane?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mercedes mag, omdat ze vorig seizoen WCC zijn geworden, bij elke GP kiezen of ze aan het begin of aan het einde staan. De volgorde van de teams blijft het zeflde, maar de richting veranderd.jdkorte schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:30:
Hoort Mercedes niet aan het begin van de pitlane?
Ik heb nog steeds het idee dat Bottas niet heel veel beter is geworden, maar dat Hamilton nog niet in topvorm is.tlpeter schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:46:
[...]
Dit heeft meer te maken met een andere mindset.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Weet je toevallig ook wat het voordeel zou zijn van aan het einde van de pitstraat staan? Je verliest dan je voorrangsmogelijkheden zoals in Monaco, maar wat krijg je ervoor terug?ThomasG schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:41:
[...]
Mercedes mag, omdat ze vorig seizoen WCC zijn geworden, bij elke GP kiezen of ze aan het begin of aan het einde staan. De volgorde van de teams blijft het zeflde, maar de richting veranderd.
Welke voorrangspositie zoals in Monaco?DataGhost schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:38:
[...]
Weet je toevallig ook wat het voordeel zou zijn van aan het einde van de pitstraat staan? Je verliest dan je voorrangsmogelijkheden zoals in Monaco, maar wat krijg je ervoor terug?
Soms is de manier van aanrijden of wegrijden net iets beter, voor Canada kiezen ze dus voor makkelijker wegrijden, ze kunnen daar feitelijk rechtdoor. Lijkt en is minimaal maar neem een driehoek en als je de korte en lange kant bij elkaar optelt is dat meer dan de schuine kant. In een sport waar een tiende verschil kan maken is alles meegenomen.DataGhost schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:38:
[...]
Weet je toevallig ook wat het voordeel zou zijn van aan het einde van de pitstraat staan? Je verliest dan je voorrangsmogelijkheden zoals in Monaco, maar wat krijg je ervoor terug?
En op sommige banen is de grootte en bereikbaarheid van de pitbox zelf ook een reden, die zijn niet altijd even groot, zeker bij oudere complexen
Mijn gok: meer temperatuur in de banden omdat ze korter uit de banden warmere zijn. Na wegrijden kun je al meteen op het gas ookDataGhost schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:38:
[...]
Dat en je hebt geen wagens en dus geen pitcrew voor je.Martinspire schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:18:
[...]
Mijn gok: meer temperatuur in de banden omdat ze korter uit de banden warmere zijn. Na wegrijden kun je al meteen op het gas ook
in deze opstelling kan Mercedes ook geen unsafe release van RBR forcerenJasphur schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:02:
[...]
Dat en je hebt geen wagens en dus geen pitcrew voor je.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Met de fiets van mijn opa
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je opa was/is een Italiaan?
Haha proest
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://racingnews365.nl/...an-start-in-gp-canada/amp
Bizar om te bedenken dat Williams nog niet zo lang geleden podiums pakte
Voor de luie mensen, de RB15 neus heeft ineens soort viking hoorns rond de S-duct (beetje gejat van Merc en Alfa). Alles om ondanks de nieuwe voorvleugels, lucht weg te leiden.sjaool schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:45:
De neus van Monaco blijft en de Red Bull heeft een paar extra vleugeltjes.
https://racingnews365.nl/...an-start-in-gp-canada/amp
Tja...

Misschien dat Newey vroeger te veel naar Wicki de Viking keek.
[ Voor 21% gewijzigd door loekf2 op 06-06-2019 21:28 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha Max heeft lopen oefenen met bijlen gooien nadat ie vorig jaar zo hard was ingemaakt door Ricciardo. Alles om die positie als leider van het team te bevestigen
Oh nu zie ik je post van vanochtend

[ Voor 4% gewijzigd door Sebastiaannn op 06-06-2019 21:59 ]
Ook lachen dat Max meeste van het werk doet bij die zaag. Goeie bovenarm spieren.Sebastiaannn schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:57:
[...]
Haha Max heeft lopen oefenen met bijlen gooien nadat ie vorig jaar zo hard was ingemaakt door Ricciardo. Alles om die positie als leider van het team te bevestigen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hello my dear friend, please do not cross the track when @f1 cars are coming. 😱😱😱 #r8g #CanadianGP pic.twitter.com/dWvd0nW8IF
— Romain Grosjean (@RGrosjean) 6 juni 2019
A taste of Montreal down here @RacingPointF1. Smoked meat sandwiches, poutine and cherry soda at F1’s Canadian racers. Magnificent. pic.twitter.com/bDrvDFUtqp
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 6 juni 2019
[ Voor 34% gewijzigd door Jasphur op 07-06-2019 06:59 ]
Als ik naar de Ziggo app kijk zie ik alleen FP1 ?
Waar FP2 zou staan staat een of ander bullshit voetbalprogramma
NEWS: We can confirm the introduction of the new Phase 2 @MercedesBenz Power Unit for the #CanadianGP to be run by all Mercedes-powered cars this weekend pic.twitter.com/8hr5LLcI1W
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 6 juni 2019
[ Voor 75% gewijzigd door Jasphur op 07-06-2019 07:08 ]
Ziggo Racing zendt FP2 uit.FabianGTI schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 06:59:
Wordt vrije training 2 vandaag niet uitgezonden?
Als ik naar de Ziggo app kijk zie ik alleen FP1 ?
Waar FP2 zou staan staat een of ander bullshit voetbalprogramma
⛔ Trackers of betalen ⛔
[YouTube: Max: 'Niet de auto als vorig jaar qua grip' | De Donderdag in Montreal | Formule 1 2019]
Paddock Pass
Lewis' nu al zandzakkend @ 8:25

[ Voor 42% gewijzigd door DJTimo op 07-06-2019 08:23 ]
Voorzichtige voorspelling:
Q3
1. HAM
2. BOT
3. VET
4. VER
Race:
1. BOT
2. HAM
3. LEC
4. VER
VET valt uit na pitstop door loslopend wiel.
Moge deze race ook maar een fractie krijgen van de actie in 2011
foto 1: "You're drinking water?"Jasphur schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:27:
Wat zegt RAI op de eerste foto dat KVY op de tweede foto zo soort van lacherig/angstig kijkt?
[Afbeelding][Afbeelding]
Foto 2: "WTF, this is not wodka?!"
Float like a butterfly, sting like a bee.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wie wil er nou niet naar Tjechie tegen Bulgarije kijken ? Beetje vaag dat ze deze wedstrijd op het open kanaal gooien. Dat wordt weer creatief zijn.
Geen vleugels bij de s-duct van de RB15Jasphur schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 07:03:
Via Fabrega
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Twitter][Afbeelding] geen idee of de PU op dit plaatje ook daadwerkelijk de nieuwe PU is. Afbeelding komt via Scarbs
Je ziet nu al de uitwerking van de 1-2's bij MERloekf2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:52:
[...]
Wie wil er nou niet naar Tjechie tegen Bulgarije kijken ? Beetje vaag dat ze deze wedstrijd op het open kanaal gooien. Dat wordt weer creatief zijn.
Mijn boefje is liev!
Scherp, ik vond zelf al dat er behoorlijk wat vleugel stond maar dat zal dan ook nog van Monaco zijn
Misschien alleen niet bij Pierre?
[ Voor 14% gewijzigd door dannx1986 op 07-06-2019 10:11 ]
Gevalletje grotere sport? Ik denk dat de kijkcijfers bij de voetbal hoger zijn dan bij een fp2, dat het inderdaad Tsjechie - Bulgarije is, is een beetje discutabel iddloekf2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:52:
[...]
Revive the guild!
Wel jammer, maar het is niet anders.Jelte,89 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:51:
[...]
Gevalletje grotere sport? Ik denk dat de kijkcijfers bij de voetbal hoger zijn dan bij een fp2, dat het inderdaad Tsjechie - Bulgarije is, is een beetje discutabel idd

Dan lezen wij maandag wel hoeveel doelpunten Ronaldo heeft gemaaktRichardQG schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:56:
Kwam er net trouwens achter dat de nations league finale met Nederland tegen Portugal tegelijk is met de grand prix. Was eigenlijk sowieso al van plan het een beetje op de achtergrond aan te hebben staan, maar denk dat ik nu gewoon voetbal ga kijken. Lees maandagochtend wel dat Hamilton gewonnen heeft en hoe moeilijk het wel niet was en hoe geweldig de fans zijn.
Geen, geef m gewoon een karate trap zoals nigel de jong dat gedaan heeft een aantal jaar terug en portugal heeft niks overppbruins schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:02:
[...]
Dan lezen wij maandag wel hoeveel doelpunten Ronaldo heeft gemaakt
Maar goed ik ben ook weer aanwezig in het topic.
Ik vrees dat het een P4/5 gaat worden voor Verstappen.
Creatief? Gewoon naar ziggo sport Racing zappenloekf2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:52:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Niet iedereen heeft toegang tot deze kanalenYakuzA schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:15:
[...]
Creatief? Gewoon naar ziggo sport Racing zappen
Probleem hiermee is dat ze dan gewoon Ocon en (insert naam 4e rijder) in de mercs zetten en deze nog steeds winnen.Jory schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:05:
Hoezo Martin0, geef HAM en BOT gewoon een karate trap tegen de knie, kunnen ze geen gas meer geven.
Stoffel!Martin0 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:18:
[...]
Probleem hiermee is dat ze dan gewoon Ocon en (insert naam 4e rijder) in de mercs zetten en deze nog steeds winnen.

Ik kijk al F1 vanaf 1984 ongeveer en hoewel het huidige seizoen wellicht voor sommige mensen wat saai is ( ook ik erger me aan het feit dat Mercedes zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar heeft), vind ik dat er tochnog genoeg te beleven valt. Het 'gevecht' tussen Hamilton en Verstappen in Monaco vond ik spannend. Daarnaast is er in het middenveld momenteel genoeg te beleven. Ook rijdt Verstappen tot nu toe echt een volwassen seizoen. RBR doet het voor het eerste jaar samen met Honda natuurlijk gewoon goed. Al had ik ook gehoopt dat ze het nóg beter zouden doen.
In Canada verwacht ik niet al teveel van RBR. Ik denk niet dat ze zich tussen Mercedes en Ferrari kunnen wurmen op dit circuit. Daarvoor heeft de Ferrari te teveel rauwe snelheid en is de Mercedes als geheel gewoon te goed. Ik verwacht dus zowel in de Q als in de race een plaats 5 voor Verstappen zolang bij iedereen alles heel blijft.
Stiekem hopen dat de spec 2 van Mercedes een probleem geeft. Maar dat is denk ik ijdele hoop. Daarbij is er dit jaar geen diva maar meer een queen uit de garage van Mercedes gekomen.
@Leviathius over het hoofd gezien, excuus
[ Voor 85% gewijzigd door basvn op 07-06-2019 11:52 ]
Vind het altijd grappig dat mensen zeggen is 1 pagina terug... iedereen kan zelf instellen hoeveel post's er worden weergegeven op een pagina. Wat dus voor jou 1 pagina is, is voor mij nog de huidige paginaLeviathius schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:52:
[...]
Is al geplaatst: DJTimo in "[F1 2019] Race 7 GP van Canada"
Was maar 1 pagina terug kijken
Ik heb bijvoorbeeld aantal reacties per pagina op 100 staan. Ik weet zo niet meer wat de default is. Kan je dus hier aanpassen bij het kopje "Aantal reacties of berichten per pagina" https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
alles kan off-topic
Vanmiddag vanaf 16u is de 1e FP geloof ik.Ankona schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:40:
Is er al wat gebeurd? Het is hier nog zo rustig.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Komt omdat VT1 pas om 16:00 is.. Iets met tijdzonesAnkona schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:40:
Is er al wat gebeurd? Het is hier nog zo rustig.
-
Gedoe ook altijd. dit forum is altijd zo lekker om iets zinnigs te doen terwijl mijn manager denkt dat ik braaf aan het werk ben.Edd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:42:
[...]
Komt omdat VT1 pas om 16:00 is.. Iets met tijdzones
alles kan off-topic
Zolang jij doet dat je goed werkt doet jouw manager alsof hij jou goed betaaldAnkona schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:43:
[...]
Gedoe ook altijd. dit forum is altijd zo lekker om iets zinnigs te doen terwijl mijn manager denkt dat ik braaf aan het werk ben.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
FP's zijn toch vaker niet te zien op het open kanaal? Vorig jaar volgens mij zelfs helemaal niet.sjaool schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:53:
Wel jammer, maar het is niet anders.
Sinds dit seizoen zijn de FP's op het open kanaal van Ziggo te zien.TheBrut3 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:59:
[...]
FP's zijn toch vaker niet te zien op het open kanaal? Vorig jaar volgens mij zelfs helemaal niet.
Deels dusAri Gold schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:07:
[...]
Sinds dit seizoen zijn de FP's op het open kanaal van Ziggo te zien.

Mijn boefje is liev!
behalve dan natuurlijk in de ranglijsten voor de meeste zandzakken aan boord
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
- DaniëlWW2
- Niet online
Tegenwoordig is Mercedes zelfs met de zandzakken al het snelst hoor.Snowhite0901 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:25:
Dat is wel raar. Bij de FP heb je juist voorlopig de meeste kans merc NIET voorop te zien in de ranglijsten.
behalve dan natuurlijk in de ranglijsten voor de meeste zandzakken aan boord
alles kan off-topic
Ik vind de tests in Barcelona wel iets anders, maar de vrije trainingen horen gewoon bij de opbouw naar zondag
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.