![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 1
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 1
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik eigenlijk juist wel, de race word waarschijnlijk een optocht (met wat hoop dat er wat in het middenveld gaat schuiven) maar waarschijnlijk niet..DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:18:
Dus, ben ik de enige die niet uitkijkt naar deze kwalificatie? Zit er nooit van te genieten want overal muren. Onboards zijn soms doodeng om te zien en ik ben al helemaal bang voor weer een Mercedes 1-2...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
It is Monaco GP week! Flat out and sound on 🔊🔊🔊 #MonacoGP #flatout Sound edit by @imitaattori1981 pic.twitter.com/AYItpGn5XQ
— Mika Häkkinen (@F1MikaHakkinen) 20 mei 2019
Ik kijk sowieso niet uit naar deze race, het is een optocht van auto's, en meestal val ik in slaap. En ik verwacht inderdaad een 1-2 voor die lui uit DuitslandDaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:18:
Dus, ben ik de enige die niet uitkijkt naar deze kwalificatie? Zit er nooit van te genieten want overal muren. Onboards zijn soms doodeng om te zien en ik ben al helemaal bang voor weer een Mercedes 1-2...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
*sowieso
Vergeet de onboards nietDonJunior schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:42:
Zo, present op de eerste pagina zowaar. Dit is de race waar ik het minst naar uitkijk gedurende het jaar.
Eerlijk vind ik deze race gewoon oersaai. De ambiance in Monaco is wel tof.. maar racetechnisch vind ik er vrij weinig aan. De qualificatie is het leukste/spannendste van het weekend (als is dat tegenwoordig wel vaker zo merk ik)..
C3 en C4 hebben ze al veel getest op andere banen. ze weten ondertussen wel hoe die ''werken''MuddyMagical schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:27:
Waarom hebben sommige maar 1 set C3 en C4 bij? Je zal toch aan het banden regelement moeten voldoen dus kan ik me voorstellen dat je ook wilt testen op die band? Nu is het nogal krapjes als je een foutje maakt op de ene set C4. Dan moet je er maar mee leven.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
haha nou als we het daar van moeten hebben dan slinger ik mijn race setup wel even aan.. dan zit ik zo lang onboard als ik wilJasphur schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:43:
[...]
Vergeet de onboards niet![]()
Die vind ik zelf ook altijd heel erg tof om te zien. Tijdens de Q en tijdens de race.
*sowieso
Ik gok dat "iedereen" alle sessies op de C5 zal doen? (of evt. FP op de C3)MuddyMagical schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:27:
Waarom hebben sommige maar 1 set C3 en C4 bij? Je zal toch aan het banden regelement moeten voldoen dus kan ik me voorstellen dat je ook wilt testen op die band? Nu is het nogal krapjes als je een foutje maakt op de ene set C4. Dan moet je er maar mee leven.
Alle sessies zullen op C5 zijn zoals @nachtnet ook zegt idd, maar ik had verwacht dat ze toch wel 1x wilde testen met een C4 om te kijken hoe de temp in de banden komt aangezien IEDEREEN daar moeite mee heeft.Puc van S. schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:45:
[...]
Ik gok dat "iedereen" alle sessies op de C5 zal doen? (of evt. FP op de C3)
Waarschijnlijk hebben ze berekend dat het sneller is om op een C4 met flatspot rond te rijden dan een extra pitstop?
Of ze verwachten de race ook op 2x C5 uit te kunnen rijden, dus dat als ze moeten pitten om de C4 te vervangen het net zo goed voor een C5 kan zijn.
I know, ik bedoel meer van: Starten op C5, verplichte wissel (waar ze de race mee kunnen uitrijden) naar C4 => vernaggelde banden dat een pitstop nodig is => C5 want daar kunnen ze toch (ongeachte van in welke ronde je de C4 vernaggeld) de race op uitrijden.MuddyMagical schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:47:
[...]
Alle sessies zullen op C5 zijn zoals @nachtnet ook zegt idd, maar ik had verwacht dat ze toch wel 1x wilde testen met een C4 om te kijken hoe de temp in de banden komt aangezien IEDEREEN daar moeite mee heeft.
Ze moeten tijdens de race met een C3 of C4 rijden om aan het banden regelement te voldoen. 2x C5 mag niet.
Ik denk dat geen enkel team er over zal twijfelen als ze de keuze moeten maken tussen de race uitrijden op een slechte band (flatspot) of een extra pitstop. Track position op Monaco is zo belangrijk dat echt niemand een extra stop zal doen tenzij absoluut noodzakelijk (klapband).Puc van S. schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:50:
[...]
I know, ik bedoel meer van: Starten op C5, verplichte wissel (waar ze de race mee kunnen uitrijden) naar C4 => vernaggelde banden dat een pitstop nodig is => C5 want daar kunnen ze toch (ongeachte van in welke ronde je de C4 vernaggeld) de race op uitrijden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, dat is het noodzakelijke perspectiefTrekDr0p schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:11:
Wel zuur zo een zwart randje om Kimi zijn 300ste race
TrekDr0p schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:11:
Wel zuur zo een zwart randje om Kimi zijn 300ste race
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik denk dat er net als bij het heengaan van Charlie Whiting er wat tekens zijn in de livery hier en daar, en voor de race even een momentje.Mad-Matt schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:57:
Heb er zin in!
En ik denk dat de 300e GP van Kimi en het overlijden van Niki wel apart gezien worden.
(Al had ik wel hetzelfde gevoel bij Max wint een race, Hamilton wordt kampioen en er is geen aandacht meer voor Max)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dan ga je een saaie race tegemoed, want Max hoeft deze race natuurlijk niet in te halen.tlpeter schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:58:
Ik kan deze race helaas niet live kijken maar ik deze zeker later terug kijken.
Toch altijd leuk met Max die op de gekste punten wil inhalen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Basement Bios ---- Exo-S
Anoniem: 1036995
The same. Derde plek is echt maximale voor Max dit seizoen. Zou mooie prestatie weer zijn!Mystikal schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:10:
Verwacht ook gewoon een 1-2 voor Mercedes met HAM op de bovenste trede. Verwacht wel dat RB de Ferrari gaat pakken. Althans dat Max de Ferrari gaat pakken. Gasly komt ook hier te kort denk ik zo.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
[ Voor 15% gewijzigd door Suicyder op 21-05-2019 09:26 ]
Mijn boefje is liev!
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
Eens. Zorgen dat de telefoon goed opgeladen is en wellicht wat onboards kijken daarop.Pierre schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:18:
[...]
Ik kijk sowieso niet uit naar deze race, het is een optocht van auto's, en meestal val ik in slaap. En ik verwacht inderdaad een 1-2 voor die lui uit Duitsland
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 21-05-2019 09:35 ]
Anoniem: 217290
Zaterdag 84% kans op regen. Zondag vooralsnog droog.Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:35:
[...]
Eens. Zorgen dat de telefoon goed opgeladen is en wellicht wat onboards kijken daarop.
Als het regent wil het nog wel eens interessant worden, maar dat verwacht ik nu niet.
Enige voordeel is dat als Verstappen nu een fatsoenlijke quali heeft, hij genoeg ervaring heeft opgedaan voor inhalen mocht ie niet van plek 1 starten. Ik zie dat Bottas en Hamilton hier eigenlijk niet meer doen...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Thnx man! Wil je ook een voorspelling doen voor Montreal? Boek ik vast een vakantie. Was bang dat ik wat zou missen.Chiron schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:08:
P1/2 voor Mercedes, Hamilton die de GP winst opdraagt aan Niki voor het greatest audience in the world, topic kan dicht. En hop, we kunnen alvast door naar Montreal.
Nou nou, wie heeft er nog meer een serieus goed chassis dan? Haas? Lijkt me niet, is een halve kopie van de Ferrari. Racing Point had wat correlatie problemen in Catalunya, dus ook niet fantastisch. McLaren zou wel wat kunnen gaan verrassen wellicht. Toro Rosso zou kunnen. Renault, Williams en Alfa Romeo ga ik niet eens over beginnen. Dus als McLaren en Toro Rosso sterk zijn, dan is er nog steeds niets aan de hand voor Ferrari om in Q3 te komen.Anoniem: 217290 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:52:
Ik denk dat Ferrari blij mag zijn als ze q3 gaan halen... hun chassis is echt bedroevend dit jaar en Monaco is 90% chassis. Redbull en Mercedes zal een close call worden verwacht ik maar Ferrari tenzij met een grote update gaat niet in de buurt komen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Zelfs Williams zou nog kans kunnen maken hierSuicyder schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:13:
edit:
Overigens HEEL benieuwd naar McLaren en Renault op een circuit als dit
Inderdaad, Red Bull en Merc in 1 adem noemen over een goed chassis is mij ook te voorbarig, ik verwacht ook een Merc 1-2Bansheeben schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:05:
[...]
Nou nou, wie heeft er nog meer een serieus goed chassis dan? Haas? Lijkt me niet, is een halve kopie van de Ferrari. Racing Point had wat correlatie problemen in Catalunya, dus ook niet fantastisch. McLaren zou wel wat kunnen gaan verrassen wellicht. Toro Rosso zou kunnen. Renault, Williams en Alfa Romeo ga ik niet eens over beginnen. Dus als McLaren en Toro Rosso sterk zijn, dan is er nog steeds niets aan de hand voor Ferrari om in Q3 te komen.
Maar goed, ik hoop dat ik het mis heb. Want dan is de quali wel interessant. De race kijk ik alleen voor de Monaco sightseeing
Revive the guild!
Haas is geen kopie van de SF-90H, nee eerder de SF-71H. Je weet wel, de Ferrari die wel neerwaartse druk kon genereren.Bansheeben schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:05:
[...]
Nou nou, wie heeft er nog meer een serieus goed chassis dan? Haas? Lijkt me niet, is een halve kopie van de Ferrari. Racing Point had wat correlatie problemen in Catalunya, dus ook niet fantastisch. McLaren zou wel wat kunnen gaan verrassen wellicht. Toro Rosso zou kunnen. Renault, Williams en Alfa Romeo ga ik niet eens over beginnen. Dus als McLaren en Toro Rosso sterk zijn, dan is er nog steeds niets aan de hand voor Ferrari om in Q3 te komen.
Maar goed, ik hoop dat ik het mis heb. Want dan is de quali wel interessant. De race kijk ik alleen voor de Monaco sightseeing
Waiting on the world to change
Ferrari gaat huilen worden.. ik verwacht ze niet hoger dan P6.Anoniem: 217290 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:52:
Ik denk dat Ferrari blij mag zijn als ze q3 gaan halen... hun chassis is echt bedroevend dit jaar en Monaco is 90% chassis. Redbull en Mercedes zal een close call worden verwacht ik maar Ferrari tenzij met een grote update gaat niet in de buurt komen.
Ik denk dat ze wel P5 en P6 kunnen pakken. P4 kan ook wel als Gasly echt miserabel is. De top drie gaat gewoon een Mercedes 1-2 worden en Max derde.Chiron schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:36:
[...]
Ferrari gaat huilen worden.. ik verwacht ze niet hoger dan P6.
De hamvraag is hoe snel zijn Haas en Alfa in MonacoDaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:44:
[...]
Ik denk dat ze wel P5 en P6 kunnen pakken. P4 kan ook wel als Gasly echt miserabel is. De top drie gaat gewoon een Mercedes 1-2 worden en Max derde.
Best of the rest.
Eruit in Q1 en tijdens de race brand de motor af. Zo, kan het alleen maar beter worden vanaf hier.En ik hoop voor Ricciardo dat hij nog wat moois kan laten zien.
Ik merk een kleine vorm van cynisme op.....DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:46:
Eruit in Q1 en tijdens de race brand de motor af. Zo, kan het alleen maar beter worden vanaf hier.
Ze zouden allemaal met een rode T-cam moeten rijden.Pathogen schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:23:
Ik ben wel benieuwd naar de tributes. Vind dat ze dat altijd wel netjes aanpakken in de F1
Met regen en vooral met wisselende omstandigheden wordt het een safety-car festijn. Niet heel spannend denk ik, maar dat was het toch al niet.Mad-Matt schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:17:
Persoonlijk zit ik niet te wachten op regen, de RBR is niet zo uitgebalanceerd als hiervoor, mogelijk heeft de regen zelfs een negatieve invloed. Maar Max is wel weer goed in de regen. Lastig.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
goed punt.ATS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:19:
[...]
Met regen en vooral met wisselende omstandigheden wordt het een safety-car festijn. Niet heel spannend denk ik, maar dat was het toch al niet.
Zover ik de weersverwachting kan zien is er enkel op zaterdag kans op een bui maar goed er is niks zo veranderlijk als het weer(bvb regen in bahrein XD).ATS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:19:
[...]
Met regen en vooral met wisselende omstandigheden wordt het een safety-car festijn. Niet heel spannend denk ik, maar dat was het toch al niet.
Denk het niet, sterkste motor van het veld, maar met een bagger chassis. Juist datgene wat je in Monaco goed voor elkaar moet hebben, hebben ze bij Williams niet. Ben ook benieuwd hoe Kubica het gaat doen met anderhalve armredfoxert schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:06:
[...]
Zelfs Williams zou nog kans kunnen maken hier
[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 21-05-2019 11:36 ]
Het probleem is juist dat het chassis van McLaren qua karakteristieken compleet anders is dan voorgaande jaren. Gezien de tijden van McLaren in Spanje in S3 zou ik er niet veel verwachten.Jelte,89 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:14:
[...]
Inderdaad, Red Bull en Merc in 1 adem noemen over een goed chassis is mij ook te voorbarig, ik verwacht ook een Merc 1-2
Ben ook benieuwd naar de MCL hier.. hebben me al best leuke dingen laten zien t.o.v. vorig seizoen
Max is goed in grip zoeken, regen lijnen rijden, maar daar is in Monaco maar amper ruimte voor. Denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen.Mad-Matt schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:17:
Persoonlijk zit ik niet te wachten op regen, de RBR is niet zo uitgebalanceerd als hiervoor, mogelijk heeft de regen zelfs een negatieve invloed. Maar Max is wel weer goed in de regen. Lastig.
Ik denk dat ie het ongeveer hetzelfde gaat doen als tot nu toe... Laatste rijden.FastFred schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:33:
[...]
Denk het niet, sterkste motor van het veld, maar met een bagger chassis. Juist datgene wat je in Monaco goed voor elkaar moet hebben, hebben ze bij Williams niet. Ben ook benieuwd hoe Kubica het gaat doen met anderhalve arm
fixedPathogen schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:37:
[...]
Ik denk dat ie het ongeveer exact hetzelfde gaat doen als tot nu toe... Laatste rijden.
Baan is daar wel wat te smal voor ja.FastFred schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:37:
[...]
Max is goed in grip zoeken, regen lijnen rijden, maar daar is in Monaco maar amper ruimte voor. Denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen.
Ik gok er op: Max pakt dit weekend zijn eerste pole.
[ Voor 26% gewijzigd door Snowhite0901 op 21-05-2019 11:45 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dat zou idd wel leuk zijn om te zien, maar ik verwacht de volgende 1-2 voor mercedesTrekDr0p schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:46:
Ik hoop dat het close wordt tussen HAM en VER, zal wel een mooi gevecht kunnen worden.
Hail to the king baby!
5 seconden in Q3 moet toch lukkenpinda powerrr schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:39:
Moeten we de 107% regel weer van stal halen voor KUB?
Gezien Mercedes zowel sneller is op de rechte stukken als in de bochten (zie Spanje) ben ik daar ook bang voor ja.urk_forever schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:48:
[...]
Dat zou idd wel leuk zijn om te zien, maar ik verwacht de volgende 1-2 voor mercedes
Ik geloof dat Bottas geen held is op stratencircuits dus daar kan nog een kans liggen voor Max maar de Merc is wel enorm sterk dit seizoen.floriz87 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:03:
[...]
Gezien Mercedes zowel sneller is op de rechte stukken als in de bochten (zie Spanje) ben ik daar ook bang voor ja.
In 2016 had hij inderdaad die grip niet gevonden in de regen. Ook toen al een inhaalrace, en toen hij achter Sainz (meen ik) naar boven reed had hij een kleine lockup bij de bocht naar links, kwam op het natte, en zo de muur in.FastFred schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:37:
[...]
Max is goed in grip zoeken, regen lijnen rijden, maar daar is in Monaco maar amper ruimte voor. Denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Anoniem: 93986
Tja, of Vettel verneukt het of de strategie zorgt voor datzelfde effect.Damian schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:36:
Waarom schat iedereen Ferrari hier zo laag in deze race eigenlijk?
Omdat door de afgelopen races duidelijk geworden is dat de Ferrari niet lekker gaat in langzame bochten. Dus Monaco is geen circuit voor hen.Damian schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:36:
Dus meer vleugel derop, dan verliezen ze wat meer top, maargoed, die hadden ze al meer dan de rest.demo31051987 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:39:
[...]
Omdat door de afgelopen races duidelijk geworden is dat de Ferrari niet lekker gaat in langzame bochten. Dus Monaco is geen circuit voor hen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Met alleen wat meer vleugel komt Ferrari er niet in mijn ogen. Het is het hele pakket inclusief achtervleugel, bargeboards en vloer.Damian schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:42:
[...]
Dus meer vleugel derop, dan verliezen ze wat meer top, maargoed, die hadden ze al meer dan de rest.
Ik zie gewoon weer een MERC - FER - RBR top 6 aankomen.
Als je hele auto te weinig downforce creeert kun je de vleugel rechtop zetten, maar dat gaat niet helpen.Damian schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:42:
[...]
Dus meer vleugel derop, dan verliezen ze wat meer top, maargoed, die hadden ze al meer dan de rest.
Ik zie gewoon weer een MERC - FER - RBR top 6 aankomen.
Omdat ze voor dit jaar een hondenhok hebben gebouwd wat alleen maar snel is op de rechte stukken.. en hopeloos traag in de langzame bochten. Monaco is praktisch 1 grote langzame bocht.Damian schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:36:
"Traditioneel" is in dit geval alleen in een RBR. in de HRT (2011) reed hij nog niet in Monaco, en in de STR viel hij in 2012 en 2013 uit.Chiron schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:48:
Ik gun het Ricciardo wel om eens een keer te finishenen Monaco ligt hem traditioneel wel erg goed.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Norris is uitermate lekker bezig, maar ben bang dat de Mclaren hem teveel in de steek gaat laten. Verder denk ik dat zowel KVY en ALB goed gaan meekomen. Sowieso is KVY bezig aan een sterk seizoen en ALB is een heerlijke rookie, die leuke resultaten laat zien.B-Real schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:53:
Interessant is misschien nog wel (afgezien van de auto) welke van de rookies hier uitblinken of juist kopje onder gaan
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zo zag het er vorig jaar in ieder geval uit door de ogen van Pierre:Maarten_E schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:07:
Ben wel benieuwd of Gasly zich nu echt kan mengen tussen beide Ferrari's, misschien voor Leclerc en achter Vettel finishen? Zou mooi zijn.
Ik ben qua rookies fan van Albon, die doet het echt prima. Zeker als je nagaat dat hij voorafgaand aan de wintertests nog nooit in een F1 auto heeft gezeten.pinda powerrr schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:06:
[...]
Norris is uitermate lekker bezig, maar ben bang dat de Mclaren hem teveel in de steek gaat laten. Verder denk ik dat zowel KVY en ALB goed gaan meekomen. Sowieso is KVY bezig aan een sterk seizoen en ALB is een heerlijke rookie, die leuke resultaten laat zien.
Ook wel benieuwd of RAI hier sterker naar voren kan rijden van de "midden teams".
Bottas gaat altijd goed op Baku en dat is naar mijn weten ook een stratencircuit.Martin0 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:08:
[...]
Ik geloof dat Bottas geen held is op stratencircuits dus daar kan nog een kans liggen voor Max maar de Merc is wel enorm sterk dit seizoen.
Baku is ook niks anders dan een enorm lang recht stuk en 10 bochten (waarvan 1 echt lastige bij het kasteel), monaco is wel even andere koek met vele bochten welke volgens mij toch echt een stuk smaller en minder recht zijn dan de bochten in baku. Maar je hebt gelijk in Baku gaat bottas wel redelijk mee.ppbruins schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:26:
[...]
Bottas gaat altijd goed op Baku en dat is naar mijn weten ook een stratencircuit.
Not quite the sameppbruins schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:26:
[...]
Bottas gaat altijd goed op Baku en dat is naar mijn weten ook een stratencircuit.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq