![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 5
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 5
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: xMaurice93
Voor de verandering zou het wel leuk zijn als de updates van Ferrari en Red Bull beter uitpakken als die van Mercedes.DaniëlWW2 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:12:
Dus, is er iemand die denkt dat Mercedes hier geen pole gaat pakken en gaat winnen of?
Ik niet. Al gaf jouw bericht van gisteren hoop.DaniëlWW2 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:12:
Dus, is er iemand die denkt dat Mercedes hier geen pole gaat pakken en gaat winnen of?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn boefje is liev!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ben vooral benieuwd naar de updates en niet zozeer naar de uitslag.. uiteindelijk zal Mercedes wel weer een een-tweetje pakken hier.AzzKickah schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:45:
Ben toch beduidend minder hyped dan bijv. 2 weken geleden..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nama more iconic duonachtnet schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:36:
Europa, motorhomes.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Ik zeg "heisessie"!Bob Popcorn schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:54:
Donderdag en vrijdag voor zaken in Barcelona, helaas geen tijd om vrijdag bijv. de ochtendsessie mee te pakken.
Mijn boefje is liev!
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Haha, vandaag hebben we een vergadering op de Grandstand E van het Circuit de Catalunya, hier zijn je oordoppen.
Die rammelbak? Doe dan de USS Enterprise.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:46:
Ik mag hopen dat er een RBR staat vrijdag die grote gelijkenissen vertoont met de Millenium Falcon anders gaat het een easy peasy 1-2 worden voor Mercedes.
Ook goed...
[ Voor 8% gewijzigd door Turbo-Puppy op 07-05-2019 09:12 ]
OptimistTurbo-Puppy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:11:
[...]
Ook goed...![]()
Red Bull RB15 Baku VS Barcelona ...
[Afbeelding]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
HOE weet jij dat ik hier ben?
De Falcon (9.130.00C) is wel sneller dan de Enterprise (1649C)
Weddings are basically funerals with cake.
Het zou het seizoen wel lekker op scherp zetten.basvn schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:27:
Hoop stiekem toch op zoiets
[YouTube: Rosberg And Hamilton Collide | Spanish Grand Prix 2016] met dezelfde winnaar natuurlijk
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
En RAI op twee.basvn schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:27:
[YouTube: Rosberg And Hamilton Collide | Spanish Grand Prix 2016] met dezelfde winnaar natuurlijk
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Anoniem: 1036995
Horner heeft aangegeven dat het reuze meevalt en meer fine tuning is van de wagen zodat de banden beter hun werk doen. Ik verwacht er niet teveel van. Mercedes 1-2 incoming.CrazyFool schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:48:
Pfoeh! Ik hoop nu toch echt dat RB wat flinke upgrades mee neemt.
Ik kan in elk geval niet wachten
en een ronde later de beide Ferrari'sbasvn schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:27:
Doe dan liever de Spaceball 1 (I am surrounded by Assholes!)Jelte schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:23:
[...]
Zal het hele plaatje niet includen.
https://www.outerplaces.c...0ship%20in%20universe.png
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waar danAnoniem: 1036995 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:39:
[...]
Horner heeft aangegeven dat het reuze meevalt en meer fine tuning is van de wagen zodat de banden beter hun werk doen. Ik verwacht er niet teveel van. Mercedes 1-2 incoming.
Mijn boefje is liev!
https://www.gptoday.net/n...tionair-maar-evolutionairJB schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:43:
[...]
Waar danDe nieuwsberichten koppen alweer "compleet nieuw aero pakket voor beide RB15's" etc..
Ow ga door, het interesseert me.nachtnet schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:00:
Racing Point. zou een nieuw home hebben.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Zo speciaal is dat toch niet? Het hele veld zal wel aan updates werken. Bij de een werkt dat beter uit dan de ander, soms helemaal niet met defecten tot gevolg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit. Mercedes zal wel met een surprise update komenQuad schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:06:
[...]
Zo speciaal is dat toch niet? Het hele veld zal wel aan updates werken. Bij de een werkt dat beter uit dan de ander, soms helemaal niet met defecten tot gevolg.
Als RBR en Ferrari enkele procenten sneller zijn, zal Mercedes dat ook wel zijn, met als gevolg dat het verschil ten opzichte van het vorig raceweekend wel hetzelfde zal blijven.
Ik verwacht er helemaal niks van en zal komend weekend vrij blanco de wedstrijd in gaan.
Ik ben gewoon een groot fan van de techniek / ideeën waarmee de engineering afdelingen binnen de F1 komen. Of het nou upgrades zijn bij RBR, Mercedes of Ferarri dat maakt mij niet uit eerlijk gezegdQuad schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:06:
[...]
Als RBR en Ferrari enkele procenten sneller zijn, zal Mercedes dat ook wel zijn, met als gevolg dat het verschil ten opzichte van het vorig raceweekend wel hetzelfde zal blijven.
Ik verwacht er helemaal niks van en zal komend weekend vrij blanco de wedstrijd in gaan.
Weddings are basically funerals with cake.
[ Voor 3% gewijzigd door Siebeh op 07-05-2019 10:29 ]
Toto, gok ik zo.DaniëlWW2 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:12:
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Waiting on the world to change
Volgens mij gaat FER het wel goedmaken in Barcelona, de overwinningen van Mercedes waren niet altijd overtuigend. Bahrein had FER moeten winnen, Australie ligt FER gewoon niet, de overige races zaten ze er niet ver vanaf. Doorpakken en aanpakken die silver arrows. Red Bull gaat wel vooruit maar de rest ook. Renault terug op de plek waar ze horen.Siebeh schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:21:
1-2 MER
3-4 FER
5-6 RBR
7-8 MCl
9-10 ALF
11-12 RPN
13-14 REN
15-16-STR
17-18 HAAS
19-20 WIL
Voorspelling Kwal
Denk dat je deze beste man bedoeld, https://twitter.com/tgruenernachtnet schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:19:
offtopic:
@Jasphur Wat is er met @AMUSonline aan de hand? Die hebben sinds 27 februari geen posts meer geplaatst. Dat was altijd een goede bron voor twitter foto's van paddock en motorhomes. https://twitter.com/amsonline/with_replies
Sterker nog... ik schrijf dit jaar al af. Mercedes en Lewis WDC confirmed. Dik 0.6 op de rest en wie weet wat ze nog in de pocket hebben. Dit gaan RBR en Ferrari gewoon niet bijhalen. Nooit eerder voorgekomen ook.Quad schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:06:
[...]
Noem mij dan ook maar negatief, maar ik sluit me hier volledig bij aan! Had het niet beter kunnen omschrijven.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:41:
[...]
Sterker nog... ik schrijf dit jaar al af. Mercedes en Lewis WDC confirmed. Dik 0.6 op de rest en wie weet wat ze nog in de pocket hebben. Dit gaan RBR en Ferrari gewoon niet bijhalen. Nooit eerder voorgekomen ook.
Aero regels zijn in Mercedes hun voordeel en Pirelli heeft de rest omzeep geholpen met de toch al erg goede Mercedes auto en motor beginnen ze ieder weekend met 3-0 voorsprong.
Ik ben negatief, ik weet het maar het is gewoon volstrekt onrealistisch om te denken dat Ferrari en RBR dit gat gaan dichten en dan weten we dus nog niet eens of Mercedes wel op 100% hun races afwerkt momenteel. Het feit dat Bottas races kan winnen zegt mijns inzien eigenlijk al genoeg.
Misschien dat er nog een Lewis vs Bottas komt en het net zo spannend maakt als Lewis vs Rosberg.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:41:
[...]
Sterker nog... ik schrijf dit jaar al af. Mercedes en Lewis WDC confirmed. Dik 0.6 op de rest en wie weet wat ze nog in de pocket hebben. Dit gaan RBR en Ferrari gewoon niet bijhalen. Nooit eerder voorgekomen ook.
[...]
Gaaf! Maar dat jullie hier zomaar foto's mochten maken verbaast mij wel een beetje.Boinkie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:01:
Raceweekend! Was afgelopen week nog op de fabriek en daar werden op dat moment de auto's opgebouwd voor dit weekend. De auto is voor het eerst weer eens compleet uit en in elkaar gezet doordat ze teruggekomen zijn uit Azië. Dit zou in combinatie met de updates voor een betere auto moeten gaan zorgen.
[Afbeelding]
No matter the age, never lose the Kramer inside
nachtnet schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:19:
offtopic:
@Jasphur Wat is er met @AMUSonline aan de hand? Die hebben sinds 27 februari geen posts meer geplaatst. Dat was altijd een goede bron voor twitter foto's van paddock en motorhomes. https://twitter.com/amsonline/with_replies
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 07-05-2019 11:00 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Helemaal mee eens. Gaat het een heel dominant seizoen worden voor Mercedes.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:41:
[...]
Aero regels zijn in Mercedes hun voordeel en Pirelli heeft de rest omzeep geholpen met de toch al erg goede Mercedes auto en motor beginnen ze ieder weekend met 3-0 voorsprong.
Ik ben negatief, ik weet het maar het is gewoon volstrekt onrealistisch om te denken dat Ferrari en RBR dit gat gaan dichten en dan weten we dus nog niet eens of Mercedes wel op 100% hun races afwerkt momenteel. Het feit dat Bottas races kan winnen zegt mijns inzien eigenlijk al genoeg.
En ik zie dat BOT dat gaat weigeren, mocht de call komenikt schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:48:
[...]
Misschien dat er nog een Lewis vs Bottas komt en het net zo spannend maakt als Lewis vs Rosberg.
Maar goed, ik zie Mercedes al team-orders uitdelen aan Bottas zodra die ook maar 1 puntje achter staat in het WDC.
Ik heb de indruk dat het juist de nieuwe banden met dunner loopvlak zijn waar Ferrari en RBR mee worstelen en Mercedes niet. De nieuwe banden hebben namelijk een veel smaller temperatuurwindow waarin ze goed werken en Mercedes heeft dit beter voor elkaar dan de andere 2.TrekDr0p schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:17:
Wat een negativiteit.. mensen we zitten pas in race 4 race 5 komt eraan..
We hebben hierna nog 16 races genoeg om meer puntjes dan MER te halen..
Duidelijk zichtbaar dat FER en RBR meer moeite hebben met de vleugel wijziging dan MER.
De motor van FER lijkt veel sneller te zijn dan de MER alleen komt het door de slechte aero er nog niet uit. RBR heeft misschien niet een snellere motor, maar ook niet een enorm tragere motor dan MER.
Als RBR de banden beter kan laten werken dan kan dat best een groot verschil maken,Anoniem: 1036995 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:39:
Horner heeft aangegeven dat het reuze meevalt en meer fine tuning is van de wagen zodat de banden beter hun werk doen.
[ Voor 12% gewijzigd door -Moondust- op 07-05-2019 11:30 ]
But can it do the Kessel Run in twelve parsecs?Jelte schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:23:
[...]
Zal het hele plaatje niet includen.
https://www.outerplaces.c...0ship%20in%20universe.png
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Uiteraard, zelfs op de fiets zou dat kunnen. Parsec is namelijk een aanduiding van afstand, niet van tijd-afstand.SnowDude schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:26:
[...]
But can it do the Kessel Run in twelve parsecs?
Maar slechte temp in de banden heeft toch ook weer met aero/downforce te maken?-Moondust- schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:26:
[...]
Ik heb de indruk dat het juist de nieuwe banden met dunner loopvlak zijn waar Ferrari en RBR mee worstelen en Mercedes niet. De nieuwe banden hebben namelijk een veel smaller temperatuurwindow waarin ze goed werken en Mercedes heeft dit beter voor elkaar dan de andere 2.
Max had de vorige GP veel moeite om zijn banden op temperatuur te krijgen na de SC. Daar heb ik hem de afgelopen jaren nooit over gehoord. Zodra Ferrari en RBR dit ook in de vingers krijgen gaan ze pas naar Mercedes toekruipen. Ik hoop uiteraard dat dat de aankomende GP al is.
[...]
Als RBR de banden beter kan laten werken dan kan dat best een groot verschil maken,
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wel eerst even bijpompen, anders is de spanning nog te laagSpotmatic schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:35:
Ik zeg: terug naar de banden van vorig jaar en de spanning is terug.
Is allemaal gerelateerd inderdaad maar feit lijkt dat MER betere met de wijziging van de banden kan omgaan dan FER en RBR. Hopelijk hebben FER en RBR hun huiswerk goed gedaan en weten ze de banden ook in het juist raamwerk te krijgen in Spanje.TrekDr0p schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:32:
Maar slechte temp in de banden heeft toch ook weer met aero/downforce te maken?
Aangezien ze aangaven dat er nu teveel wind recht op de band komt en hierdoor zijn downforce verpest.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
@-Moondust-, de indruk? Vorig jaar had Pirelli voor sommige circuits (ook voor Spanje dacht ik), al banden met een dunner loopvlak. Daarmee hadden de Mercedessen veel minder problemen dan met de nog wat dikkere band. Dat Mercedes hier vooral het voordeel uit zou gaan halen voor dit jaar, dat was vooraf al een uitgemaakte zaak.-Moondust- schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:26:
[...]
Ik heb de indruk dat het juist de nieuwe banden met dunner loopvlak zijn waar Ferrari en RBR mee worstelen en Mercedes niet. De nieuwe banden hebben namelijk een veel smaller temperatuurwindow waarin ze goed werken en Mercedes heeft dit beter voor elkaar dan de andere 2.
Max had de vorige GP veel moeite om zijn banden op temperatuur te krijgen na de SC. Daar heb ik hem de afgelopen jaren nooit over gehoord. Zodra Ferrari en RBR dit ook in de vingers krijgen gaan ze pas naar Mercedes toekruipen. Ik hoop uiteraard dat dat de aankomende GP al is.
[...]
Als RBR de banden beter kan laten werken dan kan dat best een groot verschil maken,
[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 07-05-2019 12:36 ]
Testing, one, two ...
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik heb de R&D van RedBull hoog staan , maar die van Ferrari en Mercedes zullen er inderdaad niet voor onderdoen.Anoniem: 1036995 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:39:
Wat we al dachten zegt Grosjean hardop. Alle teams komen met grote updates aan hun wagen, dus ook Ferrari en Mercedes natuurlijk.
En als Mercedes weer een stap vooruit maakt, blijft het gat natuurlijk even groot![]()
https://www.gptoday.net/n...e-met-b-auto-aan-de-start
Williams gebruikt stiekem de auto van vorig jaar en Russel en Kubica krijgen podium.NitroX infinity schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:30:
Maar even een voorspelling doen;
Vettel ramt Lewis van de baan uit frustratie.
Ferrari verpest Leclerc's strategie.
Bottas krijgt een klapband.
Max wint
.
Het gat tussen RB met Ferrari en Mercedes is aan het einde van het seizoen meestal een stuk kleiner dan aan het begin van het seizoen. Dat komt natuurlijk door verschillende factoren, maar een daarvan is de R&D van RedBull. Het probleem dat ze bij RBR hebben is echter dat de initiele auto niet goed genoeg is.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:45:
[...]
Ik heb de R&D van RedBull hoog staan , maar die van Ferrari en Mercedes zullen er inderdaad niet voor onderdoen.
Mogelijk dat het gat alleen maar groter wordt ipv kleiner.
( uiteraard hoop ik het niet, want er mag wel wat spanning in komen )
[ Voor 6% gewijzigd door ThomasG op 07-05-2019 13:01 ]
Klopt, en daarom zal Max ook nooit kampioen worden in een Red Bull. Ze beginnen altijd heel matig aan het seizoenThomasG schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:01:
[...]
Het gat tussen RB met Ferrari en Mercedes is aan het einde van het seizoen meestal een stuk kleiner dan aan het begin van het seizoen. Dat komt natuurlijk door verschillende factoren, maar een daarvan is de R&D van RedBull. Het probleem dat ze bij RBR hebben is echter dat de initiele auto niet goed genoeg is.
Dat kan niet want volgens Abiteboul zal Renault komend weekend alles op orde hebben, dus het wordt een 1/2 voor Renault.NitroX infinity schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:30:
Maar even een voorspelling doen;
Vettel ramt Lewis van de baan uit frustratie.
Ferrari verpest Leclerc's strategie.
Bottas krijgt een klapband.
Max wint
.
Dus Abiteboul heeft zijn eigen ontslag aangekondigt?ppbruins schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:14:
[...]
Dat kan niet want volgens Abiteboul zal Renault komend weekend alles op orde hebben, dus het wordt een 1/2 voor Renault.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Een race is nooit saai.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:42:
Ik hoop niet dat de reacties ook echt de race gaan worden, deze voorspellen een saaie race..
"When you grow up your heart dies"
Hier ben ik het volledig mee eens. Het verbaasd mij al jaren dat RBR het seizoen enorm zwak start en zo sterk eindigt.Anoniem: 1036995 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:03:
[...]
Klopt, en daarom zal Max ook nooit kampioen worden in een Red Bull. Ze beginnen altijd heel matig aan het seizoen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Van der Garde blaat maar wat. Alsof hij het ook allemaal weetppbruins schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:33:
van der Garde met Red Bull komt met een compleet nieuwe auto in Spanje;
Only 'subtle' upgrades for Red Bull in Spain - Christian Horner
https://www.motorsportwee...lvr.it&utm_medium=twitter
Is wel een ex F1-coureur he.Anoniem: 1036995 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:38:
[...]
Van der Garde blaat maar wat. Alsof hij het ook allemaal weet
Dat dachten ze destijds bij Sauber ookAnoniem: 1036995 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:38:
[...]
Van der Garde blaat maar wat. Alsof hij het ook allemaal weet
Er zijn wel meer RBR kampioenen geweest, hoor. Vettel heeft bij RBR meer gewonnen dan bij Ferrari.Anoniem: 1036995 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:03:
[...]
Klopt, en daarom zal Max ook nooit kampioen worden in een Red Bull. Ze beginnen altijd heel matig aan het seizoen
Abiteboul maakt van Renault bijna Remynault. Ze zijn uiteraard niet de enige die met upgrades komen, maar dat laat hij altijd achterwege.ppbruins schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:14:
[...]
Dat kan niet want volgens Abiteboul zal Renault komend weekend alles op orde hebben, dus het wordt een 1/2 voor Renault.
[ Voor 36% gewijzigd door Stoelpoot op 07-05-2019 13:44 ]
Maar dat was niet in het V6-Turbo-tijdperkStoelpoot schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:42:
[...]
Er zijn wel meer RBR kampioenen geweest, hoor. Vettel heeft bij RBR meer gewonnen dan bij Ferrari.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Alleen is dat meestal dat moment in seizoen dat Mercedes het jaar gaat uitzingen op 80% van de snelheid omdat het WDC al binnen is en Lewis formeel nog even moet deelnemen aan een wedstrijd om zijn WDC veilig te stellen. De 6 races daarna mankeert er opeens van alles aan de Mercedes, begint Lewis spoken te horen en wordt Bottas weer Bottas en drukt 20 meter voor de finish dat ding in de vangrail of laat zich inhalen door FI’s , Saubers en spint bij verwachting achter de safetey car.ThomasG schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:01:
[...]
Het gat tussen RB met Ferrari en Mercedes is aan het einde van het seizoen meestal een stuk kleiner dan aan het begin van het seizoen. Dat komt natuurlijk door verschillende factoren, maar een daarvan is de R&D van RedBull. Het probleem dat ze bij RBR hebben is echter dat de initiele auto niet goed genoeg is.
Ik denk dat ze al eerder het e.e.a. meegenomen hebben dat in eedere seizoenen pas in Spanje zou komen en dus al veel kruid verschoten hebben.wowly schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:52:
Dit wordt de eerste race in Europa, waarbij iedereen zijn updates heeft meegenomen. Bij de een zullen ze werken, bij de ander niet zo. Bij RBR werken ze meestal heerlijk alsook bij Mercedes. Had vorig jaar Ferrari hier niet hun goede "streak" gebroken die een verkeerd pad te nemen in de Aero ontwikkeling?
Ik denk dat Horner zit te downplayen, traditioneel wordt hier flink geinvesteerd in Aero...
Het seizoen zal waarschijnlijk wel weer een catch-up van Mercedes zijn, maar dat betekent niet dat het daarom minder leuk is? Bottas is flink aan het zagen aan de stoelpoten van Hamilton, Ferrari staat er goed voor, het middenveld is intens, Max valt niet random uit door een bepaald product achterin de wagen. Nee ik ben het niet eens met de negatieve teneur, ik vind het een leuk seizoen nu al!! En ben zeer benieuwd naar de race!!!! Jihaaas
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
En dat het Renault blok niet genoeg leverde. Wellicht/hopelijk kunnen ze nu sneller aanhaken icm Honda powerTurbo-Puppy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:53:
[...]
Alleen is dat meestal dat moment in seizoen dat Mercedes het jaar gaat uitzingen op 80% van de snelheid omdat het WDC al binnen is en Lewis formeel nog even moet deelnemen aan een wedstrijd om zijn WDC veilig te stellen. De 6 races daarna mankeert er opeens van alles aan de Mercedes, begint Lewis spoken te horen en wordt Bottas weer Bottas en drukt 20 meter voor de finish dat ding in de vangrail of laat zich inhalen door FI’s , Saubers en spint bij verwachting achter de safetey car.
Best fan’s in the world politiek dus.
Mijn boefje is liev!
Horner zegt dat het een grote stap is, maar een evolutie van het huidige chassis. Ik hoor ieder jaar de wildste verhalen over een 'volledig nieuwe auto' voor Red Bull, maar in alle gevallen viel het visueel gezien in ieder geval wel mee.wowly schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:52:
Dit wordt de eerste race in Europa, waarbij iedereen zijn updates heeft meegenomen. Bij de een zullen ze werken, bij de ander niet zo. Bij RBR werken ze meestal heerlijk alsook bij Mercedes. Had vorig jaar Ferrari hier niet hun goede "streak" gebroken die een verkeerd pad te nemen in de Aero ontwikkeling?
Ik denk dat Horner zit te downplayen, traditioneel wordt hier flink geinvesteerd in Aero...
Het seizoen zal waarschijnlijk wel weer een catch-up van Mercedes zijn, maar dat betekent niet dat het daarom minder leuk is? Bottas is flink aan het zagen aan de stoelpoten van Hamilton, Ferrari staat er goed voor, het middenveld is intens, Max valt niet random uit door een bepaald product achterin de wagen. Nee ik ben het niet eens met de negatieve teneur, ik vind het een leuk seizoen nu al!! En ben zeer benieuwd naar de race!!!! Jihaaas
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 07-05-2019 14:02 ]
Het een sluit het ander nog niet direct uit.ATS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:56:
[...]
Ik denk dat ze al eerder het e.e.a. meegenomen hebben dat in eedere seizoenen pas in Spanje zou komen en dus al veel kruid verschoten hebben.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq