[F1 2019] Race 5 GP van Spanje + testdagen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 82.153 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

:(:)

Chronisch onderstuur zou inderdaad kunnen duiden op te weinig DF aan de voorkant met het innovatieve voorvleugel concept.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:42

Soggney

Zeekomkommer

YakuzA schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:31:
[...]

:(:)

Chronisch onderstuur zou inderdaad kunnen duiden op te weinig DF aan de voorkant met het innovatieve voorvleugel concept.
Ik meen me ook te herinneren dat ofwel Adrian Newey ofwel Christan Horner een keer vermeld had tijdens de testdagen dat ze hadden gekeken naar dat concept, maar dat ze er toen ook bewust niet voor gekozen hadden. Waarschijnlijk net hierom.

Ook jammer voor Mclaren als dit zo blijkt. Zij gingen net over naar deze vleugel.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:53
Soggney schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:04:
[...]

Ik meen me ook te herinneren dat ofwel Adrian Newey ofwel Christan Horner een keer vermeld had tijdens de testdagen dat ze hadden gekeken naar dat concept, maar dat ze er toen ook bewust niet voor gekozen hadden. Waarschijnlijk net hierom.

Ook jammer voor Mclaren als dit zo blijkt. Zij gingen net over naar deze vleugel.
RBR heeft precies hetzelfde probleem helaas, met zelfs een minder krachtigere PU. Zie ook commentaar van Max na gisteren, de Red Bull was net als Ferrari in alle bochten langzamer dan Mercedes..

https://www.motorsport.co...s-corners/4387273/?nrt=54

[ Voor 6% gewijzigd door Grimmie187 op 13-05-2019 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:32
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6YpbB7X4AAvFt3.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Cyrill wie??? dat die nog steeds daar rondloopt is echt een wereld wonder....
Wij gaan red bull wel even pakken... nog even en ze worden gepakt door williams :O.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:36
Oei, er is hier iets gezet over Abiteboul. We zijn weer vertrokken voor 4 pagina's Renault/Abiteboul bashen

Over de voorvleugel. Was het niet in één van die filmpjes na de voorjaarstesten dat er gezegd werd dat Ferrari misschien initieel een betere vleugel had maar waar weinig evolutie mogelijk was zonder de rest van de aero om zeep te helpen. Terwijl Mercedes misschien minder was maar veel meer mogelijkheden. Denk dat dit nu wel bewezen is

[ Voor 61% gewijzigd door Kenhas op 13-05-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Grimmie187 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:10:
[...]

RBR heeft precies hetzelfde probleem helaas, met zelfs een minder krachtigere PU. Zie ook commentaar van Max na gisteren, de Red Bull was net als Ferrari in alle bochten langzamer dan Mercedes..

RBR lijkt het aero-pakket wel ietwat beter op orde te hebben dan Ferrari als we de Honda PU als de mindere zien. Ik geloof niet dat het probleem dezelfde oorzaak heeft bij beide teams, het gevolg als in; langzamer dan Mercedes is inderdaad wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:53
Razr schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:21:
[...]

RBR lijkt het aero-pakket wel ietwat beter op orde te hebben dan Ferrari als we de Honda PU als de mindere zien. Ik geloof niet dat het probleem dezelfde oorzaak heeft bij beide teams, het gevolg als in; langzamer dan Mercedes is inderdaad wel hetzelfde.
De oorzaak is in beide gevallen te weinig downforce.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Grimmie187 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:23:
[...]

Abstract gezien wel inderdaad. Ik denk dat de FER/RBR engineers toch geen genoegen nemen met deze conclusie als het onderzoek afgerond is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-06 22:55
[...]

Volgens mij zijn ze hier niet op verder gegaan omdat er short-term wel veel winst was maar er dan ook weinig aanknopingspunten waren om de auto gedurende het seizoen door te ontwikkelen.
Met het huidige concept hadden ze meer opties om de auto te verbeteren.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

@Razr dat is natuurlijk ook hun werk, wij als gewone toeschouwer kunnen helaas niet in de keuken kijken bij de teams.
Laten we hopen dat de wet van de remmende voorsprong deze testdagen toegepast wordt op MERC. En de stappen die Ferrari/RB/Renault/Mclaren/... kunnen nemen groter zijn dan het eerste team.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 12:54

Pathogen

Shoop Da Whoop

ThomasG schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:05:
[...]
Lewis Hamilton is beginnen met kijken bij S08E01, en daar heeft hij spijt van _O-
Ik denk dat 'ie wel van spoilers houdt anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 23-06 09:17
Grimmie187 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:23:
Niet alleen downforce meen ik. Bij de langzame bochten gaat het meer om de mechanische grip, downforce doet daar niet zoveel vanwege de lage snelheid.

En sowieso lijkt Mercedes de banden veel beter in het window te kunnen houden, dus ook daar hebben ze flink voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Grimmie187 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:10:
[...]

Mercedes is al vanaf Australie bezig om de locatie waar het 5e (bovenste) element aan de wing endplate zit omlaag te brengen.
Die lijken dus ook gewoon uiteindelijk voor een middenweg te settlen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ppbruins
Anoniem: 217290 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:19:
Cyrill wie??? dat die nog steeds daar rondloopt is echt een wereld wonder....
Wij gaan red bull wel even pakken... nog even en ze worden gepakt door williams :O.
Alain weet het ook niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6X8d1eXoAAMsOn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Er was een moment dat Olav een heel verhaal over de Safety Car aan het houden was, waarbij een behoorlijke tijd een Williams in beeld was met twee slingerende Ferrari's erachter. Geen Safety Car te zien...

Was ik de enige die op dat moment dacht dat Olav of de FOM regie een geintje maakte door de illusie te wekken dat de Williams niveautje Safety Car was?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Laatst online: 22-06 21:34
Hahaha dat gezicht sprak echt boekdelen ja, fantastisch.....

Iedereen is druk bezig met het verwerken van de suprematie van Mercedes een de gevolgen daarvan voor dit seizoen. Wat zou het gaaf zijn als RedBull nog de vleugels kreeg een ze voorbij gaat dit seizoen.... Tot die tijd ben ik tevreden als ze Ferrari voorbij blijven

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Deze quote is vrij eerlijk en zelf kritisch van Abiteboul.
Nu Max niet meer bij Renault zit(qua motoren), is bij mij ook wrok richting Renault eigenlijk wel weg. Af en toe wel sneu dat Renault door sommigen nog altijd ondergescheten wordt, en ook Daniel Ricciardo krijgt soms de volle laag.

Vind het persoonlijk jammer voor zowel Ricciardo als Hulkenberg dat het nu wat minder gaat met Renault, wat mij betreft mogen ze de strijd aangaan met Red Bull.

Unpopular opinion misschien, maar boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
StealthyPeanut schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:13:
[...]

Voor de F1 als sport in het geheel, zijn paydrivers in het verleden en heden (laatste jaren) gewoon cruciaal geweest voor de sport. En nog steeds: niemand zit te wachten op 12 auto's op de grid.

In mijn post bedoelde ik 2 dingen:

- Een investeerder/sportfanaat die een F1 team koopt (Stroll, Minardi, Prost, Jordan, Williams, Stewart, Sauber)) is noodzakelijk voor de sport. Anders rijd je alleen met Ferrari, McLaren, Renault en Mercedes rond. En als diegene dan bepaalt dat er 1 iemand in rijdt die iets minder goed is, maar wel gewoon races gewonnen heeft in het verleden in lagere klassen, prima.

- Dan de paydrivers: Ik denk dat jij dit zwaar onderschat. Kijk eens naar het verleden aan teams die draaien om pay drivers. In het verleden had 50% van de teams paydrivers nodig om rond te komen. Zelfs Williams had er 10 per seizoen in de jaren '75 en '76, anders hadden ze niet eens meer bestaan dezer dagen. Of dit nou persoonlijke sponsoren zijn of een echte zak met geld, dat doet er niet toe imho. Lauda nam ook een zak geld mee door een lening, omdat hij geen sponsor kon vinden. Kijk wat dit gebracht heeft. in 2019 gaat het weer goed met de wereldeconomie en zijn de paydrivers minder noodzakelijk. Maar ook Alfa Romeo had nooit opnieuw ingestapt zonder het voorwerk van Peter Sauber. En Sauber is lang afhankelijk geweest van paydrivers (Pedro Diniz anyone?).

Als je daarnaast ook nog in laatste jaren kijkt, zie je de volgende namen als paydrivers (welke allemaal overwinningen hebben in de GP2, GP3 en F3); Sergio Pérez, Pastor Maldonado, Marcus Ericsson, Felipe Nasr, Esteban Gutiérrez, Rio Haryanto, Will Stevens, Jolyon Palmer, Lance Stroll and Sergey Sirotkin. Ook mannen als Niki Lauda, Michael Schumacher en Fernando Alonso betaalden gewoon voor hun eerste stoeltje. Waren het allemaal toppers? Verre van zelfs, maar veldvulling in de F1 is net zo belangrijk als een wereldkampioen.

Zoals gezegd: in een utopische gedachte rijden de 20 beste rijders ter wereld rond in de formule 1. Maar in realiteit is dit haast onmogelijk, zeker om de lange termijn te garanderen. Fabrieksteams zijn heel anders betrokken bij de sport. Als er in de boardroom wordt bepaald dat er geen 400 miljoen per jaar over is om in de F1 te stoppen, dan zijn ze het volgende jaar gewoon weg. In 2008 stopte zelfs 3 fabrieksteams tegelijk (Toyoto, Honda, BMW) vanwege de kredietcrisis.

En Stroll? Die valt best wel mee. Ook nog kampioen geweest in de Toyota series en F3 en F4. Wat wil je nog meer verwachten van iemand die in de F1 stapt?
Dat er zakenmensen zijn die wat geld pompen in een team is prima, en ook goed voor de sport zodat er meer teams aan de start zijn

Echter denk ik dat het beter is een soort ondergrens aan talent te hebben voor je een superlicentie krijgt. Het is imo nu te makkelijk die te verkrijgen.

Wat krijg je als slechte rijders dan niet meer kunnen mee doen ? dan zal Papa Stroll wellicht niet meer geld mee brengen. Even los van of Stroll wel of niet kan racen, wellicht is die best goed

Zal dan het resultaat zijn dat er een team minder is of zijn er andere partijen die een zak geld op tafel leggen ? Ik ben van mening dat er best mensen te vinden zijn die wel een F1 team draaiende willen houden en die niet perse hun zoontje in het stoeltje willen

En al mocht dit niet het geval zijn, dan moet de F1 iets verzinnen om het goedkoper te maken mee te doen zodat die animo er wel is.

Mocht dit allemaal niet kunnen dan heeft de F1 imo geen bestaansrecht en mag het van mij verdwijnen

Betere rijders, is beter voor de sport. Payed drivers die er niets van kunnen is een wanvertoning en doet af van de sport en is een disrespect naar fan's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:27
Zit mij af te vragen of Renault ook flink achteruit gaat doordat Max geen feedback meer geeft?
Niet dat ik persé een diehard Max fan ben, maar Renault lijkt harder achteruit gegaan dan iedereen dacht, ook qua het verschil in vermogen en ontwikkeling in betrouwbaarheid.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:46

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/60080543_2266539403392536_4264349586543345664_o.jpg?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=5c9110101ec3093125cf885074c8356f&oe=5D56894E

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/60357388_2266539276725882_5370934815002460160_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=c7e1036bf2e6bdefb538a0715cde31c7&oe=5D54E564

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/60236541_2266539390059204_3095041901233963008_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=8743557a350dbd178ddaa025e0513a9e&oe=5D295A00

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/60142642_2266539413392535_1955452834107359232_o.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=0697a06146d4b38adb6701acc97797d1&oe=5D5A8CA8

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/60023249_2266539516725858_6001495035495841792_o.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=cb1e18e6409fda838fabaf435756ebde&oe=5D75C713

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Maarten_E schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:33:
Zit mij af te vragen of Renault ook flink achteruit gaat doordat Max geen feedback meer geeft?
Niet dat ik persé een diehard Max fan ben, maar Renault lijkt harder achteruit gegaan dan iedereen dacht, ook qua het verschil in vermogen en ontwikkeling in betrouwbaarheid.
Goede feedback is essentieel voor de ontwikkeling inderdaad , Heb geen idee hoe sterk RIC or HUL daar in is, maar Max schijnt daar heel goed in te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Tja, ik zei het al voor deze race tegen je. Hoop nu gewoon maar op Verstappen die de Mercedessen af en toe (lees Monaco) nog verslaat. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:30
[...]

Zowel RB als Mercedes hebben dit concept ook getest in hun simulators en ze dachten inderdaad dat deze uiteindelijk toch minder zou zijn dan het 'normale' concept.

Iemand dit stukje weleens gelezen? https://www.bbc.com/sport/formula1/47527705
Let ook op wanneer het geschreven is, direct voor de 1e GP, dus toen het nog leek alsof Ferrari oppermachtig zou worden. Vrees dat de achterstand van Ferrari alleen maar verder gaat toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
kevlar01 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:22:
[...]

Deze quote is vrij eerlijk en zelf kritisch van Abiteboul.
Dat mag ook wel want meneer beweerde dat Renault alles op orde zou hebben tijdens de Spaanse GP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:32

Amphiebietje

In de blubber

ppbruins schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:46:
[...]

Dat mag ook wel want meneer beweerde dat Renault alles op orde zou hebben tijdens de Spaanse GP..
De quote leest een beetje alsof Cyril heel erg op zijn kop heeft gehad van iemand die meer over het budget te zeggen heeft dan hijzelf. 8)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:58
NRC heeft aardige foto’s van Max in Barcelona:

https://www.nrc.nl/nieuws...pen-in-barcelona-a3960020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 11:32

Chiron

Moderator Discord
Malt007 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:44:
[...]

Zowel RB als Mercedes hebben dit concept ook getest in hun simulators en ze dachten inderdaad dat deze uiteindelijk toch minder zou zijn dan het 'normale' concept.
En RB kon het afkijken van Toro Rosso, die wel met een soortgelijke voorvleugel rijden.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kennelijk was Vettel het weer eens zat met Ferrari en hun strategieën. Gewoon zelf gezegd dat hij nu moest pitten. :P

Deed me aan 2016 denken waar Vettel het ook helemaal zat was met Ferrari hun strategische beslissingen. :+
[YouTube: Sebastian Vettel Team Radio - 8 Seconds Undercut - F1 2016 Germany]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 16:39
LockeJohn schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:26:
[...]

Dat er zakenmensen zijn die wat geld pompen in een team is prima, en ook goed voor de sport zodat er meer teams aan de start zijn

Echter denk ik dat het beter is een soort ondergrens aan talent te hebben voor je een superlicentie krijgt. Het is imo nu te makkelijk die te verkrijgen.

Wat krijg je als slechte rijders dan niet meer kunnen mee doen ? dan zal Papa Stroll wellicht niet meer geld mee brengen. Even los van of Stroll wel of niet kan racen, wellicht is die best goed

Zal dan het resultaat zijn dat er een team minder is of zijn er andere partijen die een zak geld op tafel leggen ? Ik ben van mening dat er best mensen te vinden zijn die wel een F1 team draaiende willen houden en die niet perse hun zoontje in het stoeltje willen

En al mocht dit niet het geval zijn, dan moet de F1 iets verzinnen om het goedkoper te maken mee te doen zodat die animo er wel is.

Mocht dit allemaal niet kunnen dan heeft de F1 imo geen bestaansrecht en mag het van mij verdwijnen

Betere rijders, is beter voor de sport. Payed drivers die er niets van kunnen is een wanvertoning en doet af van de sport en is een disrespect naar fan's
Betere rijders altijd beter, maar zeggen dat Stroll er echt niets van kan blijft gewoon onzin, zeker op basis van random fouten welke altijd kunnen gebeuren (natuurlijk bij sommigen eerder dan anderen) als je op de limiet rijdt en wat te bewijzen hebt.

Is dan opeens Max ook een beunhaas, omdat hem vorig jaar 3-4x in de hekken of een andere auto hangt?

Was Jos Verstappen in de jaren 90 dan zo slecht, omdat hij met zowat de slechtste auto op de grid wat wilde bewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

cannibal schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:20:
[...]

Betere rijders altijd beter, maar zeggen dat Stroll er echt niets van kan blijft gewoon onzin, zeker op basis van random fouten welke altijd kunnen gebeuren (natuurlijk bij sommigen eerder dan anderen) als je op de limiet rijdt en wat te bewijzen hebt.

Is dan opeens Max ook een beunhaas, omdat hem vorig jaar 3-4x in de hekken of een andere auto hangt?

Was Jos Verstappen in de jaren 90 dan zo slecht, omdat hij met zowat de slechtste auto op de grid wat wilde bewijzen?
Met dit verschil dat de toppen bij max wat hoger lagen dan van vriend stroll tot nu toe...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Sky weer positief over Max :
https://www.skysports.com...spanish-gp-driver-ratings
"His performance has been phenomenal, and he's extracted every ounce of performance out of the car," said Christian Horner of Max Verstappen, after the Dutchman's drive to third place not only maintained his own impressive run of form but deepened the problems of rivals Ferrari too. Stretching back to last season, Verstappen has finished inside the top four at 10 successive races - a sequence only Lewis Hamilton can match.

At Barcelona, the scene of Verstappen's breakthrough F1 win three years ago aged 18, he split the Ferraris on the grid and then snapped up his big chance to overtake Vettel on the first lap, sweeping round the outside of the German at Turn Four. Such was his serene performance from there that, if anything, he looked more in a race with the dominant Mercedes team than the supposedly-quicker Ferraris. A worthy Driver of the Day - and now on to Monaco, where Verstappen will look to banish some demons...
Rating out of ten: 9.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
cannibal schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:20:
[...]

Zeg ook niet dat Stroll slecht is, Ik zeg dat het idee van payed drivers slecht is in de vorm van coureurs met de weinig talent en puur door geld op die stoel zit. Of Stroll daar bij hoort laat ik in het midden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:57

Martinspire

Awesomeness

Tienen zijn wederom alleen voorbehouden aan Hamilton

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Martinspire schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:29:
[...]

Bij mij staat er toch echt een 9 voor Hamilton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Crashen in de Keuken met Kamphues en Doornbos.

Ik vind het wel een geinig iets.

spoiler:
Op het einde maken ze de datum voor Zandvoort bekend...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:29:
[...]
U vraagt, wij draaien :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:15

AzzKickah

06-CENSORED

sjaool schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:08:

spoiler:
Op het einde maken ze de datum voor Zandvoort bekend...
spoiler:
Maar die is in mijn kalender op een woensdag..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
AzzKickah schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:23:
[...]

spoiler:
Maar die is in mijn kalender op een woensdag..?
spoiler:
Ik lees 3 mei (valt op een zondag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06 11:50

TrekDr0p

QR niet scannen

Zijn de test dagen weer live te zien op F1tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Is er al iemand die wat mooie artikelen over de "wellicht meesturende achterwielen" van Mercedes heeft gevonden? .. op F1t wel veel aanname's en verhalen, maar nog nergens een bron of technisch bekwaam journalist die iets er over kan of wil schrijven.

Gezien het feit Max zo gefocussed was op het achterstreven van de Mercedes na afloop, kon daar best wel eens iets van een kern van waarheid inzitten(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:55
Turbo-Puppy schreef op maandag 13 mei 2019 @ 23:48:
Is er al iemand die wat mooie artikelen over de "wellicht meesturende achterwielen" van Mercedes heeft gevonden? .. op F1t wel veel aanname's en verhalen, maar nog nergens een bron of technisch bekwaam journalist die iets er over kan of wil schrijven.

Gezien het feit Max zo gefocussed was op het achterstreven van de Mercedes na afloop, kon daar best wel eens iets van een kern van waarheid inzitten(?)
Dit bericht is het eerste wat ik er over lees.

Ben wel benieuwd naar die geruchten.
Is dit overigens iets wat in de technische regels afgeschermd is? Of is dit gewoon iets wat niet afgeschermd is, maar waar nog nooit iemand aan gedacht heeft om het te implementeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:25
vosss schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:51:
[...]

Dit bericht is het eerste wat ik er over lees.

Ben wel benieuwd naar die geruchten.
Is dit overigens iets wat in de technische regels afgeschermd is? Of is dit gewoon iets wat niet afgeschermd is, maar waar nog nooit iemand aan gedacht heeft om het te implementeren? :)
Dit krijg je toch. Mensen gaat nu vermoeden dat Mercedes iets totaal anders aan het doen is dan de concurrentie. Het gat is namelijk gigantisch, vermoedelijk nog veel groter dan we in de races zien.
"The dominant factor this weekend was the increased performance advantage Mercedes had over the field – either through the car being let loose upon the track that's most demanding of aerodynamics, or through the effectiveness of its upgrades. It was significantly faster than the Ferrari through every single corner, a cumulative advantage that the Ferrari’s lower drag couldn’t begin to counter. The Merc was particularly devastating through the slow turns of the final sector where that rear-wheel-steer element of the rear suspension seemed particularly valuable. "

"The Mercedes W10 carried a revised front wing that worked in conjunction with a radically reconfigured barge board. There were three extravagant vortex generators within that hideous-looking complexity where before there’d been one, suggesting that a major unblocking of the airflow passage up and/or downstream had been achieved (enabling extra vortices to work in creating more downforce without losing the advantage of that with more drag). The implication was the speed of the flow down the lower flanks of the bodywork and through the gap between the rear wheel and diffuser had been significantly increased, pulling harder on the underfloor flow and increasing downforce that way. It was one of the most powerful aero upgrades Merc has ever conceived, reckoned to be worth at least 0.3sec."
https://www.motorsportmag...spanish-grand-prix-report

Ik hoop dat er snel wat gaat veranderen, want na alle verwachtingen aan het begin van het seizoen doet dit de F1 geen goed. Sinds 2014 is er geen enkele andere kanshebber voor de titel geweest dan een Mercedes-coureur. Zelfs tijdens het tijdperk van Schumacher en Vettel bij Red Bull was er veel meer concurrentie.

[ Voor 71% gewijzigd door NotSoSteady op 14-05-2019 01:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Testdagen _/-\o_

2 dagen extra lullen in beide topics dus :+
en auto´s on track met rookies

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:21:
[...]

Met dit verschil dat de toppen bij max wat hoger lagen dan van vriend stroll tot nu toe...
Verschil is ook dat Stroll het met een ondermaatste Williams en middelmatige Racing Point moet doen... Nu wil ik niet beweren dat Stroll een betere of zelfs maar gelijkwaardige coureur is dan bijvoorbeeld een Verstappen maar het Stroll bashen is altijd wel heel erg makkelijk. Olav Mol heeft er ook altijd een handje van om dergelijke coureurs lekker af te gaan zitten zeiken maar als Max de wagen tijdens een opwarmronde laat spinnen hoor je hem niet.

Ik denk dat iedere coureur welke er momenteel in de F1 rijdt zijn stoeltje meer dan verdiend heeft met uitzondering van Kubica welke momenteel alleen maar rond rijd vanwege de centen welke hij mee heeft gebracht en een stukje sentiment / resultaten uit het verleden.

Als er momenteel dus iemand rond rijdt welke niets te zoeken heeft in de F1 is het Kubica wel, klinkt misschien lullig maar ik vond dat Jacques Villeneuve begin dit jaar toch echt wel een puntje had.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Ankona schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:19:
[...]

Zo dom vind ik de keuze van Ricciardo niet. Bij RBR werd hij duidelijk tweede viool en ook daar namen ze een gok met een nieuwe motor. Renault was er nog niet maar heeft wel het budget en maakt progressie. Voor Ricciardo was dit dus de enige kans, een grote gok was het wel. En je weet ook als buitenstaander niet hoe hij binnen RBR behandeld werd en of hij daar nog enig perspectief geboden kreeg of misschien wel druk voelde plaats te maken voor nieuw/goedkoper talent.

En wat betreft de historie van Renault. Die hebben al de nodige successen gehaald. Alleen nu in het hybride tijdperk hebben ze hun draai nog niet gevonden.
Tweede viool wordt je niet, dat laat je je gebeuren. Dat zie je aan Bottas en in eerder Rosberg bij Mercedes. Je moet er zelf staan om de nummer één van het team te worden. Zie maar dat je consistent je teamgenoot achter je laat en je wordt vanzelf nummer 1 in het team. Ze hebben Ric dezelfde deal geboden als Max kreeg, maar het was niet genoeg. Kennelijk wilde juist hij de onbetwiste nummer 1 zijn in het team, en dát wilde RBR terecht niet bieden. Bij Renault is hij dat financieel in elk geval wel, maar qua racen ben ik nog niet overtuigd dat Ric vs Hul in het voordeel van de eerste gaat uitpakken dit jaar...

Dat je in het eerste, of in het tweede seizoen "je draai" nog niet gevonden hebt is volstrekt te begrijpen. Maar we hebben dit concept nu al een jaar of 6; dan moet je het toch wel een keer in de vingers hebben?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

R2D2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:33:
[...]

Verschil is ook dat Stroll het met een ondermaatste Williams en middelmatige Racing Point moet doen... Nu wil ik niet beweren dat Stroll een betere of zelfs maar gelijkwaardige coureur is dan bijvoorbeeld een Verstappen maar het Stroll bashen is altijd wel heel erg makkelijk. Olav Mol heeft er ook altijd een handje van om dergelijke coureurs lekker af te gaan zitten zeiken maar als Max de wagen tijdens een opwarmronde laat spinnen hoor je hem niet.

Ik denk dat iedere coureur welke er momenteel in de F1 rijdt zijn stoeltje meer dan verdiend heeft met uitzondering van Kubica welke momenteel alleen maar rond rijd vanwege de centen welke hij mee heeft gebracht en een stukje sentiment / resultaten uit het verleden.

Als er momenteel dus iemand rond rijdt welke niets te zoeken heeft in de F1 is het Kubica wel, klinkt misschien lullig maar ik vond dat Jacques Villeneuve begin dit jaar toch echt wel een puntje had.
Volgens mij deden de Williams en FI het niet slechter dan de Toro Rosso van max in z'n eerste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Ik heb het niet nagekeken, maar op sommige fora schijnt men Stroll juist een van de betere coureurs in de regen te vinden. Ik kan me ook een race herinneren (ik weet niet meer welke) waarin het regende en Stroll zet goed reed.....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:00
wowly schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:00:
Ik heb het niet nagekeken, maar op sommige fora schijnt men Stroll juist een van de betere coureurs in de regen te vinden. Ik kan me ook een race herinneren (ik weet niet meer welke) waarin het regende en Stroll zet goed reed.....
Waarschijnlijk bedoel je de kwalificatie in Monza (2017?)? Daar werd hij toen 4e en door de grid penalties van de Red Bulls starte hij toen 2e. Tegelijkertijd stond hij vorig jaar in Hongarije in de kwalificatie dan wel weer in de muur, in de regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Het zou kunnen, kan het me niet goed herinneren. Als ik ergens wat tijd vond ga ik eens kijken op het vwww

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-06 22:59
Ik heb zo toch wel ontzettend veel respect voor Lewis.

Hamilton bedankt doodzieke Harry (5) met F1-bolide en beker Grand Prix Spanje

https://www.ad.nl/buitenl...and-prix-spanje~a800e43b/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:40

Tripl3 D

Brother in Arms

Apart, dit lijkt toch echt GAS met een 33 Max Verstappen petje op:

https://www.nrc.nl/nieuws...na-a3960020#photo=NDY0MTk

Kijk maar eens naar die (bakke)baard

Edit: Vergelijk maar eens met deze:

https://www.nrc.nl/nieuws...na-a3960020#photo=NDM1NTY

[ Voor 13% gewijzigd door Tripl3 D op 14-05-2019 08:11 ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Daar staat ook bij de coureur :p dus denk dat ze dat zelf ook door hadden dat er iets niet klopt. Bij alle andere foto's spreken ze over Max Verstappen.

Maar dat lijkt inderdaad gasly met een Max petje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-06 13:30
Tripl3 D schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:09:
[...]

Apart, dit lijkt toch echt GAS met een 33 Max Verstappen petje op:

https://www.nrc.nl/nieuws...na-a3960020#photo=NDY0MTk

Kijk maar eens naar die (bakke)baard

Edit: Vergelijk maar eens met deze:

https://www.nrc.nl/nieuws...na-a3960020#photo=NDM1NTY
Ik heb nog beelden van Max gezien dit weekend toen ik dacht: die laat ook lekker z'n baard staan. En nee, het was niet Gasly :). Die zal hij zaterdag of zondag hebben afgeschoren denk ik.

EDIT

Deze dus;

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2i8x0mc.png

Als je dit van boven af filmt, kan het best wel overeenkomen met de foto van NRC. Z'n oor heeft ook dezelfde vorm.

[ Voor 12% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-05-2019 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:53

DataGhost

iPL dev

StealthyPeanut schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:44:
[...]

Ik heb nog beelden van Max gezien dit weekend toen ik dacht: die laat ook lekker z'n baard staan. En nee, het was niet Gasly :). Die zal hij zaterdag of zondag hebben afgeschoren denk ik.
Dat scheelt al gauw twee tienden op het rechte stuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ze zijn los:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6goWhQWsAAQUva?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6goHDXW4AAVjWr?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
Extra chassis voor Ferrari om te testen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6gspS9U0AAi6km.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Is Ferrari met 2 auto's tegelijk op de baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

AzzKickah schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:58:
Pirelli en zichzelf gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
AzzKickah schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:58:
Ja, eentje voor Pirelli en een voor henzelf, aldus Motorsport.com (https://nl.motorsport.com...arcelona-test-f1/4387844/)

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 13:54

Damian

Insane Obtrusion

ppbruins schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:37:

[Afbeelding]
Vette velgen :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ppbruins schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:37:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://shamrock-maastricht.nl/images/producten/20806/Stage_Coach_1848_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Damn, next-level high rake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

AzzKickah schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:18:
[...]

Damn, next-level high rake.
Nieuwe chassis voor Kubica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Het wil maar niet lukken met Alfa op dit circuit.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6g5mEPW4AE3IZK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:37

Bloodclot

Jawier!

Iemand nog iets van een live blogje tijdens de testdagen?

Hieronder beetje de tijden tot 13:00

Formula 1 Spain In-Season Test - Tuesday 1pm Results
1. Valtteri Bottas FIN Mercedes AMG Petronas Motorsport 1m16.525s
2. Charles Leclerc MON Scuderia Ferrari + 0.797s
3. Carlos Sainz ESP McLaren F1 Team + 1.738s
4. Pierre Gasly FRA Aston Martin Red Bull Racing Honda + 1.759s
5. Sebastian Vettel GER Scuderia Ferrari + 1.900s*
6. Daniil Kvyat RUS Red Bull Toro Rosso Honda + 2.072s
7. Pietro Fittipaldi BRA Rich Energy Haas F1 Team + 2.118s
8. Sergio Perez MEX SportPesa Racing Point F1 Team + 3.194s*
9. Nico Hulkenberg GER Renault F1 Team + 3.714s
10. Nick Yelloly GBR SportPesa Racing Point F1 Team + 4.084s
11. Callum Ilott GBR Alfa Romeo Racing + 4.158s
12. Nicholas Latifi CAN ROKiT Williams Racing + 4.483s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Niemand boeit die hele test iets.

Incluis mijzelf.

Niet als reactie op hierboven. Gewoon, constatering.

[ Voor 40% gewijzigd door AzzKickah op 14-05-2019 15:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

AzzKickah schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:07:
Niemand boeit die hele test iets.

Incluis mijzelf.

Niet als reactie op hierboven. Gewoon, constatering.
Ben persoonlijk wel erg verrast dat Mercedes de snelste tijden weet neer te zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meer beelden van de 18 inchers :) of worden die nog niet getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

@Pathogen die worden wel getest kan ik opmaken uit 2 ferrari's op de baan. Maar weinig reporters hier, dus ook weinig om over te replyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 18:42

Edd

Pathogen schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:54:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meer beelden van de 18 inchers :) of worden die nog niet getest?
Volgens mij worden die nu niet getest. Wel worden er 2020 banden getest door Ferrari en Racing Point.

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:45:
[...]

Ben persoonlijk wel erg verrast dat Mercedes de snelste tijden weet neer te zetten. :+
Zandzakken vergeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
COUREUR TEAM TIJD VERSCHIL #
1 FI Valtteri Bottas logo Mercedes 1:15.511 94
2 MC Charles Leclerc logo Ferrari 1:17.322 +1.811 89
3 DE Nico Hülkenberg logo Renault 1:18.051 +2.540 45
4 ES Carlos Sainz jr logo McLaren 1:18.263 +2.752 64
5 FR Pierre Gasly logo Red Bull Racing 1:18.284 +2.773 101
6 DE Sebastian Vettel logo Ferrari 1:18.425 +2.914 87
7 RU Daniil Kvyat logo Toro Rosso 1:18.597 +3.086 83
8 BR Pietro Fittipaldi logo Haas F1 1:18.643 +3.132 74
9 GB Lando Norris logo McLaren 1:19.364 +3.853 8
10 MX Sergio Perez logo Racing Point 1:19.719 +4.208 96
11 GB Callum Ilott logo Alfa Romeo Racing 1:19.819 +4.308 41
12 GB Nick Yelloly logo Racing Point 1:20.609 +5.098 80
13 CA Nicholas Latifi logo Williams 1:20.871 +5.360 97

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

NotSoSteady schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 16:52:
COUREUR TEAM TIJD VERSCHIL #
1 FI Valtteri Bottas logo Mercedes 1:15.511 94
2 MC Charles Leclerc logo Ferrari 1:17.322 +1.811 89
3 DE Nico Hülkenberg logo Renault 1:18.051 +2.540 45
4 ES Carlos Sainz jr logo McLaren 1:18.263 +2.752 64
5 FR Pierre Gasly logo Red Bull Racing 1:18.284 +2.773 101
6 DE Sebastian Vettel logo Ferrari 1:18.425 +2.914 87
7 RU Daniil Kvyat logo Toro Rosso 1:18.597 +3.086 83
8 BR Pietro Fittipaldi logo Haas F1 1:18.643 +3.132 74
9 GB Lando Norris logo McLaren 1:19.364 +3.853 8
10 MX Sergio Perez logo Racing Point 1:19.719 +4.208 96
11 GB Callum Ilott logo Alfa Romeo Racing 1:19.819 +4.308 41
12 GB Nick Yelloly logo Racing Point 1:20.609 +5.098 80
13 CA Nicholas Latifi logo Williams 1:20.871 +5.360 97
Niet echt bijzonder/boeiend de tijden.
De aantal ronden daarin tegen wel :)
Met Renault gaat het gelukkig super goed, want ze hebben wel 45 rondjes gereden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 14:55

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:03:
[...]

Waarschijnlijk bedoel je de kwalificatie in Monza (2017?)? Daar werd hij toen 4e en door de grid penalties van de Red Bulls starte hij toen 2e. Tegelijkertijd stond hij vorig jaar in Hongarije in de kwalificatie dan wel weer in de muur, in de regen.
En Monza is een soort driehoek, dus in de regen is het daar ook vooral hard rechtdoor rijden (en zijn auto was dat jaar erg snel op rechte stukken).

Overigens, Strollbashen is niet leuk maar Strollverdedigen tegen bashen begint ook al strontvervelend te worden imho. Ik heb gisteren een woordje geleerd. Embargo. Ik stel een Strollbargo voor. Of evt een Pro6or embargo mods? ;w

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 18:42

Edd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Testdag 2 *O*

Hopen dat er vandaag meer info online komt.. vond het gister een beetje schraal..

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Foto’s zijn van gisteren
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6ii1pWWAAEIR-j?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6iiy6oW0AEnPeK?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6iitpcXsAAWSl7?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6lwPQDWsAEJ_-u.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6lwTfmX4AUq4mn.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6lyPprWkAA5mI-.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6lyHELWAAAyzTZ.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6lyHzGWwAAjkkH.jpg:large

[ Voor 76% gewijzigd door basvn op 15-05-2019 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[ Voor 35% gewijzigd door basvn op 15-05-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb even een aantal posts verplaatst naar [F1] Seizoen 2019 - Deel 1

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 15-05-2019 12:23 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Robertdj schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:11:
Klagen over de centjes van papa Stroll is vrij hypocriet
Wie klaagt er of de centjes van Stroll ?
Waar is de hypocrisie ?
, zonder rijke ouders kom je niet eens in de buurt van een formule klasse,
Klopt min of meer, ouders, familie, sponsoren, kennissen etc. Racen is duur en begint als hobby
het zijn in meer of mindere mate dus allemaal pay-drivers.
Klopt niet.
"A pay driver is a driver for a professional auto racing team who, instead of being paid by the owner of his car, drives for free and brings with him either personal sponsorship or personal or family funding to finance the team's operations."

Volgens deze definitie ben je een pay-driver wanneer je over je loopbaan netto geld hebt betaald en niet hebt verdient met je racen.
Max had waarschijnlijk niet kunnen laten zien hoe goed hij was als Jos niet het beste materiaal regelde.
Betwijfel ik, Er zijn voldoende talenten die met slecht materiaal toch laten zien welke kwaliteit ze hebben en daar gaat het om. Niet of je 1ste wordt met de beste auto, maar als je 2de wordt met de slechtste auto van het veld. Dan zie je dat die coureur die 2de werd wellicht meer talent heeft dan coureur 1

[ Voor 3% gewijzigd door LockeJohn op 15-05-2019 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6mtLZFW0AA-JCC.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:27
Mazepin, a Williams is faster than you... :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:53

DataGhost

iPL dev

Sterker nog, dat is sneller dan de Q1-tijden van Russel en Kubica! Wel op een compound zachter maar toch opmerkelijk te noemen, zeker als je kijkt naar de tijden daarboven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/a4hjh7axedy21.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=0656076be9fba012961df48c4f0e498ed9165e2c
kom dit net tegen, dit is een paar rondes na de herstart..

het halve veld, op een halve ronde gezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

basvn schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:54:
[Afbeelding]

Was het hele veld wel aangesloten bij de herstart? Nadat iedereen zich un-lapped heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

MikeyMan schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:11:
[...]

Was het hele veld wel aangesloten bij de herstart? Nadat iedereen zich un-lapped heeft?
Volgens mij was iedereen weer bij elkaar, behalve de Williams (die liepen nog een ronde extra achter)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6mtNSgWsAAVIM7.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6mtOjYWAAAQBB0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Blijkt niet makkelijk om een liveblog te vinden deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:38

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

basvn schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:54:
[Afbeelding]

Hoezo dominantie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/6qokdhryney21.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=098f5817109a788b6adb2c6cb85ef86fcc61da92
LEC was SNEL! op die C2´s!

[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 15-05-2019 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6oRjIgW4AAeBVf.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat is eerder iets voor [F1] Seizoen 2019 - Deel 1
Graag wat meer onderscheid maken tussen de posts, ik heb vandaag al het eea van je verplaatst ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Outerspace schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:09:
[...]

Dat is eerder iets voor [F1] Seizoen 2019 - Deel 1
Graag wat meer onderscheid maken tussen de posts, ik heb vandaag al het eea van je verplaatst ;)
Dit is aan het eind van de testdagen.. vlak voor de auto de vrachtwagen in gaat? dus daarom leek het me een post voor hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
basvn schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:11:
[...]

Dit is aan het eind van de testdagen.. vlak voor de auto de vrachtwagen in gaat? dus daarom leek het me een post voor hier..
Klopt, een mooi einde van dit weekend. Dit topic kan op slot. Tot ziens in het volgende topic: Monaco!

offtopic:
Dan waarschijnlijk volledig zonder mijn inbreng als mod! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 15-05-2019 21:17 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.