...

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:37
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
WoW VET
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
PSN: xMaurice93

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
...

Maar, ik voorspel een leuke eerste ronde!
[ Voor 37% gewijzigd door MikeyMan op 08-06-2019 21:19 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"When you grow up your heart dies"
RB zelf gaat ook meer op het limiet rijden dan in Q1, zoals alle andere teams.....Ze hebben gegokt en verloren, dat kan iedereen gebeuren. Had Bottas hem zojuist wel in de muur gezet was het ook een groot probleem geweest.Tenzij je een glazen bol hebt kan niemand echt zeggen wat er gaat gebeuren. Wanneer het wel gelukt was juist een hele mooie gebalanceerde actie. Mocht je die glazen bol wel hebben zijn er denk ik nog wel wat teams geinteresseerd.Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:14:
[...]
En dat!!! Scherp! Had ik nog niet eens aan gedacht. Idd.. dan helemaal oliedom van Redbull!!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goed van VET trouwens.
Dat betekent, stam + t .
Om over dat vingertje maar te zwijgensjaool schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:19:
Kan alsjeblieft HAM niet gewoon pole pakken? Ik ben VET nu alweer zat met zijn gezang...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Tesla M3LR '21
[ Voor 43% gewijzigd door Dj-sannieboy op 08-06-2019 21:20 ]
Dat was dankzij Bottas sowieso niet gebeurd.TRD07 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:19:
Kut vettel! Jammer dit. Had Ham en Bot wel weer een 1-2tje gegund.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
ora et labora
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan zomaar leuke race gaan worden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Weet iemand hoe lang dit geleden is? Heel tof!Bartske schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:19:
4 teams in de top 5!
Eerst zien, dan geloven ... Ze hebben de race nog te rijden.Quad schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:19:
Renault heeft 't lek eindelijk boven, zeer goed!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En dan nog de inhaalrace (hopelijk) van VER. Toch een paar mooie ingrediënten voor de race morgen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee niks aan saaie gaap MercedesTRD07 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:20:
Dat Bottas morgen dan maar snel weer achter Vettel mag zitten als Vettel in de 1e ronde ingehaald wordt door Hamilton.
...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hele aparte top10 zo

BOT had geen tijd meer om zijn auto een goede out-lap te geven, dat zal hem veel tijd hebben gekost.
Waiting on the world to change

Ach welnee... Gasly loopt te prutsen.Quad schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:19:
Renault heeft 't lek eindelijk boven, zeer goed!
Die Rb is in principe 4 tiende sneller.
Dat en die 2 lockups en die gemiste apex japinda powerrr schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:21:
[...]
Hele aparte top10 zo![]()
BOT had geen tijd meer om zijn auto een goede out-lap te geven, dat zal hem veel tijd hebben gekost.
LockeJohn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:21:
PAMPADAPAMPAMPAPIII! WHOOOWHOOO
Eat the bugs, live in a pod
En dan max die overal tussendoor laveertMaurice079 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:21:
Oh ik kan echt niet wachten op die start morgen. Echt alle ingrediënten zijn aanwezig voor een klapper in ronde 1
DUGG
Grote crash, hele top 6 uitgeschakeld.Maurice079 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:21:
Oh ik kan echt niet wachten op die start morgen. Echt alle ingrediënten zijn aanwezig voor een klapper in ronde 1
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Om heel eerlijk te zijn ben ik daar wel weer eens aan toe.
Stroll rijdt in een Mercedes...FabianGTI schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:21:
Al had Stroll of weet ik het welke idioot pole gepakt, ben allang blij dat het geen Mercedes is
Maar het zou wel mooi zijn als er morgen 5 Mercs ploffen en de enige Spec1 wel finisht
We hebben stokslagen voor minder uitgedeeld hier. @DaniëlWW2 ...?? Wat is het vonnis?TRD07 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:19:
TRD07 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:19:

Ja joh, laten we het seizoen nog eerder vergallen
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik heb met een half oog gekeken en dus het nodige gemist.... watskebeurt ?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:23:
Kan het nog gekker gaan worden als Leclerc een gridstraf krijgt en Sainz kan er ook eentje krijgen.
Smiling as the shit comes down...
Is ook 100% een troll reactie.Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:24:
[...]
![]()
Ja joh, laten we het seizoen nog eerder vergallen
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Sainz blokte Albon en Leclerc kwam verkeerd de baan op. Beiden potentieel grifstraffen.ScrooLoose schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:24:
[...]
Ik heb met een half oog gekeken en dus het nodige gemist.... watskebeurt ?
Sainz heeft Albon geblokt in Q1, grote kans dat die gridstraf gaat krijgen.ScrooLoose schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:24:
[...]
Ik heb met een half oog gekeken en dus het nodige gemist.... watskebeurt ?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- DaniëlWW2
- Niet online
P8 kan heel goed. Magnussen zal gridstraffen krijgen voor in ieder geval de versnellingsbak. Sainz blokte Albon en mag zo naar de stewards. Leclerc kan dus ook nog zakken.pilskes schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:26:
Ben benieuwd of Max door diverse straffen op P9 komt en door op geel te starten toch nog een podium kan pakken!
Maar belooft inderdaad een mooie race te worden

Bottas moest waarschijnlijk wennen aan dat extra vermogen, dan zie je wat er gebeurd
Die vreugde bij Vettel en zijn engineer is wel erg leuk trouwens!
[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 08-06-2019 21:29 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Want?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:29:
Maar Gasly gaat zo dadelijk dus ontslagen worden door Marko?
[ Voor 42% gewijzigd door HMC op 08-06-2019 21:30 ]
Leclerc staat 3, ik verwacht 3 of maximaal 5 plaatsen gridstraf, als ze die al uitdelen, dus dan blijft 'ie nog voor Max. Ik heb nog nooit meer dan 5 plaatsen straf gezien voor 1 overtreding maar dat kan aan mij liggen uiteraardDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:27:
[...]
P8 kan heel goed. Magnussen zal gridstraffen krijgen voor in ieder geval de versnellingsbak. Sainz blokte Albon en mag zo naar de stewards. Leclerc kan dus ook nog zakken.
Hulkenberg erin over 2 races.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:29:
[ Voor 12% gewijzigd door Bart-Willem op 08-06-2019 21:30 ]
En hierdoor hebben we dus een regel nodig als: zelfde motor afstelling in race als tijdens kwalificatie. Want dat houdt de Renault motor niet vol de gehele raceMaurice079 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:28:
Waren we eindelijk van de Honda vs Renault discussies af, zet RIC hem op P4
Zeker nu het op zo'n power track gebeurd is wel extra zuur natuurlijkDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:29:
Volgens mij is het de gewoonte dat de best kwalificerende rijder mag gaan eten met Marko.... in de kelder van het Energy Station vrees ik.... kun je waterboarden met Redbull ?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:29:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat er een Renault voor Gasly staat. Dit lijkt me toch evident.
idd ik verw8 totaal geen straf.FabianGTI schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:31:
Leclerc heeft niet echt veel voordeel gehad met zijn uitstapje buiten de baan, die gaan ze echt geen 10 gridplaatsen straf geven hoor
Nee, hij heeft zijn naam mee. Had hij Verstappen geheten dan was het een andere verhaal geweest. Qua straffen zijn de stewards nog nooit consequent geweest.FabianGTI schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:31:
Leclerc heeft niet echt veel voordeel gehad met zijn uitstapje buiten de baan, die gaan ze echt geen 10 gridplaatsen straf geven hoor
Niet 1 motor houdt dat vol. Dat is een probleem in de F1. Dat er veel te veel verschil is tussen de Q en de racetijden. Als je in de race minimaal 6 seconden langzamer gaat, dan is de uitdaging van de snelheid en de limieten vele malen minder aanwezig. Ik denk dat er daarom ook vrij weinig indicenten zijn in vergelijking met Formule 2,3 en E. Puur een gokje.. maar het valt wel op.ThomasG schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:30:
[...]
En hierdoor hebben we dus een regel nodig als: zelfde motor afstelling in race als tijdens kwalificatie. Want dat houdt de Renault motor niet vol de gehele race
...
- DaniëlWW2
- Niet online
Binnen eerste minuut ingehaald, als niet ontslagen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:32:
[...]
Omdat er een Renault voor Gasly staat. Dit lijkt me toch evident.
Je bent vrij rigoreus.
Verstappen had achterwaarts in de pitstraat moeten starten, zonder banden en stuursjaool schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:32:
[...]
Nee, hij heeft zijn naam mee. Had hij Verstappen geheten dan was het een andere verhaal geweest. Qua straffen zijn de stewards nog nooit consequent geweest.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wit starten en dan een één stopperpilskes schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:26:
Ben benieuwd of Max door diverse straffen op P9 komt en door op geel te starten toch nog een podium kan pakken!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wel wakeboarden, doen ze ook regelmatig
Smiling as the shit comes down...
Wordt nog wat op de Temple of Speed dan!Maurice079 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:34:
Die ferrari-motor op dat rechte stuk. Je hoort dat ding gewoon doortrekken waar de andere motoren ophouden. Dat ding loopt echt hard!
Ben heel benieuwd hoe ze het daar gaan doen
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.