Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als je dus pole pakt kun je er in principe een 14 jarige e-sporter in zetten die met redelijke rondjes de race pakt.
"There's no one else who could done that.." euh jawel Ric vorig jaar.
Tis Monaco, alle tijd om te lullenhenrid schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:58:
zo 1024 nieuwe berichten tijdens de race, hebben jullie niks beters te doen?
People as things, that’s where it starts.
...
BREAKING: @LewisHamilton wins in Monaco and extends his lead at the top of the standings 👏@Max33Verstappen finishes P2, but a time penalty drops him to P4#MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/O8wPcYkh49
— Formula 1 (@F1) 26 mei 2019
"When you grow up your heart dies"
Voor wat?Luxicon schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:59:
Hamilton een 10 seconden penalty neem ik aan?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
't Is Monaco..henrid schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:58:
zo 1024 nieuwe berichten tijdens de race, hebben jullie niks beters te doen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tuurlijk is het een mechanische race en het beste team wint.
Mercedes is by far het beste team en toch gebruiken ze vaak van die ongelooflijke nare tactieken.
Dat ophouden door Bottas. Waardoor die pit bende ontstaat waar niemand over rept.
Paar races terug die nepstarts. Ongelooflijk.
Noem mij een hypocriet maar ik ben helemaal klaar met deze vorm van F1.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
NNNNooooooOOOOoOOOOooooooo
Straks Indy500 😁Turbo-Puppy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:59:
Mijn god wat een verspilling van 2 vrije uren op zondag.
Ik heb niets fouts gezien. Dat HAM het circuit volgt terwijl er iemand een inhaalactie op 'm doet mag.
[ Voor 18% gewijzigd door Nat-Water op 26-05-2019 17:00 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2019 17:01 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En volgend jaar doen we het lekker even over op Zandvoort.Franco10 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:58:
Fantastisch circuit dat Monaco zeg, vorig jaar RIC dit jaar HAM die gewoon 7 seconden boven de pole tijd een beetje rondjes draait en de overwinning kan pakken.
Als je dus pole pakt kun je er in principe een 14 jarige e-sporter in zetten die met redelijke rondjes de race pakt.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
DOUBLE POINTS! 🏁@kvyatofficial takes the chequered flag to finish P7@alex_albon finishes right behind in P8 💪 #MonacoGP 🇲🇨 pic.twitter.com/75enYhNZAb
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 26 mei 2019

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Op geen enkele andere baan had max zo dicht kunnen blijvenSinergyX schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:00:
Serieus, gooi deze baan er gewoon uit. Bla bla history, blabla triple, het is een kut baan. Geen enkele baan had lewis dit vol kunnen houden, als Ver zo dichtbij kon blijven.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Kut race, kut circuit... NEXT!. Niet eens in de buurt van F1 waardig.SinergyX schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:00:
Serieus, gooi deze baan er gewoon uit. Bla bla history, blabla triple, het is een kut baan. Geen enkele baan had lewis dit vol kunnen houden, als Ver zo dichtbij kon blijven.
Hamilton zijn boordradio mogen ze wel uitzetten, dat gejammer iedere keer ben ik wel zat. Of een Hamilton-regel invoeren, 5s penalty na iedere jammerbeurt...
[ Voor 42% gewijzigd door Transportman op 26-05-2019 17:02 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Maar het neemt nu wel extreme vormen aan, zo overdreven dit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wanneer dan? Ik heb de race onboard bij max gekeken en heb nergens quali modes gezien. Dat "mode 7" tijdens de race was gewoon een standje meer fuelflow omdat ze nogwat over hadden.Temujin schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:00:
Vind het toch wel mooi om te zien dat Max nu al meerdere races de honda quali mode tijdens de race mag gebruiken. En dat hij tot nu toe nog geen honda issues heeft gehad ondanks dit. Laat zien dat RB een mooie stap voorwaarts heeft kunnen zetten in betrouwbaarheid met Honda..
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Oh dus je wist wel wat er was. Aha... als je met twee auto’s naast elkaar rijdt kun je niet gewoon weg het ‘circuit volgen’.Nat-Water schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:00:
[...]
Ik heb niets fouts gezien. Dat HAM het circuit volgt terwijl er iemand een inhaalactie op 'm doet mag.
...
Van regen zeker? Kubica had deze race nog van pole gewonnen.Transportman schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:01:
Ik heb eerlijk gezegd best genoten van deze race, weliswaar weinig inhaalacties, maar wel constante dreiging.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Maar uiteindelijk voelt het wel heel erg zuur, hij verdient het niet om met zo'n prestatie buiten de top 3 te eindigen.Spotmatic schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:58:
Wat mij betreft heeft VER super gereden. En heeft het geprobeerd maar het is niet gelukt. Vooral ook Kudos voor Honda!
Ik ben geen kenner en heb een Oranje bril, maar ik vind het echt jammer dat er niet veel meer spektakel is en er zoveel niet mag/kan, tevens haat ik elke keer dezelfde top 4 te zien met die (verschrikkelijke) Lewis voorop.
Jij haalt ook veel genot uit een 0-0 bij voetbal of andere sporten?Transportman schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:01:
Ik heb eerlijk gezegd best genoten van deze race, weliswaar weinig inhaalacties, maar wel constante dreiging.
Hamilton zijn boordradio mogen ze wel uitzetten, dat gejammer iedere keer ben ik wel zat. Of een Hamilton-regel invoeren, 5s penalty na iedere jammerbeurt...
Ben benieuwd of Red Bull nog in beroep gaat. Net als met het wegen in kwalificatie is de pitstraat te kort om er goed op te reageren voor een release. Zeker als er ook nog een ferrari tussen zit
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2019 17:04 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dan hadden de Stewards in de geest van de wedstrijd moeten beslissen. Maar ze besloten anders.HollowGamer schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:02:
[...]
Maar uiteindelijk voelt het wel heel erg zuur, hij verdient het niet om met zo'n prestatie buiten de top 3 te eindigen.
Ik ben geen kenner en heb een Oranje bril, maar ik vind het echt jammer dat er niet veel meer spectacle is en er zoveel niet mag/kan, tevens haat ik elke keer dezelfde top 4 te zien met die (verschrikkelijke) Lewis voorop.
...
Daar is dit in ieder geval geen unsafe releaseTommyGun schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:02:
Nou het was weer spannend. Maar niet heus. Zometeen Indy! Ongetwijfeld leuker
Ik denk dat Lewis ook wel voelt dat 'ie dit zo niet voor eeuwig vol gaat kunnen blijven houden. Dat sentimentele geneuzel waar 'ie nu mee komt is niet ..... HAM.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zou ook bang zijn ja.Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:03:
Hij noemt Max geen 1 keer. Het is HIM.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is dat niet al jaren het motto van de F1?RickV89 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:59:
Wat een klote race. Geen moer aan.
het gat tussen de teams word steeds groter en de auto words steeds belangrijker.
Oftewel, saai.
Max is the one who shall not be named. (Voldemort) voor Lewis
Ook daar kan je prima van genieten. Ik heb van deze gehele race meer genoten dan iedere inhaalrace waarin een Merc/Ferrari/Red Bull achterin start en na 5 ronden weer vrolijk vooraan mee kan rijden.Martinspire schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:03:
[...]
Jij haalt ook veel genot uit een 0-0 bij voetbal of andere sporten?
He Who Must Not Be NamedVerwijderd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:03:
EDIT: Damn you @Illegal_Alien
[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 26-05-2019 17:05 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Yup.. RBR/VER wil vechten. Dat is vandaag wel aangetoond.Luxicon schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:04:
Nu zal Verstappen wereldwijd veel sympathie winnen en Mercedes weer verder dalen qua populariteit
I have no special talent. I am only passionately curious.
Je noemt Voldemort ook niet bij naam 😁Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:03:
Ik verheug me op de dag dat Verstappen wel ineens voor de Mercedessen terecht komt in een race. Ben benieuwd of die turboknop of superbenzine van de Mercedes van Hamilton dan ook nog werkt.
Honda heeft nog een hoop werk te doen.
Want? Er komen zo een leuke reeks powercircuits aan waar Ferrari eerder een gevaar is dan RBR. Misschien dat RBR nog wat kan in Hongarije, maar verder, Monaco is uniek, dat moet jij ook wel weten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat betreft de release denk ik dat je hier absoluut de kans moet pakken, dus kan ik het RBR ook niet kwalijk nemen. Denk dat Max dat ook niet doet.
Verder had rbr geen keus bij de pitstop. Omdat bottas zoveel ruimte liet naar ham ivm pitstop zat hij vast, en als rbr hem niet had losgelaten was ie sowieso 4e.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
HAM las te veel Harry Potter boeken toen ie klein was. His name we shall not say. Zou Max ook wat horcruxen hebben ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat Mercedes hun echte voordeel in neerwaartse druk ligt, niet vermogen. RBR loopt daar gewoon op in terwijl Ferrari het moeilijk lijkt te hebben. Dit seizoen gaat nog wel draaien ten gunste van RBR, niet Ferrari.RobinHood schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:05:
[...]
Want? Er komen zo een leuke reeks powercircuits aan waar Ferrari eerder een gevaar is dan RBR. Misschien dat RBR nog wat kan in Hongarije, maar verder, Monaco is uniek, dat moet jij ook wel weten.
Ik heb vorig jaar in het begin een gevecht gezien tussen Ferrari en Mercedes en in het tweede deel een gevecht gezien tussen Mercedes, Ferrari en Red Bull. Nu is hier helemaal geen sprake meer van.Deadsy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:04:
[...]
Is dat niet al jaren het motto van de F1?
het gat tussen de teams word steeds groter en de auto words steeds belangrijker.
Oftewel, saai.
Chapeau voor het geen wat Mercedes heeft bereikt maar alle nare tactieken, die vieze glimlach van die Wolf. Dat sandbaggen en de underdog spelen bij elk weekend komt mijn neus uit.
...
Ok, duidelijk. Je hebt het kunnen melden. Komop nu even je gal ergens anders spuien.Turbo-Puppy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:01:
[...]
Kut race, kut circuit... NEXT!. Niet eens in de buurt van F1 waardig.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja, Baku was echt een afgang voor Mercedes jaDaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:07:
[...]
Omdat Mercedes hun echte voordeel in neerwaartse druk ligt, niet vermogen. RBR loopt daar gewoon op in terwijl Ferrari het moeilijk lijkt te hebben. Dit seizoen gaat nog wel draaien ten gunste van RBR, niet Ferrari.
Merc heeft bakken met power en is ijzersterk in praktisch ieder soort bocht, ik zou niet weten waar RBR het Merc echt moeilijk kan maken.
Redelijk dramatisch als je begin van het seizoen aangeeft te willen strijden om het kampioenschap...Luxicon schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:08:
Bottas ook geen enkele intentie om Vettel aan te vallen.. vind het we best om vierde te eindigen. Wat ben je dan een racer of meer een soort manager die alles van bovenuit bekijkt?
Jongens, bedankt
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
edit: wel erbij, dus wie durft
[ Voor 28% gewijzigd door loekf2 op 26-05-2019 17:10 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat dat betreft is Bottas meer een Lauda dan een Senna.Luxicon schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:08:
Bottas ook geen enkele intentie om Vettel aan te vallen.. vind het we best om vierde te eindigen. Wat ben je dan een racer of meer een soort manager die alles van bovenuit bekijkt?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Op TV was het ook erg spannend. Ik heb me ook prima vermaakt.Atlas schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:10:
Helaas geen TV gehad deze race maar me toch prima vermaakt dankzij dit topic!
Jongens, bedankt
Jammer van de twee lompe acties van Max en dat er geen cleane actie mogelijk was.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik meen dat er niet zo heel erg lang geleden nog een straf voor werd uitgedeeld. Toen er ook een dubbele stop gemaakt moest worden, of vergis ik mij? Ik had het iig wel verwacht eigenlijk.Arjan90 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:49:
Coulant straf, past prima bij de situatie. Ben nog wel benieuwd naar Bottas, heeft iemand reglement er al op nageslagen? Hij was wel heel erg aan het ophouden, ik zei hier op de bank nog dat Max hem kon pakken doordat Bottas met Hamilton zou pitten. Dat hadden ze bij Mercedes ook door. Ferrari moet maar weer goed opletten hoe ze het daar doen
Testing, one, two ...
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Ik hoop ook nog op een analyse hier vanArjan90 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:49:
Coulant straf, past prima bij de situatie. Ben nog wel benieuwd naar Bottas, heeft iemand reglement er al op nageslagen? Hij was wel heel erg aan het ophouden, ik zei hier op de bank nog dat Max hem kon pakken doordat Bottas met Hamilton zou pitten. Dat hadden ze bij Mercedes ook door. Ferrari moet maar weer goed opletten hoe ze het daar doen
Verder noemen we de straf coulant, maar de afgelopen jaren waren het vaak geldstraffen en niet op de baan.
[ Voor 28% gewijzigd door Divak op 26-05-2019 17:13 ]
Nou inderdaad, toen Charlie Whiting was overleden hebben ze daar vergeleken met Niki nauwelijks aandacht aan besteed. Als je nu ziet dat de coureurs met rode helmen rijden, halo's rood zijn geverfd, iedereen met een rood petje rondloopt, dan had Charlie toch ook wel verdiend dat iedereen met een rood richt op z'n hoofd rondliep?Quad schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:02:
Ik snap best wel dat men respect heeft voor Lauda, en dat het droevig is dat hij is overleden.
Volgens mij hebben ze met de actie van BOT de straf van VER verlaagd... Denk ik.hardware-lover schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:11:
[...]
Ik meen dat er niet zo heel erg lang geleden nog een straf voor werd uitgedeeld. Toen er ook een dubbele stop gemaakt moest worden, of vergis ik mij? Ik had het iig wel verwacht eigenlijk.
Ik snap dat het lastig is voor een nuchtere Nederlander. Maar Niki is een icoon voor iedereen, én eentje die tot vrij recent actief was. Niet gek dat ze hem eren.Quad schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:02:
Ik snap best wel dat men respect heeft voor Lauda, en dat het droevig is dat hij is overleden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
haha, Vettel dan? P
Helaas vraagt Monaco ook om zulke acties want op een andere manier lukt het niet als je zo aan elkaar gewaagd bent.JvS schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:11:
[...]
Op TV was het ook erg spannend. Ik heb me ook prima vermaakt.
Jammer van de twee lompe acties van Max en dat er geen cleane actie mogelijk was.
Vettel had er ook last van?Jasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:12:
[...]
Volgens mij hebben ze met de actie van BOT de straf van VER verlaagd... Denk ik.
Testing, one, two ...
Zat VET er niet net nog iets verder achter?

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 26-05-2019 17:15 ]
Die zat half naast Verstappen? 😉
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.