" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Het begon leuk, maar daarna wel heel erg droevig. Je trapt er steeds weer in jaRoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:49:
Je weet het vantevoren, maar het blijft toch elke keer weer teleurstellend, zo'n optocht.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Om hard weg te trekken en te zorgen dat MAx daarna, ook al heeft hij genoeg momentum, er niet bij kan komen..BasvanS schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:48:
HAM staat gewoon still in de hairpin? waarom dan!!
"When you grow up your heart dies"
Van P1 naar P1, wat geweldig!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Maakt voor positie niet uit.Lasmibalsingh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:50:
5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 8 (GRO) - CROSSING THE LINE AT PIT
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
HAM klaagt en klaagt
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ach, Ricciardo ligt 15s achter.Lasmibalsingh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:50:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alsof dat enig verschil maakt nu. RIC zit 15s achter hem.Lasmibalsingh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:50:
⏩ PVOutput☀️
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
MOL is wel leuk om naar te luisteren.Leon Zwiers schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:51:
NOU? NOU? NOU? NOU? nee
⏩ PVOutput☀️
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zachtere banden die echt op zijn, en dan VER achter je houden. Wie anders driver of the day?
www.casarodriguillo.com
Ik zou het doen!
Niet echt. Die man is denk ik bezig met zelf bevrediging in zijn hokje.
Als VER dat nou eens zou gaan roepen.... Die Silberpfeile zit al de hele race in z'n lijn én in de weg.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
⏩ PVOutput☀️
I lolledPinin schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:52:
[...]
Zachtere banden die echt op zijn, en dan VER achter je houden. Wie anders driver of the day?
In de haven eindigen is ook een manier om onsterfelijk te wordenGAIAjohan schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:51:
Wat zou max doen? P4 accepteren of toch een poging onsterfelijk te worden
People as things, that’s where it starts.
Nou nou wat een prestatie om op Monaco een auto achter je te houdenPinin schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:52:
[...]
PSN: xMaurice93
Gewoon voor de eer hè. Hij heeft sowieso ervaring met het verliezen eerste plaatsen.Jasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:51:
Mijn hart trekt dit niet meer. Ook al weet ik dat hij nog die straf heeft. Ik wil dat Max als eerste over die lijn gaat!
Bensimpel
Positieve meneer
VER. Laatste poll had max al 25% van de stemmen.Pinin schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:52:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
Geen goede bandenmanagement dus.Pinin schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:52:
[...]
Het is Monaco, Ricciardo kon het vorig jaar met.kapotte MGU-K.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik hoop dat dit sarcasme is... VER is voor mij in ieder geval DotD.Pinin schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:52:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Maar niet snel genoeg helaas.
Tsja... anders kan het gewoon niet.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 84% gewijzigd door HollowGamer op 26-05-2019 16:57 ]
Op de playstation wellichtLockeJohn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:54:
Dit kan niet johh
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Begrijp me goed, ik zie VER natuurlijk ook alles winnen en dotd worden, maar dit keer niet imhosjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:53:
[...]
Ik hoop dat dit sarcasme is... VER is voor mij in ieder geval DotD.
www.casarodriguillo.com
Het werkte in Project Cars
People as things, that’s where it starts.
Brokkenpiloot of the day zeker? Noem één reden waarom VER boven HAM zou moeten eindigen.sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:53:
[...]
Ik hoop dat dit sarcasme is... VER is voor mij in ieder geval DotD.
Ham zat er zeg maar gewoon voor hoor.LockeJohn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:55:
HAM stuurt in wwat een idioot!! je zit toch dat er iemand naast zit , maak anders ff een afspraak met SPECSAVERS!!!
Doe eens rustigLockeJohn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:55:
HAM stuurt in wwat een idioot!! je zit toch dat er iemand naast zit , maak anders ff een afspraak met SPECSAVERS!!!
PSN: xMaurice93
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
reglement eens lezenLockeJohn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:55:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Waarom zou HAM DotD zijn? Omdat hij 20 keer heeft lopen klagen over de verkeerde banden en toch 1e werd?MaZo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:55:
[...]
Brokkenpiloot of the day zeker? Noem één reden waarom VER boven HAM zou moeten eindigen.
Omdat hij tenminste laat zien dat hij wat probeert... Voorop rijden in Monaco is niet echt een kunst. Zeker als je het gezanik over de banden hoorde.MaZo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:55:
[...]
Brokkenpiloot of the day zeker? Noem één reden waarom VER boven HAM zou moeten eindigen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
DotD confirmedMaZo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:55:
[...]
Max wint hem
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
UI =/= straf.Paulus07 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:57:
waarom UI, dit is toch gewoon racen? -_-
Heel simpel, Mercedes rapporteert dit, wedstrijdleiding zegt prima, we gaan het onderzoeken.
[ Voor 22% gewijzigd door Nat-Water op 26-05-2019 16:58 ]
Ach, doe er nu nog maar een straf overheen. Wat maakt het ook uit.wimmel_1 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:56:
Én: Under Investigation....
*Zuipt een fles wijn leeg*
een treffende spreuk
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat ook weer overdreven is ... man man ... gewoon race incident ..KLAARwimmel_1 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:56:
Én: Under Investigation....
https://f1manager.info/ranking/4605
prima en leuk maar dit keer denk ik daar anders over.
www.casarodriguillo.com
⏩ PVOutput☀️
streamnl schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:49:
Voorspelling:
Als Lewis wint zegt hij iets in de trant van "this one is for you Nikki"

Van die unsafe release snap ik het, maar dit tijdens de race vind ik kinderachtig.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ham stuurde in op Ver terwijl hij hem al had gezien,... daarom UIPatrickC schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:57:
Zie je wel... huilie huilie Hamilton wint gewoon. Verschrikkelijke nep vent.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Tesla M3LR '21
...

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.