En Druppels (volgens Buxton)
Heeft die Ferrari geen schade voor nodig.Tarabass schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:38:
LEC: "The car is difficult to drive". Ja, wat had je dan gedacht
En dat was het mooie Monaco avontuur van de golden boy.
People as things, that’s where it starts.
Hopelijk dan ook een onderzoek naar Bottas zijn tempo voor de pitstop. Ik dacht nog, Bottas kan nooit ook stoppen, maar wat gebeurt er...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Leclerc krijgt een 0/10 voor deze race. Werkelijk stupide actie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als Bottas niet de boel had opgehouden was deze situatie er überhaupt niet geweest.Exocet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:39:
Hopelijk dan ook een onderzoek naar Bottas zijn tempo voor de pitstop. Ik dacht nog, Bottas kan nooit ook stoppen, maar wat gebeurt er...
Under Investigation duurt niet voor niets zó lang,,,,,Exocet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:39:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Maar tis niet saai!DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:39:
Leclerc krijgt een 0/10 voor deze race. Werkelijk stupide actie.
Nou nou nouVerwijderd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:39:
Man, hij kan hier zelfs winnen. Godverdomme...
Er is nog niks aan de hand. En HAM is ook geen pannenkoek he, daar steekt hij niet even voorbij.
[ Voor 6% gewijzigd door Nat-Water op 26-05-2019 15:40 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dat BOT ervoor iets doet wat niet mag, betekent niet dat je daarna het recht in eigen handen kan nemen. Helaashansvk schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:38:
Als VER had moeten wachten was hij een asntal plaatsen kwijt geraskt. En dat doordat BOT te langzaam reed in de pitsstraat. Zou niet eerlijk zijn.
Wel zuur dat Max nu met een DT flink wat plekken kwijt is. Hopen dat het besluit nog ff op zich wacht.
Als in bijna achteraan rijden..
Als in bijna achteraan rijden..
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 26-05-2019 15:40 ]
Verwijderd
Hoe langer hoe beter voor Max zelf om wat afstand te kunnen creëren.Leon Zwiers schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:39:
Ze zijn wel heel lang aan het UI-en zeg.
Ik duim echt voor een no further action.
"When you grow up your heart dies"
Dan zijn de rapen gaar bij team Mercedes denk ik. Daarom hoop ik op een 5 seconden straf, zodat de race er niet onder lijdt.sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:40:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ook. Maar t was gewoon een unsafe releasesjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:40:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Vettel en Verstappen binnen DRS (van voorligger)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ver moet uitkijken, als ham dadelijk een seconde van hem weg is zit hij zonder drs en vet heeft 'm nog wel
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ook wel oneerlijk dat BOT expres een gat laat, anders had hij nooit langs VER gezeten. Zouden ze ook wat aan moeten doen.
Ver is Vet aan het ophouden om Vet ook met Bot in gevecht te laten zijn
ICE ICE Baby
Hoeveel seconden verlies is een DT hier?
HAM klaagt over zijn banden.
De "Investigation" duurt heel erg lang meestal gaat het wel redelijk vlot
Kan iemand verstaan wat Max nou precies voor problemen heeft met Torque / Engine breaking? Lijkt erop dat hij niet blij is met de driveability van de motor.
GP Lambiase blijft zeggen: "nothing we can do / stay focussed"
GP Lambiase blijft zeggen: "nothing we can do / stay focussed"
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Of slim? Zou ik ook doen...TheBrut3 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:42:
Ook wel oneerlijk dat BOT expres een gat laat, anders had hij nooit langs VER gezeten. Zouden ze ook wat aan moeten doen.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Veel te veelJasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:42:
PSN: xMaurice93
Is dat terecht? Ik begrijp dat Max er niet veel aan kan doen, het lijkt me toch ook de taak van de man met dat 'green bord' of hoe zit dat precies?Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:36:
Under investagation. Straf incoming. Daar gaat podium.
is dat niet zijn algemene geheime vraag of hij party modus mag aanzetten?sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:42:
HAM klaagt over zijn banden.
Top 4 zit wel heel mooi dicht bij elkaar zeg.
18 of 19 denk ik. Volledige stop is 22 meen ik.Jasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:42:
Ik ook. Het is wel krom regels interpreteren, maar ik vind het in de race echt een kutregel in deze situatie met een inhaalverbod door een SC. Door gewoon degene achter je expres op te houden, creeer je een situatie waarin je zelf enorm in het voordeel bent door je pits positie...sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:40:
Voelt unfair. In principe is dit gewoon een onveilige release geweest. Alleen wel heel zuur.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Oohh Lewis klaagt over banden, hier komt strat 6 mode 8?
at your service
Ham rijd extreem langzaam om 65 ronden met de medium te kunnen doen. GAS is de pineut, die valt terug naar p15 ofzo straks
Je hebt hier eigenlijk niets aan DRS. Althans niet als de racepace nagenoeg gelijk ligt.Franko P. schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:41:
Ver moet uitkijken, als ham dadelijk een seconde van hem weg is zit hij zonder drs en vet heeft 'm nog wel
Wel knap dat Max met schade aan zijn vloer nog binnen DRS van Hamilton kan rijden
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
GAS komt nauwelijks op BOT? Terwijl hij softs heeft en BOT hard.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
HAM gebruikt zeker geen party mode: Hij rijdt extreem langzaam om naar het einde te rijden met zijn gele banden.
5s voor VER
Gaar
Huub Huub Barbatruc!
RB had hem dan achter Vettel los moeten laten.JvS schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:43:
[...]
Ik ook. Het is wel krom regels interpreteren, maar ik vind het in de race echt een kutregel in deze situatie met een inhaalverbod door een SC. Door gewoon degene achter je expres op te houden, creeer je een situatie waarin je zelf enorm in het voordeel bent door je pits positie...
Voelt unfair. In principe is dit gewoon een onveilige release geweest. Alleen wel heel zuur.
5 sec
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
5 seconden is erg mild, hij heeft geluk.
Zal Ver het straks bij Ham proberen?
ICE ICE Baby
5 sec straf voor ver
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
YES!!!
Jammer
Daar gaat de podiumplek.
Hopen op regen, en dus pitstops en dat combineren met drive through?JvS schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:43:
[...]
Ik ook. Het is wel krom regels interpreteren, maar ik vind het in de race echt een kutregel in deze situatie met een inhaalverbod door een SC. Door gewoon degene achter je expres op te houden, creeer je een situatie waarin je zelf enorm in het voordeel bent door je pits positie...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
HAM rijdt niet op de max om het spannend te houden.BasvanS schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:43:
Ham rijd extreem langzaam om 65 ronden met de medium te kunnen doen. GAS is de pineut, die valt terug naar p15 ofzo straks
⏩ PVOutput☀️
Maar BOT nog onder Investigation
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Van Gasly tot Ricciardo heeft nog niet gepit.Quad schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:43:
GAS komt nauwelijks op BOT? Terwijl hij softs heeft en BOT hard.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Nou, 5 seconden wegrijden. Snap de straf, maar wel lullig voor Max, kan hij weinig aan doen. En de actie van het team is ook te begrijpen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Scherp! Hopelijk hij ook 5 sec!GAIAjohan schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:44:
Maar BOT nog onder Investigation
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat is denk ik genoeg voor podium weg. Zelfs als het gaat regenen want dan staat hij eerst 5s te wachten voor zijn banden...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Man man man, dit is de formule 1 van tegenwoordig. Ze zitten gewoon te cruisen, Max haalt zelfs z'n voet van het gaspedaal in de tunnel. En ondertussen wordt de enige dreigement voor Mercedes teruggefloten met een penalty.
Nu nog een 5 seconden penalty voor Bottas, voor het opzettelijk ophouden van Verstappen en Vettel, omdat hij anders zijn plek verloor omdat hij moest wachten op Hamilton..
Wat is scheitteam is F1 Mercedes, gaan met twee pitten en maar huilen
...
LolBensimpel schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:44:
Ham voorbij rijden en 5 seconden pakken.
Die 5s seconden mag hij inlossen wanneer hij zelf wil toch? Zolang het maar het vallen van de vlag is?
BOT ook +5? Zou wel fijn zijn.Dan is P3 nog reëel.
⏩ PVOutput☀️
Stampen dus.. hij kan het meestal wel, maar wat f*cking spannend
Einde oefening voor max, gelukkig krijgen we weer twee mercs op het podium , zucht.
ja, zal dat vanwege dat expres ophouden van de rij geweest zijn? Dat zou wel mooi zijn als dat bestraft wordt.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:47
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als Ham naar binnen moet kan het misschien nog wel
Mag er ook na, maar dan worden de 5 seconden bij zijn tijd opgeteld.sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:45:
Die 5s seconden mag hij inlossen wanneer hij zelf wil toch? Zolang het maar het vallen van de vlag is?
Of opgeteld bij totale racetijd.sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:45:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Wordt opgeteld aan het eind.sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:45:
"Driving dangerously slow"ThomasG schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:45:
Nu nog een 5 seconden penalty voor Bottas, voor het opzettelijk ophouden van Verstappen en Vettel, omdat hij anders zijn plek verloor omdat hij moest wachten op Hamilton..
Wordt ah einde opgeteld bij zijn eindtijdsjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:45:
DUGG
Lichte regen over 5 minuten... misschien...
Dit is juist de minst zware straf die ze kunnen geven. (Komaan: een straf MOET! Dat kon iedereen met ogen zien.).
Positief: Hij krijgt de straf die de race het minst gaat beinvloeden.
Positief: Hij krijgt de straf die de race het minst gaat beinvloeden.
Alsof ze wat doen aan Mercedes en hun capriolen ik gun hun F1 team niks
...
HAM rijdt expres langzaam zodat hij het zeker haalt met de banden.
Verwijderd
Tegenwoordig de eerstvolgende pitstop dus laat het regenen maar wachten. Mocht Max niet meer pitten wordt het aan het eind van de race de 5 seconde er bij opgeteld.sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:45:
Hij heeft wel het veld opgehouden, dus misschien dat het daarvoor is!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Geen F1TV?
Bensimpel
Positieve meneer
Wat geven jullie snel op zeg. Het kan nog.
Een beetje regen kan voor nog een sc zorgen.
Een beetje regen kan voor nog een sc zorgen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Oke, maar wat zijn ze nou nog met Bot aan het doen.....
Niks.
Niks.
[ Voor 12% gewijzigd door Ari Gold op 26-05-2019 15:48 ]
Bij lichte regen gaat Max zeker niet pitten voor InterM nu.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.