Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat zou zo'n straf zijn? Is daar een vaste regel voor? (noob)
Verwijderd
GELUKKIG is die er dit weekend niet bij
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Connely is er niet bij deze keer. Mika Salo wel.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Ach, dit is toch cool hoe hij alles doet om in de race te blijven? Dat is echt goede sportmanship!PWM schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:31:
Zou LEC geen zwart moeten krijgen? Hoe hij doorreed was gewoon levensgevaarlijk.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Geen idee maar ik hoop het niet...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Na de SC misschien..Jasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:32:
De info over de unsafe release ja/nee laat op zich wachten
Drive through penaltyHollowGamer schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Als ze nu Mercedes nog gaan bevoordelen dan verliezen ze een hoop kijkers denk ik.Jasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:32:
De info over de unsafe release ja/nee laat op zich wachten
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ja joh. Een duidelijke overtreding van max en RBR is verstappen-pesten van racecontrol.Vortex1701 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:31:
Ah een kans voor race control om Max weer een trap te geven....
Kom op zeg. Doe normaal
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Drive through. Dus verplicht 1 keer doornse pitstraat rijden zonder stoppenHollowGamer schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Hij is nog een keer gepit.-ION- schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:32:
Waarom zit bottas achter vettel?
Wachten, de auto's op de fast lane hebben voorrang.Mr.Whitewolf88 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:30:
Maar als max had gewacht was Vettel er ook voorbij geweest, dus wat moet je dan
People as things, that’s where it starts.
Ferrari bevoordelen..Lasmibalsingh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Als ze nu Mercedes nog gaan bevoordelen dan verliezen ze een hoop kijkers denk ik.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
2x gestopt.-ION- schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:32:
Waarom zit bottas achter vettel?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Eens! Direct van de race line af en rustig je auto binnenbrengen. Niet doen alsof je midden in een race zit..PWM schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:31:
Zou LEC geen zwart moeten krijgen? Hoe hij doorreed was gewoon levensgevaarlijk.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zou me niet verbazen als Lec het met opzet gedaan heeft om SC te veroorzaken om zo de ronde achterstand in te lopen.
ICE ICE Baby
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze waren gratis.Maarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:33:
Nogmaals mijn vraag: Waarom stoppen als.men denkt dat het over 10 minuten gast regenen? Dan zal je toch moeten stoppen. Trackposition lijkt mij key in Monaco?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
zelfde doen wat je tegenstander ook doet.Maarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:33:
Nogmaals mijn vraag: Waarom stoppen als.men denkt dat het over 10 minuten gast regenen? Dan zal je toch moeten stoppen. Trackposition lijkt mij key in Monaco?
Ik zou het doen!
"Can I push it, Can I push it??"Wulfric92 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:31:
Leclerc gaat zichzelf de muur in rijden...
Met een beschadigde auto...
"Push it real good".SuBBaSS schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:34:
[...]
"Can I push it, Can I push it??"
Met een beschadigde auto...
PSN: xMaurice93

Ja ik vind het een vervelende situatie en snap het heel goed. Maar als dit unsafe release is, is het unsafe release...AequitasII schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:32:
Wat moet je dan? Wachten tit iedereen er voorbij is? Mercedes koos ervoor om op te houden. Als dit een unsafe realease is ben je benadeeld door je plaats in de pitstraat..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
VER zat er wel duidelijk voor. Ik weet eigenlijk niet wat de regel is voor een unsafe release... moet VER hier eigenlijk BOT voor laten gaan omdat ze zo dicht bij elkaar zitten? of moet BOT gewoon inhouden omdat VER voor ligt?
Gasly is net voor de SC gepit volgens mij.Lasmibalsingh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:33:
Gasly niet gepit zie ik
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
Als het gaat regenen wel. Zodra het gaat regenen moet toch iedereen de pit in.Maarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:33:
Sowieso schrijf je zo!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
U zei...Tarabass schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:34:
KUB 15!!!!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hahaha helaas!Tarabass schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:34:
KUB 15!!!!
Volgende keer moet VER maar dwars door die slangen wir-war héén gaan rijden dus
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Elect a clown, expect a circus.
Laat maarTarabass schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:34:
KUB 15!!!!
Inderdaad, viel meteen op dat Hamilton helemaal alleen reedDivak schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:34:
Als leider moet je op 3 autolengtes blijven, hoe zit het dan met de auto's erachter? Wat Bottas deed (veld ophouden, gaatje laten slaan voor de double stack pitstop) zou ook vast wel een regeltje voor zijn?
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
nog niet geziensambalbaj schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:35:
Is er eigenlijk al een under Investigation voor BOT VER?
Sowieso schrijf je zo!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nog nietsambalbaj schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:35:
Tesla M3LR '21
Sowieso schrijf je zo!
Unsafe release terecht onderzocht, ben benieuwd.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
PSN: xMaurice93
Ja. Nu net.sambalbaj schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:35:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Ja, dus podium kwijt. En plek 3 WK.Ari Gold schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:37:
+5 seconden?
Verwijderd
Blijft teamsportVos schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:37:
Het is niet Max zijn fout, maar van Mr. Lollipop. Straf hem maar
Denk ook wel dat ze hem straffen en zou helaas wel terecht zijn vind ik.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Volgens mij had LEC hier omder geel GIO eerst moeten laten gaan toen KUB wegreed. Lijkt me ook een straf.
[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 26-05-2019 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.