Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar dit laat toch wel heel erg zien wat er mis is... Op deze manier 50 ronden door de straten van Monaco cruisen zonder actie is wel heel erg saai
Ik hoop dat die regen doorzet en iedereen - en dus ook HAM - naar binnen gaat
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max probeert het ook niet eens echt.RoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:47:
Het lukt HAM niet met een zachtere band weg te rijden bij de rest. Ook wel opvallend.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
+ VER heeft beschadigde vloer..RoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:47:
Het lukt HAM niet met een zachtere band weg te rijden bij de rest. Ook wel opvallend.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Denk dat ze secondair best kijken naar Bottas, die express een gigantisch gat achter SC laat vallen om die dubbele pits te doen, terwijl de mensen erachter dus niets mogen dan erachter te blijven. Je zag laatste sector gewoon een gat van ~5sec vallen.vliegnerd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:46:
Dit is juist de minst zware straf die ze kunnen geven. (Komaan: een straf MOET! Dat kon iedereen met ogen zien.).
Positief: Hij krijgt de straf die de race het minst gaat beinvloeden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij wil helemaal niet wegrijden...hij wil op deze band de race uitrijden of hoopt op doorzetten van de regenRoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:47:
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Interesting that everyone is saying 5 seconds is lenient, I have all the data on penalties, 2018 it was all just fines, 2017 it was all fines and one 5 second penalty (also at Monaco, Wehrlein)
— Jack Elleker/F1StatMan (@F1StatMan) 26 mei 2019
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Sowieso schrijf je zo!
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Én staat op "Wit" dus zou eventueel de race uit kunnen rijden op deze set.
die van GIO en KUB was ook al paar minuten weg.Jasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:48:
BOT is niet meer Under Investigation
en nu pas de uitslag daarvan.
dus misschien dat het nog komt!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja dat is waar, hij zal moeten sparen. Ben benieuwd, want VER zit nu te drukken en gezien de straf moet hij natuurlijk ook wel.sanderb schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:48:
[...]
Hij wil helemaal niet wegrijden...hij wil op deze band de race uitrijden of hoopt op doorzetten van de regen
Een man mag dromen hahabasvn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:49:
[...]
die van GIO en KUB was ook al paar minuten weg.
Bensimpel
Positieve meneer
Het kan nog.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik hoop met je mee, maar ik verwacht het niet. Mercedes moet tenslotte op 1-2 eindigen.basvn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:49:
[...]
die van GIO en KUB was ook al paar minuten weg.
Nee wat heeft die gedaan dan ?!Exocet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:51:
Bottas niet meer under Investigation?
Die rijdt geen +5 van Ham weg.LockeJohn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:50:
Als Max HAM voorbij gaat op Monaco en de race wint maakt die zich onsterfelijk!
...en het regentVerwijderd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:51:
Geen regen....alsjeblieft geen regen.
Klopt, dat kwam doordat VER under investigation was. Bij beide coureurs komt dan het icoontje te staan.Exocet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:51:
Bottas niet meer under Investigation?
⏩ PVOutput☀️
Die 5sec. mogen ook buiten de race vallen áls 'ie niet meer hoeft te "pitten"sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:50:
Als VER nu HAM weet te pakken en 5s weet weg te rijden... zou wel mooi zijn.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Expres de boel opgehouden bij de ingang van de pitstraat tijden de SC
[ Voor 7% gewijzigd door Mel33 op 26-05-2019 15:52 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat mag gewoon gastExocet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:51:
[...]
Een gat laten vallen om een pitstop na Hamilton te kunnen maken
RBR heeft een nieuwe strateeg, komt net van Ferrari vandaan, was echt een buitenkansjeQuad schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:51:
GAS niet te vroeg voor een PIT? Stel dat het gaat regenen, kan hij weer naar binnen.

People as things, that’s where it starts.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Die van Bottas bleef staan nadat de straf aan Max was uitgedeeldsjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:51:
[...]
Klopt, dat kwam doordat VER under investigation was. Bij beide coureurs komt dan het icoontje te staan.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Niet als je dat in de pitstraat doet. Daar is een paar GP's geleden nog iemand voor bestraft.
Klopt, maar dan mag je geen gevaar zijn voor de wagens achter je
Ik heb niet helemaal kunnen zien of hij dat was.
Foutje leek me alGAIAjohan schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:52:
[...]
Die van Bottas bleef staan nadat de straf aan Max was uitgedeeld
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
at your service
Oke dat dat is wel n dingejte. Maar misschien is het daarom slechts 5sec geworden voor maxJasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:52:
[...]
Expres de boel opgehouden bij de ingang van de pitstraat tijden de SC
Sightseeing denk ik.MazeWing schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:52:
Is Kubica via Parijs aan het rijden??
WaarschijnlijkLockeJohn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:53:
[...]
Oke dat dat is wel n dingejte. Maar misschien is het daarom slechts 5sec geworden voor max
geen idee hoe dat is gebeurd. Was na de SC pitstops ineens 13eThe_Butler schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:53:
Ik heb helemaal gemist wat er met Daniel Ricciardo is gebeurt? die reed toch netjes vooraan als best van de rest?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die is dit jaar naar Renault gegaanThe_Butler schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:53:
Ik heb helemaal gemist wat er met Daniel Ricciardo is gebeurt? die reed toch netjes vooraan als best van de rest?
Denk een pitstop na de safetycar
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Rijdt rond met de pit-limiter er nog op.Paulus07 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:53:
KUB is met de brommer?
People as things, that’s where it starts.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij heeft per ongeluk een speelgoedauto gekregen ipv een echte. En nu moet hij met de trappers.Paulus07 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:53:
KUB is met de brommer?
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 21% gewijzigd door Luxicon op 26-05-2019 15:55 ]
...
Had het gepauzeerd
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
LEC DotD confirmedBensimpel schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:54:
Leuke race zover hoor.
Ja, er is genoeg gebeurd. Leuke race!Spotmatic schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:54:
Oké Monaco is treintje rijden maar ik vermaak me opperbest!
Als ze eens gaan racen wel ja.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
Did-not-finisher of the Day?
⏩ PVOutput☀️
I am the great Cornholio!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
"left front opening up"Leon Zwiers schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:56:
Hamilton bandenprobleem?
HAM heeft altijd bandenproblemenLeon Zwiers schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:56:
Hamilton bandenprobleem?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat zeggen ze bij Mercedes continu. Intussen cruisen ze rond als het ware een zeecruiseLeon Zwiers schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:56:
Hamilton bandenprobleem?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dan moet die wel 5sec op VET pakkenvliegnerd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:56:
Ik vind het LOEI spannend. VER kan dit winnen als HAM moet pitten en VER niet.
Ze hebben daar nog Windows 98 / NT3 in 't Italiaans draaien, zekers?
Waarschijnlijk gewoon een ExcelletjeBensimpel schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:57:
Ferrari geeft AI de schuld van de fuck up gisteren. Haha.
Groetjes uit HoogravenDeruxian schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:56:
Hier in Utrecht is het gewoon droog
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
VET zit al 2.2s achter VER.
1,2 seconden bedoel je.. en dat is vrij constant.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.