" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Wat zijn de kansen voor vsc/sc vandaag?
Waar in de race ?
Hoeveel autos halen finish ?
Waar eindigt Renault (7/8 of DNF)
Wie pakt eerste pitstop ?
Dan zijn er altijd mensen die beweren dat GP’s sponsoren niets toevoegt.Pierre schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:17:
Gister ging het over voetbal en nu weer over bier, kunnen we het niet gewoon over F1 hebben.
We gaan weer on topic.
90%Gizmo_mokum schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:28:
Onder het mom van spannend houden van de race:
na 13 rondes ivm crash.Waar in de race ?
18Hoeveel autos halen finish ?
RIC 8, HUL DNFWaar eindigt Renault (7/8 of DNF)
Stroll om zn voorvleugel te vervangen.Wie pakt eerste pitstop ?
Iedereen alvast een prettige race. Ondanks een hoop het niet met mij eens zijn, ik vind dit wel een mooie baan om de race te zien.
Die tunnel rechtsboven kunnen we ook wel toevoegen wat mij betreft. Circuit wat langer en hoogteverschil.
Erg mooie foto verder.
(Waar zou Max eigenlijk wonen... niet dat ik er op de koffie wil, maar gewoon nieuwsgierigheid)
[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-05-2019 12:42 ]
Ik bedoelde juist geen brug, maar de marshalls 2 jacks te geven waar de meetapparatuur in zit, er is dan juist niks op te zetten.DataGhost schreef op zondag 26 mei 2019 @ 06:55:
Omdat er wel een haast-aspect aan het wegen zit. Het moet gebeuren om te allen tijde te kunnen aantonen dat auto's het gewicht halen, maar met zo min mogelijk tijdsverlies om coureurs/teams niet onnodig te benadelen. Als je dan bij je pitbox moet wachten tot de apparatuur er een keertje is ben je zo een hele tijd verder, plus moet die ook nog waterpas gezet worden en liefst ook gekalibreerd. Van tevoren bij een team gaan staan heeft ook geen zin want je weet niet wanneer een rijder binnen gaat komen. Daarom hebben ze 1 vaste brug die gewoon van tevoren helemaal klaarstaat.
edit:
En als ze rondlopen met de brug en hebben opgezet bij een van de teams maar de coureur waar ze op wachten niet binnenkomt, kan de rest natuurlijk met illegale auto's gaan rijden omdat ze niet gewogen kunnen wordenBijv. minder ballast maar meer brandstof meenemen, en als de brug "in gebruik" is een paar extra rondjes knallen om die brandstof kwijt te raken en daarna een underweight Q-run te doen. Als je toch gewogen moet/kan worden ga je gewoon volgens schema naar binnen en is er niks aan de hand
Wat betreft het missen/vergeten, voor zover ik heb begrepen wordt de weeg-steekproef bepaald door "de computer" en wordt deze keuze pas bij het inrijden van de pits bekend gemaakt aan de coureur in kwestie. Het idee hierachter is dat *niemand* weet wie er aan de beurt is voor een weging tot het laatste moment dat 'ie de brug voorbij zou rijden, dus ook de teams en zelfs de mensen van de FIA niet, zodat er dus ook geen communicatie over kan plaatsvinden. Als je expres met een te lichte auto rijdt en je zou een halve ronde voordat je de pits in zou gaan rijden al weten dat je een weging krijgt ga je natuurlijk direct van de lijn af om marbles op te pikken en kan je de regels omzeilen.edit:
Andersom precies zo dus, als je na het uitrijden van de pits te horen krijgt dat je volgende pit-entry niet gewogen gaat worden brand je die extra brandstof uit de vorige edit ook op voor een underweight run
De opzet van de weegbrug is in principe prima, alleen de signalering kan dus wat beter. Volgens mij komen gele/rode vlaggen en (V)SC ook automatisch op het stuurtje te staan dus misschien kunnen ze dat met de weging ook doen?
Er zou dan in de pitbox 4 punten in het asfalt staan waar de wieltjes van de 2 jacks op moeten staan die 100% waterpas staan. (teams zijn verantwoordelijk die schoon te houden.)
Ook zou de signalering pas bij binnenrijden hoeven te gebeuren als er 2 van die teams zijn, zo groot zijn de afstanden tussen de pitboxen toch niet.
Als het dan niet binnen de extreem strikte regels past wat toleranties betreft mogen wmb de regels aangepast worden, meten op de nanogram slaat natuurlijk nergens op.
1 regelaanpassing die dan nog nodig is, is het kunnen gebruiken van een generieke jack, maar dat biedt zowiezo meer voordelen, ook voor de marshalls die gestrande auto`s dan sneller kunnen opruimen.
[ Voor 8% gewijzigd door enchion op 26-05-2019 12:50 ]
How do you save a random generator ?
Voor als je ze nog niet gezien hebt. Beide F2 races waren (weer) erg de moeite waard.streamnl schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:34:
Zo. Gras gemaaid en de resterende huishoudelijke klusjes zijn ook al gedaan. Sneller klaar dan verwacht, dus nu al ongegeneerd op de bank met een pilsje (HJ) wachten totdat F1 begint.
Iedereen alvast een prettige race. Ondanks een hoop het niet met mij eens zijn, ik vind dit wel een mooie baan om de race te zien.
Overigens moeten ze echt een plek verzinnen in Monaco waar je kan inhalen. 1 bocht zou al voldoende zijn. Volgens mij is er plek zat bij de chicane na de tunnel. Als ze die een meter of 10 verder leggen en de bocht wat ruimer maken moet het kunnen met DRS in de tunnel.
Uitkomen tunnel is toch al zo'n plaats waar veel - zo niet de meeste - pogingen gedaan worden?Erapaz schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:43:
[...]
Voor als je ze nog niet gezien hebt. Beide F2 races waren (weer) erg de moeite waard.
Overigens moeten ze echt een plek verzinnen in Monaco waar je kan inhalen. 1 bocht zou al voldoende zijn. Volgens mij is er plek zat bij de chicane na de tunnel. Als ze die een meter of 10 verder leggen en de bocht wat ruimer maken moet het kunnen met DRS in de tunnel.
Reed Pérez daar trouwens niet z'n auto plat?
En anders wat Max deed toen hij achter Vettel aan ging - voor hij de braketest van Grosjean kreeg.
[ Voor 7% gewijzigd door Comp User op 26-05-2019 12:54 ]
Vaste locatie, vast netwerk.
DRS in/na de tunnel zie ik eigenlijk niet snel gebeuren. Enerzijds de bocht in de tunnel en anderzijds dat het bergafwaarts gaat na de tunnel.Erapaz schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:43:
[...]
Voor als je ze nog niet gezien hebt. Beide F2 races waren (weer) erg de moeite waard.
En als ik het goed begrijp wil je de dubbele chicane na de tunnel dan eruit halen en alleen de enkele chicane laten om te wisselen richting de rijbaan naar Tabac? Lijkt mij dat het dan wel een heel slappe chicane wordt en ook niet veel (toegenomen) kans op inhalen.
Vorig jaar in ieder geval Leclerc die daar een rem miste en rechtdoor schoot, maar eerst nog even de achtervleugel bij Hartley eraf reed. Maar door de jaren zijn er daar wel meer auto's afgeschreven inderdaad.Comp User schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:52:
[...]
Uitkomen tunnel is toch al zo'n plaats waar veel - zo niet de meeste - pogingen gedaan worden?
Reed Pérez daar trouwens niet z'n auto plat?
Het is gewoon erg jammer dat je er nergens voorbij kunt, zelfs niet als je véél sneller bent. Tijdens de F2 race zat de Vries de hele tijd op 6 tienden en kon hij er nergens langs.
Qua ruimte is er de meeste plek bij de chicane na de tunnel. Ze zouden zelfs de wegsplitsing nog wat kunnen opschuiven om nog meer ruimte te creëren of een klein beetje landfill vlak na die chicane waar het smaller wordt. Chicane opheffen zou ik niet doen, maar het knikje naar links is nu gewoon net te smal. Als je met 2 auto's naar links kan daar en het bij het uitkomen ook wat breder maakt geeft het gewoon net wat meer mogelijkheden/ minder risico.
Als het regent; 100%Gizmo_mokum schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:28:
Onder het mom van spannend houden van de race:
Droog: 75%
De safety car periodes in de F2 waren overigens erg kort. De marshalls zijn erg snel in Monaco; kunnen ze in Bakoe nog wat van leren.
Ronde 1Waar in de race ?
14Hoeveel autos halen finish ?
6 (RIC) en DNFWaar eindigt Renault (7/8 of DNF)
Vooraan de wedstrijd: Hamilton, zodra het gat er is tot de eerste Haas/Renault. Bottas volgt later; Verstappen rijdt langer door hopend op een VSC.Wie pakt eerste pitstop ?
Vraag is wel wie het aandurft op de soft banden. Pirelli voorspelt een Soft<>Hard strategie.
Eens ,de mogelijkheden lijken er toch wel te zijn als je iets creatiever met het circuit om springt. Monaco is prachtig, maar het feit dat het onmogelijk is om in te halen maakt het gewoon zo jammer. Aangezien Liberty spektakel wil, zouden ze hier niet eens wat over moeten zeggen? Of heeft Monaco gezien de status zoveel macht dat er niets tegen te beginnen is?Erapaz schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:43:
[...]
[YouTube: 5 AMAZING Overtakes at the Monaco GP]Erapaz schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:05:
Het is gewoon erg jammer dat je er nergens voorbij kunt, zelfs niet als je véél sneller bent. Tijdens de F2 race zat de Vries de hele tijd op 6 tienden en kon hij er nergens langs.
En voor LEC om te zien hoe het vorig jaar ging met een snellere auto door het veld:
Ja, het is verdomde moeilijk inhalen in Monaco, maar onmogelijk is het niet.
Zeker niet met een snellere auto.
De vraag is meer hoeveel risico je wil nemen. LEC heeft niets te verliezen en alles te winnen en zal daardoor risico moeten en willen nemen.
Als je vooraan meedoet is het risico net zo groot en is het wat moeilijker omdat de auto's gelijker zijn, maar het mogelijke verlies is gewoon veel groter waardoor de actie vaak uitblijft.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Eigenlijk heb je wel gelijk. Ook het loskomen van de achterkant en het uitbreken geeft meer snelheid voor je gevoel. Mooie beelden! Bij topgear konden ze dat ook zo goed, een fiat panda sneller laten lijken dan een Porsche of dergelijke.alesandro_46 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:25:
[...]
Vroeger met die ingezoomde beelden waarbij de camera mee beweegt is er toch meer gevoel voor snelheid dan met de meer uitgezoomde beelden nu.
Ben het eens dat die chicane na de tunnel iets verder mag liggen, of minder scherp want dan is er wel iets meer inhaal mogelijkheden dan nu. Vorig jaar ging Max net aan wel/niet goed maar het lijkt de enige mogelijkheid die er is.
Ik ben er bang voor dat dat wel eens het geval kan zijn - ze zijn ook de enige die de races "gratis" organiseren.RoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:11:
[...]
Of heeft Monaco gezien de status zoveel macht dat er niets tegen te beginnen is?
Ot; persoonlijk vind ik Singapore (en Macao - daar zou ik graag een GP zien) mooiere tracks dan Monaco.
Verder ja, Monaco heeft een status aparte. Je kunt het er niet zomaar afhalen, want dan is de triple crown niet meer mogelijk.
Wijziging zou de chicane moeten zijn. Vangrail vanuit de tunnel links moet eerder eindigen, zodat je indien nodig eerder kan insturen. Verder de chicane verleggen of zelfs laten verdwijnen voor inhaalacties bij Tabac.. Het zwembad is ook niet bevorderlijk voor inhaalacties..
[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 26-05-2019 13:27 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Om eerlijk te zijn ziet Monaco er altijd wel mooi uit
Zeker op deze manier:

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 26-05-2019 13:26 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 26-05-2019 13:30 ]
Volgens mij is binnen de huidige layout en met fe huidige auto's tabac vol gas. Dus inhalen zal daar niet kunnen omdat er geen breaking zone is. En daar met twee auto's naast elkaar lijkt mij ook niet mogelijk.GAIAjohan schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:22:
Verder de chicane verleggen of zelfs laten verdwijnen voor inhaalacties bij Tabac..
Tabac is zeker niet volgas. Bochtsnelheid ligt daar op ongeveer 170kmh. Ze komen er vanaf chicane aan met 230.RobertMe schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:30:
[...]
Volgens mij is binnen de huidige layout en met fe huidige auto's tabac vol gas. Dus inhalen zal daar niet kunnen omdat er geen breaking zone is. En daar met twee auto's naast elkaar lijkt mij ook niet mogelijk.
Dus vanuit tunnel zonder chicane zouden ze vanaf~310 terug moeten naar 170kmh.
Voor durfals dus zeker wel een optie
Maar in Macao zijn de BaCo's wel een "klapje" beter dan in bv Baku (vervang die dan maar) en minstens vergelijkbaar met Monaco.GAIAjohan schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:22:
Macau is bij Melco nog krapper dan Monaco. Verder heeft Macau wel lange rechte stukken, wat qua drs helpt. Maar door de hogere snelheden is m.i. Macau onveiliger.
Maar toch is er ééntje met een afwijkend modelSuicyder schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:29:
[YouTube: F1: LIVE at the 2019 Monaco Grand Prix]
Iedereen Niki petje
Testing, one, two ...
Maar had Macau geen inhaalverbod in Melco? Zoiets komt me nog bekend voor..Comp User schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:44:
[...]
Maar in Macao zijn de BaCo's wel een "klapje" beter dan in bv Baku (vervang die dan maar) en minstens vergelijkbaar met Monaco.
Ja, enige plek met een permanente gele vlag.GAIAjohan schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:50:
[...]
Maar had Macau geen inhaalverbod in Melco? Zoiets komt me nog bekend voor..
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
For the second consecutive race @redbullracing has changed the driveshaft assemblies on the cars of @Max33Verstappen and @PierreGASLY under parc ferme. Clearly still serious reliability concerns after GAS's Baku failure...
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 26 mei 2019
Red Bull heeft maar weer eens onder parc-ferme gesleuteld aan de wagens.
Wat een geweldig gebouw! En dan te bedenken dat zoiets voor elk raceweekend weer uit de grond wordt gestampt. David Coulthard doet het ook erg leuk moet ik zeggen
Heeft dit nog gevolgen voor de starting grid?nachtnet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:09:
[Twitter]
per aspera ad astra
De vorige keer niet. Zolang het wordt goed gekeurd en onder toezicht wordt gedaan van de FIA.
dus GAS start nog steeds op de 8ste plek en max op 3.
Ah gelukkig zijn er niet maar 3 die sponsoren in de F1Ari Gold schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:15:
Olav interviewt die ene gast van dat energiedrankje.
Maar gaat om Rich..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Achja de droge F2 gaf ook de nodige vonken en vuurwerk, een mega pile-up die de boel lekker omgooit kan altijd

final startinggrid
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooi detail, de Danke Niki ook op de auto op het dek.
Toch wel netjes. De eerste 3 races was het ook niet nodig, dus waarschijnlijk gewoon preventief omdat het kannachtnet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:09:
[Twitter]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bensimpel
Positieve meneer
Kreeg echt een enorme fanboy gevoel weer. Totaal geen kritische vragen over bijvoorbeeld zijn Twitter leugentjes of dat de rechter hem als niet betrouwbaar ziet. Omg.basvn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:17:
[...]
Ah gelukkig zijn er niet maar 3 die sponsoren in de F1
Maar gaat om Rich..
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Alweer? Baku was het ook al zo. Dus of de glorieuze Honda heeft zoveel trekkracht dat de aandrijfassen het met geen mogelijkheid lang volhouden, of dat is een zwakte waar aan gewerkt moet gaan worden.nachtnet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:09:
[Twitter]
Nee. Staat letterlijk iemand van de FIA naast terwijl ze dit doen waardoor ze geen regels breken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
YouTube: Hamilton cuts chicane at monaco
[ Voor 22% gewijzigd door Shaggie_NB op 26-05-2019 14:35 ]
Ik heb een Peter Windsor nog geen enkele kritische vraag horen stellen aan Storey.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heeft iemand zijn tuin verbouwd en de gemeente is het vergeten op te halen denk ik.
That Force India is blocking, or however they're called now
Grumpy old Fin
SpanjeDaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:27:
[...]
Alweer? Baku was het ook al zo. Dus of de glorieuze Honda heeft zoveel trekkracht dat de aandrijfassen het met geen mogelijkheid lang volhouden, of dat is een zwakte waar aan gewerkt moet gaan worden.
In Baku ging Gasly daardoor kapot
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Racehelm van HAM
Best leuk al die tributes, maar ik raak al helemaal van slag als ik een onboard zie met een joekel van een rode halo.
De associatie dat dat dan wel een Mercedes kan zijn is er nog niet helemaal bij mij.
- DaniëlWW2
- Niet online
https://streamable.com/moe7w
Het is Vettel die bekend staat om controle en managen, maar dan alsnog. Zijn taak is snelle rondjes rijden, niet al deze planning verzorgen. Ondertussen was Leclerc uitgestapt en lijkt hij helemaal vergeten te zijn...
edit: Hier is Leclerc.
[Streamable: CharlesVSeb]
https://streamable.com/7ysxo
Hij vraagt of hij nog moet, Ferrari zegt dat ze niet hoeven maar zich wel voorbereiden. Vervolgens niet gegaan en eruit.
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-05-2019 14:50 ]
en Max doet dat niet? ik weet niet of je net de boord radio van max hoorde na zijn Q3 lap en het lijkt er wel op dat Max dat ook wel doet. ik denk dat als top coureur dat je dit moet doen om goed te zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:37:
En dit is hoe Vettel zijn tweede Q1 run plande. Vettel zegt gewoon wat hij wil, wat er moet gebeuren en zit de boel te managen vanuit zijn auto in de pitsstraat.
.......
Het is Vettel die bekend staat om controle en managen, maar dan alsnog. Zijn taak is snelle rondjes rijden, niet al deze planning verzorgen. Ondertussen was Leclerc uitgestapt en lijkt hij helemaal vergeten te zijn...
[ Voor 4% gewijzigd door Catmandos op 26-05-2019 14:41 ]
Monaco Grand Prix drinking game
So I thought the only way to make this race exciting is by getting wasted.
1 Sip:
Any variation of "Difficult to overtake here"
Mention of Ferrari strategy
Mention of Leclerc
Someone touches a barrier
One Sip for every car involved in the turn 1 crash
One Sip for every lap that a Williams is not last
Someone swears on Team Radio
Someone mentions Räikkönen's 300th race
Someone overtakes
Mention of Mercedes dominance
Williams gets lapped
Crowd shot of super rich people
2 Sips:
Someone has to use the runoff area
Someone has to cut a shikane
Ferrari leaves someone out for too long
Grosjean crashes
The Haas race each other way too dangerously
Someone retires
Magnussen forces someone off
Down the drink:
Grosjean doesn't make it past turn 1
Vettel somehow manages to spin out
Ricciardo is in the pits but not his tyres
Slak - ZoutShaggie_NB schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:28:
Kan me nog steeds ergeren aan dit moment... En natuurlijk geen straf...
YouTube: Hamilton cuts chicane at monaco
[YouTube: Hamilton cuts chicane at monaco]
Hij reed daarna nog “even” de snelste tijd dus deze ronde deed er toch niet mee.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja en Max is zeker geen "race nerd" die alles perfect wil afstellen?Catmandos schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:40:
[...]
en Max doet dat niet? ik weet niet of je net de boord radio van max hoorde na zijn Q3 lap en het lijkt er wel op dat Max dat ook wel doet.
Ik heb de onboard van Max gewoon gezien en gehoord, ook in de pit en daar gaat het niet om.
Bij een Mercedes of Ferrari horen de mensen aan de pitmuur zaken zoals gaten voor je run te regelen. Als coureur geef je zaken zoals balans aan. Vettel zit hier het hele team aan te sturen vanuit zijn auto. Dat is erg tekenend. Vettel doet dit ook al jaren en dat komt soms naar boven. Ditmaal was het wel heel erg duidelijk.
Een Leclerc doet dit niet want die luisterde naar wat de Ferrari pitmuur zei. Resultaat is dat hij er in Q1 eruit was. Dat is het verschil hier.
Natuurlijk wel, als je er eenmaal achter zit, kom je er niet zo maar voorbij ook al ben je sneller.Holkers schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:43:
[...]
Slak - Zout
Hij reed daarna nog “even” de snelste tijd dus deze ronde deed er toch niet mee.
Tesla M3LR '21
Hahaha, ik dacht dat het van gisteren was. Sorry. Tijdens z’n eerste ronde in Q3 sneed Lewis de chicane ook af en zag dat beeld en dacht dat het beeld wasExocet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:45:
[...]
Natuurlijk wel, als je er eenmaal achter zit, kom je er niet zo maar voorbij ook al ben je sneller.
Fanmanagers
Misschien geen geld maar waarschijnlijk geeft conartist alleen interviews als je hem de kont likt en geen moeilijke vragen stelt.Maarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:29:
Krijgt haast het idee dat Beardman de interviewers wat geld toestopt na het interview.
Ik heb een Peter Windsor nog geen enkele kritische vraag horen stellen aan Storey.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ze had er wel zin in met haar gedans...
"When you grow up your heart dies"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
SssstAri Gold schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:53:
Minuut stilte voor Niki nu.
Je kan ook overdrijven...
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Nope.Franko P. schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:55:
Ben ik nu de enige die zich een beetje begint te ergeren aan het Niki herdenk verhaal?
zeker niet de enige.!Franko P. schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:55:
Ben ik nu de enige die zich een beetje begint te ergeren aan het Niki herdenk verhaal?
Mwah. Overdrijven doe je pas als je hem elke race gaat herdenken.Franko P. schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:55:
Waarschijnlijk wel. Zometeen zeg je nog dat iedereen Charlie Whiting zo snel vergeten is...Franko P. schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:55:
Verwijderd
Nope.Franko P. schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:55:
Bensimpel
Positieve meneer
Ga eens rush kijken.Franko P. schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:55:
Vind best dat dit wel even mag hoor. Zolang het maar nu niet iedere race 1 minuut stilte krijgt.
😆 - Denk ook eens om ;)
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou kom op, beiden eraf.
aka, gewoon je werk doen
Wacht maar even af... na de race krijgen we nog een bult obligaat gelul en bekers die even worden opgedragen. We zijn nog niet klaar hoor.Jasphur schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:56:
[...]
Mwah. Overdrijven doe je pas als je hem elke race gaat herdenken.
Hamilton kon zonder Lauda nooit deze prestatie leveren... Mercedes goed door hem... blah blah blah... mark my words.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Liberty, je kan ook overdrijven met fan engagement.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Bottas foutjes en Max door undercut naar P2 .....
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat is dan aan HAM en heeft niks met een georganiseerd/gepland eerbetoon te makenTurbo-Puppy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:00:
[...]
Wacht maar even af... na de race krijgen we nog een bult obligaat gelul en bekers die even worden opgedragen. We zijn nog niet klaar hoor.
Hamilton kon zonder Lauda nooit deze prestatie leveren... Mercedes goed door hem... blah blah blah... mark my words.
Wie eindigt er in de haven?DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:59:
Net op Sky. Volgens Rosberg is Hamilton klaar met vriendelijk zijn naar Bottas.
Nou kom op, beiden eraf.![]()
People as things, that’s where it starts.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.