"When you grow up your heart dies"
De meeste van de tweets die voorbij komen zijn ook nog eens van medewerkers van de FOMMaarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:00:
Die tweets die worden opgehouden zijn ZO CRINGY....
Liberty, je kan ook overdrijven met fan engagement.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Fijne race allemaal.
[ Voor 21% gewijzigd door Ari Gold op 26-05-2019 15:02 ]
Fijne race iedereen!
Dit dus. Een oud meervoudig wereldkampioen die onder andere mede verantwoordelijk is voor de wereldkampioenen van de afgelopen jaren. Vooral snel vergeten zo'n gozersjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:58:
Mensen, het is een race dat er veel aandacht voor is, is dat dan ook al teveel? Wat een gezeik zeg... heb een beetje respect!

We herdenken en herinneren wel meer oud-coureurs. Door die historie is de Formule 1 een mooie sport om naar te kijken. Herinneringen, helden en verhalen. Laat het vooral zo doorgaan met wellicht vandaag een historische race. Veel plezier allemaal
Iedereen een fijne race! Go Mercedes
Tesla M3LR '21
DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:59:
Net op Sky. Volgens Rosberg is Hamilton klaar met vriendelijk zijn naar Bottas.
Nou kom op, beiden eraf.![]()
PSN: xMaurice93
Het is ook niets voor mij, maar ik weet zeker dat ze er fans blij mee maken. Prima toch? Ook andere doelgroepen moet aangesproken worden om de sport groot te houden.Maarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:00:
Die tweets die worden opgehouden zijn ZO CRINGY....
Liberty, je kan ook overdrijven met fan engagement.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hier hoop ik al 5 races op!
Maar P3 is realistisch! en daar hoop ik dan ook op!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Getrouwd? Dan moet dat toch niet nieuw voor je zijn.Maurice079 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:03:
Ik verwacht er zoals elk jaar niet veel van, maar ik laat me graag verrassen
Bensimpel
Positieve meneer
Als dat in Monaco gebeurd hebben ze de 8 auto's achter hun ook mee.
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
een treffende spreuk
Hebben we eens een Haas, een Renault en een Toro Rosso op het podiumBensimpel schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:04:
[...]
Als dat in Monaco gebeurd hebben ze de 8 auto's achter hun ook mee.
People as things, that’s where it starts.
Bensimpel
Positieve meneer
Erger nog een Williams!RobinHood schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:05:
[...]
Hebben we eens een Haas, een Renault en een Toro Rosso op het podium
😆 - Denk ook eens om ;)
Vorige jaren as de overcut steeds de betere strategie.powah33 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:00:
Have Fun All ...
Bottas foutjes en Max door undercut naar P2 .....
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Natuurlijk, maar de commentatoren die de tweets op gaan lezen enzo, en men heeft al ontdekt (zoals hierboven staat) dat een flink percentage aan tweets van FOM-medewerkers. Meen het oprecht of doe het niet.Arjan90 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:03:
[...]
Het is ook niets voor mij, maar ik weet zeker dat ze er fans blij mee maken. Prima toch? Ook andere doelgroepen moet aangesproken worden om de sport groot te houden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En lief zijn tegen elkaar
Gas derop!

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
P1: HAM
P2: VER
P3: BOT
Fijne race iedereen!
Nou, het zou mij niet verbazen als er iemand met koude banden de muur in vliegt...Turbo-Puppy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:05:
Geniet van de opwarmronde mensen... dat wordt het spannendste deel van de race.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ja joh, tis al bijna afgelopenMaarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:07:
Loopt RTL Duitsland achter oid? Is het al begonnen bij jullie, het klinkt alsof bij jullie e opwarmronde al begonnen is.
Ik zou het doen!
Ja max ligt eerste nuMaarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:07:
Loopt RTL Duitsland achter oid? Is het al begonnen bij jullie, het klinkt alsof bij jullie e opwarmronde al begonnen is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Blijft dus droog.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had o.a. met de hitte te maken.
Wel echt een geweldige race van Stroll, gewoon iedereen 3x gelapt
+1YakuzA schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:05:
[...]
Vorige jaren as de overcut steeds de betere strategie.
Klopt wat je zegt .... ik herstel mijn post .... overcut en foutjes van bottas ... max naar 2
https://f1manager.info/ranking/4605
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alleen Kubica rijdt nog in rondje 64... de rest staat al in parc fermé hier.
- DaniëlWW2
- Niet online
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Veel plezier iedereen
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Nee raceweekend, hij is 3 keer niet gestart dus dat komt nogMaarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:09:
300ste race Raikkonen is al genoemd op de Duitser. Kan een Krombacher gaan drinken. '+

Official risk of rain for the race is given with 90%. Currently just some light showers have developed ... these are likely to miss the city and wouldn't be strong enough to wet the track. pic.twitter.com/tTMSKPYPwX
— Steffen Dietz (@sdietzf1) 26 mei 2019
10% = in dit geval geen regen dus..
Na bocht 1 lap 1 kun je de uitslag al opslaan tochMaarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:07:

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat laatste wist ik niet, daar heb je natuurlijk een punt. Aan de andere kant: het moet ergens beginnen. Verder zal het mij eerlijk gezegd een zorg zijn, ik heb er geen last van. Ik heb er alleen last van als ze banden ed versimpelen zoals dit jaar is gedaan om nieuw publiek te trekken en het makkelijker te maken.Maarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:05:
[...]
Natuurlijk, maar de commentatoren die de tweets op gaan lezen enzo, en men heeft al ontdekt (zoals hierboven staat) dat een flink percentage aan tweets van FOM-medewerkers. Meen het oprecht of doe het niet.
Wel blij dat Mercedes de Halo dezelfde kleur heeft gegeven als Ferrari. Kunnen ze toch nog een beetje de wedstrijd winnen en geen tactische missers maken.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Maar zelfs dan wordt hij niet eerste, ivm 15 rondjes achterstandTurbo-Puppy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:09:
[...]
Alleen Kubica rijdt nog in rondje 64... de rest staat al in parc fermé hier.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
We do what we must because we can.
Zeg dat maar tegen RicciardoYakuzA schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:10:
[...]
Na bocht 1 lap 1 kun je de uitslag al opslaan toch
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
We zullen het gaan zien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tenzij er 150% kans is op regen missen de buien elke keer de circuits dus deze bui zal wel weer missennachtnet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:10:
[Afbeelding]
[Twitter]
10% = in dit geval geen regen dus..
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nou, tegen het einde van de race wil er nog wel eens wat gebeuren als de vermoeidheid begint toe te slaan. 1.5 uur met een hoge snelheid door een straatje rijden zonder de muur te raken is best lastig.YakuzA schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:10:
[...]
Na bocht 1 lap 1 kun je de uitslag al opslaan toch
Ik zou toch graag 160% zien om echt een goede kans te hebbenwontcachme schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:11:
[...]
Tenzij er 150% kans is op regen missen de buien elke keer de circuits dus deze bui zal wel weer missen
Nu rest nog de vraag: Is die voor dit topic, of voor de race
Waiting on the world to change
Fijne race allemaal

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Is dat een Ferrari 160%? Als in de kans dat ze in Q2 terecht komen met Leclerc?RoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:12:
[...]
Ik zou toch graag 160% zien om echt een goede kans te hebben
[ Voor 29% gewijzigd door nadroJ op 26-05-2019 15:14 ]
Sowieso schrijf je zo!
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar we willen helemaal geen regenbasvn schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:11:
90% kans op regen!!

daar hoeven geen geluidseffecten toegevoegd te worden..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Ben erg benieuwd of het nog een beetje spannend wordt.
Overigens vond ik die beelden bij de start wel irritant, laat gewoon de race in beeld zien en niet de teams, al schijnen ze vaker vage beslissingen hier in te nemen.
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 26-05-2019 15:18 ]
Hij heeft het verborgen party-mode knopje gevonden
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 26-05-2019 15:17 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Max zal daar, als local, toch wel een binnenweggetje kennen om een stukje af te kunnen snijden?DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:16:
De Mercedessen zitten superdicht op elkaar, Max een heel klein beetje erachter.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
En gaan niets doenMaarten_E schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:17:
Race Control onderzoekt afsnijden St Devote. O.a. Leclerc deed dat, kan helemaal een rampweekend voor hem worden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 28% gewijzigd door nadroJ op 26-05-2019 15:19 ]
Sowieso schrijf je zo!
Zou Honda toch een start mode gevonden hebben ? Leek beter nuAri Gold schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:18:
Max kwam wel heel goed weg.
Ja, en dan was iedereen over hem heen gevallen dat het een sukkel is. Nu laat hij beiden leven, dus goed gedaan.nadroJ schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:18:
Een Max van een jaar terug of voorgaande jaren had 'm laten staan.
Absoluut niet.sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:56:
[...]
Waarschijnlijk wel. Zometeen zeg je nog dat iedereen Charlie Whiting zo snel vergeten is...
Hij werd - tijdens de F2 race op zaterdag - node gemist, ik ben er van overtuigd dat dergelijke fouten - zoals het halve veld op een ronde tijdens de "code rood" - onder zijn leiding niet zouden gebeuren.
Vaste locatie, vast netwerk.
True, zie ninja edit hahasjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:19:
[...]
Ja, en dan was iedereen over hem heen gevallen dat het een sukkel is. Nu laat hij beiden leven, dus goed gedaan.
Sowieso schrijf je zo!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.