[F1 2019] Race 1 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 40 Laatste
Acties:
  • 146.615 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:53
Goofyduck384 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:17:
Ben het met je eens dat de pace van BOT prima was. Echter gaf Max wel ergens aan dat hij bewust 1,5 sec achter HAM bleef vanwege die banden. Dus als HAM er niet achter zat, vraag ik me af of hij het gat naar BOT niet verder had dichtgereden
Als je nagaat dat BOT in z'n snelste ronde gewoon ff een volle seconde harder ging dan Max, denk ik dat er daar ook nog wel makkelijk iets bij had gekund. Zeer benieuwd naar Bahrein, maar vrees toch wel voor de dominantie van Mercedes daar!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Maurice079 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:25:
[...]

Als je nagaat dat BOT in z'n snelste ronde gewoon ff een volle seconde harder ging dan Max, denk ik dat er daar ook nog wel makkelijk iets bij had gekund. Zeer benieuwd naar Bahrein, maar vrees toch wel voor de dominantie van Mercedes daar!
Bij had gekund bij wie? Hamilton presteerde niets met dezelfde auto, das wel vreemd toch?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

:P . Ik kan niet eens meer grapjes maken op die manier :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

JB schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:30:
[...]

Bij had gekund bij wie? Hamilton presteerde niets met dezelfde auto, das wel vreemd toch?
Had schade, mogelijk ook een andere afstelling. Het is nog het begin van het seizoen.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Goofyduck384 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:17:
Ben het met je eens dat de pace van BOT prima was. Echter gaf Max wel ergens aan dat hij bewust 1,5 sec achter HAM bleef vanwege die banden. Dus als HAM er niet achter zat, vraag ik me af of hij het gat naar BOT niet verder had dichtgereden
Je zag ook een aantal rondes na de start dat Max het wat 'rustiger' ging doen toen die nog achter Vettel hing om die banden wat te sparen. Dat bandenmanagement (waar die al een paar seizoenen goed in is, hij is echt in staat het laatste uit een setje rubber te persen) en zijn inhaalmanoeuvres zijn, althans voor mij, bewonderenswaardig. Samen met zijn overduidelijke 'groei', hij is een pak meer gecalculeerd elk seizoen. Spijtig dat hij vorig jaar niet echt de kans kreeg om het te laten zien met al de pech maar de races die hem wel goed afgingen waren een waar genot om te zien.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:53
JB schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:30:
[...]

Ik heb me niet helemaal ingelezen hoor, dus pin me er niet op vast, maar had HAM geen schade aan z'n vloer? HAM is uiteraard minimaal gelijkwaardig aan BOT en ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat Max die pace had kunnen bijhouden, zeker niet gezien er dus nog wel wat extra's mogelijk was (gezien die fastest lap). Maar we gaan het wel weer zien in Bahrein. Duurt lang -O-

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

3x3 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:32:
[...]

Had schade, mogelijk ook een andere afstelling. Het is nog het begin van het seizoen.
Hamilton schade? Is dat nog onderbouwt dan? Voelde als huilie huilie.

[ Voor 10% gewijzigd door JB op 17-03-2019 16:34 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Vloer bij z"n linker of rechterwielophanging achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

3x3 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:34:
[...]

Vloer bij z"n linker of rechterwielophanging achter.
Ik trek het allemaal in twijfel. Mercedes zal hun prinsje wel bij staan. Of zijn er beelden van die zogenaamde schade?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:32:
[...]

:P . Ik kan niet eens meer grapjes maken op die manier :+
Ha. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Tja, Hamilton's schade.... Niemand heeft iets gezien, niemand heeft iets opgemerkt. Behalve Mercedes zelf:
but we are not 100 per cent sure why yet
Juist ja. Zelfs als die schade waar zou zijn, zou het op z'n minst zorgwekkend zijn dat er blijkbaar schade kan ontstaan zonder aantoonbare oorzaak. 'Normaal' bij dit soort reacties zou je kunnen zeggen: O, ja, hij had schade die niemand opgemerkt had maar dat kwam door dit-en-dat incident (bv de schade aan de voorvleugel bij RIC in de eerste paar meters :+ ). Maar nu komt het een beetje over als .... ehm, tja... als goedpraten van Hamilton's falen. Ik geloof er niet in :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
JB schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:56:
[...]
Gaan we niets van horen :+
Uiteraard niet. Het is wel een reden waarom ik blij ben met mijn F1TV. Je kan dit soort dingen nu gewoon opzoeken. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:45
Bij Giovinazzi's (lange) pitstop leek het bij het wegrijden net of de wagen 4WD heeft :).

Heb helaas geen YT filmpje kunnen vinden, maar het is bij 50:00 in de F1 TV replay.

Echte oorzaak: rook van de remmen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18

pro_6or

amateur_60r

DaniëlWW2 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:49:
[...]

Uiteraard niet. Het is wel een reden waarom ik blij ben met mijn F1TV. Je kan dit soort dingen nu gewoon opzoeken. :)
Gaan we zeker wat van horen nog. Ík weet het namelijk. Hij is te hard over de curb gereden. Zo.

Oops was reactie op het vloerschade verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door pro_6or op 17-03-2019 17:05 ]

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

pro_6or schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:04:
[...]

Gaan we zeker wat van horen nog. Ík weet het namelijk. Hij is te hard over de curb gereden. Zo.

Oops was reactie op het vloerschade verhaal.
RIC pakte een andere drempel mee :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:03
[...]

Er werd hier gesproken over het gebruik van de partymode om de snelle ronde te zetten. Zo kun je dus al aardig wat winst behalen. Daarnaast weten we niet hoe serieus VER zijn snelste ronde was. Volgens mij was dat toen die het gat naar HAM na de remfout nog aan het dicht rijden was. Dus hij maakte wel vaart maar het was wellicht/waarschijnlijk geen poging tot een absolute top tijd. Daarnaast kan het best zijn dat HAM hem in die ronde nog hinderde, dus dat VER hem weer teveel bij kwam en die last kreeg van dirty air.

Ik zeg dus niet dat VER er wel even overheen kon gaan. Maar BOT had wel de betere kaarten voor een snelle ronde: Q-mode en een vrije baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:08:
[...]

Er werd hier gesproken over het gebruik van de partymode om de snelle ronde te zetten. Zo kun je dus al aardig wat winst behalen. Daarnaast weten we niet hoe serieus VER zijn snelste ronde was. Volgens mij was dat toen die het gat naar HAM na de remfout nog aan het dicht rijden was. Dus hij maakte wel vaart maar het was wellicht/waarschijnlijk geen poging tot een absolute top tijd. Daarnaast kan het best zijn dat HAM hem in die ronde nog hinderde, dus dat VER hem weer teveel bij kwam en die last kreeg van dirty air.

Ik zeg dus niet dat VER er wel even overheen kon gaan. Maar BOT had wel de betere kaarten voor een snelle ronde: Q-mode en een vrije baan.
En/of Max wilde de boel nog eens opnaaien en hoopte op een fout van HAM (of BOT) omdat hij wellicht ook die boordradio’s door krijgt van “I need/want that point”. Max is er eentje hoor :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Tactiek volgende race: snelste ronde pas doen in de laatste ronde. Dan kan er niemand meer reageren..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
Vond het (iig deze keer) wel een geslaagd concept in ieder geval. Aan het eind nog ff matten om die punt ipv gezapig uitrijden met gaten van 10-20s.

[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 17-03-2019 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:57

pinda powerrr

Slow down...

Holkers schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:17:
Tactiek volgende race: snelste ronde pas doen in de laatste ronde. Dan kan er niemand meer reageren..
Dat is dus niet te voorspellen. Is ook afhankelijk wie je nog voor je krijgt, backmarkers, hoe is de staat van je banden, brandstof etc...
Ongetwijfeld dat de teams er wel steeds meer rekening mee gaan houden en er ook hier op termijn "strategie" voor gaat komen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Over Bottas’ snelste ronde:

Net als in de kwakificatie had hij de ruimte om een cooldown lap te doen. Banden op perfecte temperatuur brengen. Batterij 1 ronde tot laatste bocht niet gebruiken en dan met alle juice het rechte stuk op terwijl
Je even de hoogste dngine setting gebruikt.

Verstappen deed zijn rondje terwijl hij 1.3 achter Hamilton zat en zonder preparatie rondje.

Dat in ogenschouw genomem is het verschil 25,5-26,2 prima te overzien voor RB.

Op de gele band waren ze vandaag bijna even snel als Mercedes Bottas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:39
jip_86 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:30:
Vond het (iig deze keer) wel een geslaagd concept in ieder geval. Aan het eind nog ff matten om die punt ipv gezapig uitrijden met gaten van 10-20s.
Ja alleen heb je, wanneer niemand op het einde nog een pitstop maakt, een grote kans dat degene die vooraan rijdt bijna altijd de FL gaat rijden omdat hij de race kan controleren en geen last heeft van verkeer voor hem (uitgezonderd van achterliggers).

Ferrari heeft trouwens wel enorm zitten te slapen vandaag, er lag gewoon een gratis pit stop voorhanden voor Leclerc om de FL en extra punt binnen te hengelen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
Bottas had wel drie keer paars in dat rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Lasmibalsingh schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:52:
[...]

Ja alleen heb je, wanneer niemand op het einde nog een pitstop maakt, een grote kans dat degene die vooraan rijdt bijna altijd de FL gaat rijden omdat hij de race kan controleren en geen last heeft van verkeer voor hem (uitgezonderd van achterliggers).
Moah, volgens mij valt dat wel mee. Afgelopen seizoen is het in ieder geval regelmatig voorgekomen dat de snelste ronde niet door de nr.1 gereden is, en tevens is het regelmatig voorgekomen dat de nr.1 niet de luxe had om te chillen in de laatste 10 rondjes. Tevens is het vaak voorgekomen dat iemand uit de top-6 gewoon in niemandsland zat, dus zo'n uitgemaakte zaak gaat het niet zijn.

Ik vind het een leuke toevoeging :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:39
naitsoezn schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:01:
[...]

Moah, volgens mij valt dat wel mee. Afgelopen seizoen is het in ieder geval regelmatig voorgekomen dat de snelste ronde niet door de nr.1 gereden is, en tevens is het regelmatig voorgekomen dat de nr.1 niet de luxe had om te chillen in de laatste 10 rondjes. Tevens is het vaak voorgekomen dat iemand uit de top-6 gewoon in niemandsland zat, dus zo'n uitgemaakte zaak gaat het niet zijn.

Ik vind het een leuke toevoeging :)
Ik vind het ook we een leuke toevoeging maar ik denk dat het pas echt leuk wordt als teams in de positie zoals vandaag Ferrari verkeerde hun hoofd gaan gebruiken.

Voorheen hoefde de leider in de race echter niets anders te doen dan de pace te controleren en de power unit zoveel mogelijk te ontlasten.

Nu heb je met dat extra punt een een mooie aanleiding om toch nog even een strat 6 mode in het geval van Mercedes er tegenaan te gooien op het einde.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:42
Requiem19 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:51:

Net als in de kwakificatie had hij de ruimte om een cooldown lap te doen. Banden op perfecte temperatuur brengen. Batterij 1 ronde tot laatste bocht niet gebruiken en dan met alle juice het rechte stuk op terwijl

Verstappen deed zijn rondje terwijl hij 1.3 achter Hamilton zat en zonder preparatie rondje.

Het leuke is nog wel dat Toto Wolff het had verboden om voor snelste ronde te gaan, maar zowel Bottas als Hamilton toch dat extra puntje wilde.
"Today in the morning meeting when we talked about strategy, I forbade them to go for the fastest lap if we were running first, second or third," said Wolff.

"They ignored me. All of them!

"I think it was a plot between the engineers and drivers, because the engineers were keen. I need to reconstruct the radio calls and how that happened.

"At the end I'm very happy. Collecting that extra point I think is good. It's entertaining. It's a great new part of the spectacle."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
Requiem19 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:51:

Niet helemaal waar. Max had een gat van 2.2 toen hij aan z’n snelste rond begon en hield 1.3 over op de streep, deed daarvoor relatief rustig maar geen ‘cooldown’ waarbij hij 3 seconden oid langzamer was. Desalniettemin, een Merc met party mode aan is niet te verslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Studio Sport toont alleen maar foto's, geen rechten op de beelden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Exocet schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:17:
Kunnen wel gewoon beeld krijgen maar de kosten die daaraan zitten zijn achterlijk duur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Holkers schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:13:
[...]

Niet helemaal waar. Max had een gat van 2.2 toen hij aan z’n snelste rond begon en hield 1.3 over op de streep, deed daarvoor relatief rustig maar geen ‘cooldown’ waarbij hij 3 seconden oid langzamer was. Desalniettemin, een Merc met party mode aan is niet te verslaan
Precies. Dus weer 21 extra punten voor Merc (of toch iig 15 of zo), de dunnere banden die achter niet blisteren (bij metname merc) ipv 4 tracks nu op alle tracks, 5kg meer brandstof zodat de sterkste motor langer/vaker volgas kan, en nieuwe aero die vooral bij high rake problematisch is. Je zou bijna gaan denken dat de FIA het graag wil dat haar het meest in de sport investerende deelnemer gaat winnen. Kweetooknie hoor.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Exocet schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:17:
Gek genoeg vind ik dat helemaal niet erg. Laat SP het maar lekker houden bij Voetbal, darten en Toiletwerpen. Ik heb er geen enkele behoefte aan om daar even 10 minuten naar een flauwekul verslag van de race te luisteren... (daar hebben we Ziggo al voor) :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Turbo-Puppy schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:27:
[...]

Gek genoeg vind ik dat helemaal niet erg. Laat SP het maar lekker houden bij Voetbal, darten en Toiletwerpen. Ik heb er geen enkele behoefte aan om daar even 10 minuten naar een flauwekul verslag van de race te luisteren... (daar hebben we Ziggo al voor) :)
Klopt, maar dan zou ik Jan Lammers ook graag bij Ziggo zien aanschuiven ipv het standaard rijtje BN-ers zoals Chris Zegers, Jeroen van Inkel, Bart Chabot, etc..

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bosmonster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:19:
[...]

Van Red Bull ja, niet van Red Bull Racing. Het zijn twee losse bedrijven/teams en die hebben zich gewoon aan de interteam regels te houden van de FIA net als alle andere teams.
Poteeto potaato... Tis één pot nat iig.

Met Toro Rosso volledig in dienst van red bull. Als er dit jaar wat motorupdates getest moeten worden gaan albon en kvyat dat doen, en niet Verstappen en Gasly.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
PatrickC schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:08:
[...]

Klopt, maar dan zou ik Jan Lammers ook graag bij Ziggo zien aanschuiven ipv het standaard rijtje BN-ers zoals Chris Zegers, Jeroen van Inkel, Bart Chabot, etc..
Ben ik de enige die zich enorm aan hem stoorde vanmorgen? Ik heb de race op F1 TV gekeken en post race Ziggo half gevolgd. Ze kregen nu allemaal de vraag wie "best of the rest" was incl. de opmerking dat het buiten de standaard top 3 (teams) / top 6 (coureurs) ging. Wie draagt Jeroen van Inkel aan? LeClerc. Maar die rijdt toch in een Ferrari.... En daarnaast vond ik de prestatie van LeClerc ook niet heel bijzonder, op een momentje na heeft hij de auto op de baan gehouden en hij was sneller dan Vettel, maar die was gewoon heel traag (waarvan Ferrari nu weer ontkent dat het een issue was?). Wat dat betreft is het dus meer terecht dat bv Hulkenberg daarvoor werd benoemd. Met een Renault van buiten de punten toch 8e worden, of Stroll die van 16 naar 9 gaat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
pinda powerrr schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:47:
[...]

Dat is dus niet te voorspellen. Is ook afhankelijk wie je nog voor je krijgt, backmarkers, hoe is de staat van je banden, brandstof etc...
Ongetwijfeld dat de teams er wel steeds meer rekening mee gaan houden en er ook hier op termijn "strategie" voor gaat komen.
Tot je de baan afvliegt er je positie verliest. Of nog erger niet verder kan. :+ Zou toch mooi wezen. >:)

Ik denk dat dit een leuk extraatje kan worden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

[...]

Alsjeblieft geen Jan Lammers, zelfingenomen kwal.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertMe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:13:
[...]

Ben ik de enige die zich enorm aan hem stoorde vanmorgen? Ik heb de race op F1 TV gekeken en post race Ziggo half gevolgd. Ze kregen nu allemaal de vraag wie "best of the rest" was incl. de opmerking dat het buiten de standaard top 3 (teams) / top 6 (coureurs) ging. Wie draagt Jeroen van Inkel aan? LeClerc. Maar die rijdt toch in een Ferrari.... En daarnaast vond ik de prestatie van LeClerc ook niet heel bijzonder, op een momentje na heeft hij de auto op de baan gehouden en hij was sneller dan Vettel, maar die was gewoon heel traag (waarvan Ferrari nu weer ontkent dat het een issue was?). Wat dat betreft is het dus meer terecht dat bv Hulkenberg daarvoor werd benoemd. Met een Renault van buiten de punten toch 8e worden, of Stroll die van 16 naar 9 gaat etc.
In had hetzelfde, maar niet dat ik me er zozeer aan ergerde. Had vooral het idee dat ie alle behalve Hamilton/Verstappen/Vettel als 'rest' schaart. Op zich niet helemaal onterecht, maar hulkenberg/Ricciardo/sainz/magnussen was logischer geweest.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
NoFearCreations schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:17:
[...]

Alsjeblieft geen Jan Lammers, zelfingenomen kwal.
Over welke Jan Lammers heb jij het? Die bij de NOS analyst is ken ik totaal niet als zelfingenomen kwal. Zou ook niet weten waar dat op gebaseerd is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Hier krijg ik geen plusjes voor, maar dat subjectieve geblaat geloof ik wel. Jan (ik mag Jan zeggen) is een prima kerel, maar wat hij vindt, of denkt...het heeft mijn interesse niet eerlijk gezegd. :X

Iets met Jumbo en contracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:11
Was gewoon een spek en bonen race voor Hamilton. Volgende races pakt ie ze gewoon weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
Inderdaad. Ik zie ook zoveel lui liever daar dan Jan Lammers.....

Als ze hem uitnodigen kunnen ze Louis er misschien naast zetten en er een kek vlog van maken.

[ Voor 9% gewijzigd door De_Bastaard op 17-03-2019 19:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:13:
[...]

Het zijn persoonlijke meningen hè. Die zijn altijd subjectief. Dus als een Van Inkel vindt dat Leclerc best of the rest is dan mag dat van mij. Daar kun jij je aan storen maar dat lijkt mij doodvermoeiend. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lekker Ventje schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:28:
[...]

Over welke Jan Lammers heb jij het? Die bij de NOS analyst is ken ik totaal niet als zelfingenomen kwal. Zou ook niet weten waar dat op gebaseerd is.
Dezelfde Jam Lammers. Heb hem jaren geleden wel eens gesproken, en hij wil maar al te graag laten merken dat hij net iets beter is als de rest. Belerende toontje komt er mij iets te vaak doorheen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:58
NoFearCreations schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:39:
[...]

Dezelfde Jam Lammers. Heb hem jaren geleden wel eens gesproken, en hij wil maar al te graag laten merken dat hij net iets beter is als de rest. Belerende toontje komt er mij iets te vaak doorheen.
Tja, oud F1 coureur, Le Mans winnaar..
En jij? En de rest in de studio?

Hij mág op Racegebied naar mijn idee ook wel belerend zijn

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

GAIAjohan schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:49:
[...]

Tja, oud F1 coureur, Le Mans winnaar..
En jij? En de rest in de studio?

Hij mág op Racegebied naar mijn idee ook wel belerend zijn
Robert Doornbos hoor ik toch veel liever praten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:36:
[...]

Het zijn persoonlijke meningen hè. Die zijn altijd subjectief. Dus als een Van Inkel vindt dat Leclerc best of the rest is dan mag dat van mij. Daar kun jij je aan storen maar dat lijkt mij doodvermoeiend. ;)
Het is niet dat ik er nu de hele nacht wakker van zal liggen ;). En mening ja tuurlijk. Maar dan kan LeClerc wel best of the rest zijn als hij nog bij Sauber reed, niet nu in een Ferrari. Zeker gezien ze zo zwaar de nadruk deden leggen op niet top 3 team / niet top 6 coureur / Formule 1.5. Dat sluit een Ferrari coureur nogal uit. Vooral daarom vond ik het een rare(/foute) keuze. Verder is het inderdaad zijn mening waar ik het dus inderdaad niet mee eens ben :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
Toch wel een vrij ongemakkelijke persconferentie. Lewis heeft er na deze teleurstelling kennelijk helemaal geen zin in.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ThomasG
Mugwump schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:56:
[...]

Toch wel een vrij ongemakkelijke persconferentie. Lewis heeft er na deze teleurstelling kennelijk helemaal geen zin in.
Dat is typisch Hamilton. Zolang hij wint is hij mentaal sterk en vrolijk. Zodra het ook maar een beetje tegen zit is hij een compleet wrak. Als Bottas de volgende GP ook wint, en Hamilton onder druk komt te staan van Verstappen en/of Vettel kan het nog wel eens een heel lang en lastig seizoen worden voor Hamilton. Vooral als Bottas mentaal sterk blijft.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 15-09 17:34
Nou nou dat is wel heel voorbarig over een vijfvoudig wereldkampioen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Lijkt me ook voorbarig inderdaad. Zelfs al zou BOT zich opnieuw uitgevonden hebben zou je HAM nooit niet zo ver achter hem verwachten. Dan pak je een paar seconden, misschien 10, maar geen 20. Tijd zal het leren, als het over twee weken weer zo is, dan is er wel meer aan de hand.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ThomasG
jip_86 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:17:
Lijkt me ook voorbarig inderdaad. Zelfs al zou BOT zich opnieuw uitgevonden hebben zou je HAM nooit niet zo ver achter hem verwachten. Dan pak je een paar seconden, misschien 10, maar geen 20. Tijd zal het leren, als het over twee weken weer zo is, dan is er wel meer aan de hand.
Het gaat er helemaal niet om hoeveel seconden achterstand hij heeft. Het gaat erom dat hij achterstand heeft. Daar kan Hamilton totaal niet tegen; dat kun je gewoon opmaken uit zijn boordradio communicatie. Zo vroeg hij deze GP zo'n beetje elke 10 seconden aan zijn engineer waar Verstappen zat, en vertelt na de race met een "ik heb dat koekje niet opgegeten" blik: er was niets aan de hand.

Je moet niet vergeten dat Rosberg heeft gewonnen omdat hij mind-games speelde met Hamilton. Als Hamilton de volgende GPs dus "tegenslagen" heeft, gaat hij allemaal dingen zien en voelen en denken. Daar kan Bottas slim gebruik van maken, en dan is Hamilton vrij zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik vraag me een ding al heel lang af.
Als iemand een interview geeft staat er altijd iemand bij van het team met een dictafoon. Waarom is dat?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:29

ricardo246

Life's what you make it!

Dj Neo Ziggy schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:27:
Als iemand een interview geeft staat er altijd iemand bij van het team met een dictafoon. Waarom is dat?
Media training, online zetten voor andere media?

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Om te voorkomen dat woorden verdraait of out of context worden gehaald. En ook zodat het team data heeft over wat er exact gezegd en gevraagd is door coureurs en de media.

En quotes van de eigen coureurs kunnen gebruikt worden voor de eigen mediastrategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik had echt een idee van: vertrouw je je eigen team nou niet?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dat gebruiken ze voor quotes van de eigen site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:47
Werkt F1tv android bij iemand anders ook niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De schade bij Hamilton:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D14jk7HWsAE1TgD?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Onze redder van de tirannie der afbrandende Renault PU's is ook gefotografeerd. :Y)
Afbeeldingslocatie: https://sf1.viepratique.fr/wp-content/uploads/sites/17/2019/03/honda_1.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat scheelt zeker 2-3 seconden per ronde... Als het niet meer is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Buiten het dictafoon gebeuren, wat zoals al beantwoord is voor allerlei doeleinden gebruikt kan worden, is diegene ook een beetje 'de baas/manager'. Deze persoon beslist bij welke journalist de coureur gaat staan en de volgorde etc. Zie bv ook het Ziggo interview met Verstappen waar een man in FIA kleding (meermaals) de persdame van bij Verstappen aanspreekt.

Overigens kan ik me van vorig jaar beelden herinneren waarbij Ericson in het midden van het vierkantje staat en de persdame ook met dictafoon erbij. Grote kans dus dat dat ook het standaard verhaaltje was zodat ze in ieder geval dat hebben voor zelf te gebruiken op website/social media/....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Top, bedankt voor het delen. Heeft hij nog geluk gehad dat zijn band niet lek is geraakt.

een treffende spreuk

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Geen specifieke Hamilton fan hier, maar damn, wat zijn er hier zure, zeurende mensen zeg. Ik zou ook overal iets achter zoeken (/s), en inderdaad, als je zo vaak persconferenties geeft is het moeilijk origineel te blijven right? Dan is het de lifestyle, dan is het het bedanken van team en fans, dan is het gezeik op radio opmerkingen als iemand gewoon nauwgezet vertelt wat hij voelt aan een team, om zo wellicht zijn situatie te verbeteren.

Beetje vermoeiend, net zoals het gezeik over Mol en Plooy (ook absoluut niet mijn favorieten).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
UltraSub schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:30:
Geen specifieke Hamilton fan hier, maar damn, wat zijn er hier zure, zeurende mensen zeg. Ik zou ook overal iets achter zoeken (/s), en inderdaad, als je zo vaak persconferenties geeft is het moeilijk origineel te blijven right? Dan is het de lifestyle, dan is het het bedanken van team en fans, dan is het gezeik op radio opmerkingen als iemand gewoon nauwgezet vertelt wat hij voelt aan een team, om zo wellicht zijn situatie te verbeteren.

Beetje vermoeiend, net zoals het gezeik over Mol en Plooy (ook absoluut niet mijn favorieten).
Mol en Plooy zijn wee verschillende mensen! Ik wist dat helemaal niet. Ik dacht altijd: Hee, daar heb je die dikke van de Ziggo ook weer!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
De poorten van het voetbal deel staan ook open merk ik..

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:59
Soms zegt een foto meer dan 100 woorden...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12b-SYX0AAfoAd.jpg

Wat Ocon zijn rol nu eigenlijk is wordt mij niet helemaal duidelijk. Als je het een beetje volgt lijkt het meer een fanboy welke goede vriendjes is met de baas dan dat ie een functie heeft: https://twitter.com/OconEsteban

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56

d0s

sssst

[...]

Vorig jaar was Mercedes ook 8 tienden sneller in Q en ook in de race. Een faal tijdens de safety car koste Hamilton toen echter de winst.

In Bahrein en China was dat gat van 8 tienden (in de Q) weg en was Ferrari weer de snelste, met Red Bull slechts op 2 tienden daarachter. Mensen lijken zo'n kort geheugen te hebben, vorig jaar was Mercedes ook flink dominant in Melbourne :) Melbourne zegt gewoon helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
BlackMonkey schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:54:

[Afbeelding]

Wat Ocon zijn rol nu eigenlijk is wordt mij niet helemaal duidelijk. Als je het een beetje volgt lijkt het meer een fanboy welke goede vriendjes is met de baas dan dat ie een functie heeft: https://twitter.com/OconEsteban
Ocon heeft geen zitje maar wordt wel vertegenwoordigd door de baas van team Mercedes. Die zorgt ervoor dat hij in de kijker staat mocht een ander team iemand zoeken, dat hij z’n sponsoren af en toe in beeld kan zetten etc etc. Politiek prima en ja hij komt een beetje als over als iemand op een feestje zonder uitnodiging, maar soit

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[Afbeelding]

Lijkt me irritant dat Ocon als een aasgier op schoot bij Toto zit de hele race.
Die “to whom it may concern, f** you” van Bottas kan wel eens o.a. richting hem zijn.

Ocon lachte als een boer met kiespijn tijdens het applaus momentje na de race bij Mercedes, kijkend naar Toto hopend op een goedkeurend knikje.

einde rant... Ocon is goed maar na Brazil 2018 mag hij van mij Formule E gaan doen ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00

[Afbeelding]

Ocon is 'sponsored by Mercedes' natuurlijk, die op een lullige manier zonder stoeltje is komen te zitten. Denk als Bottas een jaar als vorig jaar heeft dat Ocon halverwege zijn stoeltje overneemt. Maar ja met winnen van eerste wedstrijd.... is die kans al kleiner, zullen we zien. Bottas was vorig jaar natuurlijk veel te 'lief'

[ Voor 3% gewijzigd door kr4t0s op 17-03-2019 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
kr4t0s schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:09:
[...]

Ocon is 'sponsored by Mercedes' natuurlijk, die op een lullige manier zonder stoeltje is komen te zitten. Denk als Bottas een jaar als vorig jaar heeft dat Ocon halverwege zijn stoeltje overneemt. Maar ja met winnen van eerste wedstrijd.... is die kans al kleiner, zullen we zien. Bottas was vorig jaar natuurlijk veel te 'lief'
Ik denk dat het stoeltje van Kubica eerder te koop wordt gezet als hij zo blijft presteren.
Williams kan het geld waarschijnlijk goed gebruiken.
Of Ocon dat stoeltje wel wil is een ander verhaal.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:59
kr4t0s schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:09:
[...]

Kijk ik snap dat ie in dienst is van Mercedes en ze toch iets van het geld dat ze in hem hebben geinversteerd terug willen zien. Maar waarom moet hij dan bijv in het midden van een teamfoto staan, dat lijkt me meer zijn idee dan een echte mediastrategie. Al laat ik mij misschien ook iets te veel beinvloeden door zaken zoals dat krampachtige lachje toen Bottas won en hoe hij zich profileerde in de Netflix docu.

Ach, ze zullen vast een strategie hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tja, Ocon is test- en reservecoureur bij Mercedes dus zo gek is het niet dat hij veel aanwezig is. Om heel eerlijk te zijn had ik hem liever nog bij Racing Point gezien in plaats van Perez. Maar dat komt omdat ik vind dat Perez ze een beetje achter de ellebogen heeft zitten. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:06
kevlar01 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:08:
[...]

Die “to whom it may concern, f** you” van Bottas kan wel eens o.a. richting hem zijn.

Ocon lachte als een boer met kiespijn tijdens het applaus momentje na de race bij Mercedes, kijkend naar Toto hopend op een goedkeurend knikje.

einde rant... Ocon is goed maar na Brazil 2018 mag hij van mij Formule E gaan doen ofzo
De haat voor Ocon zit bij velen nog diep. :) Hij is reserve coureur voor Mercedes en bij deze rol hoort nu eenmaal nauwe betrokkenheid bij de algehele operatie. We zullen hem dus nog wel vaker tussendoor gaan zien. Dat lachje was wel wat ongemakkelijk inderdaad. :D

Die quote van Bottas is niet aan Ocon gericht, althans dat is niet hoe ik het interpreteerde. Bottas heeft na zijn teleurstellende seizoen vorig jaar nogal wat sh*t en kritiek over zich heen gehad van zowel de pers als veel fans op social media. Deels terecht imho. Maar met wat hij dit weekend heeft laten zien snoert hij iedereen de mond. Hij heeft zich knap herpakt en, ik denk, dat hij dit jaar geen genoegen neemt met een stempel als 2e rijder. Getuige de vastberadenheid om het extra punt voor snelste ronde op te eisen, zelfs tegen de opdracht van Toto in om dat niet te doen. Als hij die killer mentaliteit niet laat zien, kan het wel eens zijn laatste jaar bij Mercedes zijn, dus hij heeft nog groot gelijk ook.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12

iichel

Gazoooo

Hello fellow fans,

Over the last few days we've all been speculating about where ferrari's pace has gone. Some people think its related to the PU others think its because of Albert Park. I myself think that it is in fact related to the power unit, i'm making this post to compile all the evidence i've gathered/seen over the past week(s), so others can perhaps formulate another opinion when they might see additional evidence:

Winter testing:

Let's start at winter testing. The immaculate pace of the ferrari might have overshadowed the fact that the ferrari power unit had by far the most mechanical issues during winter testing. All customer teams (Alfa and Haas) had issues on track and had to stop their car on track. While there also were some issues for the works team, however they concealed it a bit better. On day 3 of the 2nd test the car stopped on track with exhaust issues. I recall 1 or 2 days where they stopped a little early around 40-20 mins early, which at the time i already found strange. Binotto stating they did everything they had to do that day; However it would be logical to use every single minute possible in testing.

Australian Grand Prix Qualifying:

Kimi Raikkonen: In the final Q3 run of qualifying for Kimi he accelerates on the straight between turn 10 and 11. A noticable drop in RPM can be heard between 3:20 and 3:23, this isn't an audio glitch from F1TV as the video i inspected previously had better quality but got taken down. Kimi comes across the line in P9 and complains about lack of power. ''Feels like the K''

YouTube: Raikkonen Q3 Onboard [Outlap, Hotlap & Inlap] - F1 2019 Australian GP

Romain Grosjean: Grosjean comes across the line in P7 and also complains about the state of charge.

YouTube: Romain Grosjean unshown team radio after Qualifying Australian GP

Ferrari: After qualifying rumours and reports started to surface that ferrari was running the engine in safe mode. The speed traps indicated that Ferrari was at the bottom in terms of speed.

https://www.reddit.com/r/...peeds_australian_gp_2019/

Australian Grand Prix Race:

During the race the early stages of the race the ferrari seemed to have decent pace. However this decreased drastically, Sebastian Vettel even coming on the radio and asking why they were so slow. Speed traps indicate that ferrari was down 10 kph on Honda.

https://www.reddit.com/r/...peeds_australian_gp_2019/

This onboard from Vettel shows the inaccuracy of the RPM's on the straights and the amount of lifting and coasting which is much more than other teams. https://www.reddit.com/r/..._a_system_that_tells_the/

Edit: https://www.reddit.com/r/...=share&utm_medium=ios_app

Edit 2: https://www.reddit.com/r/...=share&utm_medium=ios_app

Edit 3: https://www.reddit.com/r/...=share&utm_medium=ios_app

Edit 4: Massive RPM drop leclerc, sounds like he lifts but he doesnt actually lift: https://streamable.com/iro84

I don't proclaim to have any knowledge of what is actually happening over at Ferrari and their pace. I just decided to compile a list of things i find strange. Feel free to formulate your own opinions on this, and let me know what you think.

Special thanks to u/iasonstv123 for providing the F1TV footage
https://www.reddit.com/r/...a/the_ferrari_power_unit/

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 22:53
Is dat niet iets voor het 2019 draadje? Als er een probleem is dan heben ze dat vast niet in 2 weken opgelost. :/

Weet nog niet of ik er blij mee moet zijn. Ik gun Ferrari een kampioenschap. Maar het is nu wel lekker voor Max, die blaft er zo langs. :w

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

DJTimo schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:40:
[...]
De haat voor Ocon zit bij velen nog diep. :) Hij is reserve coureur voor Mercedes en bij deze rol hoort nu eenmaal nauwe betrokkenheid bij de algehele operatie. We zullen hem dus nog wel vaker tussendoor gaan zien. Dat lachje was wel wat ongemakkelijk inderdaad. :D
Eens. Hij heeft ook gewoon rondjes gedraaid in de simulator en meegeholpen aan de ontwikkeling en setup van de auto. Wellicht is zijn rol niet heel denderend, maar hij mag er wel gewoon bij. Ik snap alleen niet waarom ie dan niet gewoon met een ander kampioenschap mee gaat doen. Rijden lijkt me toch altijd beter dan van de zijlijn kijken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 23:26

Edd

@Martinspire Ik vrees dat wanneer Ocon in een andere kampioenschap gaat rijden, hij niet meer terugkomt in de F1. Net zo'n beetje als Wehrlein. Zijn banden zijn nu gebroken met Mercedes en hij rijdt nu rond in de Formule E.

Daarnaast denk ik niet dat hij bij Williams in zal stappen.
Ten eerste brengt Kubica geld mee in de vorm van de sponsor PKN Orlen en daarnaast heeft Merc Russell al gestald bij hun en die zouden dan extra kortingen of geld verwachten. Maar volgens mij is Mercedes daar niet scheutig mee.
Persoonlijk zal Ocon het ook als een stap terug zien. Hij heeft bij Force India voorin in de middenmoot gereden. Om dan als backmarker terug te komen, zal hij niet leuk vinden.
Uiteraard hoopt hij dat Bottas door het ijs zakt en hij zijn plekje in kan pikken. Maar gezien zijn reactie op de winst van Bottas vanochtend, zag hij al in dat de kans nu een stuk kleiner is.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:18
I don't proclaim to have any knowledge of what is actually happening over at Ferrari and their pace. I just decided to compile a list of things i find strange. Feel free to formulate your own opinions on this, and let me know what you think.
Weer een Reddit-expert die denkt te weten wat er in de wereld speelt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

NotSoSteady schreef op maandag 18 maart 2019 @ 00:48:
[...]

[...]

En dat is nu net wat hij niet beweerd. Hij heeft alleen dingen verzameld die hij vreemd vindt, meer niet .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

NotSoSteady schreef op maandag 18 maart 2019 @ 00:48:
[...]
[...]
:?
Hij zegt juist letterlijk dat hij geen expert is.. maar alleen wat samenvat.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:18
Vuvuzela schreef op maandag 18 maart 2019 @ 00:52:
[...]

:?
Hij zegt juist letterlijk dat hij geen expert is.. maar alleen wat samenvat.
Nee, maar daarom noem ik hem nog wel een Reddit-expert. Eerst een heel verhaal plaatsen met allerlei 'bewijzen' en daarna nog even een waarschuwing plaatsen dat hij geen kennis heeft over wat er bij Ferrari gaande is. :+

[ Voor 24% gewijzigd door NotSoSteady op 18-03-2019 00:57 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

NotSoSteady schreef op maandag 18 maart 2019 @ 00:56:
[...]
Nee, maar daarom noem ik hem nog wel een Reddit-expert.
:') Wat zit je dwars?
Er lijkt wel iets aan de hand bij Ferrari..

En hoe vaak ik hier wel geen onzin lees dat als waarheid wordt gebracht..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:57
Naar aanleiding van die foto van de schade aan Hamilton's auto: Waar heeft hij dat opgelopen dan? Ik heb nergens in de race gezien dat hij iets heeft geraakt of zo. En vreemde capriolen over de broodjes die er lagen heb ik ook niet gezien. Is dat dan spontaan afgebroken/beschadigd?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Yaksa schreef op maandag 18 maart 2019 @ 01:21:
Naar aanleiding van die foto van de schade aan Hamilton's auto: Waar heeft hij dat opgelopen dan? Ik heb nergens in de race gezien dat hij iets heeft geraakt of zo. En vreemde capriolen over de broodjes die er lagen heb ik ook niet gezien. Is dat dan spontaan afgebroken/beschadigd?
"It is unclear whether this was caused by hitting debris or running across a kerb."
Aldus Motorsport.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Yaksa schreef op maandag 18 maart 2019 @ 01:21:
Stukken carbon van de voorvleugel van RIC die hij verloor tijdens de start.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik blijf me verbazen hoe snel dit topic gaat. Ondanks de race voorbij is. Het gaat harder dan een F1 wagen :+

Sorry dat ik niet +1000 berichten terug ga lezen... maar... is het al bekend waarom BOT (veel) sneller was dan HAM?
Ik krijg niets gevonden en ik blijf vermoeden dat er meer speelde dan dat wij zagen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:54
streamnl schreef op maandag 18 maart 2019 @ 06:55:
Ik blijf me verbazen hoe snel dit topic gaat. Ondanks de race voorbij is. Het gaat harder dan een F1 wagen :+

Sorry dat ik niet +1000 berichten terug ga lezen... maar... is het al bekend waarom BOT (veel) sneller was dan HAM?
Ik krijg niets gevonden en ik blijf vermoeden dat er meer speelde dan dat wij zagen.
Hij had een kapotte vloer. Zie ook de berichten hier vlak boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
demo31051987 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 06:57:
[...]

Hij had een kapotte vloer. Zie ook de berichten hier vlak boven.
Helemaal gelijk. 2 pagina's terug.
Thanks voor het wijzen waar ergens het staat.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 15-09 17:34
Zo’n klein stukje vloer is geen 0.4 per rondje hoor. Had ook te maken met de banden call van Merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Mijn mening over bot en ham. Ham kwalificeert beter dan bot. Alleen als bot er bij de start langs gaat heeft hij een kans. Anders komt de Mercedes team tactiek in werking en zal ham vooraan blijven rijden.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16-09 20:18
kevlar01 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:08:
[...]

Lijkt me meer een Mercedes dingetje. Ik geloof nooit dat het Ocon zijn idee is om midden in de team-foto te gaan staan na de overwinning. Ook tijdens de race naast Toto. Je ziet hem denken, "waarom sta ik hier?". Erg ongemakkelijk allemaal. Mercedes heeft hem natuurlijk gewoon genaaid. Die jongen had best een stoeltje kunnen krijgen als hij niet door Mercedes onder contract gehouden zou zijn. Nu betrekken ze gem overal maar bij om get goed te maken.
Ze hadden hem dit jaar natuurlijk gewoon Bottas zijn zitje moeten geven. Daar had ie tenminste wat aan gehad. (Dat Bottas nu toevallig de 1e race wint was natuurlijk ook niet te voorspellen.)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Razorbite schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:11:
Zo’n klein stukje vloer is geen 0.4 per rondje hoor. Had ook te maken met de banden call van Merc
En Hamilton die er geen zin meer in had misschien ook wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Maverick schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:21:
Ze hadden hem dit jaar natuurlijk gewoon Bottas zijn zitje moeten geven.
Op basis waarvan dan? Zulke spectaculaire dingen had Ocon nog helemaal niet laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:24

[Afbeelding]

Ocon zorgt voor wat extra mentale druk bij Bottas. :) waarschijnlijk in scène gezet door Wolf.
Het feit dat hij zo dichtbij staat bevestigt dat wel een beetje.
Ik dacht zelf kwa functie gewoon testrijder, 3de rijder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Vond het persoonlijk erg irritant dat Ocon daar zo pontificaal in beeld stond. Alsof hij dicht bij 'papa' Toto wilde staan. Geen enkele andere testrijder staat zo in beeld bij een team.

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 18-03-2019 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16-09 20:18
warp schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:46:
[...]

Op basis waarvan dan? Zulke spectaculaire dingen had Ocon nog helemaal niet laten zien.
Bottas ook niet, dus kan mag geen reden zijn :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1 ... 37 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.