RobertMe schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:11:
[...]
Huh Amazon? F1 TV Pro is de eigen streamingdienst van FOM. Voor €65 per jaar of iets dergelijks heb je toegang tot de live races met in NL keuze uit o.a. Engels (Sky) en Nederlands (Ziggo) commentaar. Daarnaast toegang tot alle live beelden van alle onboards (incl live en ongefilterde boordradio), pitlane channel, tracker, en data/timing. Daarnaast kun je ook het volledige archief inzien met races tot way back when.
Enige nadeel is dat het nog alleen beschikbaar is in de browser en iOS en Android. Maar ze geven aan bezig te zijn met ChromeCast en TV ondersteuning (Android TV bv maar wellicht ook andere TVs).
In de VS schijnt het wel via Amazon te gaan, vandaar mijn vraag.
Mmmm browser, sja, onboards zit ik echt niet op te wachten, vertrouw dat schakelen gewoon toe aan een regisseur en zijn schakeltechnici

Mijn geheugen is nog dusdanig goed dat ik de meeste races nog wel voor de geest kan halen tot zo'n 30 a 35 jaar terug.
Live timings heb ik vroegah wel eens mee gespeeld maar voegt voor mij niks toe, vind dat voornamelijk irritant want het leidt mij af van de daadwerkelijke race volgen.
Sinds de regie niet meer in handen is van het desbetreffende land waar de race plaatsvind heb ik eigenlijk niks meer te klagen, vroegah had ik er best flink geld voor overgehad om wanneer er een race in bijvoorbeeld Duitsland was ook andere coureurs te zien ipv alleen de Duitse... dat was echt een drama.
Kwam laatst nog wat bewaarde toegangskaartjes tegen van toen ik op Spa was en papa Jos nog rondreed met Schumi in het zelfde team.
Vond ook nog een Rothmans shirtje van het Williams team destijds en een Arrows polo lag ook nog ergens in een lade.
Bedankt voor je suggestie maar vind het die centen niet waard in mijn geval, ik slik Olav dan wel eventjes, dat is ook wel nostalgisch omdat hij al zeker 30 jaar dezelfde grapjes maakt en ik mij daar al 30 jaar aan stoor, hehe.
Ik hoef ook echt niet zo nodig live te kijken, en het boeit mij al jaren niet meer wie er wint (zolang het maar niet steeds dezelfde is, dat is saai), kijk al tijden het liefste gewoon naar een leuke afwisselende race.
Mocht Ziggo ooit de neiging krijgen om het achtergebleven signaal van de kabel te trekken zal ik zeker een abo'tje nemen op F1 TV pro maar voorlopig bevalt deze (voordelige) combinatie prima.