Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 58 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Juan schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:28:
[...]

Dankje, kan je ook betalen met een creditcard (voor het kopen van de muntjes, en merchandise)?
Even dit filmpje kijken, vanaf 1:10. Wordt het allemaal uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:31
Juan schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:28:
[...]

Dankje, kan je ook betalen met een creditcard (voor het kopen van de muntjes, en merchandise)?
Ik heb wel even een voorbehoud bij mijn reactie geplaatst, omdat ik niet 100% zeker weet of ze ze terug moeten nemen (als ze er al zijn, volgens mij is het volledig cashless en geen muntjes).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

ThomasG schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
De medische helikopter hoeft niet op het circuit zelf te staan. Als het maar binnen 20 minuten na oproep bij het ziekenhuis kan zijn.
Ja, maar om van het medical center naar het ziekenhuis te gaan met een heli, moet je patient wel van medical center naar ziekenhuis. Tenzij ze op de baan stabiliseren voor vervoer en het hele medical center overslaan. Maar dat lijkt me lastig.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:58
Dankje, geen muntjes dus, en wel creditcard.
Dat heb ik het liefst

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
TripleQ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:51:
Zijn er meer mensen die vandaag ouderwetse post krijgen van het bedrijf Sportvibes? (1 van de organisatoren)

Ik zie in de postNL app dat ik een grote enveloppe vandaag bezorgd krijg van dit bedrijf... Benieuwd wat het is
Dit was dus het souvenir ticket.
Wel apart. Die had ik aangeschaft, maar mijn gehele bestelling is geannuleerd voor dit jaar ivm covid....(zelf wel op ander mail adres andere kaartjes weten te scoren op resell platform).

Vraag me af of ik dan het geld voor die souvenir tickets niet meer terug krijg...

Wat vinden jullie trouwens van de souvenir tickets? Extra content via een aparte app en een mooi gepersonaliseerde kaart+keycord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

TripleQ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:08:

Wat vinden jullie trouwens van de souvenir tickets? Extra content via een aparte app en een mooi gepersonaliseerde kaart+keycord.
Net enthousiast naar de brievenbus gewandeld, maar die was helaas erg leeg.... Zal morgen wel komen dan, ben benieuwd!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:45
Ben benieuwd naar de doorstroming. Controle op coronacheck app, tassen, tassen ook nog gescand? Fouilleren ze ook?

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Kees_frl schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:21:
Ben benieuwd naar de doorstroming. Controle op coronacheck app, tassen, tassen ook nog gescand? Fouilleren ze ook?
No one knows… tot vrijdagochtend 08.00, dan zullen de eerste ervaringen binnendruppelen. Tot die tijd is het giswerk

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• .Vii
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 15:13
Ik ben door het dolle heen! Ik heb weekend tickets gewonnen via 538! Ik ben heel benieuwd en heb er super veel zin in!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:27
Kees_frl schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:07:
Dus de banaan maar mee in de onderbroek begrijp ik
Dit dus. Gelukkig kijk ik gewoon tv. Eigen eten is een must voor mij. Ik heb helemaal geen zin in friet, hamburgers of broodjes speciaal. Gewoon eigen brammetje en een paar dropjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:45
Dacuuu schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:07:
[...]

Dit dus. Gelukkig kijk ik gewoon tv. Eigen eten is een must voor mij. Ik heb helemaal geen zin in friet, hamburgers of broodjes speciaal. Gewoon eigen brammetje en een paar dropjes ofzo.
Ach voor een keertje overleef ik dat ook wel hoor. Wanneer ik naar Oostenrijk ga vind de combinatie tussen wat kopen op circuit en wat zelf mee wel fijn.

Nu kon ik toevallig nog twee kaarten kopen en dacht prima. Leuk om bij de eerste weer aanwezig te zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Kees_frl op 31-08-2021 20:15 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
[...]

Wel apart. Die had ik aangeschaft, maar mijn gehele bestelling is geannuleerd voor dit jaar ivm covid....(zelf wel op ander mail adres andere kaartjes weten te scoren op resell platform).

Vraag me af of ik dan het geld voor die souvenir tickets niet meer terug krijg...

Ik heb betaald voor de souvenir tickets, maar zie niets in de postnl app, ook niets ontvangen, maar wel ervoor betaald (12,50) ook hier 0,0 communicatie hoe dit afgewikkeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
.Vii schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:06:
Ik ben door het dolle heen! Ik heb weekend tickets gewonnen via 538! Ik ben heel benieuwd en heb er super veel zin in!!!!
Volgens de regels van dit topic mag je post eigenlijk niet, maar je bent enthousiast zo te merken! Gefeliciteerd en veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:16
Over weekend tickets gesproken. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er vrijdag aan de poort staan met de gedachte dat een weekend ticket voor alle dagen is. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:56

Bestla

Kvinne

Ivm de race moet ik morgenochtend naar de Brederodestraat in Zandvoort om een volle 10m3 container met puin af te voeren in opdracht van de Politie. Dit alles om rellen en dan met puin te kunnen gooien te voorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:31
Bestla schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:39:
Ivm de race moet ik morgenochtend naar de Brederodestraat in Zandvoort om een volle 10m3 container met puin af te voeren in opdracht van de Politie. Dit alles om rellen en dan met puin te kunnen gooien te voorkomen.
Sorry kon het niet laten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 17:59
Dan zeggen ze dat ze corona proef doen Zandvoort maar je moet daar wel eten kopen dus je staat in de rij en als je zelf eten en drinken meeneemt blijf je zitten op je stoel.
Vind het ook belachelijk dat geen camera met lens mee mag nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:36
@DaniëlWW2 kan dit topic gesplitst worden?
Een voor de bezoekers, logistiek, eten, etc, een voor de F1-gerelateerde updates?
Eea. Ook in relatie tot het nieuwe F1 beleid hier op Tweakers. Ik zoek me murw naar F1 updates tussen de vragen van (overigens super gegunde) tickethouders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 12:16
dnhelle schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:08:
Een voor de bezoekers, logistiek, eten, etc, een voor de F1-gerelateerde updates?
Eea. Ook in relatie tot het nieuwe F1 beleid hier op Tweakers. Ik zoek me murw naar F1 updates tussen de vragen van (overigens super gegunde) tickethouders.
Ik neem aan dat er ook nog gewoon een los race topic komt voor al het F1 gerelateerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
TheBrut3 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Ik neem aan dat er ook nog gewoon een los race topic komt voor al het F1 gerelateerde.
Over 36 uur ja..

Al die ticket stress, krijg er bijna zelf stress van!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Iemand op Reddit heeft een stuk zinnigere variant van de Alpine-poster gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YiEmM1av27-ezJSnWwIbljai1qg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tupJ0sqYAkFIuReM1uqv7QTO.webp?f=fotoalbum_large

Daadwerkelijk duinen ipv bergen, en geen neon-windmolens meer :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
Wederom een vraagje, hoe kom je bij je zit plek (Eastside 3 in ons geval)
Wij komen vanuit Brabant om 7 uur met de eerste trein, en tegen 9:15 in Zandvoort aan.

Het lijkt alsof je over de baan moet lopen om op je plek te komen.
Is er een minimale tijd dat je aan dient te komen?
Want als het programma begonnen is, mag men niet meer over de baan lijkt me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:05
@Juan Er is een tunnel.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
DoeEensGek schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:27:
Weet iemand hoe het zit met grandprix radio, is dit alleen te ontvangen via dab+ en internet rond het circuit? Of ook via fm?
Die pak je gewoon via een stream online via je dataverbinding en een of andere internetradio app op je mobiele device. Transistor is op Android bijvoorbeeld een goeie.
Geen idee of er ook circuitradio is, dat is/was vaak een beperkte FM zender ergens op het terrein.
Aangezien de GP in Nederland FTA te ontvangen zou moeten zijn verwacht ik dat je via een min of meer publieke zender ook wel wat mee kan luisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@Juan er zijn 2 tunnels onder de baan. Eentje onder het rechte stuk welke direct op de paddock uitkomt, en eentje onder het stukje voor de Luyendijkbocht/Bos uit. Ik neem aan dat je die 2e moet hebbem om bij de tribunes aan de binnenkant van de baan te komen :)

Zie ook dit kaartje, voor de Eastside tribunes heb je Gate 4 nodig, bij de camping in de buurt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qbkkb9_6405hlx07XJUmkwnCGis=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NJ2bfSOlQKdMUj66nJrYPVQC.jpg?f=fotoalbum_large.

Ik neem aan dat er sowieso ook wel bewegwijzering komt, als die er niet zelfs al is.

[ Voor 52% gewijzigd door Chakotay op 31-08-2021 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juan
@Chakotay & @sig69

Dankje, want eerder dan 9:15 op het station in Zandvoort gaat echt niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:53

Amphiebietje

In de blubber

Chakotay schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:30:

[Afbeelding]

Ah, maar bij Zandvoort in de buurt is het kopje van Bloemendaal. Dat is wel een echte berg (ahem...) en daarom populair bij de wielrenners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@Amphiebietje heh, daar ben ik als kind nog veel geweest. Gigantische berg inderdaad! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:12
Een hele stomme vraag misschien.. Kan het niet echt zien op de foto’s.. Ik heb dus nogal hoogtevrees :p Kan tickets halen voor de Grandstand maar rij 34.. zijn die stands nou erg hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 16-09 19:31
Chakotay schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:30:

[Afbeelding]

ja maar... Geen dutch-angle! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wait, what? Geld betalen voor een nep toegangskaartje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ArcticWolf schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:30:
[...]

Op Monza mag je alleen een poncho meenemen }:O en dan 8 euro voor een Heineken betalen en 12 euro voor een broodje 8)7
Oeh, daarop inhakend, weet iemand of je alles moet pinnen of juist contant moet betalen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:22:
[...]

Oeh, daarop inhakend, weet iemand of je alles moet pinnen of juist contant moet betalen?
Het is aan het strand hè, dus met mooi weer zijn alle pinautomaten stuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:31
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:22:
[...]

Alles pinnen, evenement is volledig cashless (ten minste, als jouw vraag over Zandvoort gaat).

[ Voor 8% gewijzigd door Transportman op 31-08-2021 22:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
Zaterdag blijft droog maar de kans op regen (met onweer)tijdens de race is flink toegenomen in de verwachtingen t.o.v. een.paar dagen geleden.....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JeNyyo3OJ66u-9GoAo6a2FfWRLc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GB70NyWNvBlBSSP2ztd187Y2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Transportman schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:25:
[...]

Alles pinnen, evenement is volledig cashless (ten minste, als jouw vraag over Zandvoort gaat).
Ja, ging puur over het circuit zelf.
Als ik alleen contant mee mag nemen gaat dat niet passen in dat tasje van A4 formaat.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik voel me net een klein kind, ben de dagen aan het aftellen :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
colossos schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:10:
[...]

Ik snap er niks meer van 8)7

Onze tickets staan op naam maar de namen komen niet tevoorschijn op een PDF of in de My DGP-omgeving/app. Gaat dit dan goed aan de gate?
Ik heb ook geen naam bij het ticket staan in de app, lijkt me gewoon normaal.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
miicker schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:08:
Ik voel me net een klein kind, ben de dagen aan het aftellen :P
Over aftellen gesproken, iemand al opgevallen dat de (af)teller in de app en de website verschillen van elkaar?
Lijkt erop dat die op de website niet klopt

website 4 dagen, 0 uur, 48 minuten, 0 seconden
app 2 dagen, 15 uur, 48 minuten, 0 seconden

Probleem met de naam op de kaarten, al eerder gemeld hier, een oplossing instructie erbij gezet

[ Voor 10% gewijzigd door Juan op 31-08-2021 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 14:21
dglavimans schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:50:
Een hele stomme vraag misschien.. Kan het niet echt zien op de foto’s.. Ik heb dus nogal hoogtevrees :p Kan tickets halen voor de Grandstand maar rij 34.. zijn die stands nou erg hoog?

Bij 1:36 zie je dat de dwarsliggers iets minder dan een "persoonslengte" boven mekaar liggen, zeg 1,70m. Ik tel verderop in het filmpje 9 van die dwarsliggers in de hoogte, dus zo'n 16m van de grond.

Aan de andere kant, als je zit heb je een geleidelijke afdaling naar beneden, waardoor je een stuk minder hoog lijkt te zitten. Vergelijk het met op een duin zitten en vanaf daar naar het "dal" kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door NLDViane op 31-08-2021 23:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:12
NLDViane schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:21:
[...]

[YouTube: Opbouw (3 aug) Circuit Zandvoort voor Formule 1]
Bij 1:36 zie je dat de dwarsliggers iets minder dan een "persoonslengte" boven mekaar liggen, zeg 1,70m. Ik tel verderop in het filmpje 9 van die dwarsliggers in de hoogte, dus zo'n 16m van de grond.

Aan de andere kant, als je zit heb je een geleidelijke afdaling naar beneden, waardoor je een stuk minder hoog lijkt te zitten. Vergelijk het met op een duin zitten en vanaf daar naar het "dal" kijken.
Thanks! Klinkt ook echt heel kleinzerend maar het kan bij mij best erg zijn op momenten haha.. Maar dit gaat dan maar zo geval worden van accepteren en eroverheen.. Heb namelijk net 2 kaarten gehaald voor zaterdag rij 34! *O* :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11
dnhelle schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:08:
Voor bezoekers: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1-gerelateerde updates: [F1] Seizoen 2021
Dutch GP: Gaat morgen open :P

Voor al je andere zaken: [F1] Randzaken

En dan kan dit topic eigenlijk alleen nog over de uitslag van de rechter gaan :+

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 01-09-2021 08:01 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:03
Bernard jr. heeft vroeger goed naar opa geluisterd :+
Pas toen de Prins Bernhard Stichting Den Haag er in een brief op wees dat de autowedstrijden "een meerzijdig landsbelang" hadden, ging het verbod van tafel. De positie van prins Bernhard was in het naoorlogse Nederland onaantastbaar. Mogelijk was alleen het noemen van zijn naam al genoeg om de ambtenaren en bewindspersonen op andere gedachten te brengen.
https://nos.nl/artikel/23...t-zandvoort-kreeg-donatie

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Tsja, de FUD machine draait op volle toeren natuurlijk, kliks -> geld.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:03
YakuzA schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:59:
[...]

Tsja, de FUD machine draait op volle toeren natuurlijk, kliks -> geld.
Ik zie het meer als een rode draad. Er wordt iets te gemakkelijk buiten de lijntjes gekleurd en dan is het niet vreemd dat er veel weerstand komt (en dat klachten ontvankelijk worden verklaard).

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Ik begrijp dat er een zeker enthousiasme is, maar kunnen we ons nog een beetje beheersen en een beetje ontopic blijven. Want wederom, zo hou je het topic leesbaar voor iedereen en kunnen praktische zaken ook makkelijker besproken worden. Zie ook: :)

https://dutchgp.com/faq/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
arene schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:25:
Zaterdag blijft droog maar de kans op regen (met onweer)tijdens de race is flink toegenomen in de verwachtingen t.o.v. een.paar dagen geleden.....[Afbeelding]
Op de WeatherPro app (iOS, Meteogroup) is juist nu geen regen meer te zien op zondag. Warmste dag van de week, 22 graden, bijna geen wolken. Windkracht 3 Bft uit het oosten.

Perfect weekend zo.

Waren die DRS aanpassingen al besproken hier ? FIA durft het nog niet aan om een DRS zone voor een kombocht in te voeren. Zwak..

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Juan schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:35:
Wederom een vraagje, hoe kom je bij je zit plek (Eastside 3 in ons geval)
Wij komen vanuit Brabant om 7 uur met de eerste trein, en tegen 9:15 in Zandvoort aan.

Het lijkt alsof je over de baan moet lopen om op je plek te komen.
Is er een minimale tijd dat je aan dient te komen?
Want als het programma begonnen is, mag men niet meer over de baan lijkt me
Over de baan lopen om over te steken gebeurt alleen bij veldrijden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:47
loekf2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:31:
[...]
Op de WeatherPro app (iOS, Meteogroup) is juist nu geen regen meer te zien op zondag. Warmste dag van de week, 22 graden, bijna geen wolken. Windkracht 3 Bft uit het oosten.
Laatste pluim (gisteravond 22:15u, de 12z run van het Europese weermodel ECMWF) laat nauwelijks nog neerslagsignalen zien voor de zondag. Flink afgenomen ten opzichte van de 00z run. Maar de laatste weerkaarten laten meer hogedruk invloeden zien, dus dat zit denk ik wel goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XerUvnNNDdnxBbulzlUHCAnYaCA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5k1bOisreV73lKUZLknTAWfH.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:15

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-Ljz4cXoAM843q?format=jpg&name=large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:06:
[...]

Ik kom niet in een discussie bij de gate. Zoals de regels nu zijn, koop ik waarschijnlijk geen ticket voor een GP in NL. Als het nou qua handhaving allemaal wel meevalt, dan misschien wel. Ik ben geen die-hard fan, dus ik ga niet sec voor de race, maar voor een mooi dagje uit. En dat gaat hem op deze manier niet worden. Zodra het er iets te dik bovenop ligt dat ik daar vooral de melkkoe ben die niet moet zeuren, ga je mij daar niet tegenkomen.

Ik was juist geïnteresseerd in de GP op Zandvoort, omdat:
- het relatief dichtbij is
- er een hele festival-week van gemaakt zou worden, ook bij het circuit
- ik leuke verhalen over GP's heb gehoord van kennissen en familie

Bovenste puntje blijft eigenlijk nog over nu. Middelste puntje is vervallen door Corona. Onderste puntje is vervallen omdat de regels hier in NL blijkbaar extra repressief moeten zijn om er zoveel mogelijk geld uit te kloppen, waardoor het plaatje hier niet in de buurt gaat komen van die verhalen over GP's in het buitenland.

Misschien volgend jaar, of het jaar daarna. En anders ga ik gewoon een keer naar Spa ofzo.
+1 maar een tip, ga niet naar Spa, maar naar bijvoorbeeld Oostenrijk. Ik ben bij beide geweest en Oostenrijk is veel beter geregeld en veel goedkoper. Ook komen ze 70 keer voorbij i.p.v. 44.

Wat betreft de discussie over foto's maken, ik ben een fervente amateur en vind het foto's maken van races erg leuk. Ik keek dan ook erg uit naar de komende GP, maar ben blij dat ik uiteindelijk uitgeloot ben. In Oostenrijk kan je tenminste zonder problemen foto's zoals bijvoorbeeld

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/4253/35741615621_08a6ca4f18_b.jpgMax Verstappen by Justin Suijk, on Flickr

of

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/4287/35033799124_ea071a62e2_b.jpgMax Verstappen by Justin Suijk, on Flickr

Tijdens de race (waar Max helaas na 1 ronde al klaar was :( ) heb ik overigens geen foto's gemaakt, je bent toch daar om de race live mee te maken, niet via een zoeker.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:48

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:28

Chiron

Moderator Discord
Ik vind het wel grappig om te zien dat iedereen en zn moeder nu met drones over het circuit aan het vliegen is, dat zal vast niet allemaal met toestemming zijn.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Chiron schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:41:
Ik vind het wel grappig om te zien dat iedereen en zn moeder nu met drones over het circuit aan het vliegen is, dat zal vast niet allemaal met toestemming zijn.
Maar het levert wel mooie plaatjes op :+

Hebben ze nou trouwens toch nog de kerbstones geverfd? Nu zijn ze allemaal oranje/wit terwijl dat maandag nog niet het geval was geloof ik.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Migrator schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:47:
[...]

Hebben ze nou trouwens toch nog de kerbstones geverfd? Nu zijn ze allemaal oranje/wit terwijl dat maandag nog niet het geval was geloof ik.
Yep, aparte kleurstelling wel. Ben ook nog benieuwd of er nog een groen likje verf over het gras heen gaat op het rechte stuk :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 10:54
Deze al langs gekomen? Zandvoort-directeuren: ‘Het laat ons niet koud wat we over ons heen krijgen’
Interview met de organisatoren. Inclusief plaatje van podium
Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/7yo3IDkcp4WnbeDvA4TbqE1J180/diocontent/206994849/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8&desiredformat=webp

[ Voor 29% gewijzigd door Pompi op 01-09-2021 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Haal de vast neit allemaal maar weg, het is allemaal zonder toestemming :+
AREA PROHIBITED FOR CIVIL AIR TRAFFIC INCLUDING DRONES, BALLOONS, KITES AND PJE ACTIVITIES.

SAR, POLICE, HELICOPTER EMERGENCY MEDICAL SERVICES AND AUTHORISED GP F1 RELATED (HELICOPTERS AND 1 DRONE) ARE EXEMPTED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ik telde zelfs 2x hetzelfde interrview in AD en VK vanmorgen.

Nederland blijft een bijzonder land. Blijft verbazingwekkend dat we nog iets hier voor elkaar krijgen (hoewel... regeringen vormen kunnen we ook niet meer). Ook weer bizar dat er weer zo'n artikel uit de oude doos over de bouw van het ciruit na de oorlog opduikt (dus dat Prins Bernard weer armpje drukte). Hoe nou eens op.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Officieel hebben ze niet zoveel te zeggen over het luchtruim.
Met de nieuwe europese regelgeving is vliegen boven bebouwing ook soepeler geworden.

Komend weekend zijn er wel officiele no fly zones.
Migrator schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:47:
[...]

Was dat maandag in Tarzanbocht, of in andere bochten?
Op deze video is het ook oranje, behalve de eerste paar blauw / rood zie, YouTube: Circuit Zandvoort F1 DutchGP 31-8-2021
Misschien is deze bocht nog niet geverfd?

Nog een foto van maandag: https://twitter.com/enric...32342337456328704/photo/1

[ Voor 4% gewijzigd door Cheesy op 01-09-2021 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Napo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:53:
[...]

[...]
Mwoa er zijn wel 1 of 2 drone vliegers met accreditatie volgens mij. Maar die beelden zullen vast alleen via de officiele kanalen gedeeld worden, en niet op youtube gezet op het account van Henkie1987 oid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
loekf2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:54:
[...]

Ik telde zelfs 2x hetzelfde interrview in AD en VK vanmorgen.

Nederland blijft een bijzonder land. Blijft verbazingwekkend dat we nog iets hier voor elkaar krijgen (hoewel... regeringen vormen kunnen we ook niet meer). Ook weer bizar dat er weer zo'n artikel uit de oude doos over de bouw van het ciruit na de oorlog opduikt (dus dat Prins Bernard weer armpje drukte). Hoe nou eens op.
Whoops, dat niet gezien. Komt vast doordat ze ook onder DPG vallen en onderling artikelen uitwisselen.
Hopelijk was het hier dan nog niet gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Het duingebied wordt aardig afgehekt btw, voor de mensen die het idee hadden om op een duin te kruipen in de hoop dat ze nog iets kunnen zien:

https://www.nu.nl/288885/...en-beschermen-duinen.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Cheesy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:54:
[...]

Was dat maandag in Tarzanbocht, of in andere bochten?
Op deze video is het ook oranje, behalve de eerste paar blauw / rood zie, YouTube: Circuit Zandvoort F1 DutchGP 31-8-2021
Misschien is deze bocht nog niet geverfd?

Nog een foto van maandag: https://twitter.com/enric...32342337456328704/photo/1
Meerdere bochten, o.a. de Hugenholtz (bocht 3) en dat is nu allemaal oranje/wit:
YouTube: Formule 1 paddock en pitstraat op Circuit Zandvoort krijgen al aardi...

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46
Chiron schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:59:
Het duingebied wordt aardig afgehekt btw, voor de mensen die het idee hadden om op een duin te kruipen in de hoop dat ze nog iets kunnen zien:

https://www.nu.nl/288885/...en-beschermen-duinen.html
Logisch, deel voor 'meekijkers', maar zeker ook ivm het kapottrappen van de duinen en achterlaten van troep daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:45
Beaves schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:16:
[...]

+1 maar een tip, ga niet naar Spa, maar naar bijvoorbeeld Oostenrijk. Ik ben bij beide geweest en Oostenrijk is veel beter geregeld en veel goedkoper. Ook komen ze 70 keer voorbij i.p.v. 44.
Of doe als ik de laatste jaren gedaan heb, koop voor weinig geld kaartjes voor alleen de vrijdag en rijd gewoon een dagje op en neer naar Spa. Is prima te doen en een dag leuk F1 auto's kijken en fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Motorhome van Ferrari staat niet achter de pitboxen maar stukje verderop, het is dus wel echt passen en meten allemaal, vraag me af welke teams er verder ook hun motorhome een stukje verderop hebben neer moeten zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 16:20
Homeland schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:24:
Motorhome van Ferrari staat niet achter de pitboxen maar stukje verderop, het is dus wel echt passen en meten allemaal, vraag me af welke teams er verder ook hun motorhome een stukje verderop hebben neer moeten zetten.
Die motorhome van alle teams staan verder op. Alleen de plek waar de banden staan en andere gereedschap en wat sommige teams noemen het treehouse staat recht achter de garage. De ruimte recht achter de garage is veel te klein voor al die giga motorhomes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 16-09 14:09
Homeland schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:24:
In de video een paar posts boven je van Evest op 6:20 kun je zien dat alle motorhomes netjes bij de pitboxen staan ondertussen.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zou daar nog op een of andere manier op gehandhaafd worden? Komt er luchtafweer ofzo om die dingen neer te halen?

(Anders voorzie ik nog wel een lolbroek die vlak voor Hamilton gaat vliegen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxPelle12
Ankona schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:31:
[...]

Zou daar nog op een of andere manier op gehandhaafd worden? Komt er luchtafweer ofzo om die dingen neer te halen?

Volgens mij is er vanaf vandaag een vliegverbod voor drones in heel zandvoort. Dus ik verwacht vanaf nu geen drone videos meer. Tenzij iemand het aan druft om een boete te krijgen. Verwacht wel strenge handhaving hiervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
[...]

Bij een evenement van dit kaliber verwacht ik wel dat er een drone-detectie-systeem opgetuigd wordt. Het zou me ook niet verbazen als dit een eis is vanuit de FOM.

Met al die helikopters is het natuurlijk ook veel te gevaarlijk om met een drone te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 16-09 18:49
[...]

Jaja, ze zullen ff een raket afvuren rondom 70k toeschouwers. 8)7
Of iets anders, waardoor de drone dus crasht bij diezelfde toeschouwers.

[ Voor 8% gewijzigd door Plenkske op 01-09-2021 11:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jochie911
  • Laatst online: 12:55
Napo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:53:
[...]

[...]
Dit geldt volgens mij vanaf vrijdag ochtend om 4:40 als ik het goed begrijp (vanuit jouw link)
https://map.godrone.nl/#loc=52.3873746,4.5430854,16
TIJDELIJK VLUCHT-BEPERKINGSGEBIED
Dit is een officiële ‘No fly Zone’ (tijdelijk vlucht-beperkingsgebied) op basis van onderstaande criteria, binnen het aangegeven beperkingsgebied.
ACTIEF IN 1 DAG, 19 UUR
Actief: vrijdag 3 september 2021 04:40:00 tot zondag 5 september 2021 18:33:00 (UTC).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Cheesy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:36:
[...]

Bij een evenement van dit kaliber verwacht ik wel dat er een drone-detectie-systeem opgetuigd wordt. Het zou me ook niet verbazen als dit een eis is vanuit de FOM.

Met al die helikopters is het natuurlijk ook veel te gevaarlijk om met een drone te vliegen.
Precies, andere circuits hebben hier ook last van.

Geen idee of ze hiervan iets gebruiken, maar lijkt mij dat ze wel actief hierop ingaan,
https://www.robinradar.co...ect-and-stop-drones-today

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
MaxPelle12 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:28:
[...]

Die motorhome van alle teams staan verder op. Alleen de plek waar de banden staan en andere gereedschap en wat sommige teams noemen het treehouse staat recht achter de garage. De ruimte recht achter de garage is veel te klein voor al die giga motorhomes.
F3, Porsche cup en W-Series paddock/motorhomes is volgens mij aan de andere kant van de baan, op het gedeelte tussen het tankstation en de Luyendijk/recht stuk.
Tijdens de races gebruiken ze de pitstraat, maar niet de F1 garageboxen.

In het begin van het filmpje zie je er een berg vrachtwagens geparkeerd staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Chiron op 01-09-2021 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Plenkske schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:37:
[...]

Anti-Drone guns gebruiken: https://interestingengine...20even%20smart%20missiles.

[YouTube: Latest 4 Anti-Drone Guns and Inventions to take Down illegal Drones in 2017]

Alleen even zorgen dat ze niet in bepaalde F1 wagens vallen :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
MaxPelle12 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:35:
[...]

Volgens mij is er vanaf vandaag een vliegverbod voor drones in heel zandvoort. Dus ik verwacht vanaf nu geen drone videos meer. Tenzij iemand het aan druft om een boete te krijgen. Verwacht wel strenge handhaving hiervoor.
Als ik de notams goed lees vanaf 3 september.

Er wordt zo te zien 1 drone ingezet voor crowd management:
"gecoördineerde vluchten in opdracht van de organisatie van de Dutch
GP met als doel het bijdragen aan het algemene veiligheidsbeeld tijdens het
evenement, door de RPAS in te zetten voor crowd management."

"AREA PROHIBITED FOR CIVIL AIR TRAFFIC INCLUDING DRONES, BALLOONS, KITES AND PJE ACTIVITIES. SAR, POLICE, HELICOPTER EMERGENCY MEDICAL SERVICES AND AUTHORISED GP F1 RELATED (HELICOPTERS AND 1 DRONE) ARE EXEMPTED."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxPelle12
Chiron schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:39:
[...]

F3, Porsche cup en W-Series paddock/motorhomes is volgens mij aan de andere kant van de baan, op het gedeelte tussen het tankstation en de Luyendijk/recht stuk.

[YouTube: Circuit Zandvoort Formule 1 - 31 augustus]

Klopt. Ik had het ook over de F1 paddock. De andere race klasses zijn net buiten het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
Plenkske schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:37:
[...]

Beetje offtopic, maar ze waren toch aan het testen met netten aan politiedrones of met jachtvalken die drones zouden moeten afvangen?

Wel mooi om te zien al die drone beelden van het circuit en de opbouw van de diverse teams. Al heb ik inderdaad het idee dat er op zandvoort niet enorm veel ruimte is. Krijg echt monaco vibes ervan

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPelle12
Cheesy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:41:
[...]

Als ik de notams goed lees vanaf 3 september.

Er wordt zo te zien 1 drone ingezet voor crowd management:
"gecoördineerde vluchten in opdracht van de organisatie van de Dutch
GP met als doel het bijdragen aan het algemene veiligheidsbeeld tijdens het
evenement, door de RPAS in te zetten voor crowd management."

"AREA PROHIBITED FOR CIVIL AIR TRAFFIC INCLUDING DRONES, BALLOONS, KITES AND PJE ACTIVITIES. SAR, POLICE, HELICOPTER EMERGENCY MEDICAL SERVICES AND AUTHORISED GP F1 RELATED (HELICOPTERS AND 1 DRONE) ARE EXEMPTED."
Oh dan is het misschien de derde pas. Ik zag 1 september staan in de beschrijving van een filmpje dat het vanaf dan verboden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
jochie911 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:39:
[...]

Dit geldt volgens mij vanaf vrijdag ochtend om 4:40 als ik het goed begrijp (vanuit jouw link)

[...]

[...]
Oeps! my bad >_<
Dank voor de correctie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:44

Pierre

Van nature lui!

Het past ook maar net O-)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Laatst online: 11:45
jochie911 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:39:
[...]

[...]

[...]
Moeten ze misschien toch nog met F-16's richting het circuit als iemand de no fly zone schendt... :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Erg benieuwd wat de sfeer gaat worden als Max er er al vrij snel uit ligt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:02
Jasphur schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:48:
:?

En de sfeer als Max niet uitvalt ;)

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Als Hamilton Max er in ronde 1 vanaf tikt dan kan de ME vast richting Zandvoort gaan rijden :+

Hoop dat alle fans zich gedragen en dat er ook respect is voor andere coureurs dan Max maar er zal ongetwijfeld veel boe geroep richting Hamilton zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
hansvk schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:51:
[...]

:?

En de sfeer als Max niet uitvalt ;)
Dat zal wel goed komen. Feesten kunnen we wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46
lege tribunes :p
Homeland schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:52:
[...]

Als Hamilton Max er in ronde 1 vanaf tikt dan kan de ME vast richting Zandvoort gaan rijden :+

Hoop dat alle fans zich gedragen en dat er ook respect is voor andere coureurs dan Max maar er zal ongetwijfeld veel boe geroep richting Hamilton zijn.
Over dat boegeroep zijn er al meerderen geweest die gevraagd hebben dat gewoon te laten... en als je dan de reacties op Facebook leest ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Sport is emotie, hoor ik regelmatig in de feedback-topics op dit forum langskomen; boe-geroep is gewoon een uiting van emotie, dus dat hoort er allemaal bij :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

dit soort fans ja. :X
https://www.telegraaf.nl/...-televisie-ook-gelijk-uit

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 16-09 18:49
KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:56:
Over dat boegeroep zijn er al meerderen geweest die gevraagd hebben dat gewoon te laten... en als je dan de reacties op Facebook leest ;(
Ik denk zelf niet dat je kan verwachten dat 70.000 mensen, waarvan waarschijnlijk 90% voor Max is, rustig stil blijven zitten als hamilton iets geks doet.

Alleen boe roepen omdat hij langs komt rijden is dan een ander verhaal en vind ik ook nergens op slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Paywall, maar de titel zegt genoeg. Toch verwacht ik niet dat dit soort fans naar het circuit komen. Daar kost het teveel voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Chiron schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:39:
[...]

[YouTube: Circuit Zandvoort Formule 1 - 31 augustus]

Ik vind al die grote tribunes rond de baan echt een mooi gezicht. Daardoor ziet het er veel meer uit als een imposant circuit

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:15

Miesjh

De beker: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-MN93_XIAYGlkc?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

Jasphur schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:01:
[...]

Paywall, maar de titel zegt genoeg. Toch verwacht ik niet dat dit soort fans naar het circuit komen. Daar kost het teveel voor
kleine quote:
Met haar Red Bull-shirt is ze een opvallende verschijning tussen de dagjesmensen op de boulevard. „Ik heb de hele week vrij genomen om alle gekte mee te maken”, vertelt ze.

Met als hoogtepunt de kwalificatie aanstaande zaterdag, waar ze kaartjes voor heeft weten te scoren. „Ik zit niet vooraan bij de start, maar dat maakt niet uit. Ik ben er gewoon bij, daar gaat het om!”

Zoals bij de meeste Nederlanders is de liefde voor Formule 1 bij de Zandvoortse ontstaan door ’onze’ Max. „Ik volg het sinds Verstappen meerijdt. Als hij er bij de eerste bocht uit ligt, zet ik de televisie ook gelijk uit”, geeft ze eerlijk toe. „Zondag kijk ik de race dan ook lekker vanuit huis, want ik wil geen seconde missen.”

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
naitsoezn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:59:
Sport is emotie, hoor ik regelmatig in de feedback-topics op dit forum langskomen; boe-geroep is gewoon een uiting van emotie, dus dat hoort er allemaal bij :P
BIj de interviews na de optocht in Spa was bij het interview met Hamilton ook boe geroep te horen hoor. Verwacht niets anders in Zandvoort.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Snap dat anti-boe-geroep voor hamilton ook niet hoor. Bij elke sport waar iemand iets onsportiefs uithaalt kun je reactie verwachten van de fans van de andere partij..... Als Memphis Messi binnenkort onderuit schoffelt krijgt hij ook de wind van voren.

Is lewis dan zo verheven als coureur dat hij geen tegenwind kan hebben?

[ Voor 12% gewijzigd door stylezzz op 01-09-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Hier kan wel goed champagne uit gedronken worden, ook al staat er Heineken op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
rammes schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:04:
[...]

kleine quote:
Met haar Red Bull-shirt is ze een opvallende verschijning tussen de dagjesmensen op de boulevard. „Ik heb de hele week vrij genomen om alle gekte mee te maken”, vertelt ze.

Met als hoogtepunt de kwalificatie aanstaande zaterdag, waar ze kaartjes voor heeft weten te scoren. „Ik zit niet vooraan bij de start, maar dat maakt niet uit. Ik ben er gewoon bij, daar gaat het om!”

Zoals bij de meeste Nederlanders is de liefde voor Formule 1 bij de Zandvoortse ontstaan door ’onze’ Max. „Ik volg het sinds Verstappen meerijdt. Als hij er bij de eerste bocht uit ligt, zet ik de televisie ook gelijk uit”, geeft ze eerlijk toe. „Zondag kijk ik de race dan ook lekker vanuit huis, want ik wil geen seconde missen.”
Zijn veel van dit soort 'fans' bijgekomen.
Blijf het mooi vinden dat met de Masters of Formule 3 in 2014 er een handvol mensen in de duinen stonden.
Na afloop nog even naar zijn team gelopen en daar stonden destijds +-4 anderen te wachten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:21

franssie

Save the albatross

Pompi schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:09:
[...]

Hier kan wel goed champagne uit gedronken worden, ook al staat er Heineken op.
Ze brouwen tegenwoordig ook bier met Champagne gist (meh als je het mij vraagt) dus wellicht hebben ze nu eens Heineken's A-gist gebruikt om Champagne te maken ;-) Zou wel een leuke grap zijn.
Heineken heeft ook wel eens brood laten bakken met hun gist, dat was prima.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1 ... 58 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen