Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 57 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:38:
[...]

Ja en ja, rijbewijs is een geldig ID. Volgens mij moet je in NL sowieso altijd een ID bij je dragen :)
Nou, nee ....
Je moet hem kunnen TONEN als er om gevraagd wordt.
Er is in NL geen draagplicht

Maar de eerste regel maakt het al onmogelijk om de 2e te ontzien ;)

Nederland en hun regeltjes, want draagplicht vonden ze destijds te ver gaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:47
De regels komen kort samengevat neer op: je bek houden, luisteren en je portemonnee omkieperen. De regels hebben veelal niet als doel om veiligheid (bijv. glas) of openbare orde te handhaven, maar slechts 1 doel: €€€. In een zelf gecreëerde dictatuur en monopolie. Een zak snoep van mijn 10-jarige neefje afpakken bij de ingang en 10 euro betalen voor een frietje gaat alle fatsoensnormen voorbij.

[ Voor 6% gewijzigd door Hark_k op 31-08-2021 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
Chiron schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:23:
[...]

Weet niet wat ervan klopt, maar hier is een kaartje: https://www.zandvoort.nl/...it_overview__anoniem_.pdf

Ben ook wel benieuwd waar ze de helipad hebben gelaten, want waar de normale helipad is volgebouwd met festivaltent. Of dat ze vliegen vanuit de heliport in het Westelijk havengebied in Amsterdam. (Maar ik begreep ook dat er teams/coureurs ingevlogen zouden worden op het circuit per heli).

En of de milieuhippies ook al bedacht hadden dat ze 3 dagen lang laagvliegende heli's over het terrein heen hebben, volgens mij gaat dat ook nog een boel gedonder opleveren :+
Oh nee! Er is geen eten ingetekend op de main straight... :o Hoe moet ik de dag nu overleven als ik ook geen boterham mee mag nemen?! :+

Of het wel of niet klopt wel goed om de opbouw van terrein even te zien, bedankt! ;) Kunnen we mooi, globaal, even onze route bij binnenkomst plannen. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 09:08
TIGER1125 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Oh nee! Er is geen eten ingetekend op de main straight... :o Hoe moet ik de dag nu overleven als ik ook geen boterham mee mag nemen?! :+
Ik zal die drone van je van stal halen en taktische bevoorradings vluchten uitvoeren...

at your service

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TIGER1125
The_Butler schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:35:
[...]

Ik zal die drone van je van stal halen en taktische bevoorradings vluchten uitvoeren...
Kun je dan ook gelijk een paar professionele camera's invliegen voor onze mede-tweakers? _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 15:13
Tsja, ik snap dat het niet leuk is dat alles zo ontzettend duur is. Van de andere kant, het is de eerste race in NL in 35 jaar, als je naar het buitenland gaat voor een race (m.u.v. Spa) ben je qua overnachtingen/vervoer waarschijnlijk aanzienlijk meer kwijt dan nu het zo dichtbij is. Ik zou me er dus vooral niet te druk om maken, anders pakken ze je twee keer (én €€ én chagrijnig dus minder leuke dag). Ga er gewoon van genieten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 09:08
TIGER1125 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:37:
[...]

Kun je dan ook gelijk een paar professionele camera's invliegen voor onze mede-tweakers? _O-
Dat ligt er wel aan, zijn dit professionele of on-professionele camera's? en met of zonder lens doppen?

at your service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Chiron schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:23:
[...]

Weet niet wat ervan klopt, maar hier is een kaartje: https://www.zandvoort.nl/...it_overview__anoniem_.pdf

Ben ook wel benieuwd waar ze de helipad hebben gelaten, want waar de normale helipad is volgebouwd met festivaltent. Of dat ze vliegen vanuit de heliport in het Westelijk havengebied in Amsterdam. (Maar ik begreep ook dat er teams/coureurs ingevlogen zouden worden op het circuit per heli).

En of de milieuhippies ook al bedacht hadden dat ze 3 dagen lang laagvliegende heli's over het terrein heen hebben, volgens mij gaat dat ook nog een boel gedonder opleveren :+
De slipcirkel van Slotemakers wordt als helipad gebruikt zo te zien.
De lantaarnpaal zal vast weg zijn :P

https://www.google.nl/map...nPUAgw!2e0!7i13312!8i6656

18/12/19 is overigens wel een hele oude tekening dus die zal vast niet meer actueel zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Cheesy op 31-08-2021 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:49
TIGER1125 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Of het wel of niet klopt wel goed om de opbouw van terrein even te zien, bedankt! ;) Kunnen we mooi, globaal, even onze route bij binnenkomst plannen. :9
Hehe nee voor jou is het of een kilometer lopen, of alleen drinken die dag ;)
Er is trouwens ook een Jumbo ingetekend, zouden ze vaste lage prijzen hanteren ? :+ :+

is een oude tekening dus zal vast nog het eea. aangepast zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:16
Misschien een beetje domme vraag hoor.. Maar welke ticket plaatsen vinden jullie ‘de beste’? Zijn zoveel verschillende stands.. Je zou zeggen gewoon de pit stand

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 15:23
Giel1 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:38:
Tsja, ik snap dat het niet leuk is dat alles zo ontzettend duur is. Van de andere kant, het is de eerste race in NL in 35 jaar, als je naar het buitenland gaat voor een race (m.u.v. Spa) ben je qua overnachtingen/vervoer waarschijnlijk aanzienlijk meer kwijt dan nu het zo dichtbij is.
Een reis en overnachting kosten geld, daar gaat het niet om, het gaat erom dat het fantasieprijzen zijn. Een frietje mag best duurder zijn dan de 2,65 die ik in de stad betaal, maar als het meer dan tien euro wordt heeft het niks meer met extra kosten te maken maar is het puur uitmelken, en daar houden een hoop mensen niet van. Ook omdat je zelf helemaal niks mag meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:09
Giel1 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:38:
Tsja, ik snap dat het niet leuk is dat alles zo ontzettend duur is. Van de andere kant, het is de eerste race in NL in 35 jaar, als je naar het buitenland gaat voor een race (m.u.v. Spa) ben je qua overnachtingen/vervoer waarschijnlijk aanzienlijk meer kwijt dan nu het zo dichtbij is. Ik zou me er dus vooral niet te druk om maken, anders pakken ze je twee keer (én €€ én chagrijnig dus minder leuke dag). Ga er gewoon van genieten!
Mee eens hoor. Ik vind het jammer al die regels en beperkingen en mijn eerste reactie was wel van ok, volgend jaar dan maar weer lekker naar Spa en nu refund aanvragen. Maar dacht al snel van een GP in NL waar je op de fiets heen kan, is wel uniek, dus toch wel mooi om bij te zijn. Ik vind de regeltjes flauw, maar ga wel gewoon heen. Al wordt het volgend jaar, want mijn kaarten zijn doorgeschoven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
Dat dingen op festivals duur zijn en je geen eten mee mag nemen is nog tot daar aan toe :P maar ik word echt pissig als ze geld vragen voor de wc's.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Die is al redelijk oud zo te zien, als ik de filename zie uit 2019 :P Pitboxen hebben ook een rare volgorde, en er staan nog namen als Racing Point & Toro Rosso in. Grote kans dat er in dat plan flink wat veranderd is in de afgelopen 2 jaar. Wel een mooi gedetailleerde kaart!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Jasphur schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:46:
Dat dingen op festivals duur zijn en je geen eten mee mag nemen is nog tot daar aan toe :P maar ik word echt pissig als ze geld vragen voor de wc's.
2 euro voor de WC ;) of gewoon 1 munt. :+ })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TIGER1125
dglavimans schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:42:
Misschien een beetje domme vraag hoor.. Maar welke ticket plaatsen vinden jullie ‘de beste’? Zijn zoveel verschillende stands.. Je zou zeggen gewoon de pit stand
Ligt er aan wat je wil zien, Pit stand zie je ook zaken in de pits gebeuren maar ook auto's dik in de 200 á 300 km/h langs schieten. Als je in bijvoorbeeld de arena of het einde van het rechte stuk nabij de Tarzan bocht zit, heb je meer zicht op de auto's omdat ze daar langzamer doorheen gaan.

Je zou het best ook even naar een filmpje kunnen kijken vanuit een auto over het circuit zodat je een inschatting kunt maken.

Zelf ooit uitkomen 1e bocht spa (F1) gestaan op het paddock en halverwege het rechte stuk op Le mans (24h) t.h.v. de pitstraat gezeten. Beide overigens een totaal andere ervaring (met name ook vanwege het verschil in raceklasse.)

Dit keer overigens één van de Tarzan in tribunes gekozen, daar gebeurd denk ik een groot deel van het inhalen, uitremmen en crashen. :+

[ Voor 11% gewijzigd door TIGER1125 op 31-08-2021 13:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

I see what you did there. })

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:25
I see what you did there!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

FreshMaker schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:29:
[...]
Nou, nee ....
Je moet hem kunnen TONEN als er om gevraagd wordt.
Er is in NL geen draagplicht

Maar de eerste regel maakt het al onmogelijk om de 2e te ontzien ;)

Nederland en hun regeltjes, want draagplicht vonden ze destijds te ver gaan
En het mooie daarvan is dat de politie over het algemeen een foto accepteert indien je hem bent vergeten, wat met een draagplicht niet zou kunnen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
Bensimpel|IA schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:49:
[...]

2 euro voor de WC ;) of gewoon 1 munt. :+ })
ja precies. En ik heb nogal een kleine blaas, zeker als er bier gedronken is. Dus ik ben al snel 20 euro kwijt aan de wc alleen al :P Op bierfestivals is het tenminste gratis of kun je het "afkopen". maar goed de Dutch GP is geen bierfestival

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik was zelf van plan om met mijn general access-kaartje in de duinen bij het Scheivlak te gaan zitten, lijkt me erg mooi om ze op snelheid daar door de bocht te zien gaan. Dat gaat echter volgend jaar worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prolitehds
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 03-09-2021
RodeStabilo schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Volgens mij is er al eerder uitgesproken dat de economische belangen te groot zijn, dus dat zou me ten hoogste verbazen.

[...]

Je zegt het goed. Vroegah.

Toen we nog heel veel deden wat je je nu ook niet meer kan voorstellen. Lijkt me een kansloze missie om het te proberen.
Ik kan me juist niet voorstellen dat een hoop dingen die we vroeger deden niet meer kunnen door censuur, deugdheid, woke of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Jasphur schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

ja precies. En ik heb nogal een kleine blaas, zeker als er bier gedronken is. Dus ik ben al snel 20 euro kwijt aan de wc alleen al :P Op bierfestivals is het tenminste gratis of kun je het "afkopen". maar goed de Dutch GP is geen bierfestival
Wel een beetje ;)
Heineken Grand Prix :+

[ Voor 3% gewijzigd door Plenkske op 31-08-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Wel een beetje ;)
Heineken Grand Prix :+
0,0% dan hè... ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

[...]

Kun je niet gewoon even een tijdje bij een WC terrein staan met een geel hesje en wat munten vragen? :+ Heb je het zo terug _/-\o_ Je kunt vast wel een geel hesje meesmokkelen in je onderbroek ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[...]

Wanneer iedereen naar de baan kijkt kan je prima iets laten lopen van de tribunes af...
(Ik had een maat die het zelfs presteerde om te pissen terwijl hij met de beveiliging stond te praten :) )
Koningsdag midden op straat tussen alle drukte en geen haan die er naar kraaide of het zag, je moet alleen niet opvallend achteraf, in een gracht of ergens tegenaan gaan staan zeiken, dat valt op.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:04
Bensimpel|IA schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:59:
[...]

Kun je niet gewoon even een tijdje bij een WC terrein staan met een geel hesje en wat munten vragen? :+ Heb je het zo terug _/-\o_ Je kunt vast wel een geel hesje meesmokkelen in je onderbroek ofzo :P
We doen er lacherig over, maar ik vind het ronduit belachelijk dat het de standaard van Nederland is om te moeten betalen voor semi-openbare toiletten. Ik snap dat die dingen schoongemaakt en onderhouden moeten worden, maar het is een primaire levensbehoefte.

In veel landen zijn openbare toiletten schoon en gratis; zo kan het ook! Maar hier moet overal aan verdiend worden en het mag niks kosten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

PalingDrone schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:00:
[...]

Wanneer iedereen naar de baan kijkt kan je prima iets laten lopen van de tribunes af...
(Ik had een maat die het zelfs presteerde om te pissen terwijl hij met de beveiliging stond te praten :) )
Koningsdag midden op straat tussen alle drukte en geen haan die er naar kraaide of het zag, je moet alleen niet opvallend achteraf, in een gracht of ergens tegenaan gaan staan zeiken, dat valt op.
Amateurwerk. Naar verluid heeft DC ooit op een of ander F1 gala vanonder z'n kilt in de bokaal gepist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14
Ik vraag me af of dat wel mag, volgens mij moet een evenement voorzien in bepaalde gratis voorzieningen (waaronder toiletten), echter mogen ze wel geld vragen voor een 'luxere beleving'.

Dit zie je bijv op de Zwarte Cross, waar je gratis naar een pisbak kan of op een dixie kan gaan zitten, maar waar ze een halve munt vragen voor een paar tickets voor toegang tot een toiletruimte met spoeltoilet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb tickets via F1.com.
Moeten deze tickets dan ook op naam worden gezet, of kan ik gewoon het ticket meenemen?
Het wordt me niet helemaal duidelijk als ik op de site van dgp kijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Sito schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:04:
[...]

We doen er lacherig over, maar ik vind het ronduit belachelijk dat het de standaard van Nederland is om te moeten betalen voor semi-openbare toiletten. Ik snap dat die dingen schoongemaakt en onderhouden moeten worden, maar het is een primaire levensbehoefte.

In veel landen zijn openbare toiletten schoon en gratis; zo kan het ook! Maar hier moet overal aan verdiend worden en het mag niks kosten. 8)7
Dat blijft waardeloos in Nederland inderdaad... Regelmatig met een klein kind dat net zindelijk is in winkels moeten bedelen of hij asjeblieft even naar het personeelstoilet mag, omdat er stomweg niets openbaars in de buurt is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Teletekst schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:17:
Ik heb tickets via F1.com.
Moeten deze tickets dan ook op naam worden gezet, of kan ik gewoon het ticket meenemen?
Het wordt me niet helemaal duidelijk als ik op de site van dgp kijk.
tickets -moetne- op naam staan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41

Chiron

Moderator Discord
Cheesy schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:40:
[...]

De slipcirkel van Slotemakers wordt als helipad gebruikt zo te zien.
De lantaarnpaal zal vast weg zijn :P

https://www.google.nl/map...nPUAgw!2e0!7i13312!8i6656

18/12/19 is overigens wel een hele oude tekening dus die zal vast niet meer actueel zijn.
Die slipcirkel staat nu half een grote partytent overheen. Aan de andere kant van het paddock staat al wel iets van een mobiele radartoren, naast de Tarzan :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32
himlims_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:20:
[...]

Er zijn nog steeds issues dat de tickets niet op naam staan.
Had ik zelf ook, maar via een andere weg de tickets downloaden, krijg je ze met naam.
en na het toevoegen in de Wallet app van Apple (niet MyDGP) dan komen de namen er bij te staan.

In de MyDGP app heb ik de tickets, maar daar staat GEEN naam bij, erg handig.

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Chiron schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:22:
[...]

Die slipcirkel staat nu half een grote partytent overheen. Aan de andere kant van het paddock staat al wel iets van een mobiele radartoren, naast de Tarzan :)

[YouTube: Zandvoort F1 DutchGP]
Die radar toren staat er al een jaar of 20 denk... ;)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Juan schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:26:
[...]

Er zijn nog steeds issues dat de tickets niet op naam staan.
Had ik zelf ook, maar via een andere weg de tickets downloaden, krijg je ze met naam.
en na het toevoegen in de Wallet app van Apple (niet MyDGP) dan komen de namen er bij te staan.

In de MyDGP app heb ik de tickets, maar daar staat GEEN naam bij, erg handig.
Als ik de tickets download zie ik ze wel op naam, maar ik heb hetzelfde in de Dutch GP dat er geen namen bij staan. Kan er wel een custom description bijzetten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
[...]

Inderdaad, dat past niet.
Vroeger, toen ik nog wel eens op Zandvoort kwam stond de heli nog wel eens hier. Daar lijkt nu ook plaats te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3hRgn9G/2021-08-31-14-28-50-1-F1-Grand-Prix-van-Nederland-Zandvoort-Sport-Go-T.png

(Ik heb Hamilton, Vettel, Sutil, Ho Pin Tung etc nog zien racen in Masters F3 :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Cheesy op 31-08-2021 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
petjekel schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:28:
[...]

Als ik de tickets download zie ik ze wel op naam, maar ik heb hetzelfde in de Dutch GP dat er geen namen bij staan. Kan er wel een custom description bijzetten
Klopt, die heb ik al 2 x toegevoegd, en die custom beschrijving is ook al 3x verdwenen, ik geef het op
Bij gezeur aan de deur, dan geef ik wel aan dat ze dan moeten zorgen voor een goedwerkende app ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41

Chiron

Moderator Discord
Fox-Racing schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:26:
[...]

Die radar toren staat er al een jaar of 20 denk... ;)
Ah, kan je nagaan hoe lang ik er al niet meer geweest ben ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Fox-Racing schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:51:
Afgelopen vrijdag in Spa..
zag genoeg dikke camera's om me heen

[Afbeelding]

foto gemaakt met iPhone.. gewoon puur ff fotootje :)
Ze hadden beter op vrijdag kunnen racen :9 _/-\o_

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:29
[...]

Hoop wel dat die vrachtwagens nog weggaan, anders wordt het maar een krappe bedoeling dit weekend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:56:
Hoop wel dat die vrachtwagens nog weggaan, anders wordt het maar een krappe bedoeling dit weekend :p
Die zullen nog wel verdwijnen (ben wel benieuwd waar ze die allemaal gaan laten, ze bouwen er hopelijk niet het hele middenterrein mee vol). Geeft wel aan wat een enorme logistieke operatie de Formule 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:56:
[...]

Dit is een still van de truckrace met 12 meter oplegger. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:19
Woudloper schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:58:
[...]

Die zullen nog wel verdwijnen (ben wel benieuwd waar ze die allemaal gaan laten, ze bouwen er hopelijk niet het hele middenterrein mee vol). Geeft wel aan wat een enorme logistieke operatie de Formule 1 is.
De vrachtwagens die ze nodig hebben blijven op het middenterrein. Zo zijn er vrachtwagens waar de auto's inzaten, vrachtwagens met reserve onderdelen, motorhomes van de FIA en coureurs, e.d. die blijven staan. De andere parkeren ergens in de buurt. In dit geval zal dat ergens aan de rand van Haarlem of het havengebied van Amsterdam zijn. Of misschien wel op de parkeerplaatsen bij het strand, al verwacht ik dat eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Dat je geen eten en drinken mag meenemen snap ik nog wel. Maar waarom je geen paraplu mee mag nemen dat is wel gek.

Zijn dit nou regels van de organisator (Prins en vrienden) of F1/FIA?

[ Voor 24% gewijzigd door alienfruit op 31-08-2021 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34

Nox

Noxiuz

alienfruit schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:08:
Dat je geen eten en drinken mag meenemen snap ik nog wel. Maar waarom je geen paraplu mee mag nemen dat is wel gek.

Aan zee waait het nogal, een paraplu op de baan geeft echt enorm veel problemen.

Regel is gewoon van het circuit zelf, al jaren zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Nox op 31-08-2021 15:09 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 08:29
himlims_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:20:
[...]

Ik snap er niks meer van 8)7

Onze tickets staan op naam maar de namen komen niet tevoorschijn op een PDF of in de My DGP-omgeving/app. Gaat dit dan goed aan de gate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 16:20
alienfruit schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:08:

Op zich werkt een poncho or regenjas net zo goed toch? Een paraplu zorgt er alleen maar voor dat de mensen direct achter je niks krijgt te zien. Een poncho is vaak ook veel makkelijker meenemen. Ik denk gewoon dat dit de reden is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
colossos schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:10:
[...]

Onze tickets staan op naam maar de namen komen niet tevoorschijn op een PDF of in de My DGP-omgeving/app. Gaat dit dan goed aan de gate?
Ik denk dat ze de ticket scannen, en dat op een scherm zien op welke naam het staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:13
Stond vandaag een postbode aan de deur met een grote doos. Vreemd, heb niets besteld. 12 Heineken jassen en petten 8) . Zal wel bij de vip kaarten horen ofzo? Nou ja wel geinig, leuke verrassing.
In de voorwaarden staat alleen dat dat je op geen enkele wijze reclame mag maken of aan promotie mag doen, dus mag een Heineken jas dan wel? :?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:39
[...]

Bij toevoegen van ticket in de app moet je toch het bijbehorende e-mailadres opgeven? Daarmee weet je toch meteen dat het ticket op naam staat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
sig69 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:12:
Stond vandaag een postbode aan de deur met een grote doos. Vreemd, heb niets besteld. 12 Heineken jassen en petten 8) . Zal wel bij de vip kaarten horen ofzo? Nou ja wel geinig, leuke verrassing.
In de voorwaarden staat alleen dat dat je op geen enkele wijze reclame mag maken of aan promotie mag doen, dus mag een Heineken jas dan wel? :?
Heineken overal afplakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Nou ja, ik neem aan dat je wel de kledij van de sponsor aan mag?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-HHgeuXoAIHTbs?format=jpg&name=large

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:39
Heineken is officieel sponsor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Je mag reclame maken voor de hoofdsponsor, maar niet voor iets anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:16

ST10©DE

Dus.............

NOg een kwartiertje dan weten we meer.

www.rechtspraak.nl

[ Voor 22% gewijzigd door ST10©DE op 31-08-2021 15:15 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Laatst online: 14-09 11:38
Schaar er in, alles eruit knippen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Over Heikenen gesproken, ik hoop dat de trofee niet weer zo'n Heineken ster is -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

contact je dgp https://dutchgp.com/contact-opnemen-via-whatsapp/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TIGER1125
Staat al online blijkt, terwijl ik zocht naar het zaaknummer. :+
Vergunning Circuit Zandvoort wordt niet geschorst
https://uitspraken.rechts...on=true&keyword=Zandvoort

Rechtbank kiest er voor om eigenlijk uitspraak te doen, zo lang de bodemprocedure tegen de vergunning nog loopt. Om die reden kiest de rechtbank er mede vanwege de verregaande economische gevolgen voor circuit voor om de belangenafweging in het voordeel van het circuit uit te laten vallen.

De uitkomst van de belangenafweging heeft er volgens de rechter vooral mee te maken dat de uitkomst van de bodemprocedure verre van duidelijk is en nog alle kanten op kan.

[ Voor 44% gewijzigd door TIGER1125 op 31-08-2021 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik lees in de mail "Vergeet niet om volledig in het Oranje te komen"; ik heb alleen een oranje shirtje van m'n werk, maar daar staat McLaren op. Ik was van plan om in een RBR-polootje te komen, maar die is blauw. Hmm, what to do :/ :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
naitsoezn schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:18:
Ik lees in de mail "Vergeet niet om volledig in het Oranje te komen"; ik heb alleen een oranje shirtje van m'n werk, maar daar staat McLaren op. Ik was van plan om in een RBR-polootje te komen, maar die is blauw. Hmm, what to do :/ :+
Wist je dat nog niet? Je mag geen eten mee, geen camera en je moet in Oranje, anders kom je er niet in :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

naitsoezn schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:18:
mercedes shirtje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 00:33
Het gaat door

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Rechtdoor, en een paar keer een bocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 00:33
De Grand Prix op het circuit van Zandvoort kan zondag gewoon doorgaan. De rechter heeft donderdag de natuurvergunning niet geschorst vanwege een eventueel te hoge stikstofuitstoot. Daar had milieuorganisatie Mobilisation for the Environment (MOB) wel om gevraagd, maar de rechter gaat daar dus niet in mee.

[ Voor 40% gewijzigd door hoevenpe op 31-08-2021 15:22 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
De uitspraak was al gepost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:43
DoeEensGek schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:25:
[...]

De uitspraak was al gepost. ;)
Een NU.nl post is wel *iets* beter te verteren natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk gaat het gewoon door. Eventuele consequenties van de verder nog lopende procedures zijn dus voor Zandvoort. :) Als daar nog iets uit komt, dan zullen ze andere dingen moeten gaan schrappen of verplicht gaan worden om schade te gaan herstellen o.i.d.. En dan zijn de economische belangen ineens minder groot en kan MOB best wat winnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
dehardstyler schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:26:
[...]

Een NU.nl post is wel *iets* beter te verteren natuurlijk. ;)
Zolang je nu reacties maar overslaat. ;)

Maargoed niet te lang blijven hangen, gewoon een logische beslissing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
[...]

Open de mail met 'jouw bestelling [...]' op mobiel en klik op de Ticket knop. Als je vanuit daar onderaan de mobiele pagina de PDF download, worden er wel namen weergegeven.

Gek genoeg staat daar bij mij twee keer mijn eigen naam. Wel kan ik maar één van de tickets scannen met mijn mailadres in de Dutch GP app.

Het gaat dus nog niet helemaal lekker met dat personaliseren, nog maar eens goed nalopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
dutchgio schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:29:
[...]

Open de mail met 'jouw bestelling [...]' op mobiel en klik op de Ticket knop. Als je vanuit daar onderaan de mobiele pagina de PDF download, worden er wel namen weergegeven.

Gek genoeg staat daar bij mij twee keer mijn eigen naam. Wel kan ik maar één van de tickets scannen met mijn mailadres in de Dutch GP app.

Het gaat dus nog niet helemaal lekker met dat personaliseren, nog maar eens goed nalopen...
Als je dat ticket (pdf) uitprint, moet het toch goedkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Cheesy schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:30:
[...]
Vroeger, toen ik nog wel eens op Zandvoort kwam stond de heli nog wel eens hier. Daar lijkt nu ook plaats te zijn.

[Afbeelding]
Even naar dit frame gaan (1:04)
YouTube: Cicruit Zandvoort 30-08-2021

Ik denk dat de heli op dat stuk langs de Mercedes vrachtwagen staat, langs het medical center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
DoeEensGek schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:31:
[...]

Als je dat ticket (pdf) uitprint, moet het toch goedkomen?
Als hij twee keer zelf binnen wil lopen wel :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34

Nox

Noxiuz

Cheesy schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:30:
[...]

[Afbeelding]

(Ik heb Hamilton, Vettel, Sutil, Ho Pin Tung etc nog zien racen in Masters F3 :P)
Het zou passen om daar in noodgevallen een heli kwijt te kunnen maar erg groot is dat niet en da's vlakbij een marshalpost, dus dat gaat waarschijnlijk niet passen. Ook beetje onhandig qua locatie, geen medische post ook in de buurt daar. De overige heli's (mediagerelateerd) stijgen/landen van buiten het circuit op geloof ik.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:32:
[...]

Als hij twee keer zelf binnen wil lopen wel :P
Kan dus wel handig zijn om dat even te controleren, personalisatie had ik wel ingevuld maar is nu dus ineens weggevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Nox schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:41:
[...]

Het zou passen om daar in noodgevallen een heli kwijt te kunnen maar erg groot is dat niet en da's vlakbij een marshalpost, dus dat gaat waarschijnlijk niet passen. Ook beetje onhandig qua locatie, geen medische post ook in de buurt daar. De overige heli's (mediagerelateerd) stijgen/landen van buiten het circuit op geloof ik.
De medische helikopter hoeft niet op het circuit zelf te staan. Als het maar binnen 20 minuten na oproep bij het ziekenhuis kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
TheBrut3 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:31:
[...]

Even naar dit frame gaan (1:04)
YouTube: Cicruit Zandvoort 30-08-2021

Ik denk dat de heli op dat stuk langs de Mercedes vrachtwagen staat, langs het medical center.
Op die hele uitgebreide tekening/plattegrond die hier in het begin gepost was, stond dit aangegeven. Volgens mij kwam die tekening van de gemeente Zandvoort site.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Via dat helikopterverhaal zat ik wat verder te surfen naar drones en notams. Kwam nog een interessant stukje tegen:
https://zoek.officielebek.../stcrt-2021-36882-n1.html

Op vrijdag en zondag vliegt het RedBull Aerobatics team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Cheesy schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:54:
Via dat helikopterverhaal zat ik wat verder te surfen naar drones en notams. Kwam nog een interessant stukje tegen:
https://zoek.officielebek.../stcrt-2021-36882-n1.html

Op vrijdag en zondag vliegt het RedBull Aerobatics team.
Daarin staat ook de demo van de luchtmacht nog genoemd, welke al geannuleerd is. Ik gok echter dat het RedBull Aerobaticsteam niet zoveel met Afghanistan te maken heeft, best kans dat die nog wel komen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:28
Het staat goed vol tijdens de opbouw!

YouTube: Formule 1 Zandvoort 2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:24
Indrukwekkend om te zien wat er allemaal bij komt kijken. B)

Had het zelf wel een kippevel momentje gevonden om 4 F-35's met 2 Hercules transport vliegtuigen over te zien vliegen voor de start.
Zo van Trots op onze strijdkrachten.
Maar ja da's helemaal uit de mode hè. :+

[ Voor 25% gewijzigd door MaXeRs op 31-08-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oké wij komen met 6 man, is het voldoende als ik als enige de PDF met de 6 barcodes kan laten zien? Ik vind het maar onduidelijk allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:02
Hertog-Jan logo overheen plakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Nevermind, ik ben véél te laat zie ik al. :+

[ Voor 90% gewijzigd door TheBrut3 op 31-08-2021 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 13-09 21:51
Er staan nog best veel kaartjes op marktplaats voor vrijdag.
Twijfel om er 2 te kopen, moet ik nog ergens op letten als ze nog niet op naam zijn gezet + ingeloot zijn?

Ik wil eigenlijk niet op een dutch oranje tribune zitten liever op een mixed tribune.

BlaBlaBla

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 15:13
Strider schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:31:
Er staan nog best veel kaartjes op marktplaats voor vrijdag.
Twijfel om er 2 te kopen, moet ik nog ergens op letten als ze nog niet op naam zijn gezet + ingeloot zijn?

Ik wil eigenlijk niet op een dutch oranje tribune zitten liever op een mixed tribune.
Ik zou ze overigens niet op Marktplaats kopen maar eerder via de officiële resell-site. Weet je zeker dat je niet opgelicht wordt en dat je een eerlijke prijs betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juan
Ik las ergens dat je kon/kan pinnen op het terrein, maar hebben mensen het hier over muntjes.
https://www.circuitzandvo...eker/veelgestelde-vragen/
Ben niet zo'n voorstander van muntjes, straks blijf je met muntjes zitten, ik kom daar alleen dit jaar, en verder niet

En mag je toch eigen eten/drinken meenemen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/baiUKbXJco6V4gD17SHGdSvS76s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yqJVg22wJwhiK3sUgbJUpYFP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Juan op 31-08-2021 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giel1 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:36:
[...]

Ik zou ze overigens niet op Marktplaats kopen maar eerder via de officiële resell-site. Weet je zeker dat je niet opgelicht wordt en dat je een eerlijke prijs betaald.
Keek net voor de gein even.... was zelfs nog een ticket beschikbaar voor zondag ook: 390 euro ofzo. Grandstand Tarzan ofzo. Toch maar niet geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:28
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:51:
[...]

Keek net voor de gein even.... was zelfs nog een ticket beschikbaar voor zondag ook: 390 euro ofzo. Grandstand Tarzan ofzo. Toch maar niet geklikt.
Ik ook, ben erg trigger happy maar:

Arena Grandstand 1 - 1226
Regulier
€ 615,00

Er staat ook nog een PIT - maar die duikt over de 700.

Volgend jaar maar weer eens kijken of ik dan wel de zaterdag er bij mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoine
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:45
Juan schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:46:
Ik las ergens dat je kon/kan pinnen op het terrein, maar hebben mensen het hier over muntjes.
Ben niet zo'n voorstander van muntjes, straks blijf je met muntjes zitten, ik kom daar alleen dit jaar, en verder niet

[Afbeelding]
Wat je daar quote is voor de camping, niet het circuit helaas. ;) En je zult eten en drinken op het circuit alleen met muntjes kunnen kopen, merchandise zul je wel “gewoon” kunnen pinnen. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56
Dus de banaan maar mee in de onderbroek begrijp ik

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG

[Afbeelding]
Dat gaat over de camping, daar mag je zelf eten en drinken meenemen.

Op het circuit zelf kun je gewoon contactdoos betalen. Heb je die mogelijkheid niet, dan kun je op het circuit een speciaal prepaid pasje halen en opladen.

De muntjes zijn voor de bekers. Iedereen krijgt bij binnenkomst een muntje. Bestel je drinken kost je dat een muntje. Lever je de beker weer in, bijvoorbeeld omdat je opnieuw besteld, krijg je je muntje weer terug. Heb je geen muntje meer, omdat je je beker kwijt bent of niet hebt ingeleverd, moet je extra betalen voor de nieuwe beker.

Edit: waarom muntjes, en waarom geen eigen eigen/drinken? Dat heeft te maken met het milieu. Iedereen die wel eens bij een evenement is geweest weet dat het na afloop een grote tering zooi is. Er maf absoluut geen afval in de duinen terecht komen, want een natuurgebied; en heeft de organisatie een groot probleem.

Met een token systeem voor bekers en mogelijk ook bakjes voor het eten, spoor je mensen aan hun gebruikte plastic weer in te leveren. Door eigen eten/drinken te verbieden, hebben mensen zelf geen afval wat ze zomaar op de grond kunnen gooien.

[ Voor 18% gewijzigd door ThomasG op 31-08-2021 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:16
Nou.. Zaterdag vrij kunnen krijgen en zondag. Nu de grote klikparty naar hopelijk een ticket!

Zat zelfs te kijken naar die 3 jaar die zijn nog beschikbaar maar 1455 voor 1 ticket :o Dat wint zelfs mijn FOMO (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:36

[Afbeelding]
Als het muntjes zijn, zijn ze als het goed is verplicht ze terug te nemen.

Note: Dat weet ik niet 100% zeker, snelle zoektocht geeft vooral evenementen waarop het expliciet in de voorwaarden is opgenomen dat het niet kan. Over Zandvoort kan ik niets vinden (omdat ze ook niet met muntjes lijken te werken behalve de bekermunt).

[ Voor 15% gewijzigd door Transportman op 31-08-2021 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Weet iemand hoe het zit met grandprix radio, is dit alleen te ontvangen via dab+ en internet rond het circuit? Of ook via fm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
Transportman schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:25:
[...]

Als het muntjed zijn, zijn ze als het goed is verplicht ze terug te nemen.
Dankje, kan je ook betalen met een creditcard (voor het kopen van de muntjes, en merchandise)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 13-09 21:51
Giel1 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:36:
[...]

Thanks, valt mij op dat er voor vrijdag nog genoeg beschikbaar is. Alleen zaterdag en zondag lijken zo goed als uitverkocht.

BlaBlaBla

Pagina: 1 ... 57 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen