Dat is volgens mij, helaas, een beetje de standaard aan het worden. Drie jaar terug in Oostenrijk was 't al als Vettel en Hamilton langs reden alleen maar een boe geroep van de (''Max tribunes)... in Duitsland precies het zelfde...loekf2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:05:
[...]
BIj de interviews na de optocht in Spa was bij het interview met Hamilton ook boe geroep te horen hoor. Verwacht niets anders in Zandvoort.
Nu is Hamilton ook niet mijn favoriete coureur, (maar draag ik Vettel wel een warm hart toe) maar dat boe geroep gaat helemaal nergens over. Het zit hem nu een beetje in het feit dat je veel Nederlanders hebben die 1. Max fan zijn, en dat ie dan F1 rijd mooi.. maar 't gaat ze minder (niet) om de sport... en de groep 2. F1 fans die is gewoon kleiner/minder vocaal...
Je ontkomt er nu niet echt aan, maar ik probeer bij een volgende GP gewoon weer eens ergens anders uit te komen dan de 'Max Verstappen' tribunes, daar schaam ik me toch een klein beetje...
Aanstaand weekend Bocht 10 Hairpin.. hoop op een leuke race, zonder te veel negatief Hamilton sentiment... Morgenmiddag die kant op voor een track tour en foto.. en als ik de hele opbouw zie vind ik het extra jammer dat de Pitlane walk morgenavond toch niet doorgaat...
If you didn't win today, you can always win tomorrow