Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 60 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Leuke uitzending van Jinek op tv met heel veel Formule 1 Zandvoort

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Barfman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:06:
Leuke uitzending van Jinek op tv met heel veel Formule 1 Zandvoort
Helaas is de ondertiteling zwaar ondermaats: te vroeg, te laat, hele zinnen overgeslagen. Je zal maar geen Engels verstaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:25
Zit het filmpje van Will en Lawrence over het stoppen van Kimi te kijken. Vind het nog steeds heel surreëel om mensen die ik "ken" van de Formule 1 opeens in de duinen te zien staan en op het circuit rond te lopen. Gaaf dit hoor! :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49
Leuk dat souvenirs ticket, de code is niet geldig. :(

Ook is het niet goed te lezen of het nu letters of cijfers zijn.. :(
Heb verschillende combinaties geprobeerd, maar niets werkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Juan op 01-09-2021 23:43 ]

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
cs-tweak schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:06:
Zou het trouwens mogelijk zijn dat er een 2e raceweekend op Zandvoort komt als er een andere race uitvalt? Al dan niet met publiek? Of is er gezien de eerdere ophef geen enkele kans dat dat nog zou mogen vergunningstechnisch?

Als 1 van de banen waar nog weinig data over is zou dat wel tof zijn. Liefst een seizoen vol unieke banen, maar als het niet anders kan…
Eerder SPA als goedmakertje van vorige week…

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
Is het iemand al gelukt die kaarten had en die gecanceld zijn om via de https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/ nieuwe zitkaarten te kunnen kopen? Ik probeer al de hele avond en er zijn ook kaarten voor vrijdag beschikbaar tussen de 59 en 112 euro, maar elke keer als ik een ticket in de winkelwagen heb gegooid en daarna al mijn persoonsgegevens heb ingevuld en daarna op betalen druk, dan krijg ik een foutmelding dat mijn account al bestaat en dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen. Dit wachtwoord wijzigen heb ik nu al 2 keer gedaan maar helpt niet. En op de https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/ site is geen login optie dus ik ga er vanuit dat ie de login van https://dutchgp.com/my-dgp-account/ gebruikt.

Ben benieuwd of het iemand gelukt is.

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15:45
r_buren schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:54:
Is het iemand al gelukt die kaarten had en die gecanceld zijn om via de https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/ nieuwe zitkaarten te kunnen kopen?
Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik probeer in mydpg een ticket op andere naam te zetten en dat lukt ook niet. Ik vermoed dat de site wat overbelast is. Morgenochtend op een incourant tijdstip probeer ik het opnieuw.
Tenzij iemand hier een briljante tip om na reset opnieuw te personaliseren?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik zit al een beetje op de drone-video's te kijken, maar waar komt het podium eigenlijk te staan? :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Het boegeroep van de fans is nog tot daaraan toe. Ik vind er niet veel mis mee. Klappen als iemand uitvalt vind ik wel not done. Maar dat de FIA het nodig vond om afgelopen weekend in te grijpen door een geluidsbandje met applaus af te spelen tijdens het interview na de race met Hamilton vond ik een nieuw dieptepunt. Het volume van buiten werd dicht gezet en het geluidsbandje omhoog gedraaid. Begon al tijdens het interview met Russell, daar ging de geluidstechnicus ook de fout in. Het bandje stopte ineens. Echt, wie zijn hun om dat te bepalen. Nooit eerder gedaan en nu bij Hamilton is dat blijkbaar ineens nodig. Triest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/k1n96d5/Screenshot-2021-09-02-at-01-06-57.png

Als je helemaal bovenaan zit bij de laatste drie tribunes heb je wel echt een geweldige plek. Je kan voor en achter je kijken.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
@Justevo leuk om te zien, daar zit ik vrijdag op rij 1 en de rest van het weekend helemaal bovenaan inderdaad *O*

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
AW_Bos schreef op donderdag 2 september 2021 @ 00:48:
Ik zit al een beetje op de drone-video's te kijken, maar waar komt het podium eigenlijk te staan? :P
Hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSfNkEbJ9fokiMmyFj1VN84LlZQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Loejxp27LNq2xSCmBkegzfg.png?f=fotoalbum_large

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
r_buren schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:54:
Is het iemand al gelukt die kaarten had en die gecanceld zijn om via de https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/ nieuwe zitkaarten te kunnen kopen? Ik probeer al de hele avond en er zijn ook kaarten voor vrijdag beschikbaar tussen de 59 en 112 euro, maar elke keer als ik een ticket in de winkelwagen heb gegooid en daarna al mijn persoonsgegevens heb ingevuld en daarna op betalen druk, dan krijg ik een foutmelding dat mijn account al bestaat en dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen. Dit wachtwoord wijzigen heb ik nu al 2 keer gedaan maar helpt niet. En op de https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/ site is geen login optie dus ik ga er vanuit dat ie de login van https://dutchgp.com/my-dgp-account/ gebruikt.

Ben benieuwd of het iemand gelukt is.
Ja ik. Had hetzelfde probleem, heb maar gewoon een ander e-mail adres gebruikt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:28
Crashhill schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:26:
Snap het probleem met boe-geroep niet zo. Wat is er mis met boe roepen?
Uitschelden of rascistisch bejegenen, ja dat vind ik te ver gaan.

Maar BOEEEE!!! roepen. Man, waar maakt men zich druk om.

En dan dat schamen voor Max tribunes. Wat is dat nu weer dan.
Wel een stel zuurpruimen hoor die orginele F1 fans.
Tuurlijk hoort boe roepen er gewoon bij, in Engeland en Duitsland roepen ze ook gewoon boe, heb je die tifosi wel eens gehoord overigens.
Die zuurpruimen voelen zich nou eenmaal graag een beetje verheven boven het Max/Ziggo-pleps en zullen er niet voor wijken om hun superioriteit tegenover deze in hun ogen minderwaardige F1 fans hardop te ventileren.
Deze echte fans zijn vaak ook de klagers over het commentaar behorende bij de Ziggo-uitzending.

[ Voor 9% gewijzigd door D.deJong op 02-09-2021 07:36 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Crashhill schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:26:
Snap het probleem met boe-geroep niet zo. Wat is er mis met boe roepen?
Uitschelden of rascistisch bejegenen, ja dat vind ik te ver gaan.

Maar BOEEEE!!! roepen. Man, waar maakt men zich druk om.

En dan dat schamen voor Max tribunes. Wat is dat nu weer dan.
Wel een stel zuurpruimen hoor die orginele F1 fans.
Ik vind daar heel veel aan mis. Boe roepen (of wat voor een uiting van afkeuring of disrespect dan ook) hoort niet bij sport. In de sport ga je met respect met je tegenstander om om die op een sportieve manier te proberen te verslaan. Zonder tegenstander heb je ook geen wedstrijd.
Dat respect verwacht je van de sporters maar ook van het publiek. Je eigen favoriet aanmoedigen is helemaal top, maar de tegenstander heet je ook welkom en behandel je met respect.

Dat dat in het voetbal anders is maakt niet dat dat het voorbeeld voor andere sporten. Laat de F1 dus gewoon een normale sport zijn zonder boe roepende primaten. Veel gezelliger, veel leuker.

alles kan off-topic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D.deJong
  • Laatst online: 19-09 15:28
Ankona schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:49:
[...]

Ik vind daar heel veel aan mis. Boe roepen (of wat voor een uiting van afkeuring of disrespect dan ook) hoort niet bij sport. In de sport ga je met respect met je tegenstander om om die op een sportieve manier te proberen te verslaan. Zonder tegenstander heb je ook geen wedstrijd.
Dat respect verwacht je van de sporters maar ook van het publiek. Je eigen favoriet aanmoedigen is helemaal top, maar de tegenstander heet je ook welkom en behandel je met respect.

Dat dat in het voetbal anders is maakt niet dat dat het voorbeeld voor andere sporten. Laat de F1 dus gewoon een normale sport zijn zonder boe roepende primaten. Veel gezelliger, veel leuker.
Iedereen is vanuit de tegenpartij gezien een tegenstander en zal op een gegeven moment een keer geboeed worden, nog nooit iets aan sport gedaan waar publiek bij staat? je bent toch niet van marsepein.

• Mathias0317
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-12-2022
Mag er nou wel of niet eten en drinken meegenomen worden het circuit op?
In de app staat dat alleen glaswerk verboden is

WHAT CAN’T I BRING TO THE EVENT?

It is not allowed to bring professional film, photo or sound equipment or drones (both ground and airborne) to the Dutch Grand Prix. To make photos and videos it is allowed to bring a smartphone, a small digital compact camera, or a GoPro camera.

Bringing a (foldable) stool or chair is not allowed on the terrain due to the steep slopes in the General Admission and the limited capacity.
The following items are not allowed to be brought on to the event site: bags larger than an A4 format and thicker than 10 cm, soft or hard drugs, laughing gas, glassware, impact or firearms, or objects resembling weapons or offensive to weapons, flags with a pole longer than one metre, spray cans (with the exception of sun block, deodorant and alcohol). (with the exception of sun block, deo and perfume), gas stoves and (disposable) barbecues, umbrellas (as a precaution, we advise you to bring ponchos), musical instruments, sound carriers and horns or similar items, fireworks or torches, provocative expressions on clothing, cool boxes, (foldable) chairs and stools, all items that are too large to be placed under a grandstand seat, pets (with the exception of assistance dogs). pets (with the exception of service dogs), roller skates, roller blades, skateboards, hoverboards, scooters, bicycles, scooters, advertising material such as flyers, folders, banners (unless approved and provided with accreditation by the organisation), professional film, photo or sound equipment (unless approved and provided with accreditation by the organisation), selfie sticks, drones (both on the ground and in the air).

All removed items will be disposed of in the specially provided waste containers and will not be taken into custody.

Prams and (foldable) buggies are also not allowed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
D.deJong schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:34:
[...]

Tuurlijk hoort boe roepen er gewoon bij, in Engeland en Duitsland roepen ze ook gewoon boe, heb je die tifosi wel eens gehoord overigens.
Die zuurpruimen voelen zich nou eenmaal graag een beetje verheven boven het Max/Ziggo-pleps en zullen er niet voor wijken om hun superioriteit tegenover deze in hun ogen minderwaardige F1 fans hardop te ventileren.
Boe roepen is een uitzondering in individuele sporten (wielrennen/veldrijden daargelaten om wat voor reden dan ook). Boe roepen tijdens een interview is absoluut respectloos en onsportief gedrag. De vraag is of we de F1 in zandvoort willen laten slagen als het mooiste feestje op de kalender of er toch uit willen komen als "die onsportieve hollanders".

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
Mathias0317 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:18:
Mag er nou wel of niet eten en drinken meegenomen worden het circuit op?
In de app staat dat alleen glaswerk verboden is

WHAT CAN’T I BRING TO THE EVENT?

It is not allowed to bring professional film, photo or sound equipment or drones (both ground and airborne) to the Dutch Grand Prix. To make photos and videos it is allowed to bring a smartphone, a small digital compact camera, or a GoPro camera.

Bringing a (foldable) stool or chair is not allowed on the terrain due to the steep slopes in the General Admission and the limited capacity.
The following items are not allowed to be brought on to the event site: bags larger than an A4 format and thicker than 10 cm, soft or hard drugs, laughing gas, glassware, impact or firearms, or objects resembling weapons or offensive to weapons, flags with a pole longer than one metre, spray cans (with the exception of sun block, deodorant and alcohol). (with the exception of sun block, deo and perfume), gas stoves and (disposable) barbecues, umbrellas (as a precaution, we advise you to bring ponchos), musical instruments, sound carriers and horns or similar items, fireworks or torches, provocative expressions on clothing, cool boxes, (foldable) chairs and stools, all items that are too large to be placed under a grandstand seat, pets (with the exception of assistance dogs). pets (with the exception of service dogs), roller skates, roller blades, skateboards, hoverboards, scooters, bicycles, scooters, advertising material such as flyers, folders, banners (unless approved and provided with accreditation by the organisation), professional film, photo or sound equipment (unless approved and provided with accreditation by the organisation), selfie sticks, drones (both on the ground and in the air).

All removed items will be disposed of in the specially provided waste containers and will not be taken into custody.

Prams and (foldable) buggies are also not allowed.
Dat lijkt bijgewerkt te zijn, op de website onder 'Wat mag ik niet meenemen naar het evenement' heeft dezelfde inhoud in het Nederlands.
https://dutchgp.com/faq/

Ze verwijzen vervolgens door naar de huisregels van Circuit Zandvoort zelf, waarin wel is opgenomen dat eten en drinken niet toegestaan is...

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
jan390 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:23:
[...]

Boe roepen is een uitzondering in individuele sporten (wielrennen/veldrijden daargelaten om wat voor reden dan ook). Boe roepen tijdens een interview is absoluut respectloos en onsportief gedrag. De vraag is of we de F1 in zandvoort willen laten slagen als het mooiste feestje op de kalender of er toch uit willen komen als "die onsportieve hollanders".
Weer een post die alles uit zijn context scheurt.

Ik roep bij deze alle jankerts uit tot plebs van de F1 want ze zijn ondertussen flink in de minderheid.
En ik ga voor de volgende headline:

"Max/Ziggo fans en F1 plebs hebben prachtige dag op Zandvoort"

Normaal heftig met elkaar in discussie over wie nu eigenlijk de betere fan is en of 'BOEEEE!!!' geroep een emotie is of verbannen moet worden uit de autosport. Maar gisteren tijdens Zandvoort was daar niks van te merken toen iedereen van links naar rechts ging op het upbeat nummer van de Snollebollekes, om vervolgens allemaal het geweldige interview met Hamilton te horen, en Zandvoort REALLY HAS THE BEST CROWD OF THE WORLD!!!!

Rest van raceverslag....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Crashhill schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:59:
[...]

Weer een post die alles uit zijn context scheurt.

Ik roep bij deze alle jankerts uit tot plebs van de F1 want ze zijn ondertussen flink in de minderheid.
En ik ga voor de volgende headline:

"Max/Ziggo fans en F1 plebs hebben prachtige dag op Zandvoort"

[i]Normaal heftig met elkaar in discussie over wie nu eigenlijk de betere fan is en of 'BOEEEE!!!' geroep een emotie is of verbannen moet worden uit de autosport.
Ik lees redelijk wat frustratie in hoe je over anderen denkt. Jammer.
Het enige wat gevraagd wordt is om van de race te genieten er een feestje van te maken en het respectvol te houden. moet lukken, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
D.deJong schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:34:
[...]

Deze echte fans zijn vaak ook de klagers over het commentaar behorende bij de Ziggo-uitzending.
Het gebeurt idd niet alleen bij de NL fans, het gebeurt vaker. Maar het blijft naar mijn mening wel beetje sneu gedrag van volwassen mensen om boe te gaan roepen, maakt niet uit wie het doet. En het is niet zozeer superieur voelen. Het is meer dat bij een bepaalde groep fans (en bij ziggo sport) alles alleen maar om Max draait en de rest niet meer meetelt. Max is tot een soort god verheven. Als je het commentaar bij ziggo hoort of onder nieuwsberichten leest wat er gepost wordt... of als je leest, zoals hier onlangs nog gepost werd door iemand, dat hij bedreigingen kreeg omdat hij zei dat Max niet geheel foutloos was in Silverstone. Dan begint het wel trieste vormen aan te nemen. Het begint op een cult te lijken...

Ik hoop dat het op Zandvoort gewoon een mooie race wordt met een leuke sfeer.

[ Voor 3% gewijzigd door Tomcatter_31 op 02-09-2021 09:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kan er niet een apart topic komen waar alle voor en tegenstanders van ‘BOE roepen’ bij elkaar kunnen komen?

Als ik die opbouw droneshots zie dan krijg ik daar een heel cool en trots gevoel van. Laten we het hebben over de aankomende dagen en zien we tijdens/daarna wel weer de discussies verschijnen toch? ;)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://nl.motorsport.com...p-lewis-hamilton/6658507/

"Lammers hoopt dat Dutch GP niet 'besmeurd' wordt door boegeroep"

Jan Lammers mengt zich ook in de discussie over boe roepen.

[ Voor 16% gewijzigd door Homeland op 02-09-2021 09:37 ]

• Crashhill
  • Laatst online: 26-06-2024
jan390 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:20:
[...]

Ik lees redelijk wat frustratie in hoe je over anderen denkt. Jammer.
Het enige wat gevraagd wordt is om van de race te genieten er een feestje van te maken en het respectvol te houden. moet lukken, toch?
Totaal geen frustratie gewoon een observatie.
Ik ben 3 dagen geleden al met het feestje begonnen! En niks wat ik zeg is respectloos, max/ziggo fans, jankerts, plebs. Ik zie het alleen als compliment.

Dus minder zuur zijn moet lukken toch? O+

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:08
Homeland schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:29:

Ze moeten er geen punt van maken.. nu krijg je alleen maar die dwazen IQ < 75 die maar 'aap geluiden' gaan maken omdat boeroepen niet mocht.. 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 18:02

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-Q5746XMAMECwV?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://www.racefans.net/wp-content/uploads/2021/09/racefansdotnet-21-09-02-08-10-55-9.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Miesjh op 02-09-2021 10:00 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
BasvanS schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:42:
[...]

Ze moeten er geen punt van maken.. nu krijg je alleen maar die dwazen IQ < 75 die maar 'aap geluiden' gaan maken omdat boeroepen niet mocht.. 8)7
Het scheelt dat dat ook niet mag en je ze er voor kunt vervolgen, dan ben je ook van dat volk af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
dutchgio schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:50:
[...]

Het scheelt dat dat ook niet mag en je ze er voor kunt vervolgen, dan ben je ook van dat volk af...
Dat wel, maar we hebben na 30 jaar eindelijk de GP weer terug in NL wat een feestje moet worden. Dit soort gedrag zou dat wel flink besmeuren en meteen een lekkere eerste indruk geven aan de buitenwereld... dus mag hopen dat dit niet gaat gebeuren en er idd gewoon een leuke sfeer is en het een feestje wordt.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

https://haarlem105.nl/gee...oodschappen-in-zandvoort/

Vettel kent blijkbaar de weg goed in Zandvoort buiten het circuit, hoop dat ie zondag ook een mooie race rijdt.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:29
franssie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:03:
https://haarlem105.nl/gee...oodschappen-in-zandvoort/

Vettel kent blijkbaar de weg goed in Zandvoort buiten het circuit, hoop dat ie zondag ook een mooie race rijdt.
Zat ie vroeger niet met zijn ouders op een camping in de buurt? :)

Weet dat ie regelmatig op vakantie ging in Nederland.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 02-09-2021 10:14 ]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Zou dat grote Heineken-logo met dezelfde 'abrasive' verf gemaakt zijn als ze op Paul Ricard gebruiken? Ik ben benieuwd hoeveel zwarte strepen het krijgt de komende dagen :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
In ander nieuws: Voor dit race weekend is er als proef een Discord kanaal geopend op de Tweakers Discord server. Voor de slow-chat is dit een alternatieve oplossing. Dus wil je het proberen, gebruik dan bovenstaande link om op de server te komen.

Tweakers Discord

• Juan
  • Registratie: September 2000
Na 2 weken reageren de mensen van klantenservice, echter had ik de 1ste vraag inmiddels al zelf uitgevonden/opgelost.

Nieuwe vraag.
Zijn alle voorzieningen zoals eten/drinken wc alleen op de 538 camping?
Of zijn er ook standjes waar je iets kan halen in de buurt van de tribunes?

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
tweakduke schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:41:
[mbr]In ander nieuws: Voor dit race weekend is er als proef een Discord kanaal geopend op de Tweakers Discord server. Voor de slow-chat is dit een alternatieve oplossing. Dus wil je het proberen, gebruik dan bovenstaande link om op de server te komen. [/mbr]
Heel tof dat jullie n.a.v. alle opmerkingen en kritieken jullie best doen om zoveel mogelijk te experimenteren!

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Juan schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:42:
Na 2 weken reageren de mensen van klantenservice, echter had ik de 1ste vraag inmiddels al zelf uitgevonden/opgelost.

Nieuwe vraag.
Bij alle F1 races waar ik ben geweest kan je gewoon eten en drinken kopen in de buurt van de tribunes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online

Nieuwe vraag.
Natuurlijk kan je op het circuit eten en drinken kopen en zijn er wc's... Dat is toch vanzelfsprekend bij een evenement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:46

Nieuwe vraag.
Nee.
Ja.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Max is ook aangekomen op het circuit...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-RPdYNWEAYVLv8?format=jpg&name=large
Lewis in oranje..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-ROrLtVUAMUYcX?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-RE00_XEAQvqAI?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-Q3UDoXEAEExB4?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-RD3poXIAkmu2w?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-RMBL9X0AMzaJ5?format=jpg&name=large

[ Voor 78% gewijzigd door Miesjh op 02-09-2021 11:24 ]

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40
Komt er nog een apart race topic of is dit het racetopic voor 't weekend?

Zoja, misschien een idee voor @nachtnet (of was het nou @basvn ?) om de tag post hier even te doen zodat iedereen er aan herinnerd word! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pyr0_ op 02-09-2021 11:24 ]

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Pyr0_ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:23:

Zoja, misschien een idee voor @nachtnet om de tag post hier even te doen zodat iedereen er aan herinnerd word! ;)
Ah, een lokpost.. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Geweldige outfit van Hamilton :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Homeland schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:27:
[...]

Geweldige outfit van Hamilton :D
Die wil een oranje voetje halen hier ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:08

Nieuwe vraag.
Kerel echt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
https://www.transport-onl...ens-grand-prix-zandvoort/

De drone henkies zijn inmiddels wel klaar denk ik.

Helispot hebben ze naast de golfbaan neergezet, maar volgens mij de grotere golfbaan verderop in Zandvoort.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Chiron schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:51:
https://www.transport-onl...ens-grand-prix-zandvoort/

De drone henkies zijn inmiddels wel klaar denk ik.

Helispot hebben ze naast de golfbaan neergezet, maar volgens mij de grotere golfbaan verderop in Zandvoort.
NOTAM gaat pas morgenochtend 4:00 in, nu kun je dus nog even met je drone vliegen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel-O
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07 03:14
Daniel-O schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:08:
Hebben meer mensen momenteel problemen met het personaliseren van tickets? Ik heb momenteel alleen de optie om mijn tickets te downloaden maar verder niet meer de mogelijkheid de tickets te personaliseren. Heb het al geprobeerd via de mobile website en de normale website. Maar steeds hetzelfde probleem.

*** Update 02.09.2021 ***
Heb zojuist via de helpdesk van CM.com dat het personaliseren niet meer gaat sinds 1 september.

[Afbeelding]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:22
Het zal wel mode zijn maar... 8)7

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:24
ZeRoC00L schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:49:
[...]

Eerder SPA als goedmakertje van vorige week…
Spa wordt een probleem met het weer. Hoe verder in de herfst, hoe moeilijker het gaat worden.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Justevo schreef op donderdag 2 september 2021 @ 01:08:
[Afbeelding]

Als je helemaal bovenaan zit bij de laatste drie tribunes heb je wel echt een geweldige plek. Je kan voor en achter je kijken.
Rij 31 zal net niet bovenaan zijn denk ik? Zonde! Dat was gaaaf geweest :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
tlpeter schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:23:
[...]

Spa wordt een probleem met het weer. Hoe verder in de herfst, hoe moeilijker het gaat worden.
Nog moeilijker dan afgelopen zondag? :+

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Tomcatter_31 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:21:
[...]

Het gebeurt idd niet alleen bij de NL fans, het gebeurt vaker. Maar het blijft naar mijn mening wel beetje sneu gedrag van volwassen mensen om boe te gaan roepen, maakt niet uit wie het doet. En het is niet zozeer superieur voelen. Het is meer dat bij een bepaalde groep fans (en bij ziggo sport) alles alleen maar om Max draait en de rest niet meer meetelt. Max is tot een soort god verheven. Als je het commentaar bij ziggo hoort of onder nieuwsberichten leest wat er gepost wordt... of als je leest, zoals hier onlangs nog gepost werd door iemand, dat hij bedreigingen kreeg omdat hij zei dat Max niet geheel foutloos was in Silverstone. Dan begint het wel trieste vormen aan te nemen. Het begint op een cult te lijken...

Ik hoop dat het op Zandvoort gewoon een mooie race wordt met een leuke sfeer.
Voor mij hangt het wel een beetje van de situatie af. In Silverstone zou ik ook boe geroepen hebben, maar puur vanwege de actie. In Hongarije of elders is het gewoon een beetje triest idd. Boe roepen omdat je wat tegen Hamilton hebt. Al had je daar boe kunnen roepen naar Bottas of Stroll. Dat vind ik volkomen terecht.

Je zit daar als fan, hebt een duur kaartje betaald, dan vind ik dat je je wel mag laten horen. Als ze je wel willen horen juichen maar geen kritiek willen, dan moeten ze geen publiekssport in gaan. Dus wordt je een mooie wedstrijd ontnomen, dan vind ik het dus prima. Al het andere is bullshit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Maasluip
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Homeland schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:29:

“Besmeur het evenement niet met jouw reactie op één incident”, luidt zijn boodschap.
:? Welk incident refeert hij aan? Dat Lewis Max "eraf reed"? Dat heeft hij toch al een paar keer gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Maasluip op 02-09-2021 13:30 ]

Signatures zijn voor boomers.

• Den_S85
  • Laatst online: 15:46
StealthyPeanut schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:24:
[...]

Rij 31 zal net niet bovenaan zijn denk ik? Zonde! Dat was gaaaf geweest :o
Zelf heb ik een ticket voor de Eastside grandstand (gold) en heb net aan de hand van wat drone beelden zitten tellen. Mijn stoel is op rij 33, en dat lijkt (yes yes yes...) daar de bovenste rij te zijn. Gok dat de Arena tribunes net zo hoog zijn, maar je zou het op die manier kunnen checken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:56

Erazzzer

Fear me, I'm German!

*knip*
Kap eens met dat getroll en gerant.

[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 02-09-2021 16:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Op zich prima natuurlijk, maar ook weer een manier om extra geld te gaan verdienen:
Afbeeldingslocatie: https://dutchgp.com/c/u/20210810-Dutch-GP-Recycle-Token-System-01-02.jpg

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:46
miicker schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:09:
Op zich prima natuurlijk, maar ook weer een manier om extra geld te gaan verdienen:
[Afbeelding]
Lijkt me een prima idee. Ben benieuwd naar de uitvoering of het een beetje werkt. Zou natuurlijk veel afval schelen als het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:33
MaxPelle12 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:10:
[...]

Lijkt me een prima idee. Ben benieuwd naar de uitvoering of het een beetje werkt. Zou natuurlijk veel afval schelen als het werkt.
Prima idee.... de hellingen bij spa lagen weer bezaaid met afval na afgelopen weekend. Altijd een trieste aanblik..

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

[Afbeelding]
Wel jammer voor de kinderen dat het ouderwetse bekertjes rapen onder de tribune geen statiegeld oplevert, dat is toch wel een beetje nostalgie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

[Afbeelding]
Mwoh, ik ben inmiddels op een paar festivals (buitenland) geweest waar ze dit ook deden. En eerlijk is eerlijk het werkte daar prima.
Normaal is het aan het einde van de dag tot je enkels in de rotzooi op de grond, dat viel bij deze regeling heel erg mee. Zeker als je ook nog een zitplek hebt is het weinig moeite om even je beker weer mee te nemen in plaats van het (helaas bijna standaard) van je af gooien.

Ja, het is wat onhandig in bepaalde situaties, maar ik ben voorstander.

(enige wat ik liever zou zien is dat je bij de uitgang één beker weer kunt inleveren voor het statiegeld).

[ Voor 6% gewijzigd door Felyrion op 02-09-2021 14:21 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[Afbeelding]
Mja is ook, maar ik vind het op zich wel interessant. Gaat het het afval verminderen of niet en ik denk dat het wel een experiment waard is. Het zal vooral voor Heineken erg interessant zijn. Ik weet niet of dit gaat werken op festivals waar je liever je handen vrij hebt, maar we gaan het zien.

Ik vind verder dat de zaken die ze doen voor milieu en samenleving erg interessant. Ze zullen vast klachten krijgen van mensen dat ze dit te ver vinden gaan, maar het heeft allemaal zo zijn voor en nadelen. Benieuwd wat het publiek ervan vindt. Ik denk dat het op vrijdag/zaterdag voor minder afval zal zorgen. Ook het fietsen en dergelijke en hoe het OV nu is geregeld, slaat volgens mij wel aan. Benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen. Wij gaan in ieder geval ook op de fiets en hebben een plekje in Bahrein gereserveerd, de parkeerplaats dan :P

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:11

Magic666

No one's neighbour!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/241143511_150228160595654_6159333576099352448_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=2uiBkQJ26c0AX95iUHs&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=3050645ede64f1702811a8fec246a44d&oe=61545FF0

Lando vandaag op mijn werkplek, wij leveren de verf voor hun F1 bolide, rondje in een McLaren en een Q&A.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/241176629_668762081193785_5643414508734009913_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=bHn0ezFpfFkAX_Rmeg4&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=7777ed6426332460d6913b02a6b782e9&oe=615775FF

Met een slakkengang over de locatie... dat dan weer wel 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Magic666 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:22:
[Afbeelding]

Lando vandaag op mijn werkplek, wij leveren de verf voor hun F1 bolide, rondje in een McLaren en een Q&A.

[Afbeelding]

Met een slakkengang over de locatie... dat dan weer wel 8)7
Wel gaaf, wat voor bedrijf is het? Je mag het best zeggen hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Martinspire schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:23:
[...]

Wel gaaf, wat voor bedrijf is het? Je mag het best zeggen hoor ;)
AkzoNobel in Sassenheim.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Cass Casey schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:15:
Kan dat geneuzel over wel of niet boe-roepen naar het Discord-kanaal? Kunnen we het hier over de race zelf hebben. Ben er nou wel een keer klaar mee.
Normaal zou ik zeggen ja, maar dit gaat over een reactie van Max in de persco van Zandvoort. Dus hoort eigenlijk hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Gerelateerd aan de 'boe-discussie' zag ik onderstaand filmpje. Beetje humor, niet veel.
MaxPelle12 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:10:
Mag ook wel. Bij Crashen in de Keuken hadden ze een after foto van Spa, dat is echt schandalig imo.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ah ok. Die hadden toch ook de oranje papajakleur gemaakt van het nieuwe McLaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Felyrion schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:21:
[...]

Mwoh, ik ben inmiddels op een paar festivals (buitenland) geweest waar ze dit ook deden. En eerlijk is eerlijk het werkte daar prima.
Normaal is het aan het einde van de dag tot je enkels in de rotzooi op de grond, dat viel bij deze regeling heel erg mee. Zeker als je ook nog een zitplek hebt is het weinig moeite om even je beker weer mee te nemen in plaats van het (helaas bijna standaard) van je af gooien.

Ja, het is wat onhandig in bepaalde situaties, maar ik ben voorstander.

(enige wat ik liever zou zien is dat je bij de uitgang één beker weer kunt inleveren voor het statiegeld).
Totdat je de zwervers op het camping terrein ook volle blikken uit de tenten ziet jatten (Roskilde), halfvolle bekers weg ziet pakken als iemand even de andere kant op kijkt, op z'n kop in de vuilnisbak zag hangen, etc.
Bij Lowlands hebben ze het volgens mij 2x toegestaan, tot ze na de 2e keer in een enquête zo enorm veel kritiek erop kregen dat ze het hele statiegeld systeem weer afgeschaft hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Bensimpel|IA schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:56:
[...]

NOTAM gaat pas morgenochtend 4:00 in, nu kun je dus nog even met je drone vliegen. ;)
De cameraheli is nu aan het oefenen https://globe.adsbexchange.com/?icao=44a07a

Dus lijkt me niet dat je nu nog met je drone wil pielen daar :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Laatst online: 19-09 15:44
Chiron schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:32:
[...]

De cameraheli is nu aan het oefenen https://globe.adsbexchange.com/?icao=44a07a

Dus lijkt me niet dat je nu nog met je drone wil pielen daar :)
offtopic:
Hij was aan het oefenen... Altitude: -200 ft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
Martinspire schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:22:
[...]

Mja is ook, maar ik vind het op zich wel interessant. Gaat het het afval verminderen of niet en ik denk dat het wel een experiment waard is. Het zal vooral voor Heineken erg interessant zijn. Ik weet niet of dit gaat werken op festivals waar je liever je handen vrij hebt, maar we gaan het zien.

Ik vind verder dat de zaken die ze doen voor milieu en samenleving erg interessant. Ze zullen vast klachten krijgen van mensen dat ze dit te ver vinden gaan, maar het heeft allemaal zo zijn voor en nadelen. Benieuwd wat het publiek ervan vindt. Ik denk dat het op vrijdag/zaterdag voor minder afval zal zorgen. Ook het fietsen en dergelijke en hoe het OV nu is geregeld, slaat volgens mij wel aan. Benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen. Wij gaan in ieder geval ook op de fiets en hebben een plekje in Bahrein gereserveerd, de parkeerplaats dan :P
heb het (net als @Felyrion ) wel vaker gezien in het buitenland en opzich werkt het wel aardig, enige wat je hebt is (net als met muntjes inleveren na afloop) dat het vaak zo druk is bij de inwisselpunten dat een hoop mensen het maar laten en die laatste beker maar weggooien (en dus geen kans maken op die prijzen)

Verder valt mij wel op dat ze het een festival noemen? Het was toch een sportevenement? >:)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[Afbeelding]
Dit doen ze al jaren bij festivals in Portugal. Je krijgt een beker bij de ingang en je krijgt alleen een drankje als je een beker inlevert. Werkt perfect.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
[Afbeelding]
Werkte ook vrij perfect in Oostenrijk. Alleen als je weggaat van het circuit en het is zo druk aan de bar dat je een half uur in de rij moet staan.. dan is het niet leuk om de bekers in te leveren. Een apart inleverpunt was er dan ook niet.

• Reinier
  • Laatst online: 15:41

Reinier

\o/

Dan zou jij mijn neef kunnen zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Martinspire schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:28:
[...]

Ah ok. Die hadden toch ook de oranje papajakleur gemaakt van het nieuwe McLaren?
Jazeker, vandaar dat we allemaal in zo'n shirt lopen ;)

@Reinier vast niet hahaha heb geen familie op de site.

[ Voor 10% gewijzigd door Magic666 op 02-09-2021 14:52 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• StealthyPeanut
*knip*
Off-topic.

[ Voor 97% gewijzigd door tweakduke op 02-09-2021 16:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[Afbeelding]
Ben je weleens op een festival geweest na afloop van 10 uur feestvieren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xK74Q4sDfC_zi2nOn7dJHBV30Pc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ueZ4m20HyrdRwYsln67KqZ6X.png?f=user_large

Die rotzooi wil je echt voorkomen bij een driedaags "festival". En dan is dit een prima oplossing.

En het is niet nieuw; dit wordt in het buitenland op verschillende festivals al jaren gedaan. Prima systeem.

[ Voor 33% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-09-2021 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
StealthyPeanut schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:02:
[...]

Die rotzooi wil je echt voorkomen bij een driedaags "festival". En dan is dit een prima oplossing.

En het is niet nieuw; dit wordt in het buitenland op verschillende festivals al jaren gedaan. Prima systeem.
In duitsland doen ze het bij voetbalwedstrijden bij de drankketen rond het stadion ook op een vergelijkbare manier trouwens, daar betaal je de statiegeld bij de eerste (hardplastic) beker die je krijgt, en de rest van drankjes die je koopt krijg je "korting" als je de oude beker inlevert, vergelijkbaar systeem alleen zonder token.

(al zullen ze in Nederland geen hardplastic bekers doen omdat je daar te makkelijk mee kan gooien...? in het algemeen gezien dan he, niet specifiek voor de f1 ;) )

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Freek0416
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
[Afbeelding]
Deze had ik nog niet gezien, waar kwam je die tegen?

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:02:
[...]

Ben je weleens op een festival geweest na afloop van 10 uur feestvieren?

[Afbeelding]

Mmm beetje verkeerd voorbeeld foto, juist op die vloerdelen veeg je alles supermakkelijk op een grote hoop.
Probleem is meer zoals op Spa, waarbij alles in de hellingen en blubber getrapt wordt.

Maar ben het er wel mee eens hoor, statiegeld op flessen, glazen en blikjes tijdens evenementen scheelt gewoon bergen puin al zal er alsnog het nodige aan troep liggen na de vrijdag en zaterdag.
Een grote nachtelijke schoonmaak voorkom je er niet mee maar qua recycling doe je het dan wel goed.
Hoop trouwens dat ze aparte inleverpunten hebben anders veroorzaakt al dat lege plastic en blik weer extra vertraging bij de bar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Freek0416 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:55:
[...]

Stond in een mail die ik vandaag heb ontvangen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Freek0416 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:55:
[...]

Per mail van DutchGP
https://dutchgp.com/recycle-systeem/

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

• PalingDrone
  • Niet online
Kan nog lastig worden dit weekend met een SC, zo'n hoog hok loopt continu te remmen voor alle bochten en om dan een beetje temperatuur in je remmen en banden te krijgen lijkt me een hele opgave.
Hij zeilt trouwens wel aardig richting de wall vlak voor opkomen rechte stuk, oja en klinkt lekker, maar dat doet de Mercedes ook.

• StealthyPeanut
PalingDrone schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:55:
[...]

Mmm beetje verkeerd voorbeeld foto, juist op die vloerdelen veeg je alles supermakkelijk op een grote hoop.
Probleem is meer zoals op Spa, waarbij alles in de hellingen en blubber getrapt wordt.
True that :) . Even aangepast ;) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Goed, uiteindelijk maar de hele off-topic discussie over Max en Hamilton plus het boe geroep naar de TC gedaan.

Het gaat hier om algemene info en ontwikkelingen omtrent het evenement.
Zaken omtrent de trainingen, kwalificatie en de race mag in [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

Tweakers Discord

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

PalingDrone schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:26:
[...]
oja en klinkt lekker, maar dat doet de Mercedes ook.
3x raden wie de motor/aandrijflijn bouwt :+

I served in a company of heroes.

• PalingDrone
  • Niet online
Het rare is dat je die bende juist op commerciële feestjes ziet liggen na afloop. Illegale feestjes hebben nooit zo'n troep, daar ruimt men de zooi vrijwel altijd gewoon zelf op. (Regelmatig met een paar man en vuilniszakken op zondag peuken en flesjes uit een stuk bos of hei lopen vissen, na afloop was het schoner dan toen we kwamen)
Lijkt wel alsof men zoiets heeft van: ik betaal er toch voor? nou dan ruimen ze het maar lekker zelf op ook....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Vuvuzela schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:34:
[...]

3x raden wie de motor/aandrijflijn bouwt :+
I know maar het blijft een superlekker geluid, beetje jammer dat die geknepen stofzuigers er dan achteraan rijden al is het de laatste jaren wel wat beter geworden met het geluid van de F1 bolides.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 01:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Station Zandvoort aan Zee is er klaar voor. Binnenste perron is voor de uitstappers, buitenste voor de instappers. Verder veel crowdcontrol en natuurlijk... De Max Verstappen fanshop! oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOhGjxKlrMF7Ph9Rgy88qZDFpi4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pHEJDzK0zhl0YxilLmfAghYr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzSX1lkU7clT0A6jZsZRl9533MM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMI6FwMBfcJTcFQVXR1uYToW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YD15Xa4F4X3dw8ZKxozBLD0mGnI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M23ohZCIMHVNMNjxWTC4LfL4.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dAUD5-uMkKe0sFa24pMqdEKpbqY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JNWurptIsyn5G2h9D0TCECkr.jpg?f=fotoalbum_tile

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 15:48

DeFeCt

je wéét toch

Doen jullie ook nog de verf voor Mercedes? Dat was een flink aantal jaar terug wel zo... manager had een vleugel van een F1 Mercedes op zijn kantoor hangen :)

Leuk dat Lando dit doet!

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

DeFeCt schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:58:
[...]

Doen jullie ook nog de verf voor Mercedes? Dat was een flink aantal jaar terug wel zo... manager had een vleugel van een F1 Mercedes op zijn kantoor hangen :)

Leuk dat Lando dit doet!
Dat is al wat jaartjes terug idd (toen kwam Hamilton op de locatie). Maar of onze verf er momenteel opzit durf ik niet te zeggen. Zal ik morgen eens polsen (y)

• Daantju
  • Laatst online: 10:59
Klopt het dat tickets niet meer te personaliseren zijn? Ik heb 5/6 tickets gepersonaliseerd en wilde zojuist de laatste doen, zonder succes. Ik kan alle 6 de tickets wel downloaden. Is meenemen dan voldoende, zonder deze op naam te zetten?

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:02

Nox

Noxiuz

Daantju schreef op donderdag 2 september 2021 @ 20:07:
Klopt het dat tickets niet meer te personaliseren zijn? Ik heb 5/6 tickets gepersonaliseerd en wilde zojuist de laatste doen, zonder succes. Ik kan alle 6 de tickets wel downloaden. Is meenemen dan voldoende, zonder deze op naam te zetten?
Iemand eerder kreeg als antwoord van de dgp dat dat idd niet meer kan.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15:45
Daantju schreef op donderdag 2 september 2021 @ 20:07:
Ja, dat klopt. Sinds gistermiddag 12u niet meer. Je kunt ze (eventueel na reset) downloaden en uitgeprint meenemen, of op je mobiel tonen. Je kunt ze alleen niet aan je app toevoegen en van daaruit tonen.

Zie website MyDutchGrandPrix

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:50
Zoals ze zelf zeggen (dikgedrukte heb ik zelf gedaan):
Personalisatie

Op dit moment is het niet meer mogelijk om de tickets te personaliseren. Tickets die niet (correct) gepersonaliseerd zijn, geven alsnog recht op toegang tot het evenement en kunnen gedownload worden via het MyDGP account. Deze tickets zijn echter niet toe te voegen aan de DutchGP app. In dit geval zul je de tickets moeten printen of digitaal moeten tonen op een mobiel bij de entree. Degene die de tickets heeft aangeschaft kan de tickets downloaden in de MyDGP-omgeving.
Of, zoals ik het dan noem: Het hele personaliseren maakte geen bal uit, als je maar een geldige QR-code hebt mag je naar binnen. Gelukkig is de QR-code een 12-cijferig willekeurig getal, dus de kans dat iemand met een random QR-code binnen gaat komen is vrij klein.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50
Ik hoop wel dat ze nu gaan stoppen met dat boe geroep. Whats done is done en op naar de race.
Pagina: 1 ... 60 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen