Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Mja ik moest toch een paar keer kijken voordat ik doorhad dat het geen nep ding was. Heb nog niet veel bedrijfsaccounts daar gezien, maar goed. Mijn moeder had hem weggedrukt vanwege spam hahaMeNTaL_TO schreef op donderdag 2 september 2021 @ 21:39:
De whatsapp van DPG (race engineer) is ook actief zie ik, ben benieuwd of alles zonder problemen gaat verlopen (zowel reis als toegang).
In ieder geval hebben we hier alles voorbereid, tickets op de telefoons gedownload, coronacheck QR codes staan klaar, legitimatie en pinpas ook. Verder kleren en alles, dus ik denk dat het wel prima gaat lukken.
Hoop op een mooie vrijdag en wens iedereen dan ook enorm veel plezier.
1 voordeel: Je bent niet ver van de bewoonde wereld, en als het goed is hoef je ook niet door de blubber heen.Martinspire schreef op donderdag 2 september 2021 @ 21:51:
[...]
Mja ik moest toch een paar keer kijken voordat ik doorhad dat het geen nep ding was. Heb nog niet veel bedrijfsaccounts daar gezien, maar goed. Mijn moeder had hem weggedrukt vanwege spam haha
In ieder geval hebben we hier alles voorbereid, tickets op de telefoons gedownload, coronacheck QR codes staan klaar, legitimatie en pinpas ook. Verder kleren en alles, dus ik denk dat het wel prima gaat lukken.
Hoop op een mooie vrijdag en wens iedereen dan ook enorm veel plezier.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verder viel me ook op dat er nog wel wat hoogte verschil in zit, ondanks dat t in de duinen ligt had ik verwacht (nee nooit op Zandvoort geweest) dat het wel wat uitgevlakt was, maar t glooit lekker…
Al met al zorgt t er wel voor dat ik morgen heel benieuwd ben naar FP1, kijken wat ze er van maken…
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Steildizzytal schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:20:
Nou vandaag een rondje track gedaan… dan maar even over ‘de kombocht’ … Sow… dat is me best een partij schuin hoor… ik moet zeggen dat ik dat niet zo stijl had verwacht. Ik ben heel benieuwd hoe morgen, en nog meer zondag, de autos daar door heen knallen.
Hoeveel procent is het eigenlijk? Vast niet de 43% die AVUS had
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ja dat was in Oostenrijk ook al wel prettigIllegal_Alien schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:06:
[...]
1 voordeel: Je bent niet ver van de bewoonde wereld, en als het goed is hoef je ook niet door de blubber heen.
Maar we komen met de fiets ook, dus we zullen niet veel file hebben morgen. <afkloppen doet>
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Niet alleen bij de ingang.Jackson6 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 06:30:
Worden sigaretten ook ingenomen bij de ingang?
Men patrouilleert ook op het terrein om zaken in te nemen die niet mogen.
:strip_exif()/f/image/FHUP3eMC8tSQ8DKzb8dOdm9I.jpg?f=fotoalbum_large)
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ja je mag niet roken, maar je mag het wel gewoon in je tas houden tochCeesKees schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 07:19:
[...]
Niet alleen bij de ingang.
Men patrouilleert ook op het terrein om zaken in te nemen die niet mogen.
[Afbeelding]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
(Van frisdrank weet ik dus niet of dat is toegestaan)
Nog geen spiegelreflex camera’s gezien, wel wat grotere compact camera’s.
[ Voor 9% gewijzigd door Toewan op 03-09-2021 09:30 ]
Heb de ticket helpdesk maar mailtje gestuurd want dit is ook zonde.
[ Voor 3% gewijzigd door Kees_frl op 03-09-2021 10:00 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja, dat zag ik ook. Nu ik hier ben dacht ik, hmmm kaartje voor zaterdag zou ook leuk zijnKees_frl schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:52:
Die resell/verkoop pagina is gesloten? Heb ik gemist dan, nog twee kaarten voor de zaterdag en op marktplaats is niet toegestaan volgens de voorwaarden en ik ben gehecht aan mijn MP account.![]()
Heb de ticket helpdesk maar mailtje gestuurd want dit is ook zonde.
Wow, dat ziet er druk uit!
[ Voor 26% gewijzigd door Toewan op 03-09-2021 09:57 ]
Precies - vind het zonde om ze weg te gooien - zal ze eerst maar in de familie app gooien maar niet veel fansToewan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:55:
[...]
Ja, dat zag ik ook. Nu ik hier ben dacht ik, hmmm kaartje voor zaterdag zou ook leuk zijn
[...]
Wow, dat ziet er druk uit!
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Die in amsterdam wel. maar er komt elke 5min een trein
die 2e foto is op Zandvoort. die zijn er dus al
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Max doet niet mee in de F3 dus geen prio voor Ziggo, hun Heineken commercial van anderhalf uur is belangrijkerPWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:07:
De eerste F3 autos op de baan en Ziggo herhaalt het cafe van gisteren
F3 is alleen te zien bij F1TV.PWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:07:
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Inderdaad bizar, ik had verwacht dat Ziggo gewoon 3 dagen live is, alles uitzenden, tussendoor ter plekke blijven en elke dag van 's ochtends tot 's avonds tv maken, afsluitend met elke avond F1 cafe. Kom op, het is terug, dan mogen ze ook wel compleet uitpakken.PWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:07:
Edit: de F3 commentatoren van F1TV zijn lyrisch over de baan. Een mooi rijderscircuit dat foutjes afstraft.
[ Voor 40% gewijzigd door Joris748 op 03-09-2021 10:17 ]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Hier hadden ze vast wel een deal voor kunnen maken om alles uit te zenden. Daarnaast is er rondom die trainingen genoeg om te laten zien, wat sfeerimpressies, interview wat mensen, aankomst van coureurs, er gebeurt meer dan genoeg om daar elke dag een liveshow vol te krijgen.JustSomeone schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:14:
Ziggo zend alleen de races van F3 uit, hele seizoen al...
Ze zijn er voor de FP's een half uurtje eerder, en een half uurtje langer. Zondag zijn ze er vanaf 12.55.Homeland schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:10:
[...]
Inderdaad bizar, ik had verwacht dat Ziggo gewoon 3 dagen live is, alles uitzenden, tussendoor ter plekke blijven en elke dag van 's ochtends tot 's avonds tv maken, afsluitend met elke avond F1 cafe. Kom op, het is terug, dan mogen ze ook wel compleet uitpakken.
Maar meer is altijd beter, da's waar.
Nou dat wordt 3 rondjes met de SC ZondagDacuuu schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:19:
Veel zand op de baan zeg, dat is even tricky!
En de setup. Maar of dit circuit nog schoon wordt...?PWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:18:
Nouja, F1TV aangezet. Ziet er leuk uit, ze zijn echt aan het zoeken naar de lijnen.
/f/image/eoaRHBslEuYIIo7iVWZKue3e.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 55% gewijzigd door MikeyMan op 03-09-2021 10:24 ]
Told ya. Rode vlag vanwegen grind. ;-)jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:20:
[...]
Nou dat wordt 3 rondjes met de SC Zondag
Vandebaanglijders o.i.d?
Dan trekken ze een zo'n plastic laag er vanaf en zien ze weer goed.groggy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:25:
[...]
Sowieso, een gezandstraalde vizier zorgt voor slecht zicht; gevaarlijk.
RodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:26:
Ik kijk niet mee, maar wat context waarom er grind op de baan ligt zou handig zijn.
Vandebaanglijders o.i.d?
/f/image/B2hz0FDQigAZemGJsyYCM6IZ.png?f=fotoalbum_large)
Dat inderdaad. Is niet specifieke shot van dat stuk, maar inderdaad wat doorglijders enz, grind de baan op, zoveel dat het rode vlag werd
[ Voor 9% gewijzigd door GoldenBatt op 03-09-2021 10:29 ]
RodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:26:
Ik kijk niet mee, maar wat context waarom er grind op de baan ligt zou handig zijn.
Vandebaanglijders o.i.d?
/f/image/MN4yzj78MOJEb45fHvAaI5Ok.png?f=fotoalbum_large)
Als je dit doet komt er grind op de baan
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Dit viel nog mee, iets later ging (volgens mij dezelfde coureur?) dwars door een grindbak en dat gooide een flinke lading het circuit op.
Ja dat en de kortste route zoeken door de grindbak. Denk dat er bij een aantal auto's een kilo grind in de sidepods sitRodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:26:
Vandebaanglijders o.i.d?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
ThunderNet schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:34:
Ha! Toch leuk om m'n eigen werk terug te zien op beeldDe veegwagentjes bevatten onderdelen die hier uit de fabriek komen!
:strip_exif()/f/image/n067bAU6LyQJMcOI6XSTx1Ou.jpg?f=fotoalbum_large)
Yes!
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
(In 2019 kaarten gekocht voor cabaret wat na 3x verplaatst nu as zondag om 19u in Afas blijkt te zijn én doorgaat)
AFAS Live? Of Afas Theater? Het theater zit volgens mij bij hun nieuwe kantoor in Leusden. En dan is er ook nog het AFAS Theater in Scheveningen.Cai schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:38:
Zijn er Tweakers uit Amsterdam die weten waar in de buurt van Afas theater een sportsbar zit waar de F1 te kijken is as zondag.
(In 2019 kaarten gekocht voor cabaret wat na 3x verplaatst nu as zondag om 19u in Afas blijkt te zijn én doorgaat)
[ Voor 5% gewijzigd door Homeland op 03-09-2021 10:40 ]
Heb maar twee keer op die playbutton proberen te drukkenOzzie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:29:
[...]
[Afbeelding]
Als je dit doet komt er grind op de baan

If you choose not to decide, you still have made a choice.
Migrator schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:48:
[...]
Heb maar twee keer op die playbutton proberen te drukken
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
[ Voor 6% gewijzigd door lutj op 03-09-2021 11:09 ]
AFAS Live, naast de Arena in AmsterdamHomeland schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:40:
[...]
AFAS Live? Of Afas Theater? Het theater zit volgens mij bij hun nieuwe kantoor in Leusden. En dan is er ook nog het AFAS Theater in Scheveningen.
Aan de ene kant heb je gelijk dat Chef'Special niet gratis op ga treden,maar aan de andere kant levert het wel heel veel publiciteit op en ze kregen geloof ik wel vip kaarten aangeboden en Chef'Special zijn met zijn 5e dus dat is toch al 450 per kaart geloof ik.Trouble schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Wat is dat voor onzin dat je maar gratis moet optreden omdat ze iets doen wat ze leuk vinden?
Je gaat toch ook niet aan een schilder vragen of die voor de 'exposure' even je kozijnen wil schilderen? Of aan de bakker vragen of die gratis een brood voor je wil maken? Loon naar werken. Klaar.
En Chef'Special is een band die een flinke naam heeft inmiddels, meerdere albums gemaakt heeft en verschillende hits heeft gehad. Dus zeker niet een 'lokaal indibandje' zoals je ze eerder noemde, doe dan ook je due dilligence en zoek ze echt even op.
Auto is niet safe. Monteurs erbij nu.spokje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:05:
Waarom duurt het zo lang voordat ze die wagen van de baan takelen? Normaal gaat dit toch veel sneller?
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ok thanks, ja ik heb geen geluid, vandaar. Het is vast in de uitzending voorbij gekomenDark_Angelus schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:05:
[...]
Auto is niet safe. Monteurs erbij nu.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Kost ook wat moeite, maar ze komen er wel...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Flesje water en (in jaszak weggestopt) broodje mochten naar binnen. Frisdrank weet ik niet en bier moet ingeleverd worden. Meerdere blikken weggegooid zien worden.miicker schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:13:
Zijn er meer ervaringen over het meenemen van eten en drinken? Lijkt me erg handig om hier te posten!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
In ieder geval zal de vraag naar British Racing Green Aston Martins afnemen.CynicRelief schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:15:
de vraag naar zandvoortblauwe golfjes gaat stijgen
En als iemand een foto van de prijzen voor eten/drinken kan delen zou dat ook welkom zijn
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Top dat water wel mag. Was je snel binnen? Op tv leek het druk, ze moeten natuurlijk ticket, Corona app, paspoort en je tas checken.Toewan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:15:
[...]
Flesje water en (in jaszak weggestopt) broodje mochten naar binnen. Frisdrank weet ik niet en bier moet ingeleverd worden. Meerdere blikken weggegooid zien worden.
lutj schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:08:
Iemand die weet of in Zandvoort centrum of Amsterdam ook de FP en kwalificatie wordt uitgezonden in een kroeg oid.
Corona-maatregelen staan het niet toe om live sport uit te zenden in je kroegCai schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:38:
Zijn er Tweakers uit Amsterdam die weten waar in de buurt van Afas theater een sportsbar zit waar de F1 te kijken is as zondag.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Volgens mij wel, hier op de hoek kun je gewoon voetbal kijken. Plan B op de overtoom had altijd F1. Waar zit Afas?naitsoezn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:32:
[...]
[...]
Corona-maatregelen staan het niet toe om live sport uit te zenden in je kroeg
Edit: mag blijkbaar niet en Afas is ziggo dome, dus dan maar bij Vanzz aan het water met je telefoon op het terras?
[ Voor 15% gewijzigd door Erapaz op 03-09-2021 12:52 ]
Ik heb het niet verzonnen en ik vel ook geen oordeel over de (on)zinnigheid maar:Erapaz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:38:
[...]
Volgens mij wel, hier op de hoek kun je gewoon voetbal kijken. Plan B op de overtoom had altijd F1. Waar zit Afas?
https://www.rijksoverheid...ort/horeca-en-evenementenMaatregelen horeca
- Entertainment is niet toegestaan. Optredens en beeldschermen zijn niet toegestaan, en er mag geen harde muziek gedraaid worden.
Was ook één van de klachten van de horeca in Zandvoort zelf.
Is dat weer nieuw dan, want tijdens het EK mocht het wel.naitsoezn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:45:
[...]
Ik heb het niet verzonnen en ik vel ook geen oordeel over de (on)zinnigheid maar:
[...]
https://www.rijksoverheid...ort/horeca-en-evenementen
Je hebt meegekregen dat we een week of twee vrijwel zonder coronamaatregelen hebben gezeten, waarna de cijfers enorm begonnen te pieken en we toch weer nieuwe maatregelen opgelegd hebben gekregen toch?Erapaz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:49:
[...]
Is dat weer nieuw dan, want tijdens het EK mocht het wel.
Ja dat wel, maar had dat van die schermen even gemist. Vooral omdat ze hier dus wel een wedstrijd op het scherm hadden.naitsoezn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:52:
[...]
Je hebt meegekregen dat we een week of twee vrijwel zonder coronamaatregelen hebben gezeten, waarna de cijfers enorm begonnen te pieken en we toch weer nieuwe maatregelen opgelegd hebben gekregen toch?
Mercedes schijnen we niet meer te doen, alleen de McLarens dus.DeFeCt schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:58:
[...]
Doen jullie ook nog de verf voor Mercedes? Dat was een flink aantal jaar terug wel zo... manager had een vleugel van een F1 Mercedes op zijn kantoor hangen![]()
Leuk dat Lando dit doet!
Ja ben daar ook wel echt benieuwd naar.miicker schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:20:
Ik begrijp van iemand die nu in Zandvoort is dat ze niet met muntjes werken, maar gewoon pinnen, klopt dat?
En als iemand een foto van de prijzen voor eten/drinken kan delen zou dat ook welkom zijn
Ik ga morgen en zondag en zat aanvankelijk te denken om zo rond half 10 die kant op te gaan, maar als ik zo die rijen zie dan denk ik dat ik toch maar heel vroeg de wekker zet
Volgens mij kwam dat hier een keer voorbij dat je inderdaad overal kan pinnen.miicker schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:20:
Ik begrijp van iemand die nu in Zandvoort is dat ze niet met muntjes werken, maar gewoon pinnen, klopt dat?
Mij lijkt me dat wel handiger en beter. Het scheelt rijen en je houd nooit munten over.
Spa ging namelijk zo:
- bij een "muntenkassa" een pasje kopen waar X aantal munten dan op staan
- pasje kost eigenlijk geld, maar vanaf 30 euro was die gratis
- bij het halen van eten/drinken moet je dat pasje op een apparaat leggen en dan gaan er X,Y munten af
- je had dus een koffie voor 1,4 munt en zo was er nog meer met Y tienden munt
- waardoor je uiteindelijk ook X,Y munt over kan houden op je pasje waar je dan niks meer mee kan.
- het pasje zou je op kunnen waarderen via een site, maar dat werkte niet. dus weer opwaarderen bij een
"muntenkassa"
Van wat ik begreep, zie die filmpjes met Wietze van 538, is het evenement cashless en kun je alleen pinnen, of je cash kan opwaarderen op een soort chipknip. Dat met die muntjes gaat over de drankbekers e.d. je krijgt bij entree een token voor je beker en als dan drank koopt moet je die inleveren, en krijg je er weer één terug voor een nieuwe beker etc. etc.Djerro123 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:58:
[...]
Ja ben daar ook wel echt benieuwd naar.
Ik ga morgen en zondag en zat aanvankelijk te denken om zo rond half 10 die kant op te gaan, maar als ik zo die rijen zie dan denk ik dat ik toch maar heel vroeg de wekker zet
Vraag is wat je wil zien? die mensen tijdens FP1 kwamen duidelijk alleen voor de F1 anders hadden ze al op de tribune gezeten. Maar goed beetje rekenen NS verwacht zo'n 23k mensen te vervoeren en kan er per uur 10k vervoeren. Dus in een uur of 3 is de bulk van de mensen via de NS wel naar Zandvoort. (Piek tussen 8 en 11 schat ik zo)
Maar zit er overigens iemand nu tv538 te kijken?
[ Voor 10% gewijzigd door TIGER1125 op 03-09-2021 13:19 ]
Net even gevraagd (het was een Nikon D5000 met 300mm fixed). Het is op eigen risico, hij is binnen gekomen met D5000 met 18-55 erop geschroefd en de 300mm in de tas.Toewan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:00:
Eerste spiegelreflex gezien, of lijkt een mirrorless (met 24-70 2.8). Straks eens vragen hoe hij die binnen heeft gekregen.
Maar nogmaals, eigen risico.
Ik was snel binnen, maar dat was ook om 7:45.Erapaz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:27:
[...]
Top dat water wel mag. Was je snel binnen? Op tv leek het druk, ze moeten natuurlijk ticket, Corona app, paspoort en je tas checken.
Dat is wel vroeg. F3 begint zondag pas om 10.30. Op GA kun je nog wel een dutje doen, maar op de tribune gaat dat niet zo makkelijk.Toewan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:23:
[...]
Ik was snel binnen, maar dat was ook om 7:45.
Thanks. Ik was hier echt niet van op de hoogte. We gaan kijken wat we kunnen verzinnennaitsoezn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:45:
[...]
Ik heb het niet verzonnen en ik vel ook geen oordeel over de (on)zinnigheid maar:
[...]
https://www.rijksoverheid...ort/horeca-en-evenementen
Denk die mensen zelf? Vraag het ze, ze zullen heus niet bijten....leonvsc schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:29:
Ik zie mensen hier met een keycord lopen met een "aluminium pasje". Heeft iemand enig idee waar je die zou kunnen halen op Zandvoort?
Ik zit inmiddels in een kroeg met Ziggo F1. Goed weekend mensen!naitsoezn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:32:
[...]
[...]
Corona-maatregelen staan het niet toe om live sport uit te zenden in je kroeg
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Klopt, maar ik zou echt niet te laat gaan. Ik kreeg wat foto’s door hoe druk het op Amsterdam Centraal en in Zandvoort was, dat zal morgen alleen maar meer zijn.Erapaz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:28:
[...]
Dat is wel vroeg. F3 begint zondag pas om 10.30. Op GA kun je nog wel een dutje doen, maar op de tribune gaat dat niet zo makkelijk.
Fietsroutes zijn slecht aangegeven voor de parkeerplaatsen en parkeerplaatsen zijn dramatisch vol zonder controle op je gereserveerde plaats. Heb nu zelf bij CenterParcs geparkeerd aan straat. Werkt ook prima.Migrator schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:46:
Heeft er iemand al foto's voorbij zien komen van de fietsparkeerplaatsen? Ik ben steikem wel benieuwd hoe dat eruit ziet haha.
Als elke dag uitverkocht is dan is het toch elke dag ongeveer hetzelfde qua piekdrukte ?Toewan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:46:
[...]
Klopt, maar ik zou echt niet te laat gaan. Ik kreeg wat foto’s door hoe druk het op Amsterdam Centraal en in Zandvoort was, dat zal morgen alleen maar meer zijn.
Enige wat zou kunnen is dat heel veel mensen zoiets hebben van "we gaan vroeg want dan is het niet druk", maar dan is het alsnog druk
Daar heb je in principe wel gelijk in.Plenkske schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:50:
[...]
Als elke dag uitverkocht is dan is het toch elke dag ongeveer hetzelfde qua piekdrukte ?
Enige wat zou kunnen is dat heel veel mensen zoiets hebben van "we gaan vroeg want dan is het niet druk", maar dan is het alsnog druk
Er zijn ook mensen met weekend kaarten die vrijdag / zaterdag veel korter gaan. Hoewel weekend kaart hier weer zonder de vrijdag is. De vrijdag is meer voor de jumbo super Friday met goedkope kaarten, dus misschien is het wel even druk als op zondag.Plenkske schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:50:
[...]
Als elke dag uitverkocht is dan is het toch elke dag ongeveer hetzelfde qua piekdrukte ?
Pinstoring
Tja... daar ga je dan!#DutchGP door een volledige pin storing geen eten en drinken te krijgen op #CircuitZandvoort zandvoort. Waardeloos en onbetrouwbaar systeem #cardonly #nocash
Als ik dat zo zie snap ik niet waar de maatregel voor is. Hele tribunes zitten gewoon vol. Misschien niet 100% maar wel 95%. Nergens afstand houden, bij 2/3 zou je een leeg zitje per 2 personen hebben, er zijn genoeg tribunes waar dat echt niet is.Transportman schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:52:
Ziet er druk uit nu met FP1, flinke rij om binnen te komen bij de gate naast de camping. Meeste tribunes lijken ook goedvol te zitten en andere compleet leeg, alsof ze echt gewoon GA en hele tribunes eruit hebben gegooid om alleen maar aan de 2/3e te voldoen...
Dan had je net zo goed volledig vol kunnen doen met verplicht mondmasker, dat zou beter geweest zijn dan dit.
Signatures zijn voor boomers.
Dan is het hun probleem en hoop ik voor ze dat ze ergens een kassalade hebben liggen.Den_S85 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:05:
Dan lees ik net dit op Twitter
Pinstoring
[...]
Tja... daar ga je dan!
Dit ook in het licht van alle vragen over eten en drinken hier de afgelopen dagen.... dan snap ik de irritatie helemaal als je al niets mee mocht nemen.
[ Voor 17% gewijzigd door RodeStabilo op 03-09-2021 14:07 ]
Kleine aanname van mij:Maasluip schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:05:
[...]
Als ik dat zo zie snap ik niet waar de maatregel voor is. Hele tribunes zitten gewoon vol. Misschien niet 100% maar wel 95%. Nergens afstand houden, bij 2/3 zou je een leeg zitje per 2 personen hebben, er zijn genoeg tribunes waar dat echt niet is.
Dan had je net zo goed volledig vol kunnen doen met verplicht mondmasker, dat zou beter geweest zijn dan dit.
Volgens mij hebben ze sowieso alle ongeplaceerde kaartjes eruit gegooid en een klein deel van de andere (waarschijnlijk de goedkoopste) kaartjes eruit gegooid, zodat ze over het geheel aan 2/3 van de maximale capaciteit kwamen.
Financieel slim, maar of dit de bedoeling van 2/3 van de capaciteit was? Ik denk het niet.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.
Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.
Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/
Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland
De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen