Toon posts:

Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 62 ... 65 Laatste
Acties:

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11:31
Maasluip schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:05:
[...]

Als ik dat zo zie snap ik niet waar de maatregel voor is. Hele tribunes zitten gewoon vol. Misschien niet 100% maar wel 95%. Nergens afstand houden, bij 2/3 zou je een leeg zitje per 2 personen hebben, er zijn genoeg tribunes waar dat echt niet is.
Dan had je net zo goed volledig vol kunnen doen met verplicht mondmasker, dat zou beter geweest zijn dan dit.
Bij testen-voor-toegang hoeft geen 1,5-meter aangehouden te worden.
Maar met strekking van je bericht eens, het is vooral voor de bühne (maar dat zijn de Nederlandse mondkapjes ook al ;))

[Voor 4% gewijzigd door Kees_B op 03-09-2021 14:17]

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

• stylezzz
  • Registratie: april 2000
  • Nu online
nocalimero schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:14:
[...]

Kleine aanname van mij:

Volgens mij hebben ze sowieso alle ongeplaceerde kaartjes eruit gegooid en een klein deel van de andere (waarschijnlijk de goedkoopste) kaartjes eruit gegooid, zodat ze over het geheel aan 2/3 van de maximale capaciteit kwamen.

Financieel slim, maar of dit de bedoeling van 2/3 van de capaciteit was? Ik denk het niet.
Ik zag er maar zat met silver en gold kaarten teleurgesteld worden pas geleden....

SPECS

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
Den_S85 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:05:
Dan lees ik net dit op Twitter

Pinstoring

[...]

Tja... daar ga je dan!
Ah, vandaar die beelden van massa's mensen die stil stonden.
Volgens mij geen landelijke pinstoring, dus waarschijnlijk op het circuit problemen met het netwerk aldaar.

• psy
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

psy

Kennis is macht

Plenkske schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:19:
[...]

Ah, vandaar die beelden van massa's mensen die stil stonden.
Volgens mij geen landelijke pinstoring, dus waarschijnlijk op het circuit problemen met het netwerk aldaar.
Ongelofelijk. Zoiets mag gewoon niet gebeuren bij zo'n evenement.

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 00:20
Weten we ook weer waarom letterlijk bijna alle evenementen al jaren werken met muntjes

• Kupauw
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11:19
Iemand vandaag met de touringcar bussen naar het circuit gekomen? Wij gaan zondag en moeten om 7:00 uur in de bus stappen. Ik hoop dat we zonder al te veel file erheen kunnen rijden.

• psy
  • Niet online

psy

Kennis is macht

als je dat filmpje zo ziet....die anderhalve meter afstand is nogal lachwekkend te noemen.

• stylezzz
  • Nu online
psy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:39:
[Twitter]

als je dat filmpje zo ziet....die anderhalve meter afstand is nogal lachwekkend te noemen.
Deze discussie kunnen we toch onderhand wel achter ons laten of niet?

SPECS

• Razr
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
psy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:39:
[Twitter]

Beetje offtopic allemaal maar volgens mij is er juist testen-voor-toegang omdat die regel niet gehandhaafd kan worden. Neemt niet weg dat deze beelden flink zuur zijn voor o.a. de evenementensector.

OT: Klaar voor FP2! Verwacht veel rondjes en mensen auto's op de baan.

[Voor 7% gewijzigd door Razr op 03-09-2021 14:41]

• psy
  • Niet online

psy

Kennis is macht

stylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:40:
[...]

Deze discussie kunnen we toch onderhand wel achter ons laten of niet?
"COVID 19 mag hier. Lees wel de topicwaarschuwing goed."

Gewoon relevant hoor.

• stylezzz
  • Nu online
psy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:42:
[...]

Gewoon relevant hoor.
Ik dacht dat covid een eigen topic had en we het hier over een F1 event zouden gaan hebben. Helaas, ik ben geen mod :)

SPECS

• psy
  • Niet online

psy

Kennis is macht

stylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:43:
[...]

Ik dacht dat covid een eigen topic had en we het hier over een F1 event zouden gaan hebben. Helaas, ik ben geen mod :)
Er is natuurlijk ook een ander meer inhoudelijk topic... daar hoort zoiets duidelijk niet thuis nee. Lijkt me 8)

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

psy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:42:
[...]

Gewoon relevant hoor.
Covid mag hier: in het Themaforum dus ;) Niet in dit topic.

(toegegeven, die boodschap blinkt niet uit in duidelijkheid :P )

[Voor 11% gewijzigd door AGee op 03-09-2021 14:46]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Daar wordt het onderhand al besproken dus dat mag inderdaad in Het Coronavirus in Nederland en België - deel 8

Tweakers Discord

• psy
  • Niet online

psy

Kennis is macht

AGee schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:45:
[...]

Covid mag hier: in het Themaforum dus ;) Niet in dit topic.

(toegegeven, die boodschap blinkt niet uit in duidelijkheid :P )
Oh hahaha dat is een beetje verwarrend geschreven dan 8)7

• stylezzz
  • Nu online
psy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:45:
[...]

Er is natuurlijk ook een ander meer inhoudelijk topic... daar hoort zoiets duidelijk niet thuis nee. Lijkt me 8)
Ik denk het wel, maar dat is meer omdat ik al die jankers beu ben.... 'boehoe ik mag niet naar een festival en iemand anders mag het wel leuk hebben'.

Genoeg offtopic.... is het al 3 uur? :)

SPECS

• Toewan
  • Laatst online: 18-09 09:25
[...]

Kleine aanname van mij:

Volgens mij hebben ze sowieso alle ongeplaceerde kaartjes eruit gegooid en een klein deel van de andere (waarschijnlijk de goedkoopste) kaartjes eruit gegooid, zodat ze over het geheel aan 2/3 van de maximale capaciteit kwamen.

Financieel slim, maar of dit de bedoeling van 2/3 van de capaciteit was? Ik denk het niet.
Achter mij zitten mensen die staanplaatsen hadden, die zijn ingeloot op tribune Tarzan 1. Het lijkt dus niet dat de staanplaatsen zomaar gecanceld zijn.

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

psy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:46:
[...]

Oh hahaha dat is een beetje verwarrend geschreven dan 8)7
Valt nu pas op :+ Aangepast, overigens de training zelf mag dan weer worden besproken in [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

Als het te veel verwarring geeft dan gooi ik deze anders wel even dicht.

Tweakers Discord

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 08:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

dglavimans schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:31:
Weten we ook weer waarom letterlijk bijna alle evenementen al jaren werken met muntjes
Als er op Lowlands een pinstoring is, kan je ook hele grote rijen bij de muntjes krijgen. Sowieso altijd rijen bij alles daar :P.

Ik neem wel 100 piek mee voor de zekerheid. Kan ik altijd nog mn schoonmaker mee betalen :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

tweakduke schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:50:
[...]

Als het te veel verwarring geeft dan gooi ik deze anders wel even dicht.
Nee liever niet, want vind het leuk om de evraringen te horen! Misschien een duidelijkere titel "Bezoeken van de F1 in zandvoort" ofzo, nu lijkt het zo enorm op elkaar, dat ik ook elke keer twijfel welke ik moet lezen!

Nu heb je deze twee:
[F1 2021] Race 13 GP van Nederland
[F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort

Niet echt duidelijk welke over de race gaat en welke over het bezoeken van de race gaat

[Voor 19% gewijzigd door JvS op 03-09-2021 14:53]

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

JvS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:52:
[...]

Nee liever niet, want vind het leuk om de evraringen te horen! Misschien een duidelijkere titel "Bezoeken van de F1 in zandvoort" ofzo, nu lijkt het zo enorm op elkaar, dat ik ook elke keer twijfel welke ik moet lezen!

Nu heb je deze twee:
[F1 2021] Race 13 GP van Nederland
[F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort

Niet echt duidelijk welke over de race gaat en welke over het bezoeken van de race gaat
Dat is inderdaad ook een idee. Titel aangepast.

Tweakers Discord

• dglavimans
JvS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:51:
[...]

Als er op Lowlands een pinstoring is, kan je ook hele grote rijen bij de muntjes krijgen. Sowieso altijd rijen bij alles daar :P.

Ik neem wel 100 piek mee voor de zekerheid. Kan ik altijd nog mn schoonmaker mee betalen :)
Defqon kon ik toch aardig mijn eten enzo krijgen en drankje.. Maar als ik het goed begreep was pinnen bij F1 bij de eet standjes zelf en niet bij aparte punten?

Voor de mensen die al geluk hebben en er zitten.. Zag dat je een trap op moest vanaf station? Is dat ding een beetje stevig en niet te hoog of :p

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

dglavimans schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:58:
[...]

Defqon kon ik toch aardig mijn eten enzo krijgen en drankje.. Maar als ik het goed begreep was pinnen bij F1 bij de eet standjes zelf en niet bij aparte punten?
Ja, als de techniek gewoon werkt (contactloos), dan is het wel chill. Maar je moet geloof ik toch met bekers heen en weer enzo, dus muntjes had ook gekund

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

dglavimans schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:58:
[...]

Voor de mensen die al geluk hebben en er zitten.. Zag dat je een trap op moest vanaf station? Is dat ding een beetje stevig en niet te hoog of :p
Een loopbrug over een weg heen. Zal een meter of 4 / 5 hoog zijn :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 09:02
dglavimans schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:31:
Muntjes hebben ook allerlei nadelen, ik weet niet wat het prijspeil is in Zandvoort, maar het zou mij niets verbazen als dat zodanig is dat met muntjes mensen alleen de minimale reserve aan muntjes willen hebben, waardoor bij een pinstoring de boel nog steeds vast loopt omdat niemand muntjes kan krijgen.

• Katseviool
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 10:35
Is het een beetje relaxt met plaats toewijzing? Kan je gewoon even rondje lopen of moet je dan weer van die figuren van je plek halen?

• dglavimans
AGee schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
[...]

Een loopbrug over een weg heen. Zal een meter of 4 / 5 hoog zijn :P
Ugh zo hekel aan zulke bruggetjes.. :'( Hopelijk zijn de afschermingen dan zo groot dat ik links of rechts niks zie..

Morgen echt super benieuwd naar doorstroom enzo.. Voor een vrijdag vanaf de TV ziet het er al zo druk (en gezellig) uit!

• Transportman
Katseviool schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:04:
Is het een beetje relaxt met plaats toewijzing? Kan je gewoon even rondje lopen of moet je dan weer van die figuren van je plek halen?
Het zijn vaste plaatsen, dus lijkt mij niet dat dat een probleem gaat zijn.

• Transportman
Boinkie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:47:
[...]

Fietsroutes zijn slecht aangegeven voor de parkeerplaatsen en parkeerplaatsen zijn dramatisch vol zonder controle op je gereserveerde plaats. Heb nu zelf bij CenterParcs geparkeerd aan straat. Werkt ook prima.
Bij mij hadden ze gebeld of ik nog kwam (had parkeerplaatsen maar geen tickets voor vandaag), dus ik had het idee dat ze er wel bovenop zaten.

Heb wel aangegeven dat ik er de rest van het weekend wel ben, voordat ze iets raars doen.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Edit: verkeerde topic

[Voor 85% gewijzigd door Homeland op 03-09-2021 15:11]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Transportman schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:03:
[...]

Muntjes hebben ook allerlei nadelen, ik weet niet wat het prijspeil is in Zandvoort, maar het zou mij niets verbazen als dat zodanig is dat met muntjes mensen alleen de minimale reserve aan muntjes willen hebben, waardoor bij een pinstoring de boel nog steeds vast loopt omdat niemand muntjes kan krijgen.
Dat effect zullen vast hele sommige mensen hebben, maar muntjes hebben commercieel (naast logistieke handigheden) vooral een functie om uitgeven laagdrempeliger te maken omdat veel meer mensen minder relatie leggen met de waarde van een muntje dan die van echt geld en er meer uitgegeven word.

Net als credits in videogames enzo.

• Kevinns
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21-09 17:38
Ah goed punt, never mind.

[Voor 35% gewijzigd door Kevinns op 03-09-2021 15:19]

• dglavimans
Iemand die trouwens weet wat in het agenda promotor activity- showteam is? Weet ik of ik ervoor eerder weg moet

• groggy
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
[...]

Kleine aanname van mij:

Aanname, want mijn zilver 1 kaartje is door de versnipperaar gegaan...

• Kupauw
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11:19
Allen, ik weet het bijna 100% zeker maar een corona vaccin alleen is voldoende toch? Ik hoef toch ook niet nog eens een test te laten doen? Op 1 of andere manier laat de tekst mij op de dutchgp website twijfelen.

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Kupauw schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:45:
Allen, ik weet het bijna 100% zeker maar een corona vaccin alleen is voldoende toch? Ik hoef toch ook niet nog eens een test te laten doen? Op 1 of andere manier laat de tekst mij op de dutchgp website twijfelen.
Het volgt de regels van Testen voor Toegang - dat is testen als je geen vaccinatie- of herstelbewijs hebt. Dus ja, vaccinatie + voldoende wachttijd is voldoende.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Transportman
Kupauw schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:45:
Je moet de CoronaCheck app hebben die aangeeft dat je toegang hebt, op basis van vaccinatie (jouw geval), recente test of als je genezen bent.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoe is de 4g dekking en werking trouwens?

• ricardo246
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 10:09

ricardo246

Life's what you make it!

JvS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:55:
Altijd handig om een papieren print van je vaccinatie mee te nemen.
Dat is mijn ervaring met 4G /5G en grote events, geen beste verbinding over het algemeen.

[Voor 7% gewijzigd door ricardo246 op 03-09-2021 16:51]

I have no special talent. I am only passionately curious.

• Katseviool
ricardo246 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:50:
[...]

Dat is mijn ervaring met 4G /5G en grote events, geen beste verbinding over het algemeen.
Je kan toch ook gewoon een screenshot van die QR maken?

• Chakotay
  • Laatst online: 11:13

Chakotay

Lick here to continue

Die QR-codes in de Coronacheck-app werken ook offline toch? Zolang je het ding maar van te voren aangemaakt hebt.

@Katseviool screenshot mag officieel niet, er zit tegenwoordig ook een animatie in dat scherm om die reden.

[Voor 33% gewijzigd door Chakotay op 03-09-2021 16:55]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Katseviool
Chakotay schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:55:
Die QR-codes in de Coronacheck-app werken ook offline toch? Zolang je het ding maar van te voren aangemaakt hebt.

@Katseviool screenshot mag officieel niet, er zit tegenwoordig ook een animatie in dat scherm om die reden.
Ok wist ik niet, thx

• TIGER1125
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 22-09 12:50
Chakotay schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:55:

Heb het vanmiddag gecheckt via de website, veel gestelde vragen, hij werkt ook offline. Alleen voor het maken van de QR is internet nodig.

App controleert wel een op random tijden of de QR niet ingetrokken moet worden ofzoiets. Ben gestopt met lezen nadat ik zag werkt ook offline. :+

[Voor 4% gewijzigd door TIGER1125 op 03-09-2021 16:57]

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ricardo246 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:50:
[...]

Idd, en de mijne is geplastificeerd. ID erbij en gaan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22-09 10:07

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik neem aan dat de uitgeprinte versie ook goed is. Ik vind dat de site wel erg hamert op de app. Ik zou mensen juist opdragen om te printen omdat dat altijd werkt. Maar misschien dat mensen oproepen om te printen niet past bij het vergroenen van de GP.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 11:24
TIGER1125 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:57:
[...]

Heb het vanmiddag gecheckt via de website, veel gestelde vragen, hij werkt ook offline. Alleen voor het maken van de QR is internet nodig.

App controleert wel een op random tijden of de QR niet ingetrokken moet worden ofzoiets. Ben gestopt met lezen nadat ik zag werkt ook offline. :+
Ja alleen die random check kan net zijn als jij hem moet tonen...
En dan zie je de qr code dus niet.

[Voor 3% gewijzigd door DDX op 03-09-2021 17:05]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

TIGER1125 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:57:
[...]

Ik zag de app bij mij wel eens "nadenken" voordat ik bij de code kom, dus ik vertrouw het niet helemaal dat hij altijd offline ook werkt. anyhows, better safe then sorry, en het is letterlijk in 2 minuten gefixed.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:18

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

JvS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:55:
Ik heb een user die ter plekke is vandaag in een van de topics hier al zien klagen dat het overbelast is: LewisVries in "[F1 2021] Race 13 GP van Nederland"

[Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 03-09-2021 17:07]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Orion84 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:05:
[...]

Ik heb een user die ter plekke is vandaag in een van de topics hier al zien klagen dat het overbelast is.
Dat was @LewisVries (voor diegene die het terug willen zoeken). Hij zei ook dat de telefoon door de overbelasting de batterij op slurpte..

@Orion84 Ninja edit ;-)

[Voor 3% gewijzigd door ricardo246 op 03-09-2021 17:17]

• Transportman
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:01:
Ik neem aan dat de uitgeprinte versie ook goed is. Ik vind dat de site wel erg hamert op de app. Ik zou mensen juist opdragen om te printen omdat dat altijd werkt. Maar misschien dat mensen oproepen om te printen niet past bij het vergroenen van de GP.
Ik heb alles ook uitgeprint, gewoon voor de zekerheid. Mocht mijn telefoon onverwachts het net zo goed doen als de indicatie welke vlag gezwaaid werd tijdens FP1, dan heb ik ten minste nog de papieren om op terug te vallen.

Het zou ook al heel veel papier schelen als ze alles niet gigantisch uitgespreid op het papier deden. Ik heb 4 tickets, plus fietstickets, plus fietsenstalling, dat zijn gewoon 12 pagina's om uit te printen zonder dat er op een pagina nou echt veel informatie staat. Als ze dat iets meer samen hadden gevoegd, had ik met 3 pagina's klaar geweest (1 voor ieder ticketsoort).

• Freek0416
  • Registratie: april 2010
  • Niet online
dglavimans schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:24:
Iemand die trouwens weet wat in het agenda promotor activity- showteam is? Weet ik of ik ervoor eerder weg moet
Dit stelt niets voor, hoef je niet voor te blijven.

Op het rechte stuk deed een motor truukjes en wat dansende mensen.

[Voor 11% gewijzigd door Freek0416 op 03-09-2021 17:38]

• colossos
  • Laatst online: 05-09 12:36
Net terug van een dag Zandvoort. Alles goed geregeld, er is altijd wel wat maar dat hou je altijd met die grote evenementen. Ik heb 1 DSLR gespot, een (grote) compact en een mirrorless. De tassen worden goed gecontroleerd. Tas grootte zou ik me niet zo druk om maken. Ik zat einde Grandstand Tarzanbocht In (1e rij) maar veel foto's maken was er niet bij geweest. Hou het lekker bij je telefoon. Ook achter de tribunes is er weinig te zien/fotograferen.

Wel heel vaak storing met betaling bij het pinnen. Hebben we echt 4 of 5x gehad en ook om ons heen hoorden we mensen klagen. Storing was ook wel voor langere tijd en meerdere tot alle stands.

Wat wel apart was was dat wij kaartjes hadden van stoelen die niet bestonden. Die stoelen waren nu ingenomen door de trap: 278 279 TRAP 283 284. Wij hadden stoeltjes 280 en 281. Benieuwd of meer mensen dat probleem hadden. Het was niet helemaal uitverkocht dus uiteindelijk geen probleem maar vreemd is het wel.

Veel plezier iedereen.

• TIGER1125
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 22-09 12:50
colossos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:30:
Net terug van een dag Zandvoort. Alles goed geregeld, er is altijd wel wat maar dat hou je altijd met die grote evenementen. Ik heb 1 DSLR gespot, een (grote) compact en een mirrorless. De tassen worden goed gecontroleerd. Tas grootte zou ik me niet zo druk om maken. Ik zat einde Grandstand Tarzanbocht In (1e rij) maar veel foto's maken was er niet bij geweest. Hou het lekker bij je telefoon. Ook achter de tribunes is er weinig te zien/fotograferen.

Wel heel vaak storing met betaling bij het pinnen. Hebben we echt 4 of 5x gehad en ook om ons heen hoorden we mensen klagen. Storing was ook wel voor langere tijd en meerdere tot alle stands.

Wat wel apart was was dat wij kaartjes hadden van stoelen die niet bestonden. Die stoelen waren nu ingenomen door de trap: 278 279 TRAP 283 284. Wij hadden stoeltjes 280 en 281. Benieuwd of meer mensen dat probleem hadden. Het was niet helemaal uitverkocht dus uiteindelijk geen probleem maar vreemd is het wel.

Veel plezier iedereen.
Heb jij een beetje een beeld van de prijzen van de horeca? Is dat extreem hoog of valt het wel mee, ten opzichte van andere evenementen of F1 races?

• colossos
TIGER1125 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:11:
[...]

Heb jij een beetje een beeld van de prijzen van de horeca? Is dat extreem hoog of valt het wel mee, ten opzichte van andere evenementen of F1 races?
Ik geloof 3.50 voor een blikje, 5.00 voor een pint bier en 5.50 voor een broodje Unox. Ik vond het niet heel schokkend.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:25
colossos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:30:

Veel plezier iedereen.
Hoe ben je heen gegaan?

• colossos
Ik woon dichtbij dus met de fiets. Alles netjes aangegeven en geregeld. Ik was al om 8.15 bij de fietsenstalling Red Bull (aan de Zeeweg) en heb nergens opstoppingen gehad. Ook niet bij de ingang naar het circuit.

• Goofyduck384
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 08:25
colossos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:14:
[...]

Ik geloof 3.50 voor een blikje, 5.00 voor een pint bier en 5.50 voor een broodje Unox. Ik vond het niet heel schokkend.
Prijzen vond ik ook niet schokkend. Maar de enorme wachttijden voor het eten (op het rechte stuk stonden maar 2 eetgelegenheden) vond ik wel schokkend. Dat duurde echt veel te lang en super druk

Als je verplicht om eten en drinken thuis te laten, moet je dat wel echt beter regelen. Heb een hoop geklaag hierover gehoord om me heen (en ook van mezelf).

• Mathias0317
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 20-09 20:29
Ook weer terug van dagje zandvoort.
Zowel de heen als terugweg gewoon in de trein kunnen zitten. Had de trein van kwart voor 9 sochtends.. En gelijk na de 2e vrije training weggegaan.
Bij ingang gate 4 stond een redelijke rij om naar binnen te gaan, maar was redelijk snel binnen. Ik had een tas bij me, die is niet gecontroleerd.. er werd alleen gevraagd of ik drinken bij me had. Zat op de eastside grandstand en daar waren genoeg eet en drink gelegenheden. Prijzen van eten en drinken zijn oke. Alleen ook bij ons veel storingen bij het pinnen. Ben benieuwd hoe het morgen is....

• Hari-Bo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11:11

Hari-Bo

F5 addict

Morgen en zondag ga ik ook naar het circuit, ik las dat je maar een kleine rugzak ter grootte van een A4 mee mocht nemen? Ik heb gewoon een kleine dag rugzak voor je standaard meuk wat je die dag meeneemt, daar gaan ze toch niet moeilijk over doen?

kokenmetvuur.nl

• Freek0416
  • Niet online
Hari-Bo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:37:
Morgen en zondag ga ik ook naar het circuit, ik las dat je maar een kleine rugzak ter grootte van een A4 mee mocht nemen? Ik heb gewoon een kleine dag rugzak voor je standaard meuk wat je die dag meeneemt, daar gaan ze toch niet moeilijk over doen?
Was totaal geen probleem.

• Freek0416
  • Niet online
Goofyduck384 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:21:
[...]

Prijzen vond ik ook niet schokkend. Maar de enorme wachttijden voor het eten (op het rechte stuk stonden maar 2 eetgelegenheden) vond ik wel schokkend. Dat duurde echt veel te lang en super druk

Als je verplicht om eten en drinken thuis te laten, moet je dat wel echt beter regelen. Heb een hoop geklaag hierover gehoord om me heen (en ook van mezelf).
Ik heb geprobeerd eten te halen. Maar heb het opgegeven na 25 minuten geen stap gezet te hebben. Dat was echt dramatisch op het rechte stuk.

• BeaM-R
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 11:29

BeaM-R

Powerrrrr

TIGER1125 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:11:
[...]

Broodje hamburger 9 euro
Frietje 3,95 euro, mayo 0,75 euro

2017 Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT * 2008 Mini Cooper Clubman Chili * 1998 Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Kees_frl
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11:20
ik ga toch maar proberen flesje water en twee broodjes mee te nemen. Ik kan alleen niet liegen dus als ze het me vragen maar eerlijk antwoord geven :')

Maar hier volgens mij ook wel gelezen dat mensen een flesje water en broodje gewoon mee mochten nemen.

• traxxion
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:30
Ik ben ook net terug. Leuke dag gehad en prima geregeld. Had een tas met twee flesjes water, 4 krentenbolletjes en een banaan bij me. Was geen enkel probleem.

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Nu online
Kees_frl schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:17:
ik ga toch maar proberen flesje water en twee broodjes mee te nemen. Ik kan alleen niet liegen dus als ze het me vragen maar eerlijk antwoord geven :')

Maar hier volgens mij ook wel gelezen dat mensen een flesje water en broodje gewoon mee mochten nemen.
Wij konden het uiteindelijk makkelijk meenemen, was het niet dat we het zelf al snel voor de ingang opgegeten hadden 😂. Maar enkel de tas werd gecontroleerd, niet m’n jasje/vest.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Zjjn er mensen binnengekomen met een rugtas iets groter dan een A4?

Lees hierboven dat het geen probleem was :)

[Voor 26% gewijzigd door Vos op 03-09-2021 20:29]

• Katseviool
Vos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:27:

Zoals eerder aangegeven geen probleem kennelijk.

[Voor 9% gewijzigd door Katseviool op 03-09-2021 20:35]

• stylezzz
  • Nu online
Freek0416 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:40:
[...]

Ik heb geprobeerd eten te halen. Maar heb het opgegeven na 25 minuten geen stap gezet te hebben. Dat was echt dramatisch op het rechte stuk.
Er was een pinstoring geloof ik. Handig op een cashless event :(

SPECS

• Thaam
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 22-09 15:51
Wat betreft geluid? Heb je oorkleppen nodig?

• LewisVries
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 14-09 00:19
Orion84 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:05:
[...]

Ik heb een user die ter plekke is vandaag in een van de topics hier al zien klagen dat het overbelast is: LewisVries in "[F1 2021] Race 13 GP van Nederland"
Klopt. Je telefoon wordt door slechte bereik in rap tempo leeg getrokken. Dus iedereen aan te raden een powerbank mee te nemen (was ik vandaag vergeten).

Er was overigens vandaag geen enkele tassencontrole waar ik zat die ik tegenkwam (Tarzan Gold in), gek genoeg hoor ik een andere user daar wel over, Enerzijds dus fijn, anderzijds had je zo ongeveer een tas vol met van alles en nog wat mee kunnen nemen naar binnen (vul zelf maar in wat ik bedoel, gezien de ontwikkelingen in bijv. Kaboel).

Toen we met zijn allen naar buiten liepen zei 1 van de meisjes op scheidsrechtersstoelen (die enerzijds aanwijzingen geven en anderzijds beetje sfeerverhogend moeten doen): 'let nog allemaal even op de 1,5 meter' en terwijl ze het zei moest ze er zelf al om lachen, gevolgd door luid gelach van ongeveer 1000 man die erbij stonden. Dus ik kan mij wel ergens de woede van de festivalmensen voorstellen, want je zat gewoon naast elkaar op de tribune (dus waarom dan aantal kaarten beperken?) zoals ook onterecht bij voetbalstadions gebeurde en er werd echt nergens afstand gehouden of mondkapjes gedragen. Treinen zitten ook goed vol, maar dragen mensen tenminste mondkapjes (niet dat dit helpt als je alsnog schouder aan schouder staat en het geen FP2 maskers zijn maarja). Ook bewogen mensen continue en liepen rond. Had het idee alsof ik weer terug in 2019 was.

De snelheid van vervoer was zeer positief, dacht dat ik er veel langer over zou doen maar was ruim op tijd terwijl ik in de spits zat.

[Voor 43% gewijzigd door LewisVries op 03-09-2021 21:02]

• Freek0416
  • Niet online
stylezzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:37:
[...]

Er was een pinstoring geloof ik. Handig op een cashless event :(
Ja klopt begreep ik ook, was erg vervelend.

Maar alles bij alles zeker een top dag gehad! Sfeer zat er zeker goed in. Kwam met de trein vanuit Brabant en het was veel beter geregeld dan afgelopen week in Spa.

• LewisVries
Thaam schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:49:
Voor de kleintjes wel aan te raden.

Formule 1 is net op het randje, maar de andere series zijn flink luid en je zit relatief dicht bij de baan.

• kraanwagen
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 06:49
Vraag aan de bezoekers: ben je tevreden over je zitplaats? Als ik volgend jaar zou gaan, wat zijn dan de beste (goedkope) plaatsen?

• LewisVries
kraanwagen schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:02:
Vraag aan de bezoekers: ben je tevreden over je zitplaats? Als ik volgend jaar zou gaan, wat zijn dan de beste (goedkope) plaatsen?
Ik ben iemand die bijna 2 meter is met fors (en dan ook echt fors) overgewicht en ik heb de hele dag prima gezeten. Ik zat voor €55 op Gold Tarzan in.

• Transportman
Ik denk dat je beter zondag kan kijken waar de werkelijke actie is (als je volgend jaar naar de race wilt gaan ten minste), leuk als je een goedkope plaats hebt maar als er niets gebeurd waar je zit is het misschien ook net niet alles.

• Freek0416
  • Niet online
Pit main grandstand. 4e rij was top, kon lekker de pitstraat inkijken.

Niet het goedkoopste schijnbaar, maar via de jumbo 110 euro kwijt voor 2 tickets ongeveer? Zeker het geld waard geweest.

• Bushie
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11:02
Vandaag ook geweest op uitnodiging van Pon. Iedere genodigde (500 personen) van Pon kreeg een goodybag rugzak met 2x fles water en een powerbar en nog wat on-eetbare zaken iedereen kon zonder controle van rugzak zo naar binnen.

• Toke_gt
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 06:37
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:01:
Ik neem aan dat de uitgeprinte versie ook goed is.
Ik had voor de zekerheid prints van de tickets meegenomen, wat erg handig was, omdat je je ticket steeds moet laten zien bij ingang naar de tribune, en je telefoon batterijen vreet.

Andere tips/ervaringen
- neem zonnebrand mee
- busreis ging prima. Is echt superstrak georganiseerd en bus had nergens oponthoud. Wel nog flink eind lopen (30 min)
- topplekken in arena, rij 19 (=halverwege), mooi uitzicht op rechte stuk links en rechte stuk naar rechts, met de grindbak echt voor je neus. Daar schoot regelmatig iemand in of doorheen, zonder groot drama. Ook leuk: veegwagen die vast kwam te zitten in het gras tijdens een pauze (daardoor begon FP2 later)
- in de fanzone is het loeidruk met eten/drinken, bij de standjes bij de tribunes is het goed te doen, tenzij je vlak na de FP gaat
- er zijn overal veel (gratis) toiletten, nooit ver lopen
- flesje water en brood mocht mee naar binnen
- je krijgt een muntje voor een beker. Beker lever je volgende keer weer in. Verder betaal je overal met pin (contactloos). Er was een storing, maar daar heb ik niks van gemerkt; was een moment vlak voor de FP2, dus zal zeker ook met drukte te maken hebben.
- ik zag iemand met een camera met lens van 30-40 cm. Leek mij behoorlijk professioneel. Ik was zelf best tevreden met het resultaat via de iphone
- het was druk, maar in mijn beleving toch bepaald niet te vergelijken met een festival. Iedereen zat vooral op zijn stoel en bleef daar, afgezien van een bezoek aan eet/drinkstand of toilet. Er waren veel lege plekken op de tribune. Als ik op televisie naar het vak kijk waar wij zaten lijkt het overvol, terwijl er toch echt stukken waren van 4-5 stoelen naast elkaar waar niemand zat. Goed te doen, in mijn beleving.

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21-09 19:48

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Ik ga morgen naar de Dutch GP, op uitnodiging van 1 van onze leveranciers. Grandstand ticket inclusief hospitality dus das wel nice :D

Ik had in de regels ook gelezen dat tassen niet mochten, maar heb filmpjes gezien van legio mensen met grote rugzakken. Familie was er vandaag en hadden ook gewoon een rugzak bij. Ik heb voor morgen gewoon een simpel stoffen rugzakje. Zonnebril/pet/zonnebrand en een powerbank mee en just in case een paar oordoppen die ik nog had liggen :p. Ticket is uitgeprint, Corona app ga ik maar gewoon vanuit dat die werkt, zojuist nog gechecked en doet het nog dus zal wel los lopen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:25
TgR_KILLER schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:15:
Ik had in de regels ook gelezen dat tassen niet mochten, maar heb filmpjes gezien van legio mensen met grote rugzakken. Familie was er vandaag en hadden ook gewoon een rugzak bij. Ik heb voor morgen gewoon een simpel stoffen rugzakje. Zonnebril/pet/zonnebrand en een powerbank mee en just in case een paar oordoppen die ik nog had liggen :p. Ticket is uitgeprint, Corona app ga ik maar gewoon vanuit dat die werkt, zojuist nog gechecked en doet het nog dus zal wel los lopen.
Als je hem net geopend hebt, werkt de app voor 3 dagen zonder internet.

• PjotrStroganov
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-09 21:55
Toke_gt schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:58:
[...]

Ik had voor de zekerheid prints van de tickets meegenomen, wat erg handig was, omdat je je ticket steeds moet laten zien bij ingang naar de tribune, en je telefoon batterijen vreet.

Andere tips/ervaringen
- neem zonnebrand mee
- busreis ging prima. Is echt superstrak georganiseerd en bus had nergens oponthoud. Wel nog flink eind lopen (30 min)
- topplekken in arena, rij 19 (=halverwege), mooi uitzicht op rechte stuk links en rechte stuk naar rechts, met de grindbak echt voor je neus. Daar schoot regelmatig iemand in of doorheen, zonder groot drama. Ook leuk: veegwagen die vast kwam te zitten in het gras tijdens een pauze (daardoor begon FP2 later)
- in de fanzone is het loeidruk met eten/drinken, bij de standjes bij de tribunes is het goed te doen, tenzij je vlak na de FP gaat
- er zijn overal veel (gratis) toiletten, nooit ver lopen
- flesje water en brood mocht mee naar binnen
- je krijgt een muntje voor een beker. Beker lever je volgende keer weer in. Verder betaal je overal met pin (contactloos). Er was een storing, maar daar heb ik niks van gemerkt; was een moment vlak voor de FP2, dus zal zeker ook met drukte te maken hebben.
- ik zag iemand met een camera met lens van 30-40 cm. Leek mij behoorlijk professioneel. Ik was zelf best tevreden met het resultaat via de iphone
- het was druk, maar in mijn beleving toch bepaald niet te vergelijken met een festival. Iedereen zat vooral op zijn stoel en bleef daar, afgezien van een bezoek aan eet/drinkstand of toilet. Er waren veel lege plekken op de tribune. Als ik op televisie naar het vak kijk waar wij zaten lijkt het overvol, terwijl er toch echt stukken waren van 4-5 stoelen naast elkaar waar niemand zat. Goed te doen, in mijn beleving.
Mwoah, na fp1 besloten we even te wachten met naar beneden gaan om de drukte te ontlopen. Na een kwartier was het echter nog steeds kneiter druk achter de arena tribunes, als in niet doorheen te komen zo druk. Ik heb filmpjes zien rondgaan van de drukte en daarmee maak je geen goede reclame. Na fp2 was het een stuk beter te doen, maar toen was een deel van het publiek al bezig met naar huis te gaan ipv in de wachtrij te staan voor de snacktenten.
Kees_frl schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:17:

Heb ik ook gedaan. In een lompe tactical uitziende backpack. Werd geen probleem van gemaakt. Vraagt die vent of ik ook deo mee heb. Eh ja. Nou dat mocht dus niet. Dat busje heb ik dan maar ingeleverd. Over de zonnebrand in een spray can ben ik maar niet begonnen. :P

[Voor 12% gewijzigd door PjotrStroganov op 03-09-2021 23:45]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Toke_gt
PjotrStroganov schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:34:
[...]
Mwoah, na fp1 besloten we even te wachten met naar beneden gaan om de drukte te ontlopen. Na een kwartier was het echter nog steeds kneiter druk achter de arena tribunes
(…)
Na fp2 was het een stuk beter te doen, maar toen was een deel van het publiek al bezig met naar huis te gaan ipv in de wachtrij te staan voor de snacktenten.
Direct na de fp gingen enorm veel mensen van de tribune af. Beetje illusie om te denken dat die mensen na een kwartier terug zijn. Vergelijkbaar met voetbalwedstrijd: in de rust zijn de rijen het langst. Dat bedoelde ik dus met vlak na fp. Voor wie morgen gaat: ga voor/tijdens fp3 of na de Q.

• ls789
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 02:37
ik lees hier wisselende berichten over de organisatie en hoe de dag is verlopen. Zelf zouden we met een groepje gaan maar een aantal wilde , mede door de filmpjes etc, niet meer gaan. Uiteindelijk besloten om de tickets te verkopen (aan kennissen) en dit jaar over te slaan. Goede keuze? geen idee, twijfel er nog over.. super tof om er heen te gaan maar moet eerlijk bekennen dat de regels omtrent eten/drinken en vervolgens de drukte bij de tentjes etc mij een beetje verbazen..

In italie geweest (echt een zooitje maar nooit geen drukte meegemaakt wat betreft lopen, enkel in de auto), Duitsland idem dito.. beetje file maar verder alles prima te voet te bereiken. Hopelijk schrijft de organisatie mee en kunnen ze het volgend jaar een tandje beter doen :)

• PLAE
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online
ls789 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:53:
ik lees hier wisselende berichten over de organisatie en hoe de dag is verlopen.
Met alle respect maar ik lees weinig negatiefs. Pinstoringen en weinig eettentjes. Poeh poeh. Het is een beetje wat je wilt lezen.
Goede keuze? geen idee, twijfel er nog over..
Nee, eeuwig zonde toch. Laten we eerlijk zijn.

Het zag er ook uit als een feestje. Mooi om mensen weer eens zo te zien genieten in grote getale. Fijn dat dat (relatief veilig) kan.

• Hark_k
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-09 23:07
Er zijn eettentjes genoeg met van alles en nog wat, maar desondanks dikke rijen. Dat is mede de schuld van de eigen, bijna dictatoriale regels. Het was fijn dat er niet moeilijk gedaan werd over een klein flesje water en wat boterhammen. Gratis water tappunt is o.a. achter de main grandstand ter hoogte van ingang 112. Prima geregeld, alsmede het treinvervoer.

Van de bekende coronamaatregelen was inderdaad weinig te zien. Main grandstand zat gewoon 100 procent vol. Erg dubieus en terechte ophef om.

Leuke dag gehad iig :)

• colossos
Thaam schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:49:
Neem ze mee. Ik zat rij 1 Tarzan en bij F3 heb ik ze wel in gedaan. Voor F1 vond ik het niet nodig. Voor Formule W ook niet, dat geluid is gewoon schattig.

• dglavimans
Misschien vloeken in de kerk wellicht. Ik zou graag een Vettel Aston Martin petje willen hebben… Maar eigenlijk zie ik overal (terecht) Red Bull standjes.. Zijn andere teams ook aanwezig met merc?

• Rabbiej
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 08:13
dglavimans schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 07:39:
Misschien vloeken in de kerk wellicht. Ik zou graag een Vettel Aston Martin petje willen hebben… Maar eigenlijk zie ik overal (terecht) Red Bull standjes.. Zijn andere teams ook aanwezig met merc?
In ieder geval op Main Straight staan stands met merch van alle teams. Weet niet zeker of ze ook petjes hebben van Aston Martin maar vermoed het wel.

• Bushie
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11:02
Organisatie is ook gewoon goed geregeld,
alleen t.o.v. de Corona maatregelen waardoor ongeplaceerde events niet door mogen gaan klopt het natuurlijk van geen kant.
Niemand blijft van 8 uur 's morgens tot 17:00uur 's middags keurig op zijn stoeltje zitten bij de GP.
Vrijdag was het ook niet helemaal uitverkocht, waardoor mensen gingen buurten over de hele tribune heen. Dit kan je niet met droge ogen een geplaceerd evenement noemen. Helemaal niet erg wat mij betreft, maar doe dan als overheid niet zo schijnheilig.
Kan meneer de Jonge wel lekker verbaast kijken, dat het hem verbaast dat het op bepaalde momenten "ineens" heel druk was voor de eet-tentjes, ja meneer de Jonge, dat noemen we lunchtijd. En aangezien een mens een kuddedier is, gaan we allemaal tegelijk naar de eet-tentjes.
Dan blijkt wel dat circuit Zandvoort voor dit soort evenementen gewoon te krap is in Coronatijd.
Het gedeelte achter de hoofdtribune, Ben Pon tribune etc, is met de inrichting met al die hospitality ruimtes, gewoon een erg krappe doodlopende straat (tegen de Tarzanbocht aan) geworden. In deze straat zitten vervolgens wel alle basisbehoeften bij elkaar geconcentreerd. (eten drinken plassen poepen merchandising munten-kopen ingang-tribune ingang-hospitality)).
Ik ben ook reuze benieuwd hoeveel mensen bij de afsluitende show van Tiësto op zondag op hun stoel blijven zitten? Dat is toch gewoon "kop in het zand steken"? want je weet nu al wel dat iedereen gaat staan (ps. iedereen op de tribune ging tijdens beide FP van de F1 ook staan op de tribunes).
Hoe de show van de dj eruit gaat zien, is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat bezoekers op hun stoel moeten blijven zitten en niet mogen dansen.
8)7 DJ Tiësto optreden en niet mogen dansen? Whats next? F1 race zonder auto's?

[Voor 13% gewijzigd door Bushie op 04-09-2021 08:12]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:05

MeNTaL_TO

The future is not set

Ja achter rechterstuk een stuk of 5 standjes met alle teams merch, zelfs Ayrton Senna petjes.

Petjes zijn wel prijzig ivm shirts (en die zijn ook al erg prijzig).
40 euro voor een petje vind ik in verhouding tot de 35-80 euro voor een shirt redelijk prijzig.
Bushie schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:01:

Kan meneer de Jonge wel lekker verbaast kijken, dat het hem verbaast dat het op bepaalde momenten "ineens" heel druk was voor de eet-tentjes, ja meneer de Jonge, dat noemen we lunchtijd. En aangezien een mens een kuddedier is, gaan we allemaal tegelijk naar de eet-tentjes.
Op dat moment was er ook nog een pinstoring, waardoor iedereen ook nog eens bleef staan, wachtend op weer te kunnen bestellen.

[Voor 31% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-09-2021 08:28]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• CousinBoneless
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 19:40
Vos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:27:

Ik loop net naar binnen met grote rugzak, vol met brood, flesjes water en snacks. Geen probleem.

• Toke_gt
ls789 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:53:. Goede keuze? geen idee, twijfel er nog over.. super tof om er heen te gaan maar moet eerlijk bekennen dat de regels omtrent eten/drinken en vervolgens de drukte bij de tentjes etc mij een beetje verbazen..

In italie geweest (echt een zooitje maar nooit geen drukte meegemaakt wat betreft lopen, enkel in de auto), Duitsland idem dito.. beetje file maar verder alles prima te voet te bereiken. Hopelijk schrijft de organisatie mee en kunnen ze het volgend jaar een tandje beter doen :)
Ik vind het bovenal een zeer persoonlijke keuze, dus als je je niet comfortabel voelt, moet je niet gaan. Maar wel jammer dat je je baseert op de drukte bij de tentjes. Op weg naar de tribune en tijdens de trainingen was het juist helemaal niet druk (zeker niet als je niet 45 minuten voor aanvang aankomt). Ik was bij F3 8 minuten weg om fruitbekers en drie drankjes te halen. Je hoeft de drukte niet per se op te zoeken, je hoeft niet in de lange rij voor een hamburger of patat. Enige was dat mensen ook bij de stands bleven staan om daar gezellig samen te eten en drinken. Dat had organisatie duidelijker kunnen aangeven maar mensen hadden daar ook meer eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen.
By the way: ik kan me geen wedstrijd, event, pretpark of festival herinneren waar je niet flinke tijd in de rij staat als je op piektijden wilt eten.
Jouw opmerking over de moeilijkheden om er te komen, snap ik niet zo goed. Dat vond ik juist goed geregeld en ik lees er ook niet zoveel over? (Behalve dan drukte op stuk station/circuit vv)

• Toke_gt
Bushie schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:01:
[...]DJ Tiësto optreden en niet mogen dansen?
Ja, dat vind ik ook suf en vragen om moeilijkheden. Gisteren was er ook een dj die mensen opriep te gaan staan en lekker te gaan swingen. Die had de briefing gemist, denk ik. Echt dom na alle eerdere oproepen om vooral te blijven zitten.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:05

MeNTaL_TO

The future is not set

CousinBoneless schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:34:
[...]

Ik loop net naar binnen met grote rugzak, vol met brood, flesjes water en snacks. Geen probleem.
Ja, was gisteren ook geen probleem, ik zag ook geen containers waar ze spullen in konden gooien.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Toke_gt
Alle teams zijn aanwezig, behalve Williams. Container met merchandise is niet (op tijd) gearriveerd.
Kleine stores hebben vooral RedBull, Mercedes en Ferrari, grote shops hebben alles. Er zijn aparte cap-stores.

• kraanwagen
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 06:49
PjotrStroganov schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:34:
[...]

Mwoah, na fp1 besloten we even te wachten met naar beneden gaan om de drukte te ontlopen. Na een kwartier was het echter nog steeds kneiter druk achter de arena tribunes, als in niet doorheen te komen zo druk. Ik heb filmpjes zien rondgaan van de drukte en daarmee maak je geen goede reclame. Na fp2 was het een stuk beter te doen, maar toen was een deel van het publiek al bezig met naar huis te gaan ipv in de wachtrij te staan voor de snacktenten.

[...]

Heb ik ook gedaan. In een lompe tactical uitziende backpack. Werd geen probleem van gemaakt. Vraagt die vent of ik ook deo mee heb. Eh ja. Nou dat mocht dus niet. Dat busje heb ik dan maar ingeleverd. Over de zonnebrand in een spray can ben ik maar niet begonnen. :P
Waarom is deo verboden?

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22-09 16:43
Spuitbussen in het algemeen zijn verboden.
Waarschijnlijk omdat ze als "wapen" gebruikt zouden kunnen worden (in ogen spuiten enzo)

Deoroller mag opzicht wel gewoon mee

[Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 04-09-2021 09:03]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Amphiebietje
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 08:54

Amphiebietje

In de blubber

Puc van S. schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:58:
[...]

Spuitbussen in het algemeen zijn verboden.
Waarschijnlijk omdat ze als "wapen" gebruikt zouden kunnen worden (in ogen spuiten enzo)
Met een aansteker erbij heb je een DIY-vlammenwerper omdat de drijfgassen veelal brandbaar zijn. Naar ik heb begrepen wordt het warm genoeg om mensen in de fik te zetten.

Er is ook nog het probleem dat, als zo'n bus doorboord raakt, ze kunnen exploderen.

En dan heb ik het nog niet over de stankexplosies die ze kunnen opwekken. :P

[Voor 7% gewijzigd door Amphiebietje op 04-09-2021 09:36]

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20-09 17:06
I’m a lobster…

Tip 1; zonnebrand crème!

Verder goed geregeld, super goed geregeld. Auto met fietsen achterop in Noordwijkerhout gezet (gratis), 2 kilometer van de 30 euro parkeerplaats. Van daar via Langevelderslag naar Zandvoort fietsen in colonne (was echt tof om te zien) naar Zandvoort. Fiets op 200 meter van de ingang parkeren aan de boulevard en lekker lopend naar de ingang.

Controle en ingang; helemaal top. Stond binnen 30 seconden binnen. Eenmaal binnen iets minder aangegeven waar je moet lopen (Arena Grandstand) maar je komt er vanzelf wel uit. Tribunes ook heel goed, WCs onder de tribune hele mooie oplossing. Iets meer drinken punten zou fijn zijn maar gratis water tappunt dikke plus. Kloten herrie van de 538 entertainment mag van mij weg, voegt niets toe behalve de bankrekening van de publiek-fluffers.

En een hele dikke kudo voor dat muntje systeem. Inleveren voor een drankje, krijg je terug bij inleveren beker of blikje. Werk zo goed dat de rotzooi minimaal was. Propjes van de servetten van het eten was het enige wat je zag. Echt goed

Minpunt was dat de kaarten voor het hele weekend alleen op zaterdag en zondag golden. Wij hadden vrijdag kaarten maar de mensen die later binnen kwamen en dus dezelfde kaarten hadden waren niet echt blij. Alles goed opgelost hoor, organisatie blokkeerde ze ook vanaf uur of 10, maar echt wel een punt voor de evaluatie

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Wij zijn binnen. Al het drinken moesten we weggooien, eten was geen probleem. DSLR had ik in mijn vest gewikkeld en hebben ze niet gezien.

Helaas zo stom geweest om de batterij van m'n camera te vergeten, dus heb er helemaal niets aan nu :(
Mocht er iemand zijn met een Nikon met een extra batterij dan leen ik hem graag even :p

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Pagina: 1 ... 62 ... 65 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee